Geen Frozen, kan je echt niet meer mee aankomen right?
Was die camera eigenlijk wat? Weet niet of de aanbieding goed was, maar qua functies was dit wel mooi volgens mij?
Als je dan zo een segway voorbij zit komen baal ik ervan dat ik me speelgoedbudget heb beperkt
Ligt eraan hoe je het wilt inbrengenEdd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:15:
Die Segway ziet er op een of andere manier toch pijnlijk uit..
Elsa, Anna, Aurora, Ariel, Rapunzel, Belle, Sneeuwwitje. Het kan allemaal hier.Titus schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:14:
[...]
Geen Frozen, kan je echt niet meer mee aankomen right?
Dan kunnen ze er nu beter mee beginnen....DonkMatt schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:39:
Zaklamp. Vroeger was de MagLite zaklamp de hunt killer; als die om 23:55 kwam wist je dat de hunt was afgelopen.
it's was over before it even began
Iemand hier een idee hoe 1dk ervoor zorgt dat alle youtube filmpjes achter elkaar afgespeeld worden zonder reclame enzo?
Reclame? ik heb nog geen enkele reclame gezien... ok, adblock, disconnect, privacy badger...
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Ik sla (onpopulair i know) de box over.
Lol is er voor mij wat vanaf. Seen it, done it.
Heb een andere box... VR box
Leuke camera! En niet duur
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik dacht dat je zelfs met adblock niet ontkwam aan reclames bij youtube?ExtremelyBroken schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:47:
Reclame? ik heb nog geen enkele reclame gezien... ok, adblock, disconnect, privacy badger...
Ik gebruik deze:Krilo_89 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:52:
[...]
Ik dacht dat je zelfs met adblock niet ontkwam aan reclames bij youtube?
https://chrome.google.com...nkhpnakcndndgjdbohmhepckk
werkt prima
jewel, maar adlock whitelist sommgie sites/onderdelen. dus tweaken is noodzakelijk.Krilo_89 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:52:
[...]
Ik dacht dat je zelfs met adblock niet ontkwam aan reclames bij youtube?
ora et labora
Die Lego-prijs is mwa ... elders zie ik hem voor 60 euro, scheelt dus maar 4 euro met iBood.
Aah, daarom zie ik dus geen reclames. Ik dacht dat die sitebeheerder iets mega awesomes gebouwd had
Gaaf ding wel 
YouTube: Lego Technic 42050 Power function RC Drag Racer 2
YouTube: Lego Technic 42050 Power function RC Drag Racer 2
[ Voor 78% gewijzigd door TommyGun op 02-09-2016 11:56 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Die adviesprijs, 250 euro! Das wel duur
Volgens mij is de iBood-versie zonder dat motortje.
pven schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:58:
[...]
Volgens mij is de iBood-versie zonder dat motortje.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Lego dragracer is goedkoper bij amazon.de want daar is 't gratis verzenden, en ibood rekent 5.95.
Wbt youtube, die onskipbare reclame krijg ik niet (ik klaag niet
)
Wbt youtube, die onskipbare reclame krijg ik niet (ik klaag niet
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Onskipbaar vind ik niet eens erg... erger is als je iets via chromecast verstuurd, en de reclame dan 5(!) minuten duurt, tenzij je skipt. Wat niet altijd handig lukt via de chromecastExtremelyBroken schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:00:
Lego dragracer is goedkoper bij amazon.de want daar is 't gratis verzenden, en ibood rekent 5.95.
Wbt youtube, die onskipbare reclame krijg ik niet (ik klaag niet)
Ja hoor, de box was om kwart voor 1? Toen was ik nog wakker, maar ik had geen zin om weer naar iBood te gaan...
Maar genoeg tweakers die hem wel hebben, begrijp ik
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
betekend dit dat er niet nog een doos voorbij kan komen?Ample Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:05:
Ja hoor, de box was om kwart voor 1? Toen was ik nog wakker, maar ik had geen zin om weer naar iBood te gaan...![]()
2 boxen in een hunt zal wel heel magertjes zijn, ik ga er van dat er nog een komt maar aangezien er al twee van 100 euro voorbij zijn gekomen zal het denk ik wel een 50 euro box zijn.Ryan1981 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:09:
[...]
betekend dit dat er niet nog een doos voorbij kan komen?
Tout est possible! Maar dit was de eerste keer dat ik zelf voor een box wilde gaan. Andere keren had ik geen zin in dat gezeur met exploderende servers en dergelijkeRyan1981 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:09:
[...]
betekend dit dat er niet nog een doos voorbij kan komen?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
50 euro boxen zijn de uitzondering, niet de standaard.marineII7 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:10:
[...]
2 boxen in een hunt zal wel heel magertjes zijn, ik ga er van dat er nog een komt maar aangezien er al twee van 100 euro voorbij zijn gekomen zal het denk ik wel een 50 euro box zijn.
Voor de beginnende klusser, is dit iets? Zit gelijk een hoop handig spul bij namelijk.
WIlde al een werkbankje, maar met deze spullen erbij is het misschien nog handiger?
WIlde al een werkbankje, maar met deze spullen erbij is het misschien nog handiger?
Er zal heus nog wel een €100 box komen, al kan die laatste van vannacht ook als lokkertje hebben gediend, zodat mensen vandaag langer blijven hangen op de site.
Hoe enthousiast ben je? Ik zou zelf namelijk liever de losse onderdelen van goede kwaliteit kopen tegen de tijd dat je ze echt nodig hebt.Krilo_89 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:17:
Voor de beginnende klusser, is dit iets? Zit gelijk een hoop handig spul bij namelijk.
Of maak zelf een werkbank als eerste project! Kan je de bare essentials van goede kwaliteit halen en bouw je meteen wat stevigs dat makkelijk 20 jaar mee kan. Want dit ziet er om eerlijk te zijn niet uit alsof er een balk op kan laten klappen of dat je er met vertrouwen zelf op kunt staan.
- Zeer uitgebreide gereedschapssetKrilo_89 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:17:
- Extreem uitgebreide gereedschapsset
Kopen kopen kopen!
Zit die maten even door te kijken, maar die werkbank is 60cm breed. Dat is al niet handig en veel te iel. Een normale werkbank zit al rond die prijs, dus deze laat ik voorbij schieten.Ample Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:20:
[...]
Hoe enthousiast ben je? Ik zou zelf namelijk liever de losse onderdelen van goede kwaliteit kopen tegen de tijd dat je ze echt nodig hebt.
Of maak zelf een werkbank als eerste project! Kan je de bare essentials van goede kwaliteit halen en bouw je meteen wat stevigs dat makkelijk 20 jaar mee kan. Want dit ziet er om eerlijk te zijn niet uit alsof er een balk op kan laten klappen of dat je er met vertrouwen zelf op kunt staan.
Ja ik las hetDonkMatt schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:20:
[...]
- Zeer uitgebreide gereedschapsset
- Extreem uitgebreide gereedschapsset
Kopen kopen kopen!
[ Voor 19% gewijzigd door Krilo_89 op 02-09-2016 12:23 ]
Ach, er komt vanzelf wel een Mannesmann-kist langs bij iBood
Die 200GB micro SD is 70 euro in de pricewatch?
Aliens die een SD-kaart uitlezen, beetje alsof ik ga proberen om een cassettebandje af te spelen met een PS4.water-, schok- röntgen- en temperatuurbestendig. De wereld kan dus ten eindekomen maar jouw Ultra microSDXC kaart zal het overleven,zodat buitenaardse wezens hem uit kunnen lezen om een indruk van het leven op aarde te krijgen.
met verzendkosten erbij maar 2 euro goedkoper dan DataIO, ik zou wel weten waar ik em dan zou bestellenRyan1981 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:24:
SD kaarten haal je op amazon.deRyan1981 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:24:
Met enige regelmaat in de aanbieding.Deze 200gb versie was niet zo lang geleden 59,95 incl verzenden.
die spelertjes koop je voor 38 op amazond.de incl verzenden.
Bears and Bulls
Nog stééds geen mooie 17" laptop langsgekomen.. Het wordt onderhand wel tijd hoor!
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Flikker die lamp gewoon in een box...
Edit: Oh, ik denk dat hij bij mij gewoon niet meer refresht
Edit: Oh, ik denk dat hij bij mij gewoon niet meer refresht
[ Voor 46% gewijzigd door Ample Energy op 02-09-2016 12:46 ]
Denon wel een vet apparaat... alleen voor 20 tientjes meer op amazon.
Op zich wel een mooie aanbieding als je net die games zoekt.
Maar ja, tijd voor pauze. Geloof het wel weer
Maar ja, tijd voor pauze. Geloof het wel weer
Komt van FaceBook:
HUNT'ers, nog een kleine 11 uur te gaan!
Voor de liefhebbers nog enkele Free Shipping Vouchers:
Nederlandse bestellers:
JZX76676J9TJ838
SNZC6676JRJLB9N
E6MM6676JHDW77K
Belgische bestellers:
UMSX6664WFY7Z3J
YSHG6664WSCJFUS
877F6664WH48KL8
Alle codes zijn slechts eenmaal geldig!
Nederlandse bestellers:
JZX76676J9TJ838
SNZC6676JRJLB9N
E6MM6676JHDW77K
Belgische bestellers:
UMSX6664WFY7Z3J
YSHG6664WSCJFUS
877F6664WH48KL8
Alle codes zijn slechts eenmaal geldig!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Moeten ze wel iets hebben dat ik wil dat ze naar me opsturen...BaZnGaNL schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:22:

-
Daarom post ik ze hier ook! Zelf ook niks aan.. Misschien een liefhebber..Edd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:23:
[...]
Moeten ze wel iets hebben dat ik wil dat ze naar me opsturen...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Haha de chat even vol geknald met de vouchers. Vinden ze niet leuk
Mijn boefje is liev!
Als ze die boxen uit de Facebook unboxings ook gaan versturen, gaat het een matige hunt worden...
Geen van de dozen heeft echt flinke knaller, laat staan 2/3 zoals de vorige hunt.
Ik ben wel benieuwd
Geen van de dozen heeft echt flinke knaller, laat staan 2/3 zoals de vorige hunt.
Ik ben wel benieuwd
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Noem eens wat voorbeelden? wat zit er tot nu toe in dan?Richh schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:31:
Als ze die boxen uit de Facebook unboxings ook gaan versturen, gaat het een matige hunt worden...![]()
Ik ben wel benieuwd
Schoenen maat 45 en shirts XXL
Mijn boefje is liev!
Dus het is kleding dat je "bijna" altijd past
Daar is die Panasonic die gisteren gezocht werd :-)
Ik begon bijna te schelden (hij refresht bij mij bijna niks meer automatisch), maar gelukkig was het een ander modelDidierDW schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:45:
Daar is die Panasonic die gisteren gezocht werd :-)
We houden je scherpAmple Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:46:
[...]
Ik begon bijna te schelden (hij refresht bij mij bijna niks meer automatisch), maar gelukkig was het een ander model
Spul van de vorige boxen: HDMI kabels, die rode Blomus condoom, tassen, shirts etc.Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:38:
[...]
Noem eens wat voorbeelden? wat zit er tot nu toe in dan?
De 'klappers' uit 3 dozen so far:
- Philips navigatiesysteem
- Tomtom runner horloge
- Pebble Time
- Bluetooth speakers
- Amazon firephone
- Beats by Dre refurb
- AEE S60 (dus niet eens een echte GoPro)
- Een heuse sapcentrifuge
Allemaal stuff van rond de €100 dus... geen drones, surfaces, smartphones of tablets lijkt het. Kan natuurlijk een stukje verwachtingsmanagement zijn, maar als ze aan de andere kant juist de beste boxen aan het uitpakken waren, dan verwacht ik er niet zoveel van.
Nou, bedankt
Bij de extra aanbiedingen van iBood staat ook een heel mooie Panasonic overigens. Voor degenen die niet kunnen wachten
Die kerel die vorige keer 14 lichtveldcamera's in z'n doos had...voor 400euro stuk ofzo...
Heeft ie ze daar uiteindelijk ook voor kunnen verkopen?4-systeembeheer schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:51:
Die kerel die vorige keer 14 lichtveldcamera's in z'n doos had...voor 400euro stuk ofzo...
Nee, groter is beter!Edd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:52:
75 inch op een metertje of 3.. Beetje overkill of niet??
thats what she said
Mijn ouders willen thuis ook groter dan kunnen ze de ondertiteling beter lezen.
Ik vraag me oprecht af of er echt mensen zijn die even 2000 euro neertellen voor een impuls-aankoop
iBood heeft die Lytro's wel eens aangeboden voor 99 als ik me niet vergis. Desalniettemin; 14 x €50 is ook een nette 700 euro.4-systeembeheer schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:51:
Niet om stoer te doen
Niemand gebruikt die dingen4-systeembeheer schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:51:
Als ik een tv nodig zou hebben...
Tuurlijk. Leuk voor triple screen setups!pven schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:55:
Ik vraag me oprecht af of er echt mensen zijn die even 2000 euro neertellen voor een impuls-aankoop
Als ik specifieke TV of laptop zoek, of een bepaald budget heb, wacht ik toch vaak op acties als de iBood hunt of de Mediamarkt BTW-dagen. Dat zijn geen impulsaankopen, maar gewoon wachten op het goede momentpven schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:55:
Zo ken ik iemand die een nieuwe smartphone zocht, vorige week heb ik diegene aangeraden om een Nexus 5X te halen bij deze hunt, mocht hij langskomen. Tis de 6P geworden
Same here. vooral voor spullen die ik niet direct nodig heb (zoals TV's, Smartphones etc).Richh schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:58:
[...]
Als ik specifieke TV of laptop zoek, of een bepaald budget heb, wacht ik toch vaak op acties als de iBood hunt of de Mediamarkt BTW-dagen. Dat zijn geen impulsaankopen, maar gewoon wachten op het goede moment
Zo ken ik iemand die een nieuwe smartphone zocht, vorige week heb ik diegene aangeraden om een Nexus 5X te halen bij deze hunt, mocht hij langskomen. Tis de 6P geworden
Alleen doe ik dat via nl.pepper.com want daar zijn nu eigenlijk de echte dealtjes te scoren.
Is ook weer bijna labor day voor mensen die wel eens wat in USA bestellen... newegg had alweer een gratis routertje zag ik.
Blijkbaar heb ik dan niet genoeg geduld. iBood hunt = impulsaankoop in mijn ogen
Dat niet, maar ik twijfel nu wel enorm over deze Makita..pven schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:55:
-
deze makita is gewoon heel goed spul, 2 accus. alleen tja, heb je het geld er voor over?Edd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:01:
[...]
Dat niet, maar ik twijfel nu wel enorm over deze Makita..
ora et labora
Via de dagaanbieding van gereedschapcentrum.nl zie je dit soort sets vaak langskomen voor 179. Ook met 2 accu's, snellader etc. Zowel van Makita als andere (pro) merkenEdd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:01:
[...]
Dat niet, maar ik twijfel nu wel enorm over deze Makita..
Helemaal mee eensWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:00:
[...]
Same here. vooral voor spullen die ik niet direct nodig heb (zoals TV's, Smartphones etc).
Alleen doe ik dat via nl.pepper.com want daar zijn nu eigenlijk de echte dealtjes te scoren.
op de hunt lijken er 2 modellen in omloop, een basic en een wat sterkere variant
ora et labora
Ja, ik wil wel wat nieuws. Heb nu een consumentending van de Gamma, maar de accu's houden het niet vol.mrc4nl schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:02:
[...]
deze makita is gewoon heel goed spul, 2 accus. alleen tja, heb je het geld er voor over?
Niet direct nodig, maar wel mooi en iets dat jaren meegaat.
Thanks! Hou ik die even in de gaten.Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:02:
[...]
Via de dagaanbieding van gereedschapwinkel.nl zie je dit soort sets vaak langskomen voor 179. Ook met 2 accu's, snellader etc. Zowel van Makita als andere (pro) merken
-
Holy crap, daar ben ik nog nooit geweest, maar ik zie al wat mooie dingen daar. ThanksWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:00:
[...]
Same here. vooral voor spullen die ik niet direct nodig heb (zoals TV's, Smartphones etc).
Even inschrijven voor de nieuwsbrief van hun. Krijg je elke dag de aanbiedingen binnen met alleen die dagaanbieding. Ook vaak losse body's voor weinig.Edd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:05:
[...]
Ja, ik wil wel wat nieuws. Heb nu een consumentending van de Gamma, maar de accu's houden het niet vol.
Niet direct nodig, maar wel mooi en iets dat jaren meegaat.
[...]
Thanks! Hou ik die even in de gaten.
Er is ook een app, scheelt weer spam.Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:06:
[...]
Even inschrijven voor de nieuwsbrief van hun. Krijg je elke dag de aanbiedingen binnen met alleen die dagaanbieding. Ook vaak losse body's voor weinig.
DHP459rmj (die net was) is de basic uitvoering, is ook minder sterk
er is ook een DHP456RFE, die is beter
er is ook een DHP456RFE, die is beter
ora et labora
Van gereedschapcentrum.nl?
Ik denk dat je pepper bedoeld... en daar zie je weinig gereedschap langskomen. Vandaar mijn tip voor gereedschap.
Ik moest even beter lezen. Zat op de datingsiteWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:00:
[...]
Je had mijn vriendin moeten horen toen ik zei dat ik iets leuks had gezien op PepperKrilo_89 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:10:
[...]
Ik moest even beter lezen. Zat op de datingsite.
Aah, ik las daar overheen.. inderdaad van pepper.Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:09:
[...]
Van gereedschapcentrum.nl?
Ik denk dat je pepper bedoeld... en daar zie je weinig gereedschap langskomen. Vandaar mijn tip voor gereedschap.
Backfire in 3.2.1...Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:10:
[...]
Je had mijn vriendin moeten horen toen ik zei dat ik iets leuks had gezien op Pepper
Het icoontje van de app werkt ook niet echt meeWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:10:
[...]
Je had mijn vriendin moeten horen toen ik zei dat ik iets leuks had gezien op Pepper

Small price to pay.Richh schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:14:
[...]
Het icoontje van de app werkt ook niet echt mee
Al heel veel geld mee bespaard. Meer dan met iBOOD denk ik. Beamer voor 250 euro minder, 6tb drive voor 99 euro. dat soort dingetjes
Same here, 64GB Evo+ microSD kaart voor 13 euro enzo, leuk spulWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:19:
[...]
Small price to pay.
Al heel veel geld mee bespaard. Meer dan met iBOOD denk ik. Beamer voor 250 euro minder, 6tb drive voor 99 euro. dat soort dingetjes
Al heeft iBood me meer opgeleverd, op m'n laatste iBood box had ik zo'n 700 euro netto winst...
Pepper, tsja dat werkt verslavend.
Ook wel wat dingen in huis gehaald omdat de deal gewoon te goed was.
Geen echte miskopen, maar wel wat niet echt nodig was.
Maar ondertussen zit half NL er al dus zijn de echte goede deals vaak zo weg of worden toch gecancelled omdat bedrijven de fout daar al zoeken.
Maar ondertussen zit half NL er al dus zijn de echte goede deals vaak zo weg of worden toch gecancelled omdat bedrijven de fout daar al zoeken.
En daarvoor install je Telegram met de Pepperbotsambalbaj schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:22:
Pepper, tsja dat werkt verslavend.
ben je altijd de eerste (sort of).
En zeker verslavend ja
TakeAway schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:32:
Ik was net op tijd voor die kaartjes
Ik heb vorige week een duopack gekocht via iBood, maar toen waren ze 15,95 + 2,95. Nu 17,50 + 2,95? Hoezo aanbieding??Viper® schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:29:
nondeju, zit ik net die sd kaartjes op te zoeken, alweer weg
-
Heb zelf ook een paar aardige boxen kunnen verkopen en wat leuk spul overgehouden, maar pepper is echt veel handiger en voordeliger, al betrap ik me nu op een huis vol electronica en schoenen (thx MissBudget!) waar ik niks mee doeRichh schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:21:
[...]
Same here, 64GB Evo+ microSD kaart voor 13 euro enzo, leuk spul
Al heeft iBood me meer opgeleverd, op m'n laatste iBood box had ik zo'n 700 euro netto winst...
Vooral de Cruical SSD's en action cams laatst van amazon waren top deals.
Btw, iemand nog een 396 cm zwembad met pomp nodig

Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!
Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!
Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.