Absoluut. Normaliter zijn sours niet zoo mijn ding, maar Funky Fluid zijn er toch wel heel goed in.Thalaron schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 13:32:
[...]
Die heb ik een tijd geleden ook op! Smaakte erg goed 😌
Met mate gaat het er dan prima in
Absoluut. Normaliter zijn sours niet zoo mijn ding, maar Funky Fluid zijn er toch wel heel goed in.Thalaron schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 13:32:
[...]
Die heb ik een tijd geleden ook op! Smaakte erg goed 😌
Yes die!, bedankt! Nu zit ik alleen tegen €8,49 verzendkosten aan te kijken voor een paar flesjes. Even kijken wat ik er mee doe.
[ Voor 22% gewijzigd door ivo001 op 08-08-2022 09:15 ]
Ik heb gisteren de 2018 14.7% gekocht, die miste ik nog. De 15.2% had ik al wel op. Heb ik het rijtje weer compleetBucephalus schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:38:
Vandaag tijdens het boodschappen doen zag ik een notificatie in untappd dat een lokale slijterij wat aan z'n assortiment had toegevoegd. En toen moest ik er toch echt even langs op de terugweg naar huis...
[Afbeelding]
Jammer dat de 2019 versie er niet was om het rijtje compleet te maken.
***members only***
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Als ik goed lees, is de voorproef editie in feite een doosje bonbons + garantie om te kunnen bestellen als de vatgerijpt in de shop komen voor €35?Nyarlathotep schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:40:
Je kan je weer inschrijven voor een HJ proefpakket, en als je wordt ingeloot kun je de aankomende vatgerijpt serie bestellen.
Ik kan niet wachten tot de hel weer losbarst en het internet volstroomt met huilies en hun klapperende FOMO.
Dát wordt pas genieten!
Zijn er nog mensen die over 4 weken in Boedapest op de BPBW te vinden zijn? Ik heb er weer zin in
Beeromaniac
Untappd: Louwke80
Enig idee of deze algemeen beschikbaar is?Thalaron schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 17:03:
[Afbeelding]
Hoewel Sours nog altijd niet mijn ding zijn, valt deze zeker niet tegen 🍻
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je krijgt volgens mij een uitnodiging voor voorproef dag in Arcen maar als ik het zo lees zit de rondleiding ook niet in die 35 euro. Volgens de voorwaarden zijn er 10.000 voorproef plekken beschikbaar. Dus minimaal 10.000 sets vatgerijpt beschikbaar, maar hoeveel losse sets zonder voorproef inschrijving weet niemand. En met inschrijving ben je dan minimaal 135 euro kwijt in totaal gok ik. Als de set niet sowieso duurder is geworden.ArjenIsM3 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:49:
Man man man, die voorproef edities zijn wel echt een gigantische aanfluiting op deze manier zeg. Ongelooflijk. Je gaat toch niet €35 neerleggen voor wat bonbons, een paar video's en de mogelijkheid om een set Vategrijpt te kunnen kopen? Daar had ik misschien €10 voor betaald.
Neem bus 133E vanuit het centrum naar de halte Hengermalom út, dat is vlakbij het terrein. Loop daar wel eerst even het winkelcentrum in. Daar zit een klein winkeltje met een erg fijne bierselectie!* Thompson Is trouwens ook aanwezig op BPBW! Vrijdag en zaterdag. Eerste keer, heel benieuwd naar. Tips?
Ik had bij ons (Plus Leende) de laatste in ieder geval. Dus ik ben bang dat je hem per toeval nog ergens tegen zult moeten komen.Touchdomex schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:57:
[...]
Enig idee of deze algemeen beschikbaar is?Niet online. Want ik wil deze ewl echt proberen.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat is ruim 250kmThalaron schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:14:
[...]
Ik had bij ons (Plus Leende) de laatste in ieder geval. Dus ik ben bang dat je hem per toeval nog ergens tegen zult moeten komen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 16% gewijzigd door ivo001 op 09-08-2022 17:00 ]
Vorig jaar waren de voorproefsets 80 euroArjenIsM3 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:49:
Man man man, die voorproef edities zijn wel echt een gigantische aanfluiting op deze manier zeg. Ongelooflijk. Je gaat toch niet €35 neerleggen voor wat bonbons, een paar video's en de mogelijkheid om een set Vategrijpt te kunnen kopen? Daar had ik misschien €10 voor betaald.
Klopt, maar dat was wel een stuk uitgebreider dan dit jaar als ik het zo zie. Samples van wat er in de vaten had gezeten voordat het bier erin ging, bonbons, aardenwerk onderzetters in Portugese stijl, en last but not least een rondleiding voor 2 bij HJ incl. voorproeven van het eindresultaat.
En de garantie op flessen kunnej kopen en de mogelijkheid dat je een rondleiding kunt boeken. Oftewel een voorselectie die geld kost en daardoor ideaal voor de HJ FOMO drinkersJorizzz schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:25:
[...]
Klopt, maar dat was wel een stuk uitgebreider dan dit jaar als ik het zo zie. Samples van wat er in de vaten had gezeten voordat het bier erin ging, bonbons, aardenwerk onderzetters in Portugese stijl, en last but not least een rondleiding voor 2 bij HJ incl. voorproeven van het eindresultaat.
Nu heb je een doosje bonbons en that's it, als ik het goed begrijp...
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door ivo001 op 10-08-2022 11:26 ]
Vlokken betekent niet meteen dat het bier niet meer goed is. Je kunt ze zelfs prima gewoon opdrinken, al geniet dat bij veel mensen niet de voorkeur.Robkazoe schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:32:
Ik heb een paar maanden geleden een La Chouffe Blond 1,5 liter in mijn bezit gekregen. Ik organiseerde een BBQ en de bedoeling was om die in de avond op te drinken. Is niet gelukt.
Dit weekend is het weer mooi weer en dacht, misschien wel een goed moment om deze met vrienden op te drinken. Alleen drijven er vlokken in. Het is een editie 2021 variant. THT nog niet gevonden (“Zie fles”, ja waar dan!?). Maar hoe kan een zwaar blond van maximaal 1,5 jaar nu al vlokken hebben? En kun je het nog drinken?
Beeromaniac
Verlopen jammer genoeg.ivo001 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:36:
Vorige week voor €130 aan bier besteld, komen ze nu weer met een 15% kortingscode bij Piwne Mosty pfff...
Code: FLASHBANG
En hier een linkje om makkelijk door het assortiment te bladeren.
https://beerizer.com/shop...s=nl&sort=sale_percentage
inschrijven voor hun nieuwsbrief. Ze sturen vrij regelmatig mails met kortingen uit.GregoryVanG schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:53:
[...]
Verlopen jammer genoeg.
Hoe kom je snel te weten wanneer er een nieuwe kortingscode is?
Inderdaad inschrijven voor de nieuwsbrief of deze topic in de gaten houden. Heb het idee dat het de laatste tijd sowieso kortingscodes regent in Polen dus zal niet zo lang duren tot de volgende waarschijnlijk.GregoryVanG schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:53:
[...]
Verlopen jammer genoeg.
Hoe kom je snel te weten wanneer er een nieuwe kortingscode is?
Je vergeet de 4 flesjes Grand Prestige die toch ook weer een advies prijs van ca. €15,- vertegenwoordigen (al zijn ze natuurlijk veel goedkoper te krijgen als je goed rondkijkt).Jorizzz schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:25:
[...]
Nu heb je een doosje bonbons en that's it, als ik het goed begrijp...
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Dat is nu nog lastig te zeggen, het thema is 'Biere du Soire', wat hint naar Frankrijk / Bier voor in de Schemering.tlpeter schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:27:
De laatste toegift vond ik persoonlijk echt een heel lekker bier.
Is deze vatgerijpte serie een beetje vergelijkbaar of beduidend minder?
Met een beetje pech betaal je 100+ euro voor 4 flessen en zijn ze niet je smaak...JunkieXP schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:37:
[...]
Dat is nu nog lastig te zeggen, het thema is 'Biere du Soire', wat hint naar Frankrijk / Bier voor in de Schemering.
Gemakshalve denk ik dan aan Wijn, maar ook Cognac en Champagne invloeden, wat een beduidend andere smaak aan een bier afgeeft als Whisky (de vaten die verantwoordelijk waren voor smaakafgifte in 'De Toegift'). Dat wil echter niet zeggen dat ze minder lekker zijn, maar of het je smaak is blijft een 2de.
Ik zie ze dit jaar wel naar de €120,- gaan, geen idee waarom.Deezers schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:41:
[...]
Met een beetje pech betaal je 100+ euro voor 4 flessen en zijn ze niet je smaak...
Ik vind het ook heel knap. En ergens ook wel bijzonder.HansAnders07 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:21:
Ik vind het marketing technisch wel echt knap wat Hertog Jan heeft weten neer te zetten met hun vatgerijpte serie. Zoveel hype om zulke producten tegen een zeer premium prijs. En dan nog wel komen met dit soort dingen ook haha.
Paar vatgerijpte gehad van HJ maar om nou te zeggen dat ik ze dat geld waard vind, nee..
Zal wel aan mij liggen, maar dat geld, voor zulke grote flessen, vind ik echt niet duur.JunkieXP schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:45:
[...]
Ik zie ze dit jaar wel naar de €120,- gaan, geen idee waarom.
Dit is het geworden, prima setje campingpilsAngelDust schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:57:
Zo, mijn bierpakket weer besteld voor de camping
Zit vanaf volgende week vrijdag 10-11 dagen op een camping, waar in de buurt weinig bijzonders te vinden is. De lokale plus heeft alleen standaard bieren
Dus, net als vorig jaar, bij Brother Beer een pakket besteld met een x aantal bieren. Vorig jaar erg leuk en afwisselend pakket. Zien wat ze er dit jaar van maken.
Daarnaast (voor thuis) twee bieren van Seven Island bij hun besteld, de Deisidaimonia Rum BA en Deisidaimonia Bourbon BA
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Je beseft dat een reguliere GP voor ca. €1,50 per fles te koop is, doe dat voor het gemak even keer 3 om aan de inhoud van een grote fles te komen. Dat betekend dat het Vatrijpen ruim €15,- kost. Er zijn brouwerijen die daar een stuk schappelijker mee omspringen met vaak nog mooiere bierenOxellaar schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:18:
[...]
Zal wel aan mij liggen, maar dat geld, voor zulke grote flessen, vind ik echt niet duur.
Zeker ook omdat er geen distributeur tussen zit die marge pikt. Vind de prijzen vrij absurd, maar dat is wat mij betreft hetzelfde verhaal met bijvoorbeeld de La Trappe Oak Aged serie.JunkieXP schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:30:
[...]
Je beseft dat een reguliere GP voor ca. €1,50 per fles te koop is, doe dat voor het gemak even keer 3 om aan de inhoud van een grote fles te komen. Dat betekend dat het Vatrijpen ruim €15,- kost. Er zijn brouwerijen die daar een stuk schappelijker mee omspringen met vaak nog mooiere bieren.
Begrijp me niet verkeerd, ik betaal het er ook voor, maar kloppen doet het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Minimum92 op 15-08-2022 15:27 ]
Ze zoeken wel erg de grens op. Wachten tot het over een paar jaar in elkaar dondert.Minimum92 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 15:26:
[...]
Zeker ook omdat er geen distributeur tussen zit die marge pikt. Vind de prijzen vrij absurd, maar dat is wat mij betreft hetzelfde verhaal met bijvoorbeeld de La Trappe Oak Aged serie.
Kijk, als het een grote fles is die op bijzondere vaten gelegen heeft en daarnaast ook uit Brazilië overgevlogen is, dan mag je verwachten dat het hier in Nederland een flinke duit kost. Voor de Vatgerijpt serie geldt dit niet: lokaal product, lokale distributie.
Blijkbaar zijn er nog genoeg fomo idioten maar het gaat idd een keer te verLennnn schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:35:
[...]
Ze zoeken wel erg de grens op. Wachten tot het over een paar jaar in elkaar dondert.
Een beetje net als met La Trappe met hun debiele strategie om alleen oak aged bier in sets te verkopen.
Er zit een grens aan hoe gek consumenten zijn.
Ik kreeg van Hertog Jan een herinnering voor de voorproef editie omdat ze de einddatum hebben uitgesteld dus misschien dat het nu niet zo hard loopt?Wren schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:05:
[...]
Blijkbaar zijn er nog genoeg fomo idioten maar het gaat idd een keer te ver
Die heb ik ook gehad, ik ben wel benieuwd of er al mensen zijn die de voorproefeditie hebben ontvangen?Devrim schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:01:
[...]
Ik kreeg van Hertog Jan een herinnering voor de voorproef editie omdat ze de einddatum hebben uitgesteld dus misschien dat het nu niet zo hard loopt?
Bijzondere (maar zeker begrijpelijke ontwikkeling wel), de Voorproefeditie zelf wordt overigens als het goed is in de week van 22 augustus verzonden.205Gutmann schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:56:
[...]
Die heb ik ook gehad, ik ben wel benieuwd of er al mensen zijn die de voorproefeditie hebben ontvangen?
Anoniem: 1032405
Ja... Ik weet het. Maar ik vind het niet duur.JunkieXP schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:30:
[...]
Je beseft dat een reguliere GP voor ca. €1,50 per fles te koop is, doe dat voor het gemak even keer 3 om aan de inhoud van een grote fles te komen. Dat betekend dat het Vatrijpen ruim €15,- kost. Er zijn brouwerijen die daar een stuk schappelijker mee omspringen met vaak nog mooiere bieren.
Begrijp me niet verkeerd, ik betaal het er ook voor, maar kloppen doet het niet.
Je vrouw kun je lokken met dat lokdoosje. De overige 8 lekker met zijn tweetjes drinken.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:11:
Lekker biertje trouwens, maar na 4 stuks in de namiddig, voor het eten, moet je wel hopen dat je vrouw het bord nog komt brengen.
Ik geloof dat de packs uitgezonderd zijn, alhoewel ik de eerste keer wel gewoon 10% korting kreeg bij een 24pack + wat losse fourpacks. Voor een tweede keer een nieuwe code gebruiken van een ander mailadres werkt in ieder geval nietThalaron schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:11:
En vergeet je dan niet in te schrijven voor de nieuwsbrief voor 10% korting op je eerste bestelling (uitgaande dat die bij die actie werkt… voor mij iets te weinig variatie)
Poeh 4 stuks in de middag, niet misAnoniem: 1032405 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:11:
Op vakantie in België dit schatje opgepikt, taxfree met de pas van een kennis op een NATO basis. 24 euro in totaal voor een kratje met 12 flesjes, dat laat je toch niet staan?
[Afbeelding]
Lekker biertje trouwens, maar na 4 stuks in de namiddig, voor het eten, moet je wel hopen dat je vrouw het bord nog komt brengen.
Maar BCBS, The Bruery en Hoppin Frog zijn toch wel even een andere tak van sport, zeker omdat daar in NL een (nog grotere vorm van) schaarste bij komt kijken en je met shipping en particuliere (lees op geld beluste) handelaren te maken hebt. HJ heeft een gesloten cycle en doet alles in eigen beheer, met daarbij in ogenschouw genomen dat de basis GP qua receptuur minder duur is dan de 3 dubbele moutstort en weet ik wat nog bij bijv. The Bruery.Oxellaar schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:34:
[...]
Ja... Ik weet het. Maar ik vind het niet duur.
Ik betaal vaak het veelvoudige voor een veel kleinere fles.
Totaal tegenovergestelde ervaring dan ik altijd (3 bestellingen) heb gehad. Deze waren wel iets kleiner maar altijd alles perfect verpakt en binnen een week aangekomen. Vraag mij af of dit iets is waar ze zelf wat aan kunnen doen of dat het aan de koeriersdiensten ligt..Joop schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:50:
...
Zo het heeft behoorlijk lang geduurd. Eén gebroken pakket die nooit is afgeleverd en een verdwaald pakket later, heb ik nu eindelijk mijn biertjes van Piwne Mosty. Alsnog een gebroken blik in het pakket maar ben al lang blij dat het er eindelijk is. Zou het dus niet zomaar iedereen aanraden aangezien logistiek nog wel een uitdaging is. Nu hopen dat de biertjes het wachten waard zijn
Enjoy! zelf nooit problemen met ze gehad en altijd zeer goed verpakt. Je hebt dus echt wel flink pech gehad..Joop schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:50:
[Afbeelding]
Zo het heeft behoorlijk lang geduurd. Eén gebroken pakket die nooit is afgeleverd en een verdwaald pakket later, heb ik nu eindelijk mijn biertjes van Piwne Mosty. Alsnog een gebroken blik in het pakket maar ben al lang blij dat het er eindelijk is. Zou het dus niet zomaar iedereen aanraden aangezien logistiek nog wel een uitdaging is. Nu hopen dat de biertjes het wachten waard zijn
Had ook besteld vanwege de vele goede ervaringen hier. Op zich was het redelijk verpakt (in van die kartonnen doosjes per fles die je hier wel vaker voorbij ziet komen), maar de blikken zaten dan meer in een kartonnen koker met boven en onderkant dicht getaped (ipv ook karton daar). Koerier was 2x UPS. Als je inzoomt op de foto zie je dat het ook niet veel had gescheeld voordat de scary cassettes en de bovenste full Nelson ook waren gebroken (blik staat helemaal bol respectievelijk aan de boven en onderkant). Er zat ook erg veel lucht in de doos.frankv120 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:01:
[...]
Totaal tegenovergestelde ervaring dan ik altijd (3 bestellingen) heb gehad. Deze waren wel iets kleiner maar altijd alles perfect verpakt en binnen een week aangekomen. Vraag mij af of dit iets is waar ze zelf wat aan kunnen doen of dat het aan de koeriersdiensten ligt.
Sinds vanmiddag out-of-stock. Blij dat ik besteld heb voordat ik het hier plaatsteShrien schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:54:
Basqueland uit Spanje heeft weer een mooie 24 voor €96 aanbieding. Doe er je voordeel mee![]()
[Afbeelding]
Dan is er toch iets geks gebeurt daar met UPS. Ook ik had een maand geleden een Piwne Mosty pakket met UPS naar Nederland laten komen. Zelfde verhaal; geen levering want pakket beschadigd. Geld terug, nieuw pakket besteld en deze kwam wel goed aan (nu niet met UPS). Een paar weken later lag het beschadigde initiële pakket toch opeens op de deurmat, nu herpakt in UPS doos met alle spullen in kartonnetjes los erin gegooid. Gek genoeg compleet en niets beschadigd..Joop schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:35:
[...]
Had ook besteld vanwege de vele goede ervaringen hier. Op zich was het redelijk verpakt (in van die kartonnen doosjes per fles die je hier wel vaker voorbij ziet komen), maar de blikken zaten dan meer in een kartonnen koker met boven en onderkant dicht getaped (ipv ook karton daar). Koerier was 2x UPS. Als je inzoomt op de foto zie je dat het ook niet veel had gescheeld voordat de scary cassettes en de bovenste full Nelson ook waren gebroken (blik staat helemaal bol respectievelijk aan de boven en onderkant). Er zat ook erg veel lucht in de doos.
Dus je had uiteindelijk een gratis doos bier? Kon minderShrien schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:35:
[...]
Sinds vanmiddag out-of-stock. Blij dat ik besteld heb voordat ik het hier plaatste![]()
[...]
Dan is er toch iets geks gebeurt daar met UPS. Ook ik had een maand geleden een Piwne Mosty pakket met UPS naar Nederland laten komen. Zelfde verhaal; geen levering want pakket beschadigd. Geld terug, nieuw pakket besteld en deze kwam wel goed aan (nu niet met UPS). Een paar weken later lag het beschadigde initiële pakket toch opeens op de deurmat, nu herpakt in UPS doos met alle spullen in kartonnetjes los erin gegooid. Gek genoeg compleet en niets beschadigd.
Al met al heel vreemd, verder ook nooit problemen gehad met Piwne Mosty leveringen.
Haha dat klopt, maar daar voelde ik me niet heel goed bij. Heb gewoon goed contact met die mensen daar, dus ook aangegeven dat het pakket wel aan was gekomen. Daar waren ze erg dankbaar voor. Ik heb uiteindelijk niet hoeven te betalen voor de bieren die ik dubbel had uit de tweede bestelling. Al met al alsnog een vrij goedkope doos bierArjenIsM3 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:45:
[...]
Dus je had uiteindelijk een gratis doos bier? Kon minder
[ Voor 9% gewijzigd door Shrien op 17-08-2022 14:05 ]
Nu je het zegt, die van mij zat ook in een UPS doos. Wellicht herpakt omdat dat ene blik kapot was? Dat ene blik zat wel in gewoon in de nieuwe doos (voor nog 30% vol, heb ik me maar niet aan gewaagd) maar verder was er niets smerig. Ook de doos was verder droog.Shrien schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:35:
[...]
Een paar weken later lag het beschadigde initiële pakket toch opeens op de deurmat, nu herpakt in UPS doos met alle spullen in kartonnetjes los erin gegooid. Gek genoeg compleet en niets beschadigd.
Wow, nog goedkoperM.Willems86 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:57:
Ook ik heb eergister een pakket bij Piwne Mosty besteld. Wel maar een beschaafd pakket van 18 bieren voor €65, aangezien ik lokaal ook al het een en ander heb gescored..
De afgeprijsde bieren bij Piwne zijn overigens weer een keer verlaagd.. zijn een aantal pareltje voor budgetprijzen te krijgen momenteel.
Bijvoorbeeld een pastry sour van omnipollo voor €1,20 en een aantal barrel aged bieren van collective arts voor €2,80.. 👌🏻
Thanks voor de tip, komen een paar mooie deze kant op daarvan + nog wat uiteraardM.Willems86 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:57:
Ook ik heb eergister een pakket bij Piwne Mosty besteld. Wel maar een beschaafd pakket van 18 bieren voor €65, aangezien ik lokaal ook al het een en ander heb gescored..
De afgeprijsde bieren bij Piwne zijn overigens weer een keer verlaagd.. zijn een aantal pareltje voor budgetprijzen te krijgen momenteel.
Bijvoorbeeld een pastry sour van omnipollo voor €1,20 en een aantal barrel aged bieren van collective arts voor €2,80.. 👌🏻
Ik had afgelopen maandag besteld, aangezien de bieren toen ook al in prijs verlaagd waren.hammy87 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:28:
[...]
Thanks voor de tip, komen een paar mooie deze kant op daarvan + nog wat uiteraard
Ook hier bedankt voor de tip, dat zijn echt spotprijzen.. Ik zag trouwens €3,15 staan toen ik ze kocht, misschien iets met belasting of wisselkoers. Maar hoe dan ook belachelijk goedkoop voor die kwaliteit. Van die Omnipollo ook een aantal meegepakt inderdaad, voor een andere uit die serie heb ik ook wel eens het tienvoudige neergelegdM.Willems86 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:57:
Bij het afrekenen altijd in PLN betalen. Zij hanteren een wisselkoers van 0,25 pln terwijl hij momenteel op 0,21 PLN staat via de bank.bbunn07 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:59:
[...]
Ook hier bedankt voor de tip, dat zijn echt spotprijzen.. Ik zag trouwens €3,15 staan toen ik ze kocht, misschien iets met belasting of wisselkoers. Maar hoe dan ook belachelijk goedkoop voor die kwaliteit. Van die Omnipollo ook een aantal meegepakt inderdaad, voor een andere uit die serie heb ik ook wel eens het tienvoudige neergelegd
Goed om te weten voor de volgende keer!M.Willems86 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:16:
[...]
Bij het afrekenen altijd in PLN betalen. Zij hanteren een wisselkoers van 0,25 pln terwijl hij momenteel op 0,21 PLN staat via de bank.
Daardoor kan je je weer een aantal euro’s besparen!
Zal daar volgende week eens gaan kijken (ben dan in San Sebastian). Ben benieuwd of het dan nog wat goedkoper is.Shrien schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:59:
[...]
Haha dat klopt, maar daar voelde ik me niet heel goed bij. Heb gewoon goed contact met die mensen daar, dus ook aangegeven dat het pakket wel aan was gekomen. Daar waren ze erg dankbaar voor. Ik heb uiteindelijk niet hoeven te betalen voor de bieren die ik dubbel had uit de tweede bestelling. Al met al alsnog een vrij goedkope doos bier.
Edit: Krijg net een mailtje van Basqueland met de code SUMMER15 voor 15% korting op alles.
Als je het zo zegt, is het inderdaad wel duur.JunkieXP schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:04:
[...]
Maar BCBS, The Bruery en Hoppin Frog zijn toch wel even een andere tak van sport, zeker omdat daar in NL een (nog grotere vorm van) schaarste bij komt kijken en je met shipping en particuliere (lees op geld beluste) handelaren te maken hebt. HJ heeft een gesloten cycle en doet alles in eigen beheer, met daarbij in ogenschouw genomen dat de basis GP qua receptuur minder duur is dan de 3 dubbele moutstort en weet ik wat nog bij bijv. The Bruery.
Uiteindelijk blijft alles subjectief, en draagt het bij aan de beleving, maar het had ze gesiert als ze de prijsstelling wat bescheidener hadden neergezet in mijn beleving.
Juist "de echte liefhebber", of wellicht mag je zelfs zo ver gaan als "de Fan van Hertog Jan", zou je in een presale toch eerder moeten belonen (4 halen, 3 betalen bijv.), i.p.v. met €50,- extra te belasten als een soort garantiefonds met een wat chocola en een karige rondleiding die geen eer aan doet aan de oorspronkelijke rondleiding te Arcen.
Prijstechnisch vast niet het antwoord dat je wil horen, maar BeerDome is in ieder geval een optie.joris1234 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:27:
Ik ben op zoek naar een webshop die levert in Tsjechie. Heb het geprobeerd bij Saveur-Biere, maar die leveren hier helaas niet. Iemand tips? Ik zie hier Piwne Mosty ook veel voorbij komen, maar het lijkt erop dat die vooral een Pools assortiment hebben en ik wil graag allerlei biertjes proberen.
Bij https://beerizer.com/shop/ kan je ook het afleverland aangegeven, waaronder Tsjechiëjoris1234 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:27:
Ik ben op zoek naar een webshop die levert in Tsjechie. Heb het geprobeerd bij Saveur-Biere, maar die leveren hier helaas niet. Iemand tips? Ik zie hier Piwne Mosty ook veel voorbij komen, maar het lijkt erop dat die vooral een Pools assortiment hebben en ik wil graag allerlei biertjes proberen.
Cool! Als je van de Aziatische keuken houdt, heeft de brouwerij blijkbaar ook een restaurant in de buurt.Lennnn schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:20:
[...]
Zal daar volgende week eens gaan kijken (ben dan in San Sebastian). Ben benieuwd of het dan nog wat goedkoper is.
[ Voor 6% gewijzigd door Louwke op 20-08-2022 09:29 ]
Ik ben ook lid an The Guild en blij dat ik de adventkalender mag ontvangen van de Moersleutel.Louwke schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:50:
Ja ik heb me ingeschreven voor de Guild. Kijk wel als ik er bij kom of ik het nog doe. Komen vaak rond deze tijd wel ook fijne biertjes van ze uit.
Tot die tijd hou ik Frontaal en Jopen even in de gaten wat er van hen nog uit komt qua prijs en wellicht Sori dan. Hoewel ik er tegen op zie het uit Estland te laten komen.
Untappd: Kapitein_Merijn
Mijn eerste bestelling van Piwne Mosty is binnen.M.Willems86 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:57:
Komt pas eind september toch?Deezers schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:46:
Ik was helaas net te laat voor Guild box 8 van de Moersleutel, kan iemand deze al binnen en (in spoiler) wat er in zit?
Ondertussen kwam ik bij de Kompaan ook een abonnementsbox tegen, elke maand 40 euro per voor 12 nieuwe blikken bier.. scheelt de helft met Moersleutel dus maar ook de helft minder lekker?
Eind augustus worden ze verzonden, maar nu lid worden heeft geen nut voor box 8. Ze hebben geen voorraad voor nabestellingen. Dus dan pas eind oktober nieuwe box ontvangen.
Toevallig net een mail van ze dat het eerste week september wordt, de dozen waarin ze worden verzonden zijn nog niet binnen 🤷🏼♂️Deezers schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:57:
[...]
Eind augustus worden ze verzonden, maar nu lid worden heeft geen nut voor box 8. Ze hebben geen voorraad voor nabestellingen. Dus dan pas eind oktober nieuwe box ontvangen.
Je hebt gelijk. Zat naar payment te kijken ipv shipment.Deezers schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:57:
[...]
Betaal je per maand?Louwke schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:35:
Knoop door gehakt en toch lid geworden van de Guild. Die prijs per stuk trok me over de lijn. En dat de uitnodiging meteen dezelfde dag nog kwam hielp ook mee
[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 24-08-2022 20:20 ]
https://www.hetbiermeisje...ab-papanero-bourbon-mapleAngelDust schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:42:
***GEZOCHT***
Ik ben op zoek naar 2 bieren die via internet/beerizer eigenlijk niet te vinden zijn...
Papanero Bourbon Barrel Aged
Papanero Laphroaig Barrel Aged
Mocht iemand ze tegenkomen/weten te staan, please let me know... liefst 2 van elk
De beerclub van Frontaal vind ik zelf erg leuk. De box van € 30,- is wel de minst voordelige keuze omdat daar maar 6 blikken inzitten, in de box van € 40,- zitten er altijd 10 waarvan meestal 1 BA.Louwke schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:51:
Betaal per 2 maanden. Maakt niets uit tussen per maand of 2 maanden wat dta betreft.
Voor Hertog-Jan zijn we met 3 samen om ze af te nemen. Dan is het 1 fles per kwartaal, vind ik aardig te doen dan ook.
Qua kompaan snap ik wel ja. Alleen hier zitten wel de Barrel Aged en een speciale alleen voor Guild leden, die fles is al 15 euro als je hem los wil kopen zag ik.
Maar je kunt ook kijken naar Frontaal die hebben 30 of 40 euro per maand. Die leek me ook best interessant eigenlijk. Zeker omdat zij ook altijd toppers hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Kapitein Merijn op 25-08-2022 11:42 ]
Hey wat leuk, die van mij komt ook net binnenM.Willems86 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:56:
[...]
Mijn eerste bestelling van Piwne Mosty is binnen.
Maandag avond besteld, vandaag in huis. Zeer tevreden met de snelle levering. De flesjes waren per stuk in een extra kartonnen doosje verpakt en de blikken per 2 in een extra kartonnen doosje.
Helemaal tevreden!
[Afbeelding]
To dare is to do
Dat ziet er wel leuk uit voor die 40 euro. Zijn ze vaker zo?Kapitein Merijn schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:37:
[...]
De beerclub van Frontaal vind ik zelf erg leuk. De box van € 30,- is wel de minst voordelige keuze omdat daar maar 6 blikken inzitten, in de box van € 40,- zitten er altijd 10 waarvan meestal 1 BA.
De box van de laatste x:
[Afbeelding]
Eigenlijk wel ja. Aantal blikken van Frontaal zelf uiteraard, paar van een "vreemde" brouwerij en vaak een leuk extraatje.Dinjesk schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:09:
[...]
Dat ziet er wel leuk uit voor die 40 euro. Zijn ze vaker zo?
![]() | ![]() |
[ Voor 56% gewijzigd door Kapitein Merijn op 25-08-2022 21:24 ]
Ziet er inderdaad goed uit. Zal er eens over nadenkenKapitein Merijn schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:13:
[...]
Eigenlijk wel ja. Aantal blikken van Frontaal zelf uiteraard, paar van een "vreemde" brouwerij en vaak een leuk extraatje.
Nu zijn het toevallig allemaal wat frissere biertjes ivm de zomer maar er zit vrijwel altijd een BA van Frontaal zelf bij.
Afgelopen maanden:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Dankzij dit topic ben ik ook maar lid gewordenLouwke schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:35:
Knoop door gehakt en toch lid geworden van de Guild. Die prijs per stuk trok me over de lijn. En dat de uitnodiging meteen dezelfde dag nog kwam hielp ook mee
Hahaha, ik twijfel zelf nog tussen Moersleutel, Frontaal en Kompaan. Allemaal wel leuk de komende maanden. Maar 120 euro per maand natuurlijk overdreven.Devrim schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:18:
[...]
Dankzij dit topic ben ik ook maar lid geworden
Ben benieuwd. Heb dat abonnement van Hertog Jan ook nog lopen...moet opletten dat het niet teveel gaat worden
[ Voor 69% gewijzigd door Thalaron op 26-08-2022 20:03 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq