Je verdraait mijn woorden als je het 'per definitie het juist' toepast op het anders zijn van het team van stewards per race. Ik ben het met je eens dat het vrij onhandig is dat er telkens andere mensen de beslissingen nemen, maar op dit moment is dat wel de stand van zaken die je in je achterhoofd moet houden als het gaat om consistentie.JackBol schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:54:
[...]
Dat is het volgende punt waar ik het dus totaal niet mee eens ben. Elk land mag z'n eigen groepje 'scheidsrechters' bij elkaar zetten. Dan krijg je inderdaad inconsistentie.
Ooit hadden we per GP een andere starter, soms een professional, soms een hotemetoot. Dat werd ook een drama en daar is de sport vanaf gestapt.
Omdat iets nu zo is, is dat niet per definitie het juiste.
Maar dat maakt hun beslissingen nog niet per definitie juist.dcm360 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:58:
[...]
Je verdraait mijn woorden als je het 'per definitie het juist' toepast op het anders zijn van het team van stewards per race. Ik ben het met je eens dat het vrij onhandig is dat er telkens andere mensen de beslissingen nemen, maar op dit moment is dat wel de stand van zaken die je in je achterhoofd moet houden als het gaat om consistentie.
Jawel, want zij zijn het orgaan dat de beslissing neemt of een rijder (of team) zich aan de regels gehouden heeft. En ook alleen maar zij, niemand anders. Andere interpretaties dan hun conclusie hebben dus niet echt veel nut.Joster schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:01:
[...]
Maar dat maakt hun beslissingen nog niet per definitie juist.
Eens, maar nut hebben is iets anders dan per definitie juistdcm360 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:04:
[...]
Jawel, want zij zijn het orgaan dat de beslissing neemt of een rijder (of team) zich aan de regels gehouden heeft. En ook alleen maar zij, niemand anders. Andere interpretaties dan hun conclusie hebben dus niet echt veel nut.
Jinx het nu nietJackson6 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:18:
Vandaag een keer RIC en VES die elkaar eraf gaan rijden?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het kan niet goed blijven gaan toch? Het gaat echt iets te goed voor Max elke keer, het moet vroeg of laat weer een keertje DNF zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 24-07-2016 11:22 ]
de eerste 5 knallen eraf en hariyanto word eerste..Jackson6 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:21:
[...]
Het kan niet goed blijven gaan toch? Het gaat echt iets te goed voor Max elke keer, het moet vroeg of laat weer een keertje DNF zijn.Die eerste bocht
RIC word 1 vandaag en VES 2
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Ric eindigt niet voor Max .. no way
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit is in ieder geval de baan (na Monaco) waar de Red Bulls het dichts bij Mercedes zitten toch? Is er nog kans op regen?
Helemaal mee eens, maar voor je zero tolerance kunt toepassen, moet je de regels wel duidelijk maken en niet overlaten aan de interpretatie van de teams en rijdersAlfa90_Buttje schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:51:
[...]
Als ze zero tolerance kunnen hanteren bij enkele wielen naast de witte lijn, dan moet hier ZEKER zero tolerance beleid op zijn!!! Dit gaat om veiligheid dus dat zal iedereen snappen ... (itt een beetje creatief de bocht nemen)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Gewoon VSC inschakelen .. eventueel per sector
Even wat verduidelijking, omdat het hier verdraaid wordt: Dubbele gele vlag betekent gevaar. Dit impliceert niet dat er marshalls op de baan zijn terwijl er auto's langskomen.
Bij de meeste races komen er alleen marshalls op de baan wanneer er tijdens dubbel-geel even geen auto's langskomen. Vaak zelfs VSC of SC.
Dat kon nu alleen niet want dan was het einde kwalificatie...
Als je het terugkijkt:
[Video: https://www.formula1.com/en/video/2016/7/Onboard_pole_position_lap_-_Nico_Rosberg__Hungary_2016.html]
Zie je dat Rosberg na één bocht een dubbele gele vlag ziet. Daarna direct een bord dat over gaat op de witte vlag ziet (wit knipperend c.f. geel/zwart diagonaal). Daarna mag je weer doorrijden (wel opletten, trage auto op baan).
Dat heeft dus veel minder impact dan wanneer er meerdere mini-sectoren een gele vlag is.
Bij de meeste races komen er alleen marshalls op de baan wanneer er tijdens dubbel-geel even geen auto's langskomen. Vaak zelfs VSC of SC.
Dat kon nu alleen niet want dan was het einde kwalificatie...
En ter ondersteuning...dcm360 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:47:
[...]
Nee, want er stond een auto. Waarschijnlijk niet, want in dat geval zou Rosberg dus zoals vereist met gepaste snelheid (minder dan hij nu deed) langs de marshall gereden hebben (en dus de tijd niet gezet hebben). Die stewards hebben vastgesteld dat dat laatste van toepassing is (voldoende vaart geminderd op in te grijpen bij een gevaarlijke situatie). In de praktijk stond die marshall er echter niet...
Als je het terugkijkt:
[Video: https://www.formula1.com/en/video/2016/7/Onboard_pole_position_lap_-_Nico_Rosberg__Hungary_2016.html]
Zie je dat Rosberg na één bocht een dubbele gele vlag ziet. Daarna direct een bord dat over gaat op de witte vlag ziet (wit knipperend c.f. geel/zwart diagonaal). Daarna mag je weer doorrijden (wel opletten, trage auto op baan).
Dat heeft dus veel minder impact dan wanneer er meerdere mini-sectoren een gele vlag is.
[ Voor 1% gewijzigd door ANdrode op 24-07-2016 11:52 . Reden: Verduidelijking ]
Steven Kruiswijk verloor de Giro.later in dat weekend werd de GP van Monaco gereden en dat ging niet best voor Max.Jackson6 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:21:
[...]
Het kan niet goed blijven gaan toch? Het gaat echt iets te goed voor Max elke keer, het moet vroeg of laat weer een keertje DNF zijn.Die eerste bocht
Nu in de Tour de France is Mollema zijn 2de plek kwijt....... Max valt uit.
Ze moeten Charlie Whiting gewoon een extra knop geven waarmee hij alle bolides in een soort snelheidsbegrenser kan zetten (net zoiets als pitstraat limiter).
Deze kan hij dan gebruiken onder geel/dubbel geel of wat voor situatie dan ook.
Veel eerlijker voor alle deelnemers en veel veiliger voor iedereen.
Dan heb je deze ROS praktijken niet meer en gebeuren er geen ongelukken meer zoals Jules Bianchi onder geel.
Dan heb je deze ROS praktijken niet meer en gebeuren er geen ongelukken meer zoals Jules Bianchi onder geel.
https://f1manager.info/ranking/4605
VSC heet datpowah33 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:53:
Ze moeten Charlie Whiting gewoon een extra knop geven waarmee hij alle bolides in een soort snelheidsbegrenser kan zetten (net zoiets als pitstraat limiter).
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-07-2016 12:28 ]
Dit is besproken in de periode dat de VSC werd ingevoerd.powah33 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:53:
Kan je jouw stelling onderbouwen met feiten?
Wat bedoel je met 'ROS praktijken'? Ik geloof dat de concensus onder coureurs was dat wat er gebeurde toelaatbaar was. Als jij uitzoekt hoe de sectoren werken voor de stewards (hint: >> 3 sectoren) en de video kijkt ben je het daar waarschijnlijk mee eens.Dan heb je deze ROS praktijken niet meer en gebeuren er geen ongelukken meer zoals Jules Bianchi onder geel.
Dit wordt gesteund door het interview met bijvoorbeeld Vetel. Heb jij dit gezien? Hij moest wel wachten, deed ook een poging om door te rijden, maar kwam klem te zitten achter Button die niet alert was.
Wordt er ook niet over de radio gecommuniceerd in deze gevallen zoals bij Indycar zijn spotters heeft?
Kan me voorstellen dat er is gezegd dat Alonso gepind is in bocht 20 maar inmiddels weer weggereden is. Dan snapt Rosberg ook, ok even liften en dan kan ik weer door.
Misschien is de vraag wel, was het dubbel geel daar terecht? Alonso was immers weg en er was verder geen reden meer voor.
Kan me voorstellen dat er is gezegd dat Alonso gepind is in bocht 20 maar inmiddels weer weggereden is. Dan snapt Rosberg ook, ok even liften en dan kan ik weer door.
Misschien is de vraag wel, was het dubbel geel daar terecht? Alonso was immers weg en er was verder geen reden meer voor.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gebeurde dat ongeluk trouwens voor of achter Rosberg? Ik zie op de beelden op tv nml niet dat hij het ongeluk voorbij rijdt.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Er was geen ongeluk enkel een spin en Alonso die gespind was is daarna zelf weggereden voor Rosberg er was.Grrrrrene schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:35:
Gebeurde dat ongeluk trouwens voor of achter Rosberg? Ik zie op de beelden op tv nml niet dat hij het ongeluk voorbij rijdt.
Dit soort informatie mag doorgegeven worden.Phusebox schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:34:
Wordt er ook niet over de radio gecommuniceerd in deze gevallen zoals bij Indycar zijn spotters heeft?
+1.Misschien is de vraag wel, was het dubbel geel daar terecht? Alonso was immers weg en er was verder geen reden meer voor.
Daar zit denk ik de essentie. Een gele vlag is behoeft wanneer de situatie weg is en/of de situatie tot de witte of groene vlag veilig is slechts een token effort. Dan laat je zien dat je de vlag gezien hebt door enigzins te liften.
Prepare to stop is van toepassing wanneer er nog wel gevaar is en/of het onoverzichtelijk is. Daar was hier geen sprake meer van toen ROS de plek passeerde.
Verwijderd
Terecht of niet terecht, dat doet er niet toe. Er was dubbel geel, dus van je gas af. Zo kun je elke beslissing gaan aanvechten met was het wel nodig.Phusebox schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:34:
VSC dan heeft de rijder nog steeds de kans om te hard te gaan ... je ziet zo nu en dan nog steeds rijders die een penalty krijgen omdat ze te hard gaan onder VSC.
Als Charlie Whiting dit kan activeren is de tijd en de snelheid gelijk voor iedereen...en dus veel eerlijker.
*ROS praktijk bedoelde ik eigenlijk, het gezever mee of die wel of niet te hard gereden had in die sector.
Als Charlie Whiting dit kan activeren is de tijd en de snelheid gelijk voor iedereen...en dus veel eerlijker.
*ROS praktijk bedoelde ik eigenlijk, het gezever mee of die wel of niet te hard gereden had in die sector.
https://f1manager.info/ranking/4605
Adam Cooper:
".@svandoorne could race for @ManorRacing this year if @RHaryantoracing is dropped: bit.ly/2a5P1Bn"
Zou tof zijn! Pascal vs Stoffel
".@svandoorne could race for @ManorRacing this year if @RHaryantoracing is dropped: bit.ly/2a5P1Bn"
[ Voor 13% gewijzigd door Ryur op 24-07-2016 12:49 ]
Verwijderd
Weer wat geleerd. Ik dacht namelijk dat de auto's begrensd waren tijdens de VSC. Maar ze krijgen dus gewoon een maximale snelheid op het display te zien. Lijkt me inderdaad wel beter dat (je ziet het al op veel kartbanen) dat je via een knop een begrenzer aan kunt zetten. Zo kan niemand meer te hard rijden (nergens op het circuit) en benadeel je ook niemand anders.
Dat is alleen lastig;Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:49:
[...]
Weer wat geleerd. Ik dacht namelijk dat de auto's begrensd waren tijdens de VSC. Maar ze krijgen dus gewoon een maximale snelheid op het display te zien. Lijkt me inderdaad wel beter dat (je ziet het al op veel kartbanen) dat je via een knop een begrenzer aan kunt zetten. Zo kan niemand meer te hard rijden (nergens op het circuit) en benadeel je ook niemand anders.
- Koppel opeens begrenzen: tractie van achterwielen weg, spin.
- Koppel langzaam begrenzen: duurt lang tot de snelheid bereikt is...
Als de VSC aan gaat dan krijg je een doeltijd per sector. Ook voor de sector waarin je al bezig bent. Het gaat vooral mis wanneer iemand pas aan het einde van een sector de VSC doeltijd heeft. Dan moet je opeens heel hard bijremmen.
Ver voor Rosberg.Grrrrrene schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:35:

[ Voor 61% gewijzigd door ANdrode op 24-07-2016 12:53 ]
Verwijderd
Die was toch 'veilig' dit seizoen? Neemt toch flink wat geld mee dacht ik. En op basis waarvan? Resultaten? In die auto kun je niet presteren.Ryur schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:48:
Adam Cooper:
Tja, dat zou inderdaad wel mooi zijn qua duel. Echter vind ik eigenlijk dat die Haryanto het ook niet echt beroerd doet. Tuurlijk het is een paydriver, maar ik heb in vervlogen tijden wel langzamere coureurs in de f1 gezien....Jean Paul Belmondo of zo, dat kaliber.Ryur schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:48:
Adam Cooper:
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Verwijderd
Brundle op Sky sports had wel een aardige.
Alonso deed een 'Schumachertje' Hij zou weinig moeite gedaan hebben om zijn auto uit de spin te houden om te voorkomen dat de gasten achter hem hun tijden significant zouden verbeteren hetgeen hem plaatsen op de grid zou kosten.
Wie weet...
Alonso deed een 'Schumachertje' Hij zou weinig moeite gedaan hebben om zijn auto uit de spin te houden om te voorkomen dat de gasten achter hem hun tijden significant zouden verbeteren hetgeen hem plaatsen op de grid zou kosten.
Wie weet...
Rio moet weer betalen (heeft alleen betaald voor t/m Hongarije). Er is bijna zeker geen geld meer (zegt Rio zelf).Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:51:
[...]
Die was toch 'veilig' dit seizoen? Neemt toch flink wat geld mee dacht ik. En op basis waarvan? Resultaten? In die auto kun je niet presteren.
Hoezo niet kunnen presenteren? Ze zijn beter dan Sauber?
En voor een training (zodat je volgend jaar in de Mclaren kan instappen) is toch slim?
Verwijderd
Oh ok, ik dacht dat ie met zijn SMS actie genoeg centen had. Enfin, ik zal hem niet missenRyur schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:52:
[...]
Rio moet weer betalen (heeft alleen betaald voor t/m Hongarije). Er is bijna zeker geen geld meer (zegt Rio zelf).
Hoezo niet kunnen presenteren? Ze zijn beter dan Sauber?
En voor een training (zodat je volgend jaar in de Mclaren kan instappen) is toch slim?
Beter dan Sauber? Ach, ze hebben 1 punt meer. Of ze echt beter zijn, laat ik aan de experts over. Ik vind van niet.
Zo, even 70km gefietst en nu klaar voor de preshow en race.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Noooooo....Van Hanegem.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Bleg, oke, nu maar ff FIA WEC kijken totdat de race begint
Alles beter dan Gijp en Derksen
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Minder dan 1 uurtje..
ik gok op
1.RIC
2. ROS
3. VES
4. VET
5. ALO
6. SAI
DNF. HAM (crash ergens in de 1e 10 ronden)
1: Rosnachtnet schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
Minder dan 1 uurtje..
ik gok op
1.RIC
2. ROS
3. VES
4. VET
5. ALO
6. SAI
DNF. HAM (crash ergens in de 1e 10 ronden)
2: Ham
3: Ves
4: Vet
5:Ric
6:Rai
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Toch wel mooi dat Willem zijn mond houdt als hem niets gevraagd wordt.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Zo van Harry Mens naar de Ziggo studioJackson6 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:05:
Wat doet Hanegem daar nou weer man hahahaha.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hm, Sky ondertiteltje zegt bij Verstappen "5th on the grid". Heb ik wat gemist?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk HAM, ROS, VET, RIC, VES, ALO.
Denk doe eens gek.
Denk doe eens gek.
Zij missen het. Max 4degambieter schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:15:
Hm, Sky ondertiteltje zegt bij Verstappen "5th on the grid". Heb ik wat gemist?
Ricciardo in de nieuwe DB11.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik gok dat VES binnen een paar bochten RIC voorbij is.
VES start heel goed de laatste races.
Hij start wel eigenlijk op het vuile gedeelte van de baan, dus ik denk eigenlijk dat hij geen echte superstart kan hebben.zetje01 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:25:
Op deze baan is de vuil kant wel echt vuil als is de vraag hoeveel grip er is weggespoeld gisteren met de regen op de race lijn.zetje01 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:25:
Ik denk dat Verstappen het zwaar krijgt met de Ferrari achter hem en Sainz die zich graag wil bewijzen.
Gelukkig zit er een stuur in zijn autokoli-man schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Hij start wel eigenlijk op het vuile gedeelte van de baan, dus ik denk eigenlijk dat hij geen echte superstart kan hebben.
Ik denk dat de GP3, GP2 en de PSC wel wat rubber hebben achtergelaten. Komt vast goedPhusebox schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Op deze baan is de vuil kant wel echt vuil als is de vraag hoeveel grip er is weggespoeld gisteren met de regen op de race lijn.
Ik denk dat Verstappen het zwaar krijgt met de Ferrari achter hem en Sainz die zich graag wil bewijzen.
Dat wat van Hanegem zegt (vooruitkijken haast niet te doen) Of hebben ze die baan in hun kop?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Het komt wel goed, mooi die uitspraken van Max
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vooral met de ferrari. Dit wordt tricky voor banden...Phusebox schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:27:
[...]
- Veel bochten
- Erg warm asfalt, > 50 graden celsius
Max heeft een probleem (car very hard to drive) volgens sky
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ik ga ook een gokje wagen.
1. Ves
2. Ric
3. Ros
4. Vet
5. Ham
6. Alo
1. Ves
2. Ric
3. Ros
4. Vet
5. Ham
6. Alo
Massa powersteering stuk
Wat een #€@ die Willen van Hanegem
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als je het houdt op een plaats bij de eerste 5, dan is alles mooi meegenomen. Ik vind het behoorlijk knap als hij Vettel, Ricardo en Raikkonen achter zich kan houden (bij iedere race zo). Zoals de NOS: in gedachten Ricardo al voorbij, en: vorig jaar vierde, maar hij rijdt nu in een veel snellere Red Bull!
...
Je kan ook naar sky sports kijken...Pierre schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:39:
Verstappen nog steeds probleem met versnellingsbak waarschijnlijk? Hadden ze beter die 5 plekken straf kunnen pakken.
Gelukkig zitten er normaal betere gastenPierre schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:39:
Tja, ze nemen mensen die bekend / populair zijn bij een gemiddelde tv kijker denk ik.
...
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 24-07-2016 13:44 ]
Dat zou *lote zijn mocht die gearbox niet klaar zijn
Massa gefixt.
Vooral nu
Chicks
Mijn glazenbolvoorspelling:
1: Rosberg.
2: Verstappen
3: Alonso.
Hamilton zit dan al huilend in zijn pitbox.
Staat Max dan nog in de pit nu? Omdat zijn gearbox nog niet klaar is?
Staat toch gewoon op de grid?koli-man schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:49:
nee op de grid, maar hij kwam op de radio "Guys this is euh... so difficult to drive".koli-man schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:49:
Verwacht dat o.a. Raikonnen en Bottas, McLaren Honda snel voorbij zijnmavaros schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:48:
Mijn glazenbolvoorspelling:
Ik denk dat Ricciardo vandaag iets sneller zal zijn. Zeker als het gekloot met de versnellingsbak roet in het eten zal gooien.
Rosberg, Ricciardo en Max,
Rosberg, Ricciardo en Max,
Hopelijk een leuke race jongens! Happy racing!!!!!
Waiting on the world to change
Yep, maar het ooit zo grote McLaren/Honda team timmert best aan de weg, maar ze zijn op dit moment nog niet competatief.Hackus schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:52:
[...]
Verwacht dat o.a. Raikonnen en Bottas, McLaren Honda snel voorbij zijn
Tour de France praktijkenEdd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:55:
Wat ligt daar voor een troep in bocht 1? Heeft er olie gelegen?

Zolang Hamilton niet eerste ligt na de start krijgen we wel een leuke race denk ik.
Iemand duidelijk waarom VES issues had met de auto volgens de pit radio? Temperatuur, sync?
Gearbox.MailMan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:57:
Iemand duidelijk waarom VES issues had met de auto volgens de pit radio? Temperatuur, sync?
Ik vrees voor een DNF voor VES ivm zijn gearbox.
Waiting on the world to change
Pfff warm daar, dat word banden vreten
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Countdown
boeienJackson6 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:59:
Oh die Olav nu alweer 4 namen verwisseld.
Commentaar audio kwaliteit is altijd zo ruk he, pfff.
GROS op nieuwe supersofts op p11 kan wellicht nog 5 extra rondjes stampen tov van de top 10 ....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Klinkt prima hier vandaag.Arn0uDz schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:01:
Commentaar audio kwaliteit is altijd zo ruk he, pfff.
Have fun jongens.
Wat ik denk:
1) Hamilton
2) Max
3) Rosberg
Wat ik denk:
1) Hamilton
2) Max
3) Rosberg
Mooie start
Goeie start van Max. Jammer dat hij HAM net niet voorbij kon
Mooie actie van RIC, niet echt goed gezien hoe hij die de volgende ronde al weer kwijt was min of meer
.
Ok gedaan. Hamilton 1. Klaar.
Raakten VES en VET elkaar nu in die eerste bocht ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 27 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1