Het grote Golfsport topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:33
mitchelmusters schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:56:
@joopvossen

Ik wil best een keer met je meelopen op de Peelse Golf.
Die baan ligt een kleine 40 minuten bij mij vandaan en heb daar al vaker gespeeld.
Zal de komende tijd wel alleen weekenden.
DM me maar met een voorstel voor een dag, of join onze whatsapp community door Hammetje of Berndgeurts een bericht te sturen dan kunnen zij je toevoegen.
Daar hebben we ook een kanaal om makkelijk golfafspraken te maken.
Heb ik nog nooit gespeeld, dus ik ga graag ook eens mee ;-).
Voor mij geldt hetzelfde - bij voorkeur ergens in een weekend.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-04 14:53

Jentae

Houdt van aglets.

Ook maar eens gestart met het mooie spel golf!
Baanpermissie een paar jaar geleden gehaald met een weekendcursus, maar er vervolgens nooit wat mee gedaan.

Nu aangemeld bij Burggolf om op de Par-3 banen eens wat oefening te krijgen en toe te werken naar HCP54/GVB. Tweedehands golfset en karretje gekocht, golfschoenen (sneakers werden toch wel wat nat in dit regenachtige seizoen).

Zijn er nog andere dingen die ik kan doen om snel naar HCP54 te werken behalve golflessen te nemen? :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
Jentae schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:09:
Baanpermissie een paar jaar geleden gehaald met een weekendcursus, maar er vervolgens nooit wat mee gedaan.

Nu aangemeld bij Burggolf om op de Par-3 banen eens wat oefening te krijgen en toe te werken naar HCP54/GVB. Tweedehands golfset en karretje gekocht, golfschoenen (sneakers werden toch wel wat nat in dit regenachtige seizoen).

Zijn er nog andere dingen die ik kan doen om snel naar HCP54 te werken behalve golflessen te nemen? :)
Lekker bezig! Naast golflessen; veel oefenen. Inderdaad, lekker de Par 3 op, maar ook oefenen op de range en de oefengreens. Putten, chippen, pitchen - en natuurlijk fullswing ijzers. Qua golflessen zou je ook kunnen overwegen om je aan te melden voor groeps/thema lessen, dan leer je ook andere beginners kennen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeetwee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 14:24
Jentae schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:09:
Jazeker, als je er voor open staat gelijk een sprongetje te maken naar iets wat velen pas later doen of soms helemaal niet: coursemanangement hoe je de baan wil spelen. Bijv. een Par5 van 480 meter voor HCP54 = 8 slagen. Dus 480 meter / 5 a 6 slagen van 90 a 100 meter meter en 2 puts. Als je comfy bent met een hybride op de afslag en ijzer 9-8 of 7 in de baan red je dat makkelijk. Probeer nu al te leren denken in persoonlijke pars in plaats van de par van de hole te willen halen. Dan maak je het jezelf zoveel makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:46

bert pit

asdasd

Ik heb me de Shotscope V5 golfhorloge alvast voor Sinterklaas gegeven 8) Ik zat er al een tijd met een schuin oog naar te kijken en 40 euro Black Friday korting was mooi meegenomen.

Toen de V3 uitkwam een jaar of 5 geleden heb ik die gekocht. Echt een horloge met een onverslaanbare prijs kwaliteit verhouding. Je schroeft de tags op je clubs, leert ze in en vanaf dat moment registreert het horloge alle slagen en afstanden per club. Daarna weet je dus hoe ver je echt slaat, wat je afwijkingen zijn etc.

Voor geïnteresseerden zit er een overload aan statistieken in die je op je smartphone kunt aflezen. Smartphone hoeft nooit in de buurt te zijn, behalve als je de data wil overhevelen vanuit je horloge. Dat kan direct of weken later.

De reden dat ik naar de V5 over wilde stappen: ik heb het visuele geheugen van een schilpad. Op dit horloge word de layout van de baan met bunkers etc grafisch weergegeven, dat gaat me dus echt helpen op onbekende banen.

Bovendien kun je ook de afstand tot doglegs zien, waardoor je de juiste club kunt pakken om niet aan het einde in de struiken te belanden of je shot juist te kort houdt. Ik heb eerst gedacht aan een kijkertje, maar vind dat toch teveel gedoe. En bovendien spreekt die baanlayout mij erg aan.

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, gas sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeetwee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 14:24
Ja, de Shotscope is een mooi ding. Ik heb hier trouwens nog een Shot Scope H4 GPS met tags liggen. In combinatie met je telefoon doet die hetzelfde, maar minder luxe in het gebruik. Iemand interesse om over te nemen? Stuur maar een DM.

• Yogio
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 19-12-2024

Yogio

Yogia!

Wie heeft er goede tips op in de winter te oefenen zonder op de driving range te staan?

Zijn er bepaalde fysieke oefeningen die men kan doen om kracht en souplesse te onderhouden?

Yogi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FJ Cruiser
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-05 08:42

FJ Cruiser

Sand Ladder

Hallo allemaal,

Ik ben mij eens gaan verdiepen in indoor golf simulators. Op youtube veel filmpjes maar waarvan ik de helft als reclame verdenk. Toch zijn er wat interessante nieuwkomers.

Het plan is om een net in een lege kamer te plaatsen met een launch monitor (LM) ervoor en een TV achter de LM. Op dit moment heb ik geen plannen voor een groot impact scherm met projector. Dat is iets voor de volgende uitbreiding. Ik denk dat GSPro de beste software biedt. Garmins eigen software is uitgebreid maar mist bijvoorbeeld spelen met vrienden.

Ik zie op dit moment twee set ups voor mijn indoor golf baan:

1. Garmin R50 Launch Monitor met een televisie ernaast om niet steeds op een klein schermpje to hoeven kijken.

2. De Square Golf luanch monitor met een gaming PC en dezelfde televisie ernaast.

De Garmin kost EUR 5000,- (!) terwijl de Square Golf LM EUR 850,- kost. Het verschil zit in de hoeveelheid camera's maar ook door Garmin's eigen software (denk ik).

Als je voor de SG LM nog een gaming PC meerekent van EUR 1000, ben je nog steeds EUR 3.150 goedkoper uit. Dat is toch wel heel erg veel voor wat nauwkeuriger baldata.

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met indoor golf set ups?

"Some people eat to live, others live to eat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltpas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-05 14:33
FJ Cruiser schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:05:
Hallo allemaal,

Ik ben mij eens gaan verdiepen in indoor golf simulators. Op youtube veel filmpjes maar waarvan ik de helft als reclame verdenk. Toch zijn er wat interessante nieuwkomers.

Het plan is om een net in een lege kamer te plaatsen met een launch monitor (LM) ervoor en een TV achter de LM. Op dit moment heb ik geen plannen voor een groot impact scherm met projector. Dat is iets voor de volgende uitbreiding. Ik denk dat GSPro de beste software biedt. Garmins eigen software is uitgebreid maar mist bijvoorbeeld spelen met vrienden.

1. Garmin R50 Launch Monitor met een televisie ernaast om niet steeds op een klein schermpje to hoeven kijken.

2. De Square Golf luanch monitor met een gaming PC en dezelfde televisie ernaast.

De Garmin kost EUR 5000,- (!) terwijl de Square Golf LM EUR 850,- kost. Het verschil zit in de hoeveelheid camera's maar ook door Garmin's eigen software (denk ik).

Als je voor de SG LM nog een gaming PC meerekent van EUR 1000, ben je nog steeds EUR 3.150 goedkoper uit. Dat is toch wel heel erg veel voor wat nauwkeuriger baldata.

Voor zover ik weet: wanneer je GSPro wilt gebruiken dan heb je altijd een PC nodig, zo ook bij de Garmin R50. Als je nog geen bruikbare PC hebt liggen dan is het, samen met de jaarlijkse abonnementskosten voor GSPro, best een investering.

De Garmin R50 zal vooral een goede keuze zijn wanneer je hem op meerdere plekken inclusief buiten wilt gebruiken en/of je vooral de Garmin software gaat blijven gebruiken.

Je zou kunnen overwegen om te beginnen met een goedkopere LM (zoals de Square), de bijgeleverde software, een telefoon/tablet, en dan het net + de televisie.

Wat zijn de afmetingen van de ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Enige tijd geleden is dit topic (high over) aan bod gekomen in met Nerds om Tafel (aflevering 402). Heeft Floris een account actief op Tweakers?

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammetje
Stovirpi schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:00:
Enige tijd geleden is dit topic (high over) aan bod gekomen in met Nerds om Tafel (aflevering 402). Heeft Floris een account actief op Tweakers?
@Floor-is ; uw aanwezigheid is gewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:09

Floor-is

5.2

Stovirpi schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:00:
Ja hoi, hier ben ik :)

Druk doende met m’n techniek, momenteel is het het chippen en pitchen waar ik echt onwijs van moet janken, maar dat trekt vanzelf weer bij, schijnt, toch, alsjeblieft?

Bericht hierboven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

FJ Cruiser schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:05:
Hallo allemaal,

De meesten zijn echt meer reclame dan iets anders. Als je wat meer onafhankelijk wilt: Joe Lagowski doet zijn best om het zo onafhankelijk mogelijk te houden.
Prima uitgedacht, mits je genoeg hoogte hebt. Voor een volle swing met een driver wil je IMO minstens 2m75, maar liever 3m. GSPro is absoluut geweldig.

Ik denk dat ik een van de weinigen ben met een eigen sim thuis. :)

Kort door de bocht: Ga voor de Square met een leuke PC. Die PC heb je toch al nodig om GSPro te spelen, dus ook al koos je voor de R50, dan was dat een welhaast verplichte aankoop.
Neem een abonnement bij https://simulatorgolftour.com ($80-120) en meld je aan op de discord, dan kan je zowel toernooitjes spelen als online met een ieder die online is.

Hoewel ik het wel heb gedaan, is 4K voor simgolf niet bepaald een noodzakelijke toevoeging. Dat betekent dan ook dat je met een goedkopere videokaart uitkunt. Wel belangrijk te onthouden dat je een gamePC bouwt, minstens een 3060Ti of equivalent met 32GB en een snelle (1TB) SSD is wel een beetje de minimale vereiste.

Als je online gaat spelen (discord) is een webcam wel echt noodzakelijk, jij wilt de anderen kunnen zien en zij jou immers. Hoeft allemaal niet duur, paar tientjes heb je al zo'n ding. Je hoeft echt geen instacam die tracking doet en weet ik wat. :)

Ter info mijn setup:Het deel waar gras ligt is 3,8m breed en 6m diep/lang. Dat is serieus, zoveel heb je niet per se nodig. Ik heb bovendien wat balken boven me waardoor ik de afslagplek verder van het scherm moet hebben, anders swing ik tegen de balken aan.

Ik heb nu een drivingrange-mat waar ik op sta, maar dat zint me nog niet helemaal. Ik denk dat ik die binnenkort nog ga vervangen door een ander model, maar dat is echt een onwijze zoektocht helaas.

Verder:
- Twee webcams, want eentje voor overzicht en eentje van meer vooraf. Die combineer ik in OBS met de game zelf zodat ik een compleet beeld richting Discord stream. Lijk wel een game-streamer :P
- Tweede beamer voor projectie op de vloer. Kostte niet veel, vond het leuk om mee te pielen, bevalt me echt onwijs goed.
- Je wilt goede geluidsisolatie, want het maakt HERRIE

Ik zal dadelijk wat foto's toevoegen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Floor-is op 05-03-2025 19:57 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Wat oudere foto's, maar geven goed idee:

Overzicht bla-bla, je ziet een van de webcams hier op een witte houder bovenin de foto trouwens.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MhzODlSunbVxjC1S-QSUmkw04vM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iG3w0WKxMVQLsiabKcsuqrt2.jpg?f=user_large

Projectie op de vloer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hz7opQCrK_9qhYdcepgmACqR6Hg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/k00EUHasPbHSStoPSMsRTMGe.jpg?f=user_large

Als er behoefte aan is, maak ik wel wat meer foto's :)

[ Voor 6% gewijzigd door Floor-is op 05-03-2025 19:58 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FJ Cruiser

FJ Cruiser

Sand Ladder

@Floor-is dat ziet er erg goed uit! Als je de ruimte hebt, dan maar beter volledig benutten. Hoe vaak raak je het dak met een 9 of P ijzer?

Wij gaan over ruim 1 jaar verhuizen, dus ik houd het nu simpel. Ook omdat ik niet weet welke ruimte we in ons volgende huis zullen hebben.

In het huidige huis is het plafond bijna 4 meter hoog, dus de hoogte hebben we wel. Alles wordt tijdelijk in een tussenhal geplaatst. Van de zomer gaat mijn oudste dochter het huis uit en dan hebben we een kamer vrij hiervoor.

Het net:
Dit net van 3m breed en 2,1 meter hoog van playgosport zou volgende week moeten aankomen (https://www.playgosports....-with-steel-frame-10-size)

Afslag:
Ook meteen deze grasmat erbij besteld van 1,5 bij 1,5 meter https://www.playgosports....-mat-pro-5-x-4-ft-5-mm-02)

Launch monitor
De Launch Monitor wordt inderdaad de Square LM. Denk dat het op dit moment een hele goede prijs kwaliteit factor heeft.

Ps. voor de Garmin R50 LM heb je geen PC nodig. Er zit een HDMI aansluiting op voor een beamer of TV. Maar ik weet niet hoe lang de hardware courant blijft en je bent dan volledig afhankelijk van Garmin native software.

Gaming PC: mijn dochter heeft er nog eentje staan waarin we een wat betere videokaart plaatsen (RTX4060 TI).

Software: beginnen met GSPro en zodra we helemaal geinstalleerd zijn kunnen we kijken naar Simulator golf.

En dan nog een tafeltje met een TV en muis en keyboard. Misschien wat verder aankleden met kunstgras zoals Floor-is ook heeft gedaan.

Dus grofweg zijn de kosten:
Net = USD500,-
Mat = USD 100,-
LM = EUR 850,-
GPU = EUR 600,-

Overige spullen zoals tafel en tv hebben we nog liggen.

Half april zijn alle spullen binnen en zal ik wat fotos plaatsen en een review van de set-up.

Dank voor jullie input en ideeen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ Cruiser

FJ Cruiser

Sand Ladder

Net nog even naar de PC van mijn dochter gekeken.

Deze heeft nu een i5 10400F @ 2.9GHz. 16GB ram 500GB SSD, 550w voeding en GTX 1650. Ik wil er een RTX 4070 (TI) in plaatsen ipv de GTX. Denk je dat dit voldoende is om GSPro soepel te draaien?

We zullen het op een 55inch TV bekijken, dus het hoeft (nog) geen 4K te zijn. Wel moet het soepel kunnen draaien en niet 10sec wachten tot je de bal flight op het scherm ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

FJ Cruiser schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:03:
@Floor-is dat ziet er erg goed uit! Als je de ruimte hebt, dan maar beter volledig benutten. Hoe vaak raak je het dak met een 9 of P ijzer?
Thanks. Het dak raak ik alleen als ik een flopshot met een 58/60º doe en dan is het nog niet hard ofzo.
Wij gaan over ruim 1 jaar verhuizen, dus ik houd het nu simpel. Ook omdat ik niet weet welke ruimte we in ons volgende huis zullen hebben.
Mijn tip: iets dat niet aan je huis vast zit. Golfen maakt ongelooflijk veel herrie, je gezin gaat dat echt heel niet tof vinden om mee te moeten maken.
In het huidige huis is het plafond bijna 4 meter hoog, dus de hoogte hebben we wel. Alles wordt tijdelijk in een tussenhal geplaatst. Van de zomer gaat mijn oudste dochter het huis uit en dan hebben we een kamer vrij hiervoor.
4 meter is supermooi, dan heb je echt ruimte te over man. Sowieso zijn hoge plafonds echt wel mooi in een woning IMO :)
Het net:
Dit net van 3m breed en 2,1 meter hoog van playgosport zou volgende week moeten aankomen (https://www.playgosports....-with-steel-frame-10-size)

Afslag:
Ook meteen deze grasmat erbij besteld van 1,5 bij 1,5 meter https://www.playgosports....-mat-pro-5-x-4-ft-5-mm-02)

Launch monitor
De Launch Monitor wordt inderdaad de Square LM. Denk dat het op dit moment een hele goede prijs kwaliteit factor heeft.
Ik moet nog een nieuwe mat, denk dat ik voor (een versie van) deze ga -> https://www.duchell.com/c...customfilter%2FOntheRange

Ik heb een fijnmazig aanhangwagennet van ecotools voor als ik buiten wil meppen. Werkt geweldig, kost geen drol. https://www.ecotools.nl/a...ssoires/aanhangerwagennet
Ps. voor de Garmin R50 LM heb je geen PC nodig. Er zit een HDMI aansluiting op voor een beamer of TV. Maar ik weet niet hoe lang de hardware courant blijft en je bent dan volledig afhankelijk van Garmin native software.

Gaming PC: mijn dochter heeft er nog eentje staan waarin we een wat betere videokaart plaatsen (RTX4060 TI).
Ik wil per se GSPro spelen, het is leuk om een sim te hebben, maar de juiste software maakt het af. Dan is een gaming-PC dus wel een verplichting. Een bestaande uitbreiden met een betere videokaart is nu ongeveer het ideale moment voor gezien de nieuwe range videokaarten op de markt komt. :)
Software: beginnen met GSPro en zodra we helemaal geinstalleerd zijn kunnen we kijken naar Simulator golf.
GSPro is top en IMO wat je nodig hebt, SGT is leuk als je toernooien wilt spelen, maar hoeft echt niet.
En dan nog een tafeltje met een TV en muis en keyboard. Misschien wat verder aankleden met kunstgras zoals Floor-is ook heeft gedaan.
Jysk, kringloop etc zijn allemaal prima plaatsen om je meubeltjes te scoren.
8< 8<
Half april zijn alle spullen binnen en zal ik wat fotos plaatsen en een review van de set-up.

Dank voor jullie input en ideeen!
Nice dude, ben echt benieuwd, ook waarom je in de US hebt besteld. (Tenzij je stiekem in de US woont oid dan)

Bericht hierboven

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FJ Cruiser

FJ Cruiser

Sand Ladder

Kleine update, het net en de afslagmat zijn binnen. Het net is erg fijn, maakt totaal geen geluid bij impact. Erg groot, de afmeting is 3 meter bij 2.10. Deze Opstelling is tijdelijk totdat de slaapkamer van mijn oudste dochter vrijkomt :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TnZyPXVCwdLHS7cnufLkP5QHCRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bA128DNIHjT4WogJiHBwv4Us.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjMpvcHXiBBQLL8dcDfhYtdxock=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bQvnD7k4qr6SKhP11mv8qEkj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltpas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-05 14:33
FJ Cruiser schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:12:
Kleine update, het net en de afslagmat zijn binnen. Het net is erg fijn, maakt totaal geen geluid bij impact. Erg groot, de afmeting is 3 meter bij 2.10. Deze Opstelling is tijdelijk totdat de slaapkamer van mijn oudste dochter vrijkomt :-)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Het weer is er weer naar mensen, zijn we al de wei in geweest?

Ik ben op het punt dat er telkens iets anders van m'n spel niet werkt.

Sta echt lekker te driven? Mooi, dan gaan al je 10:30-schoten (75% wedges) linksaf.
Sta je lekkere wedges en drives te slaan? Puik! Greens lezen ben je verleerd.
Loopt alles voor je gevoel lekker? Haha, think again: chippen is yippen.

Zo vreselijk frustrerend, want ik voel aan alles dat als het wel bij elkaar komt ik het beste ben dat ik ooit ben geweest.

Bericht hierboven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PixelRanger03
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:53
Herkenbaarder dan dat wordt 't niet. Ben ook lekker aan het lessen, maar dat onderdeel gaat dan prima. De rest, 3x ruk.

Part of the game zullen we maar zeggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Hier ook (weer) met lessen begonnen en mijn nieuwe swing zit nog niet echt in het muscle memory, waardoor het in de baan toch iedere keer weer een uitdaging is.

Trust the process denk ik dan maar!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op de sim gaat het wel aardig, hoewel ik ook hier wat moeite heb om echt laag te gaan.

Hier is m'n profiel: https://simulatorgolftour.com/profile/FlorisBot

TL;DR: Combo-handicap is -0.7, club -3.8, league -1.8 en autoputt (speel ik eigenlijk niet, ik haat het) staat al tijden op 1.

Combo is de combinatie van de tours die ik speel op SGT, nu voornamelijk SGT-tour.
Club is een groep waar ik in zit (Twisted Sticks) die onderling veel wedstrijden speelt, zo'n 6-8 elke twee weken.
League is de Joe Lagowski golf league, een 1x18h wedstrijd die elke week gespeeld wordt.

Normaliter ben ik vrij steady in mijn scores op de sim. Maar bijvoorbeeld afgelopen week eindig ik met dubbel-dubbel op de SGT-Tour, wat echt onwijs balen was/is.

Buiten speel ik ook weer meer, nog niet echt goed helaas: https://dashboard.arccosg...909e8227b92/stats/overall (hopelijk werkt de link)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ Cruiser

FJ Cruiser

Sand Ladder

Bij ons (Midden Oosten) begint het helaas ongemakkelijk warm te worden na 11uur in de ochtend. Maar met een starttijd tot 7.30 gaat het nog. Dit zal vanaf half mei, wanneer de vochtigheid omhoog knalt, ook niet prettig meer zijn.

Afgelopen weekend een 18 holes gelopen. De front 9 speelde heerlijk met mijn beste score ooit. Helaas begon de back 9 met 2 triple bogeys en op de derde hole een 5 putter (!). weg mooie score.... De fiarway ijzers vlogen alle kanten op en ik had geen idee wat ik fout deed op dat moment.

Na de ronde nog op de driving range alles eens goed geanalyseerd en 10 slagen verder vlogen ze weer kaarsrecht; Grrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

FJ Cruiser schreef op donderdag 24 april 2025 @ 05:27:
Bij ons (Midden Oosten) begint het helaas ongemakkelijk warm te worden na 11uur in de ochtend. Maar met een starttijd tot 7.30 gaat het nog. Dit zal vanaf half mei, wanneer de vochtigheid omhoog knalt, ook niet prettig meer zijn.

Afgelopen weekend een 18 holes gelopen. De front 9 speelde heerlijk met mijn beste score ooit. Helaas begon de back 9 met 2 triple bogeys en op de derde hole een 5 putter (!). weg mooie score.... De fiarway ijzers vlogen alle kanten op en ik had geen idee wat ik fout deed op dat moment.

Na de ronde nog op de driving range alles eens goed geanalyseerd en 10 slagen verder vlogen ze weer kaarsrecht; Grrrrr.
Klinkt helemaal niet onbekend :/

Dan denk je 'oh nu heb ik hem' en dat blijkt weer eens niet geval..

Bericht hierboven

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste