Speelgoed laten liggen is niet mijn sterkste kant. Dus maar een driving range opgezocht (De hoge dijk, tussen Aboude en Amsterdam ZO) en die heeft een TrackMan! Nog meer speelgoed! Helaas snap ik nog niet helemaal hoe ik resultaten bewaar in de TrackMan app.
Eerst maar begonnen met twee stokken, omdat ik anders helemaal niet meer snap wat ik aan het doen ben. Honderd ballen geslagen, waarvan ongeveer 60 met de ijzer 5 en 40 met de houten 3. Bij de houten 3 zo'n beetje alleen maar vanaf de lage tee.
De IJzer 5

Gemiddelde carry rond de 100 meter en met uitrol richting de 120 meter.
De Hout 3 (volgens mij meer een hout 5 met 18 graden loft)

Gemiddelde carry rond de 125 meter en met uitrol erg verschillend of ik die ballen de lucht inschoot of een meer normale strakke baan meegaf.
Om de eea reden eindig ik maar zelden met mijn gewicht op mijn linkervoet. Misschien moet ik ook eens kijken of ik linkshandig aangenamer vind.
Eerst maar begonnen met twee stokken, omdat ik anders helemaal niet meer snap wat ik aan het doen ben. Honderd ballen geslagen, waarvan ongeveer 60 met de ijzer 5 en 40 met de houten 3. Bij de houten 3 zo'n beetje alleen maar vanaf de lage tee.
De IJzer 5

Gemiddelde carry rond de 100 meter en met uitrol richting de 120 meter.
De Hout 3 (volgens mij meer een hout 5 met 18 graden loft)

Gemiddelde carry rond de 125 meter en met uitrol erg verschillend of ik die ballen de lucht inschoot of een meer normale strakke baan meegaf.
Om de eea reden eindig ik maar zelden met mijn gewicht op mijn linkervoet. Misschien moet ik ook eens kijken of ik linkshandig aangenamer vind.