Klopt hadden we ook niet verwacht, wel hadden we het ding voor een realistische prijs op MP gezet. Dat heeft dus gewerkt.
Opgelapt Ja, naar eigen smaak nee. Althans, ik heb die lekkage gerepareerd, dus opgelapt wel. De kleuren van binnen waren op de bekleding na wel al naar onze smaak. Bekleding vervang je niet zomaar dus dat hadden we nog een beetje uitgesteld.
Het was voor mij, dit keer inclusief vrouw en kind, een hernieuwde kennismaking met de camper. Om te proberen of dat met kind en vrouw zou bevallen. Vooral mijn vrouw had nogal wat bedenkingen over verplaatsen op locatie.
Die zijn voor haar wel weg, het is dus een goede test geweest met een positief resultaat in de richting van een camper.
We hebben fatsoenlijke elektrische fietsen, die een heuveltje niet uit de weg gaan. Verder heb je die camper wel in 10 minuten weer klaar om vanuit de camping ergens een dagje heen te rijden. Zeker als de indeling zoals bij deze is, vastbed achterin en een hefbed voorin.
Dan is het luifel indraaien, binnen even de afwas en wat speelgoed opruimen, stekker uit en gaan.
De caravan manier van vakantie vieren beviel ook goed, de auto ter plaatse om rond te rijden.
Maar wat ons wat minder goed beviel was de indeling van onze caravan. Het is eigenlijk een rijdende slaapkamer, omdat we de grote zithoek standaard omgebouwd hadden tot een bed, goede matras er op, enz. Zitten was dus op bed of buiten
:strip_exif()/f/image/V8NpLvmdQAyAQZay0W6NbhDo.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus voortent opzetten, en met dit weer dus niet te doen of serieuze kachels nodig.
Overgings heeft onze lander 2 zit hoek dingetjes. Een grote achterin waar je een breed van 180x200 van kunt maken. En eentje voorin voor 2 personen, waarvan je een stapelbed kunt maken.
Lang verhaal kort:
Camper is verkocht, caravan gaat dus de verkoop in (1 ding tegelijk voor de overzichtelijkheid)
Beide opbrengsten op een hoopje, eventueel wat extra spaargeld er bij, en opzoek naar een opvolger camper.
Dat is het precies.
Huidige heeft genoeg karakter, maar wordt niet belastingvrij, heeft geen stuurbekrachtiging, maakt een bak herrie tijdens rijden, is niet echt goed genoeg geïsoleerd voor de winter, enz.
Is het voor ons dus net niet.
[
Voor 9% gewijzigd door
Bommes op 10-01-2025 09:22
]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.