Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 180 ... 197 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2caxFF1geD60FJwk7__RIl6Q0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Re6dDw8qv97JVzl8Sx2T9tGp.jpg?f=fotoalbum_large

Hier een paar minder dan hierboven.
Door mijn vrouw uit Florida meegenomen, als dank dat ik 2 weken op de kinderen heb "opgepast".

[ Voor 26% gewijzigd door Purehz op 16-11-2024 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Mesque schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:53:
[Afbeelding]

Mooie souveniertjes meegenomen uit Boston. $4 per blik en ook de locatie (ik was bij Tewskbury) erg mooi en goed geregeld. Geweldige kwaliteit voor een kleine prijs - de vlucht hebben ze ook prima overleefd
Treehouse altijd goed. Beetje gehyped bier hier in Europa, maar maakt z'n naam toch wel waar. Die vier dollar kan in NL wel oplopen tot 29 euro per blik momenteel.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13
Galois schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:45:
Hier gaat het dan vooral over speciaalbier zelf... mijn vraag heeft indirect met speciaalbier te maken :)

Met een groep vrienden gaan we 2-3x per jaar ergens een hapje eten en speciaalbieren proeven. We vinden het leuk om bij een minder bekende brouwerij dan te gaan proeven en eten.

We zoeken daarom een proeflokaal waar dus ook een hapje gegeten kan worden EN op loopafstand is van een NS-station (dit laatste is een vereiste). Heeft iemand een mooie tip?

Aangezien de meesten van deze vriendengroep in het westen van het land wonen is de driehoek Amsterdam-Utrecht-Amersfoort optimaal, maar iets verder is ook wel prima (zeker voor enkele uit de groep ;)).
Je zou ook eens bij frontaal in Breda kunnen gaan buurten.

Zelf gister met vrienden snij stadshavenbrouwerij geweest met ov, maar dat is niet op loopafstand van treinstation. Ook niet kleinschalig overigens 😉

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
DexterDee schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:51:
[...]

Treehouse altijd goed. Beetje gehyped bier hier in Europa, maar maakt z'n naam toch wel waar. Die vier dollar kan in NL wel oplopen tot 29 euro per blik momenteel.
Ja prijzen hier kende ik inderdaad, ook in Boston zijn de bieren eigenlijk enkel te verkrijgen bij de brouwerij locaties. Verder in de US ook nergens in de winkel/op taplijsten gezien. Ook daar enorm gehyped dus, niet gek ook met de beoordelingen op untapped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Hier gaat het dan vooral over speciaalbier zelf... mijn vraag heeft indirect met speciaalbier te maken :)

Met een groep vrienden gaan we 2-3x per jaar ergens een hapje eten en speciaalbieren proeven. We vinden het leuk om bij een minder bekende brouwerij dan te gaan proeven en eten.

We zoeken daarom een proeflokaal waar dus ook een hapje gegeten kan worden EN op loopafstand is van een NS-station (dit laatste is een vereiste). Heeft iemand een mooie tip?

Aangezien de meesten van deze vriendengroep in het westen van het land wonen is de driehoek Amsterdam-Utrecht-Amersfoort optimaal, maar iets verder is ook wel prima (zeker voor enkele uit de groep ;)).
Brouwerij Prael in Amsterdam is prima te bereiken vanaf CS en heeft ook eten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:16
Weekje geleden bij Craft Beer Festival in Helmond geweest en daar was de “Piece of Cake Apple Crumble Pie” van Frontaal erg goed bevallen, dus gelijk maar een batch aan pastry stouts van ze ingeslagen. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6F9P8uY7rAEu3mlWgQhQho9bJ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fe6YgbD9v9Ma4mUH9lX0Ca5k.jpg?f=fotoalbum_large

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 20:22

Rock City in Amersfoort, hebben vaak ook leuke gastbieren op de tap.

De Kromme Haring in Utrecht vind ik ook leuk, qua eten wel beperkte opties

[ Voor 4% gewijzigd door bbunn07 op 16-11-2024 22:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34

Honesty

kattenneus!

Verleden week bij van de streek oudegracht geweest(toen via sociaal deal 3 gangen share menu voor 26 euro ofzo) was lekker en meer dan genoeg(vegan en non vegan) de BA bieren vond ik niet zo bijzonder maar de rest wel oké. Leuke spot

https://www.socialdeal.nl...p-2024-utrecht/?ref=VQQLV
Zelf komen we met de backgammonclub iedere week bij jongensvandewit(den bosch) is denk net te ver maar wel een leuke plek, alleen sluiten erg vroeg(11 uur) maar als je dan ook nog helemaal terug moet ruim op tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Honesty op 16-11-2024 22:15 ]

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:47
DexterDee schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:51:
[...]

Hyped? Nu nog? Ze produceren al jaren een steady stroom aan knetters van ipa's en ook nog een mooie serie stouts/barleywines. De hype lag ver voor de coronapademie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:13
Purehz schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:33:
[Afbeelding]

Hier een paar minder dan hierboven.
Door mijn vrouw uit Florida meegenomen, als dank dat ik 2 weken op de kinderen heb "opgepast".
2 weken en slechts 4...

Geintje natuurlijk, altijd leuk als ze aan je denken.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:10

Tjaps is een aanrader! Vlakbij station Amersfoort Vathorst, 23 bieren op tap en prima eten. Check hier de huidige taplijst, deze wisselt regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

cedras schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:22:
Hyped? Nu nog? Ze produceren al jaren een steady stroom aan knetters van ipa's en ook nog een mooie serie stouts/barleywines. De hype lag ver voor de coronapademie.
In alle eerlijkheid is een blik Julius géén 30 piek waard, dus ja, nog steeds een beetje hyped als je het mij vraagt. Het kan nog erger, zoals bij Anchorage Brewery, maar voor 30 piek koop ik liever een mooie Barrel Aged Fremont of een BCBS. Ik heb 6 bieren op van Treehouse en zeker de NEIPA’s scoren bij mij ver bovengemiddeld. Dat ze goede IPA’s maken staat buiten kijf.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heimdallr
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:25

Heimdallr

Asgard

Vanavond het nieuwe proeftuin bier van Hertog Jan gedronken genaamd "De Zwarte Raaf". Echt een topper als je het mij vraagt met inmiddels een solide 4+ rating op untapped 😃

Lidet er om den mans vrede, som ingen vurder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 10:51
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:17:
[...]

Lekker hoor.
Die Quad van de Moersleutel laatst meegenomen bij de Appie en was echt onder de indruk. Wat een mooi bier is dat geworden zeg.

Verder staan er natuurlijk nog meer heerlijke bieren op de foto :9~
Ja, had er goede reviews van voorbij zien komen en aangezien ze niet zoveel doen in Quad ben ik wel benieuwd :)
Verder ook wat IPA's (zoals die blikjes rechts van Brewski) om het zware, donkere geweld te compenseren. Ik vind het bij Brewski vooral top dat ze nog in gewoon 'normale' blikjes afvullen. Die 44cl hoeft van mij persoonlijk nooit zo. Het is dan of teveel, of genoeg waardoor je geen tweede biertje meer kunt of wil proberen.

De silver serie gister op en die was heerlijk. Elke nieuwe silver serie neem ik standaard mee eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:48
Mesque schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:54:
[...]

Ja prijzen hier kende ik inderdaad, ook in Boston zijn de bieren eigenlijk enkel te verkrijgen bij de brouwerij locaties. Verder in de US ook nergens in de winkel/op taplijsten gezien. Ook daar enorm gehyped dus, niet gek ook met de beoordelingen op untapped.
Beoordelingen van (te) duur bier kan ik niet serieus nemen. Weinig mensen zullen een blik bier van >20 euro nog objectief kunnen beoordelen en minimaal 4/5 rating geven. Helemaal als het bier al zo'n hoog gemiddelde heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58

Roodnoot is dan ook een goede optie. 10 min lopen vanaf station Leidsche Rijn.

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Tnx allen voor de tips! Waardevolle tips en ik sla ze op ook voor in de toekomst! Genoeg mooie opties!
(maar meer is altijd welkom 😀)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Lennnn schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:16:
[...]

Beoordelingen van (te) duur bier kan ik niet serieus nemen. Weinig mensen zullen een blik bier van >20 euro nog objectief kunnen beoordelen en minimaal 4/5 rating geven. Helemaal als het bier al zo'n hoog gemiddelde heeft.
Ik weet niet of daar een uitsplitsing van is op untapped, maar zou verwachten dat het grootste deel ze de US koopt en daar kost het bij lange na geen >20€. Ik heb ook zelden betere IPAs op dan wat ik van Tree House geproefd heb dus kan de hoge ratings ook wel plaatsen, dat is echt wel meer dan enkel een hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
DexterDee schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 23:31:
[...]

In alle eerlijkheid is een blik Julius géén 30 piek waard, dus ja, nog steeds een beetje hyped als je het mij vraagt. Het kan nog erger, zoals bij Anchorage Brewery, maar voor 30 piek koop ik liever een mooie Barrel Aged Fremont of een BCBS. Ik heb 6 bieren op van Treehouse en zeker de NEIPA’s scoren bij mij ver bovengemiddeld. Dat ze goede IPA’s maken staat buiten kijf.
Maar dat moet je sowieso niet betalen voor een blik hopjes. Ik mag nog wel aannemen dat het om een KJ gaat. Ook een KJ is dat niet waard. In Leeuwarden staat dat blik voor 40 in de winkel en wordt nog steeds verkocht. Gekkenwerk als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
cedras schreef op zondag 17 november 2024 @ 10:38:
[...]
Maar dat moet je sowieso niet betalen voor een blik hopjes. Ik mag nog wel aannemen dat het om een KJ gaat. Ook een KJ is dat niet waard. In Leeuwarden staat dat blik voor 40 in de winkel en wordt nog steeds verkocht. Gekkenwerk als je het mij vraagt.
100% mee eens.
Als je weet dat de blikken in de US ca. 5 dollar kosten gaat me de zin al helemaal over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albestaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:18
JungleJim schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:36:
[...]

Tjaps is een aanrader! Vlakbij station Amersfoort Vathorst, 23 bieren op tap en prima eten. Check hier de huidige taplijst, deze wisselt regelmatig.
Ziet er goed uit! Maar wat een prijzen! Bij Bax in Groningen kun je nog een halve liter Verdant of Sudden Death krijgen voor zo'n 8 a 9 euro.

Afgelopen jaar o.a. bij brouwerij Puik geweest in centrum Apeldoorn (dus niet ver van station). Hele uitgebreide kaart van zelf gebrouwen bier met ook wat mooie specials en BA's.Van wat ik heb onthouden schappelijk geprijsd en super leuk personeel die van alles over het bier vertellen. Gevraagd of ongevraagd haha. Daarbij best goede menukaart ook. Zie https://puikbieren.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
cedras schreef op zondag 17 november 2024 @ 10:38:
[...]
Maar dat moet je sowieso niet betalen voor een blik hopjes.
Het verschil tussen wat goed bier per liter kost en wat goede wijn of whisky per liter kost (gecorrigeerd voor ABV) is sowieso steeds moeilijker uit te leggen, gezien ook de ingrediënten. En ja, inflatie, maar al die random IPA's van €7-8 terwijl daar alleen maar hop, mout, water en gist in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 01:20
Ik wilde een aantal bieren gaan bestellen op de webshop van Foeders echter staat er helemaal niets meer op. Weet misschien iemand wat er aan de hand is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
hatv schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:27:
Ik wilde een aantal bieren gaan bestellen op de webshop van Foeders echter staat er helemaal niets meer op. Weet misschien iemand wat er aan de hand is?
https://www.faillissement.../melgers-dranken-b-v.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 01:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 22:26
Is dat de firma welke achter Foeders zit ja? Kan het niet terugvinden. Je zou eerder denken aan; https://melgers.nl/
Jammer als ze failliet zijn, prima webshop altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:04

Shrien

frequent snoozer

Edenaar1 schreef op maandag 18 november 2024 @ 07:55:
[...]

Is dat de firma welke achter Foeders zit ja? Kan het niet terugvinden. Je zou eerder denken aan; https://melgers.nl/
Kon het ook niet zo snel vinden, tot ik het adres van beiden zag. Heb nooit bij Melgers besteld, bij Foeders wel. Wat jammer zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
Ze hebben in ieder geval de juiste curator aangesteld:

Als curator is aangesteld mr B.H.A. Brauers

Meer serieus, dat is wel zonde. Ik woon daar vlakbij en toch regelmatig besteld.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Edenaar1 schreef op maandag 18 november 2024 @ 07:55:
[...]

Excuses had dat er wel even bij kunnen vermelden ja. Had het al eerder vernomen van iemand uit de branche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:09
Blijkbaar waren het de groothandelsactiviteiten van Melgers: https://melgers.nl/over-ons/, gezien het adres aan de Hofmanweg.
Die hebben ze dan mooi op tijd in 2023 verzelfstandigd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
gustaveau schreef op maandag 18 november 2024 @ 12:31:
Blijkbaar waren het de groothandelsactiviteiten van Melgers: https://melgers.nl/over-ons/, gezien het adres aan de Hofmanweg.
Die hebben ze dan mooi op tijd in 2023 verzelfstandigd....
Gelukkig maar. Als de winkel zou verdwijnen zou dat toch wel een gemis zijn voor Haarlem.
Jaren geleden ben ik wel eens vanuit de winkel naar de A Hofmanweg gestuurd toen ik een doos(24stuks) van een specifiek Jopenbier wilde hebben. Op het kantoor afgerekend en door het raam heen de auto van slot gehaald. Werd ondertussen netjes het doosje voor me in de achterbak gezet. :)
Dus lastminute grote hoeveelheden speciaalbier halen wordt iets lastiger nu.
Maar vooral voor de lokale horeca zal het zoeken worden naar andere leveranciers. Volgens mij was Melgers wel groot hierin, ik zag hun wagens met behoorlijke regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:31
AntraXxX schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:44:
Weekje geleden bij Craft Beer Festival in Helmond geweest en daar was de “Piece of Cake Apple Crumble Pie” van Frontaal erg goed bevallen, dus gelijk maar een batch aan pastry stouts van ze ingeslagen. :*)

[Afbeelding]
Zie in de mail net dat ze daar wat bundels van hebben gemaakt. Was dat ook al toen jij bestelde?
https://frontaalbrewingco...0eb7381&mc_eid=a8872e5ee9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 00:16
ivo001 schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:02:
[...]

Zie in de mail net dat ze daar wat bundels van hebben gemaakt. Was dat ook al toen jij bestelde?
https://frontaalbrewingco...0eb7381&mc_eid=a8872e5ee9
Ja precies die heb ik besteld! Nu is ie zelfs een tientje goedkoper, dus lucky you! :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:30
Ze maken zelfs reclame in de bioscoop nu voor Hertog Jan Vatgerijpt, hopen op uit te verkopen dit jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Deezers schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:00:
Ze maken zelfs reclame in de bioscoop nu voor Hertog Jan Vatgerijpt, hopen op uit te verkopen dit jaar..
Jij koopt de serie niet verwacht ik? 😜

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bbunn07
Heeft iemand al info over de Bubberman 2024? Hij zou aankomende vrijdag in de verkoop gaan, maar niks in de nieuwsbrief van Kees en kan ook nergens info (bv prijs en tijd van verkoop) vinden..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

bbunn07 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:19:
Heeft iemand al info over de Bubberman 2024? Hij zou aankomende vrijdag in de verkoop gaan, maar niks in de nieuwsbrief van Kees en kan ook nergens info (bv prijs en tijd van verkoop) vinden..
Had ‘m inmiddels ook wel in de inbox verwacht. Ik heb ze een berichtje gestuurd.

Verder is de inhoud van de Stigbergets doos van de Beer bekend. Hele gezellige blikkies. Blij dat ik ‘m besteld heb.

En zijn de Unwrap 4-packs in prijs verlaagd, wellicht leuk (voor onder de boom).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 12:25
Galois schreef op zondag 17 november 2024 @ 10:32:
[...]

Tnx allen voor de tips! Waardevolle tips en ik sla ze op ook voor in de toekomst! Genoeg mooie opties!
(maar meer is altijd welkom 😀)
Wellicht wat meer uit de richting, maar De Hemel in Nijmegen is erg gezellig. Kunt er heerlijk eten en biertjes uit hun brouwerij proeven. Rondleiding en proeverij behoort ook nog tot de mogelijkheden.
10-15 minuutjes lopen vanaf het station en midden in het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msahc
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11-2024
cagny staat al lang op mijn verlanglijstje. 👍👍👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:54
Adventskalender van Moersleutel ook binnen, vorige week die van beer in a box. Kunnen er weer een tijd tegen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 12:25
Gisteren een barrel aged proeverij gehad (alles >10%) van de Bierenthousiast (Ferry Wijnhoven). Erg leerzaam en lekker!
Na een mooie intro over het proces en hoe te proeven volgden de bieren:

1. Poch's Cerveza - Chardonnay Volcanic Soul Series (Imperial Pilsener - Chardonnay barrel)
2. Muifel - Vatgerijpt #4 - I Spy Double Rye - doppelbock Tawny Port barrel
3. La Trappe X Chateau de l'Horte vatgerijpt (quad - rode wijn barrel)
4. Horizont - Night Shift 2021 (barly wine - rhum barrel met tonka)
5. Goose Island - BCBS 2023 Banana Foster (stout - bourbon barrel)

De eerste 2 waren mwah, Muifel had een te zware barrel die niet helemaal in balans was, de Poch's was niet echt mijn ding qua smaak.
De La Trappe was erg goed en mooi in balans.
De Horizont kende ik al, heb geen smaakevolutie ontdekt ondanks de 3 jaar dat ik deze heb gehad.
De BCBS stond al lang op mijn bucket list, was ook erg lekker maar niet lekkerder dan een Puhaste Silver Series. Voor dat bedrag koop ik liever 6 flesjes Puhaste.

[ Voor 3% gewijzigd door Zjoske78 op 21-11-2024 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edenaar1
bbunn07 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:19:
Nog wat gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:39:
Adventskalender van Moersleutel ook binnen, vorige week die van beer in a box. Kunnen er weer een tijd tegen 8)
ik zit nog te wachten op moersleutel, maar veder idem :*)

• Conundrum51
  • Laatst online: 17:00
Weet iemand wat eigenlijk het idee is achter Brewhunter? Ik heb het nu een maandje en dacht eerst dat er alleen exclusief spul voorbij komt. Maar heb het idee dat het meer marketing is.

Zo komen er af en toe pre-sales voorbij die al bij de speciaalbier speciaalzaken te kopen zijn. Bijvoorbeeld een aantal biertjes van Puhaste afgelopen week.

Heeft iemand er meer ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Radiostilte sinds ik een DM op Instagram stuurde.
Conundrum51 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:12:
Weet iemand wat eigenlijk het idee is achter Brewhunter? Ik heb het nu een maandje en dacht eerst dat er alleen exclusief spul voorbij komt. Maar heb het idee dat het meer marketing is.

Zo komen er af en toe pre-sales voorbij die al bij de speciaalbier speciaalzaken te kopen zijn. Bijvoorbeeld een aantal biertjes van Puhaste afgelopen week.

Heeft iemand er meer ervaring mee?
Zoek eens in dit topic op het onderwerp ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbunn07
Niks meer gezien of gehoord.. ben nog steeds erg benieuwd

• Conundrum51
Zoek eens in dit topic op het onderwerp ;)
Ja dat heb ik gedaan. Dan kom ik hun verkooppraatje tegen en een paar mensen die besteld hebben. Maar dan alsnog de vraag. Wat is het nut van Brewhunter. Ik snap het namelijk niet. Echt exclusieve dingen zie ik niet en vrijwel elk bier wat ze posten is voor dat bedrag ook bij de speciaal bierwinkel te koop.

Ben benieuwd wat de ervaring is van mensen die vaker besteld hebben of het langer gebruiken. Is er prijsvoordeel of komen er soms echt bijzondere biertjes voorbij.

• ivo001
Conundrum51 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 18:05:
[...]

Ja dat heb ik gedaan. Dan kom ik hun verkooppraatje tegen en een paar mensen die besteld hebben. Maar dan alsnog de vraag. Wat is het nut van Brewhunter. Ik snap het namelijk niet. Echt exclusieve dingen zie ik niet en vrijwel elk bier wat ze posten is voor dat bedrag ook bij de speciaal bierwinkel te koop.

Ben benieuwd wat de ervaring is van mensen die vaker besteld hebben of het langer gebruiken. Is er prijsvoordeel of komen er soms echt bijzondere biertjes voorbij.
Nou ik heb toevallig vanmiddag mijn eerste bestelling geplaatst.Omdat ik bij de eerste 1000 aanmeldingen zat had ik een 25% kortingscode gekregen en daardoor €80 bespaard, dus dat maakt het wel interessant.
Wat ik wel leuk vind is dat er regelmatig bieren in de app verschijnen die nog niet op Untappd te vinden zijn, dus je bent soms wel vroeg op de hoogte van een aankomend bier.
En de Silver Series van Pühaste pak ik eigenlijk altijd mee, maar loop er vaak tegenaan dat je dan weer verzendkosten moet betalen en dus maar een hoop bier er bij gaat zoeken, omdat hij niet bij een lokale winkel te vinden is. Met die app kan ik over een langere periode opbouwen naar gratis verzending, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze uiteindelijk niet meer te krijgen zijn.
Maar ik ben het wel eens dat het voor een deel gewoon een goede marketing tool is, ik blijk er in ieder geval gevoelig voor :X De prijzen zijn in ieder geval gewoon in lijn met andere winkels, dus je betaald geen premium.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:18

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Conundrum51 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 18:05:
[...]

Het is een marketingmachine die inspeelt op de FOMO van de bierliefhebbers.. heel slim gedaan En ze bieden bieren aan waarvan ze weten dat die goed en snel verkopen (Silver series bijv.).

Zij garanderen hunzelf op deze manier de verkoop en de FOMO bierdrinkers weten dat ze toch weer die ene serie compleet kunnen maken/houden ;)

Win-Win :P

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:01
Wel stond er op de website dat ze met meer mensen exclusiever spul kunnen kopen.
Zo zag ik laatst een bier van Alebowa rof zo voorbij komen, zag er zeer exclusief uit met iets van 20cl of zo, Jopejskie. En een Amerikaans bier voor 129 Euro.

Wat ik handig vind is dat je inderdaad spaart in je mandje en dat het stiekem veel verschillende soorten zijn die je niet overal in 1 webshop vind. Dus je koopt niet steeds bij verschillende webshops.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bbunn07
Bingo:

De Bubberman 2024 gaat officieel deze vrijdag 22 november om 15:00 online, maar onze nieuwsbrieflezers krijgen vervroegde toegang. Jullie kunnen het bier al vanaf 13:00 online bestellen via de onderstaande link.

Link voor mede-tweakers (zal dus vanaf 13.00 werken): https://brouwerijkees.us2...d=06bae41905&e=e192d6a70e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

bbunn07 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:55:
Bingo:

De Bubberman 2024 gaat officieel deze vrijdag 22 november om 15:00 online, maar onze nieuwsbrieflezers krijgen vervroegde toegang. Jullie kunnen het bier al vanaf 13:00 online bestellen via de onderstaande link.

Link voor mede-tweakers (zal dus vanaf 13.00 werken): https://brouwerijkees.us2...d=06bae41905&e=e192d6a70e
CHECK!

Even voor de volledigheid:
Dit is hem dan! De Bubberman 2024. Eén keer in de twee jaar brengt Brouwerij Kees een Bubberman editie uit. Ook dit jaar een eisbock blend met barley wine.

Een flink feest van smaken: een deel van de barley wine is ge-eisbockt en vervolgens weer gemengd met de overgebleven barley wine. Dit zorgt voor een enorme verhoging van alcohol en een gigantische smaak verrijking. Na het eisbocken hebben we de barley blend 22 maanden laten rijpen op Woodford Reserve en Jack Daniels bourbon vaten.

Bubberman 2024 is alleen per doos van zes flessen te bestellen. Maximaal 3 dozen per persoon. Je bestelling wordt verpakt in speciale stevige dozen. Hierdoor is het niet mogelijk ander bier mee te bestellen.

De Bubberman is enorm gewild! Wees er dus snel bij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ivo001
bbunn07 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:55:
Bingo:

En de site is kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Laatst online: 13-09 15:11
Inderdaad, had wat in mijn karretje, en bij afrekenen knalde de site er uit...zonde

*Verwacht niet dat er om 15 u nog iets te halen valt

[ Voor 11% gewijzigd door brukskeluuk op 22-11-2024 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
Haha inderdaad.. 502 error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
brukskeluuk schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:03:
[...]

Inderdaad, had wat in mijn karretje, en bij afrekenen knalde de site er uit...zonde
Daar kwam ik al niet eens. Hoe duur waren ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
bbunn07 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:04:
[...]

Daar kwam ik al niet eens. Hoe duur waren ze?
€120 per doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Oef, dat is serieus geld. Het zijn dan gelukkig wel 6 flessen van 75cl, dus 20 per fles.
Maar voor mij teveel geld om er zo even aan uit te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Hey AngelDust,

Hierbij de bevestiging en een overzicht van je bestelling op 22 november 2024.

[Bestelling #xxxxx](22 november 2024)
Product Quantity Price
Productafbeelding
Bubberman 2024
1 €120,00
*O*

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bbunn07
Yes, het is mij ook gelukt!
Door de overbelaste website en waarschijnlijk overmatig klikken van mij heb ik 2 dozen in mijn mandje gekregen, en durfde niet meer terug te gaan om het aan te passen. Dus er zijn 12 flessen onderweg 🫢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:45
Hier ook uiteindelijk gelukt! In mijn account kijken lukt nog niet, maar de mail is binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
gustaveau schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:16:
Oef, dat is serieus geld. Het zijn dan gelukkig wel 6 flessen van 75cl, dus 20 per fles.
Maar voor mij teveel geld om er zo even aan uit te geven.
Begrijpelijk, ik snap sowieso niet waarom het alleen per 6 flessen wordt verkocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Haha het was even spannend, maar hier ook twee doosjes kunnen binnenslepen. *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Frustrerend. … lukt hier niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
bbunn07 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:19:
Yes, het is mij ook gelukt!
Door de overbelaste website en waarschijnlijk overmatig klikken van mij heb ik 2 dozen in mijn mandje gekregen, en durfde niet meer terug te gaan om het aan te passen. Dus er zijn 12 flessen onderweg 🫢
Hier lukt het niet… als ik doosje van je kan overnemen hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Edenaar1 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:25:
Frustrerend. … lukt hier niet..
Zojuist kreeg ik de pagina geladen en 1 in de winkelmand gestopt. Maar na op afrekenen te drukken weer een error.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Site lijkt het nu (13:48) weer te doen. Heb 1 doosje besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Shrien schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:20:
Haha het was even spannend, maar hier ook twee doosjes kunnen binnenslepen. *O* *O*
Mocht je nog van een fles afwillen (en enigszins in de buurt van Amsterdam wonen) dan hou ik me aanbevolen om er 1 of 2 van je over te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 13:14
Ik had een beetje een FOMO aanval, had dus ook bijna een doos besteld.
Maar na interventie door mijn beste maat niet besteld.

Want, zoals hij terecht opmerkte:
Alleen per 6 te bestellen; waarom?
Barleywine, vind ik niet het allerlekkerste
Jack Daniels....... ik ben meer een Schotse Single Malt liefhebber.

Oh.......en ik ben niet overtuigd Kees-drinker.
Op de een of andere manier vind ik de smaak altijd wat wateriger/vluchtiger.

Maar voor diegenen die hem wel besteld hebben, veel drinkplezier en geniet ervan.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:31
Ik kon een doos toevoegen aan de winkelwagen, maar bij betalen de melding dat de voorraad op is.

We hebben niet genoeg 'Bubberman 2024' op voorraad om je bestelling te voltooien (0 beschikbaar). Onze excuses voor enig ongemak.

[ Voor 42% gewijzigd door Martijn1990 op 22-11-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Martijn1990 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:10:
Ik kon een doos toevoegen aan de winkelwagen, maar bij betalen de melding dat de voorraad op is.

We hebben niet genoeg 'Bubberman 2024' op voorraad om je bestelling te voltooien (0 beschikbaar). Onze excuses voor enig ongemak.
Hij zegt bij mij: Slechts 14 resterend op voorraad

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn1990
AngelDust schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:24:
[...]

Na verschillende keren refreshen deed die het ineens :) Gelukt dus om een doos te bestellen.

En daarnaast net terug van m'n lunchwandeling in Utrecht en kwam thuis op kantoor met 3 stevige jongens :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fS9QwNDPHdkSQD6XALIULo2FLFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZhBfdsMkl65fj6NfLNccnR2n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
AngelDust schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:24:
[...]

Als je door gaat naar je winkelwagentje krijg je echter deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UfBznmGBVfBDSQFIt105-h6uIA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n2Y8tOgZGzX2xGrPRB1eN5bv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
ivo001 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:27:
[...]

Als je door gaat naar je winkelwagentje krijg je echter deze melding:
[Afbeelding]
Dat had ik dus ook, maar na een aantal keer proberen lukte het ineens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brukskeluuk
Mocht er iemand in de buurt van Venray of Wageningen wonen, dan heb ik max 3 flessen ter overname.

Voor de duidelijkheid, dit gaat over de Bubberman en je mag ze uiteraard voor de kostprijs overnemen.

[ Voor 35% gewijzigd door brukskeluuk op 22-11-2024 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:47
Iemand uit Amersfoort die 1 fles kwijt wil voor de kostprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Regio woerden/utrecht wellicht iemand nog een fles over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Ondanks dat ik Kees erg waardeer heb ik nog steeds de 2022 ook nog liggen. 750ml flessen gaan hier niet zo snel op.
Vorige keer met 5 man een doos gekocht, was goed te doen op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 18:00
Na alle vorige edities te hebben gekocht, de eerste zelfs twee jaar op moeten wachten, hier helaas geen mail over de 13:00 release. Had toch even hier moeten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cedras
Als je een flesje kwijt wilt aan een Liwwadder, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Zou heel graag een flesje willen overnemen, omgeving Amsterdam. Verschillende tree house in de koelkast staan als dat kan helpen..

[ Voor 34% gewijzigd door Mesque op 22-11-2024 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
En ja hoor… ze staan al op marktplaats…
https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios
|:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Laatst online: 22:59
Tja,ook hier doet toch iedereen mee aan de FOMO? Waarom dan niet astronomische bedragen betalen voor je unieke untappd checkin als je teveel geld hebt ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33
Eric H schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:06:
Ik had een beetje een FOMO aanval, had dus ook bijna een doos besteld.
Maar na interventie door mijn beste maat niet besteld.

Want, zoals hij terecht opmerkte:
Alleen per 6 te bestellen; waarom?
Barleywine, vind ik niet het allerlekkerste
Jack Daniels....... ik ben meer een Schotse Single Malt liefhebber.

Oh.......en ik ben niet overtuigd Kees-drinker.
Op de een of andere manier vind ik de smaak altijd wat wateriger/vluchtiger.

Maar voor diegenen die hem wel besteld hebben, veel drinkplezier en geniet ervan.
Omdat: Marktplaats...

Ik snap oprecht niet dat ze dit elke keer zo verkopen. Ik zou zelf denken dat je op die manier makkelijk zelf alles via Marktplaats voor het driedubbele kan verkopen en doet alsof het is uitverkocht. Dat zou wellicht niet handig zijn als het uitkomt, maar toch.

Ik had het zelf niet tijdig gezien, anders had ik ook wel interessen, echter: Ik hoef echt geen 6(!) dezelfde flessen. Dus dan gingen er hoe dan ook 3-4 op Marktplaats. 1/2 voor mijzelf en wellicht dat 1 maat er 1 had willen overnemen, maar buiten dan hoeft niemand in mijn kenniskring dergelijke kneiters. Dan had ik toch leuk gratis bier gehad..

Verkoop die dingen gewoon max. 2 per adres ofzo. Geen haar op mijn hoofd dat ik er ook maar een euro extra voor zou betalen. Retail prijs en anders niet, net zoals alle andere dingen die mensen puur kopen om met winst te verkopen: Ik doe daar niet aan mee.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

gustaveau schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:55:
[...]

Mocht je nog van een fles afwillen (en enigszins in de buurt van Amsterdam wonen) dan hou ik me aanbevolen om er 1 of 2 van je over te nemen!
We wonen in de Beemster, maar ben doordeweeks in Amsterdam (omgeving Westpoort). Ik wil je best een fles gunnen. DM me gerust hoe je het wil doen.
Louwke schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:54:
Ondanks dat ik Kees erg waardeer heb ik nog steeds de 2022 ook nog liggen. 750ml flessen gaan hier niet zo snel op.
Vorige keer met 5 man een doos gekocht, was goed te doen op die manier
Flessie ruilen?
Mesque schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:55:
Zou heel graag een flesje willen overnemen, omgeving Amsterdam. Verschillende tree house in de koelkast staan als dat kan helpen..
Zelfde geldt voor jou, ik vind het ook wel leuk om te ruilen voor een paar Tree housies. DM voor vervolg.

Verder houd ik ze zelf en voor vrienden. Goed weekend allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

cedras schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:20:
[...]
Als je een flesje kwijt wilt aan een Liwwadder, dan hoor ik het graag.
DM :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Shrien schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:16:
[...]

We wonen in de Beemster, maar ben doordeweeks in Amsterdam (omgeving Westpoort). Ik wil je best een fles gunnen. DM me gerust hoe je het wil doen.

[...]

Flessie ruilen?

[...]

Zelfde geldt voor jou, ik vind het ook wel leuk om te ruilen voor een paar Tree housies. DM voor vervolg.

Verder houd ik ze zelf en voor vrienden. Goed weekend allen!
Nee de Bubberman moet ik nog drinken gaat met de Kerst open dit jaar. Verder alleen triple karmelieten en duvel liggen. Dus om die nu te gaan ruilen is ook weer zo iets 😉

Maar over Marktplaats, daar kun je de Bubberman niet verkopen. Die is te hoog in alcohol percentage en worden verwijderd. Tenminste dat had mijn zwager de vorige keer namelijk. Die had er 2 en dacht er 1 te verkopen, maar de advertentie verdween steeds.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXb4I7NcRQq7V_ooUOtPXEBZg9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AtNz2yBGToYNvv5zSLVaVtgY.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Van horen zeggen.. gister bij Hertog Jan gingen sommige mensen met steekwagens / trolleys weg 😬
Ze hebben goed verkocht verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Doosie hoor! Welke advent is dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:44
Shrien schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:27:
[...]

Doosie hoor! Welke advent is dit?
Van GeheimBiertje. Zijn dus bieren van verschillende kleinschalige, lokale brouwerijen uit Nederland

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Jaap-io
Moersleutel maakt het wel spannend dit jaar met de advent... Staat al een week aangemeld bij DHL maar tot op heden nog niet ontvangen door DHL.

Maar goed moersleutel heb ik vooral omdat het bang for bucks is en opzeggen in oktober dus niet zo gunstig is ;) de echte advent dit jaar is de beer in a box en die is al wel binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edenaar1
-Jaap-io schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:48:
Moersleutel maakt het wel spannend dit jaar met de advent... Staat al een week aangemeld bij DHL maar tot op heden nog niet ontvangen door DHL.

Maar goed moersleutel heb ik vooral omdat het bang for bucks is en opzeggen in oktober dus niet zo gunstig is ;) de echte advent dit jaar is de beer in a box en die is al wel binnen :)
Hier idem..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:47
Thalaron schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 01:01:
[...]

Omdat: Marktplaats...

Ik snap oprecht niet dat ze dit elke keer zo verkopen. Ik zou zelf denken dat je op die manier makkelijk zelf alles via Marktplaats voor het driedubbele kan verkopen en doet alsof het is uitverkocht. Dat zou wellicht niet handig zijn als het uitkomt, maar toch.

Ik had het zelf niet tijdig gezien, anders had ik ook wel interessen, echter: Ik hoef echt geen 6(!) dezelfde flessen. Dus dan gingen er hoe dan ook 3-4 op Marktplaats. 1/2 voor mijzelf en wellicht dat 1 maat er 1 had willen overnemen, maar buiten dan hoeft niemand in mijn kenniskring dergelijke kneiters. Dan had ik toch leuk gratis bier gehad..

Verkoop die dingen gewoon max. 2 per adres ofzo. Geen haar op mijn hoofd dat ik er ook maar een euro extra voor zou betalen. Retail prijs en anders niet, net zoals alle andere dingen die mensen puur kopen om met winst te verkopen: Ik doe daar niet aan mee.
Hij heeft naar je geluisterd, op zijn facebook staat:

Ik heb me weer laten verrassen door de populariteit van de Bubberman series.
Ik dacht dat we het goed geregeld hadden, maar helaas werd 22 november 2024 een dag die we niet snel zullen vergeten.
Er gingen een aantal dingen verkeerd.

Op de socials hebben we per ongeluk de Bubberman 2024 al om 12:00 uur i.p.v. 15:00 uur online gezet.
Daarnaast vond ik het netjes naar onze trouwe Brouwerij Kees fan base, om ze een kleine voorsprong in tijd te geven en ik had echt niet verwacht dat zij 80% van de aantal beschikbare dozen zouden opkopen!
Met als gevolg dat om 16:00 alles was uitverkocht.

Dus mijn excuses voor iedereen die achter het net viste.

Maar voor evt. Bubberman 2026 gaan we het wel anders doen, we zullen de Bubberman niet meer aanbieden in dozen van 6 (iets wat we altijd deden), maar in dozen van 2 of 3.
En zullen we het beperken tot 1 of 2 pakketten per bestelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Jaap-io
Iemand hier nog de vatgerijpt van HJ gescoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
Idem idem :P
Sinds vorige week dinsdag aangemeld in de DHL app, nog geen verandering.
Irritante is wel vaak dat wanneer er bij DHL een verandering is in status, dit vaak betekend dat ze de volgende dag langskomen.

Dus je wacht een week voordat er iets gebeurd, maar als er dan wat gebeurd betekend het ook wel dat er gelijk geleverd wordt. "Hoe werkt dat dan" vraag ik me vaak af......

Maandag: Nee we hebben je zending nog niet
Dinsdag: Nee we hebben je zending nog niet
Woensdag: Nee we hebben je zending nog niet
Donderdag: Nee we hebben je zending nog niet
Vrijdag: We staan morgen op de stoep.....

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Eric H schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:28:
[...]

Idem idem :P
Sinds vorige week dinsdag aangemeld in de DHL app, nog geen verandering.
Irritante is wel vaak dat wanneer er bij DHL een verandering is in status, dit vaak betekend dat ze de volgende dag langskomen.

Dus je wacht een week voordat er iets gebeurd, maar als er dan wat gebeurd betekend het ook wel dat er gelijk geleverd wordt. "Hoe werkt dat dan" vraag ik me vaak af......

Maandag: Nee we hebben je zending nog niet
Dinsdag: Nee we hebben je zending nog niet
Woensdag: Nee we hebben je zending nog niet
Donderdag: Nee we hebben je zending nog niet
Vrijdag: We staan morgen op de stoep.....
volgens mij melden ze gewoon in bulk in / printen ze die etiketten in bulk en dan is hij dus aangemeld bij DHL. Op zijn beurt zal DHL per dag een x aantal pallets ophalen om de load een beetje te verdelen en zo krijg je dus dat hij al een week aangemeld staat en ineens in een dag bij je is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
Louwke schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 19:30:
[...]

Maar over Marktplaats, daar kun je de Bubberman niet verkopen. Die is te hoog in alcohol percentage en worden verwijderd. Tenminste dat had mijn zwager de vorige keer namelijk. Die had er 2 en dacht er 1 te verkopen, maar de advertentie verdween steeds.
Vond er al zo weinig op MP staan, ook van de 2022 versie. Maar op MP mag je blijkbaar inderdaad geen alcohol van boven de 15% verkopen, nooit geweten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
-Jaap-io schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:39:
[...]

volgens mij melden ze gewoon in bulk in / printen ze die etiketten in bulk en dan is hij dus aangemeld bij DHL. Op zijn beurt zal DHL per dag een x aantal pallets ophalen om de load een beetje te verdelen en zo krijg je dus dat hij al een week aangemeld staat en ineens in een dag bij je is.
Maar dan nog verwacht ik eerst een melding in de DHL app met de volgende strekking:
We hebben je zending ontvangen en plannen nu een aflevermoment in.
Maar dit wordt compleet overgeslagen (of gaat zo snel dat het niet eens waarneembaar is)

Eric, Signing off !!

Pagina: 1 ... 180 ... 197 Laatste