Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 191 192 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Nu online
Wren schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:20:
[...]

Het is wat moeilijk om precies te controleren of de inhoud klopt omdat de BA pakketten niet meer op hun site staan en de bon geen specificatie geeft van de inhoud.
Ja dat maakt het inderdaad lastig.. wellicht van een foto of iemand hier toevallig screenshot gemaakt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htQ_9k5C-AAoWKsHIwiFtGA5qds=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mTuuTgG8m1n2VSiwAw9BS4cv.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:10
Die foto klopt niet helemaal, daar staat bijvoorbeeld the hearts in the highlands 2022 op, terwijl in de lijst de 2023 genoemd stond wat idd een blik is.
Beide pakketten stonden overings 12 bieren in genoemd, ondanks dat hier op tweakers iemand 13 had getypt.

Ik heb in ieder geval mijn pakket ook ontvangen vanfaag en die van mij klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:55
Wren schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:22:
Inhoud van lehe is wat rommelig.wijkt volgens mij af van wat ik besteld heb en ik heb 1 bier minder ontvangen,maar gezien de prijs mag ik nog niet klagen. Check dus even of het allemaal klopt :)
Uiteindelijk had je wel nog die extra korting bovenop de afgeprijsde prijs voor het pakket? Dus dan werd het inclusief verzenden ergens rond de 2.50 tot 3 euro per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Laatst online: 12:19
brukskeluuk schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:20:
[...]

Uiteindelijk had je wel nog die extra korting bovenop de afgeprijsde prijs voor het pakket? Dus dan werd het inclusief verzenden ergens rond de 2.50 tot 3 euro per stuk?
Zeker,even winkelmandje vullen tot 150 euro en je was nog goedkoper uit, hele schappelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12:33
Wren schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:22:
Inhoud van lehe is wat rommelig.wijkt volgens mij af van wat ik besteld heb en ik heb 1 bier minder ontvangen,maar gezien de prijs mag ik nog niet klagen. Check dus even of het allemaal klopt :)
Bij mij gisteren een bezorger aan de deur, maar kon het pakket niet vinden.. Dan zou het morgen wel komen, dacht hij. Niet dus.. Maar even een berichtje gestuurd naar Lehe met verzoek om track and trace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:30
Zwaar last van FOMO dus ook maar besteld.
Hier nog voor een leuk prijsje te koop: https://slijterijvangils.nl/product-categorie/bierpakketten/

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
Voor de Lehe bestellers. Wat staat bij jullie als vervoerder op de orderbevestiging? GLS of DPD?
Hoor dat bij sommige het via GLS is geleverd. Bij mij staat DPD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qjSbwBzfrdOw08IBK-YBOok6O0c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/k7ZnOUoHd9yGoSlSU8auN1jh.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
Edenaar1 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:20:
Voor de Lehe bestellers. Wat staat bij jullie als vervoerder op de orderbevestiging? GLS of DPD?

[Afbeelding]
Bij mij ook DPD. Maar nog niks gehad en ook niks van Lehe gehoord. Beetje vreemd wel, 2 weken na bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Edenaar1 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:20:

[Afbeelding]
Bij mij was het GLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08
Bij mij stond DPD, maar het werd geleverd door GLS.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
Vreemd.. het duurt inderdaad wel lang. Kan een reden hebben.. maar reageer dan op mailtjes. Geef ze nog paar dagen anders stoneer ik de afschrijving op de creditcard. Hopelijk ontvang ik het snel / of krijg ik reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08
@Edenaar1 Als je op de webpagina naar je order gaat, is er een sectie ADD A MESSAGE. Als je daar om track and trace vraagt, heb je binnen 5 minuten antwoord.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
gjkamstra schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:08:
@Edenaar1 Als je op de webpagina naar je order gaat, is er een sectie ADD A MESSAGE. Als je daar om track and trace vraagt, heb je binnen 5 minuten antwoord.
Of niet, heb al tweemaal dezelfde vraag gesteld en gemaild, geen reactie. Maar goed, zal uiteindelijk wel bezorgd worden. Was natuurlijk wel zo fijn geweest als ze die track and trace zonder vragen bij je bestelling zetten. Denk dat de bezorger het ook kan waarderen als dat ellendig zware pakket niet naar de buren oid versleept hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Pakket wordt vandaag ook bij mij bezorgd, precies op tijd voor een gitzwarte koningsdag. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
gjkamstra schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:08:
Dank voor de tip. Die optie heb en zie ik niet. Heb ook geen account aangemaakt. Als guest besteld. Nu account aangemaakt. Maar geen order in historie. Waarschijnlijk omdat bij bestellen geen account had.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:02
Edenaar1 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:20:
[...]

Dank voor de tip. Die optie heb en zie ik niet. Heb ook geen account aangemaakt. Als guest besteld. Nu account aangemaakt. Maar geen order in historie. Waarschijnlijk omdat bij bestellen geen account had.
Als je via je eerdere order bevestiging op guest login/tracking klikt, dan kan je daar een account aanmaken. Dan zie je je order wel. Ik iig wel.

Maar, rustig aan wat betreft je order, dat komt vast goed. Ik heb mijn bestelling ook nog niet ontvangen. Ook geen antwoord op verzoek T&T code. Wie weet hoeveel ongeduldige Nederlanders er momenteel om tracking vragen. :+ Ik denk dat er een hoop naar nederland onderweg is en dat de vervoerder niet alles op dezelfde dag uitlevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:24
Hier ook keurig geleverd (in Belgie), komt dus wel goed. Alleen jammer dat het vooral bieren zijn voor een koude winteravond (met percentages tot boven 20%... 8)7) net nu het warmer wordt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
lordfragger schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:23:
Hier ook keurig geleverd (in Belgie), komt dus wel goed. Alleen jammer dat het vooral bieren zijn voor een koude winteravond (met percentages tot boven 20%... 8)7) net nu het warmer wordt :9
Idd, wat een percentages zitten erbij :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CAJuHv9OStclYOYZcMSl8g25OY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1S77NE20aID0fSezIZ3NaTN7.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt voor de tip @Purehz ! Mijn trap is weer mooi versierd. Ben erg benieuwd naar de sterke (!) blubbertjes.

Ik mis echter 13 blikken van Damage Report (linksonder) -O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Met de huidige 3 + 1 actie bij PiwneMosty er weer eens een mooie bestelling uit gegooid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGM-jb5OFYraAFdc-Uy3br9qZyw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0ClTimzmUmC9zBuxMvFDl7t.jpg?f=fotoalbum_large

Voornamelijk weer sours en ipa's nu de zon zich weer wat vaker laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-04 23:45
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 09:02:
Met de huidige 3 + 1 actie bij PiwneMosty er weer eens een mooie bestelling uit gegooid.
[Afbeelding]

Heerlijk! Ja hier blijven de zware stouts ook even staan. Sours heb ik pas laat weten te waarderen. Maar tegenwoordig heb ik ze ook in huis d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:10
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 09:02:
[Afbeelding]

Ah daarom dat ik dus enkele bieren gratis kreeg bij een bestelling, wel enkel van nepomucen.

Er lijk gezegd vond ik het aanbod niet zo super. De prijzen zijn wel OK behalve de dure imperial stouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
cy-gor25 schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 10:34:
[...]

Ah daarom dat ik dus enkele bieren gratis kreeg bij een bestelling, wel enkel van nepomucen.

Er lijk gezegd vond ik het aanbod niet zo super. De prijzen zijn wel OK behalve de dure imperial stouts.
Ja je moet een beetje puzzelen aangezien de goedkoopste gratis is. De biertjes onder ~ 20pln laat ik dan ook staan.

Hoezo vind je het aanbod niet super? Als je op zoek bent naar de bekende Europese of US merken dan kan je inderdaad beter elders shoppen. De Seven Island bieren zijn goed geprijsd nu maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Ik bestel normaal gesproken alleen maar bieren van Poolse brouwers bij Piwne.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:03
De buurvrouw kwam een zwaar pakket brengen, lag blijkbaar al een tijdje daar zonder dat ik er melding van had gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xs76SblZ2sARHRll5II1vFK3j8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/48f3krpq8FJwM8FlZbP9GCxL.jpg?f=fotoalbum_large

Maar het pakket uit Estland van Lehe Breweing is hier ook binnen.

Van links naar rechts vrij lineair van 10,5% t/m 21,9%, dus dat is wel heftig.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:34
RedPixel schreef op zondag 27 april 2025 @ 20:23:
De buurvrouw kwam een zwaar pakket brengen, lag blijkbaar al een tijdje daar zonder dat ik er melding van had gekregen.

[Afbeelding]

Maar het pakket uit Estland van Lehe Breweing is hier ook binnen.

Van links naar rechts vrij lineair van 10,5% t/m 21,9%, dus dat is wel heftig.
En de Saatana Magustoit met een houdbaarheidsdatum van 12-2122 vond ik ook wel bijzonder :-)

bla di bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:10
ChristianD schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:03:
[...]

En de Saatana Magustoit met een houdbaarheidsdatum van 12-2122 vond ik ook wel bijzonder :-)
Die van mij kwam ook nog uit Batch 666 volgens mij })

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DexterDee
  • Laatst online: 15:00

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik kom net terug uit de States. Voornamelijk in het noordwesten geweest en in Houston. Steden als Portland en Seattle hebben een geweldige craft bier cultuur. Veel lokale biertjes op en brouwerijtjes bezocht. Het leuke is ook dat je bij heel veel (brouwerij)cafe's een flight kan bestellen van 3-10 tasters. Dan kun je nog eens wat uitproberen zonder kachel naar buiten te lopen.

Hoogtepuntje in Houston was een tent genaamd 'Flying Saucer'. Dat is mijn nieuwe favoriete biercafé in Houston. Ik zag daar een van mijn bucketlist biertjes op het bord staan, "Deal With the Devil Triple Oaked (Batch 17 - 2024)" van Anchorage. Erg duur flesje, maar ik kon 'm gelukkig delen. Voor een Barleywine heel hoog in de alcohol met 20,9% maar dat proefde je er niet echt aan af moet ik zeggen. Heel goed in balans en erg lekker. Alsnog te duur voor wat je krijgt natuurlijk, je betaalt met name voor de schaarste en de hype rondom dit biertje. Maar het is me niks tegengevallen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
Komende donderdag ga ik naar Brugge. Wilde zelf in ieder geval naar le trappist gaan, maar iemand anders nog een leuk adresjes waar je een bierproeverij (15cl glazen) kan doen of een leuke bierwinkel om wat speciale bieren (liefst tegen leuke prijsjes) kan vinden?

bla di bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
RedPixel schreef op zondag 27 april 2025 @ 20:23:
Dat belooft weinig goeds.. Hier nog altijd niks ontvangen en doodse stilte vanuit Lehe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
bbunn07 schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:16:
[...]

Dat belooft weinig goeds.. Hier nog altijd niks ontvangen en doodse stilte vanuit Lehe..
Ik moest ze zelf meerdere keren berichten sturen voor ik een reactie kreeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:24
ChristianD schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:06:
Komende donderdag ga ik naar Brugge. Wilde zelf in ieder geval naar le trappist gaan, maar iemand anders nog een leuk adresjes waar je een bierproeverij (15cl glazen) kan doen of een leuke bierwinkel om wat speciale bieren (liefst tegen leuke prijsjes) kan vinden?
Brouwerij de Halve Maan in Brugge is een aanrader

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DexterDee
  • Laatst online: 15:00

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Rob112 schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:47:
Brouwerij de Halve Maan in Brugge is een aanrader
Ik vond de brouwerij tour in Bourgogne des Flandres ook erg leuk, zou ik ook van harte aanbevelen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
Reactie van Lehe, met track en trace van smartposti. Was dit bij jullie ook zo? Zo ja hoe kan ik zien wie het in NL bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
Edenaar1 schreef op maandag 28 april 2025 @ 14:05:
Reactie van Lehe, met track en trace van smartposti. Was dit bij jullie ook zo? Zo ja hoe kan ik zien wie het in NL bezorgd?
Krijg ik nu ook, met de onheilspellende tekst "The item has been damaged and cannot be delivered."

Inderdaad kan ik ook niet zien wie de vervoerder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
bbunn07 schreef op maandag 28 april 2025 @ 14:31:
[...]

Krijg ik nu ook, met de onheilspellende tekst "The item has been damaged and cannot be delivered."

Inderdaad kan ik ook niet zien wie de vervoerder is
Dat is balen, hier nog niet zo. Maar warrig is het wel..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtKvDxwZHe4UkB5z4E2dLBzWRX4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q19ZBgrPgVMAuThYYDlefkcI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Edenaar1 schreef op maandag 28 april 2025 @ 14:55:
[...]

Dat is balen, hier nog niet zo. Maar warrig is het wel..

[Afbeelding]
Lijkt me ook frustrerend voor de vervoerder om telkens zo’n zwaar pakket heen en weer te sjouwen om er achter te komen dat je niet thuis bent. Maar ja, zonder verdere info kun je ook niet echt rekening houden met het in ontvangst nemen.

Over de communicatie van de brouwerij: ik heb ook nog niets vernomen van het feit dat ik een halve doos te weinig heb gekregen. Zal er zo nog eens een mail aan wagen.

[ Voor 12% gewijzigd door Shrien op 28-04-2025 15:15 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:29

Agent47

I always close my contracts.

Ik meld me ook maar even in dit topic :)
Ik ben sinds vorig jaar begonnen. De plaatselijke AH uitgespeeld.
Ik merk dat ik vooral van de IPA ben en niet zo van de donkere bieren. Ieder zijn smaak.
Nu drink ik alleen in het weekend en probeer ik elk weekend wel wat uit, leuke hobby, hij wordt alleen een beetje duur :+

Laatste een Spaans biertje ( SOMA) gehad, heerlijk!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
Shrien schreef op maandag 28 april 2025 @ 15:14:
[...]

Lijkt me ook frustrerend voor de vervoerder om telkens zo’n zwaar pakket heen en weer te sjouwen om er achter te komen dat je niet thuis bent. Maar ja, zonder verdere info kun je ook niet echt rekening houden met het in ontvangst nemen.

Over de communicatie van de brouwerij: ik heb ook nog niets vernomen van het feit dat ik een halve doos te weinig heb gekregen. Zal er zo nog eens een mail aan wagen.
Na herhaaldelijke keren ze lastig vallen heb ik uiteindelijk ook een bericht van ze gekregen dat ze geld terugstorten voor de missende bieren. Dat natuurlijk weer afwachten. Klantenservice verdient er niet de schoonheidsprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
Shrien schreef op maandag 28 april 2025 @ 15:14:
[...]

Ja als dat zo was, helemaal eens. Maar ze zijn nog nooit geweest. Heb een ring deurbel, is geen bezorger geweest 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stonestrong
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 08:01
ChristianD schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:06:
Leuke adresjes om iets te drinken zijn Café Rose Red, 't Brugs Beertje en de Kelk.

Lekker eten kan bij Koen en Marijke; vlees / grill restaurant met een aangepaste bierkaart

Inkopen doen in de omgeving van het centrum kan bij Stacks of Drankencentrale Rotsaert (maar daarvoor heb je een auto nodig, ligt in een naburig dorp)

Let er wel op dat donderdag 1 mei een feestdag is, dus de meeste niet toeristische plekken zijn gegarandeerd gesloten.

Veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
Agent47 schreef op maandag 28 april 2025 @ 15:27:
Ik meld me ook maar even in dit topic :)
Ik ben sinds vorig jaar begonnen. De plaatselijke AH uitgespeeld.
Ik merk dat ik vooral van de IPA ben en niet zo van de donkere bieren. Ieder zijn smaak.
Nu drink ik alleen in het weekend en probeer ik elk weekend wel wat uit, leuke hobby, hij wordt alleen een beetje duur :+

Laatste een Spaans biertje ( SOMA) gehad, heerlijk!
Ah dat komt vast nog wel, verschillende soorten drinken en vroeg of laat kun je ze bijna allemaal waarderen, al blijf je dan favorieten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:10
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:46:
[...]

Ja je moet een beetje puzzelen aangezien de goedkoopste gratis is. De biertjes onder ~ 20pln laat ik dan ook staan.

Hoezo vind je het aanbod niet super? Als je op zoek bent naar de bekende Europese of US merken dan kan je inderdaad beter elders shoppen. De Seven Island bieren zijn goed geprijsd nu maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Ik bestel normaal gesproken alleen maar bieren van Poolse brouwers bij Piwne.
Ik miste Trzech Kumpli en eigenlijk waren er ook wel weinig porters en stouts. Ik ben fan van Pools bier want Forest bieren kan je niet zo snel ergens vinden. Nu zag ik wel later dat Funky Fluid ook een webshop heeft. Daar moet ik eens naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:24
vandaag ook mijn pakket van Lehe ontvangen, helaas hebben 4 bieren de reis niet overleefd, ik ben benieuwd of ik op een klacht hierover wel een reactie ga krijgen aangezien mijn 3 mails over de t&t code nog steeds geen reactie hebben opgeleverd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnKBH1Cwovyie2xNeMa8h6Xlk-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BdjjikeTayIRXaDAYRODzHxm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
Rob112 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:45:
vandaag ook mijn pakket van Lehe ontvangen, helaas hebben 4 bieren de reis niet overleefd, ik ben benieuwd of ik op een klacht hierover wel een reactie ga krijgen aangezien mijn 3 mails over de t&t code nog steeds geen reactie hebben opgeleverd

[Afbeelding]
Dat....ziet er niet best uit. :(

Lijkt erop dat de prijs voor goedkoop (BA) bier een minimale klantenservice en discutabele verpakkingen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbunn07
Oef, niet best inderdaad.. Ik ben inmiddels iets verder, bij de mensen van Smart Posti, die aangeven dat het pakket kapot was en lekte.. Zij hebben dit weer aangegeven bij Lehe maar die hebben niet gereageerd en reageren uiteraard ook niet op mijn berichten. Zo langzaam maar zeker begin ik te vermoeden dat ik nooit bier of geld terug ga zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
Wren schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:19:
[...]

Lijkt erop dat de prijs voor goedkoop (BA) bier een minimale klantenservice en discutabele verpakkingen is.
In dat geval altijd met creditcard betalen als je de mogelijkheid hebt. 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Nu online
bbunn07 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:29:
Oef, niet best inderdaad.. Ik ben inmiddels iets verder, bij de mensen van Smart Posti, die aangeven dat het pakket kapot was en lekte.. Zij hebben dit weer aangegeven bij Lehe maar die hebben niet gereageerd en reageren uiteraard ook niet op mijn berichten. Zo langzaam maar zeker begin ik te vermoeden dat ik nooit bier of geld terug ga zien..
Communicatie is echt een drama.. hier inmiddels vanmiddag het heugelijk nieuws dat het pakket door GLS is bezorgd. Wat blijkt.. ze hebben eerder 2 keer geprobeerd op een totaal ander / verkeerd adres (niet eens in de buurt) te bezorgen. Dit maak ik op uit de stickers welke over elkaar heen zijn geplakt op het pakket met tekst ‘op ander adres bezorgen’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
Wren schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:19:
[...]

Los van de klantenservice, soms is het ook gewoon de lompe postbezorging. Pakket van piwne mosty is ook altijd erg goed verpakt, maar daar was toen meer dan de helft stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
brukskeluuk schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:04:
[...]

Los van de klantenservice, soms is het ook gewoon de lompe postbezorging. Pakket van piwne mosty is ook altijd erg goed verpakt, maar daar was toen meer dan de helft stuk.
Ik kan je vertellen dat mijn pakket al vanaf het begin discutabel was verpakt. Met wat extra biertjes er met wat noppenplastic erbovenop geplakt. En dan blijft er nog de niet bestaande klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
Wren schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:07:
[...]

Ik kan je vertellen dat mijn pakket al vanaf het begin discutabel was verpakt. Met wat extra biertjes er met wat noppenplastic erbovenop geplakt. En dan blijft er nog de niet bestaande klantenservice.
Ah ok, tja ik weet niet hoe lang ze bestaan, maar ook in Estland zelf zou zoiets voor problemen kunnen zorgen. Ik heb overigens nog altijd niets gehoord van mijn pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:47
De gekte is toch nog niet voorbij…
Kreeg een mail van Jopen, iets voor 12en over een special; bevrijdingsbier.
Ik zie het net en ga kijken, nog geen 2 uur later…. Uitverkocht :X

https://www.jopenbier.nl/...r%2520%252B%2520collision
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQdOuR8-5Lz2enJLM-pdDglC2OU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h0YihXffTMuEkrwDuQRr69PB.png?f=fotoalbum_large

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:11
Lijkt erop dat Lehe op 24 april falliet gegaan is, op die datum zijn ze uit het handelsregister daar geschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Panzer Dean schreef op woensdag 30 april 2025 @ 16:07:
Lijkt erop dat Lehe op 24 april falliet gegaan is, op die datum zijn ze uit het handelsregister daar geschreven...
Aha, dan mag ik niet klagen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:35
Bijzonder is dat je nog wel kan bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
Bobbo90 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 16:42:
Bijzonder is dat je nog wel kan bestellen.
En de website wordt ook bijgehouden...dus er zit nog iets van leven in de brouwerij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChristianD
Panzer Dean schreef op woensdag 30 april 2025 @ 16:07:
Klinkt dan logisch de grote uitverkoop met kortingen. Zoveel mogelijk proberen te halen uit de bestaande voorraad/inboedel.

bla di bla bla

Pagina: 1 ... 191 192 Laatste