Ik vind hem erg stil. Had ook een inventum, die vond ik irritant veel herrie maken.
—> vergeleken met de inventum.
—> vergeleken met de inventum.
[Voor 18% gewijzigd door matthijst op 24-02-2023 15:11]
[Voor 18% gewijzigd door matthijst op 24-02-2023 15:11]
Nou erg stil wil ik de 400 niet noemen, klinkt toch als een fohn op max standje.,jago schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:53:
Hoe is het geluid van de ninja 300/400? heb nu een inventum en die maakt heel veel geluid. daarvoor een philips gehad.
MENTAL REBOOT
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
[Voor 26% gewijzigd door Ananas_NL op 10-03-2023 18:15]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Welke heb je als opvolger op het oog?Christiano007 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 15:48:
Ninja is gemakkelijk schoon te maken, de bakken kun je eruit halen en dan kun je de inzetbakjes ook eruit halen om schoon te maken.
Ik ga mijn Ninja 400 verkopen, we willen toch terug naar een iets kleinere.
Mocht iemand belang hebben, hij is een paar maanden oud, stuur maar een PM
COSORI Dual , gisteren binnen gekregen. Nog niet getest, alleen even laten lopen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
We zijn inmiddels geslaagdnl_umpire schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:15:
Tweakers heeft ook overal een topic voor -- heerlijk!
Ook wij zijn in de markt voor een nieuwe airfryer; onze oude is stuk. Wij willen graag de veelgenoemde Ninja 400 ....
....
Eet smakelijk
[Voor 21% gewijzigd door Fly-guy op 24-03-2023 23:01]
Alleen maar plezieryorroy schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 07:49:
Op dit moment gebruik ik 2 airfryers van Philips, een normale van een jaar of 10 oud en een XXL.
De eerste is echt aan vervanging toe want hij begint helemaal te roesten aan de binnenkant. Als ik de laatste reacties zo lees is een Ninja de topper van dit moment?
Vooral het schoon houden van de airfryers was een drama, maar ik begrijp dat de Ninja wat dat betreft een stuk makkelijker is.
Zijn er onder de Ninia gebruikers nog nadelen te melden?
MENTAL REBOOT
De nadelen zijn dat er geen accessoires beschikbaar zijn voor de Ninja of erin passen. Dus gebruik je de airfryer ook voor andere dingen dan los erin moet je daar even stil bij staan.yorroy schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 07:49:
Op dit moment gebruik ik 2 airfryers van Philips, een normale van een jaar of 10 oud en een XXL.
De eerste is echt aan vervanging toe want hij begint helemaal te roesten aan de binnenkant. Als ik de laatste reacties zo lees is een Ninja de topper van dit moment?
Vooral het schoon houden van de airfryers was een drama, maar ik begrijp dat de Ninja wat dat betreft een stuk makkelijker is.
Zijn er onder de Ninia gebruikers nog nadelen te melden?
Ik ben ook op zoek naar een keramische airfryer, iemand ondertussen ervaringen hiermee?Sinees schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:53:
Wij zijn op zoek naar een keramische airfryer en bij mijn zoektocht heb ik 2 merken gevonden.
Heeft iemand hier ervaring met 1 van deze onderstaande airfryers?
- Montana 400XXL (op dit moment niet leverbaar)
- Wartmann WM 2203AF
Aliexpress staat aardig wat opvinpower schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 08:59:
[...]
De nadelen zijn dat er geen accessoires beschikbaar zijn voor de Ninja of erin passen. Dus gebruik je de airfryer ook voor andere dingen dan los erin moet je daar even stil bij staan.
Je kan ook gewoon een keer bij Action een roostertje kopen als het in de bak past. Ligt er bij ons ook in de noname airfryer, en een frietmandje van een gourmetstel gebruiken we soms in de airfryer. Het hoeft allemaal niet Philips of Ninja te zijn, het moet alleen maar in de bak passen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Net even gekeken. Hier ook last van..miel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:19:
[Afbeelding]
Hebben andere ninja gebruikers dit ook? Dat de coating van de bak af gaat?
Jep, zelfde plek.miel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:19:
[Afbeelding]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Dat vind een groot nadeel van die oudere mandjes van Philips. Die dingen moet je echt iedere keer schoonmaken en zeker niet vergeten want je krijgt ze nauwelijks schoon. De buitenbak is gelukkig makkelijker schoon te krijgen. Ik vrij in het begin een extra mandje erbij besteld dus die binnenkort maar in gebruik nemen.kaasaanfiets schreef op zondag 26 maart 2023 @ 22:15:
Klopt het dat de nieuwe airfryer varianten niet allemaal beter zijn dan de oude ?
Ik heb het 1e model xl variant maar heb een nieuwe HD9280/90 op het oog. Maar de reviews zijn eigenlijk helemaal niet goed.
Men klaagt veel over slappe patat, langere bak tijden en niet gaar spul.
Het is dat mijn oude wat lawaai maakt en vies is anders hoef ik geen nieuwe
"When you grow up your heart dies"
/▌
Komt allen naar de Avondmarkt. De leukste avondwinkel in Amsterdam
In ieder geval, neem een grotere dan je van plan was.Fiat Power schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:17:
Hallo Tweakers,
Ook wij willen beginnen met een airfryer. We zijn slechts met z'n tweeën en willen hem vooral gebruiken voor snel bakken van broodjes, een paar frietjes en af en toe een biterballetje.
Ik zie zo snel drie opties:
- Philips HD9200 (https://www.bol.com/nl/nl...sDCadKeg.2.4.ProductTitle)
- Inventum GF500HLD (https://www.bol.com/nl/nl...art-rvs/9200000114032192/)
- Inventum GF254HLD (https://www.coolblue.nl/p...ld-heteluchtfriteuse.html)
Afgaande op de recensies zie ik dat de Philips goed bakt, maar de bediening lastig in te stellen is
De GF500HLD is ook een mooie machine, maar lijkt iets minder goed te bakken
De GF254 is nog kleiner, heeft bv. ook een geurfilter. Lees ook dat de bakjes van de Inventum wat vreemd zijn.
Ik heb werkelijk nul ervaring en geen idee waar ik op moet letten. Hebben jullie nog tips of aanvullingen? Ben benieuwd!
Dit dus, wij zijn ook met 2 personen thuis maar hebben gewoon de XXL genomenFly-guy schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:07:
[...]
In ieder geval, neem een grotere dan je van plan was.
Niets zo irritant als 2 broodjes achter elkaar te moeten opwarmen of je maaltijd in 2 keer.
Te groot kan het bijna niet zijn, te klein bijna altijd wel.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik hoef niet een al te grote (dan pak ik de oven wel) omdat ik naar het verbruik per kwartier moet kijken (Belgie, capaciteitstarief wordt anders hoger). Jammer dat dit nog niet makkelijk terug te vinden is voor dit soort toestellen (er staan dan ook vaak andere toestellen aan dus er moet ook wat marge zijn).Bokkie schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:41:
[...]
Dit dus, wij zijn ook met 2 personen thuis maar hebben gewoon de XXL genomen![]()
Makkelijk als er ook visite is, en groot genoeg om makkelijk andere dingen toch klaar te maken die anders net niet zouden passen.
Met die bak inzet bijv dingen zoals taart/cake brood etc.
/▌
Voor 99 euro heb je 1 maatje grotere Philips airfryer op dit moment. Afgeprijsd bij bol.com. Slechts een klein beetje duurder dus ook het overwegen waard. De XL is ook met korting te krijgen op dit moment als je het budget iets verder kunt rekken.Fiat Power schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:17:
Hallo Tweakers,
Ook wij willen beginnen met een airfryer. We zijn slechts met z'n tweeën en willen hem vooral gebruiken voor snel bakken van broodjes, een paar frietjes en af en toe een biterballetje.
Ik zie zo snel drie opties:
- Philips HD9200 (https://www.bol.com/nl/nl...sDCadKeg.2.4.ProductTitle)
- Inventum GF500HLD (https://www.bol.com/nl/nl...art-rvs/9200000114032192/)
- Inventum GF254HLD (https://www.coolblue.nl/p...ld-heteluchtfriteuse.html)
Afgaande op de recensies zie ik dat de Philips goed bakt, maar de bediening lastig in te stellen is
De GF500HLD is ook een mooie machine, maar lijkt iets minder goed te bakken
De GF254 is nog kleiner, heeft bv. ook een geurfilter. Lees ook dat de bakjes van de Inventum wat vreemd zijn.
Ik heb werkelijk nul ervaring en geen idee waar ik op moet letten. Hebben jullie nog tips of aanvullingen? Ben benieuwd!
[Voor 5% gewijzigd door WernerL op 29-03-2023 18:29]
Het aangekoekte spul in het mandje is al te ver heen dat een vaatwastablet al niet meer hielp. Ik heb nu dat Dettol spul gebruikt en dat lijkt enigszins te werken.Marzman schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:12:
Ik zou hem eens in een pan met kokend water met een vaatwastablet zetten, daar krijg ik bijna alles mee schoon. Een gewone frietpan zet ik gewoon aan met een vaatwastablet (wel erbij blijven, sommige tabletten gaan schuimen op het kookpunt en dan moet je hem heel snel uitzetten).
"When you grow up your heart dies"
Heb je hier nog wat mee gedaan?miel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:19:
[Afbeelding]
Goed dat je dit net post, want stond op het punt een Ninja te kopen. Maar ik wil geen stukjes anti-aanbaklaag in m'n eten hebbenmiel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:19:
[Afbeelding]
[Voor 4% gewijzigd door Matomatisch op 30-03-2023 09:28]
Uit en aanzetten: werkt het dan weer?kreezjie schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:28:
Hey allen,
Wij hebben een merkwaardig probleempje met onze Philips airfryer: van zodra hij gebruikt is en je wil een tweede portie maken werkt de draaiknop niet meer om bvb temp en/of tijd in te stellen. Wat dus uiterst vervelend is...
Ik vind hier niets van terug maar het lijkt mij toch een probleempje wat niet alleen bij ons kan gebeuren? Iemand een idee of oplossing aub?
Thnx!
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Werk jij bij de Ziggo helpdesk?AvK schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:53:
[...]
Uit en aanzetten: werkt het dan weer?
Stekker er even uit en weer in: werkt het dan weer?
Draai de stekker eens om, de linker pool in de rechter dan zit de fase anders: werkt het dan weer?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
AvK schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:53:
[...]
Uit en aanzetten: werkt het dan weer?
Stekker er even uit en weer in: werkt het dan weer?
Draai de stekker eens om, de linker pool in de rechter dan zit de fase anders: werkt het dan weer?
Welk land woon je?
[Voor 40% gewijzigd door Ad de Jong op 12-04-2023 18:36]
Ik woon in België en de stopcontacten zijn met een aardingspen dus het zal echt niet lukken.Ad de Jong schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:30:
[...]
Welk land woon je?
Hier in NL kan je geaarde stekkers gewoon omdraaien in het stopcontact.
Edit: zo'n stekker?
Dat moet gewoon kunnen.
[Afbeelding]
En een wat langere tijd de stekker uit het stopcontact halen helpt dat niet?
Ah op die manier, ik wist niet dat jullie in België een aardingspen.kreezjie schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:28:
[...]
Ik woon in België en de stopcontacten zijn met een aardingspen dus het zal echt niet lukken.
We trekken de stekker steeds er uit na gebruik dus dit helpt echt niet. Eerst haperde de draaiknop maar nu doet hij gewoon niets meer.
Het speciale is dus dat die knop wèl werkt als het toestel nog niet opgewarmd is.
Je kan een ander stopcontact proberen (of een Nederlandse stekkerdoos dan kun je hem wel omdraaienkreezjie schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:28:
[...]
Ik woon in België en de stopcontacten zijn met een aardingspen dus het zal echt niet lukken.
We trekken de stekker steeds er uit na gebruik dus dit helpt echt niet. Eerst haperde de draaiknop maar nu doet hij gewoon niets meer.
Het speciale is dus dat die knop wèl werkt als het toestel nog niet opgewarmd is.
/▌
/▌
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Zover ik begreep (ik heb geen Ninja, maar ben in de markt voor een nieuwe airfryer) gaat de super crisp tot 240 graden. Als je iets beter bakt dan de bedoeling is zal het inderdaad krokant worden.Dennis1812 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:14:
Nog niet helemaal achter wat die super crisp functie is. Of vooral wanneer ik die gebruik. Voor mijn idee is dat gewoon airfryer op hogere temperatuur.
Of gebruikt iemand die functie hier frequent en heeft er een goede tip bij?
Daarom lijken die twee draaiknoppen mij prima op basisairfryers, dat is gewoon het snelste. Digitale knoppen en een display is wel wat mooier.nl_umpire schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:53:
Ik gebruik die voorgeprogrammeerde functies om snel naar een temperatuur te gaan. Volgens mij doen ze verder niet meer en niet minder --- meer marketing/branding naar mijn idee.
/▌
Klinkt haast alsof er iets van de printplaat waar de draaiknop op zit niet meer helemaal goed contact maakt. Immers als het eea warm is, vervormd er wellicht wat door de temperatuur waardoor er geen contact meer gemaakt wordt.kreezjie schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:28:
[...]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt
had je deze zelf al gevonden? https://www.consumentenbond.nl/airfryerGemmeke schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 19:41:
Welke goedkope airfryer raden jullie aan? het is alleen om frietjes (of bitterballen) te bakken.
Jullie Nederlanders hebben toch een site voor allesemielbf schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:03:
[...]
had je deze zelf al gevonden? https://www.consumentenbond.nl/airfryer
Leuk ding, maar ik denk niet dat je die in de keuken kunt gebruiken. Ik denk dat hij verwarmt op pellets en dat die alleen electronisch ontsteken.matthijst schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:22:
nieuwe Air Fryer/BBQ/smoker combi van Ninja.
In NL nog lastig verkrijgbaar, nu wel bij qvc uit DE:
https://www.qvc.de/NINJA-...t.874771.html?sc=PRODFEED
/▌
Desktop: Ryzen 3600 | 16 GB | Radeon RX 6800 | Asus MG279Q
/▌
Ninja noemt 'm zelf ook een outdoor grill/airfryer/smoker, dus indoors lijkt mij ook zonder de pellets, niet de bedoeling.matthijst schreef op maandag 24 april 2023 @ 07:45:
De pellets zijn optioneel
Doel is voornamelijk BBQ'en, maar gezien de lading Ninja's die hier de afgelopen weken voorbij kwam leek het me een leuke tip.
Reviews zijn er erg positief overFly-guy schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:30:
[...]
Ninja noemt 'm zelf ook een outdoor grill/airfryer/smoker, dus indoors lijkt mij ook zonder de pellets, niet de bedoeling.
Los daarvan zou ik mij weinig voorstellen bij het smoker gedeelte, een handjevol pellets gaat je geen smoker ervaring geven, al zal het wel iets aan rooksmaak toegevoegd worden.
[Voor 13% gewijzigd door matthijst op 24-04-2023 15:06]
Met en zonder app, bijvoorbeeld. Specs kun je verder wel naast elkaar zetten om te vergelijken?xfxxl schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:00:
Wat zijn de verschillen tussen de volgende 2? Welke is ook beter?
1) Philips Airfryer XXL Connected 5000 series HD9285/90 - 227€
2) Philips HD9650/90 Airfryer XXL 7.3L 2225W Zwart - 241€
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
/▌
Marzman schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:21:
Ben je zeker dat het geen as is?
[Voor 53% gewijzigd door grimson op 10-05-2023 16:18]
Science is stranger than fiction
/▌
Zo ziet de mijne er ook uit na regelmatig in de vaatwasser. Ik doe 'm nu weer regelmatig met de hand schoonmaken en nu is hij weer standaard 'vettig'.grimson schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:12:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hmja, indien opgedroogd geen afgifte maar de olie collector ziet er dan uit alsof het van 'koolstof' gemaakt is. Structuur van een potlood incl het aanvoelen. Binnenkort een ander, dan kan ik vergelijken wat het verschil is.
Ik dacht ik post dit meer om te kijken of het geen 'defect' is aan het gebruikte kunsstof materiaal. Ik zou liever iets van metalig zien in plaats van dit materiaal.
Muse schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:12:
[...]
Zo ziet de mijne er ook uit na regelmatig in de vaatwasser. Ik doe 'm nu weer regelmatig met de hand schoonmaken en nu is hij weer standaard 'vettig'.
Is dat niet "gewoon" aanslag van vaatwasmachinezout? Zie dat wel vaker op kunststof en houd.grimson schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:36:
[...]
[Afbeelding]
Best een verschil met een nieuwe.
Ik ga deze niet meer in de vaatwasser plaatsen, dan maar op het handje soms. Het is ook niet zo dat er direct contact is met levensmiddelen met deze olie collector. Hopelijk breekt het kunststof dan minder snel af. Nogmaals vreemd goedje wat er vanaf komt, lijkt mij niet gezond
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Hmm nou we gebruiken vrijwel altijd de all-in-one blokjes en geen extra zout. Met name als die collector nat is geeft hij een zwarte 'residue' af op je vingers.Coach4All schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:58:
[...]
Is dat niet "gewoon" aanslag van vaatwasmachinezout? Zie dat wel vaker op kunststof en houd.
Ik heb ook de Philips XXL en het is gewoon een kleine oven, airfryer klinkt hip. Patat wordt nooit echt top uit een airfryer, frituren wint altijd. De enige patat die ik te vreten vind uit de airfryer is Lamb Weston Burger fries. Op 200 graden voorverwarmen, niet teveel de mand in en altijd wat langer bakken dan aangegeven. Maar een frituurpan of snackbar is alsnog vele malen lekkerder.Waypoint schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:55:
Ik ben toch wel nieuwsgierig nav al jullie enthousiaste reacties. Ik moet iets verkeerd doen!
Wij hebben een Philips Xxl gekocht maar zijn niet blij met het ding. Eigenlijk hebben we hem voor de patat en snacks gekocht.
Ik heb geprobeerd:
- aviko oven patat
- aviko extra crunch patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat
- gebakken met een halve (300gr) als hele (700gr) zak per keer
- 2-5 min langer gebakken dan opgegeven op de zak of 10/20 graden warmer.
Maar het blijft slappe friet waarvan de helft gaarder is dan andere. Ook als ik langer bak, 2 tot 3 x tussentijds schud etc. Niet te vergelijken met frituur van de snackbar of frituurpan.
Doe ik nou iets verkeerds ?
De oven snacks gaan wel redelijk goed, maar sinds we een nieuwe keuken hebben gooien we het sneller in die oven en halen we de patat bij de snackbar. Qua snacks merk ik geen verschil tussen de airfryer en oven.
Heb zelf een ninja en gaat perfect. Ik schud wel iets van 3 á 4 keer tussen door. Voorheen met 1 dan de eerste airfyers ging het ook prima.Waypoint schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:55:
Ik ben toch wel nieuwsgierig nav al jullie enthousiaste reacties. Ik moet iets verkeerd doen!
Wij hebben een Philips Xxl gekocht maar zijn niet blij met het ding. Eigenlijk hebben we hem voor de patat en snacks gekocht.
Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- aviko extra crunch patat (volgens mij oven)
- ah oven patat
- ah airfryer patat
Maar het blijft slappe friet waarvan de helft gaarder is dan andere. Ook als ik langer bak, 2 tot 3 x tussentijds schud etc. Niet te vergelijken met frituur van de snackbar of frituurpan.
De oven snacks gaan wel redelijk goed, maar sinds we een nieuwe keuken hebben gooien we het sneller in die oven en halen we de patat bij de snackbar. Qua snacks merk ik geen verschil tussen de airfryer en oven.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Voor kreukelfriet deze doen:Waypoint schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:55:
Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat
Bedoel je deze? Ik zie hier gewoon reviews staan https://www.coolblue.be/e...-connected-hd9285-93.htmlMatomatisch schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:43:
Philips heeft afgelopen week nieuwe Airfryers XXL Connected beschikbaar gemaakt in 3 verschillende afmetingen, uiterlijke kenmerken en mogelijkheden.
De 'kleinste' XXL heeft nu een meer dicht rooster dat mijn inziens beter schoon te maken is. De twee andere versies zijn groter, hebben een ander display en hebben de mogelijkheid om een interne temperatuurmeter te gebruiken. Alle versies zijn te gebruiken met een app.
Ik had er gisteren een mooie videoreview over gezien van Coolblue, maar die hebben ze weer verwijderd blijkbaar? Ik vind er ook geen persberichten over terug maar ze zijn wel gewoon verkrijgbaar.
/▌
Meeste friet die ik koop is de normale versie, geen noodzaak speciale airfryer versie te kopen die vaak ook nog eens duurder is.Waypoint schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:55:
Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Voorgebakken friet is al 'voorgebakken' dus lijkt me ook niet noodzakelijk.thunder8 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:27:
[...]
Meeste friet die ik koop is de normale versie, geen noodzaak speciale airfryer versie te kopen die vaak ook nog eens duurder is.
Lamb-Weston Ziggy's gaan perfect en ook aviko franse frietjes. Altijd krokant en dan gebruik ik een kleine Princess airfryers die ik van mijn vader heb. Binnenkort komt er een Ninja 300 dubbele airfryer.
/▌
Ja die onder andere. Ik doelde meer naar een video review van de drie verschillende modellen van Coolblue zelf die nu niet meer op hun youtube kanaal staat.Marzman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:07:
[...]
Bedoel je deze? Ik zie hier gewoon reviews staan https://www.coolblue.be/e...-connected-hd9285-93.html
Kroketten koop ik vaak nog wel de oven/airfryer versie, maar de frikandellen dan weer niet. Met snacks moet je sowieso kijken wat je voorkeur geniet qua smaak en kleur.Marzman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:31:
[...]
Voorgebakken friet is al 'voorgebakken' dus lijkt me ook niet noodzakelijk.
Zelfs normale kroketten gaan tegenwoordig goed, toen de airfryers nieuw waren kwamen normale kroketten er wit uit maar dat heb ik ook nooit meer.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Veel geprobeerd, maar de verse friet uit het koelschap werkt hier het beste. Zijn zakken van 700gr en we doen er anderhalve zak tegelijk in. Zo’n 25 minuten op 180graden en iedere 10 min schudden. Komen er perfect uit.Waypoint schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:55:
Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat
Helemaal mee eens, deze zijn helemaal top!ElGrandoNeuso schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Veel geprobeerd, maar de verse friet uit het koelschap werkt hier het beste.
✈️ Luchtvaart | 📡 ADS-B / MLAT / ACARS | 📸 Fotografie | 🚨 Hulpverlening
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Top, leuk om jullie reacties te lezen.Dennis1812 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:56:
[...]
Voor kreukelfriet deze doen:
LambWeston Ziggy fries natural #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi374986
Normale friet:
LambWeston Burger fries #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi508115
Dikke (mi de lekkerste):
LambWeston Homestyle rustic fries #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi474126
Meestal is aangegeven tijd genoeg, soms 1-2min langer.
Wel schudden tussendoor.
Deze zijn gewoon echt top.
Snacks oven/airfryer is gelijk inderdaad. Airfryer meestal iets sneller.
Mocht je een AH XL in de buurt hebben moet je deze nuggets eens proberen:
Kwekkeboom Oven kiphapjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi232378
Dan wil je ook nooit meer andere.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details