De eerste moersleutels nu ook te koop via AH (website), en valt onder de 6=5 aanbieding waardoor je een mooie 440ml IPA (crAnk the juice) voor €3,30 kan scoren! Ze gingen ook samenwerken met Jumbo zag ik.
met deze box: https://www.hetbiercollec...lisse-autumn-box-12-pack/418O2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:22:
[...]
Same.
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig even niets koop. Had 70+ flessen staan, die moeten eerst maar eens op. Laatste tijd om verschillende redenen ook nog eens veel bier en whiskey kado gekregen (van mensen die weten wat ik lekker vind) dat ik niets meer wil halen
Maaarja.... dan krijg je een mailtje van Emelisse...
was een pre-order en had hem maar besteld. Leek me wel interessant. Is nog steeds te bestellen
@Thalaron nog bedankt voor de tip voor de Plus in Leende. Laatst daar gestopt met een paar vrienden en er een paar leuke bieren kunnen inslaan, oa de Sori ensemble
Ook nog even gesproken met de eigenaar. Echt een enthousiaste bierliefhebber.
Ook nog even gesproken met de eigenaar. Echt een enthousiaste bierliefhebber.
Komende vrijdag vieren m'n vrouw en ik dat het een jaar geleden is dat we ons eerste commerciële bier hebben uitgebracht, dus daar moest iets bijzonders voor komen. Zooo veel zin in deze black label oude geuzes van Boon 🤤
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fWzOhBzQKYNjNstyVGE6oyoK.jpg?f=user_large)
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ram0n schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:09:
Komende vrijdag vieren m'n vrouw en ik dat het een jaar geleden is dat we ons eerste commerciële bier hebben uitgebracht, dus daar moest iets bijzonders voor komen. Zooo veel zin in deze black label oude geuzes van Boon 🤤
[Afbeelding]
offtopic:
Heb je een bericht gestuurd via jullie website
Heb je een bericht gestuurd via jullie website
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Een beetje zoals met kratten pils dus zeg maar418O2 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:42:
[...]
Hoe stel jij je dat dan praktisch gezien voor? Dat zij oneindig veel maken en dan maar hopen dat ze het verkopen?
Maar het blijft lastig inderdaad. Persoonlijk vind ik het op deze manier al wel een vooruitgang t.o.v. de puinhoop van vorig jaar. Maar ben zelf (daarom) wel een beetje klaar met Hertog Jan.
Wordt met vatgerijpt bier natuurlijk wat lastiger.Mich007 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:02:
[...]
Een beetje zoals met kratten pils dus zeg maar.
Maar het blijft lastig inderdaad. Persoonlijk vind ik het op deze manier al wel een vooruitgang t.o.v. de puinhoop van vorig jaar. Maar ben zelf (daarom) wel een beetje klaar met Hertog Jan.
wat mij sowieso een beetje ontgaat is waarom je met zoveel leuke kleine craft breweries per se HJ moet hebben
Gefeliciteerd! Jullie zitten hier bekant om de hoek! Binnenkort eens wat bestellen danRam0n schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:09:
[Afbeelding]
Voor een proeverij in oktober hebben we als thema Oktoberfest maar wil wel wat orgineels doen. Zelf ben ik erg fan van marzen als bierstijl. Hebben jullie nog suggesties voor een lekkere marzen?
Bedankt voor de tip! Zag hem toevallig ook fysiek in de winkel liggen (AH XL).Joop schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:01:
De eerste moersleutels nu ook te koop via AH (website), en valt onder de 6=5 aanbieding waardoor je een mooie 440ml IPA (crAnk the juice) voor €3,30 kan scoren! Ze gingen ook samenwerken met Jumbo zag ik.
Hier ook in de XL gevonden. Behalve een motor oil en crank the juice ook nog 2 van To Øl (whirl domination en stereo mono) meegenomen die ik daar niet eerder had gezien, een Chinook van brouwerij 't ij, en een brewdog basic shake.
Ik kom 't weekend wel weer door...
Goed om te horen dat ze ook in de winkel staan. Zit hier ook een XL om de hoek dus zal binnenkort eens kijken. Helaas heeft die (zeker voor een XL) een behoorlijk tegenvallende selectie normaal gesproken, dus verwacht er niet te veel van. Zeker vergeleken bij sommige supermarkten die hier soms voorbij komen
Zag net bij toeval dat ik op 999 unieke checkins op untappd sta.
Gelukkig nog op tijd om te bedenken welke mijn 1000e unieke checkin gaat worden.
Op basis van wat ik in voorraad heb en de ratings zal het wel een stout van Moersleutel worden, waarschijnlijk de Aztec Hot Chocolate. Het is wel de meest uitdagende die ik hier heb staan en ook een risico dat het wat tegenvalt, maar ik ga 't wel zien/proeven komend weekend. 
Die Chinook van 't IJ hier ook in een grotere AH (geen XL) in de buurt gezien, maar heb ik nog maar ff laten staan (evenals de Johannieter van Jopen) omdat ik nu al teveel bier/te weinig plek heb.Bucephalus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:02:
Hier ook in de XL gevonden. Behalve een motor oil en crank the juice ook nog 2 van To Øl (whirl domination en stereo mono) meegenomen die ik daar niet eerder had gezien, een Chinook van brouwerij 't ij, en een brewdog basic shake.

Ze hebben bij ons in de Plus nu van Sori de Shadow Game 1 tot en met 4 staan...
'Schat, ik ga vanavond "boodschappen" doen. Maak jij een lijstje van wat we nodig hebben?'
Edit;
Ik heb mij enigszins ingehouden… met € 8,49 per fles vond ik de 2 die mij het meest aanspraken wel genoeg
'Schat, ik ga vanavond "boodschappen" doen. Maak jij een lijstje van wat we nodig hebben?'
Edit;
Ik heb mij enigszins ingehouden… met € 8,49 per fles vond ik de 2 die mij het meest aanspraken wel genoeg
:strip_exif()/f/image/T1xZf1PW8TEnBOhYkUPpheTd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door Thalaron op 17-09-2021 19:12 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Damn... Ik moet ook echt eens langs die Plus in Leende gaan geloof ik... Woon in Eindhoven, dus is niet eens zo ver weg. Maar is er tot nu toe steeds niet van gekomen. Wordt wel een strak budget aanhouden... 😂
Voor diegene die interesse hebben.. Plus Leende heeft separate groep op Facebook waar toevoegingen aan het assortiment voorbij komt;
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vanaf a.s. maandag 25% korting. Weet niet of daar de 6=5 nog bovenop komt. Ik ga wat inslaan iig! Motorolie bij de Appie goedkoper dan bij de Caigny, het moet niet gekker worden!.Joop schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:01:
Voor wie in de buurt van Nijmegen woont: De Plus in Malden heeft ook een erg goede bier selectie.Thalaron schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:19:
Voor diegene die interesse hebben.. Plus Leende heeft separate groep op Facebook waar toevoegingen aan het assortiment voorbij komt;
***members only***
PLUS Visser Malden on Untappd https://untp.beer/3ENzn
Net gisteren gekochtSchweino schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:12:
[...]
Vanaf a.s. maandag 25% korting. Weet niet of daar de 6=5 nog bovenop komt. Ik ga wat inslaan iig! Motorolie bij de Appie goedkoper dan bij de Caigny, het moet niet gekker worden!
Ach, geen betere raad dan voorraad
Bij ons bij de AH is een Paix Dieu het meest bijzondere dat ze hebben en bij de Coop is het de moeite niet eens om te kijken (alleen wat halfgare IPA meuk).
Nu heb ik niets te klagen verder, maar ik zie graag op meerdere plaatsen keuze
Welke.Jumbo?Saitek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:44:
[Afbeelding]
Jumbo ook een aantal Moersleutels. Normaal zijn ze hier niet zo snel 😅
Vandaag, na een survivalrun (eerste sinds juni 2019) mezelf maar beloont met een Bronckhorster curiosity. Wat een lekker BA bier.
Precies hetzelfde aanbod hier (Voorburg). Zelf paar blikjes Pohjala meegenomen. Altijd goed!Saitek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:44:
[Afbeelding]
In drachten zit ook een jumbo met een aantal moersleutels..Saitek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:44:
[Afbeelding]
Ga toch liever naar de speciaalbier-o-theek.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ybQkMmG07Nw4jL42zr6xK7RY.jpg?f=user_large)
het was vanochtend enigszins druk bij de HJ brouwerij.....
Iets zegt mij dat er morgen niet veel te bestellen valt vanaf 1200 uur..
Hier idem. Voorheen vaak bij AH XL eemplein Amersfoort boodschap gedaan. Vroeger deden ze leuk mee met de speciaal bier hype, laatste maanden is een funky falcon of een kerel wel het meest speciale wat je tegenkomt. Jumbo en Plus doen het wat dat betreft echt een stuk beter qua grote supermarkten.Thalaron schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:51:
Bij ons bij de AH is een Paix Dieu het meest bijzondere dat ze hebben en bij de Coop is het de moeite niet eens om te kijken (alleen wat halfgare IPA meuk).
Straks toch even proberen om op de HJ site te bestellen. Klopt het dat je niet van tevoren in kan loggen? Ik zie op de pagina dat je vanaf 12:00 in een wachtrij wordt geplaatst. Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk afrekenen, tenzij je daar gewoon rustig de tijd voor krijgt als je wordt 'uitgeloot'.
De eerste scalpers hebben zich in ieder geval al gemeld op Marktplaats:
https://www.marktplaats.nl/q/hertog+jan+vatgerijpt/
Ja , je leest dat de ze er al op staan voordat men de eerste pakketten gisteren in ontvangst kon nemen.TheJVH schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:15:
De eerste scalpers hebben zich in ieder geval al gemeld op Marktplaats:
De enige manier om hier tegen te strijden is om niets van die idioten te kopen. Maar ja... fomo is helaas een dingetje voor veel (zwakke) mensen.
Als het mij straks niet lukt, jammer dan (net als vorig jaar).
Als het je niet lukt mag je met 100 euro op zak naar je favo bierwinkel en daar helemaal los gaanNyarlathotep schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:24:
[...]
Ja , je leest dat de ze er al op staan voordat men de eerste pakketten gisteren in ontvangst kon nemen.
De enige manier om hier tegen te strijden is om niets van die idioten te kopen. Maar ja... fomo is helaas een dingetje voor veel (zwakke) mensen.
Als het mij straks niet lukt, jammer dan (net als vorig jaar).
Ik wilde net zeggen. Met 100 euro kun je zat lekker vatgerijpt bier halen bij de lokale bierwinkel ;-)TheJVH schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:25:
[...]
Als het je niet lukt mag je met 100 euro op zak naar je favo bierwinkel en daar helemaal los gaan.
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Ik sta ook in de wachtrij… heb vandaag toch vrij dus dacht…
Ben benieuwd lol
4000 mensen in de rij voor mij………
Ben benieuwd lol
[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 20-09-2021 12:01 ]
Nog 7500 mensen voor mij. Toedeledokie denk ikThalaron schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:53:
Ik sta ook in de wachtrij… heb vandaag toch vrij dus dacht…
Ben benieuwd lol

dan heb je nog geluk, ik heb er 9903 voor memrwolf schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:01:
Wat een show maken ze er van bij HJ zeg; nog 3000 mensen voor me in de wachtrij, haha.
Ik denk dat ik meer kans zou hebben indien ze het zoals vorig jaar deden. F5 feest was dat… Maar goed…
Totdat iemand er daadwerkelijk door is, besteld heeft én geen annulering na afloop wegens toch te weinig voorraad maak ik me sowieso geen illusies
En toch is dit wel een eerlijke manier. Beperkte voorraad, veel vraag. Ze kunnen bij HJ niet anders.
Het is dat ik gek ben op bier dat op portvaten is gerijpt en je ziet het zo weinig.
De teller loopt soms snel omlaag wat betekent dat er toch mensen afhaken. We gaan het zien...
Het is dat ik gek ben op bier dat op portvaten is gerijpt en je ziet het zo weinig.
De teller loopt soms snel omlaag wat betekent dat er toch mensen afhaken. We gaan het zien...
Gister was er al verkoop op de locatie, ik vraag me dus echt af hoeveel voorraad er nog is. We gaan het zien, tot nu toe elk jaar nog wel gelukt dat er iemand van ons bier groepje een setje kon bemachtigen.
Twee setjes kunnen bestellen. Op de een of andere manier hoefde ik niet door de wachtrij heen toen ik via de DuckDuckGo browser naar de webwinkel ging. Heel raar maar mij hoor je niet klagen.
Setje besteld voor een collega en eentje voor mij
Setje besteld voor een collega en eentje voor mij
Stond op plek 1650 in de wachtrij en heb een setje kunnen kopen. Helaas een tweede niet - toen ik wilde betalen kreeg ik "uitverkocht" te zien. Opzich wel een goede manier, maar zo'n duckduckgo truc is wel een beetje vreemd natuurlijk
.
Idealiter zou je iedereen een token willen geven in de wachtrij, en die controleren bij checkout, dan moet je echt door die Queue heen wil je kunnen bestellen.
Idealiter zou je iedereen een token willen geven in de wachtrij, en die controleren bij checkout, dan moet je echt door die Queue heen wil je kunnen bestellen.
Nadat je erdoorheen bent kon je inderdaad gewoon opnieuw een bestelling maken… dat schiet natuurlijk lekker op… wel maar 1 set besteld…
* ik was vergeten dat ik in de ochtend al een een browser had openstaan en daar stond ik gunstiger (1100) in de rij.
* ik was vergeten dat ik in de ochtend al een een browser had openstaan en daar stond ik gunstiger (1100) in de rij.
Dat is dan wel weer heel bijzonder als HJ in hun mail aangeeft dat je maximaal 1 setje kunt bestellen
Gaat het niet op IP adres ofzo?TheJVH schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:20:
Stond op plek 1650 in de wachtrij en heb een setje kunnen kopen. Helaas een tweede niet - toen ik wilde betalen kreeg ik "uitverkocht" te zien. Opzich wel een goede manier, maar zo'n duckduckgo truc is wel een beetje vreemd natuurlijk.
Sta nog over de 5000. Als iemand hier kan bevestigen dat het is uitverkocht, graag. Scheelt onnodig wachten
Ik moet nog 340 wachtenden. Als ie uitverkocht is laat ik het horen.Nyarlathotep schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:21:
[...]
Gaat het niet op IP adres ofzo?
Sta nog over de 5000. Als iemand hier kan bevestigen dat het is uitverkocht, graag. Scheelt onnodig wachten
https://untappd.com/user/OzzBier
Normaal controleren ze wel op rekeningnummer/adres e.d. maar ja als je verschillende gebruikt dan grote kans dat hij niet geannuleerd wordt.
Ik heb 4 browsers geprobeerd, alle kregen een andere positie in de queue (na 12en steeds verder achteraan natuurlijk). Ik denk dat - als je die queue eenmaal voorbij bent - er weinig checks meer in zitten. Da's een hoop development kosten voor iets wat je 1 keer per jaar nodig hebt.Nyarlathotep schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:21:
[...]
Gaat het niet op IP adres ofzo?
Je kan het proberen natuurlijk, maar ik acht de kans klein
Ik was er 5 minuten geleden doorheen - alles uitverkocht.
Klopt ja, sommige kon je wel aanklikken, maar bij bestellen kwam de melding.
☻/
/▌
/ \
Alles uitverkocht inderdaad. Jammer.
edit: krijg net wel bericht dat er 2 setjes bemachtigd zijn in de bier-groep. Kunnen we toch gaan proeven binnenkort (mits er niet geannuleerd wordt).
edit: krijg net wel bericht dat er 2 setjes bemachtigd zijn in de bier-groep. Kunnen we toch gaan proeven binnenkort (mits er niet geannuleerd wordt).
[ Voor 68% gewijzigd door OzzieMann op 20-09-2021 12:28 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Als jullie nu gewoon inderdaad allemaal dat geld splashen bij de lokale bierhandel (Aanrader in groningen: Just in Beer of Mout) dan is het alleen maar beter
OK, goed om te weten. Dan kan ik weer gewoon aan het werk. Jammer de bammer, maar voor mij geheel in de lijn der verwachting
Viel me trouwens vanochtend ook op dat bij de Appie all Moersleutels op ah.nl al zijn uitverkocht. Verbaasde me wel enigszins, voor die 25% korting..
[ Voor 3% gewijzigd door Mesque op 20-09-2021 12:31 ]
Ik kwam niet eens in de wachtrij op mijn werklaptop, vanaf 12uur kon ik meteen bestellen. Met mijn thuis laptop zat ik in 4 min op de site, die maar gebruikt om voor een vriend 2 flesjes te bestellen....op zijn adres..dus dat zal wel goed komen.bartsled schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:07:
12:00 in de mand, 12:01 afgerekend. Laat 'm maar komen
Soms vallen reserveringen van vorige klanten weg, waardoor voorraad weer toeneemt...ik zou blijven proberen..Raznov schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:58:
Mooi dat de site gewoon nog doorloopt. Ik "mag" nog 20 minuten wachten. Benieuwd wat ze tonen als ik er "doorheen" ben straks.
Ik denk dat ik er zo binnen ben hoor, dan kan ik 0.5l "normale" Grand Prestige kruikjes kopen a 7,50 p/s.coldasice schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:06:
[...]
Soms vallen reserveringen van vorige klanten weg, waardoor voorraad weer toeneemt...ik zou blijven proberen..
Dus mocht er nog iemand heel veel interesse hebben

Nog minder dan 30 minuten wachten én dan weten we het.
Ik kon net met de tip van hierboven bestellen haha. De hele set voor 100 euro. Duckduckgo browser installeren en dan omzeil je de wachtrij compleet. Bijzonder hahaha
Bijzonder jammer dat zoiets kan mijn inziens. Dat omzeilt nu net het hele idee van de gekozen methode… indien een scalper dat wist kon die lekker verdienen…wimpie007 schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:17:
Ik kon net met de tip van hierboven bestellen haha. De hele set voor 100 euro. Duckduckgo browser installeren en dan omzeil je de wachtrij compleet. Bijzonder hahaha
Net een leuke actie op MP gedaan bij iemand die een PS5 te koop heeft staan voor €750; ik bied 1 set HJGPVG 2021 + €400

Zeker mee eens. Al ben ik geen scalper maar een liefhebber en heb netjes 1 set voor mezelfThalaron schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:20:
[...]
Bijzonder jammer dat zoiets kan mijn inziens. Dat omzeilt nu net het hele idee van de gekozen methode… indien een scalper dat wist kon die lekker verdienen…
Net een leuke actie op MP gedaan bij iemand die een PS5 te koop heeft staan voor €750; ik bied 1 set HJGPVG 2021 + €400
Ik krijg nu de melding dat het uitverkocht is.
Ligt eraan wat je smaak is, ik zou me te buiten gaan aan BA stouts van SoriRaznov schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:36:
[Afbeelding]
Maareh, nu ik die 100 euro over heb. Wat zijn mooie alternatieven? :-P
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
OF de silver series van PuhasteOogje schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:25:
[...]
Ligt eraan wat je smaak is, ik zou me te buiten gaan aan BA stouts van Sori
Goed verpakken kunnen ze nog steeds niet zie ik...Tylen schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:24:
Zaterdag , op uitnodiging, ook mijn pakket opgehaald. Heeerlijk.
[Afbeelding]
De BA bieren van Berghoeve brouwerijRaznov schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:36:
[Afbeelding]
Maareh, nu ik die 100 euro over heb. Wat zijn mooie alternatieven? :-P
De track en tracé zojuist mogen ontvangen in de postNL app. Zo te zien worden ze verzonden via Staci Netherlands BV. Morgen binnen
https://booksbeersandbeyo...ieradventskalenders-2021/ houdt een redelijk up to date lijstje van Advent Kalenders bij als je het mij vraagt.Mich007 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:52:
Is er al een overzichtje met advent kalenders of ben ik nog iets te vroeg?
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ik zie mezelf er niet tussen staancoldasice schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:17:
[Afbeelding]
het was vanochtend enigszins druk bij de HJ brouwerij.....
Vraag me overigens af in hoeverre die limiet van 2 te hanteren valt. Ik zag genoeg stellen met z'n tweeën ieder een doos meenemen. Of een stel vrienden. Samen 1 set opdrinken en de ander op MP?
Ik baalde er vorig jaar ook enorm van dat ik online achter het net viste dat ik er dit jaar maar op voorhand naar toe gereden ben. En als ik dat zo lees ben ik eigenlijk ook best blij dat gedaan te hebben.
Vorige week ook geprobeerd om West-Vleteren 12 te kopen. Maar ook dat was binnen enkele minuten al uitverkocht. Zelfs de ophaal momenten zag ik voor mijn neus verdampen. En aangezien je maar 1x mag bestellen en niet terug mag in je bestel proces, viste ik achter het net toen ik een verkeerde keuze maakte en terug wilde gaan.
Staci verzend meestal met GLS. Beide k.u.t. partijen..excuse my frenchwPlayNL schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:39:
De track en tracé zojuist mogen ontvangen in de postNL app. Zo te zien worden ze verzonden via Staci Netherlands BV. Morgen binnen
Kwalitatief uitermate teleurstellend
Postnl geeft hoop haha
[ Voor 9% gewijzigd door wimpie007 op 20-09-2021 17:45 ]
Ik heb mijn bestelbevestiging binnen om 12:10 uur maar tot heden helaas nog geen verzendbevestiging. Niet dat ik daar direct haast bij heb… maar indien ze hem vandaag niet versturen komt ie ergens in de straat terecht en dat is altijd zo onhandig (anderen lastig vallen bedoel ik dan)..wPlayNL schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:39:
Maja, we zullen zien en anderzijds mag ik denk ik niet klagen gezien het lang niet iedereen is gelukt.
Tenzij volgens jaar Bourbon/Whisky is sla ik denk ik over gezien €100,- (€25,- per stuk) mijn inziens toch wel flink is. Daarvoor kan je mijn inziens veel betere BA bieren van halen… het was hier een soort van traditie geworden maar toen HJ hiermee begon waren de flessen rond de €17-18 per stuk..
Van Hertog Jan zelf ook nog niks vernomen.Thalaron schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:06:
[...]
Ik heb mijn bestelbevestiging binnen om 12:10 uur maar tot heden helaas nog geen verzendbevestiging. Niet dat ik daar direct haast bij heb… maar indien ze hem vandaag niet versturen komt ie ergens in de straat terecht en dat is altijd zo onhandig (anderen lastig vallen bedoel ik dan)..
Maja, we zullen zien en anderzijds mag ik denk ik niet klagen gezien het lang niet iedereen is gelukt.
Tenzij volgens jaar Bourbon/Whisky is sla ik denk ik over gezien €100,- (€25,- per stuk) mijn inziens toch wel flink is. Daarvoor kan je mijn inziens veel betere BA bieren van halen… het was hier een soort van traditie geworden maar toen HJ hiermee begon waren de flessen rond de €17-18 per stuk..
De track en tracé kwam automatisch binnen in mijn PostNL app omdat we daarvoor zijn aangemeld op ons adres.
Wordt zo te zien echt geleverd vandaag. Chauffeur is al onderweg.
PS:
Heeft iemand misschien nog een adresje voor:
Warpigs - Smothering holes BBA.
Kan hem echt nergens meer vinden. Zoek hem eigenlijk voor een verjaardagscadeau.
[ Voor 7% gewijzigd door wPlayNL op 21-09-2021 08:36 ]
Vorig jaar was er een Schotse Whisky editie en Bourbonvaten hebben ze ook al in 2017 en 2018 gebruikt, dus reken er niet op, zou ik zeggen. Ik was zelf ingeloot en heb in de rijpingskelder de vaten voor de 2022 serie zien liggen, werd zelfs benoemd door de HJ medewerker die dat onderdeel van commentaar voorzag. De vaten waren vrijwel volledig onherkenbaar gemaakt, maar bij sommigen was een bepaald logo nog wel zichtbaar. Enig googlewerk leverde me op dat:Thalaron schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:06:
[...]
spoiler:
het vaten waren van Tonnellerie Quintessence (logo van een Q met een T erin), een fabrikant van vaten die zo te zien vooral voor Franse wijnen worden gebruikt. Mijn gok zou zijn dat de volgende serie gerijpt is op rode wijnvaten
Binnen Nederland zijn de BA's van HJ wel "goed", maar ook wel hype (ok, dat is met meer bieren aan de gang nu), vind ik. Gelukkig is er buiten ons kikkerlandje veel meer te krijgen, wat naar mijn mening, beter drinkbaar is ;-).
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Gisteren 1 setje Vatgerijpt van Hertog Jan kunnen bemachtigen.
Krijg ik vandaag 2 dozen binnen van 2 verschillende postbodes😂😂
Volgende week ben ik weer in Nederland en heb wel zin om wat betaalbare BA's in te slaan, net als een paar lekkere dubbels, tripels en quadruppels. Iemand nog suggesties?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dubbel verzonden?Koploper07 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:45:
Afhankelijk hoe en waar je vandaan moet komen een stukje (om- of door)rijden naar de CaignyLankHoar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:37:
Volgende week ben ik weer in Nederland en heb wel zin om wat betaalbare BA's in te slaan, net als een paar lekkere dubbels, tripels en quadruppels. Iemand nog suggesties?
Dat had ik vorig jaar..Koploper07 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:45:
Nu maar eens belgie plannen voor strusse en westvleteren
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
Daar ben ik deze zomer terecht gekomen. Wat heerlijk bij Struise zeg. Heel jammer dat ik terug moest rijden naar de campingGNML schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:27:
[...]
Dat had ik vorig jaar..
Nu maar eens belgie plannen voor strusse en westvleteren
Ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen, alleen de bestelbevestiging. Ik hoop niet dat jij die van mij hebtKoploper07 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:45:
Vandaag weer eens lekker aan het knallen geweest voor de brouwerij.. kleine 800 liter BA bieren afgevuld op 75CL fles.
Ik heb HJ helemaal niet nodig
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Oei, dat is wel een heel eind uit de richting waar ik moet zijn (omgeving Zwolle)Jorizzz schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:07:
[...]
Afhankelijk hoe en waar je vandaan moet komen een stukje (om- of door)rijden naar de Caigny
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ja ernstig he.. vorige keer ook op het binnenpleintje gezeten, dan zie je de tap installatie… black albertRedshark schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:13:
[...]
Daar ben ik deze zomer terecht gekomen. Wat heerlijk bij Struise zeg. Heel jammer dat ik terug moest rijden naar de camping
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
Is er ergens een lijstje van buitenlandse webshops die naar Nederland versturen? Ken wel Piwne Mosty, maar wil wat andere bieren uit andere landen proberen. Ik kwam ze in de topicstart niet tegen en zoeken levert ook niet veel op.
Heb geen lijstje, vorig jaar wel het eea bij to øl en the garden brewery (Kroatië) besteld en geleverd gekregenHighfive95 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:49:
Is er ergens een lijstje van buitenlandse webshops die naar Nederland versturen? Ken wel Piwne Mosty, maar wil wat andere bieren uit andere landen proberen. Ik kwam ze in de topicstart niet tegen en zoeken levert ook niet veel op.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Op Beerizer staan heel veel webshops, daar kan je filteren op "Ships to NL"Highfive95 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:49:
https://beerizer.com/shop/?c_ss=nl
Leuk! Ook al/nog ergens te koop? In je webshop zie ik geen stock.AngelDust schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:11:
Vandaag weer eens lekker aan het knallen geweest voor de brouwerij.. kleine 800 liter BA bieren afgevuld op 75CL fles.
Inderdaad! Daar wil ik best wat van kopen als ik het zo hoorPieroman schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:37:
[...]
Leuk! Ook al/nog ergens te koop? In je webshop zie ik geen stock.