I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zeer Trendgevoelig?
Zware Terroristen?
Eerst stond het er niet, en nu wel... beetje off-topic - maar toch...
Zero Toleranceb2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:27:
Een n00b vraag... maar waar staat [ZT] voor in dit onderwerp?
Virussen? Scan ze hier!
Vraag me af waar zijn vliegtuig nu wel heen gaat...? Alleen een landing om te tanken?b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:23:
[...]
Er zit sowieso vertraging in, om gevoelige informatie te kunnen filteren.
Los daarvan;
[afbeelding]
...maar de #NOS heeft deze avond al heel veel foute info verstrekt - dus dat valt niet altijd serieus te nemen.
https://www.flightradar24.com/THY8456/a5a3952
Die zijn erg streng over Erdogan.
Zero tolerance beleid, is ook meermaals voorbij gekomen.b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:27:
Zeer Trendgevoelig?
Zware Terroristen?
aka, blijf ontopic en laat je emoties niet spreken en blijf bij de feiten.
39
Op Al Yazeera hoorde ik dat hij (Erdogan) loog over zijn verblijfplaats.Kecin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:26:
[...]
Is wel interessant, het vliegtuig waar die in zou zitten zou namelijk zijn opgestegen vanuit Turkije (en dus niet Mongolie). Verder is de transponder op het laatste moment uitgeschakeld, zo lijkt het: https://www.flightradar24.com/data/flights/tk8456/#a5a3952
Er waren geen "Where Abouts" dus niemand wist op dat moment waar hij echt uithing... laat staan waar hij nu is.
Dat hij via een brakke iPhone verbinding inbelt op een studio en de dame in kwestie met een kapotte USB-kabel (tweakers... techologie op de proef) zijn verhaal deed, helpt dan ook niet echt.
Snel, ter onderbouwing ivm [ZT] topic...

[ Voor 9% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 16-07-2016 02:31 ]
Daar zat ik ook aan te denken ja, er zullen genoeg vriendjes van Erdo in de legertop zitten, en het moet gek lopen willen die een staatsgreep plegen.Leo1010 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:25:
[...]
Leiderschap is een paar jaar geleden wat opgeschud, verschillende generaals met pensioen gestuurd/de cel in.
Maar toch, als een deel van je leger opeens begint te muiten, dan kun je toch vrij makkelijk met de rest van je leger terugslaan? Niet eens met geweld, maar ze vriendelijk verzoeken om terug te gaan naar de basis, terwijl je hint op de F-16 met bommen die boven ze vliegt.
People as things, that’s where it starts.
Verwijderd
Uitleg toegevoegd aan de topicwarning om de discussie niet af te leidenb2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:27:
Zeer Trendgevoelig?
Zware Terroristen?
Erdogan heeft toch een persconferentie gegegeven voor de camera een paar uur geleden?b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:28:
[...]
Er waren geen "Where Abouts" dus niemand wist op dat moment waar hij echt uithing... laat staan waar hij nu is.
[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2016 02:33 ]
[ Voor 59% gewijzigd door bombadil op 16-07-2016 02:31 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Er was ook eentje met een echtere camera, maar waar dat was, is volgens mij ook niet helemaal duidelijk.
Maar, als Erdo niet in Mongolie was, waar hij volgens mij hoorde te zijn, waar was ie dan?
* RobinHood vouwt alvast een nieuw aluhoedje
De mensen van de Telegraph mogen straks een facepalm doen.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Later wel, maar vlak daarvoor ging het via FaceTime (zie foto's, hier vlak boven).polopolo150 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:30:
[...]
Erdogan heeft toch een persconferentie gegegeven voor de camera een paar uur geleden?
Al met al... het is chaos en vooral media-oorlog lijkt het (liever dat, dan fysieke oorlog...).
[ Voor 15% gewijzigd door polopolo150 op 16-07-2016 02:33 ]
Daarna ook via een gewone cam.bombadil schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:31:
Facetime bij Erdogan`s presentatie.
Verder vreemd dat het nieuws niets meer meld over de explosie bij het parlement?!
De Tijd.be had overigens het volgende gemeld, weet niet of het (nog) waar is:
Het is nu ook duidelijk geworden waar Erdogan zich ophoudt: in de Turkse kustplaats Marmaris aan de Turkse Rivièra. Maar de vraag is maar of hij zich daar nog lang ophoudt. Volgens NBC News heeft Erdogan asiel aangevraagd in Duitsland. Dat vernam het uit militaire bronnen.
Je kunt niet zomaar burgers gaan neerschieten. Een burgeroorlog is het laatste wat je wilt.RobinHood schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:23:
[...]
En het leger liet zich ook wel heel makkelijk verslaan. Je hebt tanks en zware wapens, burgers hebben die dingen niet. Een hele meute ongewapende mensen tegenhouden moet dan niet al te lastig zijn.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Waarom niet? Een seculiere rechtstaat of anders niet, dat is waar het om gaat. Zou je dat ook zeggen in NL of het om sharia of onze waarden gaat.ReW schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:35:
[...]
Je kunt niet zomaar burgers gaan neerschieten. Een burgeroorlog is het laatste wat je wilt.
[ Voor 10% gewijzigd door Nature op 16-07-2016 02:38 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
Was dit die bom van 15 min geleden ofzo of een van de andere?
Lijkt me niet echt dat het voorbij is dan
Van daarstraks, bij mijn weten zijn er het laatste half uur/45 minuten geen explosies geweest.aevitas1 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:39:
[...]
Was dit die bom van 15 min geleden ofzo of een van de andere?
Lijkt me niet echt dat het voorbij is dan
Ik zeg ook niet neerschieten, gewoon vriendelijk doch dringen verzoeken op te zouten, daarbij wat in de lucht schietend, als ze dan niet luisteren iets gerichter schieten, maar nog steeds niet shoot to kill.ReW schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:35:
[...]
Je kunt niet zomaar burgers gaan neerschieten. Een burgeroorlog is het laatste wat je wilt.
En ik neem aan dat het leger ook vast wel materieel van de oproerpolitie kan lenen/jatten, traangas en rubber kogels werken in dit geval prima
Dat er niet met tanks in de menigte gevuurd wordt snap ik ook wel, maar, het leger leek zich, afgaande van wat ik vooral op de NOS zag, nauwelijks te verzetten.
Blijkbaar ook pro-coup soldaten bij http://www.hurriyetdailyn...&nID=101674&NewsCatID=341Just smile schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:40:
https://www.facebook.com/...590890106/?type=2&theater
Wat gebeurd daar dan nog bij CNN Turk?
Omdat je dan de halve bevolking moet afschieten, aangezien hij democratisch gekozen is.Nature schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:36:
[...]
Waarom niet? Een seculiere rechtstaat of anders niet, dat is waar het om gaat. Zou je dat ook zeggen in NL of het om sharia of onze waarden gaat.
Er zijn dus duidelijk wel burgers afgeslacht... (Waarschuwing, schokkende beelden!!!!!!!!!!)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 02:59 ]
PEOPLE ARE BEING KILLED WITH AUTOMATIC RIFLES RIGHT IN FRONT OF THE MAIN TURKISH ARMED FORCES HQ
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 02:59 ]
Burgers die beschoten lijken te zijn met zware wapens
Ryzen 3600 - GTX1060
Stembusfraude is makkelijk gepleegd, vraag maar aan Loekasjenko. Die wordt ook telkens heel democratisch gekozenReW schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:42:
[...]
Omdat je dan de halve bevolking moet afschieten, aangezien hij democratisch gekozen is.
En populariteit, tja, ook dat zegt weinig. Duterte is ook ongekend populair, maar die vent is nog gekker dan Putin, Trump en Erdogan bij elkaar. En vergeet ook niet dat er nog heel wat mensen rondlopen die Stalin een behoorlijk toffe jongen vonden.
Weg
Het leger in turkije is anders zij zijn onafhankelijk wijkt de samenleving af van gescheiden staat en religie zoals attaturk het wilde moeten ze alles doen. Als zij 3/4 van het volk af moesten knallen prima zeg ik, zou ik ook zeggen in NL, ik weet niet of je weet wat die erdogan allemaal bekokstoofd.ReW schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:42:
[...]
Omdat je dan de halve bevolking moet afschieten, aangezien hij democratisch gekozen is.
Lijkt nog niet echt over te zijn
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Foto van evacuatie/gijzelneming(?) door pro-coup soldaten bij CNN Turk.
Wat ik bedoel is dat je niet een land kunt overnemen zonder geweld als je de meerderheid niet hebt
Emre Kızılkaya live tweet de overname van Hürriyet News door pro-coup soldaten.
CNN Türk ENG @CNNTURK_ENG 8m8 minutes ago
BREAKING Coup plotters are ending @cnnturk's broadcast now. #TurkeyCoupAttempt
https://twitter.com/CNNTURK_ENG
Meclisteki olayda ölen MV yok.12 polis memuru yaralı
There are no dead in the parliament. 12 officers wounded.
Doodstraf bij een staatsgreep is niet echt uitzonderlijk, ook niet in andere landen.gambieter schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:48:
De opmerking van Erdogan dat alle coupplegers de doodstraf gaan krijgen is eentje die hem aangerekend mag worden (in de lange lijst): dat betekent dat ze niets meer te verliezen hebben. Het inzetten van burgers zou ook wel eens een oorlogsmisdaad kunnen zijn.
De burgers gingen zelf de straat op, ongewapend zonder geweld.
Iederen burger maakt zelf die afweging, het is niet alsof ze gedwongen worden, ze konden ook binnen blijven tv kijken.
Hoezo niet turkse mensen zijn altijd hardwerkende goede mensen geweest ongedeerd van ellendige terrorristische neigingen nooit niet, nu begint de menging van religie door te dringen en de ellende begint te komen, dit komt echt niet zomaar.Tomm13 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:53:
Toch triest om te zien dit. Ik vertrouw Erdogan niet maar een militaire coup gaat het land ook geen stap verder brengen.
Ik zeg top en doorgaan, deze militairen die alles op het spel zetten doen dit niet zomaar!
In een rechtsstaat is dat toch echt niet aan de president om te beslissen. Verder gaat het daarbij vaak om de aanstichters, niet om alle deelnemers.Soldaatje schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:56:
Doodstraf bij een staatsgreep is niet echt uitzonderlijk, ook niet in andere landen.
Als de staatsgreep lukt, zou het dan een Egypte-scenario worden?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik beweer niet te weten hoe het allemaal zit, maar er wordt geroepen dat dat wel eens lang niet zo democratisch zou kunnen zijn geweest als je denkt.ReW schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:42:
[...]
Volgens de NOS is de staatsgreep mislukt. Maar op de Live-thread op Reddit staat juist dat het Turkse leger beweert dat ze de controle hebben?
[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 16-07-2016 03:00 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Holy fuck, dat lijkt me die tracer schoten van een uurtje geleden.
Coup 100% voorbij.
Ah zag net dit langs komen:
Reuters meldt dat er explosies bij Luchthaven Atatürk zijn gehoord vlak nadat Erdogan daar eerder op de ochtend landde. Het is onduidelijk waar de explosie vandaan komt en of Erdogan in de buurt was.
door Redactie NU.nl 2:58
Zoals Egypte die nu erger af is dan daarvoor?gambieter schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:58:
[...]
Als de staatsgreep lukt, zou het dan een Egypte-scenario worden?
Denk het niet. Achter Egypte zat de moslimbroederschap en hier een leger. Denk dat er uiteindelijk een beter Turkije was gekomen als de coup gaat lukken.
Bron?
Overigens, CNN Turk, daar word luid geschreeuwd, een leus, kan helaas geen Turks:
https://www.facebook.com/cnnturk/
(Zie livestream)
Ik las ergens anders dat er helemaal geen explosies waren in Istanbul, alleen sonic booms van overvliegende straaljagers.ReW schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:01:
[...]
Ah zag net dit langs komen:
Reuters meldt dat er explosies bij Luchthaven Atatürk zijn gehoord vlak nadat Erdogan daar eerder op de ochtend landde. Het is onduidelijk waar de explosie vandaan komt en of Erdogan in de buurt was.
door Redactie NU.nl 2:58
https://twitter.com/ZiaWe...10081?ref_src=twsrc%5Etfw
[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 16-07-2016 03:04 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Via Kanal D (zdezelfde pand) is er gesproken over een botsing tussen militaire en pro-erdogan aanhangers.Kecin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:02:
[...]
Bron?
Overigens, CNN Turk, daar word luid geschreeuwd, een leus, kan helaas geen Turks:
(Zie livestream)
Kanal D is nog even doorgegaan met uitzenden totdat beeld op zwart ging. Geluid ging door en hoorde later een vrouwelijke stem praten over dat 8 militairen in het gebouw of gegijzeld of gedood zijn, dat laatste heb ik niet goed verstaan en moet de opname van mijn Horizon doos afrippen.
Vertel Het me eens waarom Turkije beter af zou zijn zonder Erdogan.polopolo150 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:01:
[...]
Denk dat er uiteindelijk een beter Turkije was gekomen als de coup gaat lukken.
Ben wel benieuwd.
What is currently on TV is a past recording of Erdoğan, it is not a live feed. Whereabouts of Erdoğan is currently unknown. /u/trumpete
Ook geruchten dat Erdogans vliegtuig weer in de lucht zit.
[ Voor 20% gewijzigd door Shamalamadindon op 16-07-2016 03:06 ]
https://twitter.com/ekizilkaya/status/754114328735977472
[ Voor 38% gewijzigd door Goron op 16-07-2016 03:11 ]
Meer scheiding tussen kerk en staat. Persvrijheid. Vrijheid van meningsuiting. Eventueel vrede met Koerden.sevinc schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:05:
[...]
Vertel Het me eens waarom Turkije beter af zou zijn zonder Erdogan.
Ben wel benieuwd.
Staat inderdaad nu een correctie dat het straaljagers warenCompizfox schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:03:
[...]
Ik las ergens anders dat er helemaal geen explosies waren in Istanbul, alleen sonic booms van overvliegende straaljagers.
https://twitter.com/ZiaWe...10081?ref_src=twsrc%5Etfw
Thanks.PBX_g33k schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:04:
[...]
Via Kanal D (zdezelfde pand) is er gesproken over een botsing tussen militaire en pro-erdogan aanhangers.
Kanal D is nog even doorgegaan met uitzenden totdat beeld op zwart ging. Geluid ging door en hoorde later een vrouwelijke stem praten over dat 8 militairen in het gebouw of gegijzeld of gedood zijn, dat laatste heb ik niet goed verstaan en moet de opname van mijn Horizon doos afrippen.
De CNN feed is nog "gewoon" up, ondertussen is er een Turkse jongeman in beeld die een mic heeft omgeknoopt en schreeuwt Allah Hakbar.
Ik vermoed dat hij een van de aanhangers is. Hoorde hem zojuist vragen of de geboeide zoldaten naar de studio gebracht kan worden.Kecin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:08:
[...]
Thanks.
De CNN feed is nog "gewoon" up, ondertussen is er een Turkse jongeman in beeld die een mic heeft omgeknoopt en schreeuwt Allah Hakbar.
Oh meen je? Jij kan het verstaan? Hoop niet dat ze een publieke executie doen ofzoPBX_g33k schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:08:
[...]
Ik vermoed dat hij een van de aanhangers is. Hoorde hem zojuist vragen of de geboeide zoldaten naar de studio gebracht kan worden.
Alles dat normaal is van het midden oosten gaat ook gelden voor Erdogan's Turkije en een tandje meer voor zijn opvolger etc. tot turkije een tweede afghanistan is, Daarom.sevinc schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:05:
[...]
Vertel Het me eens waarom Turkije beter af zou zijn zonder Erdogan.
Ben wel benieuwd.
Verwijderd
Het is in een snel lopend topic aantrekkelijk om een link te plaatsen, maar enige context is erg handig zodat we hier ook een overzicht hebben
Ja, ouders van turkse komaf.Kecin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:09:
[...]
Oh meen je? Jij kan het verstaan? Hoop niet dat ze een publieke executie doen ofzo
Was zelf voor begrafenis vorige week in Turkije, zelf terug maar ouders nog in Turkije dus ik volg dit op de voet.
Bizarre beelden van een omroeper die belt en seconden later in paniek weg rent nadat men "Allah Akbar" roept in / rondom de studio...Kecin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:08:
[...]
Thanks.

Begrijpelijk, hoop dat ze in veiligheid zijn? Fijn dat je op het internet een snelle tolk wilt spelenPBX_g33k schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:11:
[...]
Ja, ouders van turkse komaf.![]()
Was zelf voor begrafenis vorige week in Turkije, zelf terug maar ouders nog in Turkije dus ik volg dit op de voet.
Dat is geen omroeper maar gewoon een willekeurig persoon die daar binnen is gelopen.b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:12:
[...]
Bizarre beelden van een omroeper die belt en seconden later in paniek weg rent nadat men "Allah Akbar" roept in / rondom de studio...
[afbeelding]
[afbeelding]
Senior Turkey official says more than 50 military officials arrested in attempted coup, including some by citizens.
Thx - de studio is leeg nu...Bron schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:13:
[...]
Dat is geen omroeper maar gewoon een willekeurig persoon die daar binnen is gelopen.
Ik lever de 1ste 3 graag in voor een beter levenpolopolo150 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:07:
[...]
Meer scheiding tussen kerk en staat. Persvrijheid. Vrijheid van meningsuiting. Eventueel vrede met Koerden.
YouTube: new amateur video!!! live MILITARY COUP in turkey
Tank die over iemand heen rijd (gelukkig gecensureerd)
YouTube: Turkey coup: Tanks run over people and crush a man WARNING! 18+
EDIT: Lijkt meer op een APC
[ Voor 4% gewijzigd door aevitas1 op 16-07-2016 03:20 ]
Erdogan gaat NU persconferentie heven vanuit luchthavenLeo1010 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:15:
ERDOGAN LANDING BEVESTIGD VIA AL-JAZEERA, SKY NEWS & FOX 10 Phoenix streams.
In Nederland hebben we vrede met de Friezen (ik zeg maar wat) en hebben we ook alles wat ik net zei. Hoezo beter leven?sevinc schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:15:
[...]
Ik lever de 1ste 3 graag in voor een beter leven
''Purge the army and the army will not be the same army anymore'' =(
[ Voor 27% gewijzigd door Nature op 16-07-2016 03:28 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Shamalamadindon op 16-07-2016 03:18 ]
Succes allemaal nog in dit topic en voor later een prettige nacht.
Punt 4 ligt heel gevoelig in Turkije, nogmaals iedereen zal 1ste 3 opgeven voor een veel beter leven.polopolo150 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:17:
[...]
In Nederland hebben we vrede met de Friezen (ik zeg maar wat) en hebben we ook alles wat ik net zei. Hoezo beter leven?
En dat geeft Erdogan.
Pennsylvania hoorde ik hier?Leo1010 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:24:
Heeft hij het nu over Transsylvanië of is dat de vertaler die een beetje moe is?
T is maar net wat je beter noemt I guess... Daarnaast kan het ook op alle vlakken beter, voor een financieel beter leven is geen halve dictatuur vereist, maar goed...sevinc schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:24:
[...]
Punt 4 ligt heel gevoelig in Turkije, nogmaals iedereen zal 1ste 3 opgeven voor een veel beter leven.
En dat geeft Erdogan.
"That Turk in Pennsylvania" blijkbaar. Ik neem aan dat hij daar Gulen mee bedoelt?
Meer dan alleen brood en ui.Snowdog schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:28:
[...]
T is maar net wat je beter noemt I guess... Daarnaast kan het ook op alle vlakken beter, voor een financieel beter leven is geen halve dictatuur vereist, maar goed...
Rutte mag van mij veel dingen afpakken zolang ik mijn kinderen maar eten kan geven en wanneer ze ziek zijn kan verzorgen.
Erdogan geeft ze levensonderhoud.
En zij voor hem niet, je lijkt meer een stooge.sevinc schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:37:
[...]
Meer dan alleen brood en ui.
Rutte mag van mij veel dingen afpakken zolang ik mijn kinderen maar eten kan geven en wanneer ze ziek zijn kan verzorgen.
Erdogan geeft ze levensonderhoud.
Verwijderd
Dat weet je. Of Erdogan wordt gewipt, of hij blijft zitten en zal alles en iedereen die ook maar naast iemand van de oppositie heeft gezeten keihard aanpakken. De show is over, nu moet iedereen zijn dans dansen.
Verwijderd
Zonder fatsoenlijk functionerende rechtspraak, persvrijheid en meer van zulks is er geen beter leven. Dan is het wachten totdat jij diegene bent die het veld mag ruimen. Op het moment dat tegenspraak verboden is, moet je blij zijn met de kruimels die je krijgt.sevinc schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:24:
Punt 4 ligt heel gevoelig in Turkije, nogmaals iedereen zal 1ste 3 opgeven voor een veel beter leven.
En dat geeft Erdogan.
Dit topic is gesloten.
![]()
ZT is Zero Tolerance- dat betekent dat in dit snel lopende topic de moderatie strakker loopt dan normaal, en dat sancties sneller kunnen volgen als zaken escaleren.
Dit topic gaat over de staatsgreep in Turkije. Onderwerpen zoals migratie, beledigingen van Erdogan of IS kunnen in de volgende topics worden besproken.
Migratie van vluchtelingen naar Europa - Deel 3
Belediging van Erdogan door Europese komieken
Opmars IS in het Midden-Oosten
Let op, de politieke situiatie kan je hier bespreken.
Politieke situatie in Turkije
Verder de vraag of ik nog op vakantie kan? Hou de waarschuwingen van het ministerie van Buitenlandse Zaken in de gaten. Het is niet de bedoeling om dit soort vragen hier maar te plaatsen.