Ik hoef niet een al te grote (dan pak ik de oven wel) omdat ik naar het verbruik per kwartier moet kijken (Belgie, capaciteitstarief wordt anders hoger). Jammer dat dit nog niet makkelijk terug te vinden is voor dit soort toestellen (er staan dan ook vaak andere toestellen aan dus er moet ook wat marge zijn).Bokkie schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:41:
[...]
Dit dus, wij zijn ook met 2 personen thuis maar hebben gewoon de XXL genomen![]()
Makkelijk als er ook visite is, en groot genoeg om makkelijk andere dingen toch klaar te maken die anders net niet zouden passen.
Met die bak inzet bijv dingen zoals taart/cake brood etc.
Mijn huidige airfryer is een noname toestel wat eigenlijk wel aan vervanging toe is en mijn ouders ooit gekozen hadden voor op de camping (niet deze, maar een andere van hetzelfde model, daar heb je vaak ook minder stroom). Alleen de bak is wel versleten (de buitenbak, de binnenbak hebben we niet eens meer). We hebben er een roostertje in staaan en als ik er veel in leg dan leg ik er wat aluminiumfolie onder. Het werkt eigenlijk prima.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.