Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 161 ... 197 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 22:39
Arator schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:53:
Ik heb net die "Scarlet" van Basqueland geopend.
Het openen was al een hele prestatie, de bovenkant van de fles was volledig ondergedompeld in rode was. Ik moest een mes verwarmen om door die laag te geraken.

Dank aan @Shrien voor de tip van Basqueland. Zonder had ik dit biertje waarschijnlijk nooit gedronken.
Volgende keer gewoon de hals onder een warme kraan houden. Dat werkt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:23

Shrien

frequent snoozer

Voor alle badge-seekers; t/m zondag zijn alle (semi) 0.0% bieren tweede gratis bij AH. Assortiment hier. Sla je slag en level up :P

Een aantal bekende bieren kwamen trouwens niet al te best uit de test van deze Grolsch heren op Youtube.

[ Voor 17% gewijzigd door Shrien op 05-01-2024 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
cy-gor25 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:40:
[...]

Bier met een etiket met katten erop? Take my money!
En een deel van de opbrengst gaat naar dierenbescherming!
https://untp.beer/Y4md7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PugZ
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 09:27
Excuus voor de (ver)late reactie, maar allereerst dank aan iedereen die heeft gereageerd en meegedacht over het kruipruimteschimmelprobleem (leuk scrabblewoord) :)

@Mad Marty Bodemfolie heb ik overwogen, maar toen ik van de week opnieuw het kruipruimteluik open trok, zag ik dat mijn gegraven kruipgeul inmiddels (voor het eerst en sinds de hevige regenval van de afgelopen tijd) is veranderd in een sloot. Nu de condens is veranderd in een sloot, ben ik bang dat folie niets meer gaat uithalen. Er zit maar 1 ding op: het bier gaat UIT de kruipruimte. ;w

@remzor Helaas is m'n garage ook geen optie i.v.m. teveel vocht. En in de zomer is het er weer te heet. :N

@brukskeluuk "Meer water dan me lief is" kan ik inmiddels dus over meepraten met de spontaan ontstane sloot. Zoals ik zei: het bier gaat er weer uit. Het is gewoon geen geschikte locatie. :S

@wauskoek Dank voor de azijntip! d:)b Zodra ik het bier naar boven kan halen zonder natte knieën te krijgen (hopelijk vanaf morgen), dan ga ik met azijn in de weer. Hopelijk ben ik nog op tijd...

@Klippy Helaas ligt het niet aan de doosjes. Ik heb er ook een 1,5 liter fles Trappist staan die niet in een doosje past, dus die staat open-en-bloot, maar ook daar is de kruk beschimmeld.

Het wordt nog even puzzelen aangezien ik vloerverwarming in huis heb. Normaal gesproken had de meterkast een mooi plekkie geweest, maar aangezien daar juist de vloerverwarming verdeler staat, is dat het warmste hokkie van het huis geworden. Schuur is ook geen optie i.v.m. veel vocht en temperatuurschommelingen. Zolder is qua temperatuur ook geen optie. Ik denk dat 't tijdelijk de kledingkamer gaat worden en daarna maar zo snel mogelijk verhuizen naar een huis moet een koele DROGE kelder :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

@PugZ ik denk een koeling in de schuur of zolder nog het beste alternatief is. In de schuur kan je deze bij gemiddelde temps onder 10 graden wel uit zetten. Daarboven zet je 'm aan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 11:41
Voor de Moersleutel Guild members; de Moersleutel Barcode Red & Blue ligt nu (beperkt) op voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door Edenaar1 op 07-01-2024 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Edenaar1 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 23:01:
Voor de Moersleutel Guild members; de Moersleutel Barcode Red & Blue ligt nu (beperkt) op voorraad.
Voor de niet Guild members ligt hij ook bij Drankgigant zag ik toevallig. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Shrien schreef op zondag 7 januari 2024 @ 23:15:
[...]

En nog betere prijs ook 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:41
Edenaar1 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 23:27:
[...]

En nog betere prijs ook 😬
Als die niet op voorraad is kan ik ook mijn prijs laag houden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• techix
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 17:28
cy-gor25 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:40:
[...]

Bier met een etiket met katten erop? Take my money!
Zeker eens de Canadese brouwerij Noctem proberen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Zjoske78 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:26:
[...]

Dus er zijn mensen die bieren kopen (die ze niet lekker vinden) puur om een badge te halen op Untappd? Hmmm, weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Maar ik let eigenlijk nooit op de badges en hecht er echt 0,0 waarde aan.
Ja, vind het wel geinig. Fiets elke dag langs een Russische super en die hadden ze liggen, kost ook geen drol, dus voor een badge ben ik wel bereid even langs te wippen :+

Net zoals ik het leuk vind om zoveel mogelijke verschillende landen te scoren en verschillende stijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 14:50
Shrien schreef op zondag 7 januari 2024 @ 23:15:
[...]

op alweer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:22
Shrien schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:27:
[...]

[Afbeelding]

TOP deal dit hoor. Het zijn echt 24 verschillende blikken, met rechts nog 4 extra dipa’s voor gratis verzending. Snelle verzending ook uit Spanje, vorige donderdag einde middag besteld.

Helaas alweer uitverkocht zo te zien.
Dit dikke pakket is voorlopig weer even op voorraad, zo te zien. :9~
https://basquebeer.com/en...beer-pack-poster-24-cans/

[ Voor 6% gewijzigd door Nitrorcr op 10-01-2024 15:37 . Reden: URL toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Nitrorcr schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:36:
[...]

Dit dikke pakket is voorlopig weer even op voorraad, zo te zien. :9~
https://basquebeer.com/en...beer-pack-poster-24-cans/
zo te zien is het ook niet meer nodig om nog bij te bestellen voor free shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wren schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:46:
[...]

zo te zien is het ook niet meer nodig om nog bij te bestellen voor free shipping.
Zojuist ook besteld, met die dikke stout en een 4-pack van die nieuwe tipa.
Ik had me ook even aangemeld voor de nieuwsbrief voor 10% extra korting, maar die geldt zo te zien niet voor de packs; ik kreeg maar 4 nogwat korting.
Op de site staat nog steeds gratis verzending vanaf 96 euro... Maargoed, die stout wilde ik sowieso al hebben en het is nog steeds spotgoedkoop :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Ik heb er per ongeluk 2 besteld... Kwam na de eerste bestelling terug bij het orderscreen en dacht dat het niet goed gegaan was. Mocht de annulering niet meer kunnen, dan heb ik een pakketje over voor de liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
Blik1984 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:07:
Ik heb er per ongeluk 2 besteld... Kwam na de eerste bestelling terug bij het orderscreen en dacht dat het niet goed gegaan was. Mocht de annulering niet meer kunnen, dan heb ik een pakketje over voor de liefhebber
Ook besteld! ik kwam inderdaad ook terug in de winkelwagen. lekker handig.
Waren bij mij wel verzendkosten voor alleen de pack dus nog wat bij besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
El Capitan schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:09:
[...]

Ook besteld! ik kwam inderdaad ook terug in de winkelwagen. lekker handig.
Waren bij mij wel verzendkosten voor alleen de pack dus nog wat bij besteld.
Raar! Dan lijkt het alsof niet heel NL dezelfde shipping costs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
Wren schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:12:
[...]

Raar! Dan lijkt het alsof niet heel NL dezelfde shipping costs heeft.
hm ja, Groningen wordt weer eens te grazen genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
El Capitan schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:13:
[...]

hm ja, Groningen wordt weer eens te grazen genomen ;)
Tja, is ook geen Randstad, ik snap het :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
Gek die verzendkosten, hier ook gratis met alleen die box. Wel echt prima prijs!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:29

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Laat maar weten, heb eventueel wel interesse

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:10
Herkenbaar! Dat was me bìjna ook overkomen, gelukkig kreeg ik wel meteen een pushbericht van m'n creditcard waardoor het dubbele bestellen me bespaard bleef ;)

Edit: en zelfs al verzonden, ze zijn rap in Baskenland!

[ Voor 5% gewijzigd door BobB op 10-01-2024 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
AngelDust schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:21:
[...]

Laat maar weten, heb eventueel wel interesse
Is goed, heb al een mail gestuurd voor annuleren, mocht het niet lukken stuur ik je een DM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
De Discovery Pack is er weer bij Basqueland (24 verschillende 440ml blikken voor 80 euro): https://basquebeer.com/en...beer-pack-poster-24-cans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:55
Ik ben ongeveer halverwege met mijn vorige discovery pack. Bevalt, zoals tot nu toe altijd met Basqueland, echt goed.

Ik heb hem nog maar een keer besteld. Benieuwd of er wat nieuwe bieren bij zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:56
Stevie-P schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:01:
De Discovery Pack is er weer bij Basqueland (24 verschillende 440ml blikken voor 80 euro): https://basquebeer.com/en...beer-pack-poster-24-cans/
Goh... ;)

Gaat het net de hele pagina boven je bericht over

[ Voor 8% gewijzigd door Himalaya op 10-01-2024 17:15 ]

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:22
Liever een bericht te veel als te weinig. Ik heb 'm ook besteld incl wat dikke TIPAs. Erg benieuwd. Gaan een hoop pakketjes naar NL! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:44
Voor de liefhebber, ik heb voor mijn verjaardag een kortingcode gekregen van Craft Beer Marketplace(Piwneymosty) van 15%.
Ik ga hem zelf niet gebruiken.
Mocht je interesse hebben, stuur dan even een DM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:59
Gisteren de "Pink Flamingo", omschreven als een fruited sour, van Basqueland gedronken.
Er stonden framboosjes op wikkel, dus ik verwachtte een soort framboise.
Bij het openen kreeg ik inderdaad die typische geur van frambozen in mijn neus.
De kleur van het bier vond ik net niet fluo roze.
Qua smaak, eerst framboos, dan hibiscus. Per toeval weet ik hoe dat smaakt, wegens een hibiscusthee die ik soms wel eens drink.
Daarna neemt het zurige toch de overhand. Mij deed het nog het meeste denken aan melkzuur. Ik kon het echter niet terugvinden op de ingrediëntenlijst als toevoegsel, dus misschien een melkzuurvergisting?

Persoonlijk vond ik het bovengemiddeld. Het heeft meer punch dan sommige framboises, die al wel eens flets kunnen smaken.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Heeft iemand daadwerkelijk een email gehad dat ze weer beschikbaar zijn? Ik had mij aangemeld met die Notify me knop volgens mij, maar nooit iets gekregen behalve de nieuwsbrief.

Anyways, it’s so nice I bought the same box twice :) hopen dat er nog wat nieuwe brouwsels in zitten. Ik miste eigenlijk nog een leuke TIPA inderdaad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcZFzhisUOQJ48TDl9jqvM1_HrE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hj9KQAuqatMMPoRB2MrnkJR0.webp?f=user_large

En iemand toevallig Bier van Rick Kempen gelezen? Ik liep er vorig weekend tegenaan bij de lokale Kringloop (gesigneerd en al :+ ) voor een euro. Leest best leuk weg.

[ Voor 43% gewijzigd door Shrien op 10-01-2024 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Shrien schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:44:
Heeft iemand daadwerkelijk een email gehad dat ze weer beschikbaar zijn? Ik had mij aangemeld met die Notify me knop volgens mij, maar nooit iets gekregen behalve de nieuwsbrief.
Nee, hier ook geen mail ontvangen. Maar nog voor de jaarwisseling hadden ze aangegeven dat ze vandaag weer op voorraad zouden komen, wat dus exact klopte.

EDIT:
Zojuist in de mail hoor: "Ya tenemos tu cerveza disponible."

[ Voor 7% gewijzigd door Stevie-P op 10-01-2024 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:59
Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 00:31
En met verzendkosten inclusief! Stond voorheen in de omschrijving, nu niet, maar bij check-out is er een gratis optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
hier de track en trace van UPS al binnen. anderhalf uur na bestelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennnn
Shrien schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:44:

Anyways, it’s so nice I bought the same box twice :) hopen dat er nog wat nieuwe brouwsels in zitten. Ik miste eigenlijk nog een leuke TIPA inderdaad.

[Afbeelding]
Basqueland is veel kleiner dan ik gedacht had (was er vorig jaar langsgegaan). Het is een kleine hal met een heel kleine ruimte waar je wat bier kan drinken. Eigenlijk midden in de brouwerij.

Waarschijnlijk gaan dit soort dingen allemaal niet automatisch. Er werken ook maar een paar mensen. Dus verwacht niet iemand fulltime op sales/marketing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Lennnn schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:41:
[...]

Basqueland is veel kleiner dan ik gedacht had (was er vorig jaar langsgegaan). Het is een kleine hal met een heel kleine ruimte waar je wat bier kan drinken. Eigenlijk midden in de brouwerij.

Waarschijnlijk gaan dit soort dingen allemaal niet automatisch. Er werken ook maar een paar mensen. Dus verwacht niet iemand fulltime op sales/marketing.
Ik heb de mail nu ook }:O

Website-technisch zou je zeggen dat dat toch echt automatisch zou moeten gaan. Voorraad niet meer op 0 = Mailtje eruit.

Maar goed, er gaan weer meer dingen wat scheef zoals de terugkeer naar check-out na check-out zoals eerder beschreven. Gelukkig zit het qua service, vriendelijkheid en kwaliteit goed bij de beste mensen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WillyWilly
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
De Sjaak, Bourbon & Brandy vaten, Chocolade, een beetje gebrand & Vanille - 14 % boozy, bier voor deze temperaturen before bedtime :9B Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eP6QwTi-y7k6kRwTljgumLyUr5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SRnmrTd9ZSMZRIn01Mw6O8Wp.jpg?f=fotoalbum_large

Craft beer PriceWatch : https://beerizer.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:57
Afgemeld voor de Frontaal Beerclub en Moersleutel Guild omdat ik simpelweg nog (te) veel voorraad heb. Nu beetje last van FOMO... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 09:40
Net dat pakket van Basqueland besteld. Heb nog echt teveel bier staan....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

larry_flynt schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 13:10:
Net dat pakket van Basqueland besteld. Heb nog echt teveel bier staan....
Binnenkort proeverijtje bij @larry_flynt jongens *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:26
Deezers schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:04:
Afgemeld voor de Frontaal Beerclub en Moersleutel Guild omdat ik simpelweg nog (te) veel voorraad heb. Nu beetje last van FOMO... :X
Hoe veel heb jij nog staan dan?

Voor mij hetzelfde trouwens, heb nog een stuk of 40-50 dikke stouts staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 09:40
Shrien schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 13:18:
[...]

Binnenkort proeverijtje bij @larry_flynt jongens *O*
Woop woop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-09 12:39
Dan zal de mail van Moersleutel wellicht niet helpen..

"Dit jaar lanceren we opnieuw een nieuwe serie en gaan we nog verder de grenzen opzoeken van wat er mogelijk is binnen het brouwen van bier - in één woord samengevat, het wordt "extravagant"!

Deze bieren worden door hun hoge productiekosten gebrouwen in zeer exclusieve oplages en zullen alleen verkrijgbaar zijn voor onze abbonementhouders. Dat zijn natuurlijk onze Guild Members"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Capitan
bbunn07 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:58:
[...]

"Dit jaar lanceren we opnieuw een nieuwe serie en gaan we nog verder de grenzen opzoeken van wat er mogelijk is binnen het brouwen van bier - in één woord samengevat, het wordt "extravagant"!

Deze bieren worden door hun hoge productiekosten gebrouwen in zeer exclusieve oplages en zullen alleen verkrijgbaar zijn voor onze abbonementhouders. Dat zijn natuurlijk onze Guild Members"
die lezen hier vast mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:57
bbunn07 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:58:
[...]

Ik zag hem ook al ja, en ook dat de Guild vol zit dus de volgende box mis ik sowieso.. maar ik ben de tel kwijt actieve voorraad maar gok 80% stout/zwaar BA bier en 20% ipa en sowieso over de 150 blikken. Het is meer dat er elke maand dan zo'n 16 bieren samen bij komen en opdrinken en houdbaarheid is wel mogelijk maar ook niet echt gezond. En ik had ergens al de 2024 release lijst van Moersleutel gevonden en bijna alle soorten en smaken heb ik momenteel nog wel staan of een variatie daarop dus gaat dan ook teveel herhaling worden. Maar opzeggen is nooit leuk natuurlijk..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Morgen is er een tap takeover bij de Scrapyard in Alkmaar door Nerdbrewing uit Malmö, Zweden. Grote kans dat ik even langswip voor een bijzonder glaasje lekkers. :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zysk3vnYeKjeSBMSeTrhDg9Yb-M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3kP4Ai285gu0GcENlrjuO13D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uo2AriFGT_3Bj5FXfzVIz_jyOjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbmc3cOoGDJY0bzDXghopfHl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Shrien schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:38:
Morgen is er een tap takeover bij de Scrapyard in Alkmaar door Nerdbrewing uit Malmö, Zweden. Grote kans dat ik even langswip voor een bijzonder glaasje lekkers. :Y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ga uit werk (Amsterdam) waarschijnlijk ook even langs.
Ook ik heb mijn abbo opgezegd. Het zijn lekkere bieren, maar ook voor mij wat te veel. En bovendien lijken al die bieren op een gegeven moment op elkaar.
Gelukkig wel mijn Métaphore aboo kunnen verlengen (6 flessen per jaar plus extra's) en een aantal maanden geleden bij Tommie Sjef zijn proeverij in Amsterdam ook een abbo kunnen afsluiten. Het is mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Blik1984 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:26:
[...]

Is goed, heb al een mail gestuurd voor annuleren, mocht het niet lukken stuur ik je een DM
Nog gelukt? Anders bestel ik mss toch wel zelf 1 .. #fomo :P

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
AngelDust schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:02:
[...]

Nog gelukt? Anders bestel ik mss toch wel zelf 1 .. #fomo :P
Ja, kreeg gisterenavond een mail met annulering en geld retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Stevie-P schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:01:
heeft iemand deze al binnen en uitgepakt?
ben wel benieuwd wat er in zit, en of het mijn smaak is O-)

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ivo001
  • Nu online
Mooie taplijst voor Goesting winter bier festival dit weekend :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfk2jDniUqNMeY5qXFT_rs7nE8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NTrt7jiU5WcgGmvjPrHyb8n1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8wavY5Zeltd1JPww9YqoPuElZw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/njpJr88t9JVE8OMaNvSPHgQg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIDAKBBN871YJATrpYFRrKQdVho=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1japgPUYLAs9Z1HEw2cMrAO4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Nu online
pc_freak1 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:24:
[...]

Shrien schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:27:
[...]

[Afbeelding]

TOP deal dit hoor. Het zijn echt 24 verschillende blikken, met rechts nog 4 extra dipa’s voor gratis verzending. Snelle verzending ook uit Spanje, vorige donderdag einde middag besteld.

Helaas alweer uitverkocht zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
lezen is moeilijk voor mij blijkbaar 8)7
thanx _/-\o_

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
[...]

volgens ups komt het vandaag wel binnen. even zien of ik tijd heb om alles door te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

[...]

Check ook hun assortiment op de website. Als het goed is zit zo ongeveer elk blik in het pakket.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• El Capitan
Net de pakketten van Basqueland binnen.

Veel soorten IPA, pastry stouts, Russian Imperial, twee of drie sours, lager. Ziet er goed uit. Veel leuke om te gaan drinken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
Geuzesteker en brouwerij 3 Fonteinen moet personeel ontslaan ondanks hype rond geuze en andere lambikbieren. De eigenaars klagen gebrek van regelgeving aan rond het gebruik van "lambik". Hierdoor kunnen de grote internationale brouwers spotgoedkoop een bier op de markt brengen "op basis van lambik". Dit in tegenstelling van de traditionele brouwers waarbij hun bier jaren rijpt op vaten.

https://www.vrt.be/vrtnws...rij-3-fonteinen-in-lot-d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyWilly
  • Niet online
Arator schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 03:24:
Geuzesteker en brouwerij 3 Fonteinen moet personeel ontslaan ondanks hype rond geuze en andere lambikbieren. De eigenaars klagen gebrek van regelgeving aan rond het gebruik van "lambik". Hierdoor kunnen de grote internationale brouwers spotgoedkoop een bier op de markt brengen "op basis van lambik". Dit in tegenstelling van de traditionele brouwers waarbij hun bier jaren rijpt op vaten.

Ze leggen de lat ook zelf hoog : alles is bio, en uit de korte keten sinds een paar jaar. De prijs is er wel naar, maar de kwaliteit is ook top. En dan mag zo'n multinational ook gewoon Lambik op z'n brouwsel zetten.

Maar deze is weer heerlijk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnHdTFc8JhPiNK4Sp8ZwHQm13ko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6aIdDHfIbdRPrWWArd26ryI2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Arator schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 03:24:

Het is een compleet onzin verhaal… en ik vraag me af of 3F dit ook zo zelf heeft gezegd. Het is natuurlijk vreemd dat iemand die €20-30 voor een fles neerlegt nu genoegen neemt met een kriekje van €2. En ik schat dat ze ongeveer 2-3% met schaarbeekse krieken produceren, de rest is wat anders.

Het verhaal in de Tijd is een stuk realistischer, de verkoop van 3F is in de laatste 4jr met zo’n 50% gedaald, belangrijke oorzaak is de instorting van de export waar ze de helft van hun productie verkopen. Een aantal andere lambiek producenten zien slechts een beperkte daling van minder dan 10%.

Andere experts wijten het ook aan de hoge prijzen van 3F.

Erg jammer allemaal voor zo’n mooi product maar de hele biermarkt moet natuurlijk ook gewoon beseffen dat er een max zit dat het gros van de drinkers nog wil en kan betalen. En voor lambiek zit er natuurlijk ook maar een klein marktaandeel van het totaal in…

En de lambiekbrouwers hebben met succes de beschermde titel “Geuze” in de markt gezet. Zoveel multinationals die het label lambiek gebruiken ken ik ook helemaal niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2024 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige maand na een leuk gesprek met één van de brouwers weer eens wat nieuws geprobeerd… en een lekkere, goed drinkbare stout gevonden voor een meer dan acceptabele prijs…

Brouwerij Enigma. Alles in fles want blijkbaar pruimt de BE markt blik niet… ook de IPA was aan te raden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YR4KLDf7rcDYp1mBdF9mtlTdOhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pJf9Eo0El2Abm4M9lTmhCkGj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyWilly
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 17:55:
Vorige maand na een leuk gesprek met één van de brouwers weer eens wat nieuws geprobeerd… en een lekkere, goed drinkbare stout gevonden voor een meer dan acceptabele prijs…

Brouwerij Enigma. Alles in fles want blijkbaar pruimt de BE markt blik niet… ook de IPA was aan te raden.

[Afbeelding]
Pffffff Enigma, de brouwer woont hier 10 minuten vandaan, heb sinds april 2017 18 verschillende bieren van gedronken.
4 op tap
4 op fles
10 in blik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillyWilly schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 22:50:
[...]

Pffffff Enigma, de brouwer woont hier 10 minuten vandaan, heb sinds april 2017 18 verschillende bieren van gedronken.
4 op tap
4 op fles
10 in blik
Ik zie nu ook in hun webshop dat er blik te koop is…. Bijzonder, zijn verhaal was anders. Dan zal het wel zijn dat bier in blik in BE slecht verkoopt. Ook in deze drankenhandel is het 99% fles…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Nyarlathotep schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:58:
[...]

Ik ga uit werk (Amsterdam) waarschijnlijk ook even langs.
Ben je nog geweest? Wij hebben ons prima vermaakt. Had het iets groter verwacht, maar kwam misschien ook door de drukte toen we binnenkwamen.

Ze hadden zelfs een Zweeds bierpairing menuutje samengesteld met erwtensoep, zalm en gehaktballetjes. Hoogtepunt was toch wel de Zweedse Yoda Condition.

Van een medewerker heb ik begrepen dat de volgende tap takeover wordt verzorgd door niemand minder dan Verdant. Dus (NE)IPA lovers rejoice, vrijdag 9 februari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Shrien schreef op zondag 14 januari 2024 @ 11:36:
[...]

Ben je nog geweest? Wij hebben ons prima vermaakt. Had het iets groter verwacht, maar kwam misschien ook door de drukte toen we binnenkwamen.

Ze hadden zelfs een Zweeds bierpairing menuutje samengesteld met erwtensoep, zalm en gehaktballetjes. Hoogtepunt was toch wel de Zweedse Yoda Condition.

Van een medewerker heb ik begrepen dat de volgende tap takeover wordt verzorgd door niemand minder dan Verdant. Dus (NE)IPA lovers rejoice, vrijdag 9 februari.
Ja, wij zaten in de hoek. Op het bord stond nog een bier welke niet op het menu stond. Ik heb ze allemaal wel geproefd, ook de sours van die andere Zweedse brouwer. Verder de balletjes gegeten, en spare-ribs welke waren gegaard in een marinade van o.a. de Motorolie :9~
Het lekkerste bier vond ik die barrel #19 uit de fles. Wel bijna 15 euro, maar prima te doen met twee man.
Verder wel gezellig en redelijk druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Nyarlathotep schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:31:
[...]

Ja, wij zaten in de hoek. Op het bord stond nog een bier welke niet op het menu stond. Ik heb ze allemaal wel geproefd, ook de sours van die andere Zweedse brouwer. Verder de balletjes gegeten, en spare-ribs welke waren gegaard in een marinade van o.a. de Motorolie :9~
Het lekkerste bier vond ik die barrel #19 uit de fles. Wel bijna 15 euro, maar prima te doen met twee man.
Verder wel gezellig en redelijk druk.
Wij zaten bij binnenkomst gelijk links. En klopt ja, Fragment was met Sequence geruild. Al met al erg lekkere bieren, maar ook aardig aan de prijs ja.

Onze twee tegenvallers waren de Barrel aged cider - een Elegast collab, en Dark side of the Island, wat een hoppige stout moest zijn. Beiden niet slecht, maar ook geen enorme toppers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lennnn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRoYxIyzFc2j_Fc68cks0qk6ifo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uFMb8YhoqoSqi1I1ykFgFPn5.jpg?f=fotoalbum_large

Basqueland is hier ook geleverd. Een aantal nieuwe tov een aantal weken terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
Bij mij ook binnen, voor mij allemaal nieuw spul. Inhoud is:

spoiler:
14 IPA’s
3 stouts/porters
3 fruited
2 lagers
1 dubbel
1 witbier

[ Voor 6% gewijzigd door Blik1984 op 15-01-2024 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Vraagje;

Iemand leuke tips voor als je in de buurt van Vaals bent? Bezoek brouwerij - bezoek bierwinkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Willems86
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 10:28
Edenaar1 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:25:
Vraagje;

Iemand leuke tips voor als je in de buurt van Vaals bent? Bezoek brouwerij - bezoek bierwinkel?
- Gulpener brouwlokaal
https://www.smart-market....os=4&_sid=0951b2f3a&_ss=r

- Brouwerij Rolduc:
https://www.smart-market....os=7&_sid=0951b2f3a&_ss=r

Zijn de eerste die zo in mij opkomen.
Rolduc heeft in mijn optiek verrassend goede bieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
Lennnn schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:59:
[Afbeelding]

Basqueland is hier ook geleverd. Een aantal nieuwe tov een aantal weken terug.
Hier vandaag ook hetzelfde pakket ontvangen. Top dat hier werd gepost dat hij weer beschikbaar was.
Ongelooflijk dat een volle doos uit Spanje op het moment vele malen goedkoper is dan een doosje uit Polen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
De mensen van Basqueland stuurden me onderstaand bericht.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1oVbSielHkA4sb1gz62_6Aewr4Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jsNPwHmxUJH0WE23PWdAmdRY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:10
Edenaar1 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:25:
Vraagje;

Ietsjes verder België in:
https://www.abbaye-du-val-dieu.be/nl/de-brouwerij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 08:25
Ben hier ook geweest, maar stel je er niet te veel van voor ;-)
Op zich wel prima bieren trouwens.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indivul
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-05 09:12
Hier is ook het basqueland pakket binnen, mist wel die schneider weisse collab jammer genoeg en wat andere dingen zijn ook nog gewisseld. Maandag besteld gaat echt snel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1eDeq4XxwIt9OtvejDsZe1bUvM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K00BDIsgBGAd0uVMZSrDGyfg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Indivul op 17-01-2024 13:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 09:49
A.s. zaterdag is het weer Baltic Porter Day. Ik heb de speciale Pōhjala porter hiervoor weer binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:03
Indivul schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:31:
Hier is ook het basqueland pakket binnen, mist wel die schneider weisse collab jammer genoeg en wat andere dingen zijn ook nog gewisseld. Maandag besteld gaat echt snel
Grappig wel ik heb ook maandag besteld, ook vandaag binnen maar ik heb een aantal andere blikken zie ik. Prima pakket voor die prijs.

Untappd: politrix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:26
Na al die goede pakketten van Basqueland gezien te hebben ben ik ook overstag :-)
Net het pakket besteld, en hoefde geen verzendkosten te betalen.

Ben benieuwd wat er allemaal in zit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Indivul schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:31:
Ik heb afgelopen donderdagavond besteld, tel zo 6 verschillende!
Zou bijna nog een pakket bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indivul
Purehz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 18:23:
[...]

Klopt bij andere die ik ken die besteld hadden ook(ze moeten wel denken waar de Nederlandse invasie van daan komt ineens) met een dag verschil zat er ook 6 andere blikken in. Tof dat ze een beetje doorwisselen en de selectie in mijn box is gewoon ook erg goed, heel erg veel ipas wel maar die mis ik bijna altijd hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand zich nog afvraagd waarom het af en toe tegenzit voor brouwers….

Ik koop normaliter een aantal dozen HJ Grand Prestige voor drinken en wat bewaren. Al een paar jaar een doos van 6 flessen voor €27,50 bij hun online winkel….. op dit moment €40!

Kan je wel zeuren over de verhoging van de accijns maar de grootste prijsverhoging doe je dan toch echt zelf.

Net zoals een fles van €20 met een leuk jubileum etiket maar verder een gewone GP :-(.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 22:08
Tja HJ gonna HJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:29
Eerst had de Nettorama ze nog wel eens voor 3 euro per kruikje. Helaas afgelopen jaar geen tegen gekomen

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Purehz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 18:23:
[...]

Drie nieuwe voor mij. Incl. een dikke Lervig collab. :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7wVFziFiMEBDfRHQ5aJHAsk1oc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BEU5c2DMsLKjllY6ipzBcYEC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:01
Louwke schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:00:
Eerst had de Nettorama ze nog wel eens voor 3 euro per kruikje. Helaas afgelopen jaar geen tegen gekomen
Nettorama had ze weken- of zelfs maandenlang 2 voor €6,99. Ook flessen karmeliet enzo vielen onder die actie. Was een 75cl fles en geen kruik maar dat is allemaal niet zo spannend.
Zelf afgelopen week nog een fles van op. Prima bier hoor, maar we moeten ook niet overdrijven imho ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_ErChYS1vfeLKxhcWEtqo-aVYw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vG7ZwXUDgHlb2RytYiQWne5b.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook gearriveerd. De boel heeft wel 2dg achterin een ups busje rondgestuiterd, voordat het vanavond geleverd werd. Niet elk blik heeft dat even goed overleefd.

Ik ben benieuwd. Tweederde is ipa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinjesk
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09-09 17:03
remzor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:11:
[...]

Nettorama had ze weken- of zelfs maandenlang 2 voor €6,99. Ook flessen karmeliet enzo vielen onder die actie. Was een 75cl fles en geen kruik maar dat is allemaal niet zo spannend.
Zelf afgelopen week nog een fles van op. Prima bier hoor, maar we moeten ook niet overdrijven imho ;)
Dat is zelfs nog een betere deal 3.50 voor 75cl 😉

Haal ze hier ook altijd in die aanbieding. Mooi om weg te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:29
remzor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:11:
[...]

Klopt inderdaad, maar ging over de kruikjes specifiek in mijn geval. Heb er aantal liggen te rijpen en wilde de set uitbreiden net als voorgaande jaren met die aanbieding juist.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Weten jullie meer brouwers, buiten Basqueland, die zulke packs aanbieden?

Wel leuk om zo verschillende brouwerijen te kunnen ontdekken :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indivul
Nettorama heeft in het algemeen hier nog veel restanten van hun 'grote flessen' actie van de kerst periode. Jammer dat de korting op alcohol niet meer zo hoog mag zijn want afgelopen jaren regelmatig uit de afprijzing nog leuke flessen(o.a jopen meester) meegenomen voor 3-3,50 als ze er te lang stonden. Ze hadden dit jaar ook exclusieve bieren van de jopen(versie van ongelovig thomas) en dochter van de korenaar(barrel aged versie van Bon Ami in oktober en Bonne année voor de kerst tijd). Hun standaard bier selectie is vooral pils+wat Belgische standaard speciaal hier maar er zijn acties geweest waar ze bijvoorbeeld de stone IPA(ook niet mega spannend wel leuk) voor erg weinig hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
AngelDust schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:02:

Mocht je familie/vrienden in Belgie of Duitsland hebben wonen dan zou je Bereta en Madscientist eens in de gaten kunnen houden. Voorheen ook vaker besteld maar versturen niet meer naar Nederland.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 09:49

Niet bij brouwerijen, maar BeerRepublic en RebelBeerCans bieden brouwerijpakketten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

klaps schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:27:
[...]

Niet bij brouwerijen, maar BeerRepublic en RebelBeerCans bieden brouwerijpakketten aan.
Ja, die ken ik.. maar hanteren ook NL prijzen ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ivo001
  • Nu online

https://shop.soribrewing.com/en/c/mix-boxes

En wellicht vind je zo ook wat leuke boxen:
https://beerizer.com/l/1b383ee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 11:01

Steve79

wie weet!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKaYcLoPk5QpHLWFsU9WKiAXlGA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kZeHhaiYl0cQ3bCIDceMVU0J.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook mijn bestelling binnen van Basqueland, mooi pakket!
Helaas is UPS niet bepaald voorzichtig geweest met m'n bestelling, hierdoor diverse blikjes ingedeukt en zelfs één gesneuveld.....
Hiervoor maar ff een berichtje naar Basqueland gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
Steve79 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:50:
[Afbeelding]

Hier ook mijn bestelling binnen van Basqueland, mooi pakket!
Helaas is UPS niet bepaald voorzichtig geweest met m'n bestelling, hierdoor diverse blikjes ingedeukt en zelfs één gesneuveld.....
Hiervoor maar ff een berichtje naar Basqueland gestuurd.
Die fudge fantasy zat er bij mij niet in, had die wel graag geprobeerd d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:58
Mijn Basqueland setje is ook binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcQe9g4V4J_SytovEgb4BGJevJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AMs24L4cO39OqKjFZ39PICZp.jpg?f=fotoalbum_large

Met gestrekt been.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23

De Rott brouwers 'Bier v/h moment's box: https://rottbrouwers.nl/product/bier-van-het-moment-box/

Laatst besteld en bevalt tot nu toe erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 08:25
Kreeg deze doorgestuurd als tip :

https://oudekerkevenement...-aan-zee-9-februari-2024/

Wellicht dan anderen hier ook hen willen ;-)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:54

-pollem-

Are you threatening me?

Louwke schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:23:
[...]

Kees heeft ook aardige goede Stouts en mooi prijsje vaak. Verder het Uiltje en de Molen ook wel
Je hebt gelijk. Zojuist de Caramel Fudge geprobeerd en erg lekker 🍻
Pagina: 1 ... 161 ... 197 Laatste