Het grote Airfryer topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:40
Ik kan me hier ook melden. Nog nooit een Airfryer gehad, maar aangezien we uit traditie elke vrijdag friet halen voor het gezin besloten het onszelf makkelijker (tijd) en goedkoper te maken.

Gezien de goede verhalen hier én de reviews op de rest van het internet ook besloten voor de Princess 182055 te gaan. Morgen voor de eerste keer gebruiken! (Ja, 2 keer achter elkaar friet maar we moeten het gewoon even proberen :+)

N00b vraag: ik kan de snacks (frikandellen / kroketten) gewoon op de patat leggen en alles in 1 keer bereiden of werkt dit iets anders? :P

Overigens, ik vond de handleiding bij de Princess wel érg summier, maar dat terzijde.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:30
Denman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:40:
Ik kan me hier ook melden. Nog nooit een Airfryer gehad, maar aangezien we uit traditie elke vrijdag friet halen voor het gezin besloten het onszelf makkelijker (tijd) en goedkoper te maken.

Gezien de goede verhalen hier én de reviews op de rest van het internet ook besloten voor de Princess 182055 te gaan. Morgen voor de eerste keer gebruiken! (Ja, 2 keer achter elkaar friet maar we moeten het gewoon even proberen :+)

N00b vraag: ik kan de snacks (frikandellen / kroketten) gewoon op de patat leggen en alles in 1 keer bereiden of werkt dit iets anders? :P

Overigens, ik vond de handleiding bij de Princess wel érg summier, maar dat terzijde.
Nee dat zou ik niet doen.
In de frituurpan doe je dat ook niet in 1 pan tegelijk :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Denman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:40:
Hangt van de hoeveelheden af. In mijn ervaring gaat dat prima als zolang je het op de bodem kan leggen. Stapel zou ik niet doen. Met frietjes lukt dat echter snel al niet meer...
Moet zeggen dat ik handleiding van dit soort producten altijd sowieso vrij nutteloos vindt. temperatuur en tijd, en je zal toch altijd uit moeten vinden wat voor jouw ingredienten smaak werkt.

Accessoires heb ik ooit er bij gekocht of gekregen, en feitelijk nooit gebruikt. Ik zou er nu niet meer voor willen betalen. Net als alle features (de XXL heeft tig 'programmas') op het apparaat zelf. Temperatuur en tijd...

[ Voor 13% gewijzigd door ijdod op 13-02-2021 10:19 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:52
Ik leg ze wel op elkaar (Philips xl van 5 jaar terug), maar ik rammel wel elke 3 minuten aan de mand. En voor 2 personen met 600 gram ovenfriet en wat snacks moet ik wel de frieten een paar minuten langer bakken dan die 10-12 die ervoor staan omdat er te veel in ligt. Maar alles komt er verder wel goed en knapperig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen met de vrij korte snoer van de Philips Airfryer XL? Beetje teleurstellend wel, zeker voor 150 euro. Moet nu zelf snoer verlengen of een stekkerdoos gaan gebruiken.

Verder wel onder de indruk van de bakresultatern. Duidelijk beter dan de inventum die ik hiervoor had (die met digitaal blauw scherm) maar die was destijds 75 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:57:
Heeft iemand ook problemen met de vrij korte snoer van de Philips Airfryer XL? Beetje teleurstellend wel, zeker voor 150 euro. Moet nu zelf snoer verlengen of een stekkerdoos gaan gebruiken.

Verder wel onder de indruk van de bakresultatern. Duidelijk beter dan de inventum die ik hiervoor had (die met digitaal blauw scherm) maar die was destijds 75 euro.
Ja dat is echt een nadeel denk ik voor veel mensen dat korte snoer. Bij mij is het geen probleem omdat ik ter hoogte van de afzuigkap aan 2 kanten een dubbel stopcontact heb. Misschien kan je een kort verlengsnoer in elkaar zetten om de juiste lengte te verkrijgen. Dan zit je niet met zo'n stekkerblok te klooien.

Zelf heb ik de Philips XXL nu goed twee weken in gebruik en ik wil er niet meer zonder. Heb er al van alles in gemaakt. Uiteraard patat ed maar ook kip drumsticks (2 kilo ging perfect maar uiteraard iets langer bakken). Gisteren biefstuk. Karbonades, Afgelopen vrijdag een hele kip. Quiche, muffins en nog meer.
Binnenkort eens een groente mix proberen als een soort wok gerecht.
Dacht zelf dat een Airfryer een 'gezonde' vervanger was van een normale vetpan maar dat is het niet.
Het is een echte Food Processor en biedt weer hele andere mogelijkheden in mijn keuken. In combinatie met mijn Combi Magnetron gebruik ik mijn gasstel een stuk minder.
En de meeste producten zijn lekkerder van smaak, mooi krokant en vlees is veel malser / sappiger uit de AF.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikkie2021
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-06 20:02
Voor vlees zoals biefstuk heb je echt geen AF nodig dat gaat prima uit de koekenpan en zie je ook wat je doet. Bovendien kan je toch niet alles tegelijk in AF doen dus zou de AF liever reserveren voor friet aardappeltjes of groente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Juist bij bepaald vlees en vis is het uitkomst. Geen verbrande buitenkant en een perfecte binnenkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Rikkie2021 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:48:
Voor vlees zoals biefstuk heb je echt geen AF nodig dat gaat prima uit de koekenpan en zie je ook wat je doet. Bovendien kan je toch niet alles tegelijk in AF doen dus zou de AF liever reserveren voor friet aardappeltjes of groente.
Dat kan, maar wij hebben net lekkere kippedijen uit de Princess Aerofryer gegeten :P

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 13:11
Heb je er niet voor nodig maar werkt prima, vandaag ook voor het eerst gedaan.
Normaal ook altijd in een pan maar deze was even iet te groot voor de pan.
Aardappels en groente eet ik niet meer dus ga de Airfreyer hier vaker voor gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Je hebt gelijk. Biefstuk kan ook uit de pan. Helaas moet ik je mededelen dat ik na ongeveer 1000 biefstukken uit de pan de biefstuk uit de AF echt top kwaliteit vind.
En als je denkt dat een AF alleen voor snack achtige dingen is.... (wat ik voorheen ook dacht) ..... dan heb je het mis. En ik doe (sinds ik de AF heb) regelmatig verschillende producten tegelijkertijd erin. Daar heb ik dan wel zo'n roostertje voor.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 11:33
Het is gewoon een hete lucht oven natuurlijk, dus dat er alleen snacks in kunnen is onzin. Ik doe standaard broodjes erin, scheelt weer met de grote oven. Laatst een zalm in stuk deeg gedaan, gaat allemaal prima. Lekker kippenvleugeltjes bovenop de aardappeltjes.

Ik merk wel dat hier (Philips XL) dikke friet veel beter zijn dan dunne, daar blijft alleen crunch over, geen vulling. En dus grotere zaken als aardappelkroketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:01
AvK schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:04:
[...]

Je hebt gelijk. Biefstuk kan ook uit de pan. Helaas moet ik je mededelen dat ik na ongeveer 1000 biefstukken uit de pan de biefstuk uit de AF echt top kwaliteit vind.
En als je denkt dat een AF alleen voor snack achtige dingen is.... (wat ik voorheen ook dacht) ..... dan heb je het mis. En ik doe (sinds ik de AF heb) regelmatig verschillende producten tegelijkertijd erin. Daar heb ik dan wel zo'n roostertje voor.
Welke instellingen gebruik jij voor de biefstuk? Dat wil ik ook echt eens gaan proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Voor gewone biefstuk (normale afmeting bedoel ik) op 200 graden voorverwarmen en dan:

Rare 6 a 7 minuten
Medium 8 a 9
en een minuut of 11 voor Well done.

Het probleem van biefstuk is natuurlijk altijd dat het lastig is om em perfect te krijgen zoals jij dat het lekkerst vind.

Oh ja, voor ik het vergeet, smeer de biefstuk rondom in met een beetje vloeibare boter voordat je gaat bakken. Na het bakken even een minuut laten rusten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 13:11
lifeguard schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:32:
[...]

Welke instellingen gebruik jij voor de biefstuk? Dat wil ik ook echt eens gaan proberen :)
Gisteren voor het eerst een Ribeye van 500 gram, 200 graden, 10 minuten en +/- 10 minuten laten afkoelen in de Airfryer geprobeerd. Prima :9
Vandaag de andere 500 gram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Klinkt goed @AvK en @Marc3l Krijg er honger van :D
Van het weekend maar eens gaan proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:40
Martinusz schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:55:
[...]

Nee dat zou ik niet doen.
In de frituurpan doe je dat ook niet in 1 pan tegelijk :p
Nou... afgelopen weekend heeft ie z'n vuurdoop gehad. Top apparaat! :)

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat er verschil zou zijn, maar niet dat er zo'n groot verschil (in positieve zin) zou zitten tussen bereiden van friet via de oven, en de Airfryer. In eerste instantie de ovenfriet van de Lidl geprobeerd, 18 minuten op 200 graden. Kwam er al best goed uit!

En gisteren verse friet van de Picnic (koelkast). Dat resultaat was eigenlijk nog beter. 20 minuten op 180 graden. En eigenlijk is het helemaal niet nodig om alles tegelijk te bereiden, want meteen na de friet gingen er frikandellen in en deze waren na 6 minuten al klaar. Prima.

Apparaat is ook erg makkelijk schoon te maken.

Al met al zeer tevreden mee!

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wij hebben ook de diepvries frieten achter ons gelaten. AH heeft zakjes verse friet voor de koelkast, en die komen er bij ons het beste uit. De diepvriesfriet ervaren wij over het algemeen als droger en meer walm/geur uit het apparaat (dat laatste hoeft niet erg te zijn, maar het draagt kennelijk niet bij aan het resultaat).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:54:
Wij hebben ook de diepvries frieten achter ons gelaten. AH heeft zakjes verse friet voor de koelkast, en die komen er bij ons het beste uit. De diepvriesfriet ervaren wij over het algemeen als droger en meer walm/geur uit het apparaat (dat laatste hoeft niet erg te zijn, maar het draagt kennelijk niet bij aan het resultaat).
Wordt die verse patat wel krokant. De meeste patat die wat dikker is vind ik vaak te melig. Ik gebruik dan ook het liefste Franse frites. Die is dunner en hoeft er meestal veel minder lang in dan op de verpakking staat. Het lekkerst blijft tot de patat van de patatzaak moet ik zeggen. Airfryer patat is lekker als je snel wilt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het is feitelijk gewoon een gesneden aardappel voor luie mensen. Je hebt dikke en dunne (frites). Wij pakken de dunne. https://www.ah.nl/product...fnZ06gxS-tvAaAhrnEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:38
Ik moet zeggen dat tot nu toe de franse crunchy frietjes wel echt lekker is en ook lekkerder dan de patatzaak. Frikandellen daarentegen, ze zijn wel lekker hoor maar het lekkere korstje mist vind ik, Viandellen zijn ook wel lekker maar niet als uit de frituur. Overigens zijn dit de frituurfrikandellen/viandellen, iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

THxZ0NE schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:02:
Ik moet zeggen dat tot nu toe de franse crunchy frietjes wel echt lekker is en ook lekkerder dan de patatzaak. Frikandellen daarentegen, ze zijn wel lekker hoor maar het lekkere korstje mist vind ik, Viandellen zijn ook wel lekker maar niet als uit de frituur. Overigens zijn dit de frituurfrikandellen/viandellen, iemand tips?
Mora en andere merken hebben ook ovenfrikandellen. https://www.mora.nl/snacks/oven-airfryer-frikandellen

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 16-02-2021 20:36 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
voor zover ik weet is het enige verschil de kleur.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
ArthurMorgan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 06:26:
[...]

Is zeker niet waar. Ik ben van mening dat je echt verschil merkt tussen de cheapy merken en mora, zeker qua airfryer/oven snacks. Een paar keer een uitstapje gedaan naar andere merken maar terug gekomen van een koude kermis.

Alles van Kwekkeboom is ook om aan te raden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:30
Bij de Lidl hebben ze ook best veel snacks (paarse doosjes) die airfryer geschikt zijn. De frikandellen bevallen prima hier, alleen jammer dat ze alleen klein verpakkingen hebben (5stuks).

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:21:
Bij de Lidl hebben ze ook best veel snacks (paarse doosjes) die airfryer geschikt zijn. De frikandellen bevallen prima hier, alleen jammer dat ze alleen klein verpakkingen hebben (5stuks).
Ja wij stoppen bijna alles van de Lidl in de Aerofryer en het smaakt allemaal heerlijk!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Rikkie2021
Gisteren de Princess 182055 besteld, de komende dagen ga ik eens uittesten hoe die bevalt. Maar alleen al voor friet is er zoveel keuze , normale ovenfriet airfryer friet verse friet en natuurlijk nog verschillende merken. Ik ga ze allemaal uitproberen, of hebben jullie favorieten die je al kunt aanbevelen.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
[...]

Ze zijn iig bijna net zo vettig (qua wat je eet) als uit de friteuze:

3.8 gram (airfryer) tov 4.1 verzadigde vetten (friteuze).

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Bij kroketten is me opgevallen dat die niet meer wit blijven in de airfryer. Ook als je niet speciale oven/airfryer kroketten koopt. Ik denk dat die aangepast zijn aan airfryers, want in het begin van de airfryer kreeg je dan van die bleke kroketten (wel eetbaar, maar het zag er niet heel lekker uit).
Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:21:
De gewone kroketten van de Lidl gaan dus ook prima, en alles met mais (nuggets), frikandellen heb ik nooit geprobeerd maar ik zou het raar vinden als dit niet gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 25-02-2021 16:23 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rikkie2021 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:48:
Gisteren de Princess 182055 besteld, de komende dagen ga ik eens uittesten hoe die bevalt. Maar alleen al voor friet is er zoveel keuze , normale ovenfriet airfryer friet verse friet en natuurlijk nog verschillende merken. Ik ga ze allemaal uitproberen, of hebben jullie favorieten die je al kunt aanbevelen.
De echt dikke patat gebruik ik niet die wordt niet echt lekker inde airfryer vind ik. Ik hou het vooral bij de patat van de Lidl en dan die blauwe zakken en de Franse frites. De bereidingstijden zijn bij mij altijd flink korter dan op de zak staat aangegeven. Dat is even een kwestie van uitproberen aangezien het ook afhangt van de hoeveelheid die je in de airfryer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dubbelpost door internet hickup.

[ Voor 95% gewijzigd door sjaool op 26-02-2021 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Marc3l schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:06:
[...]

Gisteren voor het eerst een Ribeye van 500 gram, 200 graden, 10 minuten en +/- 10 minuten laten afkoelen in de Airfryer geprobeerd. Prima :9
Vandaag de andere 500 gram.
Gisteren een biefstukje gedaan, hoewel hij helemaal doorgebakken leek, was hij toch zeer sappig en mals.
Ga ik zeker nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lifeguard schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:57:
[...]

Gisteren een biefstukje gedaan, hoewel hij helemaal doorgebakken leek, was hij toch zeer sappig en mals.
Ga ik zeker nog een keer doen.
Hamburgers zijn ook lekker sappig (terwijl het vet er uit loopt). Het is bij ons de default manier om hamburgers te bakken geworden :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Marzman schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:38:
[...]

Hamburgers zijn ook lekker sappig (terwijl het vet er uit loopt). Het is bij ons de default manier om hamburgers te bakken geworden :)
Nice, hier zijn die - ik noem ze boomstammetjes - favoriet.
Gehaktstaven met peterselie aan de zijkanten. Die worden geweldig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 14:42
Klopt, die dingen zijn in de pan altijd een drama, maar uit de airfryer perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie2021
Ik ga vanavond eens paprika,s proberen uit de airfryer. Dat schijnt een succes te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Rikkie2021 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:42:
Ik ga vanavond eens paprika,s proberen uit de airfryer. Dat schijnt een succes te zijn
Zeker lekker. Welke vulling gebruik je? We hebben laatst nog een vegetarische variant gedaan met courgette, tomaat en kaas. Prima met wat gebakken krieltjes in schil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Laatst online: 10-10 13:54

Trebbors

Failure is no option!

Sinds vandaag de XXL van €200,- in gebruik.

De duurdere variant werd afgeraden omdat de sensoren vettig worden en uiteindelijk onbruikbaar.

Er is één ding waar ik me een beetje aan stoor.

De voorgeprogrammeerde presets. Snacks, Kip, Vis, Vlees en bakken. Waarbij bijvoorbeeld Snacks en Kip dezelfde geprogrammeerde temperatuur hebben van 180. Vis en Vlees 200 graden.

Waarom zoveel presets voor telkens dezelfde temperatuur instelling. De tijd moet je toch zelf alsnog instellen? Er vindt toch geen andere magic plaats afhankelijk van de gekozen preset?

[ Voor 27% gewijzigd door Trebbors op 27-02-2021 18:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Trebbors schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:31:

De duurdere variant werd afgeraden omdat de sensoren vettig worden en uiteindelijk onbruikbaar.

Er is één ding waar ik me een beetje aan stoor.

De voorgeprogrammeerde presets. Snacks, Kip, Vis, Vlees en bakken. Waarbij bijvoorbeeld Snacks en Kip dezelfde geprogrammeerde temperatuur hebben van 180. Vis en Vlees 200 graden.

Waarom zoveel presets voor telkens dezelfde temperatuur instelling. De tijd moet je toch zelf alsnog instellen? Er vindt toch geen andere magic plaats afhankelijk van de gekozen preset?
Inderdaad, die presets zien er leuk uit maar doen verder niks specifieks. Zelf ga ik tegenwoordig (na enig oefenen) altijd uit van het M programma. Gewoon Manual dus. Daar stel ik de temperatuur handmatig in en dus ook de tijd.
Philips had die leuke plaatjes gewoon weg kunnen laten. Marketing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
Trebbors schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:31:
Haha... die Philips weet ze wel bruin te bakken, ze worden steeds duurder :(
Hier een XXL van Princess voor €92,- :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie2021
Sensoren zijn inderdaad onzin en werken niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
HereIsTom schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:31:
[...]

Haha... die Philips weet ze wel bruin te bakken, ze worden steeds duurder :(
Hier een XXL van Princess voor €92,- :Y
Ik zweer echt bij de airfryers van Philips. Er komt echt geen Princess meuk, Inventum rotzooi of ander soort merken bij mij binnen. Beide merken (Princess & Inventum) geprobeerd maar man man man.. gauw weer terug naar m'n vertrouwde XL van Philips.

Patat (of friet voor de liefhebber), bakt in mijn ogen veel beter in de Philips airfryers. Snacks? Idem. Eigenlijk alles qua echte maaltijden doen het beter in de Philips in mijn ogen. Afbakbroodjes en dergelijken, dat is dan weer een ander verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
BBTM schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Ik zweer echt bij de airfryers van Philips. Er komt echt geen Princess meuk, Inventum rotzooi of ander soort merken bij mij binnen. Beide merken (Princess & Inventum) geprobeerd maar man man man.. gauw weer terug naar m'n vertrouwde XL van Philips.

Patat (of friet voor de liefhebber), bakt in mijn ogen veel beter in de Philips airfryers. Snacks? Idem. Eigenlijk alles qua echte maaltijden doen het beter in de Philips in mijn ogen. Afbakbroodjes en dergelijken, dat is dan weer een ander verhaal.
Echt onzin hoor, twee keer een dure Airfyer van Philips gehad die precies na de garantie kapot gingen, en coulance van Philips ho maar.
Nu al aantal jaar de Aerofryer van Princess en die werkt net zo goed of zelfs beter dan de Philips, alles bakt en braad er perfect in, zelfs afbakbroodjes en ook nog eens veel makkelijker schoon te maken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[...]

Ik ben na jaren Philips overgestapt naar princess. Werken echt prima. Enige is dat ik iets hogere temperaturen gebruik bij princess. 5 tot 10 graden hoger. Ik gebruik hem echt voor hem veel dingen broodjes, patat, kip, snacks en er zit qua smaak geen verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
[...]

Bakt beter?
Dat kan toch niet de techniek is hetzelfde en de kwaliteit van Philips is ook niet denderend.
Heb er al 2 gehad en deze is ook niet goed qua display.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBTM
HereIsTom schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:40:
[...]

Echt onzin hoor, twee keer een dure Airfyer van Philips gehad die precies na de garantie kapot gingen, en coulance van Philips ho maar.
Nu al aantal jaar de Aerofryer van Princess en die werkt net zo goed of zelfs beter dan de Philips, alles bakt en braad er perfect in, zelfs afbakbroodjes en ook nog eens veel makkelijker schoon te maken :Y
Gelukkig dat Princess wel goed bij jou in de smaak valt. Bij komt het merk mijn huis niet meer binnen |:(
Het makkelijker schoonmaken dat ligt toch echt aan de gebruiker zelf, de Philips Airfryer XL is meer dan prima schoon te maken mits je het bijhoudt.
Arjantje72 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 06:46:
[...]

Bakt beter?
Dat kan toch niet de techniek is hetzelfde en de kwaliteit van Philips is ook niet denderend.
Heb er al 2 gehad en deze is ook niet goed qua display.
Toch komt letterlijk alles dat ik uit een Philips airfryer haal, er beter uit dan uit een Princess. Zelfs als ik de hoeveelheden aanpas na gelang inhoud van het mandje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
BBTM schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:32:
[...]

Gelukkig dat Princess wel goed bij jou in de smaak valt. Bij komt het merk mijn huis niet meer binnen |:(
Het makkelijker schoonmaken dat ligt toch echt aan de gebruiker zelf, de Philips Airfryer XL is meer dan prima schoon te maken mits je het bijhoudt.

[...]

Toch komt letterlijk alles dat ik uit een Philips airfryer haal, er beter uit dan uit een Princess. Zelfs als ik de hoeveelheden aanpas na gelang inhoud van het mandje.
Je praat echt onzin, ten eerste komt het niet beter uit de Philips dan uit de Princess en het schoonmaken ligt niet aan de gebruiker!
Hierbij kun je zien dat je de Princess helemaal niet hebt gehad, want iedereen die een Philips heeft gehad en nu een Princess heeft kan verklaren dat de Princess veel makkelijker schoon te maken is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
HereIsTom schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Je praat echt onzin, ten eerste komt het niet beter uit de Philips dan uit de Princess en het schoonmaken ligt niet aan de gebruiker!
Hierbij kun je zien dat je de Princess helemaal niet hebt gehad, want iedereen die een Philips heeft gehad en nu een Princess heeft kan verklaren dat de Princess veel makkelijker schoon te maken is!
Oké, fijn dat jij kunt zien wat ik in huis gehad heb en wat niet. :+

edit:

Na onderstaande comment, lijkt mij meer dan prima. Er uit komen gaan we toch niet omdat we elkaars mening niet kunnen veranderen.

[ Voor 11% gewijzigd door BBTM op 28-02-2021 10:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Kunnen we misschien verder praten over het airfryeren zelf in plaats van een Philips lets make things better versus Only Sony? O nee dat waren jaren geleden de marketing kreten >:)

Feit is dat ieder een eigen voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Erwin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:53:
[...]

Waren een lange tijd fan maar inmiddels meerdere zakken met "gore" frietjes gehad, afwijkende kleur, smaak, structuur. Ook bij verschillende winkels aangeschaft maar kwam het telkens weer tegen. Erg jammer want heb er van genoten!!
Hebben meer mensen deze ervaring? Wilde ze gaan proberen althans kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie2021
Ah huismerk is prima naar ook Lidl dunne ovenfrierjes zijn heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 11:01

Bluebe

Roar

Wij hebben een Philips XXL, heel tevreden over. Dit is dan weer een "extra apparaat" dat je in huis hebt waar ik echt wel de waarde van in zie want je kan er erg veel mee. Mijn ouders hebben een princess en die zijn daar ook erg tevreden over dus onder streep maakt het volgens mij niet zoveel uit welke je hebt. Ik vind de philips airfryer wel echt een onding om schoon te houden. Misschien komt dat ook wel omdat ik niet na elk gebruik schoonmaak maar gewoon 1 keer in de zoveel tijd.

Hier wordt hij voornamelijk gebruikt voor friet, aardappelkroketjes, aardappeltoefjes en snacks als frikandellen, kroketten of kipcorns. Ik vind de AH friet prima te doen, we hadden een tijdje zelfs een variant die maar 6 minuten hoefde dus dan ging het helemaal lekker snel. Voor de rest gaan er voornamelijk normale snacks in want dat gaat prima en is een stuk voordeliger dan de specifieke oven/airfryer branded producten. Voor kroketten halen we wel oven/airfryer kroketten want ziet er van de buitenkant een stuk beter uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
@Bluebe Dat schoonmaken ligt niet aan jou hoor, de Philips is gewoon lastig schoon te maken.
De Princess is juist heel makkelijk schoonmaken, doen wij ook maar 1 keer in de zoveel tijd.
Als we eens sopje hebben even wat sop in de pan, met de borstel erdoor en klaar, mand even in het sop, borstel erover en klaar :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hier een Philips. Tot nu toe goed schoon te houden. Na gebruik zetten we de mand gelijk even in een bakje sop. Daarna is het alleen afspoelen en klaar ben je. Tip heb ik hier uit het forum gehaald :)

[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-03-2021 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe is jullie ervaring met de Pizza Kit ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikkie2021
Pizza kun je het beste in de oven bakken op een zo hoog mogelijke temperatuur. En eigenlijk het beste om de bodem even voor te bakken en pas daarna te beleggen met saus etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Christiano007 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:08:
Hoe is jullie ervaring met de Pizza Kit ?
Leuk voor kant en klaar pizza's, maar de laatste tijd maken we zelf pizza's en dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie2021
Het beste is een speciale Pizza oven die ik heb en tot meer dan 400 graden kan. Dat haal je niet in een airfryer of gewone oven. Deeg uit Pizza kit is best goed trouwens vergelijkbaar met wat je zelf maakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 15:47

Nikeo

Jawelles

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:40:
Hier een Philips. Tot nu toe goed schoon te houden. Na gebruik zetten we de mand gelijk even in een bakje sop. Daarna is het alleen afspoelen en klaar ben je. Tip heb ik hier uit het forum gehaald :)
Ooit vlees in bereid? Haal het mandje er eens uit en kijk eens naar boven, naar het verwarmingselement. Niet schoon te krijgen helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Nikeo schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:28:
[...]

Ooit vlees in bereid? Haal het mandje er eens uit en kijk eens naar boven, naar het verwarmingselement. Niet schoon te krijgen helaas.
Dat niet, maar in dit topic gaat het vooral over een moeilijk te reinigen mandje. Dit ervaar ik anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 15:47

Nikeo

Jawelles

Mandje is prima idd, met de xxl nooit een probleem gehad. Ook niet met vlees op het roostertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Laatst online: 22:41
Wie heeft er ook problemen met de lade van de Philips Avance? Bij ons vallen er kogeltjes onderuit en gaat de lade slechter open/dicht. Garantie is natuurlijk al lang verstreken.. dus ik vraag me vooral af of iemand hier een Tweakerswaardige oplossing voor heeft gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Barleone op 15-03-2021 10:42 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Barleone schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:42:
Wie heeft er ook problemen met de lade van de Philips Avance? Bij ons vallen er kogeltjes onderuit en gaat de lade slechter open/dicht. Garantie is natuurlijk al lang verstreken.. dus ik vraag me vooral af of iemand hier een Tweakerswaardige oplossing voor heeft gevonden.
Het schijnt wel iets te zijn wat vaker voorkomt. Misschien kun je Philips eens bellen?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deakers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 15:08
Barleone schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:42:
dit was mijn niet tweakerswaardige oplossing :
Article/part Description: 3403603511
Philips Airfryer HD 9240/90 Avance Collection Front Zwart (vervanging front/rail )
kostte mij 37,85 (afhalen bij lokale repair shop )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

ik heb de airfryer van MIUI besteld ter toekomstige vervanging van mijn philips xl. het vet lekt onderuit van de airfryer nu, na meerdere porties kippenvleugels. kan het ook niet goed schoonmaken... lijkt me niet echt brandveilig zo

die van MIUI vind ik wat beter uitzien dan een princess. 85 euro is ook prima.
enige ndeel is weer die touch knoppen. mijn vorige philips ging daar dus ook de faut in (daarom vervangen door een xl met analoge knoppen)

Afbeeldingslocatie: https://ae04.alicdn.com/kf/Hcd37151721b64dddab939ccb5fcb3fffU.jpg
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/H1c47d7ad4cf64a4495c985718366873eJ.gif

[ Voor 34% gewijzigd door kmf op 16-03-2021 11:36 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ArthurMorgan schreef op zondag 28 februari 2021 @ 06:29:
[...]

Ik ben na jaren Philips overgestapt naar princess. Werken echt prima. Enige is dat ik iets hogere temperaturen gebruik bij princess. 5 tot 10 graden hoger. Ik gebruik hem echt voor hem veel dingen broodjes, patat, kip, snacks en er zit qua smaak geen verschil tussen.
Hier recentelijk een XXL van Philips aangeschaft ter vervanging van een Princess XXL. Princess deed het prima, maar frieten die eigenlijk 10 minuten moeten bakken deed die Princess 16 minuten over, en dan om de paar minuten even schudden want ja anders was de helft alsnog niet gaar.

Ik kan niet zeggen dat ik er geen verschil tussen vind zitten, bij de Philips gooi ik een zak friet erin, en na de tijd die op de zak staat zonder te schudden of wat ook is het gewoon goed en krokant gebakken. Broodjes bakken wij bijkans iedere dag af, en in de Princess lieten we hem altijd eerst voorverwarmen alvorens de broodjes erin te doen (2 minuten of zo) en dan nog 6 minuten de broodjes erin. Nu is het Airfryer aan, broodjes direct erin, en de timer op 5 minuten.

Overigens over het algemeen heel blij met het principe Airfryen, sommige snacks heb ik liever uit dat ding dan een friteuse (kroketten, frikandellen).

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie2021
Philips heeft iets meer vermogen en betere luchtcirculatie waardoor alles net wat sneller gaat en opschudden minder nodig is maar verder is Princess een prima apparaat met goede resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Vreemd, hier is juist de Princess een stuk sneller en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie2021
HereIsTom schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:14:
Vreemd, hier is juist de Princess een stuk sneller en beter.
Welke Philips heb je dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Wij hadden de Philips XXL en hebben nu de Princess XXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Heeft iemand ervaring/tips welke accessoires de beste koop zijn op aliexpress voor de Philips XXL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:17
Ik overweeg de bakaccessoire te kopen, maar ik lees dat hij best een beetje klein is voor de XXL.
https://www.blokker.nl/ph...-hd9952%2F00/1813655.html

Vandaag een schaaltje gebruikt was we hier hadden liggen. Die past, maar is wat klein. Heeft iemand wellicht een goed passende ovenschaal?
Ik kwam nu op deze uit:
https://www.amazon.nl/dp/...0XR1?_encoding=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Die accessoires zij relatief klein om een heel simpele reden.
De hete lucht moet er om heen kunnen!!!!!

Heb hier zelf een setje met 6 units voor iets van 50 Euro en gebruik het bijna elke dag.

Dus niet bang zijn gewoon kopen. Het breidt de mogelijkheden enorm uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

De Aldi heeft nu een vrij interessante in de winkel: https://www.aldi.nl/aanbi...-2000970-1-0.article.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yd2pzCC3lIOE5M-VEiu8M8lnmE0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/shuxrDZgwE0maOTEPr0d2Vq2.png?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door Erasmo op 18-04-2021 21:45 ]

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Daar zie ik toch wel een paar beperkingen.
Het lijkt alsof er een roterend mandje in zit. Op zich een slim idee als je friet wilt bakken.
Hoe ga je daar bijvoorbeeld kippen drumsticks in bereiden.
Of been ham.
Laat staan karbonade of biefstuk.

Ik vraag maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06:10
AvK schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:54:
Daar zie ik toch wel een paar beperkingen.
Het lijkt alsof er een roterend mandje in zit. Op zich een slim idee als je friet wilt bakken.
Hoe ga je daar bijvoorbeeld kippen drumsticks in bereiden.
Of been ham.
Laat staan karbonade of biefstuk.

Ik vraag maar.
Waarom zou je die drumsticks niet gewoon in dat "mandje" kunnen stoppen?

Voor de rest zitten er ook gewoon 2 normale roosters bij.

Volgens mij is het gewoon dit ding, of een kopie.

[ Voor 20% gewijzigd door WEBGAMING op 18-04-2021 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dikke kans dat het een white label is.

Als er een spies bij zit kun je er perfect een braadkip mee maken.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat deurtje en dat ronddraaien ziet er wel leuk uit. Ik vraag me wel af of het niet moeilijker schoon te maken is.

Misschien eens wat reviews opzoeken van dat ding.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06:10
Marzman schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:12:
Dat deurtje en dat ronddraaien ziet er wel leuk uit. Ik vraag me wel af of het niet moeilijker schoon te maken is.

Misschien eens wat reviews opzoeken van dat ding.
Moeilijker als zo'n losse bak, deze moet je gewoon schoonmaken als oventje. Wat minder makkelijk, maar ook geen drama lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Laatst online: 22:41
Deakers schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:26:
[...]

dit was mijn niet tweakerswaardige oplossing :
Article/part Description: 3403603511
Philips Airfryer HD 9240/90 Avance Collection Front Zwart (vervanging front/rail )
kostte mij 37,85 (afhalen bij lokale repair shop )
Dit triggert mij (vooral door de prijs) om te zoeken naar een paartje nieuwe ladegeleiders :)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn eigen normale friteuse loopt op zijn laatste benen, het mandje kan ik al niet meer gebruiken en dus blijft er ook veel meer klein grut in achter. Ik wil daarom gaan kijken naar een airfryer. Ik heb maar een kleine portemonnee dus zou het liefst onder de 100 à 120 euro houden. Wordt het meer en is dat werkelijjk de investering waard (bijv. gezonder of lagere stroomkosten en daardoor besparen) dan ga ik ervoor sparen.

Ik heb goede dingen gelezen over zowel Tefal, Princess en Philips.

Ik woon de helft vd week alleen, de andere helft met mijn 7-jarige dochter. Snacks en frietjes lusten we graag, maar we eten geen kilo's elke week.
Ik heb een fijne combimagnetron, maar als het handiger of bijv. qua stroom goedkoper is om broodjes, muffins en vis in de airfryer te doen, wil ik dat wel graag kunnen doen
Als ik een keer gasten heb, bijv broer met vrouw en kinderen, zou het fijn zijn als hij ook praktisch werkt en niet iedere ronde opnieuw 20 minuten duurt
Ik schat dat de XL-versie voor ons groot genoeg is. Zit daar nog een beetje rek in voor wanneer je met een tweede volwassene erbij eet?
Welke accessoires heb je nu echt nodig, en wat is vooral keukenkastvulling?
En wat is nu de beste "air"-techniek?

Ik had gezien: de Airfryer die afgelopen week bij de Lidl was; de 182055 van Princiess; een heleboel Philips 92xx-modellen en van Tefal de Easy Fry XXL EY701D. Dit zijn echter modellen die ik geadviseerd heb gekregen of zelf op vage frituurblogjes tegenkwam. Geen idee of ze bij mijn situatie passen en goed zijn.

Zou iemand mij op weg willen helpen?
Ik wilde nog bij de Consumentenbond kijken, die hebben meestal fijne witgoedtesten, maar de test zit achter een abo-slotje. Voordat ik daar een 7-dagen-proefperiode gebruik wil ik eerst wat meer weten waar ik naar moet kijken.

Ik heb bij Coolblue, bijv deze vergelijking gemaakt https://www.coolblue.nl/v...7822/788508/881906/878384

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 01-06-2021 23:27 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@Jorgen Mijn advies, de Princess 182051, hebben wij ook, perfect apparaat!

https://www.bol.com/nl/p/...riteuse/9200000092709993/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@HereIsTom Is het enige verschil met de 182050 het grillrooster? Dat is dan nog best een dure accessoire...Of zie ik iets over het hoofd?

Bij Princess zie ik ook zo weinig verschillen (wel 2 dezelfde 182050's maar met een iets ander productnummer)

https://www.princesshome.eu/nl-nl/productcompare/details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@Jorgen Helaas is de 182050 overal uitverkocht, alleen die met het grill rooster bij Bol is nog te verkrijgen als je niet te lang wacht.
Waarschijnlijk komt dit model niet meer doordat er nu duurdere nieuwe modellen op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@HereIsTom Aha. Dankjewel voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn er nog andere aanraders voor mijn gebruiksscenario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raolte
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-09 15:25
Youri1986 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:09:
Heeft iemand ervaring/tips welke accessoires de beste koop zijn op aliexpress voor de Philips XXL ?
Aan het spat deksel heb ik mooi mijn vinger verbrand 😠

Dat ding was er met de bijgeleverde tang er niet uit te krijgen , die tang past niet
En is te flexibel aan de voorkant

Ook deze reactie op de philips website gereageerd maar die wordt mooi niet geplaatst.

Voor die hoge prijs had ik wel een goede constructie verwacht, dit vind ik het grootste minpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Raolte schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:35:
[...]

Dat ding was er met de bijgeleverde tang er niet uit te krijgen , die tang past niet

Ook deze reactie op de phillips website gereageerd maar die wordt mooi niet geplaatst.

Voor die hoge prijs had ik wel een goede constructie verwacht, dit vind ik het grootste minpunt
Spat deksel?
Wat bedoel je precies?
Ik heb de Phillips XL al jaren en nooit mijn vingers verbrand, de buitenkant is altijd koel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Raolte schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:35:
[...]

Ook deze reactie op de phillips website gereageerd maar die wordt mooi niet geplaatst.

Ehmm, jij steekt je handen in een gloeiend hete oven en vind het dan vreemd dat je je vinger verbrandt?
En dan ga je klagen bij Philips en dan vind je het vreemd dat je geen reactie krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
AvK schreef op zondag 6 juni 2021 @ 00:14:
[...]

Ehmm, jij steekt je handen in een gloeiend hete oven en vind het dan vreemd dat je je vinger verbrandt?
En dan ga je klagen bij Philips en dan vind je het vreemd dat je geen reactie krijgt?
Ik snap er ook niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AvK schreef op zondag 6 juni 2021 @ 00:14:
[...]

Over een aliexpres tang die niet past :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raolte
Het spatdeksel , behoort bij de accesoire lichte snack set en is een accessoire van philips zelf .

Die moet je er later afhalen maar dat is met de bijgeleverde tang onmogelijk

Wie niet weet wat het is zou ik zeggen google maar eens .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 08:26
Raolte schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:05:
Het spatdeksel , behoort bij de accesoire lichte snack set en is een accessoire van phillips zelf .

Die moet je er later afhalen maar dat is met de bijgeleverde tang onmogelijk

Wie niet weet wat het is zou ik zeggen google maar eens .
Ik neem aan dat je deze dan bedoeld.
Ik heb hem zelf niet maar ik zou zeggen dat die tang er ook niet voor bedoeld is. Die er voor om de snacks eruit te halen lijkt mij.
Die deksel zou ik er dan uithalen met een ovenhandschoen of met iets anders wat ik onder die handgrepen kan steken. Misschien dat zelfs een vork al werkt.

Edit: meteen maar even de link erbij zetten daar staan ook bij waarvoor de deksel en tang voor dienen ;-)
Klik naar de site

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KgYiVUIBg7WYf0wrS1MQ0gzQ0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e7Tui34X72kqsLueIEwmpZ9Y.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Ad de Jong op 06-06-2021 12:33 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raolte
Ad de Jong schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:30:
[...]

Ik neem aan dat je deze dan bedoeld.
Ik heb hem zelf niet maar ik zou zeggen dat die tang er ook niet voor bedoeld is. Die er voor om de snacks eruit te halen lijkt mij.
Die deksel zou ik er dan uithalen met een ovenhandschoen of met iets anders wat ik onder die handgrepen kan steken. Misschien dat zelfs een vork al werkt.

Edit: meteen maar even de link erbij zetten daar staan ook bij waarvoor de deksel en tang voor dienen ;-)
Klik naar de site

[Afbeelding]
Ja het is dat ding.
Ik kan je vertellen dat een ovenhandschoen niet werkt die is te dik

Een vork werkt ook niet dan schuift hij over de vork nog tegen je vinger aan

In de tekst van voorgaande link wordt eveneens gemeld dat het uithalen van dat ding een gepriegel is.
Dat is al zo wanneer dat spatscherm koud is maar bij gebruik wordt dat ding net zo heet als de grill

Ook is het wel jammer dat wanneer je een kritische opmerking als review wilt plaatsen deze gewoon niet door Philips wordt geplaatst.

Ik vind het een gevaarlijk Philips onwaardig ontwerp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Raolte schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:58:
[...]

Ja het is dat ding.
Ik kan je vertellen dat een ovenhandschoen niet werkt die is te dik

Een vork werkt ook niet dan schuift hij over de vork nog tegen je vinger aan

In de tekst van voorgaande link wordt eveneens gemeld dat het uithalen van dat ding een gepriegel is.
Dat is al zo wanneer dat spatscherm koud is maar bij gebruik wordt dat ding net zo heet als de grill

Ook is het wel jammer dat wanneer je een kritische opmerking als review wilt plaatsen deze gewoon niet door Philips wordt geplaatst.

Ik vind het een gevaarlijk Philips onwaardig ontwerp !
Jeetje, overdrijf je niet een heel klein beetje?
Het gaat niet om het spat dekseltje.
Het gaat niet om het tangetje.

Het gaat erom dat JIJ je hand in een gloeiend hete oven steekt en dan klaagt dat je je vinger hebt gebrand.
Daar heeft Philips helemaal niks mee te maken. Dat doe je immers zelf. Je mist het punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
AvK schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:12:
[...]

Jeetje, overdrijf je niet een heel klein beetje?
Het gaat niet om het spat dekseltje.
Het gaat niet om het tangetje.

Het gaat erom dat JIJ je hand in een gloeiend hete oven steekt en dan klaagt dat je je vinger hebt gebrand.
Daar heeft Philips helemaal niks mee te maken. Dat doe je immers zelf. Je mist het punt.
Waarschijnlijk was ie nog van slag omdat ie z'n hondje net daarvoor in de magnetron had proberen te drogen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb ook een spatdeksel. Ik vind het ontwerp niet super omdat het nou niet heel mooi aansluit. Maar eruit halen deed ik altijd met een vork of een 4 dubbele theedoek. Nooit een probleem mee gehad. Zolang de vork geen helling naar beneden naar mijn hand maakt zou ik niet weten hoe hij daar naartoe zou moeten glijden. Vork rechthouden zodat het deksel in het holle gedeelte van de vork blijft.

/captain obvious out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ik gebruik trouwens een op maat geknipte bbq mat als spatdeksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Amazon heeft de Philips 9252/90 voor € 92 vandaag op Prime Day op de Duitse Amazon, of voor € 76 op de Nederlandse Amazon https://www.amazon.nl/PHI...ps-Airfryer/dp/B08D9HYZMS

https://www.amazon.nl/dp/B08D9HYZMS/

Lijkt me een goede deal voor een fijne airfryer? Of beter niet doen?

[ Voor 28% gewijzigd door Jorgen op 22-06-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@Jorgen Deze is een stuk groter en nog goedkoper ook;

https://www.amazon.nl/Pri...mily-Fryer/dp/B0741D7LRD/

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste