Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Jacco-M schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:26:
[...]

Stomme vraag maar gaat het hier om de foka superstore? En morgen zouden deze prijzen ook nog van toepassing zijn?

Bedankt voor de informatie in ieder geval!
PlatteTV.nl levert ook voor deze prijs na onderhandelen. Ik ben nog in dubio voor de 55E6V voor 2299.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tja111
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Het is natuurlijk logischer om zelf het initiatief te nemen om iemand een DM te sturen in plaats van dat je in het topic gaat vragen of iemand jou wil berichten.

[ Voor 80% gewijzigd door S1NN3D op 14-10-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Irrelevant door /mbr.

[ Voor 93% gewijzigd door FirePuma142 op 14-10-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaperisbetter
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-03-2018
*SPAM*

[ Voor 95% gewijzigd door FeaR op 26-10-2016 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 16:36
Alsof de marge op factuur het enige is wat ze krijgen :z Zitten nog flinke achteraf bonussen en premies op waar je geen idee van hebt. Gelukkig maar anders was de retail zo failliet.
Precies, er zijn allerlei kickbacks, premies & bonussen met de fabrikant achteraf die de echte marge bepalen. Vaak is er helemaal niet zoiets als een inkoopprijs maar rekenen ze achteraf af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net de 65E6V besteld bij Foka, levertijd 2 tot 4 weken

Nog steeds voor de ongelooflijke prijs van €4000,- incl. BTW en bezorging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 13:59
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:31:
Net de 65E6V besteld bij Foka, levertijd 2 tot 4 weken

Nog steeds voor de ongelooflijke prijs van €4000,- incl. BTW en bezorging
Nice! Heb er ook gebruik van gemaakt. Levertijd mag van mij nog even duren. Krijg 1 december pas de sleutel van het nieuwe huis en wil de tv daar pas installeren. O-)
Super dat deze (toch dure) prijzen mogelijk zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12
Ik sta echt verbaasd over de prijs van een 65B6V van 3300 euro. Bij Hifistore staat deze nu met 500 euro kassakorting voor 4200 euro, maar dan wel met 4 weken levertijd. Hoop dat rond december deze prijzen ook nog mogelijk zijn, dan kan ik misschien met mijn eindejaarsuitkering iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Is deze:
pricewatch: LG 55EC930V Zwart
Gezien de huidige stand van zaken nou nog courant?
Of is die zo hard achterhaald dat je beter weg kan blijven bij dit model....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaperisbetter
Dan kun beter voor de LG 55EG910 gaan.

https://www.kieskeurig.nl/led_tv/product/3304619-lg-55eg910v/prijzen

Ik weet waar je deze voor 1549,- kunt krijgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Zojuist maar de knoop doorgehakt. Lang gekeken naar andere merken maar ondanks dat ik een Panasonic fan ben, kon ik de prijs van de 65EF950V die mij door medetweaker werd getipt niet negeren. Ik heb minder dan €2700 betaald. Op Tweakers Pricewatch is nu momenteel de laagste prijs voor dit model €3499

In de aangeboden prijsklasse kon ik op Pricewatch niet veel beters vinden.

Sorry dat ik vaag ben, maar ik kan niet vertellen waar of welke winkel omdat ik dit de medetwaker heb beloofd. Kan wel vertellen dat het een gerenommeerd bedrijf is. Geen louche winkel.

Het betreft hier om een nieuw NL model. Dus geen import of showmodel.
Het is misschien een overjarig model in vergelijking met nieuwe B,E of G series, maar ik kan hopelijk wel met de tekortkomingen van de 65EF950V leven gezien de prijs.

Ik heb voor mijn 6 jaar oude Panasonic 65 inch VT20 al een koper.
Aangezien meeste mensen zeggen dat OLED de plasma vervanger is, heeft dit mijn grote plasma trots opzij kunnen zetten en hoef zodoende maar €1800 bij te leggen.

Donderdag gaat een kennis van mij die in Leuth woont de tv betalen en mogelijk ophalen. Hij test gelijk de tv in de winkel op fouten Daarna rijdt hij door naar Vlissingen :)

Garantie wordt afgewikkeld via LG.

[ Voor 41% gewijzigd door aliberto op 17-10-2016 19:55 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Art & Craft bied de Oled55B6v voor een mooie prijs aan, waarom wordt deze winkel niet weergegeven in de Pricewatch? Hij stond er eerst wel op namelijk.

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veggie1976
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
chrisstructor schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:52:
Art & Craft bied de Oled55B6v voor een mooie prijs aan, waarom wordt deze winkel niet weergegeven in de Pricewatch? Hij stond er eerst wel op namelijk.
Ik zie hem in de Pricewatch staan voor € 2.499,- alleen Plasmavisie is nog iets goedkoper € 2.449,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Hij is er weer ingezet ind :) .

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaperisbetter
*SPAM*

[ Voor 95% gewijzigd door FeaR op 26-10-2016 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12
aliberto schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:14:
Zojuist maar de knoop doorgehakt. Lang gekeken naar andere merken maar ondanks dat ik een Panasonic fan ben, kon ik de prijs van de 65EF950V die mij door medetweaker werd getipt niet negeren. Ik heb minder dan €2700 betaald. Op Tweakers Pricewatch is nu momenteel de laagste prijs voor dit model €3499

In de aangeboden prijsklasse kon ik op Pricewatch niet veel beters vinden.

Sorry dat ik vaag ben, maar ik kan niet vertellen waar of welke winkel omdat ik dit de medetwaker heb beloofd. Kan wel vertellen dat het een gerenommeerd bedrijf is. Geen louche winkel.

Het betreft hier om een nieuw NL model. Dus geen import of showmodel.
Het is misschien een overjarig model in vergelijking met nieuwe B,E of G series, maar ik kan hopelijk wel met de tekortkomingen van de 65EF950V leven gezien de prijs.

Garantie wordt afgewikkeld via LG.
Ik heb lang getwijfeld of ik deze TV zou kopen. Voor zover ik kon vinden lever je misschien een klein beetje beeldkwaliteit en Dolby Vision in, maar win je wel weer 3D tov de B6V modellen. De C6V is curved, maar heeft 3D. Daarboven hebben de modellen die lelijke soundbar en zijn ook duurder. 950V ondersteunt volgens mij wel HDR10 en dat is de officiële standaard voor HDR op UltraHD bluray en wordt ook al ondersteunt door Netlfix enz. Voor die prijs denk ik dat je echt een hele mooie tv koopt. En kun je over een paar jaar misschien wel weer zo'n deal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Ik zou graag deze LG oled55c6v willen halen bij MM voor 2600 euro. Maar ik vrees dst de prijzen zullen gigantisch zakken in Januari met Geen BTW korting. Dan is die opeens bijv 1000 euro goedkoper! Vandaar wacht ik nog even af tot de prijzen afkoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 20:38
Met de BTW korting over 2600 euro gaat de prijs naar 2150 euro; dat scheelt heel veel geld, maar is natuurlijk niet opeens 1000 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
upje schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:32:
Met de BTW korting over 2600 euro gaat de prijs naar 2150 euro; dat scheelt heel veel geld, maar is natuurlijk niet opeens 1000 euro korting.
En daar naast zal de prijs van die tv ook dalen. Alles bij elkaar kom je toch richting die 1000 euro in die periode gok ik. Zolas je ziet zakt de prijs spontaan. Afwachten is een schone zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:30
kardox schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:29:
Ik zou graag deze LG oled55c6v willen halen bij MM voor 2600 euro. Maar ik vrees dst de prijzen zullen gigantisch zakken in Januari met Geen BTW korting. Dan is die opeens bijv 1000 euro goedkoper! Vandaar wacht ik nog even af tot de prijzen afkoelen!
Waarom wil je hem persé via de MM kopen? Er zijn zoveel zaken met een betere prijs en die zoveel betere service hebben dan dat stelletje dozen schuivers. Ik denk dat je hem al rond de 21-2200 kan krijgen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
kwdtje schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:46:
[...]

Waarom wil je hem persé via de MM kopen? Er zijn zoveel zaken met een betere prijs en die zoveel betere service hebben dan dat stelletje dozen schuivers. Ik denk dat je hem al rond de 21-2200 kan krijgen op dit moment.
Snap ik, alleen ik wou hem per maand aflossen. Rente was acceptabel en niet schokkend. Hij kost op dit moment toch minimaal 2500 euro. Maar zal wel weer spontaan zaken.

[ Voor 8% gewijzigd door kardox op 19-10-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Laatst online: 12:30
kardox schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:11:
[...]

Snap ik, alleen ik wou hem per maand aflossen. Rente was acceptabel en niet schokkend. Hij kost op dit moment toch minimaal 2500 euro. Maar zal wel weer spontaan zaken.
Dan zou ik lekker wachten en per maand wat geld opzij zetten, zo hoef je niet per maand af te lossen en betaal je uiteindelijk veel minder. Dan hou je dat geld over voor een receiver + een stel knappe boxen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

15% rente is schokkend, bijna het dubbele van de rente (8,7%) die je bij een bank betaalt. Dan heb ik het er nog niet eens over dat als je een luxeartikel als dit niet uit eigen zak kunt betalen, je het gewoon niet moet doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Zie dat je bij de MM idd nu 15% betaalt. En dat je voor een artikel van 2500 er 43 maanden (3 1/2 jaar !!!!) elke maand 75,- moet betalen.

Uiteindelijk heb je de TV dan voor bijn 3200,- gekocht.
Dat is dus 700,- extra uitgeven omdat je nu een TV wilt hebben.
Ik persoonlijk vind dat niet aantrekkelijk.
Je kan bij een andere winkel al 300 a 400 besparen met wat onderhandelen. Dat ziet er veel aantrekkelijker uit.

Hou ook rekening met garantie e.d. Wat als hij in het 2e jaar stuk gaat buiten je garantie periode.
Dan moet je niet alleen van alles regelen om nog coulance te krijgen op de reparatie (omdat je mag verwachten dat een TV langer mee gaat dan de garantie periode).
Maar de TV is nog niet eens afbetaald.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 weken een OLED55C6V. Wat een top tv. Beeld is ongelofelijk.
Ik heb nog niet de kans gehad een 4K bluray te bekijken. HDR valt voorlopig nog wat tegen via Xbox One en Gears of War 4, maar misschien is dat niet het beste voorbeeld voor HDR en er is een hoop in te stellen, wellicht moet ik nog wat tweaken :)

Wat vooral opvalt is dat op het internet iedereen roept dat je het beste de setting HDR Standard kunt gebruiken, maar dan komt HDR helemaal niet zo lekker over in mijn ogen, het beeld is aan de donkere kant en de HDR delen zijn niet heel fel, niet zo 'spectaculair' zeg maar. Ga je echter naar de HDR Bright setting, dan spat het van het scherm af.
De verwachtingen voor 4k HDR bluray en de PS4 PRO zijn hooggespannen :D

Ik wilde eigenlijk voor een 920v gaan, maar toen deze nieuwe serie gezien. Vooral het feit dat HDR in deze modellen zowel Doby Vision als HDR10 ondersteunt, gaf voor mij de doorslag.
Kan iedereen aanraden voor de LG OLED's te gaan, zelfs bij normale 1080p content / regulier tv kijken lijkt een OLED scherm al echt een meerwaarde door de kleuren die weergegeven kunnen worden.

Ik vind sommige prijzen die mensen hier noemen overigens wel heel opvallend, ik ken iemand die bij LG werkt en ik ken de eigen medewerkerskorting prijzen van LG voor de 55E6V en de 55C6V, wat onder de inkoopprijs van een leverancier ligt. Sommige prijzen die ik hier genoemd zie waarvoor mensen hopen zo'n tv te kunnen kopen liggen daar nog onder :p

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
[...]

Nee Nee Nee! :X

1. Veel te duur
2. Extra maandelijkse lasten terwijl niet nodig == KUD
3. Betalen voor iets wat je al "hebt" voelt onprettig aan / gaat knagen

Gewoon lekker sparen en een aanschaffen voor een fatsoenlijke prijs ;)

Tot die tijd gewoon lekker blijven kwijlen bij verscheidene review filmpjes :9~

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
Ik was van plan maar dat ga ik niet doen.

Ik was van plan om alles binnen 12 maanden afbetalen.
Uiteindelijk had ik ongeveer net geen 200 euro aan rente betaald. Maar als je idd veel langer overdoet dan wordt echt duur. Per maand betalen is alleen interessant als je binnen 6 maanden ( 100 euro rente ) of max 1 jaar over doet.

[ Voor 19% gewijzigd door kardox op 19-10-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
DarkSide schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:01:
Hou ook rekening met garantie e.d. Wat als hij in het 2e jaar stuk gaat buiten je garantie periode.
Dan moet je niet alleen van alles regelen om nog coulance te krijgen op de reparatie (omdat je mag verwachten dat een TV langer mee gaat dan de garantie periode).
Er is geen sprake van coulance. Van een dergelijk toestel mag je verwachten dat deze een stuk langer meegaat dan 2 jaar. Dat de Media Markt stelt dat het 2 jaar garantie geeft, heeft werkelijk geen waarde omdat de wet boven de Algemene Voorwaarden van de Media Markt staat.

Zij moeten zorgen dat het artikel gerepareerd wordt of dat er een vervangend toestel voor in de plaats komt. Zorgen zij daar niet voor, kun je de koopovereenkomst ontbinden om zo (een deel van) het aankoopbedrag terug te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dimens schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

Er is geen sprake van coulance. Van een dergelijk toestel mag je verwachten dat deze een stuk langer meegaat dan 2 jaar. Dat de Media Markt stelt dat het 2 jaar garantie geeft, heeft werkelijk geen waarde omdat de wet boven de Algemene Voorwaarden van de Media Markt staat.

Zij moeten zorgen dat het artikel gerepareerd wordt of dat er een vervangend toestel voor in de plaats komt. Zorgen zij daar niet voor, kun je de koopovereenkomst ontbinden om zo (een deel van) het aankoopbedrag terug te ontvangen.
Klopt. Dat is de theorie. In de praktijk is het verkrijgen van je recht soms moeilijker.
En moet je van alles gaan regelen om je recht te verkrijgen.
Je zou dan ook goed in de voorwaarden moeten kijken hoe het zit het je verplichting tot afbetalen.
Volgens mij is er in het verleden wel eens gebleken dat je misschien een deel terugkrijgt als je de koopovereenkomst ontbindt. Maar dien je ook nog te voldoen aan je betaal verplichting die daar los van staat.

Een oom van mij heeft dat een keer gehad bij zo'n huur winkel (kom niet meer op de naam. Maar vroeger zag je die nog wel eens in het straatbeeld) waarbij je ook eigenaar kon worden.
Daar ging de versterker ook stuk. Maar hij had nog wel een contract waar hij 10 maanden 50,- gulden moest betalen.
Het fijne weet ik er niet meer van. Maar heeft toen wel maanden getouwtrek opgeleverd om zijn recht te krijgen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
DarkSide schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Een oom van mij heeft dat een keer gehad bij zo'n huur winkel (kom niet meer op de naam. Maar vroeger zag je die nog wel eens in het straatbeeld) waarbij je ook eigenaar kon worden.
Skala zeker

Afbeeldingslocatie: http://saleforsale.nu/classified_images/1980_1621miKd6nwe7WDFiDtvKwngIARj0_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Haha. Scala idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jurryb
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-06-2022
(jarig!)
Oef.... de prijzen in Italië zijn wel heel interessant....... alleen die afstand! Bij de MediaWorld (Italiaanse MediaMarkt) nu de 55B6V voor 1799,-. Zouden die prijzen ook naar Nederland komen.....

http://www.mediaworld.it/mw/mediaworld-it/lg-55b6v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
DarkSide schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Klopt. Dat is de theorie. In de praktijk is het verkrijgen van je recht soms moeilijker.
En moet je van alles gaan regelen om je recht te verkrijgen.
Je zou dan ook goed in de voorwaarden moeten kijken hoe het zit het je verplichting tot afbetalen.
Volgens mij is er in het verleden wel eens gebleken dat je misschien een deel terugkrijgt als je de koopovereenkomst ontbindt. Maar dien je ook nog te voldoen aan je betaal verplichting die daar los van staat.
Met contracten kunnen er natuurlijk weer andere regels aan verbonden zijn als het aankomt op geld terugkrijgen. Het punt wat ik wil maken, is dat de Media Markt gewoon moet voldoen aan de koopovereenkomst en dat is een conform product leveren. Als de Media Markt hier niet aan kan voldoen, kan de koopovereenkomst ontbonden worden.

Ook bij afbetaling dient de Media Markt te voldoen aan de koopovereenkomst en het leveren van een conform product. Mocht het contract en de koopovereenkomst gebonden zijn en de Media Markt voldoet niet aan de overeengekomen koopovereenkomst waardoor de koopovereenkomst ontbonden kan worden, zou er spraken zijn van contractbreuk door Media Markt. Ik ben er alleen niet mee bekend hoe het dan met je rechten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Jurryb schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:57:
Oef.... de prijzen in Italië zijn wel heel interessant....... alleen die afstand! Bij de MediaWorld (Italiaanse MediaMarkt) nu de 55B6V voor 1799,-. Zouden die prijzen ook naar Nederland komen.....

http://www.mediaworld.it/mw/mediaworld-it/lg-55b6v
Online bestellen en thuis laten bezorgen is geen optie neem ik aan (mijn Italiaans is niet zo goed) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ward85 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Online bestellen en thuis laten bezorgen is geen optie neem ik aan (mijn Italiaans is niet zo goed) O-)
Nope en er staat ook niet online verkrijgbaar en zelfs momenteel niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDelete
  • Laatst online: 07:30
wimpie007 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:51:
[...]

Nope en er staat ook niet online verkrijgbaar en zelfs momenteel niet beschikbaar
Deze wellicht, ook 1799 ;-)

Link

Als ik dit zo zie, wacht ik nog ff paar maandjes...

[ Voor 7% gewijzigd door DrDelete op 21-10-2016 07:39 . Reden: In link tag ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Dat dacht ik vorig jaar ook met de 950V, maar toen bleek achteraf dat dit de meest gunstige periode is. De nieuwe modellen zijn redelijk goed te verkrijgen en de oude worden uitgefaseerd.
Richting de feestdagen stijgen de prijzen weer en blijven daarna gelijk tot de 2018 modellen geintroduceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03
Als de tv in Italie 1799 euro kan kosten, kan dat in NL ook. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Tooooony schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:34:
Dat dacht ik vorig jaar ook met de 950V, maar toen bleek achteraf dat dit de meest gunstige periode is. De nieuwe modellen zijn redelijk goed te verkrijgen en de oude worden uitgefaseerd.
Richting de feestdagen stijgen de prijzen weer en blijven daarna gelijk tot de 2018 modellen geïntroduceerd worden.
Ik denk dat je je vergist. Hier zijn gewoon statistieken van, de 4 2015 modellen:

Prijsverloop van de 55EF950V:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=455898&deliveryCountry=NL

De 65EF950V
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=430439&deliveryCountry=NL

De 55EG910V
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=452109&deliveryCountry=NL

En als laatste de 55EG920V
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=452110&deliveryCountry=NL

Zonder uitzondering zijn ze in 2015 geïntroduceerd, waren ze in oktober nog duur en werden ze in 2016 goedkoper, met de zomer van 2016 als bodemperiode. En nu zijn ze zelfs nog goedkoper, maar zijn het wel heel erg uitloopmodellen, de 2016 modellen zijn al volop verkrijgbaar.

De 2016 modellen hebben nu prima prijzen, maar aan het prijsverloop van de 2015 modellen kan je niet de conclusie trekken dat nu de beste periode is en dat het nu weer duurder wordt. Eerder dat mei-juni 2017 waarschijnlijk de bodem is. Die laatste conclusie is alleen denk ik ook weer voorbarig, omdat ik vermoed dat productiekosten van OLED gewoon hard dalen. En van 2015 > 2016 is dat wat harder dan van 2016 > 2017.

Eigenlijk kan je er dus niets uit concluderen, maar is het veilig te stellen dat alle electronica altijd goedkoper wordt en dat deze nieuwe techniek dat zeker wel nog wordt. Ook de 2016 modellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:10
De prijzen in Italië zijn vooral erg interessant inderdaad! Op Idealo staan erg mooie prijzen. Idealo is, zoals te zien is, een prijsvergelijkingswebsite van Italië.

De webshop Maintstore is wel naar mijn idee vooral erg interessant, ze accepteren creditcard en ze versturen volgens hun website de LG OLED55B6V naar Nederland via DHL voor een meerprijs van €57,55.

Ook de grotere variant is erg scherp geprijsd. De prijzen zijn (inclusief de DHL verzending naar NL)

55B6V €1798.75
65B6V €3535,90

Voor mij nog steeds (gevoelsmatig) te veel geld voor een TV maar het gaat de goede kant op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aliberto
JvS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:42:
[...]
Ik denk dat je je vergist. Hier zijn gewoon statistieken van, de 4 2015 modellen:

[afbeelding]

De 65EF950V
[afbeelding]

De 55EG910V
[afbeelding]

[afbeelding]

Zonder uitzondering zijn ze in 2015 geïntroduceerd, waren ze in oktober nog duur en werden ze in 2016 goedkoper, met de zomer van 2016 als bodemperiode. En nu zijn ze zelfs nog goedkoper, maar zijn het wel heel erg uitloopmodellen, de 2016 modellen zijn al volop verkrijgbaar.

De 2016 modellen hebben nu prima prijzen, maar aan het prijsverloop van de 2015 modellen kan je niet de conclusie trekken dat nu de beste periode is en dat het nu weer duurder wordt. Eerder dat mei-juni 2017 waarschijnlijk de bodem is. Die laatste conclusie is alleen denk ik ook weer voorbarig, omdat ik vermoed dat productiekosten van OLED gewoon hard dalen. En van 2015 > 2016 is dat wat harder dan van 2016 > 2017.

Eigenlijk kan je er dus niets uit concluderen, maar is het veilig te stellen dat alle electronica altijd goedkoper wordt en dat deze nieuwe techniek dat zeker wel nog wordt. Ook de 2016 modellen.
Afgelopen week was de 65EF950V zelfs voor €2699 exclusief verzendkosten te verkrijgen bij Smits in Arnhem. Ik heb deze ook besteld en wordt zondag bij mij thuisbezorgd door kennis (hij werkt in Arnhem).. Helaas is deze shop niet bij Pricewatch vermeld, maar is wel een begrip in Arnhem omgeving. De ebay.de aanbieding is verlopen en nu opnieuw geplaatst maar de tv wordt nu voor €2999 aangeboden. Er staat op de site dat er niet naar Nederland verzonden wordt, echter zijn dit de regelementen van Ebay Duitsland. Als je de winkel belt krijg je NL model mee voor de prijs van Ebay Duitsland. Op de website van Smits Nederland zelf wordt de tv nu voor €3898 aangeboden. In pricewatch wordt de 65EF950V voor €3450 ongeveer aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
aliberto schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

Afgelopen week was de 65EF950V zelfs voor €2699 exclusief verzendkosten te verkrijgen bij Smits in Arnhem. Ik heb deze ook besteld en wordt zondag bij mij thuisbezorgd door kennis (hij werkt in Arnhem).. Helaas is deze shop niet bij Pricewatch vermeld, maar is wel een begrip in Arnhem omgeving. De ebay.de aanbieding is verlopen en nu opnieuw geplaatst maar de tv wordt nu voor €2999 aangeboden. Er staat op de site dat er niet naar Nederland verzonden wordt, echter zijn dit de regelementen van Ebay Duitsland. Als je de winkel belt krijg je NL model mee voor de prijs van Ebay Duitsland. Op de website van Smits Nederland zelf wordt de tv nu voor €3898 aangeboden. In pricewatch wordt de 65EF950V voor €3450 ongeveer aangeboden.
Klopt. Ik heb hem ook voor 2699 bij Smits kunnen bestellen. Toen ik hem bestelde stond er zowel een advertentie van 2699 als van 2999 op Ebay. Later die dag was die van 2699 weg, maar de volgende dag was het geen probleem om hem alsnog voor die prijs te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 11-09 16:08
wimpie007 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:51:
[...]

Op de Italiaanse amazon website staat de oled55b6v aan 1.836,10 euro
Niet veel hoger dus :)

https://www.amazon.it/LG-...sr=8-1&keywords=oled55b6v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel19710401
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat aanbod ziet er heel erg betrouwbaar uit, ik zeg doen.

Het is de laatste tijd bar en boos met sommige aanbieders op Amazon. Bezint eer u begint als de aanbieder bij deze lage bedragen niet Amazon zelf is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 11-09 16:08
Inderdaad , de E6 komt van een nieuwe verkoper , niets over bekend.
De oled55b6v komt dan wel van een verkoper met 4.8 rating (met bijna 5000 verkochte producten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestBlog
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-03-2023

TestBlog

Eerst testen, dan kopen.

** Volgende week de 65EG960V in de aanbieding voor 3333,- bij MM **

Dat is een serieuze prijsdaling 5 dagen lang.. *O*

TestBlog.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 09-09 14:35
TestBlog schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:22:
** Volgende week de 65EG960V in de aanbieding voor 3333,- bij MM **

Dat is een serieuze prijsdaling 5 dagen lang.. *O*
Mja, maar voor €3300-€3400 heb je ook de 65 "inch B6 bij FOKA...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
JvS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:42:
[...]

[afbeelding]

De 65EF950V
[afbeelding]

De 55EG910V
[afbeelding]

[afbeelding]

Goed dat je de facts gechecked hebt, bij mij was het meer observatie. En eigenlijk klopt het ook gewoon ongeveer dan :9
De maanden oktober/november zorgen vaak voor een wisseling van de wacht vwb modelwijzigingen. De huidige modellen komen dan beter en beter beschikbaar en de oude verdwijnen langzaam maar zeker.
De daling wordt ingezet na de feestmaand en/of EK/WK maar beleeft haar hoogtepunt in de maanden vòòr de feestmaand toch?
Ach ja, wat maakt het ook uit, ik heb nu de E6 besteld via Foka 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy_BE
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-07 23:15
Voor de Belgen. Vanaf woensdag krijg je kadobonnen bij de MediaMarkt. bv Voor de 65e6 is dat 1000 euro in bonnen. (Wel iets bijkopen van 1 euro of meer om aan de 5000 euro te komen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepijn1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:31
Na lang wachten, vandaag de knoop doorgehakt en de 55b6 genomen bij Radio von burg, onder de 2000 euro (je kan bellen voor de beste prijs) wat mijn prijs was om te kopen. Kreeg er zelfs een klein kadootje bij voor mijn vriendin om de schrik van 55 inch oled (of het rekeningafschrift) wat te verminderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neutron
  • Laatst online: 03-09 16:10
Heb dit weekend een 2e hands 55ea870v gekocht. Opgehaald door een vriend van me die het ding as zaterdag hier aflevert. 1080p is voor mij voldoende, vandaar. Ik kijk er naar uit 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Heb de LG 55EG930 besteld bij de goedkoopste op de pricewatch momenteel. Echter nog niks vernomen vandaag en geen reactie op mijn email. Dus zit eigenlijk naar een alternatief te loeren liefst wel rond die 1300 euro. Dan komt de LG 55EG910V in de buurt, zal er een webshop zijn die richting deze prijs wil gaan? Graag wil ik hem wel zelf afhalen. Had al een shop aangeschreven maar vrij snel bericht dat er niks mogelijk was met de prijs helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau_P
  • Laatst online: 23-07 17:03
Vandaag dus de eerste melding voor een prijs onder de 2000 voor de Oled55b6v.

Gisteren bij artencraft 2199 tijdelijk en op dit moment 2091 bij bol.com. wel via een aanbieder die ik verder niet ken. Maar gaat dus de goede kant op.

Wat zijn ervaringen met die Radio Von Burg? Zit er voor zo'n zacht prijsje geen nadeel aan? Bijna te mooi om waar te zijn, want verder staat dit toestel meestal gewoon voor 2499 te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Lau_P schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:00:
Vandaag dus de eerste melding voor een prijs onder de 2000 voor de Oled55b6v.

Gisteren bij artencraft 2199 tijdelijk en op dit moment 2091 bij bol.com. wel via een aanbieder die ik verder niet ken. Maar gaat dus de goede kant op.

Wat zijn ervaringen met die Radio Von Burg? Zit er voor zo'n zacht prijsje geen nadeel aan? Bijna te mooi om waar te zijn, want verder staat dit toestel meestal gewoon voor 2499 te koop...
Het nadeel is vast zitten aan de tv. Dus je mag hem niet meer terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau_P
  • Laatst online: 23-07 17:03
JSTPS schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:13:
[...]

En wat als er bijvoorbeeld pixel defecten zijn? Of hebben ze daar ook een clausule voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
JSTPS schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:13:
[...]

Tenzij ze niet leveren (dus alleen ophalen) is dat wettelijk verboden: http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-6/artikel230o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Nu online
Lau_P: Volgens mij ruilt de winkel niet zomaar voor pixeldefecten. Dan moet je dus bij LG zijn.

Daan87423: Ze leveren volgens mij wel als je erom vraagt, maar ik weet niet of dit de normale gang van zaken is bij ze. Misschien betaal je dan meer. Om dit duidelijk te hebben zou je idd liever even moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepijn1234
Ik heb hier nog even naar gevraagd bij de verkoop. Bij problemen kan ik gewoon de tv terugbrengen in de eerste twee weken. Daarna gaat het via lg zelf maar willen ze wel assisteren en meedenken om alles soepel te laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik volg dit topic niet echt, maar zag dit op ibood: http://www.ibood.com/nl/nl/#

Weet niet of de prijs heel interessant is, aangezien ik niet volledig op de hoogte ben.

Anyway het gaat om de LG 55EG960V, dus de 55 inch 4k curved versie. Is geprijst voor €2000,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
JSTPS schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:45:
Lau_P: Volgens mij ruilt de winkel niet zomaar voor pixeldefecten. Dan moet je dus bij LG zijn.
pepijn1234 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:09:
Ik heb hier nog even naar gevraagd bij de verkoop. Bij problemen kan ik gewoon de tv terugbrengen in de eerste twee weken. Daarna gaat het via lg zelf maar willen MOETEN ze wel assisteren en meedenken om alles soepel te laten gaan.
Als je een product koopt, ga je een koopovereenkomst aan met de verkoper en niet met de fabrikant. De verkoper moet dus ook een conform product leveren binnen de economische levensduur van dat product. Levert de verkoper een non-conform product, mag de verkoper jou niet afwimpelen en naar de fabrikant sturen maar moet zorgen dat je weer een conform product krijgt door reparatie of vervanging.

Als het om pixeldefecten gaat: Dimens in "Azerty interpreteert Wet Koop op Afstand vreemd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepijn1234
Ha dimens bedankt voor de feedback. So far alles werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Nu online
Dimens schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

[...]

Als je een product koopt, ga je een koopovereenkomst aan met de verkoper en niet met de fabrikant. De verkoper moet dus ook een conform product leveren binnen de economische levensduur van dat product. Levert de verkoper een non-conform product, mag de verkoper jou niet afwimpelen en naar de fabrikant sturen maar moet zorgen dat je weer een conform product krijgt door reparatie of vervanging.

Als het om pixeldefecten gaat: Dimens in "Azerty interpreteert Wet Koop op Afstand vreemd"
Oke, ze zouden dus wel moeten. De ervaring leert dat je bij de fabrikant moet zijn. Zo lijken winkels het vaak te brengen. Maar blijkbaar heeft de winkel de plicht om het toestel te ruilen. Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

JSTPS schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Oke, ze zouden dus wel moeten. De ervaring leert dat je bij de fabrikant moet zijn. Zo lijken winkels het vaak te brengen. Maar blijkbaar heeft de winkel de plicht om het toestel te ruilen. Goed om te weten.
Nee de winkel heeft de plicht een conform product te leveren. Of defecte pixels daaronder vallen valt te bezien. Zie ook die link die dimens plaatst. Als de leverancier heeft aangegeven dat een product mogelijk pixelfouten bevat en het is ook zo (en het is niet zodanig storend dat je altijd naar een wit oplichtende pixel kijkt), dan heeft de winkel geen enkele plicht. En dat is een geschillencomissie uitspraak, geen rechter oid. In de wet staat alleen dat je recht hebt op een conform product.

Er is verder ook niets mis met een leverancier die je doorverwijst naar de fabriek, zolang dat maar wel een werkend kanaal is. De leverancier moet er alleen voor zorgen dat eventuele problemen opgelost worden. Er is nergens gezegd dat ze het ook zelf moeten doen. Ze zijn er alleen verantwoordelijk voor dat het gebeurt.

Als de fabriek vervolgens zegt "ja amehoela, hier heb ik geen zin in", dan is dat hun goed recht. Maar dan is je leverancier wel weer wettelijk verplicht het op te lossen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
JSTPS schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

De ervaring leert dat de verkoper niet graag de verantwoordelijkheid neemt en je liever naar de fabrikant stuurt. Het probleem is vooral dat nog steeds heel en heel erg veel consumenten denken dat ze voor garantie ook daadwerkelijk bij de fabrikant moeten zijn, waardoor verkopers er meestal goed mee wegkomen. Of nog erger; de consument neemt bij non-conformiteit zelf het initiatief contact op te nemen met de fabrikant, vervolgens geen vervang of herstel krijgen of zelfs een rekening en zich beroepen op rechten die zij helemaal niet bij de fabrikant hebben - enkel bij de verkoper.

Het Shopping Forum staat vol met dit soort problemen, inclusief een hoop "adviezen" van mensen die eveneens niet goed geïnformeerd zijn:

XFX accepteert garantie wel maar vergoed import kosten niet
Voor de gek gehouden door Samsung
Samsung geeft aan dat garantie vervallen is door Root

Ga voor garantie dus altijd terug naar de verkoper en wijs de verkoper op de verantwoordelijk voor de afhandeling. Neemt de verkoper die verantwoordelijkheid niet en blijft de verkoper erbij de verantwoordelijkheid niet te hoeven dragen, kun je uiteindelijk de koopovereenkomst ontbinden en het product retourneren.
JvS schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:27:
Er is verder ook niets mis met een leverancier die je doorverwijst naar de fabriek, zolang dat maar wel een werkend kanaal is. De leverancier moet er alleen voor zorgen dat eventuele problemen opgelost worden. Er is nergens gezegd dat ze het ook zelf moeten doen. Ze zijn er alleen verantwoordelijk voor dat het gebeurt.

Als de fabriek vervolgens zegt "ja amehoela, hier heb ik geen zin in", dan is dat hun goed recht. Maar dan is je leverancier wel weer wettelijk verplicht het op te lossen.
De laatste alinea is een goede reden voor mij om geen genoegen te nemen met een doorverwijzing door de verkoper. Laat de verkoper maar de moeite nemen om de fabrikant of wie dan ook in te schakelen om het probleem op te lossen.

[ Voor 20% gewijzigd door Dimens op 25-10-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Beetje in twijfel heb een aanbiedingen gekregen op de LG 55EG910V voor 1395. Moet ik dit met bijde handen aanpakken of? Ik neig om het te doen aangezien het ruim onder de pricewatch prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
is dat inclusief de LG promotie?
https://lgpromotions.nl/lg_16-0439/nl-nl/

Zo niet dan is het wel een heel lekkere deal voor EUR 1195 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Practics schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:16:
Beetje in twijfel heb een aanbiedingen gekregen op de LG 55EG910V voor 1395. Moet ik dit met bijde handen aanpakken of? Ik neig om het te doen aangezien het ruim onder de pricewatch prijs is.
Ik zou het met beide doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
BlowFish schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:40:
is dat inclusief de LG promotie?
https://lgpromotions.nl/lg_16-0439/nl-nl/

Zo niet dan is het wel een heel lekkere deal voor EUR 1195 :)
Is helaas inclusief cashback.
Telefoon en haast :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raabie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Onlangs bij plattetv.nl ook een aanbod gekregen van €2000 maar dit was inclusief inruil oude philips tv. Deze werkt helaas niet 100% dus kon ik hem ook niet inruilen. Anders had de 55b6v hier ook gehangen :(

Nu maar even wachten tot de prijs iets zakt of ondertussen een andere tv oplappen en die inruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Raabie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:36:
Onlangs bij plattetv.nl ook een aanbod gekregen van €2000 maar dit was inclusief inruil oude philips tv. Deze werkt helaas niet 100% dus kon ik hem ook niet inruilen. Anders had de 55b6v hier ook gehangen :(

Nu maar even wachten tot de prijs iets zakt of ondertussen een andere tv oplappen en die inruilen :)
Kun je niet bellen en vragen of dit een probleem is? Lijkt me sterk dat ze hem zelf weer verkopen naar een consument. Vaak worden zulke partijen in groot opgekocht zonder naar de staat te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raabie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Practics schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:18:
[...]

Kun je niet bellen en vragen of dit een probleem is? Lijkt me sterk dat ze hem zelf weer verkopen naar een consument. Vaak worden zulke partijen in groot opgekocht zonder naar de staat te kijken...
Had dit telefonisch besproken, de tv moest werkend zijn en compleet ( afstandsbediening + originele voet). Hij kon het anders echt niet maken. Maximale korting zonder inruil was € 350 dus dan kom je op 2150, dat vind ik nog te duur. Krijg de btw wel terug maar 2000 is dan beter dan heb ik de tv uiteindelijk voor €1652 dat vind ik een hele mooie prijs :*) en anders wordt de vrouw/baas kwaad ( lees: "Je bent hartstikke gek zo'n dure tv doe toch normaal") haha.

Nog even afwachten dus op een andere tv of betere prijs :) tegen de tijd dat de ps4 pro er is moet die aan de muur hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 07-09 07:46
Raabie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:14:
[...]

Had dit telefonisch besproken, de tv moest werkend zijn en compleet ( afstandsbediening + originele voet). Hij kon het anders echt niet maken. Maximale korting zonder inruil was € 350 dus dan kom je op 2150, dat vind ik nog te duur. Krijg de btw wel terug maar 2000 is dan beter dan heb ik de tv uiteindelijk voor €1652 dat vind ik een hele mooie prijs :*) en anders wordt de vrouw/baas kwaad ( lees: "Je bent hartstikke gek zo'n dure tv doe toch normaal") haha.

Nog even afwachten dus op een andere tv of betere prijs :) tegen de tijd dat de ps4 pro er is moet die aan de muur hangen.
offtopic:
Zo'n bekend verhaal. Zo'n verhaal had ik ook gehad (gelukkig al weer een half jaartje gescheiden!) door mensen die niet snappen dat zo'n TV iets meer mag kosten dan gemiddeld. Zelfs mijn vader die kwijlend voor de OLED zat zit nu nu te denken aan de 8000 serie van Samsung alleen door een paar 100 euro goedkoper. Natuurlijk geen slechte TV maar wat je ook leest overal, iets meer uitgeven en je hebt een OLED en ik kan bevestigen dat dat geen onzin is. Alleen al die kijkhoek. Niet van toepassing. :) Zwart is zwart, niet zeuren. Is ie mooi dun? Ja, behoorlijk. WebOS 3.0 goed te doen? Beweegt lekker in je hand. Full HD/ DigTV te doen op een UHD OLED? Broertjelief bleef nog even 10 minuten langer kijken. 3D Optie een hype? Jazeker! Maar op de C6v best goed gelukt. Leuk voor af toe.

De vrouw snapt het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaperisbetter
SPAM

[ Voor 111% gewijzigd door FeaR op 28-10-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Hou toch op met je "actie doorgekregen", je promoot hier gewoon een toko waar je op de een of andere manier banden mee hebt. Met je twee keer de 65E6 :+ Tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Van de week voor het eerst OLED goed in het echt kunnen zien. Enorm onder de inruk, maar ik heb nog niet zolang een 65" LG 4k tv. De 65" is echter zo snel gaan wennen dat ik mijn volgende TV graag wat groter wil hebben. Nu is dus de vraag, wissel ik de 65" die ik al heb om naar de gamekamer en koop ik een 65" OLED weer voor de woonkamer, of wacht ik totdat de prijsdaling goed inzet waardoor ook de 70+ " varianten betaalbaar worden.

Per januari wil ik graag gaan kopen, dan trekken we namelijk in ons nieuwe huis :). Wat verwachten jullie qua prijs? Het viel me namelijk op dat in tijd van 1 jaar de prijzen van 4K extreem naar beneden vielen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRenik
  • Laatst online: 12:39
Mooi topic om te volgen!

Ik hoop dat de 65B6V nog zakt naar 3.000 ergens de komende maanden.
De 3.300 die je voorbij ziet komen komt al aardig in de richting, hoop niet dat dat de bodem is nadat de promo bij LG afloopt...

Anders wordt het toch de Sony 65XD93, niet te vergelijken maar wel 900 goedkoper en zeer strak tegen de muur te bevestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaperisbetter
FirePuma142 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Hou toch op met je "actie doorgekregen", je promoot hier gewoon een toko waar je op de een of andere manier banden mee hebt. Met je twee keer de 65E6 :+ Tuurlijk.
Stuur maar je mailadres en dan stuur ik je een kopie van mijn bon. En ja natuurlijk promoot ik die Toko, vind je dat zo gek dan gezien de doel van deze topic en die prijzen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Is al vaker geroepen, maar de 65EF950 is voor 2699 te krijgen.

Was voor mij de perfect compromis tussen prijs, features, en formaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Cheaperisbetter schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:55:
[...]

Stuur maar je mailadres en dan stuur ik je een kopie van mijn bon. En ja natuurlijk promoot ik die Toko, vind je dat zo gek dan gezien de doel van deze topic en die prijzen?!?
FOKA, Plattetv.nl, Hofma, Wifimedia, Von Burg kunnen allemaal voor deze prijzen of tientjes meer leveren. Dat geheimzinnige drukdoenerige gebeuren is helemaal nergens voor nodig. Lijst je bon maar lekker in en hang hem boven je bed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheaperisbetter
FirePuma142 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

FOKA, Plattetv.nl, Hofma, Wifimedia, Von Burg kunnen allemaal voor deze prijzen of tientjes meer leveren. Dat geheimzinnige drukdoenerige gebeuren is helemaal nergens voor nodig. Lijst je bon maar lekker in en hang hem boven je bed.
Waarom zo vijandig...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:41
Omdat je overkomt alsof je commerciele belangen hebt in die toko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaperisbetter
Bever! schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Omdat je overkomt alsof je commerciele belangen hebt in die toko
Oke dat was niet de bedoeling. Ik was er alleen trots op om deze prijzen onderhandeld te hebben 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRenik
  • Laatst online: 12:39
FirePuma142 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Plattetv.nl in elk geval niet (meer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

iRenik schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Plattetv.nl in elk geval niet (meer)...
Ik geloof dat het overal een beetje waan van de dag en pet van de verkoper is momenteel. Ik zou de OLEDs ook duur verkopen, met die LG actie gaan ze toch de deur wel uit. Kortom, je moet een beetje geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 13:54
De laatste tijd volg ik dit topic wat meer en ik merk dat de LG OLED tv's al flink goedkoper zijn te verkrijgen. Op dit moment heeft LG natuurlijk een actie van 500-1000 euro cashback en deze loopt tot eind november.

Wat is jullie verwachting m.b.t de prijzen. Zullen deze weer stijgen nadat de actie is afgelopen of blijven ze verder zakken?
In januari is mijn nieuwe woning namelijk klaar en dan heb ik de tv pas nodig. Dus ben op dit moment even aan het twijfelen wat ik het beste kan doen; rond eind november al aanschaffen zodat ik de LG actie nog mee kan nemen of wachten tot januari 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
In Tweakers vind je de55EF950V van €2849. Ik ben ben deze voor €1899 tegen gekomen. De curved versie is zelfs nog goedkoper http://stores.ebay.de/fot...it=Finden&_sid=1060106644

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

aliberto schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:01:
In Tweakers vind je de55EF950V van €2849. Ik ben ben deze voor €1899 tegen gekomen. De curved versie is zelfs nog goedkoper http://stores.ebay.de/fot...it=Finden&_sid=1060106644
Tsja, open doos modellen zijn altijd een flink stuk voordeliger. Ik zou er nooit een kopen. Alleen maar een open doos komt niet voor. Er is altijd wat geruild, gedemonstreerd, gerepareerd, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Ik heb bij Smits in Arnhem ook mijn 65EF950V vandaan voor €2699. Was helemaal nieuw. Wordt nu daar voor €2799 aangeboden op Tweakers €3599. Andere tweakers hebben dezelfde tv gekocht daar gekocht en ik heb tot op heden geen problemen gehoord. Aangezien het bedrijf wel op Ebay Duitsland verkoopt wil nog niet zeggen dat je de televisie niet in Nederland voor Duitse prijs kan krijgen. Gewoon bellen naar Smits en alles is geregeld. Je hoeft niet altijd wantrouwend te zijn. Ik wantrouwde het eerst ook. Maar toen kennis die in Arnhem werkt vertelde me dat Smits een betrouwbaar bedrijf is en begrip, kon ik het prijsverschil niet negeren. Tevens heb ik gewoon 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Zo mijn zoektocht succesvol afgerond heb de LG 55EG910V weten te bemachtigen voor 1295 nieuw in doos met 2 jaar garantie. Webwinkels zijn stug vaak is er via mail contact weinig tot niks mogelijk. In de winkels is dit vaak omgedraaid en kan er heel veel. Marges liggen hoog en vaak is er meer korting mogelijk dan ze je willen laten geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik ga uit van de beschrijving op eBay, daar blijkt uit dat het een open doos model is. Er is er ook maar eentje beschikbaar. Dat ze ook nieuw in doos voor dezelfde prijs kunnen leveren, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:17:
Zo mijn zoektocht succesvol afgerond heb de LG 55EG910V weten te bemachtigen voor 1295 nieuw in doos met 2 jaar garantie. Webwinkels zijn stug vaak is er via mail contact weinig tot niks mogelijk. In de winkels is dit vaak omgedraaid en kan er heel veel. Marges liggen hoog en vaak is er meer korting mogelijk dan ze je willen laten geloven.
Welke winkel?

Ik wil ook liefst nog een full hd oled, vanwege de prijs maar ook om niet te hoeven upscalen bij full hd content.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 01:15:
[...]

Welke winkel?

Ik wil ook liefst nog een full hd oled, vanwege de prijs maar ook om niet te hoeven upscalen bij full hd content.
https://hofma.luondo.nl/11594689/lg-55eg910v
Heb hem in drachten opgehaald en daar nog eens €100 korting gekregen. Momenteel niet meer op voorraad ze verwachten in de loop van de week nieuwe voorraad tekrijgen.

Daar de 910 direct naast de 920 staan en op iets betere wit waardes na (Wat ook instellingen kunnen zjjn) geen verschil kunnen zien. Zeker niet toen ik vroeg of er gewoon kabel tv op mocht, neigde mij keuze idd naar de 910 wegens het niet hoeven upscalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wat de prijzen gaan doen na november als de 1000 euro actie is afgelopen ?
En dan bedoel ik binnen welke tijd de prijzen weer dalen met meer als 1000 euro ?
Wil me de 55E6 aanschaffen.
In januari wordt de 2017 lineup gepresenteerd.
Waar ik mee zit is dat met een beetje pech de 2016 modellen dan zijn uitverkocht en het weer wachten wordt op een prijsdaling voor de 2017 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Denk dat de 2016 modellen wel nog even beschikbaar blijven. De 2015 modellen kan je nog aan komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:08:
Heeft iemand een idee wat de prijzen gaan doen na november als de 1000 euro actie is afgelopen ?
En dan bedoel ik binnen welke tijd de prijzen weer dalen met meer als 1000 euro ?
Wil me de 55E6 aanschaffen.
In januari wordt de 2017 lineup gepresenteerd.
Waar ik mee zit is dat met een beetje pech de 2016 modellen dan zijn uitverkocht en het weer wachten wordt op een prijsdaling voor de 2017 modellen.
Dit is in mijn ogen een vraag waar geen zinnig antwoord op te geven is. Mijn glazen bol is stuk. :+
Zonder gekheid, ja de prijzen zullen vast geleidelijk gaan dalen. Hoe snel dit al dan niet verloopt is niet te voorspellen. En op enig moment gaan de prijzen ook weer oplopen door toenemende schaarste omdat de modellen moeilijk leverbaar worden. En op het moment dat er nieuwe modellen zijn, slaat de twijfel toch weer toe of je die niet beter kunt kopen. Het ideale moment bestaat niet in mijn ogen. Je moet een tv kopen die de features biedt jij zoekt en deze kopen op het moment dat er een voor jou acceptabel prijskaartje aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de VS is de 55EG9100 nu voor 999 dollar te koop. Je kan ze natuurlijk niet naar NL halen zo maar het geeft een indicatie van de prijzen die mogelijk zijn. https://www.amazon.com/LG...Inch-Curved/dp/B0148OZNKK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb een review geplaatst na een klein jaar gebruik van de 65EF950V: productreview: LG 65EF950V Zwart review door sdekker. Hoor het wel als er vragen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 06:01:
[...]

https://hofma.luondo.nl/11594689/lg-55eg910v
Heb hem in drachten opgehaald en daar nog eens €100 korting gekregen. Momenteel niet meer op voorraad ze verwachten in de loop van de week nieuwe voorraad tekrijgen.

Daar de 910 direct naast de 920 staan en op iets betere wit waardes na (Wat ook instellingen kunnen zjjn) geen verschil kunnen zien. Zeker niet toen ik vroeg of er gewoon kabel tv op mocht, neigde mij keuze idd naar de 910 wegens het niet hoeven upscalen.
Ze hebben er nog 2 op voorraad, wel zonder doos(!).
Bij de Mediamarkt overigens ook rond die prijs te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:34:
[...]

Ze hebben er nog 2 op voorraad, wel zonder doos(!).
Bij de Mediamarkt overigens ook rond die prijs te krijgen!
Mediamarkt is maar net welke winkel en wie je treft? Zwolle wou niet mee met de prijs die bleef echt op 1699 hangen ondanks dat ze konden zien dat ze goedkoper werden aangeboden. Kreeg het advies om de deal aan te nemen bij hun concurrentie omdat ze echt niet mee konden met de prijs.

Zonder doos zou ik niet snel doen, ook lastig vervoeren zo'n dunne tv.
Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"