Zojuist even de koelkast opgeruimd en alles in een UnTapped lijst gezet zodat ik weet wat ik in huis heb en niet dubbel ga lopen inslaan… het was meer dan ik dacht
Ik heb nog 8 75cl flessen die niet spannend zijn en nog een 1,5 liter La Trappe Quadruppel maar die lagen reeds op de gewenste plek dus die heb ik met rust gelaten.
Verder nog wat minder spannend spul van Jopen, wat 0-0,5% spul en een 6-pack Gouden Carolus Whisky Infused van vandaag (kreeg er gratis een mini van hun Whisky bij dus die wilde ik niet laten liggen). De helft ervan koud gezet. Blijft heerlijk spul naar mijn idee (kwaliteit/prijs).
Het relatief lichte spul (blond/IPA tot Triple (NE)IPA’s) heb ik voor deze vakantie eruit gehaald en koel(er) gezet. Het zware spul (11%+) in de wijnkoeler terug gezet. Mocht ik daar behoefte aan hebben dan is 12 graden toch koud genoeg in de meeste gevallen.
Ps: van het bier op de foto, op de 1.5 liter St. Bernardus Abt 12 en de 75cl Rodenbach na, komt alles van de lokale Plus vandaan
[
Voor 5% gewijzigd door
Thalaron op 29-07-2021 19:37
]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW