Iemand nog tips mbt accesoires. Kopen jullie alleen originele (philips in dit geval) of juist een andere set die stukken goedkoper zijn en zo ja welke?
Denk aan bakblik, grillrek, etc.
Bij de Princess zaten de accessoires er gewoon bij.Dracula schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:10:
Iemand nog tips mbt accesoires. Kopen jullie alleen originele (philips in dit geval) of juist een andere set die stukken goedkoper zijn en zo ja welke?
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ja daar heeft die wat aan als die al een Philips heeftHereIsTom schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:36:
[...]
Bij de Princess zaten de accessoires er gewoon bij.
Daarom koop ik ook geen Philips meerWaah schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:56:
[...]
Ja daar heeft die wat aan als die al een Philips heeft
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ik zou het iets langer doen en dan op 160 graden. YMMV.Arunia schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:53:
Mijn vrouw kwam per ongeluk met een grote doos van dobben hapjes aan voor de frituur.![]()
Nou, maar eens kijken of dat wat wordt met de Philips actifryer XL op 200 graden en dan 7 a 8 minuten.
Er zijn setjes te koop voor rond de 50 Euro waar allerlei handige dingetjes in zitten, heb ik hier ook en die voldoen prima. FF googelen en je vindt ze.Dracula schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:10:
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
200 graden en 7 minuten was prima voor het meeste eigenlijk. Alleen 6 minuten voor de Kaassoufle en bitterballen zouden wat beter zijn.downtime schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:10:
[...]
Ik zou het iets langer doen en dan op 160 graden. YMMV.
Geen frietpan meer voor jou dusArunia schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 23:35:
[...]
200 graden en 7 minuten was prima voor het meeste eigenlijk. Alleen 6 minuten voor de Kaassoufle en bitterballen zouden wat beter zijn.
Maar, het is gelukt!
160 graden kan inderdaad een optie zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door kiefty14 op 29-11-2021 10:58 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Volgens mij krijg je die wel schoon hoor, met dezelfde taktiek als een klasiek frietmandje.HereIsTom schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:33:
@kiefty14 Ja dat is het nadeel van de Philips mandjes, die krijg je nooit goed schoon.
We hebben nu een Princess Aerofryer en daarvan krijg je het mandje juist heel makkelijk schoon en ook de bak!
Even in sopje en klaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 29-11-2021 11:42 ]
/▌
/▌
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Goed punt! dat scheurtje had ik nog niet gezien. Dat lijkt toch op een val ja.Marzman schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:59:
@Waah heeft niet iemand in het gezin hem laten vallen die het niet durft te zeggen? (kinderen?) Zelfs het handvat is gescheurd, dat wordt helemaal niet heet?
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 29-11-2021 14:24 ]
CISSP! Drop your encryption keys!
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Dat stinkt zoAW_Bos schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:19:
Ik heb dit apparaat niet, ik heb een simpele met twee draaiknoppen. Maar probeer het eens om deze in een huiselijke temperatuur te laten draaien.
Ik heb ook een simpele met twee draaiknoppen, als die uit gaat moet ik gewoon het deurtje goed dichtdrukken.AW_Bos schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:19:
Ik heb dit apparaat niet, ik heb een simpele met twee draaiknoppen. Maar probeer het eens om deze in een huiselijke temperatuur te laten draaien.
Een airfryer? (ja, ik zie de smiley, maar je hebt het ding echt in de schuur staan dus dat zal een reden hebben
[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 15-12-2021 07:09 ]
/▌
Serieus? Ik gebruik mijn airfryer (cheapo Inventum) 'gewoon' binnen, en de afzuigkap is genoeg om het niet te laten stinken. Niet meer dan andere bak- en kookgeuren.
[ Voor 23% gewijzigd door Cobb op 02-01-2022 17:06 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
/▌
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Klopt, als je de Philips vaak gebruikt krijg je ‘m gewoon niet meer goed schoon!Cobb schreef op zondag 2 januari 2022 @ 17:03:
Onze mandje heeft inmiddels erg aangekoekte "frituur' resten en de 'pan' heeft ook bruine resten ondanks dat we heb na gebruik afwassen. Geen enkel middel werkt (Dasty, HG, nacht in ammoniak, citroenzuur en even aanzetten etc) om hem goed schoon te krijgen.
https://www.wikihow.com/Clean-a-Philips-Airfryer
De tips hiere werken onvoldoende. En uit de vaatwasser komt ie met witte aanslag (geen kalk).
Hoort dat gewoon na een jaar gebruik of is dat nog schoon te krijgen met een middel? Iemand toch tips?
Op lage temperatuur? Wij gebruiken hem eens per week. Voor patat, frikandellen etc. Dan gaat ie op 170/180. Soms kip op 160.AvK schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:52:
Inderdaad, nachtje laten weken en dan met een harde borstel hard schrobben.
Dat moet werken.
Zelf doe ik de mand en de pan met waaier meestal in de vaatwasser op het heetste programma.
Komt er brandschoon uit. En het plastic ziet er nog uit als nieuw. Gebruik de XXL vrijwel elke dag en heb deze nu ongeveer een jaar in gebruik. Wil nooit meer zonder.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Ik herken dit wel, na een jaar is onze Philips Airfryer ook niet meer de schoonste van het land. Het vet is gewoon ingebrand en krijg je er niet meer uit tenzij je de anti aanbak laag eraf schrobt met een staalspons iets wat je ook niet wilt. Dus ja wij accepteren het gewoon maar, over een jaar zien we wel weer verder.Cobb schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:51:
[...]
Op lage temperatuur? Wij gebruiken hem eens per week. Voor patat, frikandellen etc. Dan gaat ie op 170/180. Soms kip op 160.
Boenen hem dus iedere keer trouw na gebruik zo schoon mogelijk maar inmiddels is er geen redden meer aan.
Denk je eerder dat het inbrandt op een lage temperatuur? Ik kan dat even niet volgenCobb schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:51:
[...]
Op lage temperatuur? Wij gebruiken hem eens per week. Voor patat, frikandellen etc. Dan gaat ie op 170/180. Soms kip op 160.
/▌
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Zo maak ik de normale frietpan schoon, water er in, aanzetten tot het kookt en dan een vaatwastablet er in en er biij blijven (omdat met sommige merken vaatwastablet het overkookt en als je dat ziet gebeuren moet je het snel uitzetten).ArthurMorgan schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:55:
Zo eens in de zoveel tijd kook ik een paar liter water. Zet de mand daar in, afwasmiddel erbij en dan met de afwasborstel er door. Werkt prima hier.
/▌
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Inderdaad...
Ik merk geen verschil wat dat betreft alleen dat alles er wat langer in moet.PrinsPils schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 19:03:
Vraagje: wij hadden een Philips Airfryer van een jaar of 5/6 oud die we vervangen hebben voor een nieuwe XL van Philips, met het nieuwe type mandje (dus niet meer met het gaas maar met een vaste bodem met gaatjes). Nu lijken de eerste ervaringen te zijn dat daarmee de producten een stuk minder knapperig worden, ik vermoed omdat er minder luchtstroom door het mandje mogelijk is. Herkennen andere gebruikers dit?
WPB Ariston Nuos Plus200, SE 4000H+8x Trina Solar 320Wp AB 185°/32°+6x Trina Solar 320Wp AB 185°/10°,APS EZM1+2x Trina Solar 325Wp AB 185°/32° ,2x APS QT2+8x Jinko 435Wp AB 5°/32°,ME MXZ-2F42VF+MSZ-EF35VGK-S+MLZ-KP25VF,WP Atag Energion M Light50
/▌
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Hier vorig jaar ook een uitstapje gemaakt naar de princess ( op aanraden hier in het topic) Nu weer de Phillips op Black Friday gehaald... wij wisten niet wat we mee maakte... de Phillips is ZOVEEL beter....Jeru schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:03:
Hier sinds gisteren een princess 182050 binnen. Vandaag getest, gelijk 2 zakken verse patat erin in totaal 1400gram, duurde erg lang en extreem ongelijk gaar zelfs met heel vaak schudden. Daarnaast bleef het rode ventilator knipperen wat zou betekenen dat hij niet op temperatuur is. Al met al geen goede eerste indruk. Nou snap ik dat 1400gram wat veel kan zijn, maarja adverteer er dan niet mee. Komende week ga ik testen met de helft, zien hoe dat gaat. Als dat ook weer zo is dan toch maar weer de vertrouwde Philips halen.
Welke heb je nu en kan je daar wel de geadverteerde hoeveelheid in kwijt?ThatsHollywood schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:27:
[...]
Hier vorig jaar ook een uitstapje gemaakt naar de princess ( op aanraden hier in het topic) Nu weer de Phillips op Black Friday gehaald... wij wisten niet wat we mee maakte... de Phillips is ZOVEEL beter....
[ Voor 18% gewijzigd door Jeru op 14-01-2022 20:17 ]
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Is echt on zin hoor de Princess doet het hier net zo goed als de Philips.ThatsHollywood schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:27:
[...]
Hier vorig jaar ook een uitstapje gemaakt naar de princess ( op aanraden hier in het topic) Nu weer de Phillips op Black Friday gehaald... wij wisten niet wat we mee maakte... de Phillips is ZOVEEL beter....
Misschien een ander soort patat gebruikt?Jeru schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:04:
[...]
Welke heb je nu en kan je daar wel de geadverteerde hoeveelheid in kwijt?
Mijn Philips kon gewoon mandje vol en met paar keer schudden alles prima. Bij deze was het mandje half vol en lijkt drie keer nergens op. Erg bijzonder dat hij zo goed beoordeeld wordt.
De ervaringen van iemand anders wegzetten als onzin is natuurlijk compleet loos. Je was er niet bij, kent niet alle variabelen, dus kan simpelweg niet beter weten wat het resultaat in de keuken van Thatshollywood was.HereIsTom schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:03:
[...]
Is echt on zin hoor de Princess doet het hier net zo goed als de Philips.
Hier naast elkaar staan en absoluut niet het geval. Leuk dat het jouw ervaring is dat de Princess net zo goed is. Van veel andere mensen tot nu toe niet helaas. Helft van de patat was hard, de andere helft niet klaar. Al met al duurde het ook bijna 40 minuten. Ik ga nog eens wat andere dingen testen, maar ik koop niet voor niets een xxl apparaat, daar hoort gewoon veel in te kunnen en niet maar een paar snacks of patatjes klaar te kunnen maken.HereIsTom schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:03:
[...]
Is echt on zin hoor de Princess doet het hier net zo goed als de Philips.
Tja das jammer, maar is echt niet onze ervaring met de Princess, bij is zo’n diepvries zak patat in ongeveer 15 minuten met een paar keer schudden klaar en goed.Jeru schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:02:
[...]
Hier naast elkaar staan en absoluut niet het geval. Leuk dat het jouw ervaring is dat de Princess net zo goed is. Van veel andere mensen tot nu toe niet helaas. Helft van de patat was hard, de andere helft niet klaar. Al met al duurde het ook bijna 40 minuten. Ik ga nog eens wat andere dingen testen, maar ik koop niet voor niets een xxl apparaat, daar hoort gewoon veel in te kunnen en niet maar een paar snacks of patatjes klaar te kunnen maken.
Hoeveel zit er in de zak? Als dat 700gram is oid is dat niet echt bijzonder namelijk voor een zogenaamde xxl airfryer.HereIsTom schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:37:
[...]
Tja das jammer, maar is echt niet onze ervaring met de Princess, bij is zo’n diepvries zak patat in ongeveer 15 minuten met een paar keer schudden klaar en goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Jeru op 15-01-2022 09:46 ]
Is gewoon een kilozak en wij vinden uit de vriezer prima smakenJeru schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:43:
[...]
Hoeveel zit er in de zak? Als dat 700gram is oid is dat niet echt bijzonder namelijk voor een zogenaamde xxl airfryer.
Daarnaast heeft verse patat zeker mijn voorkeur.
Dat snap ik anders zou je het niet kopen lijkt mijHereIsTom schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:59:
[...]
Is gewoon een kilozak en wij vinden uit de vriezer prima smaken
Er kan inderdaad meer in maar dan duurt het uiteraard langer voordat het klaar is, maar dat was met de Philips ook zo.Jeru schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:18:
[...]
Dat snap ik anders zou je het niet kopen lijkt mij. Maar ook een kilo is weinig indrukwekkend van een xxl apparaat dat adverteert bijna de helft meer erin te kunnen maken. Wij eten hier regelmatig met 5 personen en dan is een kilo vaak te weinig.
Verse patat in de airfryer vind ik meer smaken naar gebakken aardappel. Dan zou je het moeten voorbakken in een frietpan. Friet uit de supermarkt is al voorgebakken dus immo is dat voor een airfryer juist beter.Jeru schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:43:
[...]
Hoeveel zit er in de zak? Als dat 700gram is oid is dat niet echt bijzonder namelijk voor een zogenaamde xxl airfryer.
Daarnaast heeft verse patat zeker mijn voorkeur.
/▌
Dat het iets langer duurt vind ik half niet zo erg als de ongelijkmatige garing.HereIsTom schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:28:
[...]
Er kan inderdaad meer in maar dan duurt het uiteraard langer voordat het klaar is, maar dat was met de Philips ook zo.
Bij ongelijkmatige garing moet je vaker schudden.Jeru schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:40:
[...]
Dat het iets langer duurt vind ik half niet zo erg als de ongelijkmatige garing.
Vaker dan iedere 3/4 minuten? Dan blijft er helemaal geen warmte meer in dat apparaat zitten.HereIsTom schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:55:
[...]
Bij ongelijkmatige garing moet je vaker schudden.
Dan lijkt het vooral beter schudden? Want dat niet ieder frietje op elke plek even warm wordt kan, maar als ieder frietje elke plek gehad heeft, zouden ze even hard gebakken moeten zijn toch?Jeru schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:13:
[...]
Vaker dan iedere 3/4 minuten? Dan blijft er helemaal geen warmte meer in dat apparaat zitten.
Ben ik met je eens, dat is het lastige stuk. Maar het feit dat hij constant aangeeft niet op temperatuur te zijn lijkt mij ook niet optimaal. Komende week nog even testen met wat minder.rikislief schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:59:
[...]
Dan lijkt het vooral beter schudden? Want dat niet ieder frietje op elke plek even warm wordt kan, maar als ieder frietje elke plek gehad heeft, zouden ze even hard gebakken moeten zijn toch?
Zelf heb ik de Philips XXL al jaren en heb zo'n melding nog nooit gezien. Misschien is de airfryer niet goed?Jeru schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:34:
[...]
Ben ik met je eens, dat is het lastige stuk. Maar het feit dat hij constant aangeeft niet op temperatuur te zijn lijkt mij ook niet optimaal. Komende week nog even testen met wat minder.
Ik dat al ruim een jaar direct na gebruikt de bak vullen met warm water en wat afwasmiddel en zet de airfryer dan aan voor 10 minArthurMorgan schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:02:
Ik kook het water wel met een waterkoker. Zou het niet aandurven om het in de airfryer zelf te doen.
Ik denk gewoon dat die Princess de hoeveelheid niet aan kan.Arjantje72 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 08:26:
[...]
Zelf heb ik de Philips XXL al jaren en heb zo'n melding nog nooit gezien. Misschien is de airfryer niet goed?
Zowel de Philips en de Princes doen dat, is gewoon dat het ventilator lampje van kleur veranderd.Arjantje72 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 08:26:
[...]
Zelf heb ik de Philips XXL al jaren en heb zo'n melding nog nooit gezien. Misschien is de airfryer niet goed?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben me ook aan het oriënteren op een airfryer, en wil dan het liefst 1 zonder Teflon, GenX, BPA, PFOA's of aanverwante stoffen.Woudtwe schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:41:
Zijn hier ook mensen met ervaring met de Montana 399 XXL? Meuk vrij maar net zulke goede bakresultaten als ik de reviews mag geloven. Maar ik twijfel aan de objectiviteit daarvan. Hopelijk is hier ervaring met dit apparaat.
Ik twijfel ook nog om hem te kopen, ik wacht nog op een sub 100 euro aanbieding.Woudtwe schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:41:
Zijn hier ook mensen met ervaring met de Montana 399 XXL? Meuk vrij maar net zulke goede bakresultaten als ik de reviews mag geloven. Maar ik twijfel aan de objectiviteit daarvan. Hopelijk is hier ervaring met dit apparaat.
Ik verwacht dat deze printplaat nergens los te krijgen is.Roy schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:30:
Nou, mijn Airfryer XXL (hd9650/90) is zojuist overleden... Ik had hem schoongemaakt (eerst met citroensap, daarna op de kop en met een vochtige doek rond het verwarmingselement schoongemaakt). Zoals ik dat wel vaker doe. Maar blijkbaar is daarbij iets niet goed gegaan. Toen ik enkele uren later de Airfyer aan deed gaf het beeldscherm '10' aan, en verder reageerde geen enkele knop. Nadat ik de stekker er uit en weer in deed doet hij het helemaal niet meer.
Ik heb even de bovenkant eraf gehaald en zie dat de printplaats doorgebrand is:
Heeft iemand enig idee of ik ergens een nieuwe printplaat kan krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Middachten op 14-02-2022 14:37 ]
We zijn al ff verder... Wat is het geworden?Jeru schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:11:
Nog een keer getest, verse en bevroren patat. Egaliteit is om te huilen. Dus terug met de princess. Nu kijken naar Philips en misschien een Ninja airfryer.
Ik heb die ninja gekocht met twee bakken. Bevalt prima, beter dan de Princess iig. Wel denk ik dat de Philips nog steeds beter bakt, dat komt alleen al doordat de lucht er beter doorheen circuleert.
Waarom heb je een Ninja gekocht als je denkt dat een Philips beter is?Jeru schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:05:
[...]
Ik heb die ninja gekocht met twee bakken. Bevalt prima, beter dan de Princess iig. Wel denk ik dat de Philips nog steeds beter bakt, dat komt alleen al doordat de lucht er beter doorheen circuleert.
Omdat je dat niet vooraf weet?Bender schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:28:
[...]
Waarom heb je een Ninja gekocht als je denkt dat een Philips beter is?
@Woudtwe @Jos_M benieuwd waar jullie zoektocht je uiteindelijk heen geleid heeft!Jos_M schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:15:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben me ook aan het oriënteren op een airfryer, en wil dan het liefst 1 zonder Teflon, GenX, BPA, PFOA's of aanverwante stoffen.
Ik lees wel aardig wat reviews over dit ding, maar ze lijken me vaak gesponsord en daarom stel ik vragen bij de objectiviteit. Echte ervaringen van echte gebruikers (incl voor- en nadelen) ben ik zeer benieuwd naar.
Zoals ik eerder al gemeld had ben ik bij de Montana XXL terecht gekomen. En naar grote tevredenheid. Alleen een afgebroken programma vind hij lastig, maar dan even de stekker eruit en het is weer goed.Megalomania schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:54:
[...]
@Woudtwe @Jos_M benieuwd waar jullie zoektocht je uiteindelijk heen geleid heeft!
Uiteindelijk vanwege prijs en beschikbaarheid toch voor een Philips HD9650/90 gegaan. Vooralsnog erg blij mee! We hebben m nu een half jaar, en toch al best vaak gebruikt. De drempel om te snacken is wel erg laag met zo'n ding 🤣Megalomania schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:54:
[...]
@Woudtwe @Jos_M benieuwd waar jullie zoektocht je uiteindelijk heen geleid heeft!
Appart, ik heb ook een oud ding met twee draaiknoppen maar het is toch vrij simpel. Temperatuur en tijd, meer is er niet en na een paar keer weet je het dan toch wel? En je kan af en toe even kijken of het niet aan het verbranden is.matthijst schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:20:
We hebben nog zo'n 5 jaar oude Inventum Airfyer, GF400HL.
Die gebruiken we eigenlijk nooit, omdat het lastig in te schatten is hoe lang spul erin moet, en friet er ook niet heel lekker uitkomt.
Zijn die nieuwe Airfyers van Philips dan al een stuk beter? Bv: Essential App Connect Airfryer XL - 5 porties
HD9280/90?
Setel me voor dat je intikt: friet en dat dat ding dan alles regelt?
/▌
Daar gebruik ik thuisbezorgd.nl voor.matthijst schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:20:
Inderdaad. Na een beetje proberen, weet je of de tijden op de verpakkingen kloppen of dat je wat tijd meer of minder nodig hebt. Ligt er soms ook aan hoeveel je erin hebt liggen.Marzman schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:03:
[...]
Appart, ik heb ook een oud ding met twee draaiknoppen maar het is toch vrij simpel. Temperatuur en tijd, meer is er niet en na een paar keer weet je het dan toch wel? En je kan af en toe even kijken of het niet aan het verbranden is.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
/▌
Gebruik al jaren een Airfryer van Philips. Ik koop de goedkoopste patat, frikandellen, hamburgers, van de AH en gaan maar. Bijna 1.5kg patat per keer.matthijst schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:20:
We hebben nog zo'n 5 jaar oude Inventum Airfyer, GF400HL.
Die gebruiken we eigenlijk nooit, omdat het lastig in te schatten is hoe lang spul erin moet, en friet er ook niet heel lekker uitkomt.
Zijn die nieuwe Airfyers van Philips dan al een stuk beter? Bv: Essential App Connect Airfryer XL - 5 porties
HD9280/90?
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Ja dat gaat prima, dat is allemaal of voorgebakken of kan ook gewoon in een oven of airfryer. Vroeger waren kroketten een probleem (die kwamen er spierwit uit), maar tegenwoordig zijn kroketten anders (ze zien al niet meer spierwit als ze nog bevroren zijn waardoor ze er minder raar uitzien als ze uit de airfryer komen).Ora et Labora schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:57:
[...]
Gebruik al jaren een Airfryer van Philips. Ik koop de goedkoopste patat, frikandellen, hamburgers, van de AH en gaan maar. Bijna 1.5kg patat per keer.
/▌
Er zijn nog wel stukken vlees zoals bepaalde snitzels en bepaalde kroketten inderdaad, die er spierwit uitkomen. Die smeer ik met een kwastje een beetje in met bakboter en dat ziet er ook weer prima uit.Marzman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:02:
[...]
Ja dat gaat prima, dat is allemaal of voorgebakken of kan ook gewoon in een oven of airfryer. Vroeger waren kroketten een probleem (die kwamen er spierwit uit), maar tegenwoordig zijn kroketten anders (ze zien al niet meer spierwit als ze nog bevroren zijn waardoor ze er minder raar uitzien als ze uit de airfryer komen).
Who's general failure, and why is he reading my disk?
[ Voor 5% gewijzigd door Douwe63 op 11-11-2022 22:25 ]
YouTube: Verschil Philips Airfryer XXL HD9650, HD9867 en HD9870 ik heb zelf de witte gehaald . met het smart sensing als mooi meegenomen met de ondersteunde producten. filmpje is echt wel marketing praat , maar geeft wel een overzichtDouwe63 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:20:
Bezig met een zoektocht naar een goede (grote) Airfryer; niet alleen voor patat / snacks maar ook vlees, afbakbroodjes en wellicht het roosteren van groenten. De Philips HD9650/90 ziet er wel solide uit maar ik zie nu ook de Philips HD9867/90 in de aanbieding bij de MediaMarkt. Dat ding heeft 'Smart Sensing' maar dat lijkt me eigenlijk meer een soort gimmick, wat 'sensed' dat ding dan precies? Iets met gewicht en/of temperatuur oid? Ah al gevonden inmiddels, hij meet de luchtvochtigheid...
Iemand hier ervaring mee (en loop ik wat spectaculairs mis) of kan ik beter voor de HD9650 gaan?
Welke is het uiteindelijk geworden?Douwe63 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:20:
Bezig met een zoektocht naar een goede (grote) Airfryer; niet alleen voor patat / snacks maar ook vlees, afbakbroodjes en wellicht het roosteren van groenten. De Philips HD9650/90 ziet er wel solide uit maar ik zie nu ook de Philips HD9867/90 in de aanbieding bij de MediaMarkt. Dat ding heeft 'Smart Sensing' maar dat lijkt me eigenlijk meer een soort gimmick, wat 'sensed' dat ding dan precies? Iets met gewicht en/of temperatuur oid? Ah al gevonden inmiddels, hij meet de luchtvochtigheid...
Iemand hier ervaring mee (en loop ik wat spectaculairs mis) of kan ik beter voor de HD9650 gaan?
Mijn boefje is liev!
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Waarom moet het ook allemaal zo groot mogelijk? Als ik een pizza wil bakken gooi ik die wel in de ovenJB schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:46:
[...]
Welke is het uiteindelijk geworden?
De XXL voelt in alles zeer gedateerd. De XL is “nieuwer” met ander mandje wat me veel fijner lijkt, maar bewust als Essential uitgebracht? om de XXL nog te kunnen verantwoorden want ook het mandje scheelt zo goed als niets qua grootte. Daarentegen mist de XL opberg mogelijkheid kabel en heeft deze ook geen rails voor de bak/lade maar is veel stiller.
/▌
Mijn boefje is liev!
Dat is bij Philips dus kansloos. De L en XL hebben geen advanced/premium afwerking (meer). Dus;dennis112 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:24:
Weet iemand of er nog types zijn die een rails hebben en een mandje met een goede bodem van hetzelfde materiaal als de zijkant van het mandje? Dus niet zo'n mandje met zo'n zilver roosteren want die worden op den duur zo vies en zijn moeilijk schoon te krijgen.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 6% gewijzigd door dfbt op 10-01-2023 09:00 ]
/▌
wat voor bak/bakje adviseer je dan? Ook waar je al je patat in gooit?Marzman schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:01:
Bij de volgende pan er een schaaltje inzetten. Doen wij ook, gewoon een rvs bakje (dan kun je lekker schrobben zonder teflon te beschadigen) en daar het vlees in. Niet dat onze Airfryer niet ook versleten is, maar dat is omdat we de in het begin dat bakje niet gebruikt hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door dfbt op 10-01-2023 09:30 ]
Wij hebben gewoon een rvs bakje dat we ooit in Vietnam op straat hebben gekocht (daar heb je een soort Actions op straatdfbt schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:22:
[...]
wat voor bak/bakje adviseer je dan? Ook waar je al je patat in gooit?
Ik heb ook wel is op filmpjes gezien dat er van die rubberen bescherm dingen in gaan, maar verder nooit iemand over gehoord.. Via bol of dergelijke kan je ook wegwerpbakjes kopen voor airfryer maar dat vind ik dan weer zonde.
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 10-01-2023 10:16 ]
/▌
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq