Lenovo Legion Y720-15IKB // Logitech G510 // Logitech G35 // Logitech G Pro X // PS 5 // Nintendo Switch
Heb gister de Acer Aspire gekocht maar kan nog omruilen
pricewatch: Acer Aspire Nitro VN7-572G-5280
Laat maar, deal voorbij
[ Voor 5% gewijzigd door henk1994 op 02-09-2016 16:17 ]
inderdaad, gisteren die van 00:38 waren er best veelpaulus_01 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:16:
[...]
Hij bedoelt denk ik deze ronde van de box
I knowNinaomi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:17:
[...]
inderdaad, gisteren die van 00:38 waren er best veel
Wrijf het er lekker inNinaomi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:17:
[...]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
overdag is het echt geluk hebben. Vooral omdat nu veel mensen blijven tot het eind (en denk zelf dat dit de laatste box was...)
Nee, of eigenlijk, dat weten we niet.Ninaomi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:17:
[...]
Dat tweakers gemiddeld gezien misschien langer op blijven voor zoiets dan non-tweakers is aannemelijker. Daardoor zie je nu hele andere verhoudingen.
Denk ik ookWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:19:
1e nacht is vaak veel mensen die het lukt (want weinig mensen online).
overdag is het echt geluk hebben. Vooral omdat nu veel mensen blijven tot het eind (en denk zelf dat dit de laatste box was...)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Lenovo Legion Y720-15IKB // Logitech G510 // Logitech G35 // Logitech G Pro X // PS 5 // Nintendo Switch
#klotehunt
Moest je maar een verzoekje doen via huntTVAmple Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:28:
Nu ik er over nadenk... Ik heb deze Hunt niet eens sokken gekocht...![]()
#klotehunt
Ah, ik vroeg me al af wat dat was. Ik voelde me niet hardcore genoeg om er op te klikkenrazerBE schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:29:
[...]
Moest je maar een verzoekje doen via huntTV
prima: nieuwe deal!
Leuk weegschaal, die van ons is net stuk
*Ik neem er 1*
Helaas deal is al weg...
Doe ik iets verkeerd?
Ik heb het idee dat er 3 minuten verschil zit tussen mijn scherm op ibood en mijn scherm op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ik kreeg om 16:42 de ping van een nieuwe deal met de weegschaal
Terwijl om 16:36 was de weegschaal er al was volgens de geschiedenis
Om 16:40 waren er al Curver bakjes...
Geen wonder dat ik niet die ibood doos te pakken krijg...
Browser is Chrome 52.0.2743.116
[ Voor 32% gewijzigd door Medic op 02-09-2016 16:47 ]
Sloop voor kussens: Ja...Ample Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:45:
Een aantal van jullie hebben die Cinderella kussens en dekbedden, toch? Moet daar nog een sloop of dekbedovertrek omheen? En blijven die kussens een beetje lang luchtig of heb je na een paar maanden weer van die platte dingen?
Plat na paar maanden:... mwha meteen eigenlijk al een beetje te weinig vulling. Leuke kussens voor erbij.
Ah, jammer. Zoek nog iets waar ik wel tevreden over kan zijn.4-systeembeheer schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:48:
[...]
Sloop voor kussens: Ja...
Plat na paar maanden:... mwha meteen eigenlijk al een beetje te weinig vulling. Leuke kussens voor erbij.
Ik ga dat maar een keer proberen.TommyGun schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:49:
Traagschuim ftw
Ik vond het plat worden we meevallen, na 2 jaar vond ik ze nog prima liggen. Toen wel vervangen door nieuwe, wederom dezelfde. En ja, bij beide heb je een sloop nodig.4-systeembeheer schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:48:
[...]
Sloop voor kussens: Ja...
Zeg ook niet dat ze plat worden.. vond ze vanaf het begin al best plat. Maar met een extra paar ligt het prima.Revaes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:51:
[...]
Ik vond het plat worden we meevallen, na 2 jaar vond ik ze nog prima liggen. Toen wel vervangen door nieuwe, wederom dezelfde. En ja, bij beide heb je een sloop nodig.
Zou zo maar kunnen.....mindcre8r schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:04:
hahah, ze faken die shit gewoon, kan niet anders.
Ik zie die box namelijk ook niet in de hunt geschiedenis.
De andere boxen (vannacht en die van gister) staan daar wel in.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Thanks, jij ook!TommyGun schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:59:
Tis 'mooi' geweest, de ballen met je schijthunt. Fijn weekend!
Er was er net nog 1. Tussen de H/K Aura en de Huawei.Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:59:
[...]
Zou zo maar kunnen.....
De andere boxen staan (vannacht en die van gister) daar wel in.
Klopt, maar die is dus niet terug te vinden in de productgeschiedenis.Jochemd13 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:00:
[...]
Er was er net nog 1. Tussen de H/K Aura en de Huawei.
Vandaar mij alu-hoedjes theorie dat ie er ook niet is geweest.
(hoewel ik 'm wel zag verschijnen maar net als zovelen 'm niet heb kunnen bemachtigen.)
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ik heb er juist vulling uitgehaald haha.4-systeembeheer schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:52:
[...]
Zeg ook niet dat ze plat worden.. vond ze vanaf het begin al best plat. Maar met een extra paar ligt het prima.
Maar sowieso is het gezonder en beter om je kussens elk half jaar te vervangen....
Prioriteiten he.. Maar je hebt je vrouw nu wel al opgehaald? Of staat ze nog steeds te wachten voor het ziekenhuis?Flamingo BB schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:41:
Wat een ellende. Moest m'n vrouw ophalen uit het Ziekenhuis, 2 x de auto op een parkeerplaats gegooid. 1x voor een box maar dat werd 'm natuurlijk niet en 1x voor de cinderella kussens. Nu dus de set compleet 😜
-
Is weer thuis.... Ze heeft het nog wel ff te horen gekregen dat ik zo'n doos natuurlijk nooit ga redden via 3g als zij ontslagen wordtEdd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:42:
[...]
Prioriteiten he.. Maar je hebt je vrouw nu wel al opgehaald? Of staat ze nog steeds te wachten voor het ziekenhuis?

wees gerust volgens mij heeft niemand hem in dit topic kunnen bemachtigen iedereen kwam tot het betaalscherm. en daarna blauwschermFlamingo BB schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:49:
[...]
Is weer thuis.... Ze heeft het nog wel ff te horen gekregen dat ik zo'n doos natuurlijk nooit ga redden via 3g als zij ontslagen wordt. Blauwe rukscherm van ibood
edit: ik zelfs niemand in 1dk chat gezien die hem had maar mischien heb ik dat gemist
[ Voor 9% gewijzigd door hjvg op 02-09-2016 17:56 ]
Nog niets tegengekomen wat ik zou willen kopen pff
[ Voor 24% gewijzigd door Athletic op 02-09-2016 18:32 ]
Nee, die bewaren ze tot 23:55 vanavond.Athletic schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:31:
Als niemand hem had zou je toch verwachten dat er al een nieuwe voorbij was gekomen
Nog niets tegengekomen wat ik zou willen kopen pff
-
Is een low power schijf (5400rpm ofzo). Is goedkoop voor dit model, maar voor die prijs heb je ook 2TB van andere merken.hiddit schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:41:
Die hdd is dat wat?
Jahoor, prima prijs en dingWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:46:
Deze is wel best leuk toch? DeWalt met. 2 accus. Prima als je niet teveel klust
39
Illuminati confirmed.Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:03:
[...]
Klopt, maar die is dus niet terug te vinden in de productgeschiedenis.
Vandaar mij alu-hoedjes theorie dat ie er ook niet is geweest.
Vorige keer zou hij 11 dagen na bestelling geleverd worden en werd het 5 dagen eerder. Zelfde logica zou nu betekenen dat hij wel eens op 10 of 12 september gaat komen.
Benieuwd of hij net zo "vet" is als de vorige box. Dat was een steengoede primeur; voor 600e aan spul verkocht en nog veel zelf gehouden (vrijwillig).
[ Voor 61% gewijzigd door Cidadao op 02-09-2016 19:28 ]
Op de betaalpagina? Terwijl je wel op de normale pagina ingelogd was? Stom is dat..Audiowaste schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:32:
En ik ben opeens uitgelogd
-
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ben niet echt van plan om er een te nemen gewoon nieuwsgierig of het lukt
39
[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 02-09-2016 20:38 ]
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Yep.Athletic schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:35:
Iemand gelukt?
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Mooi zo!Lucky0wn schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:31:
Box... Maar ik klik en weg, zelfs met een scriptje...
Ok....
http://nl.tinypic.com/r/2co0c3s/9
[ Voor 3% gewijzigd door Koffie-Verkeerd op 02-09-2016 20:57 ]
Script?Lucky0wn schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:31:
Box... Maar ik klik en weg, zelfs met een scriptje...
Die mensen lui heb je er helaas inderdaad tussen zitten.
Blij dat het ('m) niet gelukt is.

Zo, ben er ook weer (eventjes).Audiowaste schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:32:
En ik ben opeens uitgelogd
Dat van plots uitgelogd zijn bij de box had ik vannacht ook! Misschien door het F5'en, geen idee. Maar opnieuw ingelogd en alsnog de box gescoord. Ik was echt supertraag vannacht, klikte pas na een minuut ofzo op Ik neem er een en alsnog gescoord (na veel errors en F5'en)
Ja, maar die datum is niet in beton gegoten ......
Kan zomaar een paar dagen eerder (of later...
De dag is nog niet omWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:26:
Valt mij nog mee dat ze er geen 3e dag aangeplakt hebben
Kan nog, het is nog niet voorbij........Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:26:
Valt mij nog mee dat ze er geen 3e dag aangeplakt hebben
Zal mij een worst wezenTakeAway schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:34:
Daar heb je een punt, maar als die drones en 4 laptobssss terug komen dan voel jij je vast wel niet zo goed?
Heb wel boxen gehad. Maar ik heb geeb zin meer in de moeite om alles te verkopen. Plus dat met de meeste boxen de laatste jaren weinig tot geen winst te halen is...
De helft is defect, of zo obscuur dat je het niet kwijt raakt.
Dus ik gun het jullie
Maar vinden jullie het niet opvallend dan? Ibood roept altijd dat de boxen vooraf sorden ingepakt. Waarom dan eerst morgen al verstuurd, en deze pas de 15e?
[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 02-09-2016 21:37 ]
Dat wordt weer een Nikon!Powder Toastman schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:15:
[...]
Zo, ben er ook weer (eventjes).
Dat van plots uitgelogd zijn bij de box had ik vannacht ook! Misschien door het F5'en, geen idee. Maar opnieuw ingelogd en alsnog de box gescoord. Ik was echt supertraag vannacht, klikte pas na een minuut ofzo op Ik neem er een en alsnog gescoord (na veel errors en F5'en)
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:36:
[...]
Zal mij een worst wezen![]()
Heb wel boxen gehad. Maar ik heb geeb zin meer in de moeite om alles te verkopen. Plus dat met de meeste boxen de laatste jaren weinig tot geen winst te halen is...
De helft is defect, of zo obscuur dat je het niet kwijt raakt.
Dus ik gun het jullie
Maar vinden jullie het niet opvallend dan? Ibood roept altijd dat de boxen vooraf sorden ingepakt. Waarom dan eerst morgen al verstuurd, en deze pas de 15e?
De meningen lopen uiteen. Op zich allemaal goed geregeld hoor. Maar je ziet vaak defecte items in de box. Dat repareren kan niet. Dan kan de hele box terug en je geld terug.TakeAway schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:40:
Okee, ik ben een noob met ibood, dus de marketing is goed. Aftersales sucks sucks als ik je goed begrijp?
[...]
Net de gigabit belkin travel router gekocht....
Blijkt die helemaal geen gigabit te hebben
pricewatch: Belkin Wireless Dual-Band Travel Router
Kan je die niet nog direct weer annuleren?Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:41:
[...]
De meningen lopen uiteen. Op zich allemaal goed geregeld hoor. Maar je ziet vaak defecte items in de box. Dat repareren kan niet. Dan kan de hele box terug en je geld terug.
Okay, dus het type nummer klopte niet? Of je hebt een ander product gekregen?Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:41:
[...]
De meningen lopen uiteen. Op zich allemaal goed geregeld hoor. Maar je ziet vaak defecte items in de box. Dat repareren kan niet. Dan kan de hele box terug en je geld terug.
Ean code opgezocht.... Uit de mail. Deze travelrouter is er sowieso niet in gigabit volgens mijTakeAway schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:43:
[...]
Okay, dus het type nummer klopte niet? Of je hebt een ander product gekregen?
Dat wordt een cancel dus. Kan geen 150mbit halen op een 100mbit poort
[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 02-09-2016 21:47 ]
Bij bol.com staat ook dat de router Gigabit heeft.Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:41:
[...]
https://www.bol.com/nl/p/...34053928-9200000011840508
Wtf?glorixjim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:48:
[...]
Bij bol.com staat ook dat de router Gigabit heeft.
https://www.bol.com/nl/p/...34053928-9200000011840508
Ga wel ff op de belkin site kijken
Al 3x erlangs gegrepen, dacht probeer 't eens, klikte 0.03 seconde toen de box verscheen

wie weet..._Heisenberg_ schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:56:
Zou er nog een box kunnen komen?
Om 23:59.._Heisenberg_ schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:56:
Zou er nog een box kunnen komen?
-
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
serieus: niet. het is jammer dat ik geen statistieken heb maar de laatste 5 keer was er misschien 1 keer die afsloot met een box.
maar goed, wat ik ook zeg, men is blind van liefde over die box.
ora et labora
mrc4nl schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:18:
[...].
maar goed, wat ik ook zeg, men is blind van liefde over die box.
[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 02-09-2016 22:21 ]
De stroomtoevoer van de shared hosting is niet echt lekker op het moment bij mijn hosting, en bijgevolg de performantie ook niet. Weer geweldige timing trouwens. Te bedenken dat ik 30/31 augustus vrij had en het beter zou hebben kunnen opvangen door nog lokaal een crawler in gang te trappen, but no such luck.Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:59:
[...]
Zou zo maar kunnen.....
De andere boxen (vannacht en die van gister) staan daar wel in.
Heb even wat data 'geleend' bij 1dk/geschiedenis om het gat tussen 4 en 10 op te vullen, maar er is precies nog wel meer tussenuit gevallen qua aanbiedingen.. (608 vs 654) Oh well..
Dit topic is gesloten.
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!
Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.