per canvas.
Dus neem je 2 van die dingen, dan wordt het 2x 7,50 extra.
Bij normale orders combineren ze het dus wel, maar nu niet. Smerig trucje om toch net wat minder kwijt te zijn voor dat bedrijf.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
per canvas.
Action is net zo goed, voor de verandering.Gerjannn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:37:
Zijn deze HDMI kabels een beetje goed? Of zijn die van de Action net zo goed?
[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 01-09-2016 13:40 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 21% gewijzigd door marineII7 op 01-09-2016 13:51 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ik heb mijn tandenborstel op de slaapkamer staanAW_Bos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:58:
Duopacks, is dat nou echt zo handig? Niet elke badkamer heeft twee stopcontacten bij de wastafel zitten.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
[ Voor 39% gewijzigd door marineII7 op 01-09-2016 14:06 ]
Ik wacht sowieso nog op deAmple Energy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:03:
En, is er al een tweaker geweest die wat heeft besteld of zijn we alleen lekker aan het kankeren?
Zeuren c.q. ouwehoeren, vooral over de BOX die niet (zeldzaam) lukt. Blijft teleurstellend, maar we weten het allemaalAmple Energy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:03:
En, is er al een tweaker geweest die wat heeft besteld of zijn we alleen lekker aan het ***?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Oeh, als ik zo op Google Afbeeldingen kijk zijn dat wel sexy lampjes. Veel plezier er mee! Heb zelf helaas W10M.Audiowaste schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:04:
Ik heb de LIFX lampen wel besteld
Haha, ach. Muziekje op de achtergrond en misschien nog wat nuttigs in een tabblad verderop en we komen de dag wel doorrookie no. 1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:06:
[...]
Zeuren c.q. ouwehoeren, vooral over de BOX die niet (zeldzaam) lukt. Blijft teleurstellend, maar we weten het allemaal
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Niet? Zat eigenlijk op een Pi te azen, maar was net ff lunchen.Saffie_time schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:08:
Die Pi is toch ook geen aanbieding ook niet...
Althans niet iets waarvoor ik nu meteen op de bestelknop ga rammen.
http://producthistory.eu/...rocomputer-van-dit-momentneilpad schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:13:
[...]
Niet? Zat eigenlijk op een Pi te azen, maar was net ff lunchen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik ben ook benieuwd, lijkt mij wel erg leuk.Ample Energy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:09:
[...]
Oeh, als ik zo op Google Afbeeldingen kijk zijn dat wel sexy lampjes. Veel plezier er mee! Heb zelf helaas W10M.
39
Ik ook. Leek me ook echt een goede aanbieding. Die tweede gooi ik wel op v&a.4-systeembeheer schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:22:
headsets gekocht! Vet!
[ Voor 7% gewijzigd door WouterL op 01-09-2016 14:27 ]
Volgens mij heb je hetzelfde pakket bij SOS voor hetzelfde geld.neilpad schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:13:
[...]
Niet? Zat eigenlijk op een Pi te azen, maar was net ff lunchen.
Deze? Lijkt er inderdaad veel opKrilo_89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:29:
[...]
Volgens mij heb je hetzelfde pakket bij SOS voor hetzelfde geld.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Inderdaad. Van mij part 600 euro. Lekker kleine bezel en full HD is meer dan genoeg.DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:50:
Leuke Sony TV, ben echt een Sony-fan. Als het nou 50" was voor deze prijs, had ik niet hoeven na te denken. Vind 43" toch aan de kleine kant.
Helaas zijn er weer ontzettend veel Samsung TV's. Leuk voor even, maar Samsung gaat toch meer voor kwantiteit dan kwaliteit.Gerjannn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:51:
[...]
Inderdaad. Van mij part 600 euro. Lekker kleine bezel en full HD is meer dan genoeg.
Dat was in 2006 zo, we zitten inmiddels in 2016DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:55:
[...]
Helaas zijn er weer ontzettend veel Samsung TV's. Leuk voor even, maar Samsung gaat toch meer voor kwantiteit dan kwaliteit.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ben misschien een zeikerd, maar ik wil er eentje van 50" of 55" met 3D. Heb er zelf al eentje die erg veel lijkt op deze 48" 650-serie. Ach ja, hunt is toch 2 dagen. Misschien komt er nog eentje voorbij, heb er immers maar eentje nodig hè. Moet dan wel meteen de juiste zijneniux schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:55:
zoiets als deze? haha
Ik heb al 7 jaar dezelfde Sony LCD TV, nog steeds hetzelfde mooie beeld (Bravia) als toen. Diverse kennissen van me hebben Samsung gehad, na 3 jaar duidelijke vermindering van beeldkwaliteit en allerlei problemen. Binnen 5 jaar konden ze de TV's naar de stort brengen.Richh schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:57:
[...]
Dat was in 2006 zo, we zitten inmiddels in 2016Samsung is prima stuff.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
mediamarkt moet ooit van die spullen afkomen..MAZZA schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:01:
De grote tv leegverkoop...
Snap ik, persoonlijk heb ik niet zoveel met 3d.. UHD daarintegen zou ik geen nee tegen zeggen.DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:57:
[...]
Ben misschien een zeikerd, maar ik wil er eentje van 50" of 55" met 3D. Heb er zelf al eentje die erg veel lijkt op deze 48" 650-serie. Ach ja, hunt is toch 2 dagen. Misschien komt er nog eentje voorbij, heb er immers maar eentje nodig hè. Moet dan wel meteen de juiste zijn
Zeiden ze in de live stream op FacebookMuuh87 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:35:
[...]
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt dat er rond 12 uur weer een komt?
Grijp je kans, hij staat er nuAmple Energy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:07:
Laat iedereen de Samsungs maar kopen. Ga ik vanavond aan de haal met een Panasonic die wel een leuke korting krijgt
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
En geen SonyJames25 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:08:
Dit is dan wel wel weer een leuk scherm @ DonkMatt, helaas geen 3D
Jawel, vanochtend eentje voorbij gekomen.pven schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:08:
Met het risico gelynched te worden stel ik toch de vraag: deze keer geen boxen?
[ Voor 20% gewijzigd door Ample Energy op 01-09-2016 15:09 ]
Het ligt er echt aan hoeveel boxen er gepland staan voor de complete 2-daagse hunt. Als het er 6 zijn, is de kans groot dat er straks tussen 16:00 weer eentje komt. En dan vanavond tussen 20:00 en 22:00 (primetime).marineII7 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:08:
Alsjeblieft zeg nu dat de volgende een box wordt, de ibood goden luisteren naar je
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ja de TV zit ongetwijfeld in een doos ja!-d- schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:11:
Hierna een doos... ik voel 'm aankomen
Ik hoop een gebogen doosBaZnGaNL schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:12:
[...]
Ja de TV zit ongetwijfeld in een doos ja!
Gewoon kopen, terugsturen kan altijd nogAmple Energy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:13:
Pfoe, wat moeilijk dit. Wat moet ik nou.
Oké, ik weet het. Eerst even zo'n bedrag op m'n betaalrekening zetten en als er nog een keer een DX730 of misschien zelfs een DXW784 langskomt neem ik hem.
iBood luistert tenminste wel naar me!
[ Voor 4% gewijzigd door alki op 01-09-2016 15:15 ]
En wat kost dat?
Als je met paypal betaald nietsAmple Energy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:15:
Zeer stomme vraag, maar houdt iBood zich aan een paar jaar garantie..?
[...]
En wat kost dat?
Ja hallo: service kost geldAmple Energy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:15:
Zeer stomme vraag, maar houdt iBood zich aan een paar jaar garantie..?
[...]
En wat kost dat?
Geen idee, moet nog 4 weken wachten voordat ik hem van iBOOD krijg-d- schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:15:
Is er nog wat op TV vanavond?
Niks random aan. 2 mensen binnen iBood bepalen de (volgorde van) de producten in de hunt.mrc4nl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:14:
blah blah plaatjes
Wel ...Wie betaalt de verzendkosten voor retourzendingen?
iBOOD neemt de retourkosten voor haar rekening in de volgende gevallen:
• Het bestelde product is direct bij levering defect is (DOA)
• Het bestelde product is defect.
• Verkeerde of incomplete levering
In volgende gevallen komen de retourkosten voor eigen rekening:
• Annulering na verzending
nou, liever wel. Dan kan ik het dekbed kopen en hoef ik de hunt niet meer te volgen-d- schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:07:
Ach, beter dan 5 cinderella dekbedden en kussens op een rij
39
That's what she saidmcbacon0 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:18:
Ze worden wel steeds groter
WTF is dat?Wildfire schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:18:
Live! Over vijf minuten, iBood Hunt TV. Hmmm.
http://ibood.link/hunttv/index.html
Er staat nu gewoon een filmpje op die siteWildfire schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:19:
[...]
http://ibood.link/hunttv/index.html
Livestream vanuit iBood HQ zo te zien. Begint over paar minuten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq