Ze hebben nu wel 20% korting op alle stouts en porters.larry_flynt schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:38:
Ik zit te wachten tot Piwny Mosty weer eens 20% korting heeft op het assortiment. Maar volgens mij is die actie net geweest... Iemand die dat toevallig weet?
Ja, probleem is juist dat ik die nog zoveel heb staan en een voorraad IPA's en Gelato's wil voor de mooie lente/zomer dagen.Hopperbest schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:41:
[...]
Ze hebben nu wel 20% korting op alle stouts en porters.
Alle Gelato's van FF momenteel 15% korting, maar ik begrijp dat je liever wacht op korting op alleslarry_flynt schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:43:
[...]
Ja, probleem is juist dat ik die nog zoveel heb staan en een voorraad IPA's en Gelato's wil voor de mooie lente/zomer dagen.
26 euro per fles? Zelfs een Moersleutel BA koop je voor de helft van dat geld.
Nee dank je...
EDIT: eerst even verder lezen voordat ik reageerlarry_flynt schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:38:
Ik zit te wachten tot Piwny Mosty weer eens 20% korting heeft op het assortiment. Maar volgens mij is die actie net geweest... Iemand die dat toevallig weet?
[ Voor 11% gewijzigd door Eric H op 20-03-2025 13:29 ]
Eric, Signing off !!
Het zijn wel halve liters, maar dan nogZjoske78 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:57:
[...]
Nee dank je...
Navraag bij PM leert dat zij deze niet gaan krijgen, dus nu bij Ilse besteld !!
(je bent 7i fanboy of niet hè
Eric, Signing off !!
Kan, maar dan krijg je een Moersleutel BAZjoske78 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:57:
[...]
Nee dank je...
Alle waar naar z'n geld
Eric, Signing off !!
Ik wil dit jaar misschien weer eens een citytripje/bierfestival doen. Ik kan echter geen goeie agenda vinden.
Kwam [url]deze[/url] tegen maar daar staat maar een zeer beperkt aantal op.
Ik ben al eens bij de Budapest Beer Week in Hongarije geweest en Hazefest in Roemenië.
Beide all-in festivals, dat heb ik ook het liefst. Iemand tips / een betere agenda?
Ik ben al eens bij de Budapest Beer Week in Hongarije geweest en Hazefest in Roemenië.
Beide all-in festivals, dat heb ik ook het liefst. Iemand tips / een betere agenda?
Beeromaniac
Ik ben 2x bij Beer Geek Madness geweest in Wroclaw, Polen (2023 en 2024). Beviel goed. Ook 2 dagen all-in sessies.Thompson schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:37:
Ik wil dit jaar misschien weer eens een citytripje/bierfestival doen. Ik kan echter geen goeie agenda vinden.
Vorig jaar ook bij Budapest Beer Week geweest.
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Tallinn Craft Beer Weekend in Tallinn, Estland. Dit is ook 2 dagen all-in concept. Wordt georganiseerd door Pohjala. Line up van brouwerijen is sinds deze week ook compleet:
:strip_exif()/f/image/JvjJubFXQpVKxyrwVM7pk4PU.jpg?f=fotoalbum_large)
Van wat ik kan vinden organiseerd Arpus ook zoiets in Riga, al is dat maar 1 dag.
[ Voor 9% gewijzigd door ivo001 op 20-03-2025 13:51 ]
Tsja, ik heb wel eens duurdere BA's gehad (Lervig, BCBS, Bottle Logic) maar voor mij is het dubbele of zelfs driedubbele prijs niet waard. Ik denk dat je ook veel betaalt voor de import en alle tussenpartijen die eraan willen verdienen.Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:32:
[...]
Kan, maar dan krijg je een Moersleutel BA![]()
Alle waar naar z'n geld
Ik blijf bij een 33cl BA voor max. 9 euro (oke, 10 voor een Silver Series) en een 44cl voor een euro of 12.
Maar iedereen zijn eigen beredenatie en portemonnee uiteraard.
[ Voor 5% gewijzigd door Zjoske78 op 20-03-2025 14:00 ]
Ach, je moet mijn post ook lezen met een knipoog hoor.Zjoske78 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:59:
[...]
Tsja, ik heb wel eens duurdere BA's gehad (Lervig, BCBS, Bottle Logic) maar voor mij is het dubbele of zelfs driedubbele prijs niet waard. Ik denk dat je ook veel betaalt voor de import en alle tussenpartijen die eraan willen verdienen.
Ik blijf bij een 33cl BA voor max. 9 euro (oke, 10 voor een ilver Series) en een 44cl voor een euro of 12.
Maar iedereen zijn eigen beredenatie en portemonnee uiteraard.
7i heeft nu eenmaal een speciale voorkeur voor mij (heb een tweede huis op Corfu en ken de brouwer)
En ja, waarschijnlijk dat de brouwer me ook nog wel een setje in de handen drukt als ik over drie weekjes weer op het eiland ben, maar door mijn aankoop draag ik op mijn bescheiden manier ook weer bij aan zijn succes.
Daarbij, zoals ik vandaag ook een maatje antwoorde die me voor gek verklaarde : "Life's too short to be flat"
Eric, Signing off !!
Snap ik helemaal. Hopelijk zijn deze ook ergens op Kreta verkrijgbaar, dan zal ik er over 4 weken zeker een drinken.Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:03:
[...]
Ach, je moet mijn post ook lezen met een knipoog hoor.
7i heeft nu eenmaal een speciale voorkeur voor mij (heb een tweede huis op Corfu en ken de brouwer)
En ja, waarschijnlijk dat de brouwer me ook nog wel een setje in de handen drukt als ik over drie weekjes weer op het eiland ben, maar door mijn aankoop draag ik op mijn bescheiden manier ook weer bij aan zijn succes.
Daarbij, zoals ik vandaag ook een maatje antwoorde die me voor gek verklaarde : "Life's too short to be flat"
Top goeie tips! Zeker Estland half juni lijkt me erg interessant. Eens even kijken of dat uitkomt in de agenda en dan zie je mij daar wellicht ook.ivo001 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:48:
[...]
Ik ben 2x bij Beer Geek Madness geweest in Wroclaw, Polen (2023 en 2024). Beviel goed. Ook 2 dagen all-in sessies.
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Tallinn Craft Beer Weekend in Tallinn, Estland. Dit is ook 2 dagen all-in concept. Wordt georganiseerd door Pohjala. Line up van brouwerijen is sinds deze week ook compleet:
[Afbeelding]
Van wat ik kan vinden organiseerd Arpus ook zoiets in Riga, al is dat maar 1 dag.
Beeromaniac
Normaal ben ik niet zo van de biertjes, maar recent had ik wat speciaalbiertjes cadeau gekregen voor wat werkzaamheden waaronder een Imperial Stout van Burguesa, die smaakte me bijzonder goed.
Wil me er nu eigenlijk verder in verdiepen, maar heeft er iemand suggesties wat een beetje aansluit bij de Imperial stout?
Wil me er nu eigenlijk verder in verdiepen, maar heeft er iemand suggesties wat een beetje aansluit bij de Imperial stout?
Aankomende zomer zijn mijn vriendin hopelijk in Slovenië te vinden. Iemand die nog wat (Verborgen) pareltjes weet?
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
Ik vind die "gewone" imperial stout van de gulden draak ook goed. Die kan je vaak gewoon in de supermarkt kopen.sambalmeneer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:01:
Normaal ben ik niet zo van de biertjes, maar recent had ik wat speciaalbiertjes cadeau gekregen voor wat werkzaamheden waaronder een Imperial Stout van Burguesa, die smaakte me bijzonder goed.
Ik ben zelf wel Fan van Moersleutel, die hebben ook veel vreemde combinaties en de aloude motorolie. Echter, dat zijn grote blikken en moet je van houden. Ik deel ze altijd met mijn vriendin
De molen heeft ook een goede russian imperial stout. Althans, dat was zo.
Een barley wine ga je waarschijnlijk ook wel lekker vinden denk ik!
[ Voor 12% gewijzigd door twowheeler op 20-03-2025 15:14 ]
https://looblahnah.com/pages/loo-blah-nah-centercarepolice schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:04:
Aankomende zomer zijn mijn vriendin hopelijk in Slovenië te vinden. Iemand die nog wat (Verborgen) pareltjes weet?
Zelf super fan van de Lervig Rackhouse serie. Maar die is qua prijs misschien iets te hoog. Je betaald ongeveer tussen de 15-25 euro per fles, daar krijg je 375ml voor.sambalmeneer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:01:
Als je net begonnen bent met stouts drinken is er genoeg te ontdekken en zou ik deze even laten liggen. Zoals aangegeven zijn er al wat basics bij de supermarkt te koop.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Nou die stelling trek ik wel in twijfel... zag nu een "gewone" moersleutel, de "Pastry Factory: Sticky Toffee Pudding" voorbij komen voor 8,- per blik(je)Zjoske78 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:57:
[...]
Nee dank je...
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Ja Guinness lekker hoor, eerste keer Guinness proberen, en dat beviel helemaal niet slecht. Dat dacht ik ten minste, tot ik 15 minuten na drinken spontaan aan de schijt raakte (althans, zo voelde het). Het MOEST eruit, en wat denk je, na uiteraard eerst 20 minuten te moeten wachten bij de WC in de bar, was het niet- of eigenlijk nauwelijks, de vloeibare sensatie die je zou verwachten. Mijn gevoel liet mij hier dus compleet in de steek. In plaats van de verwachte Niagara-waterval stortvloed werd ik geconfronteerd met 4 perfect goudbruine satevleesblokjes (met dan dus slechts minimale pindasaus), die elk dan ook precies dezelfde afmeting hadden.
Nee hoor, dat klopt wel. Op de site van Moersleutel zelf staan 3 BA stouts, twee van €12,99 en een van €13.99.-Jaap-io schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:46:
[...]
Nou die stelling trek ik wel in twijfel... zag nu een "gewone" moersleutel, de "Pastry Factory: Sticky Toffee Pudding" voorbij komen voor 8,- per blik(je)
Thanks voor de code. Toch maar besteld. €5,78 vond ik prima te verantwoorden naar mezelf voor 13x 33cl en 1x 75cl. Helemaal nu ik gestopt met de The Guild van MoersleutelHertog schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:04:
[...]
Wellicht gemist dat sommigen er 2 keer inzetten? Zijn 14 flessen totaal, dus zo'n 6,40 per stuk. En die Sin&Remorse is 75cl. Zoals ook al eerder gemeld met code 'welkom10' nog 10% korting maar wellicht is dat alleen voor nieuwe klanten.
Beer Republic heeft weer Hopcrusher boxes als je op zoek bent naar IPA.larry_flynt schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:43:
[...]
Ja, probleem is juist dat ik die nog zoveel heb staan en een voorraad IPA's en Gelato's wil voor de mooie lente/zomer dagen.
https://beerrepublic.eu/collections/hopcrushers
Helemaal eens Eric! Al zijn dit pittige prijzen, maar krijg je wel 100% kwaliteit.Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:03:
[...]
Ach, je moet mijn post ook lezen met een knipoog hoor.
Wat doen deze of dergelijke bieren in Corfu qua prijs? In Nederland hebben we hoge accijnzen, ben benieuwd wat ze daar vragen.
Een heel vers biertje
de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.
eens... onder de streep net zo duur als Moersleutel abbo, ik heb hem ook besteldMich007 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:12:
[...]
Thanks voor de code. Toch maar besteld. €5,78 vond ik prima te verantwoorden naar mezelf voor 13x 33cl en 1x 75cl. Helemaal nu ik gestopt met de The Guild van Moersleutel
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Vorig jaar bij Tallinn Craft Brew geweest. Dit jaar ga ik weer, goed festival en zeker alle activiteiten eromheen zijn aan te raden. Over twee weken warsaw craft beer, aanrader qua sfeer en lekker ontspannen. Alleen maar Poolse brouwers, wordt mijn tweede keer. Warsaw heeft een lente en een herfst editie, locatie is echt heel tof, wordt gejouden in het legia warsaw stadion. En dit jaar heb ik de kaarten voor Riga ook binnen, ben benieuwd hoor goeie dingen over riga pours.ivo001 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:48:
[...]
Ik ben 2x bij Beer Geek Madness geweest in Wroclaw, Polen (2023 en 2024). Beviel goed. Ook 2 dagen all-in sessies.
[Afbeelding]
=edit: wat toevoeging=
[ Voor 9% gewijzigd door politrix op 20-03-2025 21:30 ]
Untappd: politrix
Nou gek genoeg zijn ze op Corfu niet heel veel goedkoper dan hier hoor. Dit wordt mede veroorzaakt doordat 7i een contractbrouwer is. Dus ze maken een recept, brouwen een kleine batch ter controle en vervolgens gaan ze naar Frau Gruber (nu niet meer daar trouwens) om het te laten brouwen en de logistiek te laten regelen.Edenaar1 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:28:
[...]
Helemaal eens Eric! Al zijn dit pittige prijzen, maar krijg je wel 100% kwaliteit.
Wat doen deze of dergelijke bieren in Corfu qua prijs? In Nederland hebben we hoge accijnzen, ben benieuwd wat ze daar vragen.
Zelfs brouwerij Kees heeft voor 7i gebrouwen (kleine blikjes Hazelnut Moctezuma; ook een toppertje trouwens)
Dus wanneer ze deze bieren op Corfu willen (laten) verkopen moet het gewoon met de reguliere stroom naar Corfu gehaald worden.
Eric, Signing off !!
Dat is opmerkelijk ja, had een andere verwachting erbij. Dat het een stuk aantrekkelijker zou zijn doordat Nederland absurde accijnzen rekent.Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:59:
[...]
Nou gek genoeg zijn ze op Corfu niet heel veel goedkoper dan hier hoor. Dit wordt mede veroorzaakt doordat 7i een contractbrouwer is. Dus ze maken een recept, brouwen een kleine batch ter controle en vervolgens gaan ze naar Frau Gruber (nu niet meer daar trouwens) om het te laten brouwen en de logistiek te laten regelen.
Zelfs brouwerij Kees heeft voor 7i gebrouwen (kleine blikjes Hazelnut Moctezuma; ook een toppertje trouwens)
Dus wanneer ze deze bieren op Corfu willen (laten) verkopen moet het gewoon met de reguliere stroom naar Corfu gehaald worden.
Mooi stukje historie, dat van Brouwerij Kees wist ik niet, en ook niet dat ze het grote werk bij andere brouwerijen beleggen. Heb je het setje al gekocht bij hetBiermeisje?
Kijk maar eens op de blikken van 7iEdenaar1 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:04:
[...]
Dat is opmerkelijk ja, had een andere verwachting erbij. Dat het een stuk aantrekkelijker zou zijn doordat Nederland absurde accijnzen rekent.
Mooi stukje historie, dat van Brouwerij Kees wist ik niet, en ook niet dat ze het grote werk bij andere brouwerijen beleggen. Heb je het setje al gekocht bij hetBiermeisje?
Krampus Nacht; Hazelnut Moctezuma (440ml) : Frau Gruber
Godess of Magic, Black Dragon, Universal Hop Bangerd: Stu Mostow
Maple & Pecan Moctezuma : Sori brewing
Maar bij Frau Gruber zijn ze weg na een faliekant mislukte batch Citra Crush met ontploffende blikken tot gevolg. Deze komen tegenwoordig dus ook bij Stu Mostow vandaan.
Setje is, natuurlijk, al besteld
Even snel een foto geschoten van het 330ml blikje van de Hazelnut Moctezuma gebrouwen door Kees
(Waar nog een mooi verhaal achter zit, maar dat vertel ik nog wel een keertje; het komt erop neer dat 7i deze eigenlijk niet goed gebrouwen vindt en derhalve is deze versie dus ook niet te vinden op Untappd. En probeer hem niet aan te maken, ze laten hem gelijk weer verwijderen
[ Voor 30% gewijzigd door Eric H op 20-03-2025 22:17 ]
Eric, Signing off !!
Ik ben benieuwd wat je bedoelt met absurde accijnzen. Ik heb dit even gegoogled en ik kom op €7,49 per volumeprocent alcohol per hectoliter (dit zijn wel de accijnstarieven van 1 januari 2024 btw). Dus als ik dat goed begrijp is dat voor een flesje bier a 5% ongeveer 12 cent. Dat lijkt me niet overdreven veel.Edenaar1 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:04:
[...]
Dat is opmerkelijk ja, had een andere verwachting erbij. Dat het een stuk aantrekkelijker zou zijn doordat Nederland absurde accijnzen rekent.
En om even in het Seven Islands thema te blijven
[ Voor 8% gewijzigd door Hopperbest op 20-03-2025 22:35 ]
Als je de accijnzen vergelijkt met omringende landen en daarnaast de geheven btw erbij pakt worden het serieuze bedragen op een blikje of flesje bier (vind ik). Interessant stukje: https://www.nederlandsebr...economie/accijns-op-bier/Hopperbest schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:23:
[...]
Ik ben benieuwd wat je bedoelt met absurde accijnzen. Ik heb dit even gegoogled en ik kom op €7,49 per volumeprocent alcohol per hectoliter (dit zijn wel de accijnstarieven van 1 januari 2024 btw). Dus als ik dat goed begrijp is dat voor een flesje bier a 5% ongeveer 12 cent. Dat lijkt me niet overdreven veel.
En om even in het Seven Islands thema te blijvenop die anniversary set kom ik op ongeveer 45 cent per fles van €26 (uitgaande van 12%).
Grappig zo leer je nog eens wat. Mooi die onderlinge samenwerking, wist niet dat er zo onderling met elkaar wordt samengewerkt, het groter brouwen van bieren bij ander brouwerijen. Had wel eens gehoord dat Heidebrouwerij uit Ede het belegd had in Polen of Hongarije. Maar dat de gerenommeerde merken dit ook doen wist ik niet.Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:12:
[...]
Kijk maar eens op de blikken van 7i
Maar bij Frau Gruber zijn ze weg na een faliekant mislukte batch Citra Crush met ontploffende blikken tot gevolg. Deze komen tegenwoordig dus ook bij Stu Mostow vandaan.
Even snel een foto geschoten van het 330ml blikje van de Hazelnut Moctezuma gebrouwen door Kees
(Waar nog een mooi verhaal achter zit, maar dat vertel ik nog wel een keertje; het komt erop neer dat 7i deze eigenlijk niet goed gebrouwen vindt en derhalve is deze versie dus ook niet te vinden op Untappd. En probeer hem niet aan te maken, ze laten hem gelijk weer verwijderen)
[Afbeelding]
Wat is er met Stu Mostow overigens? Hebben die problemen? Wil binnenkort eens wat bestellen bij Piwne.
Setje Seven ziet er goed uit, zou ‘m zo bestellen… maar voorraad is nog wat ruim met o.a moersleutel, Bottle Logic, Fremont, BlackOut en Antwerp…
Ik heb het even doorgelezen. Weet niet hoe actueel dit allemaal is, maar volgens het artikel is de accijns in NL vier keer hoger dan in Duitsland en twee keer hoger dan in Belgie. Dus terugkomend op dat flesje bier dat hier 12 cent accijns heeft, dat heeft in Duitsland dus 3 cent accijns en 6 cent in Belgie. Waar hebben we het dan over? BTW overigens in Belgie is ook 21% en in Duitsland 19%, dus daar gaat het grote verschil ook niet inzitten.Edenaar1 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:02:
[...]
Als je de accijnzen vergelijkt met omringende landen en daarnaast de geheven btw erbij pakt worden het serieuze bedragen op een blikje of flesje bier (vind ik). Interessant stukje: https://www.nederlandsebr...economie/accijns-op-bier/
Sta jij nu bij de bierspeciaalzaak bij een blik van €8 te denken van poeh, da's toch wel 3 dubbeltjes accijns? De bieren zijn de laatste tijd steeds duurder geworden, maar ik denk dat de accijns daar maar een klein aandeel in heeft.
Oh, worden ze gebrouwen bij Stu Mostow? Dat wist ik niet, maar dat verklaart wel dat ze bij Piwne Mosty altijd wel Seven Island hebben (en voor een goede prijs, nu met de lopende korting zo'n 5,5 euro voor stouts, zelfs een voor nog geen 3 euro). Punt is natuurlijk dat je wel snel aan 15 euro verzendkosten zit.Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:12:
[...]
Kijk maar eens op de blikken van 7i
(Waar nog een mooi verhaal achter zit, maar dat vertel ik nog wel een keertje; het komt erop neer dat 7i deze eigenlijk niet goed gebrouwen vindt en derhalve is deze versie dus ook niet te vinden op Untappd. En probeer hem niet aan te maken, ze laten hem gelijk weer verwijderen)
[Afbeelding]
Tja, als je die verzendkosten verrekend met de (af en toe) flink lagere prijzen voor de bieren, samen met het uitgebreide assortiment, dan komt dit prima uit wmb.Hopperbest schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 00:38:
[...]
Oh, worden ze gebrouwen bij Stu Mostow? Dat wist ik niet, maar dat verklaart wel dat ze bij Piwne Mosty altijd wel Seven Island hebben (en voor een goede prijs, nu met de lopende korting zo'n 5,5 euro voor stouts, zelfs een voor nog geen 3 euro). Punt is natuurlijk dat je wel snel aan 15 euro verzendkosten zit.
Heb nog geen moment spijt van het stopzetten van mijn Guild. De indulgence bestel ik via mijn maatje, want die wil ik graag compleet houden, en voor de overige Moersleutels loop ik bij mijn lokale slijter naar binnen.
Eric, Signing off !!
Geen betere raad dan voorraadEdenaar1 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:10:
[...]
Setje Seven ziet er goed uit, zou ‘m zo bestellen… maar voorraad is nog wat ruim met o.a moersleutel, Bottle Logic, Fremont, BlackOut en Antwerp…
Eric, Signing off !!
Stu Mosotw hebben geen problemen hoor, tenminste niet dat ik weet.Edenaar1 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:10:
[...]
Wat is er met Stu Mostow overigens? Hebben die problemen? Wil binnenkort eens wat bestellen bij Piwne.
7i is juist daarheen gegaan voor hun bieren ivm ellende bij Frau Gruber, dus wellicht haal je deze twee door elkaar. (of ik heb iets gemist, dat kan ook)
Eric, Signing off !!
Had ze al besteld toen ik de melding kreeg van beerizer..Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:31:
[...]
Navraag bij PM leert dat zij deze niet gaan krijgen, dus nu bij Ilse besteld !!
(je bent 7i fanboy of niet hè)
Graag gedaan
Zit te twijfelen of ik nog meer bij haar bestel van 7i, kan het allemaal in 1 keer mee
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Wat is daar de reden achter? Ik dacht eerst dat het niet zo netjes was om een batch waar je zelf minder tevreden over bent te laten verwijderen, maar lijkt me dat gebruikers dan de algemene variant lager gaan raten - als het verschil al zo significant is en het niet gewoon een beetje perfectionisme is natuurlijkEric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:12:
[...]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Laten we zeggen dat Lefteris niet zo blij was met het feit dat Kees zich niet aan het recept had gehouden.Hertog schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 10:34:
[...]
Wat is daar de reden achter? Ik dacht eerst dat het niet zo netjes was om een batch waar je zelf minder tevreden over bent te laten verwijderen, maar lijkt me dat gebruikers dan de algemene variant lager gaan raten - als het verschil al zo significant is en het niet gewoon een beetje perfectionisme is natuurlijk
Heel eerlijk, stiekum vind ik de Kees-versie (330ml) lekkerder dan de 440ml versie.
Die van Kees is notiger en dat heeft mijn voorkeur bij dit biertje.
Eric, Signing off !!
Mijn voorraad 7i is nog meer dan toereikend en volgens mij heeft Ilse niets wat ik al niet op heb of op voorraad heb.AngelDust schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:36:
[...]
Had ze al besteld toen ik de melding kreeg van beerizer..
Graag gedaan
Zit te twijfelen of ik nog meer bij haar bestel van 7i, kan het allemaal in 1 keer mee![]()
Ben wel heel benieuwd naar de BA serie, heb er al vaker op van 7i en die stelden nooit teleur
Eric, Signing off !!
Dank voor de uitleg. Ook niet zo netjes van Kees om het recept aan te passen natuurlijk, dus ik snap de 'frustratie' dan wel. Maar alsnog, juist als er een merkbaar verschil is zou je die twee losse versies ook geschieden willen houden.Eric H schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:15:
[...]
Laten we zeggen dat Lefteris niet zo blij was met het feit dat Kees zich niet aan het recept had gehouden.
Heel eerlijk, stiekum vind ik de Kees-versie (330ml) lekkerder dan de 440ml versie.
Die van Kees is notiger en dat heeft mijn voorkeur bij dit biertje.
Ach ja, allemaal details natuurlijk. Straks lekker een lentebiertje op het terras
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Motoroil van de moersleutel en iets anders, maar zeer lekker is de imperial baltic porter Pohjala Oo.sambalmeneer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:01:
Verkrijgen bij AH, althans in Nederland, niet in België
Mijn voorraad 7i is bijna op....Eric H schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:19:
[...]
Mijn voorraad 7i is nog meer dan toereikend en volgens mij heeft Ilse niets wat ik al niet op heb of op voorraad heb.
Ben wel heel benieuwd naar de BA serie, heb er al vaker op van 7i en die stelden nooit teleur
Heb de vorige serie BA nog wel staan... denk dat die rond dezelfde prijs zaten?
Bier fan Fryske grûn!
Ik heb nog 21 unieke 7i in mijn koelkast staan
Wordt tijd om er maar eens een paar aan te gaan slaan
Eric, Signing off !!
Na al dat 7i gepraat hier heb ik er net bij De Caigny ook maar 2 meegenomen. En nog een stuk of 10 andere :x Het goedkoop tanken weer ruimschoots teniet gedaan. Maar qua prijzen blijft het toch erg leuk daar, allerlei 440 ml DIPA van prima brouwerijen voor ~4,5€.
Woon er op 20 min rijden vandaan
Woon er op 20 min rijden vandaan
Beeromaniac
Welke 7i heb je meegenomen bij de Caigny?
Kom er ook wel eens met mn maatje (die komt uit Roosendaal) dus herken me helemaal in je verhaal. Bier halen en goedkoop tanken ;-)
Kom er ook wel eens met mn maatje (die komt uit Roosendaal) dus herken me helemaal in je verhaal. Bier halen en goedkoop tanken ;-)
Eric, Signing off !!
De Citra Crush en Death Raiders.
Verder wat van Frau Gruber, Polly's, Arpus, Track en Prizm.
Die Prizm New Colors gisteren op en die was erg goed. Ook een over de datum Amerikaanse session IPA (normaal vallen die me erg tegen) "Outer Range Hydrologic" was voor 2€ erg goed.
Verder wat van Frau Gruber, Polly's, Arpus, Track en Prizm.
Die Prizm New Colors gisteren op en die was erg goed. Ook een over de datum Amerikaanse session IPA (normaal vallen die me erg tegen) "Outer Range Hydrologic" was voor 2€ erg goed.
Beeromaniac
Zo de voorraad was weer eens een keer bijna op dus weer eens aan het shoppen geweest. Deze keer eens 50 euro besteld bij Kees. 10 biertjes voor 50 Euro is dan tenminste best schappelijk.
Barrel Project Piana Vyshnia 2025
Mad about Hops: Falcones Flight 7Cs
Looking for Summer
Anniversary 10
Lights Out
Double Vision
Whole lotta Haze
Mad about hops Krush
Golden Bliss
Pastry Train Canele
Looking for Summer
Anniversary 10
Lights Out
Double Vision
Whole lotta Haze
Mad about hops Krush
Golden Bliss
Pastry Train Canele
[ Voor 21% gewijzigd door Louwke op 26-03-2025 10:28 ]
Untappd: Louwke80
Leuk! Ik zat ook al te azen op hun nieuwe-bieren-pakket met de bovenste drie bieren uit je lijstje. Maar Piwne Mosty heeft ook weer 20% korting op alles, en de Hopcrushers van Beerrepublic lachen ook naar me. Keuzes, keuzes...Louwke schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:26:
Zo de voorraad was weer eens een keer bijna op dus weer eens aan het shoppen geweest. Deze keer eens 50 euro besteld bij Kees. 10 biertjes voor 50 Euro is dan tenminste best schappelijk.
Looking for Summer
Anniversary 10
Lights Out
Double Vision
Whole lotta Haze
Mad about hops Krush
Golden Bliss
Pastry Train Canele
Ja die bovenste 3 wilde ik, maar niet het pakket met 2x van alle drie. Dus even afgetopt tot 50 euro. Verder een pakketje bij littlebeershop van een trip naar London van hem ter ere van het 6 jarig bestaan.Shrien schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Leuk! Ik zat ook al te azen op hun nieuwe-bieren-pakket met de bovenste drie bieren uit je lijstje. Maar Piwne Mosty heeft ook weer 20% korting op alles, en de Hopcrushers van Beerrepublic lachen ook naar me. Keuzes, keuzes...
Helaas zie ik dat stiekem de beershop best duur aan het worden is tov anderen, toch 0.5 euro tov biermeisje bijvoorbeeld. Iemand nog tips voor shops met genoeg keuze en niet te duur en in Nederland?
Untappd: Louwke80
Toevallig deze week nog bij https://www.rebelbeercans.nl/bierpakket/ besteld. Hebben vaak mooie aanbiedingen.Louwke schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:02:
[...]
Ja die bovenste 3 wilde ik, maar niet het pakket met 2x van alle drie. Dus even afgetopt tot 50 euro. Verder een pakketje bij littlebeershop van een trip naar London van hem ter ere van het 6 jarig bestaan.
Helaas zie ik dat stiekem de beershop best duur aan het worden is tov anderen, toch 0.5 euro tov biermeisje bijvoorbeeld. Iemand nog tips voor shops met genoeg keuze en niet te duur en in Nederland?
Tja je kunt natuurlijk via beerizer wat biertjes opzoeken. Zelf bestel ik bijna alles bij mr Hop, dat is ook lokaal, dus kan ik het mooi zelf ophalen. Met code spring10 heb je nu 10% korting tot en met aanstaande vrijdag, is wel regelmatig een dergelijke code. Als echte Nederlander kun je daar dan op wachten;)Louwke schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:02:
[...]
Ja die bovenste 3 wilde ik, maar niet het pakket met 2x van alle drie. Dus even afgetopt tot 50 euro. Verder een pakketje bij littlebeershop van een trip naar London van hem ter ere van het 6 jarig bestaan.
Weer lekker groot pakket bij Piwne Mosty geplaatst. Ook pakket van Dare to Drink Different besteld. Een Too Good Too Go pakket... Ben heel benieuwd!
Laat je even weten wat er in het DTDD pakket zit? Ben wel benieuwd.larry_flynt schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:24:
Weer lekker groot pakket bij Piwne Mosty geplaatst. Ook pakket van Dare to Drink Different besteld. Een Too Good Too Go pakket... Ben heel benieuwd!
Ik klik vanmiddag ook weer een Piwne Mosty bestelling bij elkaar als ze genoeg mooie verse neipa’s in voorraad hebben.
Inhoud kan je hier vinden in de reacties: https://nl.pepper.com/aan...bieren-vanwege-tht-349631Shrien schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:35:
[...]
Laat je even weten wat er in het DTDD pakket zit? Ben wel benieuwd.
Ik klik vanmiddag ook weer een Piwne Mosty bestelling bij elkaar als ze genoeg mooie verse neipa’s in voorraad hebben.
En 10% extra korting met de code : ACTIEDARE23
Die van mij is ook onderweg.
[ Voor 5% gewijzigd door wlchris op 27-03-2025 11:48 ]
Zal ik doen! Ik ga het pakket morgen even ophalen bij afhaalpunt.Shrien schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:35:
[...]
Ik kreeg net een bericht van de lokale bierwinkel. Een groot aantal Amerikaanse bieren, allemaal van Goose Island. Het goedkoopste biertje dat hij verkoopt kost €14,95, en de prijzen lopen gewoon op tot €174,99. Dat zijn toch geen normale prijzen voor een biertje? Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Het is gewoon wat de gek ervoor wil betalen....... ze zijn natuurlijk al niet goedkoop en import kost ook geld. Maar het is zoals met zoveel, beter duur dan niet te koop.
Wat een normale prijs voor een ''biertje'' is, is al lang niet meer zo eenvoudig te zeggen gezien de verschillen van bier, tegenwoordig. Of je bijna tweehonderd euro voor een flesje bereid bent uit te geven, verschilt per persoon. Ik zou het zelf ook niet zo gauw doen.GB_gaming101 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:15:
Ik kreeg net een bericht van de lokale bierwinkel. Een groot aantal Amerikaanse bieren, allemaal van Goose Island. Het goedkoopste biertje dat hij verkoopt kost €14,95, en de prijzen lopen gewoon op tot €174,99. Dat zijn toch geen normale prijzen voor een biertje? Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Veel spul van Goose Island is altijd aan de prijs, ook in de USA zelf. Ik kocht in 2019 een aantal flessen BCBS bij een slijter in Los Angeles en daar was zo'n flesje ook al eenvoudig $20 zonder belasting.
Hey, nog iemand uit Boxmeer! :-)GB_gaming101 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:15:
In navolging van de "triple hop"-reeks, brengt Duvel nu een meer mouterige Duvel tijdelijk op de markt, de Duvel Imperial Blond.
Vanaf 7 april verkrijgbaar.
https://www.gva.be/regio/...erial-blond/51749362.html
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Ben benieuwd, die triple hop was ook niet te drinken imo.Arator schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 16:44:
In navolging van de "triple hop"-reeks, brengt Duvel nu een meer mouterige Duvel tijdelijk op de markt, de Duvel Imperial Blond.
Nee? Vond die wel OK, erg veel citrus. De cashmere is misschien wat toegankelijkerChelseamarre123 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Ben benieuwd, die triple hop was ook niet te drinken imo.
Er zijn in 7 verschillende varianten van de tripel hop uitgebracht. 2 zijn er nu nog te krijgen.Chelseamarre123 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Ben benieuwd, die triple hop was ook niet te drinken imo.
• Amarillo
• Citra
• Sorachi Ace
• Mosaic
• HBC 366 (Equinox / Ekuanot)
• HBC 291 (Loral)
• Cashmere
Citra en Cashmere zijn vast opgenomen in het gamma.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
175 euro voor een pilsje is duur maar voor een Bourbon County Rare kan t een scherpe prijs zijn omdat t zeldzaam is. Of jij t er voor over hebt is het enige dat telt.GB_gaming101 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:15:
Hierbij de inhoud.Shrien schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:35:
[...]
Ik heb dit pakket ook besteld, maar bij mij zitten er een paar andere in.
Ik heb niet:
Fremont - Hustle
Fremont - Dark Star
Sierra Nevada - Cosmic Little Thing
Fuerst Wiacek - Resonance
In plaats daarvan heb ik :
Copenhagen Commons - Harbor Dip
Two Chefs - Funky Falcon
Garage Beer - Pristine
Weldwerks - Hypernova Wormhole
Iemand hier ervaring met https://hollandcraftbeer.nl/?
Heb de 21ste al besteld en betaald. Sinds de 22sts een PostNL verzendlabel.
Maar de tracking blijft stil. Mail wordt niet op gereageerd en telefonisch niet opgenomen..
Kan ik sluiten naar mijn 112 euro of zijn er meer ervaringen dat het lang duurt bij die toko?
PostNL label is trouwens gemaakt door "stadsbrouwerij Eindhoven" en niet door de webshop zelf.
Heb de 21ste al besteld en betaald. Sinds de 22sts een PostNL verzendlabel.
Maar de tracking blijft stil. Mail wordt niet op gereageerd en telefonisch niet opgenomen..
Kan ik sluiten naar mijn 112 euro of zijn er meer ervaringen dat het lang duurt bij die toko?
PostNL label is trouwens gemaakt door "stadsbrouwerij Eindhoven" en niet door de webshop zelf.
[ Voor 13% gewijzigd door Dennis1812 op 28-03-2025 17:43 ]
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Zijn hier nog mensen waar een stopgezet abo bij beerinabox ineens terug geactiveerd is?
Ik ben er ruim 2 jaar geleden mee gestopt omdat ik het niet meer de moeite vond. Vanmorgen plots een track&trace code in mijn mailbox en toen ik thuis kwam een doos bier voor de deur...
Heb het abo via de site opnieuw stopgezet en hen een mailtje gestuurd, benieuwd hoe ze hier op gaan reageren.
Ik ben er ruim 2 jaar geleden mee gestopt omdat ik het niet meer de moeite vond. Vanmorgen plots een track&trace code in mijn mailbox en toen ik thuis kwam een doos bier voor de deur...
Heb het abo via de site opnieuw stopgezet en hen een mailtje gestuurd, benieuwd hoe ze hier op gaan reageren.
Hoe heb je destijds het abonnement stopgezet? Echt opgezegd of alle boxen op skippen gezet? Als dat laatste het geval is, kan het kloppen dat je weer een box kreeg. Onlangs hebben we (ik in elk geval) een mail van de Beer gekregen waarin vermeld staat dat ze wat dingen veranderen. Een belangrijke alinea daarin : "Goed om nog te vermelden: alle boxen die in het verleden zijn geskipt, moet je opnieuw skippen".lordfragger schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:03:
Zijn hier nog mensen waar een stopgezet abo bij beerinabox ineens terug geactiveerd is?
Waarschijnlijk niet correct gedaan dan.Hopperbest schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:31:
[...]
Hoe heb je destijds het abonnement stopgezet? Echt opgezegd of alle boxen op skippen gezet? Als dat laatste het geval is, kan het kloppen dat je weer een box kreeg. Onlangs hebben we (ik in elk geval) een mail van de Beer gekregen waarin vermeld staat dat ze wat dingen veranderen. Een belangrijke alinea daarin : "Goed om nog te vermelden: alle boxen die in het verleden zijn geskipt, moet je opnieuw skippen".
Ik wacht hun reactie nog af, maar dit is in elk geval het laatste dat ik nog met hen te maken wil hebben.
Ook zoiets meegemaakt, hun site is echt bagger en die abonnementen zo vaag.lordfragger schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:41:
[...]
Waarschijnlijk niet correct gedaan dan.
Ik wacht hun reactie nog af, maar dit is in elk geval het laatste dat ik nog met hen te maken wil hebben.
Bij mij hebben ze wel voorgesteld om de box kosteloos terug te nemen.
Volgens mij is dat nu juist wat ze in die laatste update hebben willen oplossen. Minder abonnementen en een betere ledenomgeving. Of ze daar volledig in geslaagd zijn is een tweede.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:21:
[...]
Ook zoiets meegemaakt, hun site is echt bagger en die abonnementen zo vaag.
Ik heb mijn account daar verwijderd, ik was het gepruts zat. Na de voor mij mislukte adventkalender zien ze me niet meer terug...
Best before data varieren van pakweg half april tot december. Ik geloof dat de Hazy Nebula van Moersleutel april was, maar die was prima te drinken (en aan de cijfers op Untappd te zien ook bij anderen die dit pakket hebben besteld).Shrien schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 19:43:
[...]
Mooi pakketje voor nog geen 30 piek! Vallen de THT-data een beetje mee?
In ander nieuws: Ik had laatst een paar kneiterverse ne(d)ipa’s van LOST uit Zaandam gekocht bij de plaatselijke Ranzijn. Aanrader - echt mega lekkere bieren!
[Afbeelding]
PS. Ik heb twee keer een biertje van Lost gehad en twee keer viel het me op dat er weinig koolzuur in zat. Hoe was dat bij jou?
Ah, dat is stukken beter dan de 90% aan 12 maanden oude bieren bij de Hopcrushers van Beer Republic.Hopperbest schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 21:05:
[...]
Best before data varieren van pakweg half april tot december. Ik geloof dat de Hazy Nebula van Moersleutel april was, maar die was prima te drinken (en aan de cijfers op Untappd te zien ook bij anderen die dit pakket hebben besteld).
PS. Ik heb twee keer een biertje van Lost gehad en twee keer viel het me op dat er weinig koolzuur in zat. Hoe was dat bij jou?
En klopt ja, dat was dan ook precies mijn (enige) kritiekpunt van de twee LOST bieren die ik vooralsnog gedronken heb.
LOST is al langer lekker bezig: Stevie-P in "Speciaalbiertopic III"Shrien schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 19:43:
[...]
Mooi pakketje voor nog geen 30 piek! Vallen de THT-data een beetje mee?
In ander nieuws: Ik had laatst een paar kneiterverse ne(d)ipa’s van LOST uit Zaandam gekocht bij de plaatselijke Ranzijn. Aanrader - echt mega lekkere bieren!
[Afbeelding]
Ik heb inmiddels 20 bieren van ze gedronken. maar deze laatste nog niet. Bedankt voor de tip!
Als ik Google op 'Ranzijn' (Zaandam) dan krijg ik een tuin & dierenwinkel?Shrien schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 19:43:
[...]
Klopt, maar ze hebben er een landmarkt waar ook food producten worden verkocht waaronder ook wijn en (speciaal)bier.Dirtbiter schreef op maandag 31 maart 2025 @ 08:34:
[...]
Als ik Google op 'Ranzijn' (Zaandam) dan krijg ik een tuin & dierenwinkel?
Dit dus ja. Afgelopen keer was het lokale bier (Moersleutel en Lost) er in Alkmaar zelfs met 25% korting. Tevens staat er geadverteerd dat het 6 halen 5 betalen is qua bier, maar dat werkte niet i.c.m. de 25% korting.Wren schreef op maandag 31 maart 2025 @ 08:49:
[...]
Klopt, maar ze hebben er een landmarkt waar ook food producten worden verkocht waaronder ook wijn en (speciaal)bier.
Je kan daar ook een hapje en een drankje doen zelfs. De geadverteerde Kesbeke augurken-kroketjes moesten ook even geprobeerd worden.
Bericht gekregen dat mijn pakket van Piwne terug naar Polen is gestuurd, want het zou kapot zijn... Kut DHL
Intussen reactie gekregen en ik mag het pakket ook terugsturen. Buiten de overlast dus wel netjes opgelost.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:21:
[...]
Ook zoiets meegemaakt, hun site is echt bagger en die abonnementen zo vaag.
Of is het een slechte verpakking?larry_flynt schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:39:
Bericht gekregen dat mijn pakket van Piwne terug naar Polen is gestuurd, want het zou kapot zijn... Kut DHL
Ik ken weinig webshops die zo degelijk verpakken als Piwne.
Kan van beide kanten komen uiteraard (zowel DHL als Piwne). Een foutje is snel gemaakt.Dubbeldooier schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:25:
[...]
Maar er wordt hier specifiek afgegeven op 1 van de 2 partijen terwijl het niet duidelijk is wie er verantwoordelijk is.
Zal wel binnen 2 minuten uitverkocht zijnBobbo90 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:57:
Borefts kaartverkoop aanstaande vrijdag!
Bier fan Fryske grûn!
Waar lees je dat?Bobbo90 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:57:
Borefts kaartverkoop aanstaande vrijdag!
Hebben ze gepost op Facebook. Vrijdag om 12:00 klaar zitten.
Klopt, maar in het verleden heeft DHL het voor elkaar gekregen om zelfs de blikken te slopen. Ik kreeg de helft van de bestelling binnen en uiteindelijk wilden dhl de rest van de doos meenemen als bewijs, heb ik toen geweigerd en de verzendkosten kreeg ik naar rato terug van piwne mosty.Dubbeldooier schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:25:
[...]
Vermoed overigens dat er een gedeelte kapot is gegaan, een gedeelte achterover gedrukt en de rest in een nieuwe doos. Maar het karton dat ze gebruiken zou je kunnen gebruiken om een mooi tuinhuisje van te bouwen;)
Ach, zo heeft UPS het twee keer achter elkaar voor elkaar gekregen om mijn zending van Metaphore uit Tsjechië te slopen. Beide keren een fles kapot.
Het markante is dat ze dit de eerste keer hebben gemeldt; het was ook te zien in de track&trace. Ik kreeg de bestelling geleverd in een doos van UPS zelf.
Dit laatste was ook het geval bij zending 2. Echter hebben ze toen hun smoel gehouden en moest ik er zelf achter komen dat er een fles ontbrak.
Ongeschoold werk zullen we maar zeggen...
Het markante is dat ze dit de eerste keer hebben gemeldt; het was ook te zien in de track&trace. Ik kreeg de bestelling geleverd in een doos van UPS zelf.
Dit laatste was ook het geval bij zending 2. Echter hebben ze toen hun smoel gehouden en moest ik er zelf achter komen dat er een fles ontbrak.
Ongeschoold werk zullen we maar zeggen...
Eindelijk reactie van craft beer. Bier is helemaal niet voorradig ondanks wat website aangeeft.
Ze wilden wel een andere tripel sturen...
Euh.. gewoon geld terug.
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Die toko ga ik niet meer bestellen in elk geval.
Euh.. gewoon geld terug.
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Die toko ga ik niet meer bestellen in elk geval.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Even uit nieuwsgierigheid. Had je een specifieke reden daar te bestellen? Want ik heb even hun site bekeken en de meeste bieren zijn per 12 of 24 stuks en de prijzen liegen er ook niet om. Over het algemeen een stuk hoger dan elders. Ze hebben dan wel weer veel soorten van kleine(re) brouwerijen die je niet overal zomaar aantreft.Dennis1812 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:25:
Eindelijk reactie van craft beer. Bier is helemaal niet voorradig ondanks wat website aangeeft.
Euh.. gewoon geld terug.
:strip_exif()/f/image/yOkxUAd84CoiFjHM5UPVqEXI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LNqshxKUnWjeRhHtTlPy0aSp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gn3pzfaZgd8rjBMvZ17jXXNh.jpg?f=fotoalbum_large)