Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 193 194 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:54
De Grote Podcastlas heeft een aflevering over (craft)bier met Eelko IJsselstein van Folkingebrew. Vond het persoonlijk wel het luisteren waard.

Link naar de website: https://www.grotepodcastl...ing/de-geografie-van-bier
Spotify: https://open.spotify.com/...si=a-zfkAgDRoSNxiReYg0Z1Q

[edit]typo’s

[ Voor 19% gewijzigd door politrix op 11-05-2025 14:12 ]

Untappd: politrix

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Albestaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-06 00:39
brukskeluuk schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:54:
Om niet continu dezelfde berichten te posten, maar als iemand nog iets hoort of ontvangt van Lehe, dan lees ik het graag terug. Ergens heb ik nog een klein sprankeltje hoop..
Bij mij kwam hij afgelopen vrijdag na bijna een maand alsnog binnen, maar had wel de nodige voeten in de aarde.
Kreeg van Lehe bij m'n tweede contactpoging alsnog een trackinglink van Posti. Pakket bleek toen al in Nederland te zijn en had 25 april geleverd zullen worden, ware het niet dat er volgens de t&t schade was ontdekt. Daarna heeft het pakket bijna twee weken stil gestaan zonder update. Zowel met Lehe als GLS contact gezocht, maar van beide geen reactie gekregen. Gelukkig bood Posti wel uitkomst. Zij hebben kennelijk een rechtstreekse ingang bij GLS en na hun bemiddeling kwam het pakket weer op de radar. Vervolgens bleek dat ze er in de t&t een totaal ander bezorgadres van hadden gemaakt. Postcode klopte nog, maar straat en huisnummer niet. Bleek een adres hier een paar straten verderop te zijn (ook gewoon een woonhuis, geen pakketpunt ofzo). Na opnieuw bemiddeling van Posti werd het adres gelukkig nog tijdig gecorrigeerd en heb ik het vrijdag eindelijk kunnen ontvangen.

Zelfde verpakkingservaring als hier eerder al werd gedeeld. Had de twee verschillende BA dozen besteld met twee losse blikjes en twee losse flesjes om aan de 150 euro te komen voor de 50% korting. Deze 4 losse bieren waren op de twee dozen geplakt. Het blikje NEIPA heeft de reis helaas niet overleefd. Was helemaal verwrongen en zat geen druppel meer in. Wonderwel hebben de twee flesjes en het andere blikje het wel overleefd, net als de 24 BA biertjes in de dozen. Die zagen er allemaal nog top uit. Al met al dus erg gelukkig dat de schade beperkt is gebleven tot 1 blik. Daarmee alsnog een topdeal.
Met de wetenschap van het faillissement, het verpakken en de customer service wel de laatste keer dat ik deze gok heb genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 05:12
https://mbcc.jonpacker.com/

De bierlijst van MBCC volgende week!

Er staan wat toppertjes tussen. Nog meer mensen die gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-05 09:09
AViCED schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 03:36:
https://mbcc.jonpacker.com/

De bierlijst van MBCC volgende week!

Er staan wat toppertjes tussen. Nog meer mensen die gaan?
Wat een geweldige site zeg.
Verder valt mij op: 783 bieren, waarvan 261 barrel aged. Er was nog eens een tijd dat een BA bier bijzonder was...
Ter vergelijk: het IPA aanbod is 207 stuks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:10
En wat vindt men van de aankomende mei box van Beer in a Box?

https://www.beerinabox.nl/global/exclusive/global-mei-2025

Zijn er mensen met ervaringen met deze brouwer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Wren schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:48:
En wat vindt men van de aankomende mei box van Beer in a Box?

https://www.beerinabox.nl/global/exclusive/global-mei-2025

Zijn er mensen met ervaringen met deze brouwer?
Ah dank, ik heb weer eens geen mail gehad van de Beer. ;(
Ziet er goed uit, de meeste bieren 4+, echter zijn sommigen pas rond de 200 check-ins. Deze ga ik vrijdag wel even ophalen denk ik!

Is de 10% korting er volledig van af trouwens? Ik zie het nergens meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Shrien schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:57:
[...]

Ah dank, ik heb weer eens geen mail gehad van de Beer. ;(
Ziet er goed uit, de meeste bieren 4+, echter zijn sommigen pas rond de 200 check-ins. Deze ga ik vrijdag wel even ophalen denk ik!

Is de 10% korting er volledig van af trouwens? Ik zie het nergens meer terug.
Volgens mij geldt de 10% korting niet voor deze boxen (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Wren schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:10:
[...]

Volgens mij geldt de 10% korting niet voor deze boxen (dacht ik).
Ik heb altijd 10% korting gekregen, ook voor deze boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopperbest
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 01-06 19:32
Shrien schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:11:
[...]

Ik heb altijd 10% korting gekregen, ook voor deze boxen.
Da's dan mazzel. Ik heb geen korting op de exclusive boxen. En ik woon ook niet zo dicht bij dat ik op de verzendkosten kan besparen.

Trouwens, even gekeken op de site van Sofia Electric. De 12 biertjes uit de box kosten daar €37,50. Geen idee wat de verzendkosten zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squzzi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 21:57
Ik vind deze box niet bijzonder. En hier ook geen mail gehad, gelijk maar op skip gezet. Boxenplanner geeft aan tot 14-05 de tijd om te skippen. Als dat echt zo is, hebben ze wel weer een beroerde manier van communiceren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hopperbest
squzzi schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:55:
Ik vind deze box niet bijzonder. En hier ook geen mail gehad, gelijk maar op skip gezet. Boxenplanner geeft aan tot 14-05 de tijd om te skippen. Als dat echt zo is, hebben ze wel weer een beroerde manier van communiceren..
Ook geen mail gehad, dus daarom kijk ik zo nu en dan even op de site. Ik skip deze ook. Afgelopen maanden ook al wat geskipt. Vorige maand met Prizm brewing wel genomen want de koelkast raakte wat leeg.

PS, uit de FAQ van BiaB: "Krijg ik vantevoren een aankondiging van de nieuwe Box?" : Ja, de Beer stuurt minimaal 2 weken voordat hij de Box gaat verzenden een aankondiging om te checken of je hem wilt ontvangen en of ie nog naar het goede adres gaat.
Dat lijkt niet helemaal te kloppen. Overigens vorige maand mail op 12 april , order onderweg op 25 april, dus er zit nog wel enige tijd tussen aankondiging en verzending. Tijd om te skippen is, mocht de datum kloppen, wel weer zeer kort, en da's niet netjes.

[ Voor 32% gewijzigd door Hopperbest op 13-05-2025 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squzzi
Nou ja, staan we in ieder geval wel in ons recht als ze de box ongevraagd afsturen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:58
https://kloosterkracht.nl...ert-kiest-voor-voltooiing

De abdij in Zundert gaat dicht. Nog niet bekend wat er met de brouwerij gaat gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-06 17:20
Brinkiewestland schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:22:
https://kloosterkracht.nl...ert-kiest-voor-voltooiing

De abdij in Zundert gaat dicht. Nog niet bekend wat er met de brouwerij gaat gebeuren
Was die Zundert Trappist eigenlijk een goed bier?

Ik vrees ergens wel dat dergelijke sluiting ooit ook gaat gebeuren met Rochefort, Orval, Westmalle en anderen omdat de laatste monniken zullen sterven. Al weet ik niet of Achel bijvoorbeeld nu slechter bier is geworden of niet en dat is geen trappist meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:34
Deze week op radio npo1 om 20.00 het programma “5dagen… Nederlands bier”
Gister brouwerij Nevel en vanavond waren ze bij Magistraat
Leuk om terug te luisteren

Waarschuwing, je krijgt er wel dorst van 😅

[ Voor 12% gewijzigd door -Jaap-io op 13-05-2025 21:10 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brinkiewestland
cy-gor25 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:06:
[...]

Ik vrees ergens wel dat dergelijke sluiting ooit ook gaat gebeuren met Rochefort, Orval, Westmalle en anderen omdat de laatste monniken zullen sterven. Al weet ik niet of Achel bijvoorbeeld nu slechter bier is geworden of niet en dat is geen trappist meer.
De Zundert 10 is lekkere quadrupel. Zeker van de tap. In de regio van Zundert hadden ze hem vaak op de tap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:10
cy-gor25 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:06:
[...]

Zonde, vind de zundert 10 quadruppel 1 van de betere quadruppels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hopperbest schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:12:
[...]

Ook geen mail gehad, dus daarom kijk ik zo nu en dan even op de site. Ik skip deze ook. Afgelopen maanden ook al wat geskipt. Vorige maand met Prizm brewing wel genomen want de koelkast raakte wat leeg.

PS, uit de FAQ van BiaB: "Krijg ik vantevoren een aankondiging van de nieuwe Box?" : Ja, de Beer stuurt minimaal 2 weken voordat hij de Box gaat verzenden een aankondiging om te checken of je hem wilt ontvangen en of ie nog naar het goede adres gaat.
Dat lijkt niet helemaal te kloppen. Overigens vorige maand mail op 12 april , order onderweg op 25 april, dus er zit nog wel enige tijd tussen aankondiging en verzending. Tijd om te skippen is, mocht de datum kloppen, wel weer zeer kort, en da's niet netjes.
Ik heb gisteravond een mail gehad om 22u30.. Verzending vanaf 15/5 staat erin, ook op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:47
Moersleutel - 9 Years Anniversary (PRE-ORDER)🛠

Vandaag zijn de 9 bieren gereleased die De Moersleutel gaat brouwen voor het 9-jarige bestaan van de brouwerij. Ze vieren 9 jaar van "internationale bieravonturen" met een massieve, 9-delige verjaardagsserie geïnspireerd op de avonturen van Odysseus🧜🏻‍♂️. Je kunt alle bieren per stuk bestellen, en bij afname van de hele set krijg je een mooie combi-korting.

1. Cyclops Escape
6 % New England IPA. Betoverend, fruitig en vol karakter. Smaken van roze grapefruit en watermeloen
44cl €5.89

2. Circe's Enchantment
7.5 % New England Double IPA. Verfrissende smaken van citrus en rood fruit, met een zoete lollipop twist.
44cl €6.49

3. Siren Encounter
8 % Triple Mash Stout. Non-adjunct en toch vol smaaknoten van chocolade, toast en een vleugje bes
44cl €6,79

4. Journey To Hades
9 % New England Triple IPA. Een stevige TIPA met uitgesproken smaken van passievrucht, citroenschil en mandarijn.
44cl €7,39

5. Scylla And Charybdis
11 % Candy Bar Stout. Deze rijke 11% stout biedt een onweerstaanbare combinatie van pinda, cacao en nougat - geïnspireerd door een beroemde candy bar, maar dan nog beter.
44cl €7,69

6. Return To Ithaca
11 % Oaked Quadrupel. Wat deze quadrupel echt bijzonder maakt, is het gelaagde gebruik van eikenhout.
44cl €7,69

7. Helio's Island
11 % Mega Pastry Stout. Met muscovado uit Barbados, die rijke melasse-, toffee- en licht rokerige tonen toevoegt, samen met diepe smaken van cacao, koffie en karamel, is dit bier vol en complex.
44cl €8,19

8. Calypso's Temptation
11 % Mega Pastry Barrel Aged Stout. Deze stout heeft gelegen op drie Amerikaanse whiskeyvaten: Weller Wheated (zoet en zacht), Sazerac Rye (kruidig, licht rokerig) en Heaven Hill (betrouwbaar en gebalanceerd).
44cl €13,49

9. Confronting Suitors
14 % Mega Pastry Barrel Aged Stout. Het bier rijpte op 2 bijzondere vaten: Maple Syrup (niet gebruikt voor de drank maar voor siroop) en Sazerec Rye Bourbon
44cl €13,49
toch een leuk pakket vanuit Moersleutel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• squzzi
GB_gaming101 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:49:
[...]

Ik ben Moersleutel fan, maar de laatste maanden met hun "blueprint". serie en alles wat maar Mega Pastry moet zijn toch echt afgehaakt.

Al paar maanden geen guild lid meer, en ik merk ook dat ik ze in de lokale slijterij laat staan. Van deze 9 varianten, zie ik er ook maar 2/3 tussen die ik wellicht zou willen kopen.

Less is more voor mij bij Moersleutel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 09:35
squzzi schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:08:
[...]

Ik ben Moersleutel fan, maar de laatste maanden met hun "blueprint". serie en alles wat maar Mega Pastry moet zijn toch echt afgehaakt.

Al paar maanden geen guild lid meer, en ik merk ook dat ik ze in de lokale slijterij laat staan. Van deze 9 varianten, zie ik er ook maar 2/3 tussen die ik wellicht zou willen kopen.

Dezelfde ervaringen ver moersleutel. Ruim 2,5 lid geweest van The Guild. Nu sinds begin dit jaar niet meer.. ik mis het wel eens moet ik eerlijk zeggen. De tweemaandelijkse pakketten. Al zijn de bieren qua kwaliteit afgenomen heb ik het idee, teveel probeersels / gekke combinaties. Twijfel wel eens om weer lid te worden. Of heeft iemand anders heer nog een leuk idee? Beer in a box begin ik niet meer aan..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:53
[...]

Dit had ik zelf kunnen schrijven....

Paar jaar Guild-lid geweest, maar begon me te 'ergeren' dat het allemaal steeds meer op elkaar ging lijken.
(zoals al eens eerder aangegeven leek het wel alsof alleen het label veranderde, want de inhoud begon allemaal hetzelfde te smaken, zeker voor de stout-bieren in al hun varianten)

Kreeg gisteren het mailtje doorgestuurd van mijn maatje (die nog wel Guild lid is) en heb hem ook al gemeld dat ik er geen FOMO-gevoel van kreeg.
Hooguit 2 of 3 waarvan ik dacht, "goh misschien een keertje meenemen bij mijn lokale slijter", maar meer niet.

Het geld dat ik nu uitspaar doordat ik geen Guild lid meer ben besteed ik nu bij PM, de lokale slijter en af en toe bij de Caigny. Merk ook dat ik daardoor veel meer verschillende biersoorten en merken drink.
En mijn koelkast staat nog steeds vol met Moersleutel biren uit de tijd dat ik Guild id was, maar op de een of andere manier pak ik die gewoon niet zo snel meer.

Lijkt wel of ik een beetje Moersleutelmoe ben :X

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Jaap-io
Edenaar1 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:25:
[...]

Dezelfde ervaringen ver moersleutel. Ruim 2,5 lid geweest van The Guild. Nu sinds begin dit jaar niet meer.. ik mis het wel eens moet ik eerlijk zeggen. De tweemaandelijkse pakketten. Al zijn de bieren qua kwaliteit afgenomen heb ik het idee, teveel probeersels / gekke combinaties. Twijfel wel eens om weer lid te worden. Of heeft iemand anders heer nog een leuk idee? Beer in a box begin ik niet meer aan..
Hier precies hetzelfde! begin van het jaar ook gestopt, teveel van bijna hetzeldfe, maar ja dat moet natuurlijk ook als je elke 2 maanden een doos met 14 nieuwe bieren moet hebben. Sprak laatst de slijter hier in het dorp die heeft een zakelijk moersleutel abbo, dus die heeft ook altijd de nieuwste Moersleutels, maar die gaat er ook mee stoppen, om dezelfde reden.

De beer ben ik ook mee gestopt na de teleurstellende advent kalender en daarnaast wil ik graag nederlandsse bieren.

Frontaal heeft ook een members box, vriend van mij heeft die en die is er enthousiast over, zo erg dat ik ook twijfel ;)

exact wat @Eric H dus zegt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

GB_gaming101 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:49:
[...]

Ik heb ze van jaar 3 t/m 8 gekocht als pakket... maar als ik dit zie, sla ik maar even over... wat eerder ook gezegd werd, veel van hetzelfde, ook elk jaar het zelfde trucje+1 .. begint een beetje saai te worden...

Daarnaast vind ik hun stouts ook onmeunig zoet.. :X

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ella 👌

Ik vind Moersleutel veel van hetzelfde. Of dat de kwaliteit minder is, weet ik niet. Ik vind sommige stouts van ze prima te drinken - ik houd van pastry spul, wat betreft andere soorten, vind ik ze niet uitblinken.

[ Voor 6% gewijzigd door sky- op 15-05-2025 11:49 ]

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 15:31
politrix schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:46:
De Grote Podcastlas heeft een aflevering over (craft)bier met Eelko IJsselstein van Folkingebrew. Vond het persoonlijk wel het luisteren waard.

Link naar de website: https://www.grotepodcastl...ing/de-geografie-van-bier
Spotify: https://open.spotify.com/...si=a-zfkAgDRoSNxiReYg0Z1Q

[edit]typo’s
Was echt een leuke aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Laatst online: 10:05
[...]

Hier precies hetzelfde. Heb deze week nog wel de laatste barcode gehaald, maar voor de rest laat ik ze ook staan merk ik. Ben er voor nu toch een beetje op uitgedronken. Misschien komt het ooit weer terug want ik blijf het wel een sympathieke brouwer vinden op zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:40
Webshop van de Caigny is live!
www.craftbeers.shop

Prijzen en assortiment kunnen afwijken. Maar wellicht de moeite waard om eens rond te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
remzor schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:35:
www.craftbeers.shop

Prijzen en assortiment kunnen afwijken. Maar wellicht de moeite waard om eens rond te kijken :)
Wat is er nieuw aan? De webshop bestond toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Wren schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:40:
[...]

Wat is er nieuw aan? De webshop bestond toch al?
Ah, zou kunnen, dan is ie wellicht vernieuwd. Ik lees het in ieder geval op de socials maar kende hem zelf niet. Ik ga er eigenlijk ook altijd langs, bestel niet veel online. Dit weekend ga ik maar weer eens, volgend weekend straatfeest :P

Er staat wel dat ze uitbreiden met een nieuwe webshop. Of het écht nieuw en interessant is weet ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door remzor op 15-05-2025 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
remzor schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:45:
[...]

Ah, zou kunnen, dan is ie wellicht vernieuwd. Ik lees het in ieder geval op de socials maar kende hem zelf niet. Ik ga er eigenlijk ook altijd langs, bestel niet veel online. Dit weekend ga ik maar weer eens, volgend weekend straatfeest :P

Er staat wel dat ze uitbreiden met een nieuwe webshop. Of het écht nieuw en interessant is weet ik niet.
Het assortiment lijkt idd wel wat uitgebreider dan voorheen. Echter weet ik niet of ze dan nog voordelig zijn. Bijv een silver series BA heb je daar in de winkel nog wel voor 7-8 euro.nu een tientje.

Dus even uitpluizen of ze interessant zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wren op 15-05-2025 19:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 06:46
Wren schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:54:
[...]

Het assortiment lijkt idd wel wat uitgebreider dan voorheen. Echter weet ik niet of ze dan nog voordelig zijn. Bijv een silver series BA heb je daar in de winkel nog wel voor 7-8 euro.nu een tientje.

Dus even uitpluizen of ze interessant zijn :)
Een van de eerste bieren die ik zie, van Fuerst Wiacek, is €4,90 en die is €5,95 bij Hoptimaal, waar ik nog wel eens bestel. Dat lijkt dus wel de moeite. Misschien maar eens proberen om de zure nasmaak van Lehe weg te spoelen (€140 uitgegeven, nooit wat gehad, nooit antwoord gehad op vele, vele berichten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 01-06 22:02
Iemand nog interesse in een bezoekje aan lentebierfestival bij Buitenpost in Twello?

Heb een aantal vrienden die afhaken en daardoor paar kaartjes over. Kunnen tegen de gemaakte kosten worden overgenomen.
Dit is voor de Zaterdag 17 mei: 14:00 – 22:00 uur.

Vorig jaar ook geweest, kleinschalig, gezellig en de voorspellingen qua weer zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Purehz schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:45:
Iemand nog interesse in een bezoekje aan lentebierfestival bij Buitenpost in Twello?

Heb een aantal vrienden die afhaken en daardoor paar kaartjes over. Kunnen tegen de gemaakte kosten worden overgenomen.

Vorig jaar ook geweest, kleinschalig, gezellig en de voorspellingen qua weer zijn goed.
Leuk aanbod maar op zo'n korte termijn helaas uit de richting.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 13:43
www.craftbeers.shop

4-12-2022 Heb ik daar een keer mooie biertjes besteld waaronder 5 Puhaste silver series varieerend tussen de €6,85-€7,65

[ Voor 10% gewijzigd door ivo001 op 15-05-2025 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:53
Purehz schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:45:

17 Mei......dan zit ik in Den Haag,,,,,,in de Grote Kerk.......voor het bierfestival ;)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09:10
www.craftbeers.shop

Thanks! Gelijk de 4 nieuwe biertjes van Seven Island besteld + 2 Folkingebrews toch wel beide top brouwerijen, vooral voor de IPA lovers zijn de Seven Islands een verademing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Laatst online: 29-05 09:09
Kreeg een mail. Van Uiltje met de mededeling dat ze nu ook abonnementen hebben (of hadden ze die al?)
Anyway, Maar aangemeld voor het Mixed Bier abonnement.

45 euro per maand voor 14 bieren incl verzending.
Ik besef dat er ook Core Range bieren in zullen zitten, maar die zijn ook prima te drinken en voor dat bedrag geen straf.
Elke maand opzegbaar dus ik het even een maandje of wat aan.

Dit kun je elke maand verwachten:
- Elke maand 14 bieren
- Een mix tussen al jouw favoriete bierstijlen van Uiltje
- Bevat Special Editions, Collabs en Core Range bieren
- Zo nu en dan leuke extra’s, denk aan Uiltje merchandise, glaswerk of gastbieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Zjoske78 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:42:
Kreeg een mail. Van Uiltje met de mededeling dat ze nu ook abonnementen hebben (of hadden ze die al?)
Anyway, Maar aangemeld voor het Mixed Bier abonnement.

45 euro per maand voor 14 bieren incl verzending.
Ik besef dat er ook Core Range bieren in zullen zitten, maar die zijn ook prima te drinken en voor dat bedrag geen straf.
Elke maand opzegbaar dus ik het even een maandje of wat aan.

Dit kun je elke maand verwachten:
- Elke maand 14 bieren
- Een mix tussen al jouw favoriete bierstijlen van Uiltje
- Bevat Special Editions, Collabs en Core Range bieren
- Zo nu en dan leuke extra’s, denk aan Uiltje merchandise, glaswerk of gastbieren!
Voor iets meer dan 3,- per biertje vraag ik me wel af of dit kwalitatief houdbaar is. Zeker als men ook nog merchandise wil toevoegen?

bla di bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopperbest
ChristianD schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:10:
[...]

Voor iets meer dan 3,- per biertje vraag ik me wel af of dit kwalitatief houdbaar is. Zeker als men ook nog merchandise wil toevoegen?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. 14 bier per maand, dan kan het ,lijkt me, niet anders dan dat je iedere maand een (zelfde) deel core range krijgt om tot 14 te komen. Los daarvan is €45 voor 14 bier incl. verzending en statiegeld geen gekke prijs.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• remzor
Mannenuitje vandaag; met mijn zoontje van 8 maanden bier gaan kopen bij de Caigny :P
Minder zware / BA bieren dan ik normaal koop. Met name vanwege het zonnige weer natuurlijk en het feit dat wij volgend weekend straatfeest heb waar ik dan altijd wat bier deel met enkele liefhebbers. Dan zijn de lichtere en toegankelijkere biertjes beter ;)
Veel van Kees en Moersleutel trouwens, stond veel dat ik nog niet op had en zij hebben sowieso veel IPA's voor een prima prijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUF_uW_JsxSNNRs3I9-pluxNU80=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1KmyjgnzZCU6a6UHM9na9tt5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door remzor op 17-05-2025 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
remzor schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 19:59:
Mannenuitje vandaag; met mijn zoontje van 8 maanden bier gaan kopen bij de Caigny :P
Minder zware / BA bieren dan ik normaal koop. Met name vanwege het zonnige weer natuurlijk en het feit dat wij volgend weekend straatfeest heb waar ik dan altijd wat bier deel met enkele liefhebbers. Dan zijn de lichtere en toegankelijkere biertjes beter ;)
Veel van Kees en Moersleutel trouwens, stond veel dat ik nog niet op had en zij hebben sowieso veel IPA's voor een prima prijs.

[Afbeelding]
Vroeg geleerd is oud gedaan.

Zijn de pinta barrel series goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edenaar1

[Afbeelding]
Mooi pakket! Lekker hoor.
Wat betaal je daar voor een barcode als ik mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io

[Afbeelding]
Hoe laat was je er? Ik was er ook met een vriend 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remzor
cy-gor25 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:09:
[...]

Heb er een paar van op en vond die zeer geslaagd ja. Deze twee zijn nieuw voor me.
Er stonden veel verschillende silver series maar had ze allemaal al eens of meerdere keren op. Dit was ook een van de favorietjes dus ook maar meegenomen. Ook wel benieuwd naar de nieuwste barcode.

@-Jaap-io Tussen 11:30 en 12:00 ongeveer :)
@Edenaar1 idd €11 nogwat. Duurste barcode tot nu toe daar volgens mij.

[ Voor 10% gewijzigd door remzor op 17-05-2025 21:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Jaap-io
Edenaar1 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:14:
[...]

Mooi pakket! Lekker hoor.
Wat betaal je daar voor een barcode als ik mag vragen?
Hij stond er voor 11 nog iets 😉 ik heb er vorig week 14 voor betaald in nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Jaap-io
remzor schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:15:
[...]

Heb er een paar van op en vond die zeer geslaagd ja. Deze twee zijn nieuw voor me.
Er stonden veel verschillende silver series maar had ze allemaal al eens of meerdere keren op. Dit was ook een van de favorietjes dus ook maar meegenomen. Ook wel benieuwd naar de nieuwste barcode.

@-Jaap-io Tussen 11:30 en 12:00 ongeveer :)
Ah dan was je ons voor 😉 wij waren er in de middag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:54
cy-gor25 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:09:
[...]

Volgens mijn untappd heb ik 17 verschillende Pinta Barrel bieren mogen proeven. De bieren van Pinta Barrel vallen grofweg uiteen in twee goepen namelijk wild ales en stouts/porters. Als ik ze vergelijk met bv een moersleutel dan zijn de bieren van Pinta Barrel veel beter in balans, veel minder zoet (dat is niet zo heel moeilijk) lijken ze betere vaten te hebben en nemen ze meer de tijd om het vat het werk te laten doen.

De BA Wild Ages vind ik erg goed, lastig om dat met een andere brouwer te vergelijken. Doet in ieder geval voor mij niet onder voor wat bijvoorbeeld een Ca'del Brado of Cantina Errante

[ Voor 13% gewijzigd door politrix op 18-05-2025 12:07 ]

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
Jammer, één van onze twee trappistenbrouwers (Zundert) gaat er waarschijnlijk mee stoppen: https://www.nrc.nl/nieuws...tenbierbrouwerij-a4893650.

Ik neem aan dat ze Zundert 10 goed te bewaren/rijpen valt, weet iemand of dat ook geldt voor tripels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Avalaxy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 13:44:
Jammer, één van onze twee trappistenbrouwers (Zundert) gaat er waarschijnlijk mee stoppen: https://www.nrc.nl/nieuws...tenbierbrouwerij-a4893650.

Ik neem aan dat ze Zundert 10 goed te bewaren/rijpen valt, weet iemand of dat ook geldt voor tripels?
https://kloosterkracht.nl...rt-kiest-voor-voltooiing/

Was eerder al gepost met nieuws dat het eigenlijk definitief zou zijn.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benji16
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-06 12:23
Moet eigenlijk wat meer posten want ik geniet elke dag van alle tips, trics, discussies en gesprekken.
Volgens mij is het niet de bedoeling om bieren te verkopen maar geldt dat ook voor ruilen?
Ik heb namelijk het geluk om 2 van de 250 Symphony from the double barrels van Brasseria della Fonte in mijn bezit te hebben. Ondanks dat het mij echt een waanzinnig bier lijkt en het zeker geen straf zal zijn om deze tweemaal te proeven, vind ik het leuk om zoveel mogelijk verschillende bieren te proeven. Daarnaast is het ook leuk om een echte bierliefhebber blij te maken. Dus mocht iemand interesse hebben in een ruil, hit me up!

Mocht dit ook niet de bedoeling zijn, zal ik mijn post verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:06
Er is een keer een hele discussie geweest over gezamenlijk inkopen met Tweakers. Ondanks dat het als hobby was en niet zozeer handel. Ruil(handel) valt denk ik heel officieel gezien ook onder verkoop van alcohol via het forum.

Maar gewoon laten staan joh, horen het vanzelf :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edenaar1
Aanstaande vrijdag naar Poppel. Aanraders in het huidige assortiment? Tips zijn welkom. Zag al wat leuke nieuwe voorraad vandaag op hun Facebook pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:36
Edenaar1 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 18:57:
Aanstaande vrijdag naar Poppel. Aanraders in het huidige assortiment? Tips zijn welkom. Zag al wat leuke nieuwe voorraad vandaag op hun Facebook pagina.
Weet niet of je de Seven islands set al hebt gedronken die hier al een paar keer is voorbij gekomen maar die is daar lekker geprijsd. Heb er inmiddels 3 van gehad en vind ze echt heerlijk.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Kapitein Merijn schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 21:02:
[...]

Weet niet of je de Seven islands set al hebt gedronken die hier al een paar keer is voorbij gekomen maar die is daar lekker geprijsd. Heb er inmiddels 3 van gehad en vind ze echt heerlijk.
De barrel aged serie bedoel je voor hun 8ste verjaardag? Heb al een set, en heb inderdaad één set daar laten reserveren. Wegleg setje 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:36
Edenaar1 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 21:27:
[...]

De barrel aged serie bedoel je voor hun 8ste verjaardag? Heb al een set, en heb inderdaad één set daar laten reserveren. Wegleg setje 😬
Die bedoel ik inderdaad. Wegleggen voor de smaak lijkt me niet nodig aangezien ze al erg lang gelegen hebben maar een setje achter de hand hebben is zeker niet verkeerd.
Ik geloof dat ze meestal ook de laatste blackout biertjes hebben maar ik vermoed dat je die sowieso wel mee zou nemen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

https://www.hetoudevat.nl/product/afpilszer-tripel-33cl/

Vandaag een nieuwe op. Zeer lokaal gebrouwen (Boekel, 5km verder ofzo).
Prima tripel. Niet bijzonder, maar wel lekker
Misschien neem ik de blond ook mee als die er van de week nog staat.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-06 20:44

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Nog andere Tweakers die ook dit weekend in Kopenhagen zijn? Ik ben op de vroege vrijdag en late zaterdag sessie. Benieuwd wat te verwachten :)

fookin mad fer it

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:25
Edenaar1 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 18:57:
Rijd vooral ook even een klein stukje door, Poppel in, naar Dranken Verheyen.

Kleiner assortiment, maar super aardige mensen en nog betere prijzen.
Loop vooral even naar halverwege de winkel het schap aan de rechterkant, met de bieren die nieuw en/of tijdelijk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Dirtbiter op 22-05-2025 13:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06
Dirtbiter schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 13:25:
[...]

Loop vooral even naar halverwege de winkel het schap aan de rechterkant, met de bieren die nieuw en/of tijdelijk zijn.
+1, mooie winkel en een hele aardige eigenaar die je graag helpt!
Ook altijd een mooie verzameling grote flessen, én met enige regelmaat kratjes Orval die wat ouder zijn, bijvoorbeeld 6 maanden oud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

[...]

Kom er standaard elk jaar in de aanloop naar de Kerst. Mooie biertjes scoren voor de kerst/oud&nieuw. *O*

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edenaar1
[...]

Goede tip, ken ‘m inderdaad. Veel en mooi aanbod. Vond de entourage alleen beetje kill en als koude hal overkomen. Persoonlijk dingetje. Vind de bierschuur prettiger doorlopen. Als de tijd het toelaat wellicht nog even er langs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:09
Edenaar1 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 21:27:
[...]

Ik snap nooit waarom mensen bier kopen om weg te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

www.craftbeers.shop

Dank! Flinke doos besteld, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Laatst online: 09:32
Bij Mr Hop is sale, geloof tot eind vandaag met code sale12.

Iemand de Duvel imperial blond al gehad? Wellicht geen hele bijzondere maar normaal gesproken, kan ik een Duvel wel waarderen als de bierkaart niet zo groot is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Edenaar1 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 20:45:
[...]

Goede tip, ken ‘m inderdaad. Veel en mooi aanbod. Vond de entourage alleen beetje kill en als koude hal overkomen. <knip>
Klopt, wordt gerund door moeder en 2 zoons. Erg leuke mensen, al komen we er maar 1 keer per jaar, ze weten wie we zijn en hebben altijd tijd voor een praatje en slap geouwehoer.

Door de "kille hal" kunnen ze de prijzen ook laag houden denk ik :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Shrien schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 23:48:
[...]

Dank! Flinke doos besteld, ik ben benieuwd!
Kom je uit Nederland? Zo ja, wat waren de verzendkosten? Deze staan niet vermeld voor Nederland namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

En zijn de prijzen in de webshop hetzelfde als in de winkel? Mocht dat niet bekend zijn zal ik volgende week zelf wel even kijken als ik moet tanken, want dat doe ik bij de Esso op 100m van De Caigny :+

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtbiter
Edenaar1 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 20:45:
[...]

Goede tip, ken ‘m inderdaad. Veel en mooi aanbod. Vond de entourage alleen beetje kill en als koude hal overkomen. Persoonlijk dingetje. Vind de bierschuur prettiger doorlopen. Als de tijd het toelaat wellicht nog even er langs
Snap wat je bedoelt. Bierschuur heeft bijna dezelfde inrichting, maar is kleiner en wat lager, en daardoor oogt het vriendelijker. Voller ook vooral. Zeker die 'craft beer cave' die ze gemaakt hebben, onder de verdiepingsvloer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Thompson schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 08:09:
En zijn de prijzen in de webshop hetzelfde als in de winkel? Mocht dat niet bekend zijn zal ik volgende week zelf wel even kijken als ik moet tanken, want dat doe ik bij de Esso op 100m van De Caigny :+
Nee, prijzen zijn hoger in de webshop. De site is ook niet nieuw en het assortiment op de webshop is vele malen kleiner dan in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
AngelDust schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 07:47:
[...]

Klopt, wordt gerund door moeder en 2 zoons. Erg leuke mensen, al komen we er maar 1 keer per jaar, ze weten wie we zijn en hebben altijd tijd voor een praatje en slap geouwehoer.

Door de "kille hal" kunnen ze de prijzen ook laag houden denk ik :)
Oh ja? Is die gast in de rolstoel weg?

Ik ben er al jaren niet meer geweest.

En dat terwijl ik nog druk bezig ben met het sparen van hun bonnen. Kan goed zijn dat je 1000 euro moet uitgeven en dan iets van een glas ofzo krijgt. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

tjanssen schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 08:03:
[...]

Kom je uit Nederland? Zo ja, wat waren de verzendkosten? Deze staan niet vermeld voor Nederland namelijk.
Staat niet heel duidelijk vermeld, maar boven de €100 is het sowieso gratis voor BE en NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brinkiewestland
brukskeluuk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 07:38:

Iemand de Duvel imperial blond al gehad? Wellicht geen hele bijzondere maar normaal gesproken, kan ik een Duvel wel waarderen als de bierkaart niet zo groot is.
Ik vond hem lekker, wel iets zoeter dan de normale Duvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Dirtbiter schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 08:57:
[...]

Snap wat je bedoelt. Bierschuur heeft bijna dezelfde inrichting, maar is kleiner en wat lager, en daardoor oogt het vriendelijker. Voller ook vooral. Zeker die 'craft beer cave' die ze gemaakt hebben, onder de verdiepingsvloer. :)
Erg netjes inderdaad, prettig er rond te lopen.
Wat overzichtelijker ook, maar ieder z’n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Lennnn schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 21:13:
[...]

Ik snap nooit waarom mensen bier kopen om weg te leggen.
Kwaliteit wordt ook niet beter verwacht ik. Het idee, over 6 jaar bijv biertje pakken wat 6 jaar of ouder is. Onderdeel van de hobby… of het verstandig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Lennnn schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:35:
[...]

Oh ja? Is die gast in de rolstoel weg?
Geen idee?

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-06 22:28
Korte update: Afgelopen week een kort bericht gehad van Tanel over de kapotte / teruggestuurde bestelling van Lehe. Hij heeft hierna de bestelde bieren opnieuw verzonden. Deze zijn vandaag alsnog netjes aangekomen. Jippie! Wilde dit even doorgeven om de berichtgeving over mogelijk failissement van Lehe in perspectief te zetten. Erg blij mee!

Edit op hieronder : Ja Tanel is een van de medewerkers van Lehe. Hij stuurde mij reactie op eerdere berichtjes via de website.

[ Voor 15% gewijzigd door Nitrorcr op 23-05-2025 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
Nitrorcr schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:14:
Korte update: Afgelopen week een kort bericht gehad van Tanel over de kapotte / teruggestuurde bestelling van Lehe. Hij heeft hierna de bestelde bieren opnieuw verzonden. Deze zijn vandaag alsnog netjes aangekomen. Jippie! Wilde dit even doorgeven om de berichtgeving over mogelijk failissement van Lehe in perspectief te zetten. Erg blij mee!
Dat is mooi. Wie is Tanel? Van Lehe? Hier iig nog steeds radiostilte. Als het te lang duurt zullen de deuren ook wel definitief dicht blijven

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Doosje bier uit België *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BoD6tjJIc2KNeMQAa6lDHpwwHew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TxckvrfYu4rXbnrD4RHa4s9O.jpg?f=fotoalbum_large

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
brukskeluuk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 07:38:

Vond hem zeer geslaagd. Ben normaal geen fan van Duvel. Veel te bitter maar deze drinkt beter af.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zo, de Jopen Winterbier met houdbaarheid 2010 is op.
Prima smaak, weinig koolzuur, veel gist. Even door theezeefje voordat je gaat drinken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJ18dkJtRtLNKVjD9ilG210Xnwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0tLNFVzmmdYXk0dgrMGTQBF4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUariFhTbiXbmCzw8ZVbFNyN09o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R2ozSAjM1McqX8TcFB4IYeXQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En nu is het officieel, Lehe stopt ermee (naar hun eigen woorden):
Dear friend of Lehe Brewery,

It is with heavy hearts that we announce Lehe Brewery is closed for an indefinite period. This decision was not made lightly, but given the current circumstances, it was a necessary step. We sincerely thank everyone who has supported us on this journey – your passion and encouragement have meant the world to us. We are deeply grateful for every beer shared, every kind word, and every smile. We hope this is not a farewell, but rather a temporary pause. In the meantime, we invite you to hold on to the taste and memories of Lehe.

With gratitude,
The Lehe Brewery Team

As part of our closing, we’re offering a massive clearance sale – all beers in stock are now 50% off! Minimum order quantity is 6 bottles per beer. Take this last chance to enjoy our unique flavors before we close our doors. A rare opportunity – while supplies last!

We’re also bringing out the Time Capsule beers from the cellar – originally meant to age for 10 years, but given the circumstances, we’re giving you the chance to keep them for the final 2, or enjoy them right away.

Õlled

Cheers!
Lehe Tiim
Wie durft de gok aan, minimaal 6 bier per artikel. Ik ga er denk ik voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
mrwolf schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:19:
En nu is het officieel, Lehe stopt ermee (naar hun eigen woorden):

[...]

Wie durft de gok aan, minimaal 6 bier per artikel. Ik ga er denk ik voor ;)
Ze lijken niet meer te leveren in Nederland :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zie het nu ook als ik wil bestellen... Jammer...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• brukskeluuk
mrwolf schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:54:
Ik zie het nu ook als ik wil bestellen... Jammer...
Beter voor je centen, als er iets kapot gaat heb je pech en blijkbaar is de boel goed verpakken niet iets waar ze bedreven in zijn. Spijtig dat ze deze mails sturen, maar niet reageren op andere berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 06:46
Inderdaad, wel lekker blijven verkopen maar klanten die al hebben betaald maar niks geleverd hebben gekregen niet helpen. Zeer slecht

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Twee doosjes van de Caigny mogen ontvangen vandaag. Dat wordt weer Tetrissen in de koelkast. B)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmeIDBZC0NgsbxpOw0XFzqq4TT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6WinHEkas9XLxAIIikBkmr5n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
Shrien schreef op maandag 26 mei 2025 @ 18:56:
Twee doosjes van de Caigny mogen ontvangen vandaag. Dat wordt weer Tetrissen in de koelkast. B)

[Afbeelding]
Ah de black Albert, mijn favoriet van struise. De andere is een ale? Ik herken het etiket maar niet de naam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 21:43
cy-gor25 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 19:42:
[...]

Ah de black Albert, mijn favoriet van struise. De andere is een ale? Ik herken het etiket maar niet de naam.
https://untappd.com/b/de-...tus-oostvleteren-12/26271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

cy-gor25 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 19:42:
[...]

Ja is een leuk bier. Ik heb het een tijdje terug - tegenstrijdig met jouw beoordeling - ingecheckt als "geen favorietje", haha. Sommige bieren zijn voor vrienden en familie ingekocht. ;)

Tweede van linksonder is Clash of the Titans Grand Reserva. Rechtsonder met het blauwe label is Oostvleteren 12 Sint Amatus Reserva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre15
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 01-06 17:47
Hoi, heeft er al iemand de zomeradventskalender ontvangen van beer in a box? Heb nog geen track en trace mogen ontvangen. Iemand hier meer last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:56
Jurre15 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:28:
Hoi, heeft er al iemand de zomeradventskalender ontvangen van beer in a box? Heb nog geen track en trace mogen ontvangen. Iemand hier meer last van?
24 biertjes voor 150 euro, toch weer 6 euro per biertje he!
En in een zomerkalender zou ik veel IPA/Wit/Weizen verwachten en dat vind ik toch geen 6 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:56
https://craftboxs.nl/koop-advents?recipient=self

De kerst adventskalender voor 170 vind ik dan iets meer value for money, omdat daar toch wel een paar dikke knallers tussen zitten normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Shrien schreef op maandag 26 mei 2025 @ 18:56:

[Afbeelding]
Doen die aan verzenden? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
stond pas een berichtje over:

www.craftbeers.shop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsKE78oSLGjhAseX8RtH9f1abl4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LSNJ35iVpcnAMrrVqAPTHIjI.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door -Jaap-io op 28-05-2025 11:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Al een tijdje blijkbaar, klein assortiment wel vergeleken met de winkel.
www.craftbeers.shop

On another note: Basqueland heeft weer een mooi 24-pack voor de IPA liefhebbers. 4x5 IPA's en 4x1 lagers voor €96 incl. verzending. Altijd raak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 15:31
Shrien schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:12:
[...]

Al een tijdje blijkbaar, klein assortiment wel vergeleken met de winkel.

[...]

On another note: Basqueland heeft weer een mooi 24-pack voor de IPA liefhebbers. 4x5 IPA's en 4x1 lagers voor €96 incl. verzending. Altijd raak.
Jammer dat het allemaal dezelfde bieren zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
larry_flynt schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:07:
[...]

Jammer dat het allemaal dezelfde bieren zijn.
Jep + ook nog eens 4x een black ipa die ik nog nooit ergens lekker vond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:10:
[...]

Stuur maar door, groot fan hier. Had ook een doos Black IPA van Lehe afgenomen. Geen spijt van gehad voor ± €0,50 per blik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:10:
[...]

Ah, die had ik gemist.. goed dat je het zegt, anders had ik hem wel besteld..

Ook geen black ipa fan hier..

Bier fan Fryske grûn!

Pagina: 1 ... 193 194 Laatste