Hele weekend al juichen om de standen in FP
en nu ook al om de stand in Q2
Q1 over vijf minuten.
"When you grow up your heart dies"
5 min. Break
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En wat een gezeur net in Q1 dat het saai, te langzaam, een puinhoop was ... ben blij dat het kaf van het koren al in Q1 is gescheiden. Kunnen de grote jongens nu tenminste lekker rijden. Alonso impressive
Qualificatie van bijna twee uur. Leuk!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ja en dadelijk Q3 is het weer gewoon net als elke wedstrijd. Mercedes vooraan. Jammer maar helaas.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
SupTethtoril schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:36:
Lol @ Vhal..
Of KVI inderdaad, maar die was een beetje aan het dweilen.
Nu nog een licht buitje om het weer een beetje nat te maken
Idd, geweldige quali, actie, proberen proberen en gaanredfoxert schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:37:
En wat een gezeur net in Q1 dat het saai, te langzaam, een puinhoop was ... ben blij dat het kaf van het koren al in Q1 is gescheiden. Kunnen de grote jongens nu tenminste lekker rijden. Alonso impressive
Heeft alles in zich.
Maar Palmer voelt zich terecht super kut.
Hij heeft wel een platte plek op zijn set waar hij morgen mee moet starten als het droog is. Die zal wel weer omdat hij het is "vanwege de veiligheid" mogen wisselen naar een set naar keuze.Ayazis schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:36:
Hahaha prachtig dit!
Jammer dat Ham nog meekomtDat was echt mooi geweest.
Eéntje wellicht. Hamilton lijkt zijn weekend niet echt te hebben...Phusebox schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:38:
Ja en dadelijk Q3 is het weer gewoon net als elke wedstrijd. Mercedes vooraan. Jammer maar helaas.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Of Perez. Voldoende mannen hebben een niet bepaald foutloze ronde neergezet.
Ik heb hier helemaal geen tijd voor eigenlijk, maar het is veel te vermakelijk
Haha, dat denk jij..ATS schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Eéntje wellicht. Hamilton lijkt zijn weekend niet echt te hebben...
Wat een super timing van RBR ook, volgens mij hielden ze VES iets vast met de pitstop?
Nu waren die 2 precies de laatste 2 die tijd konden zetten...
Waarom heb ik het gevoel dat HAM straks gewoon weer pole pakt

1e uur is toch gewoon voor Jan met de korte achternaam geweestredfoxert schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:37:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Red Bull zit er gewoon goed bij dit weekend.
Nee, dat hoop ik

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dat denk ik ook inderdaad. Dan krijgt hij dus een nieuwe andere band met vergelijkbare slijtage als de andere drie banden van dat setje.ANdrode schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Hij heeft wel een platte plek op zijn set waar hij morgen mee moet starten als het droog is. Die zal wel weer omdat hij het is "vanwege de veiligheid" mogen wisselen naar een set naar keuze.
Liever HAM dan ROS. Ik hoop dus HAM, VES, RIC, ROSHippocampus schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:40:
Nee, Ham maakt teveel fouten .. ROS is nu ook wat van zijn doen door alle chaos. Kon nog wel eens iemand ander gaan wordenHippocampus schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:40:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik weet het nog zo net niet. Hamilton lijkt op deze baan toch niet helemaal zeker omdat hij voor zijn doen toch wel redelijk wat foutjes maakt.Hippocampus schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:40:
Haha die Doornbos..wat een topgozer is het ook.
Heb het gevoel dat zowel VET, als ROS dit weekend meer een bedreiging zijn. Maar inderdaad, bij HAM weet je het nooit, die gaat even zijn walkman pakken en rijdt dan achteloos weer de snelste tijd.Hippocampus schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:40:
Waiting on the world to change
Verstappen hield voor de laatste ronde even in en liet er een paar langs zodat hij een gat kon trekken voor de laatste ronde..JBplap schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:40:
Wat een super timing van RBR ook, volgens mij hielden ze VES iets vast met de pitstop?
Handig die timing app... Met kaartje
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Precies: jongste polesitter ooit staat nog niet op zijn lijstje
Als ze het rondje nog een keer zo goed timen, zou het kunnen..
Duur. Iets van €25/jaar. Ik vond het teveel geld. Hij is ook een seizoen voor de helft geweest, dat was net acceptabel wat mij betreft en die heb ik ook gekocht toen.Formula one schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:43:
Wat kost f1 live timing
[ Voor 24% gewijzigd door ATS op 23-07-2016 15:45 ]
Een kleine 3 euro p/m. Ik vind het het wel waard.Formula one schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:43:
Wat kost f1 live timing
M'n Oma is een site aan het haken.
De russische, gratis ( schijnt volgens tweakers illegaal te zijn)Formula one schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:43:
Wat kost f1 live timing
24E zoiets maar geldt voor een compleet seizoen dus als je nu koopt tot volgend jaar deze tijd dus ong 1 E per raceFormula one schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:43:
Wat kost f1 live timing
Ieder zijn eigen interpretatie van duur. Ik vind her inderdaad als je een echte fanatiekeling bent geen geld 3 euro.NielsNL schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:44:
[...]
Een kleine 3 euro p/m. Ik vind het het wel waard.
Maar zoals ik na fp1 al zei. .
Ik gok dat Max pole komt te staan
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Direct al stevige tijden...
Oej, die had ook zomaar linksaf boem kunnen zijn voor RIC
Maar ondanks dat wel nog steeds .2s sneller dan VES...Hippocampus schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:47:
Oej, die had ook zomaar linksaf boem kunnen zijn voor RIC
Ja die Russische 'Formula 1 Live Timing' site werkt goed... Beter dan de officiële website vrees ik.BAS80 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:45:
[...]
De russische, gratis ( schijnt volgens tweakers illegaal te zijn)
Op de echte website komt trouwens meer data langs in de json dan ze tonen. Daar kan je ook een alternatieve UI voor coden
gewoon ff googlen op tfeedCatmandos schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:45:
[...]
24E zoiets maar geldt voor een compleet seizoen dus als je nu koopt tot volgend jaar deze tijd dus ong 1 E per race

Ik heb het gevoel dat Max even moest liften vanwege RIC.ATS schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:47:
[...]
Maar ondanks dat wel nog steeds .2s sneller dan VES...
Dit soort dingen:Formula one schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:45:
Wat krijg je allemaal voor je geld ?

M'n Oma is een site aan het haken.
Duidelijk dus. Dit is het en meer niet. Hoogstens Vettel nog voor Max.
Max in S2 en S3 sneller dan RIC. Hij laat 0.3s liggen in S1.
Max gaat vierde worden. Ook goed! Morgen Ricciardo voorbij, en op naar het podium.
Max lost sync again.
Gearbox issues. Lekker.
En het alternatief is bijna net zo goed.

Hopen dat gearbox nog ff terugkomt. Vorige keer stond hij daarna p2
Die bak wordt een issue...
Carlos is echt goed bezig.
Hoop dat de Gearbox morgen niet voor problemen zorgt
Begin wel steeds meer respect voor Hamilton te krijgen hoor, gaat gewoon weer wereldkampioen worden.
Max als laatste naar buiten dus als laatste een tijd zetten .. nu hopen dat ze hem gefixed hebben 
Edit: te laat
Edit: te laat
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-07-2016 15:55 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Je hebt toch gewoon apps die dat gewoon al gratis legaal doorgeven?
Hier wel in ieder geval. Formula 1 app voor Win10 en mobile.
Nou laatste rondes van een leuke quali...
*knip* doe maar niet
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 23-07-2016 16:00 ]
Max afgevlagd?
Te laat..Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:53:
Max als laatste naar buiten dus als laatste een tijd zetten .. nu hopen dat ze hem gefixed hebben
omg
[ Voor 89% gewijzigd door DoubleYouPee op 23-07-2016 15:54 ]
Nee als eerste de vlag…Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:53:
Max afgevlagd volgens de timing......... Zucht.
*knip* werk eens aan je vocabulaire.
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 23-07-2016 15:58 ]
Ja, maar dan heb je alleen de rondetijden. De abbo's en dergelijke geven toch wel even flink wat meer info.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:54:
[...]
Je hebt toch gewoon apps die dat gewoon al gratis legaal doorgeven?
Hier wel in ieder geval. Formula 1 app voor Win10 en mobile.
Slik even je pilletje.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2016 18:03 ]
Yep, dat wast weer voor vandaag, en ik heb helaas gelijk gekregen 
Huh ROS niet gelift?
Huh ROS niet gelift?
[ Voor 14% gewijzigd door Hippocampus op 23-07-2016 15:56 ]
Why ?
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 23-07-2016 16:00 ]
Rosberg? Die zat toch achter Hamilton?
En bedankt Fernando... Timen ze het een keer goed krijg je dit weer.

Verstappen gered door Alonso zijn spin. Rosberg heeft optimaal gebruik gemaakt van het geluk dat hij had met timing
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 23-07-2016 16:01 ]
Ik denk dat ROS problemen krijgt 
Niet genoeg gelift, heeft een paarse in sector 2 geplaatst.
Niet genoeg gelift, heeft een paarse in sector 2 geplaatst.
Ha ha, Alonso neemt even wraak voor 2007

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoe kan Rosberg nou p1 gehaald hebben? De spin was Alonso is toch even even terug..
Flickr PSN ID= cheironnl
Badeend moet duidelijk leren omgaan met teleurstellingen, uiteindelijk maakt het niks uit, VES is 4de.
Beetje een anti-climax dat slot van de kwalificatie, op dat konijn-uit-de-hoed genaamd Rosberg na.
Als Max op tijd was geweest had hij nog moeten liften wegens Alonso.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verstappen was al te laat.sjaool schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:56:
En bedankt Fernando... Timen ze het een keer goed krijg je dit weer.
Zat jaPhusebox schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:56:
Rosberg? Die zat toch achter Hamilton?
Nope als een vd weinige niet, want Alonso is gewoon nog weggereden volgens mij.asing schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:56:
En dus had ie gewoon p3 moeten pakken als ie op tijd was geweest. Weer verkeerde timing dus.
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2016 15:58 ]
nee hoor je kan wisselen tussen gaps/max speed gem.speed punten best lap enz.sjaool schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Ja, maar dan heb je alleen de rondetijden. De abbo's en dergelijke geven toch wel even flink wat meer info.
Ook auto telemetrie kan je ook zien. Dat kan je allemaal kiezen/aanklikken...
Nee hij kon er dan langs (met liften) net zoals Rosberg. Alonso zat nog voor Rosberg toch?asing schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:56:
Ik ging van Olav uit qua timing. Mijn tablet ging op dat moment net op donker vanwege de accu.
Mooi, nu de was buiten hangen en De Tour afkijken
Weer een suffe Williams die Max dwars zit
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 27 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1