Sinds een maand een nieuwe keuken met daarin een Siemens stoomoven en een Siemens combioven. De stoomoven is fantastisch en beide hebben een airfryer functie maar deze slaat helemaal nergens op. Patat wordt gewoon totaal niet goed. Aan de ene kant heb je keiharde friet en en de andere kant zijn ze slap en zacht.
Schudden zoals met een normale airfryer is niet te doen dus na een paar keer proberen toch maar weer een normale airfryer.
Nu heb ik vorige maand mijn oude Philips XXL weggegooid. De bak sloot niet meer goed en het gaas was niet meer schoon te krijgen. Voor friet was deze wel perfect.
Nu heb ik ook nog een Ninja AF400 en hoewel deze voor broodjes, snacks en vleesgerechten perfect is en het super makkelijk schoon te houden is, is het voor friet gewoon niet top. Friet wordt alleen goed als je maar een klein laagje erin gooit en goed schud. Voor een gezin van 5 schiet het alleen niet op.
Nu wil ik dus toch weer een Philips XXL erbij voor friet.
Ik zie dat er nu eigenlijk 4 XXL soorten op de markt zijn:
HD9285: 149 euro
NA342: 160 euro
HD9650: 189 euro
HD9880: 279 euro
Nu kan ik op de foto’s niet zien wat de verschillen zijn tussen de grillmandjes.
Weet iemand of hier verschil in zit bij deze modellen?
Schudden zoals met een normale airfryer is niet te doen dus na een paar keer proberen toch maar weer een normale airfryer.
Nu heb ik vorige maand mijn oude Philips XXL weggegooid. De bak sloot niet meer goed en het gaas was niet meer schoon te krijgen. Voor friet was deze wel perfect.
Nu heb ik ook nog een Ninja AF400 en hoewel deze voor broodjes, snacks en vleesgerechten perfect is en het super makkelijk schoon te houden is, is het voor friet gewoon niet top. Friet wordt alleen goed als je maar een klein laagje erin gooit en goed schud. Voor een gezin van 5 schiet het alleen niet op.
Nu wil ik dus toch weer een Philips XXL erbij voor friet.
Ik zie dat er nu eigenlijk 4 XXL soorten op de markt zijn:
HD9285: 149 euro
NA342: 160 euro
HD9650: 189 euro
HD9880: 279 euro
Nu kan ik op de foto’s niet zien wat de verschillen zijn tussen de grillmandjes.
Weet iemand of hier verschil in zit bij deze modellen?
/f/image/03JSL6JSIuPngEdk9a7KBDMX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GBCq5iAal7yOy5PzMvD8ndue.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5R0bM2BUrKI408EVKnRVOV8R.jpg?f=user_large)