Toon posts:

Het grote Golfsport topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Hammetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-09 16:16
@Trapezoid : we hebben een tweakers golf WhatsApp groep. Als je daarin toegevoegd wilt worden, DM me dan even, dan stuur ik je een link om deel te nemen.

In die groep komen ook regelmatig oproepen voorbij om samen te gaan lopen.

Verder: via ikgagolfen kan je ook regelmatig op de golfbaan waar je graag komt oproepen zien staan van mensen die nog een flightgenoot zoeken. Zelf geen eerstehands ervaringen mee...

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Trapezoid
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 22-09 16:42
Het is ook zeker fijn om soms alleen te lopen, maar niet altijd.

Dat van ikgagolfen wist ik niet, zal eens kijken.

Tweakers toernooi lijkt me ook mooi, wordt een jaartje wachten dan zie ik.

• nwagenaar
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:38

nwagenaar

God, root. What's the differen

@Trapezoid ik vind beide momenten geen issue: Met een speelpartner of in een groepje is het iets leuker en gezelliger, maar in je eentje is het ook verdomde lekker omdat je dan wat vlotter bent natuurlijk en ook even die momenten kunt nemen om te verbeteren en dingen uit kunt vogelen zonder dat anderen zitten te wachten op jou.

Vanuit mijn werkgever een paar maanden terug de mogelijkheid gekregen om samen met andere collega's te gaan lessen met als doel je GVB te halen. De golfbaan zit op 5 minuutjes van ons werk vandaan en ik speel met regelmaat na werktijd met enkele collega's.

Zelf ben ik (sinds 1-9) lid van Golfclub Zwolle en bezig met mijn HCP; sinds afgelopen vrijdag heb ik een qualifying gedaan op 9 holes en een HCP van 52 behaald.

Ondertussen ook mijn vrouw aangestoken met het golf virus, die heeft een 2e hands set gekocht op MP en afgelopen vrijdag haar 1e les gehad en we doen met regelmaat een rondje over de PAR3 baan (zoals gisteren).

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Alsatian
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
Trapezoid schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 14:03:
Gekke vraag misschien, maar hoe vinden jullie speelpartners?
In het begin vooral via de groepslessen bij de golfschool. Tegenwoordig overal en nergens. :D
Golfers op Instagram, golfers op facebook. Steeds meer kennissen die gaan golfen. Laddercompetitie op de club.

• Trapezoid
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 22-09 16:42
Dat zie je ook vaak, partners inderdaad. Mijn vrouw heeft het wel geprobeerd maar ze vond er geen zak aan haha.

• nwagenaar
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:38

nwagenaar

God, root. What's the differen

Trapezoid schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:05:
Dat zie je ook vaak, partners inderdaad. Mijn vrouw heeft het wel geprobeerd maar ze vond er geen zak aan haha.
Ik had het geluk dat ik mijn vrouw enkele keren heb mee kunnen nemen als introducee. Het inslaan op de Driving Range vond ze ook geen zak aan - ondanks dat het bij de 1e keer meer was om haar bekend te maken met de clubs, swing, positie, etc - maar een rondje op de PAR3 baan vond ze leuk.

Na de 3e keer gevraagd of ze het leuk genoeg vond om een paar lessen te doen, ze zei ja en ik heb haar deze gegeven voor haar verjaardag en ook de vervolg lessen voor het halen van haar GVB krijgt ze van mij.

Na de bevestiging van haar eerste les ging ze direct shoppen voor benodigdheden als kleren, schoenen, etc... Vrouwen! :P :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
nwagenaar schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:19:
[...]

Na de bevestiging van haar eerste les ging ze direct shoppen voor benodigdheden als kleren, schoenen, etc... Vrouwen! :P :+
Ik vind die Ping G920's supermooi. Zijn die er ook in het roze? :o :X _/-\o_

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:28
Roze drivers in overvloed vanwege Bubba! 8)

Zelf speel ik ook graag alleen vanwege het tempo en dingen kunnen testen in de baan, maar qualifying kaarten lopen in je eentje is lastig.. ;)

@Hammetje Ik zou de whatsapp groep ook wel willen joinen! (y)

• Hammetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-09 16:16
@Grimmie187 : DM!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee