Heb mezelf even toegevoegd aan de WhatsApp groep die her vermeld stond (geen idee dat die er was zelfs, ik was iets aan het terugzoeken en kwam de link tegen

). Gezien ik de enige BE'r in de groep lijk te zijn zal mijn bijdrage wel enigsinds beperkt blijven
Ik was zelf nog aan het denken dat we misschien toch een soort meet-up moeten organiseren (zoals al meermaals vermeld hier, maar het komt er nooit van). We moeten gewoon enkele parameters uitklaren en iemand moet het initiatief nemen om een definitieve datum te prikken.
Ik zal de voorzet geven
Locatie/Course/Greenfee
Ik weet niet exact hoe verspreid iedereen zit, maar als ik vrij centraal in NL wil nemen lijken Utrecht & Gelderland logisch. Ook Zuid-Holland of Noord-Brabant hebben behoorlijk wat courses maar indien er wat members uit het noorden moeten komen zal dat al een pittige afstand zijn?
*Indien we voldoende spelers hebben, kunnen we natuurlijk ook gewoon de meet-up splitsen, per flight zitten we toch max met 4.
Dat we 18-holes spelen lijkt me een uitgemaakt zaak? Lijkt me niet dat je 2 uur in de wagen wilt zitten om een kleine par-3 course te spelen?
Ik weet dat hier meerdere mensen vaak par-3 courses lopen, dus met een vriendelijke tweaker aan de zijde is de drempel om je aan een 18-holes te wagen misschien wat kleiner
Qua greenfee, dat loopt snel op: weten we allemaal. Typisch zit je snel aan €60 a €75, dat lijkt me ook misschien wel een mooi maximum? €100 of €150 lijkt me al pittig als we wat inclusief willen zijn (en truth be told, ik vind mezelf ook niet goed genoeg om dat soort bedragen te rechtvaardigen...)
Als ik snel eens kijk op leading courses vind ik "Rijk van Nunspeet": 27 holes (3 verschillende lussen, elk Par 72), centraal gelegen binnen NL, greenfee in het weekend ligt op €73 en een average rating van boven de 8. Dat lijkt me een kandidaat? Maar suggesties (een leuke baan die je kent, of een leuke baan die je al langer eens wilt spelen), gooi het gerust in de groep.
Datum:
We gaan nooit een datum vinden die voor iedereen past, er zijn nu eenmaal behoorlijk veel posters hier.
Dat het in een weekend zal gebeuren lijkt me voor zich te spreken. Augustus is misschien te kort dag voor sommigen (het is tenslotte ook nog een vakantieperiode), maar ik gooi voorlopig het weekend 22/23 augustus op tafel als een startpunt voor een discussie. Desnoods kunnen we ook gewoon een doodle lanceren bij concrete interesse van genoeg mensen.
Format:
Wat vriendelijke competitie is altijd leuk, dus we kunnen scores zowel netto als bruto verrekenen op de 19e hole en zo 2 winnaars uitroepen (ik stel voor dat die winnaars dan trakteren om hun zege te vieren

)
Alright, het startschot is gegeven, kom op met die ideeën & feedback