Hallo allemaal,
Ook ik heb (mijn vrouw weten te overtuigen) gekozen om voor de oled 65 E6V te gaan.
In de pricewatch zie ik hem:
pricewatch: LG OLED65E6V bij Plasma Visie kost hij momenteel 4700 euro.
Alle overige toko's hebben de actuele prijzen nog niet doorberekend (ik geloof dat er een cashback actie was van LG?).
Nou ben ik vanmiddag even langs de Media Markt gegaan en die hadden hem nog niet voorradig.
Omdat hun "actuele prijzen-systeem" niet werkte konden ze mij alleen vertellen dat ie 5999 euro zou kosten.
Toen ik de beste medewerker vertelde dat Plasma Visie dan 1300 euro goedkoper zou zijn schoot hij meteen in de verdediging over dat Plasma Visie zou importeren uit het buitenland wat dan weer problemen zou overleveren met Nederlandse certificering (Ziggo CI+/smartTV apps etc...) en dat garantieverzoeken erg lang zouden duren omdat de TV dan terug naar het buitenland verstuurd moest worden.
Nou had ik net even naar Plasma Visie gebeld en de beste verkoper vertelde mij dat het gewoon een model voor de Nederlandse markt is met 2 jaar garantie van LG Nederland.
Mijn twee vragen zijn dus.
1. Iemand ervaring met Plasma Visie?
2. Kent iemand nog mooiere acties voor de 65" E6?
Het 65" model voor de VS (E6P geloof ik) is namelijk 4200 dollar, das wel een groot verschl.