Ik heb voor de blokker XXL gekozen. Vond het prijsverschil met de philips best veel en las veel positieve reviews.
Direct gebruikt! "Verse" frietjes van de jumbo hebben nog nooit zo lekker gesmaakt! Veel krokanter dan in de oven en geen verbrande stukjes. Wel moet ik zeggen dat ik veel vaker "schud" dan in de oven, maar het is ook veel makkelijker om dit met een airfryer te doen. Bij zo een grote oven ben ik toch vaak te lui om hem open te doen en alles te schudden.
Ook aviko super crunch geprobeerd. En Wow, echt super lekker. Dit was de franse frietjes variant , en heb nog nooit zulke lekkere franse frietjes gegeten.
Binnenkort zelfgemaakte frietjes uit proberen. Heeft iemand nog aanbevelingen voor friet in de airfryer?
Verder frikandellen geprobeerd van de jumbo, 20 stuks voor 2.96 euro als ik het goed heb. Er staat niet dat het in de airfryer kan, toch maar geprobeerd. 1 ingesmeerd met olie en 1 niet. Beide resultaten waren super goed! Ze waren wel beide open gebarsten , wellicht te lang erin gedaan?
Kroket van mora geprobeerd die airfryer proof hoort te zijn. Toch wel wat minder dan een gefrituurde kroket imo . Ben geen enorme kroketten eten dus ik kan er goed mee leven.
Vooralsnog dus alleen wat patat en snacks geprobeerd, omdat het makkelijk is om deze er even snel in te gooien. Ben benieuwd hoe koekjes of een taart zal lukken

.
Tot dusver zeker tevreden met de blokker XXL.