Op de bonnefooi kan ook in het hoogseizoen vast prima, alleen mogelijk:
- soms wat langer zoeken naar een camping met plek
- concessies doen qua faciliteiten
- concessies doen qua plek
- concessies doen qua statijd
- wat vaker moet verkassen
Als je graag nog drie weken op die ene populaire camping wil staan op een top plek, dan kon het wel eens lastig worden. Ben je flexibel, dan zal het vast lukken.
Ik zou daar persoonlijk niet tegen kunnen, maar er zijn er zat die juist niet alles al ruim voor de vakantie gepland willen hebben

bjp schreef op maandag 9 maart 2026 @ 19:32:
we zouden graag weekend van 27 (vrijdag) tot 30 maart (maandag) in de buurt van Amsterdam (eventueel richting Keukenhof, omdat we daar ook naartoe willen) een camping vinden, eventueel met verwarmd zwembad.
Tips?
gezin van 3, vrouwtje verjaard ook dan.
Indien interessant, wil ik wel mijn ACSI lid terug opstarten op tijd.
Voor dat eventuele verwarmde zwembad kun je natuurlijk ook gewoon kijken of er in de buurt niet een (gemeentelijk) zwembad zit, maakt de spoeling waarschijnlijk wat ruimer.
Schoonfamilie wil voor het jaarlijkse weekje weg ook altijd een zwembad op loopafstand hebben. Want dat vinden de kleinkinderen zo leuk. Dat laatste zal ik niet ontkennen, maar dat maakt zo'n weekje vaak ook nogal duur en met een grote groep maakt het de zoektocht zeker niet makkelijker.
Waarom dan niet gewoon ergens een prima huisje en dan op die ene zwemdag (of desnoods twee) even de auto pakken naar een zwembad even verderop denk ik dan.
Wil je elke dag, de hele dag in het zwembad liggen dan is het natuurlijk anders. Voor de zomervakantie, die wij het liefst bij 30+ graden vieren, is een zwembad ook een must want de meeste dagen gaan we met de kinderen zowel 's ochtends als 's middags wel even.