Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 191 ... 200 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52

Dennis1812

Amateur prutser

Hopperbest schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:16:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid. Had je een specifieke reden daar te bestellen? Want ik heb even hun site bekeken en de meeste bieren zijn per 12 of 24 stuks en de prijzen liegen er ook niet om. Over het algemeen een stuk hoger dan elders. Ze hebben dan wel weer veel soorten van kleine(re) brouwerijen die je niet overal zomaar aantreft.
Omdat het de enige webshop is waar er voorraad was. Dat had achteraf natuurlijk een red flag moeten zijn. Maar voor mijzelf goed gepraat als "zullen misschien oude voorraad hebben en niet goed verkocht ofzo."

Ik heb dat bier eerder gehad en vond het echt heel lekker dat ik er wel 24 flesjes van wilde.
Ja, erg prijzig. Volledig eens. Incl verzending betaal je net geen 5 euro per flesje.
Omdat ik in mijn hoofd al wel had dat dit de laatste zending van dit bier zou zijn had ik de prijs er wel voor over. De brouwerij brouwt het niet meer.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11 21:06
Moersleutel gaat een nieuw guild box introduceren. Vergelijkbaar met huidige concept maar alleen donkere bieren.

lijkt me geen 1 april grap

12 bieren per zending – alle donkere bieren, donkere Eureka’s én Indulgence die in de reguliere Guild Box zitten.

Uitsluitend donkere bieren, stouts en barrel-aged stijlen

Sommige bieren dubbel – we hebben nog niet de capaciteit om elke 2 maanden 12 unieke donkere bieren uit te brengen, dus je ontvangt sommige bieren twee keer.

Inclusief de Moersleutel Adventskalender als onderdeel van je abonnement (let op: deze bevat wél IPA’s en vervangt de Guild Dark van december).

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Hopperbest
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 01:08
evleerdam schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:33:
Moersleutel gaat een nieuw guild box introduceren. Vergelijkbaar met huidige concept maar alleen donkere bieren.

12 bieren per zending – alle donkere bieren, donkere Eureka’s én Indulgence die in de reguliere Guild Box zitten.

Sommige bieren dubbel – we hebben nog niet de capaciteit om elke 2 maanden 12 unieke donkere bieren uit te brengen, dus je ontvangt sommige bieren twee keer.

Inclusief de Moersleutel Adventskalender als onderdeel van je abonnement (let op: deze bevat wél IPA’s en vervangt de Guild Dark van december).
Je moet dan echt niet van ipa's houden want de prijs is dezelfde als voor de reguliere guild box, waarvan de eerste van 2025 nog 15 bieren bevatte. Minder bieren dus, en eventueel dubbele. Tja...

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:03
Aankomend weekend met 3 vrienden naar Boedapest. Iemand toevallig nog bier tips? Hongaars bier ken ik niet echt.. maar misschien is het ook gewoon niet veel soeps :D

Oeh, zie nu dat Mad Scientist oorspronkelijk uit Boedapest komt

[ Voor 16% gewijzigd door Martijn1990 op 01-04-2025 21:30 ]

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 06-11 23:34

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:11

Shrien

frequent snoozer

Prima idee, ik vind de IPA's van Moersleutel zelden geslaagd. Maar 8 euro per blik Alkmaars donker kan ik niet verantwoorden, zeker niet als er ook nog dubbele bieren tussen zitten (tenzij ze de Indulgence er twee keer in doen natuurlijk). O+

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ach wat sneu. Hopelijk valt de schade mee. Ben er als Noorderling niet vaak in de buurt maar als ik er ben stop ik altijd even bij Burg.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:40
Hopperbest schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:39:
[...]

Je moet dan echt niet van ipa's houden want de prijs is dezelfde als voor de reguliere guild box, waarvan de eerste van 2025 nog 15 bieren bevatte. Minder bieren dus, en eventueel dubbele. Tja...
Vrij logisch toch? Ipa's zijn goedkoper als hun stouts.
Ipa vanaf 4 tot 6 euro. Stout begint bij 7 denk ik zo uit het hoofd bij hun

• squzzi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:55

Ik ben juist gestopt met The Guild omdat ik al die stouts (ipa's ook trouwens) steeds meer op elkaar vond gaan lijken. Hierbij krijg ik alleen maar het idee dat het nog meer eenheidsworst zal gaan worden als ze straks echt 12 verschillende donkere bieren per 2 maanden willen gaan brouwen.

Benieuwd of ze deze dark boxen aan de man gaan krijgen. Als je ziet hoeveel ipa's ze op het moment uitpoepen zal het een toch ten kostte van het ander moeten gaan productie technisch.

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-11 14:13
Ik heb de doos van DHL, ondanks twee keer bericht dat ze langs zouden komen, nooit gekregen. Is meteen retour gegaan. Had het liever gekregen om te kijken wat nog heel was. Nu afgesproken dat Piwne Mosty wacht tot het bij hun binnen is en dan kijken wat nog heel is. Hopelijk het grootste gedeelte. Ik zoek dan wat anders uit en ze sturen het nogmaals.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Update over craft beer. Nog steeds mijn geld niet terug en geen bevestiging dat ze dit gaan doen. Nette doch duidelijke extra mail gestuurd dat ik het binnen uiterlijk 1 week op mijn rekening verwacht en anders de afhandeling ga overdragen aan mijn rechtsbijstandverzekering.

Wat een ballentent.
Bier niet voorradig en een foutje op de website kan iedereen gebeuren. Maar 0,0 initiatief om dit te communiceren of daarna netjes af te handelen heb je het bij mij wel mee verpest.
Hier ga ik nooit meer een bestelling plaatsen en zal ik iedereen afraden.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

squzzi schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:15:
[...]

Ik ben juist gestopt met The Guild omdat ik al die stouts (ipa's ook trouwens) steeds meer op elkaar vond gaan lijken. Hierbij krijg ik alleen maar het idee dat het nog meer eenheidsworst zal gaan worden als ze straks echt 12 verschillende donkere bieren per 2 maanden willen gaan brouwen.

Benieuwd of ze deze dark boxen aan de man gaan krijgen. Als je ziet hoeveel ipa's ze op het moment uitpoepen zal het een toch ten kostte van het ander moeten gaan productie technisch.
Same. Als ik er aan denk proef ik ze gelijk weer en het is inderdaad veel van hetzelfde. :X

Ik heb nog 1 Indulgence staan, die ga ik komend weekend maar eens proberen. :9 Sinds 1 maart even geen speciaalbier gehad, ik denk dat ik het komende tijd op een laag pitje blijf houden want het bevalt mij wel even.

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
Zie ik dit weekend nog bekende op Hop On Hop Off?

Zelf help ik vanavond bij de brouwers van Happy Demons op stand 26 en morgen ga ik met vrienden 8)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:39
Bobbo90 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:57:
Borefts kaartverkoop aanstaande vrijdag!
Ik nergens nog een aankondiging. Ik zou graag voor de eerste (en laatste) keer gaan. Maar weet niet waar ik moet kijken voor de tickets.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• justin-l
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:21
Headshot_NL schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:45:
[...]

Ik nergens nog een aankondiging. Ik zou graag voor de eerste (en laatste) keer gaan. Maar weet niet waar ik moet kijken voor de tickets.
Ik gok dat er op deze pagina een link/knop komt te staan.

En anders even hun Facebook pagina in de gaten houden, grote kans dat ze daar ook iets posten.

Update:
Ze hebben inderdaad die pagina aangepast, met een knop naar de shop.

[ Voor 15% gewijzigd door justin-l op 04-04-2025 11:30 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
In de pocket :)

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:39
3 tickets voor zaterdag binnen. Thanks!

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Martijn1990 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 21:28:
Aankomend weekend met 3 vrienden naar Boedapest. Iemand toevallig nog bier tips? Hongaars bier ken ik niet echt.. maar misschien is het ook gewoon niet veel soeps :D

Met Gmaps en Untappd kom je een heel eind. Er zijn veel toffe biertentjes in Boedapest :)
Enkele voorbeelden:
Hopaholic
Szimpla Kert
Madhouse
Monyo taphouse
Gravity brewing
Krak 'N Town
KEG (in Boeda deel)
Hops Beer bar
Kandallo
Csakajosör

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Jorizzz
  • Laatst online: 10:36
Bobbo90 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:57:
Borefts kaartverkoop aanstaande vrijdag!
Vrijdagtickets in de pocket! heb nog even getwijfeld om twee dagen te gaan, aangezien het de laatste editie is, maar na één dag ben ik meestal brak zat...

• iruy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-11 08:51
Onderweg voor een weekendje Zeeland voor het eerst bij de Caigny geweest.
Het werd wel een bliksembezoek aangezien ik de vrouw en hond niet te lang wilde laten wachten, maar desondanks goed geslaagd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPaZrhtee0BcoLOSOoBZ_qGE7Ak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IR32beUFj3uOL2254JBXaQsB.jpg?f=fotoalbum_large

100 eurootjes voor betaald.

Untappd : YuriEhv

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:07

Thompson

Beeromaniac

iruy schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:46:
Onderweg voor een weekendje Zeeland voor het eerst bij de Caigny geweest.
Het werd wel een bliksembezoek aangezien ik de vrouw en hond niet te lang wilde laten wachten, maar desondanks goed geslaagd.

[Afbeelding]

100 eurootjes voor betaald.
Hey een paar die ik een paar weken geleden daar ook heb gehaald. De Prizm New Colors vind ik erg goed.

Beeromaniac

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Kaarten voor borefts zijn makkelijk te verkrijgen. Ik dacht dat heel storm liep

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:50
De hype is een beetje over van de speciale bieren, de brouwers en festivals krijgen het wat lastiger en de grote meute is weer op de volgende hype gestapt. Of dit dan Seltzers is of lekker Alco-vrij, geen idee.

• Jorizzz
  • Laatst online: 10:36
Bobbo90 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:14:
Kaarten voor borefts zijn makkelijk te verkrijgen. Ik dacht dat heel storm liep
Vorig jaar waren er ook nog heel lang kaarten te krijgen, maar ik had verwacht dat het dit jaar wel snel zou gaan, omdat het de laatste editie is.
Bvanham schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:09:
De hype is een beetje over van de speciale bieren, de brouwers en festivals krijgen het wat lastiger en de grote meute is weer op de volgende hype gestapt. Of dit dan Seltzers is of lekker Alco-vrij, geen idee.
Je merkt bij veel festivals inderdaad dat het rustiger is/wordt. Niet alleen bij bierfestivals trouwens, dus of de speciaalbier-hype over z'n hoogtepunt is, geen idee.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-11 18:24
-Jaap-io schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:51:

Zelf help ik vanavond bij de brouwers van Happy Demons op stand 26 en morgen ga ik met vrienden 8)
Ik ben dan wel geen bekende van je maar ben er morgen ook te vinden. 4e jaar op een rij, mag je t dan een traditie noemen? Mooi festival wel :) Have fun!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-11 21:08
-Jaap-io schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:51:

Same here, we kennen elkaar niet, maar vanmiddag ben ik er ook met wat vrienden. :9B

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:07

Thompson

Beeromaniac

Ik heb ook het idee dat waar jaren geleden een bierfestival iets was waar de brouwer kon showen wat voor een lekkere bieren ze kunnen brouwen, en de consument voor een leuk prijsje veel verschillende bieren kan proberen, het nu vooral iets is om extra geld te verdienen.

Dikke entreeprijzen, 2 munten a 3,50/stuk voor een proef glaasje en meer van dat soort ongein. Je zit voor t zelfde geld in een speciaalbier cafe, deel een groot blik met vrienden en klaar.

Daarom ben ik groot voorstander van de all-in festivals. Veel meer de ongedwongen lekker proeven sfeer.

[ Voor 10% gewijzigd door Thompson op 05-04-2025 11:38 ]

Beeromaniac

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-11 20:01
Bvanham schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:09:
Zou het niet eerder kostprijs zijn? Ik was vandaag in een bierwinkel en bieren van hop hooligans, moersleutel, northern monk, et cetera kosten vaak meer dan 10 euro per blik. Dat is wel vrij extreem. 5 euro is nog wel ok, maar in supermarketen waar ik woon kost een Westmalle Tripel of Duvel minder dan 2 euro. Dan is de keuze snel gemaakt.

• Hopperbest
cy-gor25 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 21:59:
[...]

Zou het niet eerder kostprijs zijn? Ik was vandaag in een bierwinkel en bieren van hop hooligans, moersleutel, northern monk, et cetera kosten vaak meer dan 10 euro per blik. Dat is wel vrij extreem. 5 euro is nog wel ok, maar in supermarketen waar ik woon kost een Westmalle Tripel of Duvel minder dan 2 euro. Dan is de keuze snel gemaakt.
Da's natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking. Ten eerste is het heel anders bier, ten tweede komen Westmalle en Duvel van veel grotere brouwers, dus goedkoper in de massa. Een pilsje is nog goedkoper.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Maar een pilsje is geen speciaalbier

Voor het gros is een Westmalle Tripel gewoon een speciaal biertje. En een la trappe quadrupels of hertog Jan karakter.
Of alles van Texel.

Ondanks dat dat voor de mensen in dit topic niet zo gezien wordt is het gewoon speciaalbier.
En mensen vergelijken het wel op die wijze met elkaar.
Voor je de supermarkt uitgeproefd hebt ben je wel even zoet. Bij ons is er in elk geval een mooi assortiment. La dieux staat er ook standaard. Kan mij nog heugen dat het zeldzaam was omdat ze alleen bepaalde soorten maanlicht brouwen.
Nu brouwen ze volgens mij continu en interesseert het ze niet meer. Als er maar drank verkocht wordt

Supermarkt heeft veel en gevarieerd aanbod

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hopperbest schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 22:03:
[...]

Da's natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking. Ten eerste is het heel anders bier, ten tweede komen Westmalle en Duvel van veel grotere brouwers, dus goedkoper in de massa. Een pilsje is nog goedkoper.
Ongeacht het feit dat het ander bier is,of de productie anders is, blijft het in euro's natuurlijk wel een behoorlijk verschil en ik denk dat het punt dat Cy-gor probeert te maken is dat het voor sommige mensen gewoon te veel en te duur wordt?

• cy-gor25
Hopperbest schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 22:03:
[...]

Ja dat klopt wel, maar ik bedoelde meer dat je bier van hoge kwaliteit voor een vrij lage prijs kan kopen en daardoor de keuze snel gemaakt is.

• Hopperbest
Ik snapte het punt wel dat hij wilde maken maar ik vond de vergelijking alleen mank gaan. Je moet geen appels en peren vergelijken. Duvel is een Belgian strong ale/zwaar blond en soortgelijke bieren zijn allemaal zo tussen de 2 en 3 euro. Moersleutel maakt vaak dikke stouts met allerlei toevoegingen of barrel aged (ten minste die van meer dan 10 euro die genoemd worden). Vergelijk die eens met soortgelijke stouts. De prijzen zullen elkaar niet veel ontlopen. Dat is ook de reden waarom ik de nog goedkopere pils aanhaalde, dat is namelijk ook geen goede vergelijking.

Of sommige bieren nu (te) duur zijn geworden is een andere vraag.

• Hopperbest
cy-gor25 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 22:37:
[...]

Ja dat klopt wel, maar ik bedoelde meer dat je bier van hoge kwaliteit voor een vrij lage prijs kan kopen en daardoor de keuze snel gemaakt is.
Is dat zo? Persoonlijk heb ik een vrij brede smaak, dus kan ik een Duvel prima waarderen. Maar mocht ik nou heel graag een NEDIPA willen dan zit ik toch heel gauw tegen de 6 euro aan.

Ik ben het met je eens dat je voor niet al te veel geld prima bier kunt drinken, alleen is dan je keuze in soorten beperkter.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Je hebt wel craft pilsners, het kan dus speciaalbier zijn. Ik vind een Draft Guiness ook geen speciaalbier, maar genoeg stouts (de meeste) die dat wel zijn.

Dit weekend weer mijn 2jaarlijkse trip naar Stockholm erop zitten, uiteraard weer mooi spul gedronken (en meegenomen) bij Omnipollo en Stigbergets, kan niet wachten tot later in de zomer. Altijd een mooi weekend.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:08
Speciale bieren dekt volgens mij niet meer de lading die er vroeger aan gegeven werd. Als ik me de kaarten van de (Belgische) cafés kan herinneren, dan had je het onderdeel "bieren". De bieren die daar vernoemd werden, kwamen van de tap (Een pils, een witbier, een amber). Bij "speciale bieren" stonden dan de bieren uit fles, en occasioneel eentje van de tap, bijvoorbeeld een Westmalle of een kriekenbier.
Nu heb je eerder de onderdelen "bieren van vat/tap", "bieren op fles", "craft beer" en/of "lokale bieren" op de kaart staan. In de zaken die echt gespecialiseerd zijn in bieren, staat het eerder per biersoorten : pils, IPA, stout,...

Als je "gebrouwen hectoliters per bier" als uitgangspunt gaat nemen, dan is Westvleteren een speciaalbier, maar de Westmalle niet. Ga je "exotische" ingrediënten of technieken nemen als uitgangspunt, dan maakt Duvel ook speciaalbieren (tripel hop, barrel aged). Of moet je gaan uitsluiten op basis van dat een biermerk deel uit maakt van een grotere groep? Hoe vlot het te verkrijgen is in de supermarkt/bierhandel?

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-11 21:49
Mocht iemand zijn voorraad willen aanvullen
Hey Lehe fan!

Everyone knows that more beer is better, and now it's also cheaper! Lehe Brewery offers fantastic discounts so you can enjoy more of your favorite beers.
Spend €100 and use the code 100EUR to get a 40% off.
Spend €150 and use the code 150EUR to get 50% off.
Spend €300 and use the code 300EUR to get a 60% off!
Just remember, the discount does not apply to already discounted products.

Campaign is valid until 20.04.2025 11:59 PM or beers run out.

https://craft.lehe.beer/en/
Vandaag stond er ineens een groot pakket op de mat.
€110,- incl verzending voor 40 stuks totaal (met veel B.A. spul)
Zie hier: https://untp.beer/bd425f2d2d

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_V2m0k-aUXQ0gGkJgq6pqM_hLG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eqo5WAjx1oQPshqjgfHSmzgD.jpg?f=fotoalbum_large

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-11 11:31
Purehz schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:08:

[...]

[Afbeelding]
Weet niet of ik blijf of boos moet worden van je bericht, want er zijn weer 30 bieren besteld voor de al uitpuilende voorraad ;)

OMG! Barrel Aged Package (35% korting, 12 bieren)
Bold & the Beautiful Case (40% korting, 13 bieren)
en nog wat klein spul om tot 150,- te komen.
Õhus on Hägu CAN
Incubus CAN
Hele Laager CAN
Harassment by Barley Wine
NoWar dark lager CAN

Totaal bestelling 151,65
EUR150 korting = -75,82
Verzendkosten = 19,90
Totaal (incl tax) = 95,72

De kortingen maken de 19,90 verzendkosten flink goed :)

bla di bla bla

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:43

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QFGig1bAZplB6EnsJ8A7AlqCytQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I3NzhynS21fpluBMtIHP84Be.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0pPLPoKxEZmOZ1GlhhE3Mq3QF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/To5bUBcO4mNhujIIkjxkwVRy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsSxqgZ5Ry9Re5p7RUYRIU_zSzc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aYZfZiugCyZ46ZzPAxtyMfAX.jpg?f=fotoalbum_large

Set met BA bieren van Seven Island is binnen O+

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Wren
  • Nu online

[...]

[Afbeelding]
Dank voor de tip!

• Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:55

[...]

[Afbeelding]
Bedankt voor de tip, hele fijne aanbieding dit, ook besteld!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 14:15

[...]

[Afbeelding]
Thanks, dit kon ik ook niet weerstaan! Top brouwer.
De BA en de Old & beautiful case zitten trouwens maar 3 verschillende bieren in, dus heb maar 1 van de cases besteld en aangevuld naar 100 euro.
De Singularity, en Devils Dessert (voorheen Saatana Magustoit 2.0?) had ik al een 4.75 gegeven, dus geen straf om opnieuw te drinken. De cantognake kreeg van mij een 3.75. Van de Old Sneaky had ik de Whisky versie gehad en ook een 4.75 gegeven, nu de Rum versie in het pakket.

Van de heart in the Highlands de 2021 versie ooit geproefd op Bier en Big, maar voor mij was dat een vloeibare asbak, echter kan ik een vriend daar wel blij mee maken :)

• Edenaar1
Mooie set! Je hebt me laatste te nieuwsgierig gemaakt. Set komt morgen binnen 😬

• Edenaar1
ChristianD schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:15:
[...]

Weet niet of ik blijf of boos moet worden van je bericht, want er zijn weer 30 bieren besteld voor de al uitpuilende voorraad ;)

OMG! Barrel Aged Package (35% korting, 12 bieren)
Bold & the Beautiful Case (40% korting, 13 bieren)
en nog wat klein spul om tot 150,- te komen.
Õhus on Hägu CAN
Incubus CAN
Hele Laager CAN
Harassment by Barley Wine
NoWar dark lager CAN

Totaal bestelling 151,65
EUR150 korting = -75,82
Verzendkosten = 19,90
Totaal (incl tax) = 95,72

De kortingen maken de 19,90 verzendkosten flink goed :)
Dit forum is niet goed voor de portemonnee, samen met maatje wat besteld;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X3ntY7xHQ5m64ir1L-rGUMLTRQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1DHyA4PBa5qFK5Z9AENqXXi9.jpg?f=fotoalbum_large

• Hopperbest
Beide setjes zijn nu al weer out of stock. Overigens gek dat de kortingscode wel werkt op reeds afgeprijsde artikelen, terwijl er staat van niet. Mazzel voor degenen die (op tijd) besteld hebben.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:59
Hier ook :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huxXHPmEJVyC4p93S7NUIeRYa9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdeRNjPy21OgL9VoUidyKgcA.jpg?f=fotoalbum_large

Sterker, zit nu zelf op Corfu *O*

Eric, Signing off !!

• Edenaar1
Eric H schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 04:06:
[...]

Hier ook :
[Afbeelding]

Mooi man! Hier ook binnen.
Wat kosten ze daar als ik mag ?

[ Voor 29% gewijzigd door Edenaar1 op 12-04-2025 10:06 ]

• Edenaar1
Edenaar1 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:05:
[...]

Mooi man! Hier ook binnen. Heb ook ook nog 1 stuk van vorig jaar gekocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dg5qUZkwxAq70nSmw6RSTOX0C88=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Farzo2Ofnm7eG63y26MrpKKT.jpg?f=fotoalbum_large

• iruy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-11 08:51
Eric H schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 04:06:
[...]

Hier ook :
[Afbeelding]

Hoi Eric, vraagje, aangezien je bekend bent op Corfu ; wat zijn leuke plaatsen op het eiland waar je ook een lekker speciaalbiertje kunt drinken?

Mijn vriendin ligt graag heel de dag op het strand, ik heb er op een gegeven moment wel genoeg van en trek me even terug bij een tentje om even te genieten van een of twee lekkere biertjes. Dit doen wij al jaren op Samos (Evi's bar), maar deze lijkt ermee gestopt te zijn 😞

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VmX4obT7lVQKZkWuu8PD6eMaPdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fnH9TlrBq8YORUYyBoHmcTs0.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKL2els1YVzg_i2q7j6E1gXGUxQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GtLhnPD1VchWGOuTzYQqJe2X.jpg?f=fotoalbum_large
(Foto's van vorig jaar)

Untappd : YuriEhv

• Eric H
Edenaar1 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:05:
[...]

Mooi man! Hier ook binnen.
Ik heb ze in NL gekocht. (Foto is ook van daar)
Ben ze hier op Corfu nog niet tegen gekomen, eerlijk gezegd ook nog niet op zoek gegaan.

Ik ben hier donderdag met m’n maatje aangekomen en we zijn de eerste dagen altijd druk om m’n huis uit de winterslaap te halen.
Tuin onkruidvrij maken, beetje schoonmaken, boiler ‘ontluchten’, zwembad controleren, etc etc.

Verwacht binnenkort nog wel even bij Cava Golden Gate langs te gaan om te kijken wat zij hebben staan van 7i.

Will keep you on the altitude.

Eric, Signing off !!

• Eric H
iruy schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:50:
[...]

Hoi Eric, vraagje, aangezien je bekend bent op Corfu ; wat zijn leuke plaatsen op het eiland waar je ook een lekker speciaalbiertje kunt drinken?

Mijn vriendin ligt graag heel de dag op het strand, ik heb er op een gegeven moment wel genoeg van en trek me even terug bij een tentje om even te genieten van een of twee lekkere biertjes. Dit doen wij al jaren op Samos (Evi's bar), maar deze lijkt ermee gestopt te zijn 😞

[Afbeelding]
[Afbeelding]
(Foto's van vorig jaar)
Heel eerlijk, zo’n tent ben ik nog niet tegengekomen. Qua strand en speciaalbier tent gecombineerd.
Corfu stad heeft wel wat speciaalbier-cafés maar deze verdwijnen soms sneller dan ze verschijnen.
Lijken af en toe net pop-up stores 8)

Als ik de verhalen van Lefti moet geloven zou er hard gewerkt worden aan een taproom van 7i in Gouvia. Brouwerij rond juli klaar, taproom augustus, maar dat zijn Griekse voorspellingen >:)

Eric, Signing off !!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

[...]

[Afbeelding]
Dank voor de tip! In eerste instantie een flinke order geplaatst, waar ik op het einde achterkwam dat je alle drie de kortingscodes kon stapelen, waardoor er een korting van meer dan 85% vrijkwam. :o Ze hebben het een weekendje spannend gehouden, maar er is uiteindelijk gewoon terugbetaald zonder verder bericht.

Vandaag maar even een 'normale' bestelling gedaan met 60% korting. Wel 40 euro verzending, maar die kan ik delen met een maat. Dat wordt smullen!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRd0-3Q8j7ih8JxolJo4C-bbNug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qRDKc0qLAGNvY5M0etZ8pGup.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Shrien op 14-04-2025 14:02 ]

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10:04
Shrien schreef op maandag 14 april 2025 @ 13:54:
[...]

Dank voor de tip! In eerste instantie een flinke order geplaatst, waar ik op het einde achterkwam dat je alle drie de kortingscodes kon stapelen, waardoor er een korting van meer dan 85% vrijkwam. :o Ze hebben het een weekendje spannend gehouden, maar er is uiteindelijk gewoon terugbetaald zonder verder bericht.
Ja, was mij ook al opgevallen dat dat kon. Ik heb bij mijn bestelling maar even een bericht gestuurd dat daar iets mis gaat, dat was duidelijk niet de bedoeling.

Ook met 'slechts' 60% korting een uitstekende deal _/-\o_

• bbunn07
Ik voelde me dan wel weer een tikje genaaid toen ik zag dat de bieren in de 'barleywine / ryewine combo' los besteld 10 cent goedkoper zijn dat dat pakket van 3x4 bieren hahaha

• Edenaar1
Aha creatieve breinen hier. Veel bestellingen gedaan bij Lehe zo te zien. Heb zelf ook besteld. Enig idee wat de levertijd is, vanuit andere ervaringen? Heb vorige week besteld. Maar is nog niet onderweg volgens mij.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Dennis1812 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:25:
Eindelijk reactie van craft beer. Bier is helemaal niet voorradig ondanks wat website aangeeft.
Ze wilden wel een andere tripel sturen...

Euh.. gewoon geld terug.
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Die toko ga ik niet meer bestellen in elk geval.
Even mijzelf quoten.

Ik heb eindelijk mijn geld terug.
De dag dat ik het bij rechtsbijstand wilde leggen voor ik ZLM (mijn verzekering) belde eerst 5x het nummer getracht te bellen wat ergens op de site vindbaar was.
Kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn die "onder andere" deze webshop beheerde.

Probleem uitgelegd en hij zou het regelen en vond het niet netjes. Uurtje later stond het geld erop.
Blij dat dat afgerond is.

Ik haal weer wel speciaalbiertjes bij de brouwerij in het dorp..

• ivo001
Edenaar1 schreef op maandag 14 april 2025 @ 18:25:
Aha creatieve breinen hier. Veel bestellingen gedaan bij Lehe zo te zien. Heb zelf ook besteld. Enig idee wat de levertijd is, vanuit andere ervaringen? Heb vorige week besteld. Maar is nog niet onderweg volgens mij.
Het heeft eventjes geduurd, maar ik heb zojuist de melding gekregen dat mijn order shipped is.

• Dubbeldooier
ivo001 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:22:
[...]

Het heeft eventjes geduurd, maar ik heb zojuist de melding gekregen dat mijn order shipped is.
Hier idem, mijn bestelling is van 10 april.

[ Voor 0% gewijzigd door Dubbeldooier op 15-04-2025 14:25 . Reden: Typo ]

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Hier ook shipped, bestelling van gisteren. :Y

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-11 12:32
Martijn1990 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 21:28:

Wellicht te laat voor jou nu, maar dit weekend ook in Boedapest geweest (geweldige stad overigens) en volgende bars kan ik aanraden die ik heb bezocht:

- Madhouse (veel bieren op de tap, erg leuk tentje, mijn favoriet qua bier keuze/kwaliteit)
- Ruin Brew (mijn favoriet qua sfeer)
- Hopaholic (barvrouw was erg chagrijnig, had weinig zin in te 'werken' die dag)
- Beer Brothers (erg vriendelijk personeel)
- Szimpla Kert (beroemdste Ruin bar, heel apart)

• cy-gor25
GorgeousMetal schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:51:
[...]

Wellicht te laat voor jou nu, maar dit weekend ook in Boedapest geweest (geweldige stad overigens) en volgende kan ik aanraden die ik heb bezocht:

- Madhouse (veel bieren op de tap, erg leuk tentje, mijn favoriet qua bier keuze/kwaliteit)
- Ruin Brew (mijn favoriet qua sfeer)
- Hopaholic (barvrouw was erg chagrijnig, had weinig zin in te 'werken' die dag)
- Beer Brothers (erg vriendelijk personeel)
- Szimpla Kert (beroemdste Ruin bar, heel apart)
Szimpla vond ik iets te toeristisch.

Gravity Brewing is leuk. Is redelijk nieuw en maakt erg smaakvolle doch zware bieren.

Unity Bar & Brewery is ook een aanrader. Uitgebaat door een jong koppel die enkel leveren aan enkele bars die hun bier vers kunnen leveren aan klanten in vaten.

Csakajósör Kft is wel een interessante winkel, best duur. Beerselection Sörszaküzlet - Craft Beer Store & Bar heeft ook wel veel keuze.

• Edenaar1
ivo001 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:22:
[...]

Hier ook. Nu benieuwd naar de levertijd.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:40
Gisteren de duvel imperial blond gedronken. Viel me bijzonder goed mee, veel minder bitter en lichter als een normale duvel waar ik niet echt fan van ben.

• erwinus84
  • Laatst online: 06-11 20:20
Hopperbest schreef op donderdag 10 april 2025 @ 19:32:
Beide setjes zijn nu al weer out of stock. Overigens gek dat de kortingscode wel werkt op reeds afgeprijsde artikelen, terwijl er staat van niet. Mazzel voor degenen die (op tijd) besteld hebben.
Ik kon ze zojuist weer bestellen dus doe er je voordeel mee :)

• Hopperbest
erwinus84 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 20:28:
[...]

Ik kon ze zojuist weer bestellen dus doe er je voordeel mee :)
Dat heeft niet lang geduurd. Het barrel-aged pakket is alweer out of stock.

• brukskeluuk
  • Laatst online: 10:00
Toch ook maar besteld bij Lehe. Vond de prijzen met 60% korting prima te doen. Tot en met 38 stuks was het 19.90 verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mU6agaVdFqphzlRaEzqPt68pYts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M04vY7tF1A8Jqi1tRI5WoL6N.jpg?f=fotoalbum_large

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Iemand al iets ontvangen van Lehe wat begin deze week verzonden is? Ik zou 3-4 werkdagen verwachten - dan is het mooi als het uiterlijk vandaag binnenkomt, maar zonder tracking kom ik niet zo ver.

[ Voor 4% gewijzigd door Shrien op 19-04-2025 12:29 ]

• Wren
  • Nu online
Shrien schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:28:
Iemand al iets ontvangen van Lehe wat begin deze week verzonden is? Ik zou 3-4 werkdagen verwachten - dan is het mooi als het uiterlijk vandaag binnenkomt, maar zonder tracking kom ik niet zo ver.
En ze reageren ook niet op mails waarin je vraagt om een t&t link.

• Dubbeldooier
Meen gezien te hebben dat verwachte levertijd 7/14 dagen zou zijn, ergens tijdens het bestellen.

• maclp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03:12
Ik ben laatst weer bij de Caigny geweest. De prijzen zijn nog steeds bizar laag. Die Seven Island BA's verkopen ze voor 18 euro per stuk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9qZjWOCThaGEK-xYdeaIqEK05k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TBaOGkVdiEkZcz9cJO4hOqHk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MzqzrP8jwiX6nnt7NhcVtKXDujg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TYKr9tqHKPGNS1w3VyxrN1AK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGOMLcRl7Cv70YY7WsYBLq97W-Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4fraHSkTRspFFnZdQlZJuWAK.jpg?f=fotoalbum_large

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:43

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

maclp schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 13:48:
Ik ben laatst weer bij de Caigny geweest. De prijzen zijn nog steeds bizar laag. Die Seven Island BA's verkopen ze voor 18 euro per stuk.
Tsja, ik heb de hele set online besteld in NL.. als ik er voor naar de Caigny moet rijden, vanuit Friesland, ben ik het verschil kwijt in benzine..

En natuurlijk neem je dan meer mee, maar ik kijk nu puur alleen naar die set :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
Afgelopen weekend een biertje gehad die ik enigzins wonderlijk kon noemen. Habu van Ophiussa.
Boven op het blik stond Hard shake before opening. Dat zorgde voor mij voor een blue screen in mijn hoofd.

Maar zo gezegd zo gedaan dus schudden voor gebruik dan maar.
Vervolgens kwam er een redelijk dikke substantie uit die voor de ene leek op een chocolade mousse en voor de ander ....euh iets wat ik niet nader zal noemen ;)

Ook iets wat ik nog nooit had gedaan was het blik uitknijpen om alles er uit te krijgen evenals het laatste beetje met een lepeltje op te eten.

Een unieke ervaring dus.

• brukskeluuk
Carthrax schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:12:
Afgelopen weekend een biertje gehad die ik enigzins wonderlijk kon noemen. Habu van Ophiussa.
Boven op het blik stond Hard shake before opening. Dat zorgde voor mij voor een blue screen in mijn hoofd.

Vervolgens kwam er een redelijk dikke substantie uit die voor de ene leek op een chocolade mousse en voor de ander ....euh iets wat ik niet nader zal noemen ;)

Ook iets wat ik nog nooit had gedaan was het blik uitknijpen om alles er uit te krijgen evenals het laatste beetje met een lepeltje op te eten.

Een unieke ervaring dus.
Maar was het ook lekker?

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
Haha ja het apart maar ook wel lekker. Ik heb hem een 3.75 op Untappd gegeven. Dus wel lekker maar voor mij net niet genoeg om de 4 te halen.

• brukskeluuk
Wren schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:46:
[...]

En ze reageren ook niet op mails waarin je vraagt om een t&t link.
Al iets ontvangen? Zie dat dpd international er 2-5 dagen over doet. Mijn pakket is per vandaag verzonden en hoop het eigenlijk vrijdag te ontvangen, maar afgaande op jullie berichten gaat het langer duren vrees is.

• ivo001
brukskeluuk schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:07:
[...]

Al iets ontvangen? Zie dat dpd international er 2-5 dagen over doet. Mijn pakket is per vandaag verzonden en hoop het eigenlijk vrijdag te ontvangen, maar afgaande op jullie berichten gaat het langer duren vrees is.
Ik heb nog niks ontvangen, maar ben ook 4 dagen van huis geweest, dus geen idee of er wel een afleverpoging gedaan is :?
Carthrax schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:12:

Een unieke ervaring dus.
De Habu staat hier ook nog in de kast :+
Een beetje hetzelfde als de MELT serie van Elmeleven. Lijkt meer op een glas Baileys dan bier. Leuk om de Untappd foto's te bekijken 8)

• bbunn07
brukskeluuk schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:07:
[...]

Niks gehoord of gezien sinds 15 april. Maar zat natuurlijk Pasen tussen, dus misschien gaat het deze week sneller

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:03

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik twijfel al heel lang om eens naar De Caigny te rijden.. het is ruim een uur rijden enkele reis voor mij, dus het meeste voordeel ben ik al kwijt aan brandstof (al kan ik daar ook gelijk goedkoper tanken). Maar het lijkt me vooral ook eens leuk om heen te gaan :) Misschien aanstaande vrijdag of die erop.. het is tenslotte ook goed voor de auto om de benen eens te strekken en verder dan een paar km te rijden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn1990 op 22-04-2025 21:52 ]

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Martijn1990 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:51:
[...]

Ik twijfel al heel lang om eens naar De Caigny te rijden.. het is ruim een uur rijden enkele reis voor mij, dus het meeste voordeel ben ik al kwijt aan brandstof (al kan ik daar ook gelijk goedkoper tanken). Maar het lijkt me vooral ook eens leuk om heen te gaan :) Misschien aanstaande vrijdag of die erop.. het is tenslotte ook goed voor de auto om de benen eens te strekken en verder dan een paar km te rijden :P
Ga met een maat, laad de auto vol en split de benzinekosten en je bent veel voordeliger uit dan in Nederland. Op die manier kan het voor mij vanuit Leeuwarden zelfs uit. Kost alleen tijd maar ik vind autorijden niet erg en we maken er altijd wel een gezellig tripje van.

• brukskeluuk
[...]

Als je een mooie kortingsactie in een webshop in nl hebt dan is het verschil met de caigny al een stuk kleiner. Maaaarr, je moet er als bierliefhebber gewoon een keertje zijn geweest. En hoewel je wellicht met meer thuiskomt dan verwacht, zijn het altijd leuke prijzen. En het is uiteraard ook leuker om samen met een andere liefhebber te gaan.

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:13

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Elmeleven.. :9~

Die sours zijn van ongekend niveau.

• maclp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03:12
[...]

Ik heb uitgerekend dat als ik er van alles 1 had meegenomen het ongeveer 50 euro scheelt met webshops in Nederland. Die benzine met een uurtje heen er terug heb je er zo uit.

[ Voor 43% gewijzigd door maclp op 23-04-2025 08:33 ]

• Bvanham
Plus je weet maar nooit wat je nog voor inspiratie opdoet bij zo'n winkel, meer dan via een website te kijken

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:10

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Bvanham schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:58:
Plus je weet maar nooit wat je nog voor inspiratie opdoet bij zo'n winkel, meer dan via een website te kijken
...en daar gaat je besparing dan weer :+

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Wren
  • Nu online
bbunn07 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:04:
[...]

Niks gehoord of gezien sinds 15 april. Maar zat natuurlijk Pasen tussen, dus misschien gaat het deze week sneller
Iemand al iets ontvangen?

• Dubbeldooier
Ik heb zojuist een T&T link ontvangen, nadat ik een melding gemaakt had onder m'n order met de vraag om een update.

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Dubbeldooier schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:43:
Ik heb zojuist een T&T link ontvangen, nadat ik een melding gemaakt had onder m'n order met de vraag om een update.
Wanneer wordt ‘ie verwacht bij jou? Zal ongeveer overeenkomen met onze orders denk ik.

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-11 18:58
Ik heb hetzelfde gedaan als @Dubbeldooier . Ze stuurden inderdaad erg snel de tracking info. Ik zag dat de bezorger al onderweg was, en 5 minuten later stond de bezorger van GLS inderdaad voor mijn voordeur. Ik heb mijn pakket dus binnen.

Ik heb 10 april besteld, en het is 15 april verstuurd.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• Dubbeldooier
Shrien schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:15:
[...]

Wanneer wordt ‘ie verwacht bij jou? Zal ongeveer overeenkomen met onze orders denk ik.
Ik heb hem zelfs net al ontvangen.

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Dubbeldooier schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:27:
[...]

Ik heb hem zelfs net al ontvangen.
Lekker! Die van mij ligt nog in Polen zo te zien - stond vanaf 15 april op verzonden. Staat er bij jullie ook 1kg als gewicht opgegeven bij tracking? Ik mag hopen dat er meer dan 2 halve liters in zitten...

Nog eventjes geduld hier dus.

• Dubbeldooier
Shrien schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:41:
[...]

Lekker! Die van mij ligt nog in Polen zo te zien - stond vanaf 15 april op verzonden. Staat er bij jullie ook 1kg als gewicht opgegeven bij tracking? Ik mag hopen dat er meer dan 2 halve liters in zitten...

Nog eventjes geduld hier dus.
Ja hier ook 1kg, dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

• Wren
  • Nu online
Hier ook aangekomen met opgegeven gewicht 1kg, dat boeide de vervoerder blijkbaar niks.

• Edenaar1
Via welke manier hebben jullie track en trace opgevraagd? Krijg het maar niet. Heb al via contactformulier gevraagd week geleden en via mailadres waar orderbevestiging mee verstuurd is.

• Bvanham
Hertog schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:10:
[...]

...en daar gaat je besparing dan weer :+
Nee hoor, dat is huisvrouwen logica. het is in de aanbieding dus koop ik er drie ipv 1

• Wren
  • Nu online
Edenaar1 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:14:
Via welke manier hebben jullie track en trace opgevraagd? Krijg het maar niet. Heb al via contactformulier gevraagd week geleden en via mailadres waar orderbevestiging mee verstuurd is.
Meerdere keren een bericht moeten sturen en toevallig vandaag reactie gehad.

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Edenaar1 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:14:
Onder je order kun je een directe vraag over je bestelling stellen. Binnen 5 minuten antwoord.

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-11 11:31
Vanmiddag zijn bij mij de bieren van Lehe brewing bezorgd :-)

bla di bla bla

• Wren
  • Nu online
Inhoud van lehe is wat rommelig.wijkt volgens mij af van wat ik besteld heb en ik heb 1 bier minder ontvangen,maar gezien de prijs mag ik nog niet klagen. Check dus even of het allemaal klopt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Wren op 23-04-2025 20:25 ]

• Edenaar1
Wren schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:22:
Inhoud van lehe is wat rommelig.wijkt volgens mij af van wat ik besteld heb en ik heb 1 bier minder ontvangen,maar gezien de prijs mag ik nog niet klagen. Check dus even of het allemaal klopt :)
Fijn dat het er is. Geniet ervan, ben benieuwd naar de reviews. Jammer dat het niet klopt.. in het kader zeg wat je doet, doe wat je zegt moet de inhoud wel kloppen.. ook al is de prijs erg fijn ;)
Ga je er nog wat mee doen?

• Wren
  • Nu online
Edenaar1 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:41:
[...]

Fijn dat het er is. Geniet ervan, ben benieuwd naar de reviews. Jammer dat het niet klopt.. in het kader zeg wat je doet, doe wat je zegt moet de inhoud wel kloppen.. ook al is de prijs erg fijn ;)
Ga je er nog wat mee doen?
Het is wat moeilijk om precies te controleren of de inhoud klopt omdat de BA pakketten niet meer op hun site staan en de bon geen specificatie geeft van de inhoud.
Pagina: 1 ... 191 ... 200 Laatste