Ik was tot en met de advent kalender van vorig jaar Guild member van Moersleutel, en pas recent ben ik eraan toegekomen om de laatste blikken van vorig jaar op te drinken.Eric H schreef op donderdag 12 december 2024 @ 07:24:
Ik heb de Moersleutel ook opgezegd.
Ook niet door gebrek aan kwaliteit, al had ik op een gegeven moment wel het gevoel dat de stouts allemaal op elkaar gingen lijken.
Ik betrapte mezelf er ook op dat ik minder bieren van andere brouwerijen kocht of bestelde vanwege de Guild.
Heb nu 66 (unieke) bieren in mijn koelkast staan, waarvan 44 blikken Moersleutel. Nog los van de 14 Indulgence flessen die ik ook nog heb staan.
Dus het wordt tijd om mijn bier-horizon weer eens wat te gaan verbreden. Denk ook niet dat ik snel weer iets van een bier abonnement zal nemen. Vind het veel leuker om op z'n tijd weer eens bij een bier speciaalzaak naar binnen te lopen om daar een mooie verzameling bieren te kopen.
Voor mij zijn het vaak lekkere bieren, maar uiteindelijk was het toch teveel van hetzelfde.
Misschien dat ik hem volgend jaar wel weer even aanzet, als alle stouts op zijn.