memphis schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:56:
Maar de behaalde titels doen het hem wel.
Jilles is wereldkampioen, europees kampioen en vele malen finalist.
John is vele malen Nederlands kampioen, ENS winnaar en vele malen finalist
Robin is het maatje van John en scoort hoog
Arie is geloof ik ENS 40+ kampioen
Wesley is vele malen finalist van grote wedstrijden
Maar opvallend veel dedicated onroad rijders voor blijkbaar veel offroad opdrachten.....
Komt omdat er geen reet aan is om naar een programma te kijken waar alleen maar onroad gereden wordt.
Ik hoor dat Doornbos het vrij goed kan overigens & er al aardig wat bodies doorheen gaan.
Ben benieuwd hoe ze met de X-Maxxen rijden.
kleinelievewolff schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Dat heb ik hier ook al een keer geroepen, dat het wellicht een leuk handeltje kan zijn om alvast wat auto's te kopen op marktplaats/Ali en weer te verkopen als het een hype wordt
Ik zet mijn geld trouwens op het team waar Robert Doornbos in zit

Ze rijden met Traxxassen, niemand die de prijzen daarvan omhoog gaat gooien. De paar winkels die dat verkopen willen echt niet een hele doelgroep uitsluiten door prijsverhogingen door te voeren, dat gaat zeker niet gebeuren.
Wat er wel is, is schaarste van bepaalde modellen.
memphis schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:57:
[...]
Ik mag hopen dat dit een fun opname was want dit is natuurlijk geen reclame voor het racen. Ook het gebruik van Traxxas geeft mij het idee dat ze niet al te diep willen gaan op het racen zelf
Wij hebben júist gezegd tegen ze dat ze het met Traxxas moeten doen & meer op offroad moeten focussen. Ze wilden eerst de boel met onroad doen, en we hebben toen Jilles een flink grote ramp meegegeven richting Talpa met een Slash onder z'n arm, om ze te laten zien dat dat toch echt een stuk leuker is om naar te kijken. Dat heeft kennelijk gewerkt.
Offroad rijden & Traxxas auto's in het algemeen, is een stuk meer mainstream. Onroad racen gaat geen hond naar kijken op TV. Dat hebben ze gelukkig zelf ook ingezien & daardoor wordt het denk ik een stuk leuker programma.
Het is simpelweg geen reclame voor het 'echte RC racen', maar daar wil je ook geen TV programma over maken, want dat wordt natuurlijk nooit een kijkcijferkanon.
Voor de RC hobby in het algemeen is het júist goed dat ze dit met Traxxas doen: want dat maakt de drempel om in de hobby te stappen lekker klein, iedereen kan zo'n doos halen en dírect rijden. Geen grote portemonnee nodig, geen ervaring nodig, geen hele diepe hobby waar je in moet springen.. iedereen die kijkt kan het nadoen.
[
Voor 62% gewijzigd door
thaan op 04-06-2021 09:47
]