Het grote RC cars topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06 22:51
sjirafje schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:26:
Ali bandjes zijn hit en miss. Voor mijn crawler heb ik hele fijne bandjes van Injora gekocht op Ali. Voor een basher heb ik 2 verschillende setjes gekocht die allebei niet veel soeps waren.
Injora is wel een bekend merk met goede reputatie. Op Ali te koop maar niet echt “Ali bandjes”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:57

-tom-562

Oliesjeik

Outerspace schreef op maandag 16 juni 2025 @ 00:26:
Aankomend weekend mag mijn zoon lekker met de crawler op pad :) https://dutchcrawlerdays.com/
Goed weer in het vooruitzicht en prima te vertoeven in Hengelo. Misschien dat ik zelf ook nog wel even met de crawler aan het spelen ga, maar het is het weekendje van mijn zoon en opa & oma.

Mocht je hem zien, dan is hij / zijn wij het.[Afbeelding]
Oef wat een verschrikkelijke website :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:42

Bob Popcorn

Plop!

sjirafje schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:26:
Ali bandjes zijn hit en miss. Voor mijn crawler heb ik hele fijne bandjes van Injora gekocht op Ali. Voor een basher heb ik 2 verschillende setjes gekocht die allebei niet veel soeps waren.
Ja ik ben er al achter, er zitten gaatjes aan de binnenkant van de velg waar zand naar binnen komt bij offroad gebruik. Ik heb er nu gaatjes in gemaakt zoals gewone banden vaak hebben zodat het zand er weer uit komt. Ga denk ik de gaatjes in de velg dicht maken met secondelijm ofzo.

Ook nieuwe Arrma wielen gekocht zodat ik nu 2 nieuwe sets heb. Die Ali bandjes ga ik dan gebruiken voor het gummen in het skatepark en die Arrma bandjes voor offroad, dan gaan ze ook een stuk langer mee :+

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

-tom-562 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 09:05:
[...]

Oef wat een verschrikkelijke website :P
Dit

Maar ik heb heel de pagina doorgescrolled, en ik heb nog steeds geen idee wat een "crawler day" inhoud.......
En dan begin ik nog niet eens over de Layout :X

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06 22:51
heuveltje schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:21:
[...]

Dit

Maar ik heb heel de pagina doorgescrolled, en ik heb nog steeds geen idee wat een "crawler day" inhoud.......
Ergens zit een “lees meer” link verstopt halverwege. Crawlen is het overkomen van obstakels zoals rotsen en boomstammen. Dit is een georganiseerde event van 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik was vrijdag bij TopRC gaan kijken voor de chrome verf. Mooie winkel en ze hebben vrij veel auto's uitgestald staan. Valt meteen op hoe groot die Traxxas auto's zijn tov een 1:10 Tamiya :) De verf hadden ze ergens in een hoekje op de toonbank staan, moest er naar vragen anders had ik ze niet ontdekt. Het is duidelijk een winkel voor de RTR crowd, minder voor de bouwers. Al hadden ze wel wat kits van Kyosho staan.

Ik heb een proefstukje gespoten met transparant blauw + chrome backing, maar ik ben niet helemaal overtuigd. Het ziet er IRL een beetje meer glanzend uit dan gewone blauw metallic, dat wel. Maar niet de wauw factor die ik verwacht had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iF3w4nOq028WZx422sHC6Wt0aNQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5eIOIlYlGJhVnopUZkopr6jg.jpg?f=user_large
(En ik moet de spuitbus misschien wat verder weg houden, dan heb ik minder sputters).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:57

-tom-562

Oliesjeik

heuveltje schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:21:
[...]

Dit

Ik was ook aan het zoeken wat het nou precies was en wat er allemaal te doen was, kon het niet echt vinden

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De site is een drama :P, maar je hebt daar in ieder geval een aantal trails en een wedstrijd.

Zondag is de grote loterij, behoorlijk wat sponsoren die er voor langskomen. Het programma is hier te vinden: https://dutchcrawlerdays.com/index.php/programma-3/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
MarkyB schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:37:
[...]

Of helemaal ram leeg rijden met een te lage of zonder cutoff.
Ik heb een paar weken terug de ESC van een Arma Infraction 6S zien affikken (gewoon 20cm steekvlam recht de lucht in) vanwege 2 bolle accu's. Mazzel dat de kap eraf was en we de stekkers dus konden lostrekken anders was het einde auto.

Bolle accu's niet meer gebruiken, afvoeren op een door je gemeente goedgekeurde manier en tot die tijd ergens neerleggen waar ze niet je huis in de fik kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Afgelopen zondag met de vaste club voor het eerst naar een plas water gegaan en daar met bootjes gaan varen. Nu jeukt dat ook bij mij :P Dus misschien binnenkort een Traxxas Disruptor erbij ofzo

Ik had mijn Slash nog uit elkaar liggen vanwege het uitstapje in de modder vorige week en de DJI drone die ik mee had deed niks, accu's plat na 1,5 jaar stil staan terwijl ze in de lader de avond ervoor nog 4 streepjes aangaven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Voor de liefhebbers: https://www.facebook.com/...ms&set=a.3597677460362476
Hoewel geen auto's, wel RC.

Komend weekend staat de MACH in Heemstede in het teken van hun 50 jarig bestaan. Veel races en een BBQ is gepland.

En volgende week vrijdag is er nog een scholencup, zal niet echt iets interessants worden met een handje vol aan teams.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Zo, alweer 7 jaar geleden deed ik een upgrade aan mijn Venom lader met ingebouwde speakers.
memphis in "Het grote RC cars topic - Deel 2"
Omdat de lader alleen een set speakers en een versterker bevat had ik er een goedkope MP3 speler ingebouwd. Maar nu 7 jaar later is zo'n wit ding wel smerig geworden en het plakkertje met de aanduiding voor de knoppen laat ook los. Dus dan maar een nieuwe 9 euro MP3 speler erin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n82rfWNjS2d1v23Zjs_-jaceVfo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xEQ0txxGQyaR5fAi0fahpbXp.jpg?f=fotoalbum_large

Zwart dus minder snel smerig, doet ook bluetooth dus kan ook mijn telefoon en tablet koppelen of als een ander dat wilt. Heeft ook een radio functie maar de ontvangst is zeer beroerd dus heb ik een vorm van antenne weggelaten en dankzij een aantal mogelijke soundinstellingen geeft het ook nog eens een net iets beter geluid (voor wat het mag voorstellen).
Hoe kunnen ze het voor dat geld maken.....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sinds april dit jaar de RC hobby weer opgepakt. Begonnen met een Stampede 4x4 voor m'n zoon en intussen staat de teller op 6 autos; Stampede 4x4, Rustler 4x4, 2x Slash 4x4, TRX4M & FSM FCX18 LC80 en er zijn er nog 2 onderweg (nog een Slash 4x4 en een Rally)

M'n laatste aanwinst is een Slash 4x4 vxl die ik flink onder handen genomen heb, met het onderstaande als resultaat 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JAngIP7ypgeJavgkIARjLlbxjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XHccFq9PHTOCs9kU8rNswte.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7m3ezLC8Q-ZavO_1h5XLZjr_h8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pViOLO0vKrMB9Hm8olpDVrUF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 20-06-2025 09:22 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampenkapnl
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:38
Heeft iemand toevallig ervaring met de dumbo ddf-350? Ik zag dat die via Ali te krijgen was voor 40-50 euro. Over het algemeen zag ik positieve reviews alleen zijn deze wel van wanneer die op de markt gekomen is. En dus lastig in te schatten of deze controller op langere termijn goed blijft functioneren.

Naar mijn idee lijkt het me voor die prijs het proberen wel waard aangezien hier in Nederland weinig voor dezelfde prijs te vinden is met display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:43

Snuffel

Vroem!

lampenkapnl schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:35:
Heeft iemand toevallig ervaring met de dumbo ddf-350? Ik zag dat die via Ali te krijgen was voor 40-50 euro. Over het algemeen zag ik positieve reviews alleen zijn deze wel van wanneer die op de markt gekomen is. En dus lastig in te schatten of deze controller op langere termijn goed blijft functioneren.

Naar mijn idee lijkt het me voor die prijs het proberen wel waard aangezien hier in Nederland weinig voor dezelfde prijs te vinden is met display.
Jazeker, die heb ik. Ben er tot nu toe zeer tevreden over, heeft een hele goede range, zeker als je het vergelijkt met de GT5.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste