Ik wil wel hoor, woon bij Schagen in de buurt. Stuur me maar een DMbrainovic schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:16:
Wist helemaal niet dat we hier ook een golftopic hadden!
Een jaar of 6 geleden heb ik mijn HCP54 (toen nog GVB) gehaald. Tussendoor eigenlijk nooit meer echt opgepakt, maar deze zomer wel. Heb een aantal vrienden flink enthousiast weten te maken en ben het gelukkig zelf nog niet verleerd.
Het enige waar ik tegenaan loop is dat die vrienden nog niet hun HCP54 hebben. Dat betekent dus dat we eigenlijk altijd naar een openbare baan (Spaarnwoude) gaan. En dat ik niet met een van hun samen een scorekaart kan lopen.
Daarom de vraag of er misschien mensen zijn hier die het leuk vinden om dat een keer te doen? Ik kom zelf uit de regio Amsterdam.
Ja, wanneer gaan wij weer eens?Glashelder schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:35:
[...]
Altijd leuk. Toevallig loop ik zelf elke week op Spaarnwoude
Als je nog een keer wilt, mijn DM weet je wel te vindenBM schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:55:
Toevallig iemand hier die zin heeft om morgen(middag) een rondje te lopen ergens rondom... Rotterdam (straal 50km). Met een volslagen amateur, dat is dan wel de catch
Ik heb een V4, maar zou een oudere Tournament 1600 adviseren. Gewoon 2e hands, scheelt flink. Staan prima op eBayCasGas schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:43:
Iemand hier trouwens ervaring met rangefinders? Zelf een keer geprobeerd met mijn apple watch, maar dat is mij echt niks waard.
Meeste mensen waar ik mee golf hebben een Bushnell Tour V3, maar die heeft volgens mij geen functie dat je kan locken op de vlag, zoiets zoek ik wel. Iemand suggesties?
Die V4 kocht ik omdat mijn 1600 stuk ging en ik twee dagen later competitie moest spelen ermee. Maar ik vind hem minder fijn dan de 1600..
[ Voor 43% gewijzigd door Floor-is op 07-10-2017 11:55 ]
Bericht hierboven