Toon posts:

Het grote Airfryer topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik vind hem erg stil. Had ook een inventum, die vond ik irritant veel herrie maken.

—> vergeleken met de inventum.

[Voor 18% gewijzigd door matthijst op 24-02-2023 15:11]

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:08
jago schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:53:
Hoe is het geluid van de ninja 300/400? heb nu een inventum en die maakt heel veel geluid. daarvoor een philips gehad.
Nou erg stil wil ik de 400 niet noemen, klinkt toch als een fohn op max standje.,

MENTAL REBOOT

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:55

ST10©DE

Dus.............

Hej! Interessant die Ninja! Hoe zit het met de geurontwikkeling bij deze airfryer? Hebben jullie ‘m onder de afzuigkap staan als jullie ‘m gebruiken?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:46
Hier een Ninja 300 en die is een stuk stiller dan de Philips die ik hiervoor had...

Geur ook een flink stuk minder, bij friet en snacks valt het enorm mee, als ik er hamburgers in stop dan is er iets meer geur, maar ook dat valt mee. Hier staat hij naast de afzuigkap...(als in: naast het fornuis)...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• matthijst
Hier staat hij een meter naast de afzuigkap.
Geuren (uiteraard) aanmerkelijk minder dan met old school frituren.

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:15
Zo de eerste dagen hebben we de Ninja veelvuldig gebruikt. Lekker kippenvleugels gebakken, afbakbroodjes, slavinken, tosti's, lekkerbekjes, frietjes en natuurlijk ovenkroketten! We zetten hem toch inderdaad wat dichter bij de afzuigkap ivm geuren. Jammer genoeg is het snoer net 10cm te kort om hem echt onder de afzuigkap te zetten. Ik blijf het een joekel van een ding vinden, maar alles komt er inderdaad lekker snel en knapperig eruit.

• jago
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 28-04 08:48
Zo knoop doorgehakt en de ninja 300 gekocht. Deze is inderdaad veel stiller dan de Inventum (71db). En zelfs stiller dan de Philips. De ninja maakt 62db geluid. Dit is een groot verschil. Wat ik er nu in gemaakt heb ben ik er zeer tevreden over. Hij is 10cm breder dan de Inventum maar minder diep waardoor hij toch niet meer ruimte lijkt in te nemen.

Tot nu toe een aanrader

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Een vraag voor de Ninja AF400EU eigenaren hier: Hoe bevalt de functionaliteit om twee verschillende zaken op hetzelfde moment klaar te laten zijn op basis van twee temperaturen/bereidingstijden? Bijvoorbeeld links friet en rechts snacks?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• vinpower
@JBS fijne functie. Aan het begin liep ik even te klooien maar je moet eerst alles instellen voordat je op de ronde knop drukt. Je kan tussendoor de lades schudden en dan stoppen beide timers even. Gisteren links krieltjes en rechts groentes ingedaan. Krieltjes op 25min en groente op 15min. Na 10minuten gaat de tweede lade aan.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:01
Iemand ervaring met de Philips HD9285/93 2023 model? Twijfel tussen deze en de Ninja 400..

[Voor 26% gewijzigd door Ananas_NL op 10-03-2023 18:15]

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:23
Tweakers heeft ook overal een topic voor -- heerlijk!

Ook wij zijn in de markt voor een nieuwe airfryer; onze oude is stuk. Wij willen graag de veelgenoemde Ninja 400 vergelijken met een van de laatste Philips. Zijn dit een van de laatste Philips modellen?

Philips Airfryer XXL Premium HD9762
Philips Airfryer XXL Premium HD9651
Philips Airfryer XXL Premium HD9653
....

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:02
hoe is de schoonmaak van de ninja tov philips? wij willen ook een nieuwe aanschaffen en twijfel nu na t zien van al deze mooie foto's om toch voor ninja te gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ninja is gemakkelijk schoon te maken, de bakken kun je eruit halen en dan kun je de inzetbakjes ook eruit halen om schoon te maken.

Ik ga mijn Ninja 400 verkopen, we willen toch terug naar een iets kleinere.

Mocht iemand belang hebben, hij is een paar maanden oud, stuur maar een PM :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• vinpower
Christiano007 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 15:48:
Ninja is gemakkelijk schoon te maken, de bakken kun je eruit halen en dan kun je de inzetbakjes ook eruit halen om schoon te maken.

Ik ga mijn Ninja 400 verkopen, we willen toch terug naar een iets kleinere.

Mocht iemand belang hebben, hij is een paar maanden oud, stuur maar een PM :)
Welke heb je als opvolger op het oog?

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

vinpower schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:21:
[...]

Welke heb je als opvolger op het oog?
COSORI Dual , gisteren binnen gekregen. Nog niet getest, alleen even laten lopen.

Dan is de Ninja wel een stukje stiller, ondanks dat die groter is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• nl_umpire
nl_umpire schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:15:
Tweakers heeft ook overal een topic voor -- heerlijk!

Ook wij zijn in de markt voor een nieuwe airfryer; onze oude is stuk. Wij willen graag de veelgenoemde Ninja 400 ....
....
We zijn inmiddels geslaagd :*) [Nijna AF400EU]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
nl_umpire schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:01:
[...]

We zijn inmiddels geslaagd :*)
Eet smakelijk :)

Hier ook de ninja400 in de keuken, heerlijk om 2 bakken te kunnen gebruiken indien nodig.

[Voor 21% gewijzigd door Fly-guy op 24-03-2023 23:01]

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:15
Op dit moment gebruik ik 2 airfryers van Philips, een normale van een jaar of 10 oud en een XXL.

De eerste is echt aan vervanging toe want hij begint helemaal te roesten aan de binnenkant. Als ik de laatste reacties zo lees is een Ninja de topper van dit moment?

Vooral het schoon houden van de airfryers was een drama, maar ik begrijp dat de Ninja wat dat betreft een stuk makkelijker is.

Zijn er onder de Ninia gebruikers nog nadelen te melden?

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:08
yorroy schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 07:49:
Op dit moment gebruik ik 2 airfryers van Philips, een normale van een jaar of 10 oud en een XXL.

De eerste is echt aan vervanging toe want hij begint helemaal te roesten aan de binnenkant. Als ik de laatste reacties zo lees is een Ninja de topper van dit moment?

Vooral het schoon houden van de airfryers was een drama, maar ik begrijp dat de Ninja wat dat betreft een stuk makkelijker is.

Alleen maar plezier :) Geen nadelen.

MENTAL REBOOT

• vinpower
yorroy schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 07:49:

De nadelen zijn dat er geen accessoires beschikbaar zijn voor de Ninja of erin passen. Dus gebruik je de airfryer ook voor andere dingen dan los erin moet je daar even stil bij staan.

• rlat52
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02:52
Sinees schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:53:
Wij zijn op zoek naar een keramische airfryer en bij mijn zoektocht heb ik 2 merken gevonden.
Heeft iemand hier ervaring met 1 van deze onderstaande airfryers?

- Montana 400XXL (op dit moment niet leverbaar)
- Wartmann WM 2203AF
Ik ben ook op zoek naar een keramische airfryer, iemand ondertussen ervaringen hiermee?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:40
De Ninja is via amazon.de voor 199 euro bestellen.
Niet op voorraad maar wel te bestellen.
(Aanbieding gestolen van Pepper)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
vinpower schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 08:59:
[...]

De nadelen zijn dat er geen accessoires beschikbaar zijn voor de Ninja of erin passen. Dus gebruik je de airfryer ook voor andere dingen dan los erin moet je daar even stil bij staan.
Aliexpress staat aardig wat op :)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan ook gewoon een keer bij Action een roostertje kopen als het in de bak past. Ligt er bij ons ook in de noname airfryer, en een frietmandje van een gourmetstel gebruiken we soms in de airfryer. Het hoeft allemaal niet Philips of Ninja te zijn, het moet alleen maar in de bak passen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• miel

Hebben andere ninja gebruikers dit ook? Dat de coating van de bak af gaat?

• vinpower
miel schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:19:
[Afbeelding]

Net even gekeken. Hier ook last van..

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:51
[Afbeelding]

Jep, zelfde plek.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• miel
Is het dan een bug of een feature?

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Klopt het dat de nieuwe airfryer varianten niet allemaal beter zijn dan de oude ?
Ik heb het 1e model xl variant maar heb een nieuwe HD9280/90 op het oog. Maar de reviews zijn eigenlijk helemaal niet goed.
Men klaagt veel over slappe patat, langere bak tijden en niet gaar spul.

Het is dat mijn oude wat lawaai maakt en vies is anders hoef ik geen nieuwe

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:15

sjaool

Every life should have 9 cats

kaasaanfiets schreef op zondag 26 maart 2023 @ 22:15:
Klopt het dat de nieuwe airfryer varianten niet allemaal beter zijn dan de oude ?
Ik heb het 1e model xl variant maar heb een nieuwe HD9280/90 op het oog. Maar de reviews zijn eigenlijk helemaal niet goed.
Men klaagt veel over slappe patat, langere bak tijden en niet gaar spul.

Het is dat mijn oude wat lawaai maakt en vies is anders hoef ik geen nieuwe
Dat vind een groot nadeel van die oudere mandjes van Philips. Die dingen moet je echt iedere keer schoonmaken en zeker niet vergeten want je krijgt ze nauwelijks schoon. De buitenbak is gelukkig makkelijker schoon te krijgen. Ik vrij in het begin een extra mandje erbij besteld dus die binnenkort maar in gebruik nemen.
Verder werkt de mijne prima. Patat is goed te doen als je maar niet te dikke patat gebruikt. Maar als ik echt patat wil eten dan ga ik toch naar de snackbar want dat is toch het lekkerste. :)

"When you grow up your heart dies"

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zou hem eens in een pan met kokend water met een vaatwastablet zetten, daar krijg ik bijna alles mee schoon. Een gewone frietpan zet ik gewoon aan met een vaatwastablet (wel erbij blijven, sommige tabletten gaan schuimen op het kookpunt en dan moet je hem heel snel uitzetten).

/▌

• Fiat Power
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 06:48
Hallo Tweakers,

Ook wij willen beginnen met een airfryer. We zijn slechts met z'n tweeën en willen hem vooral gebruiken voor snel bakken van broodjes, een paar frietjes en af en toe een biterballetje.

Ik zie zo snel drie opties:
- Philips HD9200 (https://www.bol.com/nl/nl...sDCadKeg.2.4.ProductTitle)

- Inventum GF500HLD (https://www.bol.com/nl/nl...art-rvs/9200000114032192/)

- Inventum GF254HLD (https://www.coolblue.nl/p...ld-heteluchtfriteuse.html)

Afgaande op de recensies zie ik dat de Philips goed bakt, maar de bediening lastig in te stellen is

De GF500HLD is ook een mooie machine, maar lijkt iets minder goed te bakken

De GF254 is nog kleiner, heeft bv. ook een geurfilter. Lees ook dat de bakjes van de Inventum wat vreemd zijn.

Ik heb werkelijk nul ervaring en geen idee waar ik op moet letten. Hebben jullie nog tips of aanvullingen? Ben benieuwd!

Komt allen naar de Avondmarkt. De leukste avondwinkel in Amsterdam

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Fiat Power schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:17:
Hallo Tweakers,

Ook wij willen beginnen met een airfryer. We zijn slechts met z'n tweeën en willen hem vooral gebruiken voor snel bakken van broodjes, een paar frietjes en af en toe een biterballetje.

Afgaande op de recensies zie ik dat de Philips goed bakt, maar de bediening lastig in te stellen is

De GF254 is nog kleiner, heeft bv. ook een geurfilter. Lees ook dat de bakjes van de Inventum wat vreemd zijn.

Ik heb werkelijk nul ervaring en geen idee waar ik op moet letten. Hebben jullie nog tips of aanvullingen? Ben benieuwd!
In ieder geval, neem een grotere dan je van plan was.

Niets zo irritant als 2 broodjes achter elkaar te moeten opwarmen of je maaltijd in 2 keer.

Te groot kan het bijna niet zijn, te klein bijna altijd wel.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Fly-guy schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:07:
[...]

In ieder geval, neem een grotere dan je van plan was.

Niets zo irritant als 2 broodjes achter elkaar te moeten opwarmen of je maaltijd in 2 keer.

Te groot kan het bijna niet zijn, te klein bijna altijd wel.
Dit dus, wij zijn ook met 2 personen thuis maar hebben gewoon de XXL genomen :+
Makkelijk als er ook visite is, en groot genoeg om makkelijk andere dingen toch klaar te maken die anders net niet zouden passen.

Met die bak inzet bijv dingen zoals taart/cake brood etc.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bokkie schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:41:
[...]

Dit dus, wij zijn ook met 2 personen thuis maar hebben gewoon de XXL genomen :+
Makkelijk als er ook visite is, en groot genoeg om makkelijk andere dingen toch klaar te maken die anders net niet zouden passen.

Met die bak inzet bijv dingen zoals taart/cake brood etc.
Ik hoef niet een al te grote (dan pak ik de oven wel) omdat ik naar het verbruik per kwartier moet kijken (Belgie, capaciteitstarief wordt anders hoger). Jammer dat dit nog niet makkelijk terug te vinden is voor dit soort toestellen (er staan dan ook vaak andere toestellen aan dus er moet ook wat marge zijn).

Mijn huidige airfryer is een noname toestel wat eigenlijk wel aan vervanging toe is en mijn ouders ooit gekozen hadden voor op de camping (niet deze, maar een andere van hetzelfde model, daar heb je vaak ook minder stroom). Alleen de bak is wel versleten (de buitenbak, de binnenbak hebben we niet eens meer). We hebben er een roostertje in staaan en als ik er veel in leg dan leg ik er wat aluminiumfolie onder. Het werkt eigenlijk prima.

/▌

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:48
Fiat Power schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:17:
Hallo Tweakers,

Voor 99 euro heb je 1 maatje grotere Philips airfryer op dit moment. Afgeprijsd bij bol.com. Slechts een klein beetje duurder dus ook het overwegen waard. De XL is ook met korting te krijgen op dit moment als je het budget iets verder kunt rekken.

Kwam ik toevallig tegen aangezien ik ook aan het overwegen ben een airfryer aan te schaffen.

//edit
Nevermind, de iets duurdere airfryer is net zo groot als de philips die jij linkt. Voornaamste verschil is een digitaal display. De stap naar de XL is alsnog niet heel groot.

[Voor 5% gewijzigd door WernerL op 29-03-2023 18:29]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:15

sjaool

Every life should have 9 cats

Marzman schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:12:
Ik zou hem eens in een pan met kokend water met een vaatwastablet zetten, daar krijg ik bijna alles mee schoon. Een gewone frietpan zet ik gewoon aan met een vaatwastablet (wel erbij blijven, sommige tabletten gaan schuimen op het kookpunt en dan moet je hem heel snel uitzetten).
Het aangekoekte spul in het mandje is al te ver heen dat een vaatwastablet al niet meer hielp. Ik heb nu dat Dettol spul gebruikt en dat lijkt enigszins te werken.

"When you grow up your heart dies"

• vinpower
[Afbeelding]

Heb je hier nog wat mee gedaan?

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-05 15:06
[Afbeelding]

Goed dat je dit net post, want stond op het punt een Ninja te kopen. Maar ik wil geen stukjes anti-aanbaklaag in m'n eten hebben :X

Even wat reviews kijken of anderen heb ook hebben...

[Voor 4% gewijzigd door Matomatisch op 30-03-2023 09:28]

• miel
vinpower schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 07:58:
[...]

Heb je hier nog wat mee gedaan?
nee nog niet, weet ook nog niet goed wat.....

Acties:
  • +5Henk 'm!

• nl_umpire
We hebben onze Ninja AF400EU nu bijna een weekje. Al aardig wat in gebakken, gebraden en geroast in beide bakken/laden, afzonderlijk en tezamen: bevalt prima en (nog) geen last van schade! Makkelijk schoon te maken in vergelijk met onze oude Philips.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-05 12:27
Krijg later vanmiddag de Ninja AF400EU binnen. Had nog wat VVV en andere cadeaubonnen liggen t.w.v. 120 euro. Die ingewisseld bij Coolblue en 80 euro bijgelegd voor de Ninja.

Toevallig dat in de afgelopen tijd meer mensen dit product hebben gekocht hier. Ben benieuwd, lees en zie er veel positieve dingen over.

Vanavond direct beginnen met testen denk ik. :D

• matthijs.koster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:13
Onze Philips Premium Airfryer XXL is al wat ouder en begint nu veel te roken. Hoewel hij onder de afzuigkap staat, staat toch het hele huis blauw van de rook als we hem gebruiken.

De pan en het mandje gaan altijd na het 'airfryeren' in de vaatwasser en ik heb ze ook al gereinigd met speciale airfryer reiniger van HG. De binnenruimte is ook zo schoon als mogelijk. Ik heb de binnenzijde gereinigd met keukenreiniger en ook het spiraal aan de bovenkant is waar mogelijk ontvet.

Iemand nog tips hoe ik hem nog beter schoon kan maken om zo minder rookontwikkeling te krijgen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:35
Hier wat tips van Philips zelf.
Met name deze heb ik al een paar keer geprobeerd:

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kipfel
  • Laatst online: 20:42
Hoe zijn de ervaringen van een airfryer met geurfilter? Onze airfryer is aan vervanging toe en ruikt behoorlijk.

Is een geurfilter de moeite waard of moeten we daar van af zien en gewoon voor een ninja af300eu gaan?

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-04 12:07
Hey allen,
Wij hebben een merkwaardig probleempje met onze Philips airfryer: van zodra hij gebruikt is en je wil een tweede portie maken werkt de draaiknop niet meer om bvb temp en/of tijd in te stellen. Wat dus uiterst vervelend is...
Ik vind hier niets van terug maar het lijkt mij toch een probleempje wat niet alleen bij ons kan gebeuren? Iemand een idee of oplossing aub?
Thnx!

• AvK
  • Laatst online: 27-05 21:49

AvK

Ready Set Go

kreezjie schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:28:
Hey allen,
Wij hebben een merkwaardig probleempje met onze Philips airfryer: van zodra hij gebruikt is en je wil een tweede portie maken werkt de draaiknop niet meer om bvb temp en/of tijd in te stellen. Wat dus uiterst vervelend is...
Ik vind hier niets van terug maar het lijkt mij toch een probleempje wat niet alleen bij ons kan gebeuren? Iemand een idee of oplossing aub?
Thnx!
Uit en aanzetten: werkt het dan weer?
Stekker er even uit en weer in: werkt het dan weer?
Draai de stekker eens om, de linker pool in de rechter dan zit de fase anders: werkt het dan weer?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +14Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:55

ST10©DE

Dus.............

AvK schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:53:
[...]

Draai de stekker eens om, de linker pool in de rechter dan zit de fase anders: werkt het dan weer?
Werk jij bij de Ziggo helpdesk? :+

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• kreezjie
AvK schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:53:
[...]

1. nee
  2. nee
  3. Dat gaat niet met geaarde stekkers
Toch bedankt om mee te denken ;)

• Ad de Jong
kreezjie schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:05:
[...]
• Dat gaat niet met geaarde stekkers
Welk land woon je?
Hier in NL kan je geaarde stekkers gewoon omdraaien in het stopcontact.

Edit: zo'n stekker?
Dat moet gewoon kunnen.

En een wat langere tijd de stekker uit het stopcontact halen helpt dat niet?

[Voor 40% gewijzigd door Ad de Jong op 12-04-2023 18:36]

Mijn profiel op Discogs

• kreezjie
Ad de Jong schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:30:
[...]

Welk land woon je?
Hier in NL kan je geaarde stekkers gewoon omdraaien in het stopcontact.

Edit: zo'n stekker?
Dat moet gewoon kunnen.
[Afbeelding]

En een wat langere tijd de stekker uit het stopcontact halen helpt dat niet?
Ik woon in België en de stopcontacten zijn met een aardingspen dus het zal echt niet lukken.

We trekken de stekker steeds er uit na gebruik dus dit helpt echt niet. Eerst haperde de draaiknop maar nu doet hij gewoon niets meer.

Het speciale is dus dat die knop wèl werkt als het toestel nog niet opgewarmd is.

• Ad de Jong
kreezjie schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:28:
[...]

Ik woon in België en de stopcontacten zijn met een aardingspen dus het zal echt niet lukken.

We trekken de stekker steeds er uit na gebruik dus dit helpt echt niet. Eerst haperde de draaiknop maar nu doet hij gewoon niets meer.

Het speciale is dus dat die knop wèl werkt als het toestel nog niet opgewarmd is.
Ah op die manier, ik wist niet dat jullie in België een aardingspen.
Dan gaat dat inderdaad niet lukken.

Mijn profiel op Discogs

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Je kan een ander stopcontact proberen (of een Nederlandse stekkerdoos dan kun je hem wel omdraaien ;) , maar dan is het niet geaard) en anders is hij kapot :p

/▌

• Marzman
  • Niet online

Marzman

https://www.lidl.nl/p/eme...euse-af-128121/p100357561

Ik zag deze toevallig, dubbel airfryer voor 150 euro (ik weet niet of hij goed is, maar een stuk goedkoper dan de Ninja). 2 x 4,5 liter.

/▌

• rlat52
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02:52
Deze vind ik wel interessant, zo te zien zonder antiaanbak kunststof. Jammer dat de recenties niet geweldig zijn door condens in het deurtje.

https://www.lidl.nl/p/sil...eluchtfriteuse/p100347718

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:53

Dennis1812

Amateur prutser

de Ninja

Inmiddels binnen en een paar keer gebruikt.
We komen van een Philips XL.
De Ninja bied wel fors meer ruimte en past makkelijker in de vaatwasser (mede doordat het 2 bakken zijn). Synchroniseren werkt prima.

Nog niet helemaal achter wat die super crisp functie is. Of vooral wanneer ik die gebruik. Voor mijn idee is dat gewoon airfryer op hogere temperatuur.
Of gebruikt iemand die functie hier frequent en heeft er een goede tip bij?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dennis1812 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:14:

Nog niet helemaal achter wat die super crisp functie is. Of vooral wanneer ik die gebruik. Voor mijn idee is dat gewoon airfryer op hogere temperatuur.
Of gebruikt iemand die functie hier frequent en heeft er een goede tip bij?
Zover ik begreep (ik heb geen Ninja, maar ben in de markt voor een nieuwe airfryer) gaat de super crisp tot 240 graden. Als je iets beter bakt dan de bedoeling is zal het inderdaad krokant worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nl_umpire
Ik gebruik die voorgeprogrammeerde functies om snel naar een temperatuur te gaan. Volgens mij doen ze verder niet meer en niet minder --- meer marketing/branding naar mijn idee.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nl_umpire schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:53:
Ik gebruik die voorgeprogrammeerde functies om snel naar een temperatuur te gaan. Volgens mij doen ze verder niet meer en niet minder --- meer marketing/branding naar mijn idee.
Daarom lijken die twee draaiknoppen mij prima op basisairfryers, dat is gewoon het snelste. Digitale knoppen en een display is wel wat mooier.

/▌

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 15:51
[...]

Klinkt haast alsof er iets van de printplaat waar de draaiknop op zit niet meer helemaal goed contact maakt. Immers als het eea warm is, vervormd er wellicht wat door de temperatuur waardoor er geen contact meer gemaakt wordt.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
Wij gebruiken hier sinds de kerst een Cosori. Vooralsnog werkt alles nog prima en ziet de anti-aanbaklaag er nog prima uit.

Capaciteit is prima en alles komt eruit zoals wel willen. Wel zitten er ontzettend veel programma's op welke wat misleidend zijn (je moet dus precies de juiste mengde erindoen). Na wat testen hebben we nu ondertussen wel de juiste instellingen gevonden.

Ik zelf gebruik de Cosori het meeste voor broodjes bakken :X (4 Broodjes in de machine, in de tussentijd aankleden en 6 minuten later warme broodjes en koffie als ontbijt).

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-05 12:23
Welke goedkope airfryer raden jullie aan? het is alleen om frietjes (of bitterballen) te bakken.

• emielbf
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:11
Gemmeke schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 19:41:
Welke goedkope airfryer raden jullie aan? het is alleen om frietjes (of bitterballen) te bakken.
had je deze zelf al gevonden? https://www.consumentenbond.nl/airfryer

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-05 12:23
Jullie Nederlanders hebben toch een site voor alles ;)
Bedankt !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
nieuwe Air Fryer/BBQ/smoker combi van Ninja.
In NL nog lastig verkrijgbaar, nu wel bij qvc uit DE:
https://www.qvc.de/NINJA-...t.874771.html?sc=PRODFEED

• Marzman
  • Niet online

Marzman

matthijst schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:22:
nieuwe Air Fryer/BBQ/smoker combi van Ninja.
In NL nog lastig verkrijgbaar, nu wel bij qvc uit DE:
https://www.qvc.de/NINJA-...t.874771.html?sc=PRODFEED
Leuk ding, maar ik denk niet dat je die in de keuken kunt gebruiken. Ik denk dat hij verwarmt op pellets en dat die alleen electronisch ontsteken.

/▌

• matthijst
De pellets zijn optioneel :)
Doel is voornamelijk BBQ'en, maar gezien de lading Ninja's die hier de afgelopen weken voorbij kwam leek het me een leuke tip.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yorroy
  • Laatst online: 23:15
Ik heb ook de knoop doorgehakt en zojuist een Ninja AF400 besteld.
Mijn 1st gen Airfryer begon te roesten aan de binnenkant dus dat leek me niet heel gezond.
Daarnaast had ik nog een Philips XXL van een jaar of 3 oud maar daarvan is het mandje zo ontzettend vies en ook niet meer schoon te krijgen.
Wat dat betreft was de eerste generatie duurzamer dan de nieuwe varianten van een paar jaar geleden.

Hopelijk heb ik aan de AF400 genoeg voor een gezin met 3 kinderen.
Er volgt snel een korte review als de Ninja binnen is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-05 14:09
Ik heb toch echt wel een probleem met het schoonmaken van onze 1,5 jaar oude Airfryer XL HD9270/70. Gelukkig is het geen gaas mandje meer (wat ze vroeger hadden) maar na 1,5 jaar zitten er toch wel weer zwarte/bruine plekken in de binnenpan en het mandje terwijl we na gebruik altijd het geheel in heet water met een sopje zetten goed schoonmaken met een borstel. De enige manier waarop ik het nog weg kan krijgen is met een zacht schuursponsje, maar ja dat mag eigenlijk niet.

Van het weekend een oude truc gebruikt die ik altijd gebruik met oven roosters en BBQ roosters: in een afval zak met een bakje ammoniak 1 of 2 nachtjes laten staan. De ammoniak dampen laten vet los komen waardoor je het erna heel makkelijk of zou kunnen krijgen. Het oven rooster wat ik erbij had gedaan was weer zo goed als nieuw, de airfryer pan en mand helaas niet.

Vroeger met een normale firtuur pan gebruikt ik altijd een afwasblokje en dan de hele pan aanzetten en zorgen dat het niet overkookt. Werkte perfect, maar dat gaat natuurlijk niet met een airfryer. En helaas heb ik ook geen pan die groot genoeg is waar de hele mand in kan + vaatwasblokje.

Iemand nog andere ideeen? Dasty, HG Airfryer reiniger etc al geprobeerd zonder resultaat.

Desktop: Ryzen 3600 | 16 GB | Radeon RX 6800 | Asus MG279Q

• Ad de Jong
Ik zie het zo, als je alles geprobeerd hebt en het zit er nog steeds dan is het voor het oog niet mooi maar maakt het voor de werking/smaak niet meer uit.
Het komt immers toch niet los.
Hier hetzelfde probleem en het ziet er niet uit, wat je ook probeert (op de normale manier dan) je krijgt het niet schoon.
Schuursponsje met Jiff zou zeker lukken maar daar wil ik niet aan beginnen.

Mijn profiel op Discogs

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan er ook wat aluminium folie in leggen. Ter voorkoming dat het te vies wordt of als dat al zo is dat het los komt.

/▌

• Fly-guy
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 24 april 2023 @ 07:45:
De pellets zijn optioneel :)
Doel is voornamelijk BBQ'en, maar gezien de lading Ninja's die hier de afgelopen weken voorbij kwam leek het me een leuke tip.
Ninja noemt 'm zelf ook een outdoor grill/airfryer/smoker, dus indoors lijkt mij ook zonder de pellets, niet de bedoeling.

Los daarvan zou ik mij weinig voorstellen bij het smoker gedeelte, een handjevol pellets gaat je geen smoker ervaring geven, al zal het wel iets aan rooksmaak toegevoegd worden.

• matthijst
Fly-guy schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:30:
[...]

Ninja noemt 'm zelf ook een outdoor grill/airfryer/smoker, dus indoors lijkt mij ook zonder de pellets, niet de bedoeling.

Los daarvan zou ik mij weinig voorstellen bij het smoker gedeelte, een handjevol pellets gaat je geen smoker ervaring geven, al zal het wel iets aan rooksmaak toegevoegd worden.
Reviews zijn er erg positief over :)
Enige reden om niet binnen te gebruiken is de rook, verder is het gewoon een Airfyer met een spiraal die doet denken aan zo'n elektrische BBQ.

[Voor 13% gewijzigd door matthijst op 24-04-2023 15:06]

• xfxxl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:31

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Met en zonder app, bijvoorbeeld. Specs kun je verder wel naast elkaar zetten om te vergelijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wittmann1982
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:20
Heeft hier iemand de ninja AF160EU? Ik overweeg deze, maar de meeste reviews die ik zie gaan over ninja in het algemeen: klikken op de 160eu geeft reviews van de 400 etc...
De enige review over de 160 is er 1 op de consumentenbond en deze is ronduit negatief: bij de eerste opstart gaf het apparaat een dikke walm af, was slecht afgewerkt en diende door de koper te worden teruggestuurd.

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:10

grimson

domeingrommer

Iemand 'ervaring' met een olie collector die vermoedelijk begint af te geven?
Altijd in de vaatwasser geplaatst, na elk gebruik alleen na het laatste uitruimen lijkt deze enorm af te geven (althans dat valt mij op). Wat ik ook doe als schrobben en of schoonmaken er blijft 'residue' afkomen.

Ik heb deze collector altijd al iets van 'poreus' gevonden en het kan zijn dat deze dan ook vet opneemt eventueel. Gezien wat er blijft afgeven vind ik deze niet meer bruikbaar (het is ook nog eens lastig van je vingers af te krijgen letterlijk :( ) ..

Ik had liever een ander soort materiaal gezien bij dit soort 'collector's' dan dit poreuse spul wat mij niet goed lijkt voor de gezondheid ook. Doorgaans geen 'zeikerd' maar gezien de ellende met micro plastics en eventueel kankerverwekkende zooi lijkt mij dit nogmaals niet fijn.

/edit
Vermoedelijk niet echt opgemerkt als het ding droog is, dan is er geen tot weinig residue afgifte op je vingers.

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ben je zeker dat het geen as is?

/▌

• grimson

grimson

domeingrommer

Marzman schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:21:
Ben je zeker dat het geen as is?

Hmja, indien opgedroogd geen afgifte maar de olie collector ziet er dan uit alsof het van 'koolstof' gemaakt is. Structuur van een potlood incl het aanvoelen. Binnenkort een ander, dan kan ik vergelijken wat het verschil is.
Ik dacht ik post dit meer om te kijken of het geen 'defect' is aan het gebruikte kunsstof materiaal. Ik zou liever iets van metalig zien in plaats van dit materiaal.

[Voor 53% gewijzigd door grimson op 10-05-2023 16:18]

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:58
Iemand hier ervaring met deze Airfryer van de Lidl?

Ik heb nog geen ervaring met deze dingen. Geldt goedkoop=duurkoop of kunnen dit soort aanbiedingen zich goed meten met een Philips van €250 ?

Science is stranger than fiction

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze hebben ook een Philips van 4liter.

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
grimson schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:12:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hmja, indien opgedroogd geen afgifte maar de olie collector ziet er dan uit alsof het van 'koolstof' gemaakt is. Structuur van een potlood incl het aanvoelen. Binnenkort een ander, dan kan ik vergelijken wat het verschil is.
Ik dacht ik post dit meer om te kijken of het geen 'defect' is aan het gebruikte kunsstof materiaal. Ik zou liever iets van metalig zien in plaats van dit materiaal.
Zo ziet de mijne er ook uit na regelmatig in de vaatwasser. Ik doe 'm nu weer regelmatig met de hand schoonmaken en nu is hij weer standaard 'vettig'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• grimson

grimson

domeingrommer

Muse schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:12:
[...]
Zo ziet de mijne er ook uit na regelmatig in de vaatwasser. Ik doe 'm nu weer regelmatig met de hand schoonmaken en nu is hij weer standaard 'vettig'.

Best een verschil met een nieuwe.

Ik ga deze niet meer in de vaatwasser plaatsen, dan maar op het handje soms. Het is ook niet zo dat er direct contact is met levensmiddelen met deze olie collector. Hopelijk breekt het kunststof dan minder snel af. Nogmaals vreemd goedje wat er vanaf komt, lijkt mij niet gezond :F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:54

Coach4All

I'm a Coach 4 All

grimson schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:36:
[...]

[Afbeelding]

Best een verschil met een nieuwe.

Ik ga deze niet meer in de vaatwasser plaatsen, dan maar op het handje soms. Het is ook niet zo dat er direct contact is met levensmiddelen met deze olie collector. Hopelijk breekt het kunststof dan minder snel af. Nogmaals vreemd goedje wat er vanaf komt, lijkt mij niet gezond :F
Is dat niet "gewoon" aanslag van vaatwasmachinezout? Zie dat wel vaker op kunststof en houd.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0Henk 'm!

• grimson

grimson

domeingrommer

Coach4All schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:58:
[...]
Is dat niet "gewoon" aanslag van vaatwasmachinezout? Zie dat wel vaker op kunststof en houd.
Hmm nou we gebruiken vrijwel altijd de all-in-one blokjes en geen extra zout. Met name als die collector nat is geeft hij een zwarte 'residue' af op je vingers.

Het lijkt mij daarom niet gezond om deze in deze hoedanigheid te gebruiken (wie weet wat er in de vaatwasser wordt verspreid). Het gekke is dat eenmaal 'gedroogd' er geen residue vanaf komt in principe.

Maar het meest vervelende was dat je het bijna niet van je vingers krijgt (echt raar goedje) vandaar mijn 'bezorgdheid'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik ben toch wel nieuwsgierig nav al jullie enthousiaste reacties. Ik moet iets verkeerd doen!

Wij hebben een Philips Xxl gekocht maar zijn niet blij met het ding. Eigenlijk hebben we hem voor de patat en snacks gekocht.

Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- aviko extra crunch patat (volgens mij oven)
- ah oven patat
- ah airfryer patat
- gebakken met een halve (300gr) als hele (700gr) zak per keer
- 2-5 min langer gebakken dan opgegeven op de zak of 10/20 graden warmer.

Maar het blijft slappe friet waarvan de helft gaarder is dan andere. Ook als ik langer bak, 2 tot 3 x tussentijds schud etc. Niet te vergelijken met frituur van de snackbar of frituurpan.

Doe ik nou iets verkeerds ?

De oven snacks gaan wel redelijk goed, maar sinds we een nieuwe keuken hebben gooien we het sneller in die oven en halen we de patat bij de snackbar. Qua snacks merk ik geen verschil tussen de airfryer en oven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Waypoint schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:55:
Ik ben toch wel nieuwsgierig nav al jullie enthousiaste reacties. Ik moet iets verkeerd doen!

Wij hebben een Philips Xxl gekocht maar zijn niet blij met het ding. Eigenlijk hebben we hem voor de patat en snacks gekocht.

Ik heb geprobeerd:
- aviko oven patat
- aviko extra crunch patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat

Maar het blijft slappe friet waarvan de helft gaarder is dan andere. Ook als ik langer bak, 2 tot 3 x tussentijds schud etc. Niet te vergelijken met frituur van de snackbar of frituurpan.

De oven snacks gaan wel redelijk goed, maar sinds we een nieuwe keuken hebben gooien we het sneller in die oven en halen we de patat bij de snackbar. Qua snacks merk ik geen verschil tussen de airfryer en oven.
Ik heb ook de Philips XXL en het is gewoon een kleine oven, airfryer klinkt hip. Patat wordt nooit echt top uit een airfryer, frituren wint altijd. De enige patat die ik te vreten vind uit de airfryer is Lamb Weston Burger fries. Op 200 graden voorverwarmen, niet teveel de mand in en altijd wat langer bakken dan aangegeven. Maar een frituurpan of snackbar is alsnog vele malen lekkerder.

Toch gebruik ik de airfryer vrijwel dagelijks om broodjes mega snel af te bakken of bijv vega snacks die normaal gesproken in de pan of oven moeten. Het gaat gewoon veel sneller omdat het ding zeer rap op temperatuur is en het grill element dicht op het eten zit. Een mini cake of bananenbrood is ook veel sneller klaar.

Maar een ovenmandje volgepropt met patat wordt gewoon nooit echt goed. Je kan wel alle friet met olie doordrenken en dan de airfryer in, dan komt het dichter bij een snackbar in de buurt :+

Genoeg mensen overigens die airfryer patat prima vinden. De patat smaakt minder naar olie, het is wat puurder en dus minder ongezond. Ik vind het zelf 'zonde' omdat ik het zelden eet en àls ik het eet dan wil ik ook snackbar kwaliteit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:51

Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat

Heb zelf een ninja en gaat perfect. Ik schud wel iets van 3 á 4 keer tussen door. Voorheen met 1 dan de eerste airfyers ging het ook prima.

Wij gebruiken wel alleen Beyerlander oven of airfryer patat.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat

Voor kreukelfriet deze doen:
LambWeston Ziggy fries natural #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi374986

Normale friet:
LambWeston Burger fries #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi508115

Dikke (mi de lekkerste):
LambWeston Homestyle rustic fries #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi474126

Meestal is aangegeven tijd genoeg, soms 1-2min langer.
Wel schudden tussendoor.
Deze zijn gewoon echt top.
Snacks oven/airfryer is gelijk inderdaad. Airfryer meestal iets sneller.

Mocht je een AH XL in de buurt hebben moet je deze nuggets eens proberen:
Kwekkeboom Oven kiphapjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi232378
Dan wil je ook nooit meer andere.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matomatisch
Philips heeft afgelopen week nieuwe Airfryers XXL Connected beschikbaar gemaakt in 3 verschillende afmetingen, uiterlijke kenmerken en mogelijkheden.

De 'kleinste' XXL heeft nu een meer dicht rooster dat mijn inziens beter schoon te maken is. De twee andere versies zijn groter, hebben een ander display en hebben de mogelijkheid om een interne temperatuurmeter te gebruiken. Alle versies zijn te gebruiken met een app.

Ik had er gisteren een mooie videoreview over gezien van Coolblue, maar die hebben ze weer verwijderd blijkbaar? Ik vind er ook geen persberichten over terug maar ze zijn wel gewoon verkrijgbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Matomatisch schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:43:
Philips heeft afgelopen week nieuwe Airfryers XXL Connected beschikbaar gemaakt in 3 verschillende afmetingen, uiterlijke kenmerken en mogelijkheden.

De 'kleinste' XXL heeft nu een meer dicht rooster dat mijn inziens beter schoon te maken is. De twee andere versies zijn groter, hebben een ander display en hebben de mogelijkheid om een interne temperatuurmeter te gebruiken. Alle versies zijn te gebruiken met een app.

Ik had er gisteren een mooie videoreview over gezien van Coolblue, maar die hebben ze weer verwijderd blijkbaar? Ik vind er ook geen persberichten over terug maar ze zijn wel gewoon verkrijgbaar.
Bedoel je deze? Ik zie hier gewoon reviews staan https://www.coolblue.be/e...-connected-hd9285-93.html

/▌

Acties:
  • +3Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 27-05 10:40

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat

Meeste friet die ik koop is de normale versie, geen noodzaak speciale airfryer versie te kopen die vaak ook nog eens duurder is.

Lamb-Weston Ziggy's gaan perfect en ook aviko franse frietjes. Altijd krokant en dan gebruik ik een kleine Princess airfryers die ik van mijn vader heb. Binnenkort komt er een Ninja 300 dubbele airfryer.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

thunder8 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:27:
[...]

Meeste friet die ik koop is de normale versie, geen noodzaak speciale airfryer versie te kopen die vaak ook nog eens duurder is.

Lamb-Weston Ziggy's gaan perfect en ook aviko franse frietjes. Altijd krokant en dan gebruik ik een kleine Princess airfryers die ik van mijn vader heb. Binnenkort komt er een Ninja 300 dubbele airfryer.
Voorgebakken friet is al 'voorgebakken' dus lijkt me ook niet noodzakelijk.

Zelfs normale kroketten gaan tegenwoordig goed, toen de airfryers nieuw waren kwamen normale kroketten er wit uit maar dat heb ik ook nooit meer.

/▌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Matomatisch
Ja die onder andere. Ik doelde meer naar een video review van de drie verschillende modellen van Coolblue zelf die nu niet meer op hun youtube kanaal staat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 27-05 10:40

thunder8

Het gedonder begint weer.

Marzman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:31:
[...]

Voorgebakken friet is al 'voorgebakken' dus lijkt me ook niet noodzakelijk.

Zelfs normale kroketten gaan tegenwoordig goed, toen de airfryers nieuw waren kwamen normale kroketten er wit uit maar dat heb ik ook nooit meer.
Kroketten koop ik vaak nog wel de oven/airfryer versie, maar de frikandellen dan weer niet. Met snacks moet je sowieso kijken wat je voorkeur geniet qua smaak en kleur.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Laatst online: 22:08

Ik heb geprobeerd:
- aviko airfryer patat
- ah oven patat
- ah airfryer patat

Veel geprobeerd, maar de verse friet uit het koelschap werkt hier het beste. Zijn zakken van 700gr en we doen er anderhalve zak tegelijk in. Zo’n 25 minuten op 180graden en iedere 10 min schudden. Komen er perfect uit.
Omdat het zout niet zo goed blijft ‘plakken’ als bij gefrituurde patat, doe ik ze al eerder kruiden. Dan zijn ze nog vettig en blijft het zout wel goed zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:56
ElGrandoNeuso schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:34:
[...]

Veel geprobeerd, maar de verse friet uit het koelschap werkt hier het beste.
Helemaal mee eens, deze zijn helemaal top!
https://www.jumbo.com/pro...voorgebakken-1kg-546040ZK
https://www.jumbo.com/pro...-verse-friet-1kg-391170ZK

Eigenlijk zijn al die verse fretjes prima _/-\o_

✈️ Luchtvaart | 📡 ADS-B / MLAT / ACARS | 📸 Fotografie | 🚨 Hulpverlening

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 16:38
Ooit via een of andere reviewclub een Tefal Fry Delight XL FX1050 getest (voordat ie op de markt kwam) en die is nu uitelkaar aan het vallen, als in plastic is krokant en breekt in stukken.

Ben nog steeds erg tevreden over het resultaat en hij staat minimaal 2x per week aan.
Heb redelijk wat vergelijkbare apparaten gezien bij vrienden en familie maar het resultaat was niet altijd even goed. Bijvoorbeeld verbrande zoete aardappel friet in plaats van krokante, of bitterballen die lekken terwijl ze nog bevroren zijn.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Dennis1812 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:56:
[...]

Voor kreukelfriet deze doen:
LambWeston Ziggy fries natural #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi374986

Normale friet:
LambWeston Burger fries #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi508115

Dikke (mi de lekkerste):
LambWeston Homestyle rustic fries #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi474126

Meestal is aangegeven tijd genoeg, soms 1-2min langer.
Wel schudden tussendoor.
Deze zijn gewoon echt top.
Snacks oven/airfryer is gelijk inderdaad. Airfryer meestal iets sneller.

Mocht je een AH XL in de buurt hebben moet je deze nuggets eens proberen:
Kwekkeboom Oven kiphapjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi232378
Dan wil je ook nooit meer andere.
Top, leuk om jullie reacties te lezen.
Ik heb de lambweston net besteld, de dikke, nav de tips. Ga nog 1 ultieme poging wagen voordat ik de fryer verkoop.
Verse friet vind ik dan weer onhandig, we eten friet als we onverwachts laat zijn of eten nodig hebben. Dan is de vriezer handiger .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Op tijd schudden dus en misschien ietsjes langer. Wel voorverwarmen.

Wisselt wat per airfryer of het dus iets langer moet

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee