Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 189 ... 200 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:11

Shrien

frequent snoozer

DCNY schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 14:21:
[...]

Is dit een actie die voorbij is, of mis ik ergens iets? Zijn er vaak acties bij PM? Heb mn mandje ook weer goed gevuld, maar als t enkele tientjes kan schelen kan ik die in mn zak steken weer extra biertjes bestellen.
20% korting op alles, was eigenlijk de actie van gisteren maar hij staat nog live. Feest in Polen t/m volgende donderdag. Doe er je voordeel mee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Shrien op 21-02-2025 23:39 ]

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-11 10:50
Kapitein Merijn schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:46:
[...]

Heb bewust de goedkopere blikken laten staan om in verhouding de meeste korting te krijgen.
Er zijn regelmatig acties dat je 15-20% korting krijgt dus dan besteld ik wel weer de goedkopere ipa's.

Het is in ieder geval fijn shoppen bij PW en met Brouwers als Stu Mostow, Funky Fluid en NepoMucen zit het meestal wel goed. Het verpakken kunnen ook een hoop andere webshops nog wat van leren.
Dit schrijf je niet als je nuchter bent _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ #zoekdefouten

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:19
Iemand wel eens de whisky geprobeerd van bierbrouwers? Ben zelf geen echte liefhebber, een vriend wel, maar vraag me af of je voor dat geld wellicht beter een meer reguliere whisky moet kopen?

Voor zover ik weet heeft Jopen whisky en Vandestreek bourbon

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:36
brukskeluuk schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:02:
Iemand wel eens de whisky geprobeerd van bierbrouwers? Ben zelf geen echte liefhebber, een vriend wel, maar vraag me af of je voor dat geld wellicht beter een meer reguliere whisky moet kopen?

Het Anker (Gouden Carolus enzo) heeft ook z'n eigen whisky's. Ben geen enorme whisky kenner, maar ik vond die meer dan prima te drinken!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:50
brukskeluuk schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:02:

Je hebt/had whiskystokerij De Molenberg, een nevenproject van de voormalige eigenaar van brouwerij Het Anker. In 2023 is de stomerij stokerij (stomme autocorrect) mee geïntegreerd in de brouwerij, en eind 2024 is de brouwerij overgenomen door Brouwerij Huyghe. Gouden Carolus whisky's scoren redelijk goed.

Duvel heeft ook ooit een whisky uitgebracht, maar die kreeg niet echt goede recensies. Zelf nooit gedronken.

Heb je ook nog Wild Weasel whisky, van brouwerij Wilderen. Ooit op een whisky-tasting gedronken, en dat was het echt niet. Als je de waarderingen online bekijkt, hebben ze blijkbaar ook toppers, maar er zit geen vaste waarde in. De ene keer 91/100, dan weer 59/100, echt geen lijn in te trekken.

Dan is er nog de lokale brouwerij/stokerij Pirlot, maken zowel het bier als de whisky "Kempisch Vuur". Zij zouden de eerste Belgische praten whisky gemaakt hebben. Scoren online niet slecht. Zelf nog niet gedronken.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:18
Jorizzz schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:55:
[...]

Het Anker (Gouden Carolus enzo) heeft ook z'n eigen whisky's. Ben geen enorme whisky kenner, maar ik vond die meer dan prima te drinken!
De Gouden Carolus is zeker aan te raden als een redelijke middle of the road type whisky. Niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker.
Hun whisky-infused bieren zijn ook :9~

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:29
Ik kreeg net de promo mail binnen van The Garden Brewery, ze geven 20% korting tot 07-03, met de volgende code: YOLOFEBRUARY

https://thegarden.hr/shop...e2f7b73&mc_eid=80d27751ad

Als je nog niet eerder bij hun besteld hebt kun je het misschien ook combineren met de korting die ze hebben voor nieuwe klanten :-)

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-11 19:12
Kent iemand misschien een online biershop die EN de biercheque accepteert en waar je ook nog eens een koppeling kunt maken mat je Untapped account?

Dacht dat ik laatst eentje had gevonden maar kan hem niet meer vinden en ik heb voor 80 euro aan cheques te spenderen :) En vind zo'n koppeling met Untapped wel makkelijk.

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:29
bruce the boss schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:50:
Kent iemand misschien een online biershop die EN de biercheque accepteert en waar je ook nog eens een koppeling kunt maken mat je Untapped account?

Dacht dat ik laatst eentje had gevonden maar kan hem niet meer vinden en ik heb voor 80 euro aan cheques te spenderen :) En vind zo'n koppeling met Untapped wel makkelijk.
Wat betreft koppeling met je untapped ken ik alleen https://craftboxs.nl/
Maar ik weet zo niet of ze de biercheque accepteren

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 17:10
gustaveau schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:52:
Ik kreeg net de promo mail binnen van The Garden Brewery, ze geven 20% korting tot 07-03, met de volgende code: YOLOFEBRUARY

Als je nog niet eerder bij hun besteld hebt kun je het misschien ook combineren met de korting die ze hebben voor nieuwe klanten :-)
Dank voor het delen. Wil daar wel eens bestellen, maaR vind de keuze wel beperkt als het om stout gaat. Ze hebben sowieso geen Barrel Aged of Barley Wine zo te zien?

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:46

https://www.hopsandhopes.nl/en/ Schiet mij te binnen, weet niet zeker of ze nog steeds biercheques accepteren. Ik heb ze daar een jaar geleden nog wel verzilverd.

Untappd: politrix

• ZuurBiertje
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 16-07 23:19
gustaveau schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:52:

Wat hebben ze daar toch altijd heerlijke smaakcombinaties :9~ Een van mijn favo brouwerijen!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:25
The Garden heeft een leuke taproom/foodcourt in Zagreb, maar de bieren vind ik persoonlijk wel wat middelmatig. Niet vies, niet top, maar gewoon prima. Heb er 7 gehad en alles tussen de 3.25-3.75 gescoord.
Naar mijn smaak zijn de stouts allemaal wat laag in de alcohol, waardoor ze wat wateriger smaken of een hogere chocomel gehalte hebben.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

En en.... ken ik eigenlijk niet.

Maar voor biercheque is ook Buurtbier (Gert Jan) goed te doen en door het lokale karakter kun je ook bijzondere bieren / lage oplages uit de uithoeken van NL verkrijgen. Van sommige heeft hij soms maar 1 blikje of flesje staan.

• Edenaar1
Vraagje aan de kenners hier, ik heb me verbaasd sinds ik hier op dit forum kom dat er bijna altijd wel iemand is welke tips heeft voor leuke bier cafés / brouwerijen op (vakantie)bestemming. Nu ga ik me eraan wagen, iemand tips voor leuke tentjes / brouwerijen in Gdansk (Polen)?

• Wren
  • Laatst online: 18:04
Edenaar1 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:19:
Vraagje aan de kenners hier, ik heb me verbaasd sinds ik hier op dit forum kom dat er bijna altijd wel iemand is welke tips heeft voor leuke bier cafés / brouwerijen op (vakantie)bestemming. Nu ga ik me eraan wagen, iemand tips voor leuke tentjes / brouwerijen in Gdansk (Polen)?
Labeerynt vond ik daar prima te doen qua bier. Geen bier maar wel een aanrader om eens te proberen: https://www.wisniewski.ltd/en/lokal/gdansk

Lokale tent met alleen maar kersenlikeur,geheel in het rood

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:39
Als ik op reis ga, check ik deze altijd even: https://beergeeksworlddomination.nl/

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:46
goeie! die zou je in de OP kunnen verwachten

• ivo001
Dit is een restaurant en brouwerij in 1.
https://maps.app.goo.gl/hzMbiPRNoCB6m8YX6

• Edenaar1
Iemand ervaring met FiftyFifty Eclipse bieren? Prijzig.. het geld waard?

https://beerrepublic.eu/s...os=3&_psq=Fi&_ss=e&_v=1.0

• Edenaar1
Bedankt. Ga eens erop kijken.

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:52

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Edenaar1 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:26:

Ik heb de "Eclipse - High West Rye (2015)" gehad op 31-12-2022, dus lang geleden, maar toen wel 4,5 dop gegeven

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Edenaar1
AngelDust schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:49:
[...]

Ik heb de "Eclipse - High West Rye (2015)" gehad op 31-12-2022, dus lang geleden, maar toen wel 4,5 dop gegeven
Dat is een goede ervaring. Nu met korting bij BR, maar is het geld waard. Twijfel erover, zelf geen eerdere ervaringen met FiftyFifty

• Wren
Edenaar1 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:51:
[...]

Nu met korting bij BR, maar is het geld waard.
Dat is voor 100000% afhankelijk van aan wie je het vraagt. Ik vind een dergelijk bedrag voor zo'n fles absurd, een ander vindt het een koopje want Untappd.

• Wren
. Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Wren op 27-02-2025 15:59 ]

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Vraagje aan de kenners hier, ik heb me verbaasd sinds ik hier op dit forum kom dat er bijna altijd wel iemand is welke tips heeft voor leuke bier cafés / brouwerijen op (vakantie)bestemming.
Voor dichter bij huis: de Twentse bierbrouwerij in Hengelo heeft de microbrouwerij t.b.v. test en experiment brouwen midden in het café/restaurant staan. Helaas laten ze de grotere batches dan weer in België brouwen.
Maar je kunt er dus ook prima eten. (Of zaaltje huren met bierproeverij en rondleiding). Proeflokaal.

Via topic search zag ik deze nog niet besproken worden in iedergeval.

[ Voor 7% gewijzigd door Get!em op 27-02-2025 17:21 ]

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:26
Stukje buiten het centrum, maar ik vond Pub Spółdzielczy top :)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• DexterDee
  • Laatst online: 15:16

DexterDee

I doubt, therefore I might be

ivo001 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 10:13:
The Garden heeft een leuke taproom/foodcourt in Zagreb, maar de bieren vind ik persoonlijk wel wat middelmatig. Niet vies, niet top, maar gewoon prima. Heb er 7 gehad en alles tussen de 3.25-3.75 gescoord.
Naar mijn smaak zijn de stouts allemaal wat laag in de alcohol, waardoor ze wat wateriger smaken of een hogere chocomel gehalte hebben.
Ik heb er 104 gehad van The Garden en mijn range ligt tussen de 3.25 - 4.30. Mijn "best gewaardeerde" biertje was de Imperial Raspberry & Coconut Stout, een imperial double pastry stout in collab met Totenhopfen Brauhaus uit Luxemburg. Ik vermoed een momentopname, want ik kan me niet voorstellen dat ik die snel nog boven de 4 zou scoren vandaag de dag.

Het best gewaardeerde The Garden bier in mijn lijst is de Double Imperial Chocolate Cheesecake Stout met een global rating van 4.13. Dat is tevens ook het best gewaardeerde bier in hun hele Untappd collectie van 325 bieren. Zeker niet extreem hoog, ze maken dus geen echte hoogvliegers zo lijkt het.

Wel een leuke exercitie om eens door ratings te bladeren. Mijn top 3 bieren die ik ooit op heb met de hoogste global rating zijn deze:

1. A Smile of Fortune (Batch 4) van Schramm's Mead - 4.72
2. Emperor Julius van Tree House Brewing Company - 4.57
3. Holidays van Moersleutel Craft Brewery - 4.54

En omdat er zonder flop ook geen top is, de top 3 bieren met de laagste global rating die ik ooit op heb:
1. Gordon Xplosion Red Fruit van John Martin en Timmermans - 2.04
2. Gordon Xplosion Peach van John Martin en Timmermans - 2.28
3. Hazy Holidays van vandeStreek bier - 2.28

Mijn persoonlijk slechts beoordeelde bier is de Zoutelande Blond van Slot Oostende met een 1.75 :+

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNeIiQfobnw4nLV_kfoSe_QTaqI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6xqzCy71LLcFq0aci7qFvVOm.jpg?f=user_large
Vandaag deze set ontvangen van de Nederlandse brouwer, happy demons. Ik ga ze met “hop on hop off” een dagje helpen, dus nu kan ik vast alles proeven 8)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• ivo001
Edenaar1 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:26:

Ik heb de Eclipse - Tiramisu (2021) nog in de kast staan. Ooit bij Beerrepublic de Bottlecrusher box gekocht van €330 voor €150 waar ze in zaten.

Heb de Eclipse - Dirty Chai (2021) wel al gehad en die vond ik wel erg lekker, een 4.25 van mij.

• ivo001
DexterDee schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:47:
[...]

Wel een leuke exercitie om eens door ratings te bladeren. Mijn top 3 bieren die ik ooit op heb met de hoogste global rating zijn deze:

1. A Smile of Fortune (Batch 4) van Schramm's Mead - 4.72
2. Emperor Julius van Tree House Brewing Company - 4.57
3. Holidays van Moersleutel Craft Brewery - 4.54

En omdat er zonder flop ook geen top is, de top 3 bieren met de laagste global rating die ik ooit op heb:
1. Gordon Xplosion Red Fruit van John Martin en Timmermans - 2.04
2. Gordon Xplosion Peach van John Martin en Timmermans - 2.28
3. Hazy Holidays van vandeStreek bier - 2.28

Mijn persoonlijk slechts beoordeelde bier is de Zoutelande Blond van Slot Oostende met een 1.75 :+
In mijn geval zijn dat:
1. 3 Sons Brewing - Family Select 4.72 gedronken op Beer Geek Madness 2023 in Wroclaw, Polen.
2. Schramm's Mead - Madeline 4.59 gedronken in een bar in Vilnius
3. LERVIG - Paragon Off the Rack Rum Barrel By Rackhouse 4.53 gedronken bij Goesting Winterbierfestival 2024. Helaas wel bijna bevroren uit de tap.

De grootste flop was de Borsodi Sörgyár - Riesenbrau wat ze verkochten op de Budapest Boat Pary (dikke afrader)
Ook deze Meulenbeek van brouwerij 't Meuleneind was niet best, die heb ik op 0.75 geparkeerd :+

• Edenaar1
ivo001 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:26:
[...]

Ik heb de Eclipse - Tiramisu (2021) nog in de kast staan. Ooit bij Beerrepublic de Bottlecrusher box gekocht van €330 voor €150 waar ze in zaten.

Heb de Eclipse - Dirty Chai (2021) wel al gehad en die vond ik wel erg lekker, een 4.25 van mij.
Dank! Heb toch maar een aantal aangeschaft. Kreeg boven de 25% korting nog eens 25% korting 😬. Dan wel interessant maar alsnog prijzig voor een flesje.

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 18:47
Edenaar1 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:37:
[...]

Dank! Heb toch maar een aantal aangeschaft. Kreeg boven de 25% korting nog eens 25% korting 😬. Dan wel interessant maar alsnog prijzig voor een flesje.
Hoe dan? Had je een kortingscode ofzo?

Untappd: Kapitein_Merijn

• AngelDust

AngelDust

Edenaar1 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:51:
[...]

Dat is een goede ervaring. Nu met korting bij BR, maar is het geld waard. Twijfel erover, zelf geen eerdere ervaringen met FiftyFifty
Tsja, ik heb hem gedronken met Oud&Nieuw.. dus geen review bij gezet toen haha... was ook het laatste biertje van de avond denk ik :P

Bier fan Fryske grûn!

• Edenaar1
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:45:
[...]

Hoe dan? Had je een kortingscode ofzo?
Via iemand die ik ken, heeft (dealer)korting. Dit maakte het dan wel extra leuk.

• Edenaar1
AngelDust schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 07:54:
[...]

Tsja, ik heb hem gedronken met Oud&Nieuw.. dus geen review bij gezet toen haha... was ook het laatste biertje van de avond denk ik :P
Waardeer je reactie, kende de brouwerij niet. Leken me leuke flessen, maar heb ook wel eens gelezen (hier op dit forum) dat ratings via Untappd gekocht worden, dus vandaar de vraag of iemand ervaring met brouwerij heeft.

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15:56
Ratings worden niet gekocht, maar kunnen wel beïnvloed zijn door andere zaken dan hoe lekker het bier is. Prijs, zeldzaamheid, naam van de brouwer, de score zelf.. Zeker bij een klein aantal ratings (<1k) moet je het met een korrel zout nemen. Uiteindelijk is het natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak

• bbunn07
Wren schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:58:
[...]

Dat is voor 100000% afhankelijk van aan wie je het vraagt. Ik vind een dergelijk bedrag voor zo'n fles absurd, een ander vindt het een koopje want Untappd.
"want Untappd" klinkt wat bitter. Het kan natuurlijk ook dat het een heel lekker of bijzonder bier is en daarom zijn geld waard

• Wren
bbunn07 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:27:
[...]

"want Untappd" klinkt wat bitter. Het kan natuurlijk ook dat het een heel lekker of bijzonder bier is en daarom zijn geld waard
Het was niet bitter bedoeld. Ook hier is de discussie wel eens gevoerd over dat Untappd scores ook beïnvloed worden door beschikbaarheid van het bier en de prijs. En dan zijn er nog de unieke check-in jagers. Allemaal factoren die in een vicieuze cirkel de prijs opdrijven, imho :)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:54

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wren schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:32:
[...]

Het was niet bitter bedoeld. Ook hier is de discussie wel eens gevoerd over dat Untappd scores ook beïnvloed worden door beschikbaarheid van het bier en de prijs. En dan zijn er nog de unieke check-in jagers. Allemaal factoren die in een vicieuze cirkel de prijs opdrijven, imho :)
Untappd is zeker in behoorlijke mate verantwoordelijk voor de prijs. Naast de (kunstmatige) zeldzaamheid van een bier.

Het is goed te zien bij b.v. de Beer Temple in Amsterdam. De 4.2+ scorende bieren zijn bijna altijd de duurste bieren, zowel van tap als uit blik.
Prima tent trouwens, ik kom er graag, duur of niet :+

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:08
De Beer heeft een zomer adventskalender. Opzich wel een grappig idee. Weet iemand of ze dit vorig jaar ook deden en heeft iemand er ervaring mee?

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:33
Kwam deze tegen in een Nettorama, 5 euro per stuk. De eerste al open getrokken (chivas whisky barrels).

Wel echt een aanrader mocht je een Nettorama in de buurt hebben.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqP4EAD-rS7VuER62hF6wMXNWkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6dbFDCXHMMpUlEXlGHeaH2t5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door mathy_ op 28-02-2025 19:08 ]

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
Conundrum51 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 17:48:
De Beer heeft een zomer adventskalender. Opzich wel een grappig idee. Weet iemand of ze dit vorig jaar ook deden en heeft iemand er ervaring mee?
Gelet op de reacties hier op hun wintereditie, laat ik deze mooi passeren.

Ander biernieuws, Westmalle komt met een nieuw bier, genaamd Duo, enkel verkrijgbaar van de tap. Het wordt een melange van hun tripel en hun extra.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250228_95099975

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:39
Ben erg benieuwd naar die Westmalle vd tap

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
Voor de BA liefhebbers misschien nog een leuk doosje om het weekend in te luiden.

Jopen heeft weer een BA Baracus box beschikbaar!

https://www.jopenbier.nl/...box-30-jaar-jopen-editie/

Fijn weekend allen!

• Hopperbest
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17:20
Nitrorcr schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:38:
Voor de BA liefhebbers misschien nog een leuk doosje om het weekend in te luiden.

Jopen heeft weer een BA Baracus box beschikbaar!

Fijn weekend allen!
Met een vintage Koyt bier uit 2003. Da's gewoon ouder dan heel wat brouwerijen van vandaag.

Opvallend: op de foto staan 15 biertjes, in de omschrijving tel ik 14. Bovendien klopt de 'before' prijs ook niet. Koop je ze los dan kom je op €106. De aanbieding is dan nog steeds goed, maar niet zo goed als het lijkt.

Altijd nog beter dan Moersleutel die een box hadden die duurder was dan de losse bieren :P

[ Voor 26% gewijzigd door Hopperbest op 28-02-2025 21:58 ]

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Hopperbest schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:45:
Opvallend: op de foto staan 15 biertjes, in de omschrijving tel ik 14. Bovendien klopt de 'before' prijs ook niet. Koop je ze los dan kom je op €106. De aanbieding is dan nog steeds goed, maar niet zo goed als het lijkt.
Intussen tel ik er al maar 11 meer, waarschijnlijk wel nog voor dezelfde prijs (89.99). Er staat ook nergens hoeveel bieren je krijgt, mogelijk vullen ze aan met enkele dubbels, maar mogelijks dus ook niet...

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
lordfragger schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:20:
[...]

Intussen tel ik er al maar 11 meer, waarschijnlijk wel nog voor dezelfde prijs (89.99). Er staat ook nergens hoeveel bieren je krijgt, mogelijk vullen ze aan met enkele dubbels, maar mogelijks dus ook niet...
De specifieke inhoud staat onder de algemene omschrijving van de box. Mogelijk moet je het veldje even open klikken dmv de plus knop.

Er zitten inderdaad wat dubbele bij, maar dat vind ik geen probleem. Aan eenieder natuurlijk zelf te beslissen hoe of wat. Ik deelde de link iig even omdat we dit topic volgen voor het bier, toch? :9B

• squzzi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:55
Welkom10 geeft nog 10% korting op de Jopen BA Box

• bbunn07
Arator schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:14:
[...]
Ander biernieuws, Westmalle komt met een nieuw bier, genaamd Duo, enkel verkrijgbaar van de tap. Het wordt een melange van hun tripel en hun extra.
Kun je thuis ook maken lijkt mij zo :P flesje van elk kopen en de "melange" zelf maken.

Zo schijnt het ook een goed idee zijn om hun dubbel en tripel te mixen (sorry, een melange te maken van die 2). Zelf nog niet geprobeerd maar wel een interessant idee

• Jorizzz
  • Laatst online: 10:36
bbunn07 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:40:
[...]

Kun je thuis ook maken lijkt mij zo :P flesje van elk kopen en de "melange" zelf maken.

Zo schijnt het ook een goed idee zijn om hun dubbel en tripel te mixen (sorry, een melange te maken van die 2). Zelf nog niet geprobeerd maar wel een interessant idee
Een 'trip trap' heet dat. Half glas Westmalle tripel uit fles, aanvullen met de dubbel van de tap.

• icedwarf
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53
lordfragger schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:20:
[...]

Het zouden er 14 moeten zijn :9 volgens de factuur die ik gisteren na bestelling ontvangen heb.

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Nitrorcr schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:45:
[...]

De specifieke inhoud staat onder de algemene omschrijving van de box. Mogelijk moet je het veldje even open klikken dmv de plus knop.

Er zitten inderdaad wat dubbele bij, maar dat vind ik geen probleem. Aan eenieder natuurlijk zelf te beslissen hoe of wat. Ik deelde de link iig even omdat we dit topic volgen voor het bier, toch? :9B
Je hebt gelijk, niet gemerkt door een onzichtbare scrollbar 8)7

Zo ziet het er wel best interessant uit!

• TommyL0204
  • Laatst online: 17:44
Bij de Aldi hadden ze biertjes van Stadshaven Brouwerij. Ik heb de Octopus Blond (met blood orange en kiwi berry) en de Piranha Triple (met kumquat en mango) meegenomen.

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Normaal geen fan van Gulpener tot dusver, maar deze smaakt prima 👌 Soepel wn mooi in balans.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvtZeukqn7K0Uc6IW3SIivtbBdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q9JlayBHA7lFjnFqUUlZzPNa.jpg?f=fotoalbum_large

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:48
mathy_ schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:02:
Kwam deze tegen in een Nettorama, 5 euro per stuk. De eerste al open getrokken (chivas whisky barrels).

Wel echt een aanrader mocht je een Nettorama in de buurt hebben.[Afbeelding]
Damn! Dat is een mooie prijs. Rond de feestdagen was die nog 12,99 bij de Netto, vond de Chivas erg lekker! Nu heeft de Netto ze hier (Nieuwegein) niet meer helaas.

• Edenaar1
Martijn1990 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 06:12:
[...]

Damn! Dat is een mooie prijs. Rond de feestdagen was die nog 12,99 bij de Netto, vond de Chivas erg lekker! Nu heeft de Netto ze hier (Nieuwegein) niet meer helaas.
Ja hier in Ede ook niks te beginnen.. jammer!
Mooie flessen voor een meer dan goede prijs 😜

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:06

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Sale bij Naeckte Brouwers met een verrassingsbox 24 'buitenbeentjes' (met slecht etiket of 'niet vol genoeg') voor 29,95 of 12 wilde bieren ook voor 29,95: https://naecktebrouwers.myonline.store
Nee, ik heb geen aandelen ;) Zelf ook niet besteld omdat de kelder nog vol genoeg staat, maar wellicht heeft iemand er iets aan.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 12:05
Ondernemer Roel Buckens is de ongekroonde koning van het crowdfunden. In acht rondes haalde hij ruim 9 miljoen euro op bij zijn community van 7000 fans. Met het geld bouwt hij Frontaal uit tot grootste microbrouwer van Nederland.

https://www.deondernemer....ange-roel-buckens~4b264e9

En ik denk dat Roel nog lang niet klaar is met gratis geld ophalen :P
Roel Buckens zegt het achteloos als hij van een balkon op een meter of vijf, zes hoog over de enorme brouwerijhal kijkt. Achter hem is een aannemer bezig scheidingswanden te plaatsen. In een oogopslag is te zien wat de oprichter en eigenaar van de Bredase bierbrouwer Frontaal Brewing Company doet om dit jaar break-even en daarna weer met winst af te sluiten. ,,We vullen af voor derden, en de helft van ons pand verhuren we voor vijf jaar aan een internationale verhuizer, daarom laten we een scheidingswand bouwen.”

[ Voor 38% gewijzigd door Saitek op 04-03-2025 21:56 ]

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hertog schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:07:
Sale bij Naeckte Brouwers met een verrassingsbox 24 'buitenbeentjes' (met slecht etiket of 'niet vol genoeg') voor 29,95 of 12 wilde bieren ook voor 29,95: https://naecktebrouwers.myonline.store
Nee, ik heb geen aandelen ;) Zelf ook niet besteld omdat de kelder nog vol genoeg staat, maar wellicht heeft iemand er iets aan.
Ik heb mijn bestelling binnen.
De buitenbeentjes bevat in mijn geval:
4x Dirndl tht 2025-08
4x Hoei tht ?
4x Feeks tht 2026-04
4x Amazone tht 2026-03
4x Naeckte Bock tht 2026-08
4x Pontus Ondergistend Bockbier tht 2025-08

Van de wilde bieren box staat op de website wat er in moet zitten, maar dat was in mijn geval iets anders.
Ipv Naecktstrand en Bellatrix heb ik Zianiah en Nashira ontvangen.

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
TommyL0204 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:31:
Bij de Aldi hadden ze biertjes van Stadshaven Brouwerij. Ik heb de Octopus Blond (met blood orange en kiwi berry) en de Piranha Triple (met kumquat en mango) meegenomen.
Die heb ik 2 weken geleden ook meegenomen bij de Aldi hier, maar het is wel duidelijk waarom ze bij de prijsstunter in de schappen lagen: https://www.productwaarsc...ij-bieren-in-blik-dec-24/ :+

Precies de EAN codes die vermeldt worden in de waarschuwing. Gelukkig geen bierfontijn gehad hier thuis. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• DVNE
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 16:31
Martijn1990 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 06:12:
[...]

De Boni in Maarssen heeft ze sinds een paar weken wel weer staan mocht je er echt naar op zoek zijn (ik ben zelf al een tijdje aan het wachten tot er korting op komt... :X ).

Overigens heb ik zelf vorige week nog een paar La Trappe Chateau de l'Horte voor 7,50 bij de Plus op de Croeselaan in Utrecht gescoord. Mogelijk interessant voor mensen uit omgeving Utrecht, maar er stonden er misschien nog een 12-tal..

Update: er staan er nu nog 10

• bruce the boss
  • Laatst online: 06-11 19:12
Binnenkort een weekendje naar Zeist. Is daar op bier gebied nog iets te beleven?

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-11 14:13
bruce the boss schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 22:00:
Binnenkort een weekendje naar Zeist. Is daar op bier gebied nog iets te beleven?
Ik werk er, maar niet echt iets spannends qua bier voor zover ik weet.

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-11 16:55
Stevie-P schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:18:
[...]

Van de wilde bieren box staat op de website wat er in moet zitten, maar dat was in mijn geval iets anders.
Ipv Naecktstrand en Bellatrix heb ik Zianiah en Nashira ontvangen.
ik had ook 2 verkeerde bieren in de doos, na een mailtje is dat keurig opgelost.

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

• Stevie-P
  • Niet online
pc_freak1 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:27:
[...]

ik had ook 2 verkeerde bieren in de doos, na een mailtje is dat keurig opgelost.
Fijn! Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn mail van vrijdag. Al heb ik geschreven dat ik prima tevreden ben met de geleverde bieren, maar ik wilde ze op de hoogte stellen dat de tekst in de shop wellicht geüpdatet moet worden.

• brukskeluuk
  • Laatst online: 14:19
Hertog schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:07:
De box met 24 flessen is ook weer aangevuld. Wel verzendkosten onder de 35 euro, maar geen straf om daarvoor enkele biertjes meer te bestellen.

• Wren
brukskeluuk schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:31:
[...]

De box met 24 flessen is ook weer aangevuld. Wel verzendkosten onder de 35 euro, maar geen straf om daarvoor enkele biertjes meer te bestellen.
Het is verzendkosten onder de 39 euro, maar nog steeds een leuke deal :)

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:29
[...]

Dank voor de tip, deze en de barrel aged bestelt :)

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:23

Honesty

kattenneus!

[...]

Ook besteld ben benieuwd, ook de porter en de blond besteld. Zag wel veel wijn barrel aged bieren bij hun.

Festina lente

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:41
Afgelopen week mijn bierglazen flink zitten uitzoeken en grotendeels naar zolder gebracht (opslag… zonde om weg te gooien).

Kom ik bij de kringloop waar mijn vrouw heen wilde toch weer een pareltje tegen die ik niet kon weerstaan… nieuw voor €0,75 (en men heeft hem verkeerd afgerekend zag ik thuis… €0,45 betaald dus;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MetUpPDWBjyha-pEIaigWv6AQbU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UVP2G5hTKoqUi5VZUZEZXkLC.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam hem online tegen voor rond de €27,50 ik de aanbieding 😅

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 14-03-2025 21:51 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 12:05
Stufferdt schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:42:
Normaal geen fan van Gulpener tot dusver, maar deze smaakt prima 👌 Soepel wn mooi in balans.

[Afbeelding]
Vanavond de Gulpener Classic Blend (Whisky BA 2020) gekocht en gedronken. Ik kan tot nu toe de Gulpener lijn wel erg waarderen. Erg lekkere bieren imo

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:23

Honesty

kattenneus!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFMjWsvyj6T0AUlUNt_PztA24BU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lCmXxMJPHozMr5qkErfMSdaZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ze zijn al binnen, weet niet hoe of iedereen dezelfde bieren krijgt maar ik heb deze, van ieder flesje 4.
Alleen weizen is mijn smaak niet echt maar die pakt mijn zoon maar.

Festina lente

• Stevie-P
  • Niet online
Honesty schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 15:24:
[Afbeelding]

Ze zijn al binnen, weet niet hoe of iedereen dezelfde bieren krijgt maar ik heb deze, van ieder flesje 4.
Alleen weizen is mijn smaak niet echt maar die pakt mijn zoon maar.
Blijkbaar verschilt het: Stevie-P in "Speciaalbiertopic III"

• Edenaar1
Vraagje; is het model / abonnement van Beer in a Box veranderd? Het exclusive pakket; had je elke maand een brouwer met een samenstelling. Nu zie ik dat niet meer terug..

• squzzi
Edenaar1 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:47:
Vraagje; is het model / abonnement van Beer in a Box veranderd? Het exclusive pakket; had je elke maand een brouwer met een samenstelling. Nu zie ik dat niet meer terug..
https://www.beerinabox.nl/bier/bestellen/start/exclusive

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:11

Shrien

frequent snoozer

Ik herken het onder(bier)buik gevoel van @Edenaar1, deze kan best eens uitgefaseerd zijn. De link kan dan nog bestaan, maar het is nergens meer te vinden en ze voegen geen nieuwe toe box toe.

• Hopperbest
Shrien schreef op maandag 17 maart 2025 @ 18:59:
[...]

Ik herken het onder(bier)buik gevoel van @Edenaar1, deze kan best eens uitgefaseerd zijn. De link kan dan nog bestaan, maar het is nergens meer te vinden en ze voegen geen nieuwe toe box toe.
Ik kreeg onlangs een mail van ze, en daaruit kan ik niet opmaken dat ze met de Exclusive Global club gestopt zijn. Wel hebben ze de andere pakketten aangepast en de prijs iets verhoogd. Als ik inlog dan krijg ik gewoon te zien dat ik lid van de Exclusive Global club ben en kan daar ook de boxenplanner zien.

Wat wel klopt is dat ze deze maand later zijn met het bekendmaken van de brouwer voor deze maand.

PS. even een vraagje voor andere leden. Afgelopen maand (Funky Fluid) wilde ik skippen omdat ik al een bestelling had staan van Piwne Mosty. Mail over de nieuwe box kwam 12 februari laat, maar op 14 februari kon ik in de boxenplanner al niet meer skippen. Ik was in de veronderstelling dat je boxen kon skippen, maar natuurlijk wil ik dan graag eerst weten wat ik skip. Mail gestuurd naar de Beer en het werd uiteindelijk wel geregeld, maar eigenlijk zat de februari box al in de molen. Nu las ik hier wel eens van mensen die een maand skipten, maar deden jullie dat dan voordat de inhoud/brouwer bekend was of pas daarna?

• squzzi
Hopperbest schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:50:
[...]

Ik kreeg onlangs een mail van ze, en daaruit kan ik niet opmaken dat ze met de Exclusive Global club gestopt zijn. Wel hebben ze de andere pakketten aangepast en de prijs iets verhoogd. Als ik inlog dan krijg ik gewoon te zien dat ik lid van de Exclusive Global club ben en kan daar ook de boxenplanner zien.

Wat wel klopt is dat ze deze maand later zijn met het bekendmaken van de brouwer voor deze maand.

PS. even een vraagje voor andere leden. Afgelopen maand (Funky Fluid) wilde ik skippen omdat ik al een bestelling had staan van Piwne Mosty. Mail over de nieuwe box kwam 12 februari laat, maar op 14 februari kon ik in de boxenplanner al niet meer skippen. Ik was in de veronderstelling dat je boxen kon skippen, maar natuurlijk wil ik dan graag eerst weten wat ik skip. Mail gestuurd naar de Beer en het werd uiteindelijk wel geregeld, maar eigenlijk zat de februari box al in de molen. Nu las ik hier wel eens van mensen die een maand skipten, maar deden jullie dat dan voordat de inhoud/brouwer bekend was of pas daarna?
Ik heb die van januari geskipped toen ik wist welke brouwer het was, dus erna.

Maar eens dat de communicatie/webinterface wel beter kan. In mijn omgeving staat ook 20/3 dat de nieuwe box wordt verzonden, maar wil toch wel graag eerst weten wat het gaat worden.

Wat betreft die mailing laatst over de andere boxen, vond ik ook erg verwarrend maar daaruit kon ik ook niet opmaken dat de exclusive box zou gaan stoppen.

We gaan het denk ik wel merken aankomende dagen 🫣

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 15:53
Het is wel echt onduidelijk ja.
Er staat dan vanaf de 20e is de box beschikbaar, maar er staat ook dat de box de 20e wordt verzonden.
Je wordt ook nooit echt actief geinformeerd heb ik het idee, maar wellicht is dat juist het verdienmodel.
Bij mij heeft dat het gevolg dat ik de boxen standaard skip en alleen opt-in doe als ik ze interessant vind.

Maar zou liever zien dat er met vaste dagen wordt gewerkt.

15e van de maand: box bekend maken
20e van de maand: uiterste datum om te skippen
Vanaf de 25e: verzending

Zoiets...

Dit heb ik in de enquete ook aangegeven een tijdje terug, maar daar is nog niks mee gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Zjoske78 op 18-03-2025 09:16 ]

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:44
bedankt voor de reminder, net maar even ingelogd en de verzenddatum in de boxenplanner aangepast naar het einde van de maand. Donderdag maar eens kijken wat de brouwer is en dan kan ik hem daarna altijd nog annuleren

• Wren
Zjoske78 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 09:15:
Het is wel echt onduidelijk ja.
Er staat dan vanaf de 20e is de box beschikbaar, maar er staat ook dat de box de 20e wordt verzonden.
Je wordt ook nooit echt actief geinformeerd heb ik het idee, maar wellicht is dat juist het verdienmodel.
Bij mij heeft dat het gevolg dat ik de boxen standaard skip en alleen opt-in doe als ik ze interessant vind.

Maar zou liever zien dat er met vaste dagen wordt gewerkt.

15e van de maand: box bekend maken
20e van de maand: uiterste datum om te skippen
Vanaf de 25e: verzending

Zoiets...

Dit heb ik in de enquete ook aangegeven een tijdje terug, maar daar is nog niks mee gedaan.
Het lijkt er op dat ze het zelf ook een beetje waren vergeten:

"goedemorgen, goed dat je mailt.
je hebt helemaal gelijk, we gaan deze week de aankondiging sturen, zal de datum laten aanpassen"

• squzzi
Ze hebben nu in ieder geval bij de boxenplanner de brouwerij er bij staan en de datum op 27/03 gezet.

Box: Oso Brew Co.

Toevallig paar weken terug 1 blik van ze gekocht (nog niet op), lijkt me wel een brouwerij met fijne biertjes :)

[ Voor 32% gewijzigd door squzzi op 18-03-2025 17:07 ]

• Hopperbest
Ik vind de Oso Brew box best wel mwoah. 10 bier, vrijwel allemaal IPA en 2 bier die ik niet onder de noemer 'all killer, no filler' wil scharen. Ik sla deze over.

• squzzi
Oh, had de inhoud nog niet gezien, ben ook niet echt impressed nee.

• Edenaar1
Dank voor reactie van ieder hier. Lag het dus niet aan mij.. communicatie is niet het beste punt van Beer in A Box. De laatste leuke box was overig stigbergets en Puhaste, de andere aangeboden boxen vond ik net zoals deze tegenvallen. Ik pass ook.

• Edenaar1
Shrien schreef op maandag 17 maart 2025 @ 18:59:
[...]

Gelukkig 😬. Snapte er zelf al niks meer van, maar inmiddels opgehelderd.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JKLl_tPipK8DrOkOntKSwdoVV8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2Y1awkdMd3IZp1jNepgpqdG.jpg?f=fotoalbum_tile

Wat euro/Liter betreft staat het in m'n top1 duurste bieren. Nu maar hopen dat dit het waard is. ;)
Had een cadeaubon, dan maakt het de uitgave wat makkelijker..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Theaumas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 09:22
Hi all,

Afgelopen december heb ik mezelf getrakteerd op de Moersleutel adventbox omdat ik altijd wel houd van stevige stouts, vooral in de donkere dagen.
Heb ze gedurende de weken af en toe eens eentje open getrokken.
Normaal gesproken kan ik redelijk smaken herkennen in dranken, of in elk geval er iets uit opmaken. Hoewel ik de bieren niet tegen vind vallen, heb ik er moeite mee om verschillende smaken uit de bieren te herkennen, en lijken ze allemaal behoorlijk op elkaar.

Mijn vraag is of anderen dit ook op hebben gemerkt, of ligt het echt een mij? Misschien proef ik niet goed of heb ik te weinig ervaring met Moersleutel of ben ik naar de verkeerde smaken op zoek. Ik weet het niet.

Begin zo langzamerhand aan de laatste blikken en zou fijn zijn als ik er meer van zou kunnen genieten dan momenteel.

Thanks!

• Edenaar1
Wat zeggen jullie, deze box het geld waard?

• 418O2
Is meermaals besproken.

Zijn bijzondere bieren, als je dat op waarde weet te schatten is het het waard, flauw gezegd. Je gaat ze iig niet zomaar bij de gall aantreffen

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alleen de Meesterstuk 2017 is al fantastisch. Sin & Remorse is ook fijn, rest lijkt me voor het geld wel oké om eens gehad te hebben, maar voor bijna een tientje per stuk? Mwoah pittig.

PVOutput☀️

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:06

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Quad schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:54:
Alleen de Meesterstuk 2017 is al fantastisch. Sin & Remorse is ook fijn, rest lijkt me voor het geld wel oké om eens gehad te hebben, maar voor bijna een tientje per stuk? Mwoah pittig.
Wellicht gemist dat sommigen er 2 keer inzetten? Zijn 14 flessen totaal, dus zo'n 6,40 per stuk. En die Sin&Remorse is 75cl. Zoals ook al eerder gemeld met code 'welkom10' nog 10% korting maar wellicht is dat alleen voor nieuwe klanten.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hertog schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:04:
[...]

Wellicht gemist dat sommigen er 2 keer inzetten? Zijn 14 flessen totaal, dus zo'n 6,40 per stuk. En die Sin&Remorse is 75cl. Zoals ook al eerder gemeld met code 'welkom10' nog 10% korting maar wellicht is dat alleen voor nieuwe klanten.
Yes, gemist. Heb alleen even geteld welke soorten erin zitten.
Dan wel wat beter. Dit soort spul vindt je niet zomaar in elke shop. Meesterstukken vindt je hooguit op een proeverij, daarom vind ik die wel mooie toevoegingen.

PVOutput☀️

• Edenaar1
Quad schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:09:
[...]

Yes, gemist. Heb alleen even geteld welke soorten erin zitten.
Dan wel wat beter. Dit soort spul vindt je niet zomaar in elke shop. Meesterstukken vindt je hooguit op een proeverij, daarom vind ik die wel mooie toevoegingen.
Dank voor jullie reacties. Eerder bericht erover heb ik dan gemist. Twijfel over de box. Wel leuke bieren, maar niet allen toppers. Wel gaaf dat er oude bieren in zitten.

• AngelDust

AngelDust

Bier fan Fryske grûn!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 17:15
Theaumas schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:47:
Mijn vraag is of anderen dit ook op hebben gemerkt, of ligt het echt een mij? Misschien proef ik niet goed of heb ik te weinig ervaring met Moersleutel of ben ik naar de verkeerde smaken op zoek. Ik weet het niet.
Waarom is het zo belangrijk om de smaken te kunnen herkennen? Gewoon bepalen of je het een lekker bier vindt....

Maar ik vindt Moersleutel ook achteruit gaan. Af en toe een positieve verassing maar dan meer in de IPA's dan in die vele zoete rommel die ze als stout of wat anders verkopen.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:54

Eric, Signing off !!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:54
@AngelDust Zouden onze Poolse vrienden deze wellicht ook nog gaan aanbieden ?

Eric, Signing off !!

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-11 14:13
Ik zit te wachten tot Piwny Mosty weer eens 20% korting heeft op het assortiment. Maar volgens mij is die actie net geweest... Iemand die dat toevallig weet?
Pagina: 1 ... 189 ... 200 Laatste