Wij zijn op zoek naar een nieuwe dubbele airfryer en komen nu op eigenlijk één optie:
de Philips 3000 NA352
uitvoering: Philips Airfryer 3000 Series Dual Basket NA352/00
Enige "probleem" daarmee is dat die niet PFAS vrij is helaas. Aan de andere kant lees ik ook dat dit voornamelijk een probleem is bij 300+ graden en dat haalt geen enkele airfryer, ook deze Philips niet, die gaat maar tot 200 graden.
Nu is mijn vraag: heeft iemand dit type (of vergelijkbaar van Philips) die iets kan vertellen over de duurzaamheid van de coatings?
Tevens las en zag ik dat een veelgehoorde klacht de afleesbaarheid en bediengemak van het display is. Dat de knoppen dicht bij elkaar zitten (aan/uit bijvoorbeeld), de aanraakgevoeligheid niet altijd even goed werkt en het oppervlak snel krast? Iemand daar toevallig ervaringen mee?
Ninja heeft m.i. een beter interface, PFAS vrij maar bakt weer slechter patat (of friet wat u wilt

) Wij halen dit liever bij onze cafetaria maar bijv. aardappelschijfje of bolletjes bakken we meerdere malen per week dus dit is een essentieel punt. ook (oven)frites (diepgevroren) gaan er wel eens in.
Daarbij lijkt ons twee verschillende mandjes (qua grootte) ideaal dus dan hou je eigenlijk alleen de Philips over.
[
Voor 8% gewijzigd door
Shadow_Agent op 17-10-2025 10:00
]