Waarom zou iemand investeren in iets wat ze zo te lezen geen goed idee vinden? (correct me if i'm wrong)
En pas als je investeert mag je meepraten? Is dat hoe het werkt?
Ik ben ook geen investeerder, maar ik mag ook zeggen dat ik niet echt zie hoe dit ooit gaat werken. De RC auto hobby is al jaren in een neerwaartse spiraal, en dat zie ik ook niet echt veranderen. De RC hobby word naar mijn idee wel groter, maar dat zijn vooral drones etc. Een dronebaan, daar zou ik dan wel weer iets in zien.
Auto's word steeds minder en minder, mensen willen ook dingen die kant en klaar zijn, echt sleutelen, testen, racen, daar is volgens mij bijna geen interesse meer voor.
Zie je ook wel aan Nitro, dat is ook bijna helemaal dood. De meeste mensen die daar mee bezig waren, hadden echt diepe interesse, en hadden een hoop kennis. (anders houd je zo'n ding ook niet lopend)
Nitro auto's worden praktisch niet meer gemaakt. Nou zijn daar natuurlijk wel meer redenen voor, hoop herrie, duurder, sterke geur. Maar mensen willen ook gewoon niet meer sleutelen. Mensen willen het liefst alleen maar rijden. Dan heb je op zo'n baan eigenlijk ook weinig te zoeken. (leuk om een keer een rondje te doen misschien, maar die gaan niet bij een werkbank staan om de boel optimaal af te stellen of wat dan ook.)
Ik denk ook dat de meeste mensen niet vast willen zitten aan bepaalde tijden. Ze willen gewoon gaan rijden als ze er zin in hebben. (volgens mij is deze baan dan de hele dag open, dus dat scheelt natuurlijk, maar dan nog)
Aan de andere kant, is dit wel helemaal vergelijkbaar met die andere banen? Er zit een winkel bij, wat natuurlijk al heel veel verschil maakt, en volgens mij is er ook nog niet echt iets op deze schaal geweest.
Maar al met al, nee, ik zou mijn geld er ook niet in investeren. Ik denk niet dat dit echt mensen gaat trekken. De crowdfunding is eigenlijk al een goede indicatie. (al komt daar natuurlijk ook publiciteit etc bij kijken)
Maar dat er niet veel interesse is in de crowdfunding, geeft wel aan dat er ook niet zo heel veel interesse is in dit project.
[Voor 4% gewijzigd door WEBGAMING op 17-08-2022 19:01]