Is het mogelijk dadelijk met een playstation Vr bril om normale games als battlefield 4 te spelen zonder de toevoeging van VR? Ik bedoel. Gewoon alleen de output als op TV zonder het draaien met je hoofd in de game etc.
Serieus, wie is de target audience van dit ding?Nieuwevolger schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:11:
https://twitter.com/StuffTV/status/773609999381790720
dit klinkt om te janken. de pro heeft geen 4k blu ray.
Nee. En dat wil je ook niet (trust me). VR is een nieuw medium en zal alleen fijn werken met games die er speciaal voor ontwikkeld zijn...Yub schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:24:
Is het mogelijk dadelijk met een playstation Vr bril om normale games als battlefield 4 te spelen zonder de toevoeging van VR? Ik bedoel. Gewoon alleen de output als op TV zonder het draaien met je hoofd in de game etc.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik wil alleen weten of de PS4 pro stil is. Dat zal voor mij de reden zijn om hem te kopen. Ik heb wel nu mijn VR gecanceld anders wordt het wel allemaal te duur.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Volgens mij kun je bij de VR bril alleen bij films in een niet-VR modus gebruiken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Thanks. Dan gaat het hem niet worden met mijn nek klachten.Jeroenimoes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:27:
[...]
Nee. En dat wil je ook niet (trust me). VR is een nieuw medium en zal alleen fijn werken met games die er speciaal voor ontwikkeld zijn...
Dat kan zekers wel, je krijgt dan een soort bioscoopmode.Yub schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:24:
En dat van een moderator.Chaoss schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:07:
Dat gelul over laat dan splitscreen zien om het verschil aan te tonen... Alsof dat werkt via een een stream...
Ik was je nog niet vergeten. En je had nog een reactie van mij tegoed. Maar ik denk; op deze manier valt er toch niet te praten als je zo reageert. Dan sta je blijkbaar niet open voor ideeën van anderen. Hoe voorzichtig ik ook de deur open liet over 4k gaming.poor Leno schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:15:
[...]
Nee gvd nogmaals, dat is niet gissen. Het wordt media 4K, GEEN gaming![]()
Enig idee hoe zwaar dat wordt voor een console?? Dan krijg je compleet gestripte 4K@30fps (als ie dat al haalt)
Top PC's lukt dat nu al niet of nauwelijks om alles op 60fps te spelen.. Laat staan met alles Ultra aan..
Ze gaan voor de FullHD@60fps locked, met (ongeveer) Ultra aan, dus extra textures, shaders, AA varianten etc.
Dat zijn goede graphics.. niet de resolutie. Resolutie helpt alleen als je alle extraatjes ook kunt tonen.
Ik wil dus niet mijn gelijk halen, maar jou er aan herinneren dat je met schelden, op je tenen staan en wat dan ook niet je gelijk haalt. Hoe op het eerste gezicht onlogisch geopperde ideeën ook mogen klinken. Blijkbaar zat je er flink naast.
Natuurlijk is 4k gaming op een console van €399 een lachertje als je graphicsgeil bent. Kudo's voor die prijs trouwens. Maar het past wel in de woonkamer waar al een 4k tv staat die bedient moet worden. En daar ging het mij om, en Sony blijkbaar ook. Neemt niet weg dat het op 1080p en PSVR ook leuk gamen wordt nu en dat deel van jouw reactie is dan ook een inkoppertje met deze betere hardware.
Noot aan mijzelf: Hoe geinig een Pro ook is, toch haak ik af. Ook bij de PSVR. Ik ga het nog even aankijken en volg de ontwikkelingen op de voet. Het is aan de developers om er nu mee om te gaan (PS4 basis / Pro 4k / Pro 1080p) en hoe dat uitpakt voor ons.
Zo dat zat mij nog even dwars. Sorry
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Een van de eerste filmpjes rechtstreeks van de pro: YouTube: MASS EFFECT™: ANDROMEDA Official 4K Tech Video
Tsja, wat ik al dacht voor deze presentatie, zolang mijn huidige PS4 het doet hou ik die lekker.
Gaat ie kapot dan haal ik een Pro.
En wat VR betreft, ik wacht op de volgende generatie.
Gaat ie kapot dan haal ik een Pro.
En wat VR betreft, ik wacht op de volgende generatie.
[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 07-09-2016 22:57 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dan mag je mij een bron laten zien waarbij je alle games in een bioscoopmodus kan spelen straksNieuwevolger schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:34:
[...]
Dat kan zekers wel, je krijgt dan een soort bioscoopmode.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Mja, ik heb mijn PS4 al beloofd aan mijn zwager, het moet dan maar he.
Ondanks dat het een beetje gek is dat notabene Sony geen 4k blu ray speler er in stopt en en microsoft wel.
Is de markt voor mensen die 30 euro (zoveel kosten 4k blu rays)voor een 2 uur durende film kopen klein. De meeste mensen gaan de functie niet missen.
Is de markt voor mensen die 30 euro (zoveel kosten 4k blu rays)voor een 2 uur durende film kopen klein. De meeste mensen gaan de functie niet missen.
https://www.engadget.com/...tation-vr-cinematic-mode/Jeroenimoes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:58:
[...]
Dan mag je mij een bron laten zien waarbij je alle games in een bioscoopmodus kan spelen straks
Verwijderd
Precies, betere graphics zijn altijd welkom, meerprijs als je nog geen PS4 is nihil, althans dat vind ik 😀 Restwaarde van een oude PS4 zal wel nihil worden 😂Chaoss schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:07:
Veel gamers zijn graphics hoeren, dus genoeg die een pro kopen gok ik
Ik wacht wel tot ik er meer van gezien heb, maar ik ben wel geneigd om naar de Pro over te stappen.
Hoop wel dat de pro stil is, mijn huidige PS4 maakt echt absurd veel herrie.
Is dat geen reden om bij Sony te klagen?
hier is de ps4 gewoon stilVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:04:
[...]
Precies, betere graphics zijn altijd welkom, meerprijs als je nog geen PS4 is nihil, althans dat vind ik 😀 Restwaarde van een oude PS4 zal wel nihil worden 😂
Hoop wel dat de pro stil is, mijn huidige PS4 maakt echt absurd veel herrie.
Is dat geen reden om bij Sony te klagen?
Mja, wel een gemiste kans, maar wie 4k blurays koopt, zal vast ook wel een mooie, stille 4k bluray speler hebben. Ik kijk eerlijk gezegd niet graag blurays op mijn PS4 (en PS3), omdat de discdrive me stoort.Nieuwevolger schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:01:
Ondanks dat het een beetje gek is dat notabene Sony geen 4k blu ray speler er in stopt en en microsoft wel.
Verwijderd
Hmm dan heb ik een ps4 fatPaulus07 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:05:
[...]
hier is de ps4 gewoon stilde ps3 fat, die kon pas blazen en zolder voorzien van sauna modus.
Bron: nieuws: Sony PlayStation 4 Pro gaat 399 euro kosten en komt 10 november uitOntwikkelaars kunnen zelf kiezen waar ze de extra rekenkracht van de PS4 Pro voor gebruiken. Het geeft ze onder andere de mogelijkheid om games in 4k-resolutie te renden. De ontwikkelaar van Call of Duty claimt dat Infinite Warfare en de remaster van Modern Warfare op de PS4 Pro in 4k-resolutie zullen draaien met een framerate van 60fps.
Dus toch 60fps op 4K
Yep, de echte films verzamelaars (de mensen die de blu ray markt in levend houden) hebben meestak wel een aparte blu ray speler. Maar het is inderdaad een gemiste kans.MadDogMcCree schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:05:
[...]
Mja, wel een gemiste kans, maar wie 4k blurays koopt, zal vast ook wel een mooie, stille 4k bluray speler hebben. Ik kijk eerlijk gezegd niet graag blurays op mijn PS4 (en PS3), omdat de discdrive me stoort.
Bij mij zijn zowel de PS4 als XBO stil als ik die als BR speler gebruik. MS heeft nu voor op Sony dat ze de voordeligste 4K BR speler hebben, ook niet gamers zullen nu een XBO S overwegen.
Mij maakt het niet uit, ik trek eind volgend jaar mijn beurs voor de PS5 en Scorpio maar juist Sony zou toch een 4K BR speler moeten hebben.
Mij maakt het niet uit, ik trek eind volgend jaar mijn beurs voor de PS5 en Scorpio maar juist Sony zou toch een 4K BR speler moeten hebben.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
body specificatie
hoofdprocessorCustom-Chip Single Processor
CPU: AMD x86-64 "Jaguar", 8 cores
GPU: 4.20 TFLOPS, AMD Radeon ™ Based Graphics Engine
geheugenGDDR5 8GB
harde schijf1TB × 1 ※ 1
buitenafmetingenOver 295mm x 55mm x 327mm (breedte x hoogte x diepte)
(exclusief maximum projectie)
massaover 3.3kg
Optische drive (alleen-lezen)BD 6-speed CAV
DVD 8 speed CAV
Input en outputSuper-Speed USB (USB 3.1 Gen1 ) poort 3 ×
AUX-poort × 1
mededelingEthernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
IEEE 802.11 A / B / G / N / Ac
Bluetooth® 4.0 (LE)
machtAC 100V, 50 / 60Hz
stroomverbruikTot 310W
Werkomgeving temperatuur5 ℃ - 35 ℃
AV-uitgangHDMI®-uitgang (4K / HDR output)
optische digitale uitgang
hoofdprocessorCustom-Chip Single Processor
CPU: AMD x86-64 "Jaguar", 8 cores
GPU: 4.20 TFLOPS, AMD Radeon ™ Based Graphics Engine
geheugenGDDR5 8GB
harde schijf1TB × 1 ※ 1
buitenafmetingenOver 295mm x 55mm x 327mm (breedte x hoogte x diepte)
(exclusief maximum projectie)
massaover 3.3kg
Optische drive (alleen-lezen)BD 6-speed CAV
DVD 8 speed CAV
Input en outputSuper-Speed USB (USB 3.1 Gen1 ) poort 3 ×
AUX-poort × 1
mededelingEthernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
IEEE 802.11 A / B / G / N / Ac
Bluetooth® 4.0 (LE)
machtAC 100V, 50 / 60Hz
stroomverbruikTot 310W
Werkomgeving temperatuur5 ℃ - 35 ℃
AV-uitgangHDMI®-uitgang (4K / HDR output)
optische digitale uitgang
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Touche.
Maar dan nog vraag ik me af waarom je dat zou willen, je resolutie wordt er niet beter op
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hahaha ja call of duty is nie zo moeilijk op 4k.lubbertkramer schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:07:
[...]
Bron: nieuws: Sony PlayStation 4 Pro gaat 399 euro kosten en komt 10 november uit
Dus toch 60fps op 4K
Maar zonder dollen ik ben blij dat er geen 4k bluray speler in zit en dat het puur een game console wordt.
Gebruik mijn ps3 voor blurays en is prima zo. Ga geen 30 euro per blu Ray betalen
Heb mijn ps4 beloofd aan iemand dus ga sowieso de Pro halen. Alleen wil ik weten of hij op 1080p ook bruikbaar is.
Owh en lees net een tweet dat multiplayer op ps4 en Pro exact zelfde fps moeten draaien

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tja ik weet het ook niet. Maar ik denk dat het best wel leuk kan zijn om een keertje een game als uncharted of fifa in de cinematic mode te spelen. Helemaal als je een ruk tv hebt. Maar het is niet iets op je tv compleet mee te vervangen maar een leuk extraatje.Jeroenimoes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:10:
[...]
Touche.
Maar dan nog vraag ik me af waarom je dat zou willen, je resolutie wordt er niet beter op
Naja, ik heb de Oculus consumer version op gehad, maar een bioscoopzaal gaat echt niets toevoegen; VR is indrukwekkend voor dingen die om je heen gebeuren. Het loont zich juist niet voor zaken die in de verte of op afstand afspelen... dan merk je namelijk de restricties van de resolutie / het 'screendoor' effectNieuwevolger schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:14:
[...]
Tja ik weet het ook niet. Maar ik denk dat het best wel leuk kan zijn om een keertje een game als uncharted of fifa in de cinematic mode te spelen. Helemaal als je een ruk tv hebt. Maar het is niet iets op je tv compleet mee te vervangen maar een leuk extraatje.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Rise of the Tomb Raider will have 3 modes on PS4Pro
- 4K mode, the big resolution and developers made the optimal choices
- 1080p high framerate, the game locked at 60 FPS(north of 45fps schijnt er gezegd te zijn)
- 1080p bells and whistles, 30 FPS locked with every processing technique pushed to the max
Net gezegd tijdens na gelul van Conference.
- 1080p high framerate, the game locked at 60 FPS(north of 45fps schijnt er gezegd te zijn)
- 1080p bells and whistles, 30 FPS locked with every processing technique pushed to the max
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 21:49
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Niet zo rellen op tweakers boys
, artikel staat al een uur online: nieuws: Sony PlayStation 4 Pro gaat 399 euro kosten en komt 10 november uit Nu.nl is snel maar zelden inhoudelijk en niet vaak niet meer dan een copy/paste van een persberciht. Ze zullen ook wel een grotere redactie hebben.
Mee eens, er is een behoorlijke verschuiving van mensen die nog films/series op fysieke media kopen naar streaming/on demand diensten. Netflix.Pathe thuis, HBO Go etc. dat zijn die diensten waar de grote markt ligt, niet bij die enkele purist die nog fysieke media spaartNieuwevolger schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:01:
[ Voor 65% gewijzigd door Chaoss op 07-09-2016 23:32 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Kijk, dat is wat ik wilde horen. Hetzelfde kwam ook al voor bij The last of Us remastered als ik het me goed kan herinneren; of 60 fps met 'lelijke' schaduwen' of 30 fps met 'mooiere' schaudwen. Nu maar hopen dat veel developers hetzelfde gaan doen met bestaande games. Al is het alleen maar een patch om het met dezelfde graphics op 60fps te laten lopen.v8power67 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:17:
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ben benieuwd hoe dit over een of twee jaar werkt. Of developers dan puur ontwikkelen voor Pro en voor de Slim dan gewoon de settings allemaal wat lager zetten (wat naar mijn idee nadelig gaat zijn voor PS4/Slim eigenaren).
YouTube: PlayStation® Meeting 2016 | English je kunt hier terugspoelen, veel plezier met de zeer levendige presentatieMartinspire schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:33:
Is de stream nog ergens na te kijken? Was helaas weg vandaag. Een overzicht met alle filmpjes is me ook prima. Wil het dus nog graag even zelf zien
- Chaoss
In de keynote gaven ze aan dat de gameplay beelden online zouden staan in 4KHDR formaat, ik ga die morgen iig even op mijn tv afspelen. Kan ze nu nog niet vinden.
Mass EffectChaoss schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:01:
In de keynote gaven ze aan dat de gameplay beelden online zouden staan in 4KHDR formaat, ik ga die morgen iig even op mijn tv afspelen. Kan ze nu nog niet vinden.
YouTube: Mass Effect: Andromeda gameplay (PS4 Pro/4K footage)
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Zou de PS4 Pro gewoon een zuinige RX 480 aan boord hebben? (Of opgevoerde RX 470).
[ Voor 17% gewijzigd door MadDogMcCree op 08-09-2016 01:48 ]
Verwijderd
Sony PlayStation 4 Pro 1 TB staat in de preorder bij mij.
Nu is het wachten op 10 november 2016.
1 smiley:
1 smiley:
Eigenlijk hoop ik dat je ook op een 4k tv de 1080p Bella and whistles mode kan selecteren.v8power67 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:17:
Een goed 1080p input zal er prima uit zien op een 4k tv.
Denk dat ik meer geniet van extra textures, bewegende haren en meer planten ,etc op het scherm. Dan een 4k resolutie met "optimale choises"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het is zeker leuk een PS4 Pro, maar helaas heb ik nog geen 4k tv, vroeger kocht ik om de 2 jaar een nieuwe tv, maar nu bezit ik mijn huidige tv al 4 jaar.
Nog niet van plan een 4k tv te kopen dit jaar, dus laat ik de PS4 Pro nog maar even met rust, wil hem pas aanschaffen als ik hem optimaal kan benutten
Nog niet van plan een 4k tv te kopen dit jaar, dus laat ik de PS4 Pro nog maar even met rust, wil hem pas aanschaffen als ik hem optimaal kan benutten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Kijk zulke fanboys ziet Sony graag.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 04:55:
Sony PlayStation 4 Pro 1 TB staat in de preorder bij mij.
1 smiley:
1 smiley van Sony:

Ik ga hem nu niet kopen. Puur uit principe omdat ze hét argument om een console, t.o.v. een pc, te kopen doorbreken.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Uitgebreid artikeltje van Eurogamer: http://www.eurogamer.net/...rs-with-playstation-4-pro
De huidige 1080p HDTV's gaan dus ook duidelijke voordelen krijgen, zoals dat Tomb Raider voorbeeld. Ik ga hem in ieder geval pre-orderen, ook omdat ik de PSVR koop en deze gebruik kan maken van de extra power van de Pro. Helaas komt de Pro pas een maandje na de PSVR uit.
De huidige 1080p HDTV's gaan dus ook duidelijke voordelen krijgen, zoals dat Tomb Raider voorbeeld. Ik ga hem in ieder geval pre-orderen, ook omdat ik de PSVR koop en deze gebruik kan maken van de extra power van de Pro. Helaas komt de Pro pas een maandje na de PSVR uit.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik lees op verschillende sites dat de PS4 echt games in 4K afspeelt maar heb ik het gisteren dan verkeerd begrepen? Geloof er namelijk weinig van dat een console van €400 echt 4K aan kan. Zover ik begreep is het toch gewoon upscalen?
Degelijk press event. Wel vrij droog en weinig show als je net de Apple Keynote ervoor hebt gezien maar ik begrijp de keuze hiervoor wel, ze willen het duidelijk neerzetten als een toevoeging op het PS4 programma en niet als een nieuwe generatie consoles.
Persoonlijk kan ik uren luisteren naar Cerny, this guy knows his stuff! Zit zo te lezen een knap staaltje techniek in de PS4 Pro (AMD Polaris techniek en een aantal custom technologies) die het zowel op 4K als HDTV displays een flinke boost kan geven.
Mijn enige zorg is dat de huidige 4K / HDR displays nog wel flinke latency problemen hebben wanneer je er games op speelt, zelfs in de game modus van de TV. Hopen dat de volgende generatie schermen dit probleem niet meer hebben.
Persoonlijk kan ik uren luisteren naar Cerny, this guy knows his stuff! Zit zo te lezen een knap staaltje techniek in de PS4 Pro (AMD Polaris techniek en een aantal custom technologies) die het zowel op 4K als HDTV displays een flinke boost kan geven.
Mijn enige zorg is dat de huidige 4K / HDR displays nog wel flinke latency problemen hebben wanneer je er games op speelt, zelfs in de game modus van de TV. Hopen dat de volgende generatie schermen dit probleem niet meer hebben.
- Chaoss
Vindt ik ook wat vaag, als je het zo leest dan zou de 1080P "high" er wel eens beter uit kunnen zien dan de 4K versieDarkSide schreef op donderdag 08 september 2016 @ 06:20:
[...]
Eigenlijk hoop ik dat je ook op een 4k tv de 1080p Bella and whistles mode kan selecteren.
Een goed 1080p input zal er prima uit zien op een 4k tv.
Denk dat ik meer geniet van extra textures, bewegende haren en meer planten ,etc op het scherm. Dan een 4k resolutie met "optimale choises"
Ik geloof namelijk niet dat de PS4 Pro native 4K renderd, volgens mij is het toch een vorm van upscaling. Sony is goed in het maken van upscaling chips, hun 4K tv's worden daar ook altijd positief op beoordeeld. Ik zie dat ook bij mijn eigen Sony TV, de 1080P content wordt gewoon erg goed geupscaled naar 4K, mijn games zien er gewoon nu al super uit op een 4K scherm, kartels zijn echt minimaal.
Dus dan vraag ik me af wat is het voordeel dat de PS4 Pro nu gaat upscalen? doet die dat op een of andere manier beter dan de chipset van de TV?
Games als horizon Zero dawn en days gone gebruiken checkerboard techniek voor renderen van 4k. Is dus geen Native 4k. Wat al duidelijk was want 4.2 tflops is niet genoeg.
However, a trio of the Sony first party efforts looked seriously impressive: Horizon Zero Dawn, Days Gone and Infamous First Light. All use the same cutting-edge upscaling technique. Previously we've talked about the 4x4 checkerboard process, where a 2x2 pixel block is extrapolated out into a 4x4 equivalent - next-gen upscaling, if you like. It allows developers to construct a 2160p 4K framebuffer from half the pixels - a much closer fit for the Pro's GPU prowess.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1275456But the key takeaway is this - while the PlayStation 4 Pro GPU lacks the horsepower to render out challenging content at native 4K, the presentation we've seen on a number of titles clearly shows a worthwhile, highly desirable increase in fidelity over 1080p - one that does put a 4K screen to good use. Switching between full HD and checkerboard 4K, the increase in detail is simply stunning.
De 470 is eigenlijk een gewondgrade 480. Kwa flops zit de ps4 lager dan de 470 dus het is zuinigere versie.MadDogMcCree schreef op donderdag 08 september 2016 @ 01:47:
Zou de PS4 Pro gewoon een zuinige RX 480 aan boord hebben? (Of opgevoerde RX 470).
Ik zal wel tot een minderheid behoren, maar heb mijn PS4 aangesloten op een 720p televisie en zou dus echt helemaal niks hebben aan de nieuwe Pro. Kan ik beter eerst een andere tv kopen
Heb zelf sinds anderhalve maand een UHD en door het upscalen van de tv zelf zien de games er al veel beter uit. Ik sla de mid-gen updates dus over.hoadje schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:51:
Ik zal wel tot een minderheid behoren, maar heb mijn PS4 aangesloten op een 720p televisie en zou dus echt helemaal niks hebben aan de nieuwe Pro. Kan ik beter eerst een andere tv kopen
Twijfel zelf enorm. Heb nog geen PS4 of huidige gen console maar wil er wel één hebben. Op dit moment heb ik geen 4K UHD tv dus de noodzaak voor een PS4 Pro voelt niet heel groot. De PS4 Slim zou dan een logischere keuze zijn.
Denk dat ik even afwacht wat de prijzen gaan doen en of er goede bundels uitkomen. Upgraden van de PS4 Slim van 500gb naar 1tb kost je ook 100 euro en dan kun je beter direct voor de PS4 Pro gaan naar mijn mening.
Even hopen op een leuke bundel en dan kijken wat ik doe.
Denk dat ik even afwacht wat de prijzen gaan doen en of er goede bundels uitkomen. Upgraden van de PS4 Slim van 500gb naar 1tb kost je ook 100 euro en dan kun je beter direct voor de PS4 Pro gaan naar mijn mening.
PhD i.o.
Ik ben erg benieuwd welke SATA versie de PS4 Pro heeft. Hopelijk kunnen we nu wel optimaal gebruik maken van een SSD. Is hier al iets meer over bekend?
Ik ga hem zelf denk ik wel halen puur omdat ik 4k TV heb en PSVR volgende maand haal.
Hopelijk geeft Sony wel een soort inruil actie. dat zou top zijn.
Wel denk ik dat het een slimme zet is om nu een PS Pro uit te brengen, en vervolgens over 2 jaar de PS5 te introduceren.
Hopelijk geeft Sony wel een soort inruil actie. dat zou top zijn.
Wel denk ik dat het een slimme zet is om nu een PS Pro uit te brengen, en vervolgens over 2 jaar de PS5 te introduceren.
Een PS4 op een 720p tv? Het is geen Xbonehoadje schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:51:
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Dit ziet er veel belovend uit! in het lijstje van games die er mooier uit gaan zien zitten mijn favo spellen.
http://m.ign.com/wikis/pl...orward_Compatibilty_Games
Weet iemand waar ik hem kan pre orderen?
Heb gezocht maar niets kunnen vinden.
Weet iemand waar ik hem kan pre orderen?
[ Voor 9% gewijzigd door G4mert op 08-09-2016 08:26 ]
Hoe zit het eigenlijks met PSVR, kan dat ook gewoon op de huidige PS4 of werkt dat alleen op de nieuwe PRO versie?
Werkt ook op de huidige PS4.G.Scholtens schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:30:
Hoe zit het eigenlijks met PSVR, kan dat ook gewoon op de huidige PS4 of werkt dat alleen op de nieuwe PRO versie?
Ik heb de PS4 (de CUH1200 volgens mij) nu sinds eind 2015. De Pro ziet er goed uit, maar to be honest... zie ik de meerwaarde er niet van in momenteel. Tuurlijk het ziet er allemaal nog beter uit, maar om te upgraden (voor mij dan) is het geen meer waarde. Misschien volgend jaar als de pro wat meer 'ingeburgerd' is en we echt weten welke kant het op gaat met de games... dan kan ik altijd nog overstappen.
http://www.consoleshop.nl/category/240/playstation-4.htmlG4mert schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:25:
Dit ziet er veel belovend uit! in het lijstje van games die er mooier uit gaan zien zitten mijn favo spellen.
Weet iemand waar ik hem kan pre orderen?Heb gezocht maar niets kunnen vinden.
Er is vrijwel geen reden om het op de release date te kopen, hopelijk wordt hij gebundeld met Horizon Zero Dawn op 1 maart 2017 (duurt nog half jaar)LuPo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:17:
[...]
Kijk zulke fanboys ziet Sony graag.
1 smiley van Sony:![]()
Ik ga hem nu niet kopen. Puur uit principe omdat ze hét argument om een console, t.o.v. een pc, te kopen doorbreken.
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Over 2 jaar denk ik dat hij 'geteased' wordt op zijn vroegst. Volgens mij (correct me if i'm wrong) heb ik op meerdere sites voor en tijdens de launch gelezen dat de PS4 een lifespan van 7-8 jaar zou hebben. De PS3 had dit namelijk ook. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als het gat een aantal jaren gedicht wordt.Origins schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:13:
Heb de PS4 sinds de release en werkt nog prima op een 58" 1080P tv. Er gaat ook geen 4K tv komen etc. En als ze games kunnen maken zoals een UC4, BF1 op de huidige versies mbt graphics is dan meer dan voldoende.
Er gaat dan ook geen pro komen.
Wat was er trouwens met die popup in horizon zero dawn? Dan spelen ze het af via ene pro krijg je nog die shadow/texture gebeuren
Er gaat dan ook geen pro komen.
Wat was er trouwens met die popup in horizon zero dawn? Dan spelen ze het af via ene pro krijg je nog die shadow/texture gebeuren
Toch twijfel ik nu ook best wel om hem te halen.
Ik ben heel erg bang dat ze het straks om gaan draaien. Dus maak het mooi met 30fps op de pro en dan alles downscalen om de 30 fps te halen op de normale ps4.
Plus dat alle huidige games sowieso al beter draaien dan op de normale ps4. Ik snap niet mooier en betere fps als deze locked is, maar de pro zal er toch beduidend minder moeite mee moeten hebben.
Lords of the fallen bijvoorbeeld. Daar heeft mijn ps4 soms echt moeite mee. Dit zou out of the box toch beter meoten zijn op de pro.
Ik ben heel erg bang dat ze het straks om gaan draaien. Dus maak het mooi met 30fps op de pro en dan alles downscalen om de 30 fps te halen op de normale ps4.
Plus dat alle huidige games sowieso al beter draaien dan op de normale ps4. Ik snap niet mooier en betere fps als deze locked is, maar de pro zal er toch beduidend minder moeite mee moeten hebben.
Lords of the fallen bijvoorbeeld. Daar heeft mijn ps4 soms echt moeite mee. Dit zou out of the box toch beter meoten zijn op de pro.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
mediamarkt duitsland. 2x nieuwe ps4 met controller voor €398. Mocht je nog een willen kopen 
ik ben toch niet gek!
ik ben toch niet gek!
Vind wel beetje raar dat de multiplayer games op beide consoles dezelfde fps moeten hebben op ps4 en ps4 Pro... Haalt het nut van de Pro nogal naar beneden. Zeker omdat er weinig 60fps multiplayer games zijn op of ps4.
Dusbpro is alleen meer fps mogelijk in singleplayer Games.
Dusbpro is alleen meer fps mogelijk in singleplayer Games.
zoals ik het nu begrijp is de PS4 pro nauwelijks een upgrade als je al een PS4 bezit. Mocht je voor het eerst een PS4 kopen zou ik die 100.- extra wel uitgeven. Als je een oudere game speelt heb je waarschijnlijk geen "pro" modus. Alleen voor toekomstige titels zou je een verschil kunnen merken.
In multiplayer games gaan ze geen verbeterde prestaties toevoegen als je een Pro hebt? Leuk dat BF1 en cod ondersteuning krijgen, maar alleen voor de singleplayer..?
In multiplayer games gaan ze geen verbeterde prestaties toevoegen als je een Pro hebt? Leuk dat BF1 en cod ondersteuning krijgen, maar alleen voor de singleplayer..?
Dat ligt meer aan de developer van Lords of the fallen dan aan de ps4 zelf denk ik, game is gewoon slecht ontwikkeld.
Ik houd de boot nog even af m.b.t. de Pro.
4k heb ik niet en gaat er ook nog niet snel komen, dus dan zou ik het van de extra kracht op 1080p moeten hebben. En in hoeverre dat echt effect gaat hebben en mooiere games oplevert is nog even afwachten.
Ik houd de boot nog even af m.b.t. de Pro.
4k heb ik niet en gaat er ook nog niet snel komen, dus dan zou ik het van de extra kracht op 1080p moeten hebben. En in hoeverre dat echt effect gaat hebben en mooiere games oplevert is nog even afwachten.
Jep klopt, echter door Scorpio zijn ze toch wel een soort van genoodzaakt om eerder een nieuwe console uit te brengen.frank131331 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:49:
[...]
Over 2 jaar denk ik dat hij 'geteased' wordt op zijn vroegst. Volgens mij (correct me if i'm wrong) heb ik op meerdere sites voor en tijdens de launch gelezen dat de PS4 een lifespan van 7-8 jaar zou hebben. De PS3 had dit namelijk ook. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als het gat een aantal jaren gedicht wordt.
Daarom denk ik ook dat Sony in 2018 (waarschijnlijk eind) een nieuwe console uitbrengt.
Uncharted 4 CE voor 49 euro.. doen of niet, beeldje is geinig. Spel heeft iets. Maar het is wel een beeldje wat snel ergens achter in een kast zou verdwijnen 
Over Lords of the Fallen. Hij is buggy waar je hem ook op speelt
Heb het op elk platform gespeeld waar hij voor is. En het is een buggy mess.
Over Lords of the Fallen. Hij is buggy waar je hem ook op speelt
[ Voor 31% gewijzigd door corset op 08-09-2016 09:01 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Klopt, er moet sowieso iets na de neo komen. We zullen het zien (misschien volgend jaar dan al een teaser) de komende tijd. Opzich wel weer gehypet met een mogelijk nieuwe console generatie, alleen denk ik niet dat dit een instant preorder wordt.Origins schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:00:
[...]
Jep klopt, echter door Scorpio zijn ze toch wel een soort van genoodzaakt om eerder een nieuwe console uit te brengen.
Daarom denk ik ook dat Sony in 2018 (waarschijnlijk eind) een nieuwe console uitbrengt.
Gisteren PlayStation VR uitgebreid kunnen testen. De lage resolutie viel mij meteen op en stelde me wel een beetje teleur, je went er overigens wel aan. De demo's zijn leuk en VR is zeker voor sommige gamegenre's innovatief. Alleen bij Driveclub VR een beetje misselijk geworden. De textures zijn ook wel heel laag bij Driveclub VR, zeker als je in de verte kijkt. Terwijl deze game eigenlijk het meeste voelde als een echte 'full game' met veel 'replay value'.
Je merkt aan alles dat de hardware eigenlijk niet toereikend is voor Virtual Reality. Ik raad iedereen aan om eerst PlayStation VR te gaan ervaren alvorens je het koopt. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog. Als ik het in één zin zou moeten samenvatten: Het voelt als de Nintendo 64 in Virtual Reality: Het is revolutionair, maar verre van perfect.
Je merkt aan alles dat de hardware eigenlijk niet toereikend is voor Virtual Reality. Ik raad iedereen aan om eerst PlayStation VR te gaan ervaren alvorens je het koopt. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog. Als ik het in één zin zou moeten samenvatten: Het voelt als de Nintendo 64 in Virtual Reality: Het is revolutionair, maar verre van perfect.
[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 08-09-2016 09:15 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
- Chaoss
De meeste titels die recent zijn uitgekomen krijgen een patch, zeker de titels van Sony zelf. Dat is het voordeel van de Pro, games hebben maar "minimale" aanpassingen nodig.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:57:
zoals ik het nu begrijp is de PS4 pro nauwelijks een upgrade als je al een PS4 bezit. Mocht je voor het eerst een PS4 kopen zou ik die 100.- extra wel uitgeven. Als je een oudere game speelt heb je waarschijnlijk geen "pro" modus. Alleen voor toekomstige titels zou je een verschil kunnen merken.
Het punt van de presentatie was juist dat er voor 1080P ook een upgrade is, 1080P gaat er op de Pro ook beter uit zien, meer detail etc. 4K is overrated en dat weet Sony ookMaximus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:07:
Twijfel zelf enorm. Heb nog geen PS4 of huidige gen console maar wil er wel één hebben. Op dit moment heb ik geen 4K UHD tv dus de noodzaak voor een PS4 Pro voelt niet heel groot. De PS4 Slim zou dan een logischere keuze zijn.
Het verschil in resolutie ga je toch niet zien als je meer dan 1,5 meter van je 55" tv zit. Verschil in detail, texture kwaliteit, effecten etc ga je wel zien.
YouTube is geen HDR Toch?
[ Voor 52% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2016 09:20 ]
Ik ga niet voor de Pro, vind het onzinnig om nu alweer gepushed te worden een upgrade te kopen. Wat krijgen we straks over 2 jaar? De PS4 Pro+?
Ik wacht wel af. Ik heb toch geen 4k tv, ik heb lekker een ouderwetse plasma van Samsung van een jaar of 7-8 oud. Ik ga er geen verschil in merken
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb al veel gelezen maar ik snap nog steeds niet wat het effect is van de pro op oudere games. Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Krijgen games zoals bijvoorbeeld The Witcher 3 of AC: Untity standaard een betere fps omdat de pro krachtiger is? Of moeten developers dit apart gaan patchen? Is het eerste waar dan is het voor mij een insta buy. Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan games die gewoon onder de 30fps duiken.
Daarnaast vraag ik me af of een game zoals FF15 een betere fps heeft op de Pro. Of maken ze hem grafisch mooier waardoor fps weer onder druk staat.
Krijgen games zoals bijvoorbeeld The Witcher 3 of AC: Untity standaard een betere fps omdat de pro krachtiger is? Of moeten developers dit apart gaan patchen? Is het eerste waar dan is het voor mij een insta buy. Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan games die gewoon onder de 30fps duiken.
Daarnaast vraag ik me af of een game zoals FF15 een betere fps heeft op de Pro. Of maken ze hem grafisch mooier waardoor fps weer onder druk staat.
Ik heb een 1080p TV en de Pro ga ik ook zeker halen. Dit jaar ook al. Tomb Raider op 60fps is altijd beter. Verder ben ik een SP gamer en Spider-Man, Horizon en Days Gone staan allen op de wensenlijst en hebben allen profijt.
Ze hebben nooit gezegd 60fps, blijkbaar hebben ze gezegd unlocked en north of 45fps. Zoals de eerste tomb raider(reboot) op ps4 nu is.bram1984 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:23:
Ik heb een 1080p TV en de Pro ga ik ook zeker halen. Dit jaar ook al. Tomb Raider op 60fps is altijd beter. Verder ben ik een SP gamer en Spider-Man, Horizon en Days Gone staan allen op de wensenlijst en hebben allen profijt.
So dont get your hopes up
Aangezien ik op max 2 meter van mijn TV zit, heeft 4K voor mij nauwelijks nut. Neemt niet weg dat als ik over een jaar of 2 een nieuwe TV koop weinig keuze heb, behalve de keuze voor 4K.
Belangrijker vind ik zelf HDR, dat heeft echt zoveel meerwaarde tov 4K.
Om 4K en HDR mogelijk te maken in 60fps moet de PS4Pro wel HDMI 2.0a moet hebben en volgens mij ondersteunen alleen de nieuwste GPU's dit. Dat zou dus betekenen dat de GPU een variant moet zijn van de laatste generatie van AMD.
Ik wacht zelf nog even op wat eerste previews. Vooral hoe men de Pro ervaart icm 1080P schermen.
Belangrijker vind ik zelf HDR, dat heeft echt zoveel meerwaarde tov 4K.
Om 4K en HDR mogelijk te maken in 60fps moet de PS4Pro wel HDMI 2.0a moet hebben en volgens mij ondersteunen alleen de nieuwste GPU's dit. Dat zou dus betekenen dat de GPU een variant moet zijn van de laatste generatie van AMD.
Ik wacht zelf nog even op wat eerste previews. Vooral hoe men de Pro ervaart icm 1080P schermen.
PSN ID Binloading_nl
Net mijn nieuwe 65" FullHD scherm aan de muur gehangen. Daar zit ik 2,5~4 meter vanaf (met gamen zit ik op puntje van de bank, met films kijken achterover geleund).
4K tv bewust niet gekocht en vind het zonde om 4K te laten renderen op de ps4 pro, doe mij dan gewoon meer textrures, meer FPS, meer particles, betere AI, eigenlijk een meer gevulde wereld op 1080p. De Pro gaat er daarom ook zeker komen. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in PSVR en het zou me toch echt verbazen als de PRO daar niet direct meerwaarde gaat leveren! Ik wacht alleen even met het kopen van de VR bril tot ik hem heb kunnen testen en er 'echte' games voor komen. Lijkt nu meer op tech demo's met een korte speeltijd.
Verder vind ik de 'nieuwe ingeslagen weg' van betere hardware uitbrengen om de zoveel tijd, die zorgt voor meer prestaties, zonder dat je MOET upgraden (ps3->ps4) om ook nieuwe games te kunnen spelen, een goede ontwikkeling. Upgraden is nu een keuze of je portemonnee het toelaat en of je perse die extra pracht en praal op je scherm wilt hebben. Ik vind mooi.
4K tv bewust niet gekocht en vind het zonde om 4K te laten renderen op de ps4 pro, doe mij dan gewoon meer textrures, meer FPS, meer particles, betere AI, eigenlijk een meer gevulde wereld op 1080p. De Pro gaat er daarom ook zeker komen. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in PSVR en het zou me toch echt verbazen als de PRO daar niet direct meerwaarde gaat leveren! Ik wacht alleen even met het kopen van de VR bril tot ik hem heb kunnen testen en er 'echte' games voor komen. Lijkt nu meer op tech demo's met een korte speeltijd.
Verder vind ik de 'nieuwe ingeslagen weg' van betere hardware uitbrengen om de zoveel tijd, die zorgt voor meer prestaties, zonder dat je MOET upgraden (ps3->ps4) om ook nieuwe games te kunnen spelen, een goede ontwikkeling. Upgraden is nu een keuze of je portemonnee het toelaat en of je perse die extra pracht en praal op je scherm wilt hebben. Ik vind mooi.
Ik ben hier ook helemaal voor, maar baal er dan wel weer van dat in multiplayer de fps gelijk zal zijn voor beide consoles. Het is natuurlijk erg begrijpelijk, dus ik snap het wel. Ik denk alleen dat wanneer je eerst single player speelt en bent gewend aan 60fps het best wel even wennen is als je terug moet naar 30 fps.Xecuter NL schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:32:
PSN ID Binloading_nl
Kan ook een mooie push zijn voor devs om beide versies 60fps te maken online.steefje schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:34:
[...]
Ik ben hier ook helemaal voor, maar baal er dan wel weer van dat in multiplayer de fps gelijk zal zijn voor beide consoles. Het is natuurlijk erg begrijpelijk, dus ik snap het wel. Ik denk alleen dat wanneer je eerst single player speelt en bent gewend aan 60fps het best wel even wennen is als je terug moet naar 30 fps.
Maar helaas zal het toch 30fps blijven vrees ik ivm pushen van graphics...
Ach ben ik weer blij dat ik amper online game dus zal mij niet verder boeien, geef mij maar zieke graphics in mijn singleplayer games. Horizon zero dawn bv, alleen zag ik dat op tweakers bij die video van horizon staat 4ken 60fps. Dat gaat nooit gebeuren.... ALs je de video ziet zie je dat het 30fps draait op de PRO.
[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 08-09-2016 09:38 ]
Games op de PS4 zijn zover ik weet allemaal gelocked op een vaste fps van 30, met enkele uitzonderingen 60 fps. Je zou dus in principe van uit gaan dat games op de pro ook op 30 fps blijven lopen. Maar Sony is gisteren ontzettend vaag geweest, dus het zou net zo goed kunnen dat de Pro die fps-lock automatisch opheft op oudere games. Maar er zijn ook developers die aangeven dat er opties komen voor de grafische instellingen, zie: v8power67 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"calivaty schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:23:
Ik heb al veel gelezen maar ik snap nog steeds niet wat het effect is van de pro op oudere games. Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Ligt aan de developer. Als zijn een patch uitbrengen die fps hoger zet en wat grafische toeters en bellen toevoegen, dan ga je bij oudere games het verschil merken tussen de PS4 en PS4Pro. Sony is al bezig met al hun first party games en een aantal 3rd party games.v8power67 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:37:
[...]
Kan ook een mooie push zijn voor devs om beide versies 60fps te maken online.
Maar helaas zal het toch 30fps blijven vrees ik ivm pushen van graphics...
Ach ben ik weer blij dat ik amper online game dus zal mij niet verder boeien, geef mij maar zieke graphics in mijn singleplayer games. Horizon zero dawn bv, alleen zag ik dat op tweakers bij die video van horizon staat 4ken 60fps. Dat gaat nooit gebeuren.... ALs je de video ziet zie je dat het 30fps draait op de PRO.
Voor grote titels met veel verkopen kan je best verwachten dat er een patch komt.
PSN ID Binloading_nl
Wat een vaag gedoe man, al dat 4k marketing gepraat. Ik wil gewoon weten of games op de pro @ 1080p er beter uit gaan zien dan de normale ps4. En eigenlijk boeit alleen Mass effect andromeda en Destiny mij. Voorlopig komt de pro er sowieso niet, want klinkt alsof ze het zelf nog niet eens weten. Worden oude games gepatched door de devs om gebruik te maken van de pro en dus mooierere textures/effecten etc te introduceren? Of gaan alleen nieuwe games er gebruik van maken, of gaan zelfs nieuwe games dat niet doen en wordt de pro alleen gebruikt om de game te upscalen naar fake 4k.
The first casualty in war is always the truth...
Dit werd ook gezegd al tijdens het gebeuren. Dus ja dat gaat gebeuren.Jumpiefox schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:02:
Worden oude games gepatched door de devs om gebruik te maken van de pro en dus mooierere textures/effecten etc te introduceren?
Dat snap ik hoor en dit was enkel een voorbeeld.dutchgio schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:58:
Dat ligt meer aan de developer van Lords of the fallen dan aan de ps4 zelf denk ik, game is gewoon slecht ontwikkeld.
Maar laat ik het anders zeggen. Games die nu wat framedrops hebben zouden toch out of the box beter moeten draaien op de pro. (Dus zonder patch) Bijvoorbeeld the witcher 3. Deze heeft toch wel wat drops hier en daar omdat de ps4 het even niet trekt. Dat zou met de pro dus makkelijk goed moeten gaan en resulteren in geen framedrops?
Dat zou voor mij namelijk de hoofd reden zijn om hem te kopen. Als dit niet zo is dan weet ik nog niet of ik hem ga halen.
De reboot draait ook gewoon steady 60fps. Kan me de vergelijking met X1 nog goed herinneren.v8power67 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:26:
[...]
Ze hebben nooit gezegd 60fps, blijkbaar hebben ze gezegd unlocked en north of 45fps. Zoals de eerste tomb raider(reboot) op ps4 nu is.
So dont get your hopes up
Beter draaien lijkt me sowieso, zonder patch. Extra graphics is dan wel een patch voor vereist.JSchut schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:19:
[...]
Dat snap ik hoor en dit was enkel een voorbeeld.
Maar laat ik het anders zeggen. Games die nu wat framedrops hebben zouden toch out of the box beter moeten draaien op de pro. (Dus zonder patch) Bijvoorbeeld the witcher 3. Deze heeft toch wel wat drops hier en daar omdat de ps4 het even niet trekt. Dat zou met de pro dus makkelijk goed moeten gaan en resulteren in geen framedrops?
Dat zou voor mij namelijk de hoofd reden zijn om hem te kopen. Als dit niet zo is dan weet ik nog niet of ik hem ga halen.
Fin fantast 15, cod, fifa en bf.Koning Willy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:46:
[...]
Er is vrijwel geen reden om het op de release date te kopen, hopelijk wordt hij gebundeld met Horizon Zero Dawn op 1 maart 2017 (duurt nog half jaar)
Ik bedoel ook idd beter draaien. En waarschijnlijk ook stiller omdat er in verhouding minder gevraagd wordt.dutchgio schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:22:
[...]
Beter draaien lijkt me sowieso, zonder patch. Extra graphics is dan wel een patch voor vereist.
Ik twijfel nog steeds of ik hem zal halen. Als ik mijn PS4 voor een leuke prijs kan verkopen wellicht maar overwegen.
Gelukkig totaal geen last van. Ik speel nu games met 30FPS op de PS4/PS3, met 100+fps op de PC (Doom bijvoorbeeld) en ja het verschil is er. Maar dat is zo gewend na een minuut of 2steefje schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:34:
[...]
Ik ben hier ook helemaal voor, maar baal er dan wel weer van dat in multiplayer de fps gelijk zal zijn voor beide consoles. Het is natuurlijk erg begrijpelijk, dus ik snap het wel. Ik denk alleen dat wanneer je eerst single player speelt en bent gewend aan 60fps het best wel even wennen is als je terug moet naar 30 fps.
Hoe weten jullie dat de PS4 en PS4 Pro online dezelfde framerate draaien??
Ik had dat nergens gelezen, zou ik wel echt jammer vinden... want waar is online dan het voordeel van het halen van de PS4 Pro?
Ik had dat nergens gelezen, zou ik wel echt jammer vinden... want waar is online dan het voordeel van het halen van de PS4 Pro?
Ik heb mijn ps4 aan een 720p beamer hangen en projecteer op 200*140 cm. Prima te doenConscience NL schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:13:
[...]
Een PS4 op een 720p tv? Het is geen Xbone.
Dat is hier getweet:Jamesl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:31:
https://twitter.com/VG_Dave/status/773620695532273665
PSN: Alvanosa
Shit! Ik ben bang dat ik toch maar weer moet toegeven en binnenkort een PS4 pro moet aanschaffen.
Wat ziet dat er dik uit! Kan ook niet wachten op de PSVR!
En het koste me al maanden zeuren bij de vrouw een een PS4 te krijgen
Wat ziet dat er dik uit! Kan ook niet wachten op de PSVR!
En het koste me al maanden zeuren bij de vrouw een een PS4 te krijgen
Grotendeels omdat sommige FPS games draaien om de FPS voor mechanics. BF4 had volgens mij Boven een X fps dat bepaalde guns 1 extra bullet afvuurden etc.Jamesl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:31:
Dat is er dus niet. Ze willen niet dat je als "pro" voordeel haalt als het om multiplayer activiteiten gaat. Dat is ergens logisch, maar haalt wel de meerwaarde voor mij weg. Als er voldoende systemen worden verkocht, zou je daar aparte matchmaking voor kunnen maken. Maar ben niet heel technisch aangelegd, dus geen idee in hoeverre dat mogelijk is.Jamesl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:31:
Ook voor oudere games als GTA, BB, Driveclub, Witcher etc. is het maar de vraag of de pro betere resultaten geeft. Uncharted is zeer recent. Ook voor toekomstige singleplayer games zal het wel zichtbaar zijn. Al met al voor mij net niet genoeg om hem te bestellen. Tenzij mn ouwe PS4 nog 250.- gaat opleveren. Maar dat verwacht ik niet.
Erg jammer, ik snap de logica erachter ook wel maar die 'problemen' heb je bij PC games toch ook?Lekkerboeie86 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:41:
[...]
Dat is er dus niet. Ze willen niet dat je als "pro" voordeel haalt als het om multiplayer activiteiten gaat. Dat is ergens logisch, maar haalt wel de meerwaarde voor mij weg. Als er voldoende systemen worden verkocht, zou je daar aparte matchmaking voor kunnen maken. Maar ben niet heel technisch aangelegd, dus geen idee in hoeverre dat mogelijk is.
Ook voor oudere games als GTA, BB, Driveclub, Witcher etc. is het maar de vraag of de pro betere resultaten geeft. Uncharted is zeer recent. Ook voor toekomstige singleplayer games zal het wel zichtbaar zijn. Al met al voor mij net niet genoeg om hem te bestellen. Tenzij mn ouwe PS4 nog 250.- gaat opleveren. Maar dat verwacht ik niet.
Ik ben wel van plan me PS4 op marktplaats te zetten, ik zie er wel een paar voor rond de 200-250 opstaan..
Hopelijk daalt die prijs niet opeens
Ik vrees van wel, als je ziet dat Media Markt DE nu twee PS4's aanbied voor onder de €400..Jamesl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:46:
[...]
Ik ben wel van plan me PS4 op marktplaats te zetten, ik zie er wel een paar voor rond de 200-250 opstaan..
Hopelijk daalt die prijs niet opeens
We merken het wel
PSN ID Binloading_nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.