Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ViNOK16Bit
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20:45
Prijs-discussie OLED Televisies

Welkom bij het [Prijs-discussie] OLED Televisies topic. Hier kan gediscussieerd worden over de prijs ontwikkelingen van OLED televisies. Dit wordt even centraal gehouden in dit topic, zodat er niet in OLED televisies over gediscussieerd hoeft te worden. Enige discussie over de geplaatste OLED aanbiedingen en prijzen mag wel maar we zien liever geen diepgaande discussie over de kwaliteit, beeldtechniek enz. Ga daarvoor naar het bestemde topic OLED televisies. d:)b

Voordat je post zijn er nog wat kleine punten waar je op kan letten. Wanneer je een aanbieding post kijk dan of de aanbieding niet al is geplaatst. Als de aanbieding nog niet is geplaatst vermeld dan de prijs met winkel/bron/link waar je de aanbieding vandaan hebt, anders hebben anderen er niets aan. ;) Tot slot kan een link (indien beschikbaar) naar de Pricewatch ook handig zijn.

Heb je dus een goedkope OLED TV gespot? Laat anderen mee profiteren van een aanbieding.

Andere soortgelijke topics op GoT

Omdat dit topic raakvlakken heeft met andere aanbiedingen topics, hieronder een aantal relevante topics.

Televisies hebben ook een eigen aanbiedingen topic:
     • [Aanbiedingen] TV's - Deel 7

Complete Systemen & Laptops hebben een eigen aanbiedingen topic:
     • [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 8

Audio en HiFi hebben een eigen aanbiedingen topic:
     • [Aanbiedingen] Audio en HiFi - Deel 15

Mediaspelers en HTPC's hebben ook een eigen aanbiedingen topic:
     • [Aanbiedingen] Mediaspelers - Deel I

Opmerkingen?

Heb je opmerkingen over deze Topic Start dan kan je mij het beste bereiken via DM. :w

ViNOK16Bit wijzigde deze reactie 10-08-2016 19:49 (15%)

• ViNOK16Bit
quote:
jimz93 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:26:
[...]

wat ik dan wel weer vreemd vind is dat wanneer ik bij boudewijn kijk een grote harman karodn soundsbar eronder zie zitten terwijl deze in de pricewatch bij het exact zelfde model ontbreekt... :?

pricewatch: LG OLED55B6V Zwart
boudewijn-elektro heeft gewoon het plaatje van de G6 of E6 gebruikt, want de B6 heeft geen soundbar.

• ViNOK16Bit
quote:
mvandek2 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:57:
De 55EF950V is nu bij Hofma weer 3.999, gisteren nog 2.499.
http://www.hofma.nl/55EF9...NubmJOIrc4CFQs6Gwod_zkENA

Dat verschil is wel heel erg groot, of zijn er nog geheime aanbiedingspagina's?
Ik durf zo niets te kopen, klein verschil af en toe OK maar dit is teveel.
Ik snap sowieso niet dat de 55EF950V nog voor 3.999 verkocht wordt. In januari kocht ik dit model voor 3.300 bij de mediamarkt (BTW korting). We zijn nu dik een half jaar verder en hij is bij veel winkels nog niet in prijs gedaald.

• ViNOK16Bit
De 65EF950v nu bij hifinesse voor 3.999,-
http://www.hifinesse.be/l...v-wi-fi-zwart-led-tv.html

• ViNOK16Bit
quote:
upje schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Dat zou goed nieuws zijn; het vergelijkbare model van 2015 kost nu € 3999 (55EF950V).
Dus dan krijg je én een nieuwer model én een veel lagere prijs als je het model van 2016 koopt :) .

M.a.w.: de 2016 lijn is bij introductie véél goedkoper is dan de 2015 lijn bij introductie; sterker nog: de 2016-lijn is goedkoper dan de 2015-lijn 1 jaar na introductie (!).

Ik zit zelf te denken aan de 65 inch variant; als je er vanuit gaat dat de 55 inch ongeveer 1/3e goedkoper is dan de 65 inch, dan wordt de 66B6 € 3999. Het vergelijkbare 2015 model (65EF950V) kost nu overal €4999.

Denk eens aan al het geld wat dat ons gaat besparen O-) .
quote:
Als je een beetje rond kijkt zie je dat de 2015 modellen echt wel goedkoper te krijgen zijn.

• ViNOK16Bit
quote:
StecaGrid schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:29:
Mag ik vragen wat jullie er toe beweegt om dergelijke bedragen voor een tv neer te leggen? Dit is absoluut geen aanval maar oprechte interesse.

Is er bijv voldoende geld beschikbaar om dit soort leuke dingen mee te doen?
Zijn jullie er vanuit professioneel oogpunt mee bezig?
Maakt een dergelijke tv je home cinema beleving compleet?
Of is het een soort innerlijke behoefte om altijd het beste te willen? (overigens heel herkenbaar)
Bij mij thuis worden er veel films en series gekeken en met een OLED scherm krijg je het beste beeld. Ik vind dat het geld zeker waard als je bekijkt hoeveel uur kijkplezier er voor het gezin uit gehaald wordt. ik heb er ook speciaal geld voor apart gezet. De zwartwaarde, kleurweergave en 3D ervaring is puur genieten. En ja, er is stiekem bij mij ook de behoefte om het beste te willen. 8)

• ViNOK16Bit
quote:
Dat poste erredobble hierboven ook al. Ik heb zelf geen ervaring met kopen via ibood, maar ik zou toch liever naar een plasmavisie gaan waar die voor 2.399,- in de pw staat en waar nog wat uit te onderhandelen valt. En ja, curved is voor mij sowieso al een no-go.

• ViNOK16Bit
quote:
erredobble schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:59:
Verwacht je dan een lagere prijs via die aanbieder?
Volg deze thread de laatste tijd en heb nog geen 55 inch OLED UHD langs zien komen onder de 2000 euro (en bevestigd).
De B6 is dan toch ook zo'n 300 euro hoger nog (en moet je ook flink onderhandelen en daarbij heeft die geen 3D).

[...]
Het is inderdaad een goede prijs. Niet dat ik blind een lagere prijs verwacht via die plasmavisie, maar zoals ik al zei weet ik niet hoe het zit met de levertijd en garantie afwikkeling van producten via ibood. Dus voor mijn gemoedsrust ben ik dan bereid iets meer te betalen.

• ViNOK16Bit
quote:
Darth Milo schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:19:
Iemand onlangs nog een goede deal voor de 55EF950V ontvangen?
Wat is voor jou een goede deal? Bij hofma is ie voor € 2.495,00 te krijgen.

• ViNOK16Bit
quote:
frankyboy707 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:35:
Blijft dit topic alleen voor een prijsdiscussie over LG tv's of zal tzt de prijsdiscussie over de nieuwe philips tv's hier ook plaatsvinden?

Lijkt me dat als OLED wat meer gemeen goed gaat worden over een x aantal jaar dat het onwenselijk is om alle merken in 1 topic te bespreken. Maarja voordat dat zover is zijn we wel weer een tijdje verder
Lijkt me voorlopig nog wel goed te doen om ook andere merken in dit topic te bespreken v.w.b. de prijsontwikkeling van OLED. Dit topic was al niet merk specifiek overigens ook al is er nog niet veel keus wat betreft andere merken.

• ViNOK16Bit
quote:
Laguna schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 01:04:
[...]

Als bepaalde batches niet goed zouden zijn, dan wil je toch wel weten waar wat aangeboden wordt lijkt mij. Oftewel hoort hier wat mij betreft prima thuis.
Dat ben ik niet met je eens. Batches waarin meer mankementen voorkomen heeft met beeldkwaliteit te maken en hoort dus in het andere topic thuis. Dit topic gaat echt over prijs ontwikkeling en aanbiedingen.

• ViNOK16Bit
quote:
mauricee93 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:35:
de LG 55EF950 voor 1799,-

zal ik hier spijt van krijgen en kan ik beter bijv 2100 betalen voor zijn opvolger ? of kan dit model nog prima mee ?
Dat is echt een hele nette prijs voor die TV! En is het de meerprijs waard voor jou om de "budget" lijn van dit jaar te nemen?

• ViNOK16Bit
quote:
mauricee93 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:42:
@vinok16bit Gaat de webos update naar 3.0 nog komen voor de 950v ? Anders twijfel ik echt om nog te wachten tot bijv januari en toch voor de 55b6 te gaan deze zal ik dan ook voor 1799 kunnen aanschaffen deze heeft toch wel weer een aantal verbeterpunt tov de 950v ?
WebOS 3 gaat er voor de 950V niet komen, maar dat is ook geen selling point wat mij betreft. Ja de B6 gaat iets beter om met "near black". Maar het beeld van de 950V is verder gewoon hartstikke goed.

• ViNOK16Bit
quote:
Waterhoofd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Een 55E6V voor 2200 is wel heel netjes. Vraag mij af of Expert niet geld toe legt op dat bedrag. Dacht dat ik een leuk prijsje had. Zaterdag bij Hofma een 55E6V opgehaald voor 2695. Ging voor geen euro minder mee..

Weet iemand misschien hoe je het aantal branduren van de LG OLED tv's kan zien? :)
Ja in het servicemenu op de EF950V (UTT) check dit bericht in het andere topic, maar aangezien je handmatig een compensatiecyclus kan starten op de E6V is het mischien wel gewoon te vinden in webos3? Anders zorgen dat je in het service menu kan komen.

• ViNOK16Bit
quote:
Toobster schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:42:
Klopt, ze hebben ook nog geen HDR?
Dat model heeft wel HDR

• ViNOK16Bit
quote:
Nostordici schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:36:
[...]

Gistermiddag opgehaald in Papenburg en vanochtend pas tijd gehad om de tv te plaatsen. Er stond eerst namelijk een 47 inch led tv en nu dus een schitterende 55 inch oled tv. Het beeld is echt fantastisch, de zwartwaarden zijn echt subliem. Ik ben er erg blij mee en dan te bedenken dat de meeste mensen minder goede 4K led tv's kopen voor 999 :N

[...]

Oled is een mooie techniek, wat gelijk opvalt, zelfs zonder HDR. Ik hoop dat je weet dat je voor HDR ook echte HDR content nodig hebt, anders is het zo zonde. Ik kijk er juist films en series op en laat die nu allemaal in FHD zijn opgenomen ;)

Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit moment UHD zonde is, aangezien er weinig content is. Zelfs als je investeert in UHD blu-ray dan zijn er helaas nog veel films die weinig toevoegen qua UHD en HDR. Het is wel een techniek die je voorbereidt op de toekomst, maar dit kan nog wel even duren. Verder zit er qua prijs (aanbieding van Mediamarkt Duitsland) een flink gat tussen een FHD oled en een UHD oled met HDR, dus zonde is nogal een ruim begrip.
Er is inmiddels voldoende UHD en HDR content. Bovendien is upscaling van FHD naar UHD tegenwoordig ook nice! Dus kunnen we nu weer in topic?

• ViNOK16Bit
quote:
Diederik-Jan schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:51:
[...]

Er zijn genoeg mensen die op dit forum lurken zonder er lid van te zijn. Als je daarmee potentiële kopers wakker maakt, dan blijven dit soort mensen met hun zogenaamde "handel" zitten.

Benieuwd overigens of er nog wat van de LG B6 afgaat, nu deze week de nieuwe modellen gepresenteerd gaan worden. Prijs kan vast nog wel goedkoper.
De prijzen van de 2016 modellen zullen halverwege dit jaar flink gaan zakken verwacht ik.

Zo ging het ook bij bijvoorbeeld de 65EF950V

• ViNOK16Bit
quote:
Rokusha schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:44:
Zojuist de 55B6V bij Smits Arnhem besteld!
In eerste instantie wilde ze niet lager gaan dan 2199, maar na wat aandringen en het noemen van dit topic mag ik hem nu op komen halen voor 1999 :D
Kijk, dat is nog eens leuk om te zien dat dit topic daaraan heeft bijgedragen!
quote:
aex351 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 04:08:
[...]

OLED55B6V heeft een adviesprijs van € 2.699,- en na een korting van LG voor € 2.499,- (-7,4%). We weten dat er Nederlandse verkopers zijn die deze televisie voor €2000 aanbieden (-20%). Maar ook hier biedt het merendeel de televisie aan voor de adviesprijs zonder korting van LG (+8%) Verder blijkt dat in Italië bepaalde verkopers al aan het stunten zijn en deze televisie voor €1740 verkopen (-35%).

55EG910V heeft een adviesprijs van € 1.999,- en heeft een adviesprijs met korting van LG voor € 1.799,- (-7,4%). Nederlandse verkopers bieden deze televisie al voor rond de €1500 aan (-25%). Maar het merendeel hanteert de adviesprijs (+11%), terwijl de adviesprijs met korting van LG geldend zou moeten zijn (omdat dit een vaste korting is, aangeboden door LG). Nu weten we dat in Duitsland de televisie al verkocht wordt voor €999,- (-50%), terwijl het merendeel in Duitsland zo rond de €1200 zit (-40%). Hetzelfde geldt voor Italië.

Kortom, er zit momenteel een gigantische marge op deze OLED televisies en je ziet dat de prijs steeds sneller omlaag gaat. Want de 55EG910V is een 2015 model en de OLED55B6V een 2016 model. Dus als dit zo doorzet dan wordt de OLED55B6V ook voor €1450-€1650 verkocht. Maar dan zijn we denk ik minimaal 2-3 maanden verder.
Bovenstaande is gepost in het algemene oled topic en vond het wel gepast om ook hier neer te zetten. Netjes uitgelegd door aex351.

• ViNOK16Bit
quote:
Luc79Ehv schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:36:
Ga misschien zo even vanuit Eindhoven naar Krefeld, weet iemand of NL bankpassen gewoon werken in Duitse MM?
NL bankpassen werken bijna altijd in Europese landen tenzij je dit hebt uitgeschakeld. Voor landen buiten Europa moet je dit soms nog via de website van je bank aanzetten.

• ViNOK16Bit
quote:
D_V schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:57:

De "ietwat vage" Nederlandse webshop heeft de prijzen voor de Sony's inmiddels omhoog gegooit.

https://www.smarthomeonli...earch/result/?q=sony+oled

;)

• ViNOK16Bit
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 05:57:
[...]

Als je ze naast elkaar zet ok. Maar ik vraag me echt af of ik het thuis zou zien.
Dat zie je echt wel, geloof me. Ik kijk thuis maar een oled. Zodra ik bij andere mensen binnen loop met een high end LCD dan valt me het gelijk op dat de zwartwaarden minder diep zijn en de kleuren minder natuurgetrouw.

Edit: zie nu dat ik in het prijsdiscussie topic zit 8)7

ViNOK16Bit wijzigde deze reactie 17-01-2017 19:04 (6%)

• ViNOK16Bit
De prijzen voor de E6 gaan ook omlaag: http://www.oled-info.com/...-end-2016-olede6-oled-tvs

• ViNOK16Bit
quote:
Dat is echt een hele nette prijs voor een 65B6!!

• ViNOK16Bit
quote:
Light21M schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:39:
[...]

werd 5 minuten later geannuleerd door de verkoper omdat prijs foutief was :p ik heb mijn maar besteld aan 3K
oh haha! Was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn :D

• ViNOK16Bit
quote:
Phusebox schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:00:
Ik zou voor dat bedrag toch wel even rijden en ter plekke betalen. Niet dat die zaak zo meteen failliet of verdwenen is en even lekker wat orders binnen harkt met de laagste prijzen in de Benelux.
Ik zeg doen!

• ViNOK16Bit
quote:
zwembroek schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:12:
Voor de Tweakers die de Oled zelf hebben vervoerd. Moet dit perse recht op of mag het ook schuin/plat?
Een OLED kun je hetzelfde vervoeren als een LCD en dat kan dus plat. Best Buy adviseert eigenlijk elke TV rechtop te veroeren, maar volgens mij was het alleen bij Plasma een risico om de TV plat te leggen.

• ViNOK16Bit
quote:
pennywise666 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:35:
wat is het voor een onzin dat de panasonic 65 inch zowat het dubbele kost t.o.v de 55 inch?
ik begrijp dat beide prijzen zullen zakken, maar blijft de verhouding in prijs ook hetzelfde??
ik wil namelijk ook een oled kopen volgend jaar en dan zou ik graag liever panasonic hebben ipv LG.
en ik hoop dat de prijzen nog veel lager zullen liggen dan het afgelopen jaar ivm de concurentie nu dus.
denken jullie dat dat zal gebeuren dat ze nu dus ECHT betaalbaar zullen worden?(de 2017 modellen eind dit jaar,vlak voor dat de 2018 modellen uitkomen)
Ja 65" EN 3D >:)

• ViNOK16Bit
quote:
algalid schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:26:
[...]

Voor de duidelijkheid: aangezien Panasonic de LG panelen gebruikt van 2017 heeft dit model geen ondersteuning voor 3D weergave (bron). Er is wel een color lookup table die als een 3D kubus bereik wordt voorgesteld, maar dat is iets anders.
Dat weet ik, maar het wordt duidelijk gebruikt als selling point door Panasonic

• ViNOK16Bit
quote:
power_user schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:30:
[...]

Ja het zal tegen die tijd ongeveer rond dat bedrag liggen als je goed rondbelt denk ik.

Ik denk dat ik pas instap bij een B8 55 inch. Als ik naar het prijsverloop van de afgelopen jaren kijk moet het dan misschien net lukken aan het einde van 2018. 1000 euro is voor mij een soort psychologische grens wat ik maximaal aan een tv wil uitgeven. Net als dat een auto mij niet meer mag kosten dan €10.000. Wat ik wel zeker weet is dat het een Oled MOET worden.
Ik hoop dat tegen die tijd de OLED65W7 of misschien W8 voor mij betaalbaar is. Dat moet zeker de helft zijn van de introductieprijs nu.

• ViNOK16Bit
quote:
road rebel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:59:
Wat is het belang van het al dan niet officële LG dealer te zijn?
Dat is een totaal onzinnige opmerking van verkopers om klanten over de streep te trekken het product bij hun aan te schaffen en dat dan ook gelijk een hogere prijs te rechtvaardigen.

on topic: De W7 65" voor introductieprijs van €7.999,- te krijgen
https://www.wifimedia.eu/en/lg-oled65w7v.html

ViNOK16Bit wijzigde deze reactie 22-03-2017 13:26 (13%)

• ViNOK16Bit
quote:
jackzonztyl schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:05:
Ik ben erg benieuwd naar de prijs van: OLED65B7V heeft iemand al wat meer info van het rondbellen en mailen?
Ik dacht dat de B7 nog niet naar NL kwam. De C7 wel. 2.999 voor de 55B7 in de pricewatch product: LG C7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ViNOK16Bit
quote:
ludacrash schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:32:
[...]

En de 55B6J is er te koop voor 1699,95. Dit is Volgens mij het zelfde model als de 55B6V maar dan niet Benelux. Niet echt een goede deal dus vergeleken met Audiovision of Fokka ;w .
De B6 en E6 zijn verschillende modellen waarvan de E6 een duurder model.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ViNOK16Bit
quote:
ludacrash schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:39:
[...]

Daar ben ik van op de hoogte, echter hebben ze bij ibood naast de 55E6V ook de 55B6J, wat dus het zelfde model is als de B6V maar de B6V is het benelux model waar de B6J bedoeld is voor ergens anders binnen Europa.

http://www.ibood.com/nl/n...hd-oled-tv-hdr-webos.html
Sorry, ik dacht dat je de prijs van de 55E6V met de 55B6J vergelijkte.

• ViNOK16Bit
quote:
Julianvvz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:29:
Ik kreeg net een Price Alert:

"De prijzen voor de LG OLED55C6V Zwart zijn onder de door jou gestelde grens van € 1.250,- gezakt. De laagste prijs is nu € 1.099,-."

Lijkt mij een zware typfout ergens. Iemand dit al gechecked bij PlatteTV.nl?
Dat is een fout. op de website staat die voor € 2.099,00

• ViNOK16Bit
quote:
ThePimpShrimp schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:52:
Wanneer staan de nieuwe modellen gepland? Ik heb in mijn achterhoofd november / december?
Ik zit eraan te denken om de 55C7V te kopen maar als over een maand een nieuw model uitkomt waardoor deze in prijs zakt dan wacht ik vanzelfsprekend liever nog even.
Verwacht de officiële aankondiging van de 2018 modellen pas op de CES in januari 2018. Wellicht dat er in december 2017 al iets van naar buiten komt.
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True