Voor als het net even te fris is in de voortent zou ik een infrarood kacheltje nemen van maximaal 1000Watt.greatgonzo schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:50:
Hier nog tips mbt een kachel om de voortent te verwarmen? Denk dat we die straks in de meivakantie wel nodig hebben.
Het is wel 15m2, dus een elektrisch kacheltje gaat hem denk ik niet worden met max 10 ampere.
Toch een petroleum laser kacheltje?
Als het daarmee nog te koud is, adviseer ik om simpelweg in de caravan te gaan zitten en daar een elektrisch kacheltje te gebruiken. Die caravan is immers enigszins geïsoleerd en een kacheltje met twee standen (500 en 1000W) zal het daar in de meeste gevallen wel comfortabel genoeg kunnen houden. Bij extreme kou (voor mei) of winterkamperen kun je de ingebouwde gaskachel aanzetten en heb je een paar kW aan warmte beschikbaar.
Met een kacheltje op 500W en een 10A aansluiting kun je ook nog rustig een boilertje of camping waterkoker of koffie-apparaat en dergelijke blijven gebruiken.
Wil je bij kou toch in de voortent blijven zitten, schaf dan voor ieder gezinslid een verwarmde deken aan. Een tent verwarmen is gewoon niet erg effectief en duurzaam.
[ Voor 8% gewijzigd door Ivow85 op 13-11-2024 17:19 ]
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.