loopt altijd via de verkopende partij, en dat is nu dus niet bol.com Je kunt wel via bol met hun communiceren. Of je dat fijn vind is een andere vraag.PCJR schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:15:
[...]
Hoe zou dat met de garantie etc zitten...of loopt dat dan toch via Bol..
- ik ben nu aan het vragen aan bol of ze meegaan in 1480,- -> nee
- erna hoe het zit met garantie etc
Komt ieder jaar terug omdat we er met z'n allen ieder jaar weer intrappen. Het blijft opletten met ze.Fab1Man schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:57:
[...]
Dit blijft elk jaar terug komen, Mediamarkt zou de prijzen bewust verhogen. Je had 'm gewoon die week moeten kopen, want dat was schijnbaar een actie in DIE WEEK. De week erna gaat de TV weer naar z'n normale verkoopprijs, waarschijnlijk dus 1499,-. Kijk anders eens op de pricewatch (prijsverloop gemiddeld is ook tegen de 1499 aan) en hier: https://www.bcc.nl/beeld-...g-oled-tv-55eg9a7v/232709
Het was overigens geen actie in die week maar een normale prijs volgens de verkoper. Ik heb nog gevraagd of de BTW er dan nog af zou gaan maar dan kon hij logischerwijs geen uitspraken over doen want ze weten officieel niet eens dat die actie komt.

Maar goed ik had wel zo'n vermoeden dat dit zou gaan gebeuren... Tegen beter weten in wacht je dan toch de koopjes niet mis te lopen. Nederlanders.... zucht...
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 25-01-2018 16:07 . Reden: Refferal in de url ]
Anoniem: 463257
Of de LG 55b7d voor €1499. Ook een mooie actie bij Saturn Duitsland. Incl €150 tegoedbon.
https://www.saturn.de/de/...rt=price#filter-container
Of de 55C7v voor €1480 in Nederland.. twijfel twijfel.
https://www.saturn.de/de/...rt=price#filter-container
Of de 55C7v voor €1480 in Nederland.. twijfel twijfel.
Voor de duidelijkheid, met de btw actie krijg je:
100% * (1-1/1.21 ) = 17.3% korting (en dus niet 21)
100% * (1-1/1.21 ) = 17.3% korting (en dus niet 21)
En alle andere winkels in de pricewatch dan? Die hanteren EXACT dezelfde prijs als waar Mediamarkt 'm voor aanbiedt. Dat ligt echt aan LG hoor. De laagste prijsgarantie zegt niks over prijsfluctuaties. Waarom is ie bij de concurrenten niet ook op 1199,- gekomen en daar toen op blijven staan?jjonkie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:44:
[...]
Komt ieder jaar terug omdat we er met z'n allen ieder jaar weer intrappen. Het blijft opletten met ze.
Het was overigens geen actie in die week maar een normale prijs volgens de verkoper. Ik heb nog gevraagd of de BTW er dan nog af zou gaan maar dan kon hij logischerwijs geen uitspraken over doen want ze weten officieel niet eens dat die actie komt.![]()
Maar goed ik had wel zo'n vermoeden dat dit zou gaan gebeuren... Tegen beter weten in wacht je dan toch de koopjes niet mis te lopen. Nederlanders.... zucht...
Zag dat @FeaR mijn reactie had eengepast, omdat ik geen keten wou noemen in het forum, enkel PM. De winkelketen had mij verteld dat LG onderling prijsafspraken maakt en als ze onder een bepaald bedrag ging zitten en dit wordt openbaar gemaakt dat ze een een risico lopen, vandaar eigenlijk ook dat ik het alleen PM wou doen.
Hoe ga je dan de mensen hier helpen met de laagste prijs als de winkel niet genoemd wilt worden ivm dit soort dingen?
In elk geval hopelijk enkele tweakers wel aan de tv kunnen helpen. :-)
Hoe ga je dan de mensen hier helpen met de laagste prijs als de winkel niet genoemd wilt worden ivm dit soort dingen?
In elk geval hopelijk enkele tweakers wel aan de tv kunnen helpen. :-)
[ Voor 19% gewijzigd door Ferio op 25-01-2018 16:34 ]
BTW actie is dus gewoon BS
. Net langs Foka in Rotterdam geweest zij konden mij deze week de oleds leveren inclusief 5 jaar garantie voor:
55C7 €1450
55E7 €1900
65C7 €2400
65E7 €2750
Er kwam alleen 30 euro bij als ik hem wilde laten bezorgen.

55C7 €1450
55E7 €1900
65C7 €2400
65E7 €2750
Mooie prijzen!Maximiliano10 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:38:
BTW actie is dus gewoon BS. Net langs Foka in Rotterdam geweest zij konden mij deze week de oleds leveren inclusief 5 jaar garantie voor:
55C7 €1450
55E7 €1900
65C7 €2400
65E7 €2750
Spijtig dat alleen de W7 niet echt lekker mee wilt zakken hier in NL.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Niet, zie de TW; je noemt prijzen en winkels en anders is het geen post waardig. Via DM is te kans te groot op ketens /werknemers die mensen per DM aan gaan spreken. Dat valt onder spam en zal direct een ban ten gevolge hebben. Ook worden er via DM inkoop-/samenloopacties aangegaan en daar zijn wij niet het platform voor. Daar is een hoop gedoe mee geweest vroeger en nu dus tegen de regels met daarop mogelijkheid tot een ban. Zo zijn er al meerderen gesneuveld in dit soort topics.Ferio schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:33:
[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 25-01-2018 23:16 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
FOKA 150 euro gezakt voor de 55E7(N?) in een week of drieDark_Angelus schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:44:
[...]
Mooie prijzen!
Spijtig dat alleen de W7 niet echt lekker mee wilt zakken hier in NL.
Okay, duidelijk! :-)FeaR schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:38:
[...]
Niet, zie de TW; je noemt prijzen en winkels en anders is het geen post waardig. Via DM is te kans te groot op ketens /werknemers die mensen per DM aan gaan spreken. Dat valt onder spam en zal direct een ban ten gevolge hebben. Zo zijn er al meerderen gesneuveld in dit soort topics.
AO moet bijvoorbeeld toestemming vragen aan de leidinggevende nu. Zijn blijkbaar terugevloten, omdat het hier dus op het forum was gezet. Die andere vent kan blijkbaar problemen krijgen door zijn lage prijs.
Dus als tip hier: Ga gewoon de winkels afbellen en stuur geen email. Mond op mond krijg je vaak een veel betere deal.
[ Voor 27% gewijzigd door Ferio op 25-01-2018 18:06 ]
Apollo kan ook mee met de prijs van Bol.com C7V voor €1499.
Foka blijft interessanter met de 5 jaar garantie.
Foka blijft interessanter met de 5 jaar garantie.
Anoniem: 967157
Deli lifestyle is een persoon die vanuit z`n huis in schildwolde via Bol.com toestellen verstuurt. Dit zijn toestellen die via parallel import ons land binnen komen. Geen officieel dealer van merken, en als je inderdaad googled op deli-lifestyle en kassa kom je al een beetje z`n werkwijze tegen.Prozaxx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:36:
Google voor de gein is deli lifestyle
Ik heb hem al eens onderzocht vanwege een akkefietje over een bestelling die ik daar toen had gedaan.
Hij heeft in het verleden ook smarthomeonline gehad welke al weer ter ziele is.
Anoniem: 1032979
Ik deed ondertussen de bestelling van de LG OLED55C7V bij Vandenborre in Lokeren. De voorziene leveringsdatum is eind januari/begin februari.Anoniem: 1032979 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:30:
Ik heb een bon voor bij Vandenborre in België van €900.
Aangezien de prijs van de LG OLED55C7 bij Krefel nu €1499 is, zal Vandenborre hier ook in meegaan,wegens hun laagsteprijsgarantie.
Wie mijn bon wil overnemen voor €750 krijgt dus €150 voordeel en kan een LG OLED55C7 dus kopen aan €1499-€150= €1349.
Ik wil samen met jou de tv gaan kopen/bestellen, dan ben jij zeker van een goede deal en ik van mijn geld 😉
=> de actie bij Krefel loopt tot 28/01/2018 , zie https://www.krefel.be/nl/...k-ultra-hd-smart-tv-wi-fi, dus dat wil zeggen dat we samen tot die datum de aankoop moeten doen bij een Vandenborre in de buurt.
Geef me een privé berichtje om verder af te spreken.
Ohja, ik heb een LG OLED55E7N, de beste tv die ik ooit al had!
Geïnteresseerden kunnen me nog steeds contacteren middels een privéberichtje.
Voor de anderen, succes met jullie zoektocht!
De TV staat ook nog voor €1499 t.e.m. zondag bij Krefel -> zie link in mijn initiële bericht.
**UPDATE: de TV is verkocht en ik ga er maandag 29/01 met de koper om!**
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1032979 op 26-01-2018 18:59 . Reden: Update ]
AO Duitsland heeft de 55E7N voor 1899, wel even de kortingscode invoeren 1801SPAREN25
https://www.ao.de/produkt...her-silber-51735-108.aspx
https://www.ao.de/produkt...her-silber-51735-108.aspx
De 55C7 staat voor 1649 op de website; hoe heb je ze zo gek gekregen dat ze er nog 200 af doen?Maximiliano10 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:38:
BTW actie is dus gewoon BS. Net langs Foka in Rotterdam geweest zij konden mij deze week de oleds leveren inclusief 5 jaar garantie voor:
55C7 €1450
55E7 €1900
65C7 €2400
65E7 €2750
Goed lezen in de berichten van het forum!!!!!!remmuz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:38:
[...]
De 55C7 staat voor 1649 op de website; hoe heb je ze zo gek gekregen dat ze er nog 200 af doen?

ik snap niet hoe jullie steeds aan die prijzen komen.... ik denk dat er een hoop bluf bij zit....die bij Foka bijv. is een showroommodel..
Volgens mij stond er ergens in de berichten dat het ging om een nieuw model. Je kunt altijd even naar de winkel bellen en als ze met een hogere prijs komen aangeven dat je hier in het forum een andere prijs hebt voorbij zien komen. Dan hoor je vanzelf wel of ze die gaan hanteren.alfred cop schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:41:
ik snap niet hoe jullie steeds aan die prijzen komen.... ik denk dat er een hoop bluf bij zit....die bij Foka bijv. is een showroommodel..
Gewoon bellen en zeggen dat je elders wel die prijs kan halen.alfred cop schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:41:
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb zojuist dus een gloednieuwe 55C7 gekocht voor €1450 bij foka. en kreeg ook 5 jaar garantie..alfred cop schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:41:

Met bezorgen ?Maximiliano10 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:00:
[...]
Ik heb zojuist dus een gloednieuwe 55C7 gekocht voor €1450 bij foka. en kreeg ook 5 jaar garantie..![]()
nee ik heb hem opgehaald. Scheelde weer he ;-)
Anoniem: 901929
Jammer, dat mijn bericht als spam is bestempeld. Zelf ben ik namelijk een echte onderhandelaar en heb dit laatst met een keuken nog meegemaakt. Prijzen zijn flexibel! Ik maak veel gebruik van tweakers en wil mede tweakeraars ook best helpen. Daarom vind ik het jammer dat sommige mensen op dit forum weinig moeite doen, ik heb toch gemaild...😵. Ja ik ben een medewerker van een winkel (niet MM overigens 😛), maar daar ga ik geen reclame voor maken. Dus ook geen PM, van waar zijn die prijzen dan. Maar voorbeeld een 55C7 is momenteel al leverbaar voor circa €1350 bij verschillende winkels. Succes allemaal, en doe even wat moeite mensen! Als ik mede tweakeraars zo niet mag helpen, dan verwijder deze post maar en zal ik hier ook niets meer plaatsen!
Mvg, Dirk
Mvg, Dirk
bij welke winkel dan wel?Anoniem: 901929 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:32:
Jammer, dat mijn bericht als spam is bestempeld. Zelf ben ik namelijk een echte onderhandelaar en heb dit laatst met een keuken nog meegemaakt. Prijzen zijn flexibel! Ik maak veel gebruik van tweakers en wil mede tweakeraars ook best helpen. Daarom vind ik het jammer dat sommige mensen op dit forum weinig moeite doen, ik heb toch gemaild...😵. Ja ik ben een medewerker van een winkel (niet MM overigens 😛), maar daar ga ik geen reclame voor maken. Dus ook geen PM, van waar zijn die prijzen dan. Maar voorbeeld een 55C7 is momenteel al leverbaar voor circa €1350 bij verschillende winkels. Succes allemaal, en doe even wat moeite mensen! Als ik mede tweakeraars zo niet mag helpen, dan verwijder deze post maar en zal ik hier ook niets meer plaatsen!
Mvg, Dirk
Deze regel staat er niet voor niksAnoniem: 901929 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:32:
Mvg, Dirk
Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
IK bied mijn excuses aan voor mijn sceptische reactie.
Ik heb via de chat contact opgenomen met Foka. Direct contact en snel antwoord.
Op hun verzoek heb ik een email gestuurd met een screenshot van dit tweakers forum, waarin de prijs van 2400 werd genoemd voor de LG Oled 65C7. Ik heb direct een bevestiging gekregen! Ik heb de TV gekocht voor die 2400,- euro. Heel snelle deal gesloten met Foka. Een dagt later is de TV in huis. Foka dank voor de snelle en correcte afhandeling!
Eindelijk de kogel door de kerk!
Ik heb via de chat contact opgenomen met Foka. Direct contact en snel antwoord.
Op hun verzoek heb ik een email gestuurd met een screenshot van dit tweakers forum, waarin de prijs van 2400 werd genoemd voor de LG Oled 65C7. Ik heb direct een bevestiging gekregen! Ik heb de TV gekocht voor die 2400,- euro. Heel snelle deal gesloten met Foka. Een dagt later is de TV in huis. Foka dank voor de snelle en correcte afhandeling!
Eindelijk de kogel door de kerk!
[ Voor 17% gewijzigd door alfred cop op 27-01-2018 17:17 ]
Over welk bericht hebben we het hier? Alleen de berichten waarin je de winkel noemt waarbij je werkt zijn weggemod omdat dit valt onder spam en niet gewenst is.Anoniem: 901929 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:32:
Jammer, dat mijn bericht als spam is bestempeld.
LG 65C7 voor 2309€ bij Auditel shop! (Elektrozaak in 5060 Auvelais, België) Levering binnen België is 33€ als ik me niet vergis.

De LG 55C7 zou er 1390€ kosten, maar ik heb het nog niet bevestigd gezien...

[ Voor 113% gewijzigd door road rebel op 26-01-2018 14:23 ]
Denk dat ie het over dit soort reacties heeft:FeaR schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Over welk bericht hebben we het hier? Alleen de berichten waarin je de winkel noemt waarbij je werkt zijn weggemod omdat dit valt onder spam en niet gewenst is.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Nette prijzen, jammer dat ze zo'n eind weg zitten.road rebel schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:08:
LG 65C7 voor 2309€ bij Auditel shop!
Ik heb een Engels mailtje gestuurd met de vraag wat verzenden naar Nederland kost (op de site lees ik wel iets over verzenden naar Nederland). Hopelijk doen ze er iets mee. Mijn ervaring met Engels spreken in Frantstalige landen is niet zo heel goedroad rebel schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:08:
LG 65C7 voor 2309€ bij Auditel shop!
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 26-01-2018 14:23 ]
Hallo,
Ik heb zojuist een LG 55E7N besteld in duitsland bij AO.de voor 1899,00 EURO.
Ik laat hem afleveren bij een kennis hier vlak over de grens, zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen.
Je hebben een actie tot 30 Januari voor een extra korting van 25,00 EURO.
De normale prijs is daar 1924,00 EURO
Doe er je voordeel mee
Ik laat hem afleveren bij een kennis hier vlak over de grens, zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen.
Doe er je voordeel mee
Met deze code neem ik aan? 1801SPAREN25McLeentel schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:20:
Hallo,
Doe er je voordeel mee
SPAM
[ Voor 199% gewijzigd door FeaR op 26-01-2018 15:31 ]
Wat zei je nou? Dat Smits in Arnhem de 55E7V ook voor €1899,- aanbied, net als AO.de? Maar jij had 15 januari al een tv voor jou en een vriend opgehaald...
[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 26-01-2018 15:31 ]
En zo zie je maar dat het verkooppraat blijft, ondertussen duiken ze allen onder de 2400€Ferio schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:37:
Inmiddels wat meer informatie over de 65C7V die blijkbaar onder de 2400 was gedoken binnen Nederland.
AO is terug geroepen door de leidingevende daar, blijkbaar iets teveel van het goede. Ze gooien het nu op dat het een tijdelijke actie was geweest, terwijl dit natuurlijk helemaal niet zo was. Website liet dit ook namelijk niet zien en eerdere aanvragen van mede tweakers was de prijs ook hoger. Ze gaven wel aan dat er wellicht een actie komt vanwege MM en de btw terug actie, maar zo laag zal ie zeker niet gaan zeiden ze. Laagste prijs garantie kunnen ze ook niet in meegaan.
Smits leest mee in dit topic en denk dat ze o.a hier ook een prijs mee bepalen. Wat ik wel raar vind is dat ze zeggen de 65C7V nooit te hebben aangeboden voor een bedrag onder de 2499 euro. Toch lijkt het mij dat de mede tweakers hier niet zomaar dingen uit hun duim zuigen.Wellicht teveel animo en daarom de prijs weer iets omhoog gezet.
Smits blijft tot nu toe wel de goedkoopste binnen Nederland met een bedrag van 2499 voor de 65C7V.
Ik zoek in elk geval rustig verder, verwacht dat we nog wel iets wat meer richting de prijzen zullen gaan van onze buren.
Hij kan van alles vinden, feit blijft dat zijn berichten op verkooppraatjes lijken en hij onwaarheden meldt. Hij heeft het nu weer over een 55c7v die voor 1350 euro te koop is. Interessant doen maar geen info geven, dan gelooft niemand wat je zegt.|sWORDs| schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:10:
[...]
Denk dat ie het over dit soort reacties heeft:
[...]
Dit is trouwens niet voor mij, maar voor de tweakers die nog een tv zoeken.
[ Voor 8% gewijzigd door JSTPS op 26-01-2018 14:44 ]
Mijn 65C7 van €2399,- is zojuist binnen gekomen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Anoniem: 27535
Ja, dat komt omdat mijnheer daar werkzaam is en voor de eigen toko spamt. Daar is hij eerder al voor gewaarschuwd, dus mijnheer mag op vakantie.Binnetie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:28:
[...]
Wat zei je nou? Dat *** in Arnhem de 55E7V ook voor €1899,- aanbied, net als AO.de? Maar jij had 15 januari al een tv voor jou en een vriend opgehaald...
We zien helaas veel winkels op het forum, vooral in de aanbiedingenhoek en dergelijke. We hebben voor dit soort gedrag zelfs een boeteclausule, dus weet dat we ons best doen het forum zuiver te houden
Veel plezier ermee.
Ben wel een beetje jaloers
Ben wel een beetje jaloers
HellStorm666 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:47:
Mijn 65C7 van €2399,- is zojuist binnen gekomen.
[afbeelding]
Het viel me al vaker op inderdaad. Heel goed dat jullie die keihard aanpakkenAnoniem: 27535 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:47:
[...]
Ja, dat komt omdat mijnheer daar werkzaam is en voor de eigen toko spamt. Daar is hij eerder al voor gewaarschuwd, dus mijnheer mag op vakantie.
We zien helaas veel winkels op het forum, vooral in de aanbiedingenhoek en dergelijke. We hebben voor dit soort gedrag zelfs een boeteclausule, dus weet dat we ons best doen het forum zuiver te houden
Bij die Auditelshop staat ook de OLED55C7 + SJ8 te koop voor 1729€
https://auditelshop.com/f...467-oled55c7v-sj8-lg.html
https://auditelshop.com/f...467-oled55c7v-sj8-lg.html
Per direct antwoord van Auditel
Chère cliente, cher client,
Le prix du panasonic est de 1599€.
Le prix LG est de 1599€. Nous vous donnons actuellement 200€ de réduction supplémentaire du le LG. Donc vous l'aurez à 1399€
Cordialement,
Le service client
Samenvatting
Panasonic ez950e aan 1599€
LG 55c7 aan 1599€ maar je krijgt direct 200€ korting via LG dus je betaalt 1399€ (geen gedoe met formulieren opsturen Ed als ik het goed versta)
Le prix LG est de 1599€. Nous vous donnons actuellement 200€ de réduction supplémentaire du le LG. Donc vous l'aurez à 1399€
Cordialement,
Le service client
Samenvatting
LG 55c7 aan 1599€ maar je krijgt direct 200€ korting via LG dus je betaalt 1399€ (geen gedoe met formulieren opsturen Ed als ik het goed versta)
[ Voor 26% gewijzigd door Matthias04 op 26-01-2018 15:44 ]
Das supergoedkoop voor de Panasonic oled mits het deze isMatthias04 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:41:
Per direct antwoord van Auditel
Cordialement,
Le service client
Samenvatting
En heb reactie terug.Binnetie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Ik heb een Engels mailtje gestuurd met de vraag wat verzenden naar Nederland kost (op de site lees ik wel iets over verzenden naar Nederland). Hopelijk doen ze er iets mee. Mijn ervaring met Engels spreken in Frantstalige landen is niet zo heel goed
De 65C7V kost €2309,- en verzenden kost €50,-
the shipment is 50 euros
Cordialement,
Le service client
Het is effectief deze, staat zo op de site en heb ook specifiek het modelnummer vermeld in mijn email.alki schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Das supergoedkoop voor de Panasonic oled mits het deze is
Idd heel goedkoop voor dit model.
Edit: het betreft de 55' modellen
[ Voor 5% gewijzigd door Matthias04 op 26-01-2018 15:54 ]
Heb nog niet onder de 2k gezienMatthias04 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Het is effectief deze, staat zo op de site en heb ook specifiek het modelnummer vermeld in mijn email.
Idd heel goedkoop voor dit model.
Als ik op NL klik staat er gratis bezorgen bij de 55c7vBinnetie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:52:
[...]
En heb reactie terug.
De 65C7V kost €2309,- en verzenden kost €50,-
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door alki op 26-01-2018 15:54 ]
Waar zie je dat dan?alki schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Heb nog niet onder de 2k gezien
[...]
Als ik op NL klik staat er gratis bezorgen bij de 55c7v
Ik zie alleen dit (bij zowel de 65c7v als de 55c7v):

Ik heb gisteren de 65C7V besteld voor 2399 inclusief verzending bij Wifimedia. Als je ze een mailtje stuurt is de kans groot dat je dit aanbod krijgt.
De tv wordt volgende week verwacht
De tv wordt volgende week verwacht
Thx voor de tip. Net de LG 65C7V er besteld voor 2342 eur (met levering binnen België)road rebel schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:08:
LG 65C7 voor 2309€ bij Auditel shop! (Elektrozaak in 5060 Auvelais, België) Levering binnen België is 33€ als ik me niet vergis.
[afbeelding]
Update: mijn order werd gisterenavond zonder reden geannuleerd. Heb gevraagd naar de reden: nog geen antwoord.
[ Voor 9% gewijzigd door kdhoe op 27-01-2018 10:33 ]
Het kan nog veel goedkoper allemaal in berlijn nu LG Oled 65B7D voor 2252
In keulen bij mm 1349 55B7d
Hopen dat die prijzen eens overwaaien
[ Voor 31% gewijzigd door alki op 26-01-2018 20:19 ]
Met dank aan dit topic vanavond bij Foka in Rotterdam een 55C7V opgehaald voor €1450,- inclusief 5 jaar garantie!
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Dat scheelt maar €100 a €150 ten opzichte van een Nederlands model. En je hebt een mooiere voet maar dat is persoonlijkalki schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:16:
Het kan nog veel goedkoper allemaal in berlijn nu LG Oled 65B7D voor 2252
Vanavond ook de 65c7v besteld bij Foka voor €2400 met 5 jaar garantie.
slechte deal toch?McLeentel schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:20:
Hallo,
Doe er je voordeel mee
geen LG V30 meer
LG 65W7V voor € 5.498,00 bij Plasmavisie. De daling is ingezet
[ Voor 18% gewijzigd door Dark_Angelus op 27-01-2018 00:09 ]
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ned model bestaat niet, de nlse mm verkoopt ook de B7D. Wat ik meer bedoel dat de daling toch wel is ingezet en ik denk dat de 65" een dezer dagen ronde de 2k gaat komenDrial schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:48:
[...]
Dat scheelt maar €100 a €150 ten opzichte van een Nederlands model. En je hebt een mooiere voet maar dat is persoonlijk![]()
Vanavond ook de 65c7v besteld bij Foka voor €2400 met 5 jaar garantie.
Anoniem: 1014241
Gaat niet gebeuren op een gegeven moment zit de rek er ook wel uit met betrekking tot de prijsdalingen.
Anoniem: 483290
2200 zie ik nog wel gebeuren....dan denk ik toe te slaanAnoniem: 1014241 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:17:
Gaat niet gebeuren op een gegeven moment zit er de rek ook wel uit met betrekking tot de prijsdalingen.
Op de website van apollo.nl staat 1649Slomy schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:57:
55C7 nu voor 1450 bij Apollo (gewoon via de website beschikbaar).
Maar dat is ook laag, als je op andere websites 1999 ziet.
En bij Foka op website ook 1649, maar tijdelijk niet leverbaar via webshop en Rotterdam
[ Voor 13% gewijzigd door SuperVeloce op 27-01-2018 10:48 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Het lijkt erop alsof er behoorlijk wat tv’s in prijs gestegen zijn tov gisteren. Iemand een idee waarom dat zo is? En verwachten jullie dat de prijzen later vandaag weer gaan dalen?
Er staan 2 varianten, waaronder onderstaande (actie) variant voor 1450:SuperVeloce schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Op de website van apollo.nl staat 1649![]()
Maar dat is ook laag, als je op andere websites 1999 ziet.
En bij Foka op website ook 1649, maar tijdelijk niet leverbaar via webshop en Rotterdam
https://m.apollo.nl/nl/82...ctie/?pageCount=1&pos=216
Oh beter. Hoelang garantie en wat krijg je voor die garantie?Slomy schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:53:
[...]
Er staan 2 varianten, waaronder onderstaande (actie) variant voor 1450:
https://m.apollo.nl/nl/82...ctie/?pageCount=1&pos=216
Bij foka 5 jaar garantie.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Maar ik zie op de website van LG op dit moment geen actieve cashback actie meer voor TV's. Of is dit dan alleen zo in België?alki schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Das supergoedkoop voor de Panasonic oled mits het deze is
Verwachten jullie overigens dat dit de scherpste prijzen zijn voorlopig voor de LG OLED55C7V (€1450,- in NL), zo vlak voor de release van de 2018 modellen? Of blijft dit de komende maanden gehandhaafd, of zakken de prijzen nog verder daarna? Zit er zelf mee dat het budget er eigenlijk pas eind Maart is, maar als ik nu bijv. 200 euro goedkoper uit ben, kan ik beter nu die TV aanschaffen.
cyberneticorgan schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:18:
Verwachten jullie overigens dat dit de scherpste prijzen zijn voorlopig voor de LG OLED55C7V (€1450,- in NL), zo vlak voor de release van de 2018 modellen? Of blijft dit de komende maanden gehandhaafd, of zakken de prijzen nog verder daarna? Zit er zelf mee dat het budget er eigenlijk pas eind Maart is, maar als ik nu bijv. 200 euro goedkoper uit ben, kan ik beter nu die TV aanschaffen.

Niemand hier heeft een glazen bol.
Ik kijk naar wat de OLED55C6V heeft gedaan. Op basis daarvan verwacht ik geen grote verschillen meer.
Ik kijk naar wat de 55B6 heeft gedaan (dat was het mainstream model van 2016) en die had dit prijsverloop:Budha schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:53:
Ik kijk naar wat de OLED55C6V heeft gedaan. Op basis daarvan verwacht ik geen grote verschillen meer.
DEC - 2000
JAN - 1900
FEB - 1800
MAR - 1600
APR - 1600
MEI - 1600
JUN - 1450
Ik zou zeggen dat er nog wel rek is. Wij zitten nu in januari en zitten al op de 1500 euro. Het huidige 55C7 model lijkt structureel 20% goedkoper te zijn dan de 55B6 een jaar eerder.
Nu zijn resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst natuurlijk...
[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 27-01-2018 12:11 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bedankt voor de info. Als ik dat zo zie dan kan nog even wachten in elk geval ook geen kwaad. Ik snap dat niemand een glazen bol heeft, maar info op basis van voorgaande jaren is wel redelijk betrouwbaar lijkt me. Of er moet ineens een OLED fabriek in vlammen opgaan waardoor de prijzen stijgen.
Ik heb wel het vermoeden dat er stiekem een cashback actie tussen LG en de winkeliers is voor de 2017 modellen, waardoor er dus 200 euro van de prijs afgaat en ze daarom nu zo laag zijn. Maar kan er naast zitten.
Ik heb wel het vermoeden dat er stiekem een cashback actie tussen LG en de winkeliers is voor de 2017 modellen, waardoor er dus 200 euro van de prijs afgaat en ze daarom nu zo laag zijn. Maar kan er naast zitten.
[ Voor 26% gewijzigd door cyberneticorgan op 27-01-2018 12:29 ]
De B6 en C7 zijn zeker vergelijkbaar met dezelfde adviesprijs, maar ik denk wel dat de winkels onder meer prijsdruk stonden bij de C7, de 6 serie heeft de marge verwachting al omlaag gebracht. Ik denk dus niet dat we ver onder de laagste prijs van de B6 gaan komen, alleen dat we er eerder op zullen zitten. Voor de 65" verwacht ik iets meer mogelijkheden. Maar ook hier geen glazen bol.JvS schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:10:
[...]
Ik kijk naar wat de 55B6 heeft gedaan (dat was het mainstream model van 2016) en die had dit prijsverloop:
DEC - 2000
JAN - 1900
FEB - 1800
MAR - 1600
APR - 1600
MEI - 1600
JUN - 1450
Ik zou zeggen dat er nog wel rek is. Wij zitten nu in januari en zitten al op de 1500 euro. Het huidige 55C7 model lijkt structureel 20% goedkoper te zijn dan de 55B6 een jaar eerder.
Nu zijn resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst natuurlijk...
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Zojuist de LG OLED TV 65C7V aangeschaft bij Foka.
€ 2430,- inclusief verzenden en 5 jaar garantie.
Na ruim een jaar meelezen, nu dan toch de stap gezet. Prijzen zullen ongetwijfeld nog zakken, maar ik wil er ook wel eens van genieten
Mijn huidige UE55HU7500l gaat naar de buurman.
Na ruim een jaar meelezen, nu dan toch de stap gezet. Prijzen zullen ongetwijfeld nog zakken, maar ik wil er ook wel eens van genieten
[ Voor 9% gewijzigd door ChuckyDevil op 27-01-2018 13:34 ]
De E7 modellen zijn dan weer veel te duurSlomy schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:53:
[...]
Er staan 2 varianten, waaronder onderstaande (actie) variant voor 1450:
https://m.apollo.nl/nl/826188/lg-oled-55c7v-actie/
€1950 https://m.apollo.nl/nl/835355/lg-oled-55e7n-actie/
€2800 https://m.apollo.nl/nl/835360/lg-oled-65e7v-actie/
[ Voor 33% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 27-01-2018 15:16 ]
Voor hoeveel heb je de UE55HU7500l van de hand gedaan? Zit in dezelfde situatie en twijfel ook over de aanschaf van de 65C7VChuckyDevil schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:31:
Zojuist de LG OLED TV 65C7V aangeschaft bij Foka.
@ hierboven, voor € 500,- Zeker niet de wereld, ik wil nog wel eens een biertje kunnen doen bij de buurman.
Net ook de knoop doorgehakt, 65C7 bij Foka.
2400 & 5 jaar.
Maandag ophalen
Was de laatste die ze hadden, aldus de verkoper.
2400 & 5 jaar.
Maandag ophalen
Was de laatste die ze hadden, aldus de verkoper.
[ Voor 15% gewijzigd door Kapitein187 op 27-01-2018 18:47 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Anoniem: 561744
Gisteren via Email met Foka een mooie deal voor Sony 65 A1 gemaakt. €2800 plus €30 bezorgen en 5 jaar garantie. Vandaag levering.
Wat een geweldig mooi plaatje! Ziggo zelfs zeer redelijk. Netflix 4k....gewoon heel mooi.
Met veel dank aan dit forum!!!
Wat een geweldig mooi plaatje! Ziggo zelfs zeer redelijk. Netflix 4k....gewoon heel mooi.
Met veel dank aan dit forum!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 561744 op 27-01-2018 19:27 . Reden: Aanvulling ]
Ik heb een glazen bol. Al 2x van stal gehaald in dit topic
Vandaag bij hificorner.nl Sony 55A1 voor 2099
Hoeveel VIP korting gaat daar nog vanaf dan? Er staat op de site een No nonsense actie tot en met 28 januari.Smatje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 07:34:
Vandaag bij hificorner.nl Sony 55A1 voor 2099
Ik ben zelf geen VIP member en kan dat dus niet zien.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Gisteren langs https://www.foka.nl/ geweest en de laatste 65C7 meegekregen
Prima showroom met een hoop modellen en de medewerkers waren echt uitstekend in het geven van informatie en het onderhanden voor 'tweakers' prijzen
Ook de 5 jaar garantie is mooi meegenomen dus hartelijk dank aan iedereen voor het aanbevelen van Foka. Mocht de TV meenemen voor de tweakersprijs van 2450.
Bijzondere was dat er een tokkie klant bijna op de vuist wilde gaan met een medewerker... dit werd gelukkig professioneel en netjes opgelost door hem 'vriendelijk' (daarna dwingend) de deur te wijzen door de betreffende medewerker.
Nu maar eens overstag gaan naar het OLED topic om te gaan rommelen met instellingen.
Bijzondere was dat er een tokkie klant bijna op de vuist wilde gaan met een medewerker... dit werd gelukkig professioneel en netjes opgelost door hem 'vriendelijk' (daarna dwingend) de deur te wijzen door de betreffende medewerker.
Nu maar eens overstag gaan naar het OLED topic om te gaan rommelen met instellingen.
Gisteren bij HIFI Klubben de 55C7V meegenomen voor €1450 na het laten zien van de actieprijs bij Apollo. Meegaan in prijs doen ze alleen op voorraad modellen en het magazijn heeft geen voorraad meer dus je moet hopen dat de winkel hem nog heeft staan. (Apollo had gisteren 1.5 week levertijd.)
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Dan is hij 1699DoctorV64 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:58:
[...]
Hoeveel VIP korting gaat daar nog vanaf dan? Er staat op de site een No nonsense actie tot en met 28 januari.
Ik ben zelf geen VIP member en kan dat dus niet zien.
Zeker een mooie prijs, is het teveel gevraagd of je kan zien wat de prijs is voor de 55C7V met de VIP-pas en no-nonsense korting?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
1549DoctorV64 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:25:
[...]
Zeker een mooie prijs, is het teveel gevraagd of je kan zien wat de prijs is voor de 55C7V met de VIP-pas en no-nonsense korting?
Ik ben VIP klant bij Hificorner en ik krijg enkel de dagdeal van €2099 en niet de €1699
Ik kreeg al een aantal PM van mede tweakers. Ik denk dat ze vanmorgen zagen dat er korting op korting gegeven werd. Dus denk dat ze de VIP korting eraf gehaald hebben voor de 55A1. De prijs van 2099 was een dag actie, was vast niet de bedoeling dat daar weer extra korting af ging.iLLuSion_xGen schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:05:
[...]
Ik ben VIP klant bij Hificorner en ik krijg enkel de dagdeal van €2099 en niet de €1699
(Denk ik eens een nuttige toevoeging te hebben, maak ik jullie weer blij met een dooie mus... ma bad)
Ik had de prijs van de 65C7 bij foka aangevraagd gisteren,
ik heb net reactie gehad:
2400 euro ex verzenden (verzenden voor 30 euro)
De tv is dan leverbaar binnen 14 dagen.
5 jaar garantie
Best een mooie deal, helaas moet ik hem laten schieten aangezien ze hem niet onder rembours willen verzenden.
Misschien dat iemand hier van het aanbod gebruik wilt maken!
5 jaar garantie
Best een mooie deal, helaas moet ik hem laten schieten aangezien ze hem niet onder rembours willen verzenden.
Misschien wat offtopic, maar waarom zou je hem onder rembours willen laten verzenden? Dan moet je ineens een heel groot bedrag aan de deur pinnen. Als consument heb je genoeg bescherming als je bang bent dat ze niet leveren na je vooruitbetaling.duc848 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:18:
Ik had de prijs van de 65C7 bij foka aangevraagd gisteren,
5 jaar garantie
De prijs is goed en dan te bedenken dat enkele weken geleden je nog 2800-2900 euro voorbij zag komen.
Ik kon bij Foka vandaag de 55C7V nog bestellen voor 1450 euro. Nu afwachten tot er weer voorraad is.
Dank aan de posters in dit topic!
Dank aan de posters in dit topic!
[ Voor 16% gewijzigd door Budha op 29-01-2018 13:07 ]
je zegt er niet bij hoeveel inch en welke prijs, en is dit het 2017 model?Binnetie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:26:
[...]
Ik heb een glazen bol. Al 2x van stal gehaald in dit topic
een treffende spreuk
Ik wil de posters ook bedanken. Ook ik heb nog een bestelling voor 1.450 kunnen plaatsen voor de 55C7V, afhalen bij Foka. Ik moet nog wel wachten totdat er weer voorraad is.
Ongeveer 6" diameter en natuurlijk onbetaalbaar. Is een oud model die soms voorspellingen goed heeft.pro_6or schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:19:
[...]
je zegt er niet bij hoeveel inch en welke prijs, en is dit het 2017 model?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daar zit ik ook nog op, ik wacht nog even op hdmi 2.1 voor ik mijn huidige bol vervang. Met die bandbreedte kan ik in de toekomst prima voorspellen dat ik nu beter gekocht zou kunnen hebben, met die prijzen van nu!
een treffende spreuk
MM Keulen heeft de 55B7D aan 1350 euro staan 
https://www.mydealz.de/de...d-55b7d-fernseher-1120299
Voor de grenswoners zoals mij. Heeft toch wel voordelen om in Limburg te wonen
https://www.mydealz.de/de...d-55b7d-fernseher-1120299
Voor de grenswoners zoals mij. Heeft toch wel voordelen om in Limburg te wonen
[ Voor 22% gewijzigd door th4k1ck3r op 29-01-2018 15:21 ]
En we gaan verder in \[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"