Ben je altijd zo snel met je oordeel? 👎Erazzzer schreef op zondag 11 januari 2026 @ 16:23:
[...]
Een 14 way divider draagtas, wat een onzin
Hier een Titleist Hybrid 14 StaDry golftas (Zwart/grijs/rood). Gebruik hem niet alleen als standbag, maar ook als cartbag. In het verleden ook Sun Mountain als standbag gehad, daar was ik ook erg tevreden over - maar zijn net wat prijziger.
Ga vooral eens kijken bij de jumbogolfwereld of bij een golfshop, die hebben vaak best wat leuke modellen staan. Het loont soms om de tas te bestellen in het buitenland, bijvoorbeeld Clubhousegolf (UK) of iets als Dormy / Nordica Golf.
Ga vooral eens kijken bij de jumbogolfwereld of bij een golfshop, die hebben vaak best wat leuke modellen staan. Het loont soms om de tas te bestellen in het buitenland, bijvoorbeeld Clubhousegolf (UK) of iets als Dormy / Nordica Golf.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ik heb er geen oordeel over, maat ik ga zelf zeker niet lopen sjouwen met een draagtas met 14 stokken er in, en zoveel andere 'troep' die er in de opbergruimte past.Jeetwee schreef op zondag 11 januari 2026 @ 14:13:
Voor mij de combi van 1) waterdicht, 2) aantal stokkenvakken (14) en 3) opbergruimte. En de tas moet een goede draagband hebben. Ik kom dan uit bij een H2NO-tas van SunMountain. Die zet ik dan ook op de kar als het wel kan.
En een mooie kleur-combi 😆.
Ik ga na wat ik door de baan meestal gebruik, en dat moet er in passen, en wanneer het niet nodig is, blijft die zooi thuis of in de auto.
Waterdicht kan leuk zijn, maar houdt ook in dat water in je tas er voorlopig niet (makkelijk) uitkomt.
It is what it is.If you can't change it, deal with it!
Heel herkenbaar, dat is ook mijn filosofie. Daarom heb ik zo een grote draagtas nodigPeter-036 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 17:43:
[...]
Ik heb er geen oordeel over, maat ik ga zelf zeker niet lopen sjouwen met een draagtas met 14 stokken er in, en zoveel andere 'troep' die er in de opbergruimte past.
Ik ga na wat ik door de baan meestal gebruik, en dat moet er in passen, en wanneer het niet nodig is, blijft die zooi thuis of in de auto.
Alleen als het erg obvious is.
Daarnaast, hij vraagt om een alternatief naast zijn cartbag, dan is een hybrid absoluut niet hetgeen wat hij nodig heeft.
Je wilt een standbag puur voor het dragen, kijk naar gewicht.Tweetty schreef op zondag 11 januari 2026 @ 13:06:
Maar hoe maak je nu een keuze uit het gigantische aanbod?
Speel je in regen? Kies een waterdichte.
Wat is je budget? Laag, Decathlon heeft serieus goede tassen voor weinig geld. Hoog, ga voor een merk wat specifiek tassen maakt. Bigmax, Sun Mountain, Ogio oid.
En een hele foute keuze kun je niet maken, de meeste tassen zijn gewoon goed. Behalve een 14 divider dat is fout