toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eingelijk zou nu ook de wedstrijd over moeten. Maar, op een bekerduel na tussen AZ en Ajax gebeurt dit helaas nooit. Vaak genoeg komt het voor dat een wedstrijd door externe factoren/fouten beslist wordt ipv door het spel.Prosac schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:49:
Jason Davidson vrijgesproken van de rode kaart die hij kreeg tegen SC Heerenveen, je koopt er niks meer voor, maar ja.
alles kan off-topic
Mwa.. die rode kaart(en) hebben denk ik weinig invloed gehad op de terechte overwinning van Heerenveen. Ze waren ervoor ook al erg sterk, maar het blijft zuur dat je zo genaaid bent.Ankona schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:59:
[...]
Eingelijk zou nu ook de wedstrijd over moeten. Maar, op een bekerduel na tussen AZ en Ajax gebeurt dit helaas nooit. Vaak genoeg komt het voor dat een wedstrijd door externe factoren/fouten beslist wordt ipv door het spel.
Davidson zegt dat hij zijn knie omhoog trok omdat hij dacht dat Zeneli op zijn tenen wilde staan, zo kan je het idd ook zien.ph4ge schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Gelukkig, ik was even bang dat de KNVB zwaar zou straffen omdat het strikt genomen wel een knietje was. Wel een afgang voor Liesveld, die bleef overtuigd.
Dus ik pleit voor een onderzoek naar Zeneli en 18 wedstrijden schorsing.
Dat Heerenveen wel zou winnen geloof ik ook wel, maar de uitslag moet door de wedstrijd bepaald worden, niet door analyses vanaf de kant. Anders kun je sommige wedstrijden ook wel overslaan als je de uitslag wel ongeveer kunt voorspellen .Prosac schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
Mwa.. die rode kaart(en) hebben denk ik weinig invloed gehad op de terechte overwinning van Heerenveen. Ze waren ervoor ook al erg sterk, maar het blijft zuur dat je zo genaaid bent.
(En als Heerenveen zoveel sterker was, dan konden ze zelf ook wel tegen de scheidsrechter zeggen dat ze zo de overwinning niet cadeau willen krijgen. Iets wat ik een enkele keer op de amateurvelden wel gezien heb, teams die bij de scheids "protesteren" tegen een rode kaart voor de tegenstander)
[ Voor 21% gewijzigd door Ankona op 21-10-2016 12:09 ]
alles kan off-topic
Op amateurvelden zitten er ook geen financiële belangen achter.Ankona schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:07:
(En als Heerenveen zoveel sterker was, dan konden ze zelf ook wel tegen de scheidsrechter zeggen dat ze zo de overwinning niet cadeau willen krijgen. Iets wat ik een enkele keer op de amateurvelden wel gezien heb, teams die bij de scheids "protesteren" tegen een rode kaart voor de tegenstander)
Tete had vorig jaar Elia in zijn broekzak, maar speelt Elia?ph4ge schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:40:
[...]
Ik zou niet raar opkijken als Bozs ineens Tete en/of Dijks gaat neerzetten omdat hij tegen Feyenoord niet met die lichtgewichtjes op de backpositie wil spelen. Feyenoord is fysiek de sterkste club in de Eredivisie en ook nog eens thuis, dus Ajax zal ook wel wat extra power willen denk ik.
Overigens wel grappig, want vorige week was onderzocht dat Sinkgraven zowel verdedigend als in balbezit beter was dan Dijks, maar omdat hij zo klein is kleeft daar blijkbaar toch iets aan
Weet niet of Dijks het beter zou doen tegen opkomende Karsdorp of een Bilal.
Ook benieuwd naar Kuyt, want ik vind hem echt niet bijzonder goed voetballen laatste periode, maar dan zul je zien dat hij nu ineens vleugels heeft
[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 21-10-2016 12:39 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tete speelt sowieso niet met Veltman op rechts en daarnaast is hij ook gebleseerd.
Gezien Sinkgraven in de EL ook gewoon wordt opgesteld als linksback zal dat tegen Feyenoord ook wel gebeuren. De rechtsbuiten is voor hem, de opkomende back is voor de niet meeverdedigende Youness.
Elia zou niet spelen tegen Ajax heb ik ergens gelezen. En Tete zal ook niet spelen vermoed ik.martinusz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:38:
[...]
Tete had vorig jaar Elia in zijn broekzak, maar speelt Elia?
Overigens wel grappig, want vorige week was onderzocht dat Sinkgraven zowel verdedigend als in balbezit beter was dan Dijks, maar omdat hij zo klein is kleeft daar blijkbaar toch iets aan![]()
Weet niet of Dijks het beter zou doen tegen opkomende Karsdorp of een Bilal.
Ook benieuwd naar Kuyt, want ik vind hem echt niet bijzonder goed voetballen laatste periode, maar dan zul je zien dat hij nu ineens vleugels heeft
Dan zitten ze samen op de bank, Elia nog steeds in de broekzak van TeteQu3st schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:13:
[...]
Elia zou niet spelen tegen Ajax heb ik ergens gelezen. En Tete zal ook niet spelen vermoed ik.
Feyenoord moet ervoor zorgen dat als ze tegen Fenerbahce moeten, Fener niet aan een overwinning genoeg heeft om Feyenoord uit te schakelen . Ik vond Fener beter dan Feyenoord laatst. Dus zaak om nog wat punten te sprokkelen. Overwinning op Zorya zou mooi zijn.ph4ge schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Feyenoord is echt nog niet bijna zeker van overwintering. Volgende wedstrijd moet gewonnen worden uit bij Zorya, dat is niet zo makkelijk. Als dat echter lukt en ManU wint van Fener dan heb je in de volgende wedstrijd tegen ManU genoeg aan een salonremise
Vanavond PSV. Zal een makkelijke overwinning worden lijkt me.
Maar... morgen de klassieker! Zin in, wordt een mooie pot
Heb PSV zelden zo slecht en slap zien starten.
Even teruggekeken via de Fox Sports Go app, maar wat een bizarre actie inderdaad. Gewoon even iemand proberen flink te blesseren die in de 94e minuut een bal wil uitverdedigen bij de corner vlag.PWM schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:42:
Hoop dat Jarchinio Antonia nooit meer mag spelen in de Eredvisie. Wat een smerige ranzige eikel is dat zegKrijgt rood in minuut 94 door met 2 benen vol op een speler te springen. Als club gewoon afstand van nemen.
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 22-10-2016 21:01 ]
Dat is ook wel weer erg overdreven. PSV is vooral erg ongelukkig, veel meer balbezit, meer schoten, meer dreiging. Maar in de eindpass en afronding lukt het allemaal niet.ik222 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:59:
Sparta is de baas in Eindhoven, ze controleren de wedstrijd volledig...
Even naar de tijd van mijn post krijgen, het eerste kwartier zette Sparta PSV daadwerkelijk vast op eigrn helft.FiXeR.nl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:06:
[...]
Dat is ook wel weer erg overdreven. PSV is vooral erg ongelukkig, veel meer balbezit, meer schoten, meer dreiging. Maar in de eindpass en afronding lukt het allemaal niet.
Sorry, ik dacht 20:59 te zien staan ;-)ik222 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:07:
[...]
Even naar de tijd van mijn post krijgen, het eerste kwartier zette Sparta PSV daadwerkelijk vast op eigrn helft.
Ik ben nu al blij als het eindsignaal daar is. Ben zelden zo nerveus geweest als afgelopen dagenLeon Zwiers schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:58:
Maar... morgen de klassieker! Zin in, wordt een mooie pot
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het zal wel ongeveer zo weer gaan:
Feyenoord begint onstuimig en zet Ajax de eerste 25 minuten vast. Er volgen kansen, balletje op de paal, balletje voorlangs, kopbal voor open doel (naast) en daarna zakt alles wat in.
Mocht Feyenoord onverhoopt op 1-0 komen in de eerste helft, is dat het slechtste scenario. Zodra de tweede helft begint, zijn ze volledig de weg kwijt. Moeten we nu aanvallen, consolideren? De 1 rent vooruit de achter achteruit en het word 1-1. Daarna is het een beetje kop/munt de laatste 30 minuten,
Zo, hoeft het AD ook geen nieuw wedstrijd verslag te schrijven
EDIT:
Voor degene die hem gisteren gemist heeft
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 23-10-2016 09:10 ]
Vanmiddag de Klassieker. Hoop op een spannende pot, met uiteindelijk 0-1 of 1-2 op het scorebord
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Verwijderd
Vanmiddag de wedstrijd tussen de 2 titelkandidaten.

Succes vanmiddag mannen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoe vaak is er een voorsprong van 9-12 punten nog goed gemaakt na de winterstop redelijk vaak, zeker een Feyenoord haakt gewoon een keer af en dat begint vandaag.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:33:
PSV zit in een aardige crisis. Die haken voorlopig af in de titelstrijd, dit komt niet zo snel goed. Er zit angst in de ploeg, door het missen van penals en heel veel kansen. Als je dan tegen wat zeperds aanloopt, is dat niet lekker voor het zelfvertrouwen.
Vanmiddag de wedstrijd tussen de 2 titelkandidaten.
Verwijderd
Het is maar een spelletjeLekkerboeie86 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:25:
Gaat een mooie wedstrijd worden. Ik ben echt niet te houden van de spanning! Kan niet wachten tot de wedstrijd voorbij is.
Ik ga er niets van meekrijgen, zit 2 uur achter het stuur straks
Radio Rijnmond aan en je zal 2 fantastische uren hebben. Ik weet nog goed toen Manu de winnende scoorde tegen Luhansk. Was echt helemaal tegek.martinusz schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:34:
Wat een spanning allemaal, relaxt!
Ik ga er niets van meekrijgen, zit 2 uur achter het stuur straks
Eerst even de Gelderse derby bekijken. Kleine overwinning voor Vitesse gok ik.
Zullen mijn vrouw en dochter niet waarderen denk ikLekkerboeie86 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
Radio Rijnmond aan en je zal 2 fantastische uren hebben. Ik weet nog goed toen Manu de winnende scoorde tegen Luhansk. Was echt helemaal tegek.
Eerst even de Gelderse derby bekijken. Kleine overwinning voor Vitesse gok ik.
Verwijderd
Nah, vandaag niet meer of minder dan anders hoor. Als het maar geen saaie wedstrijd wordt, een schaakspel op het middenveld, met weinig of geen doelpunten. Verwacht dat overigens niet zo sterk met Bosz bij Ajax als met de Boer bij Ajax. Al is van Bronckhorst soms ook behoorlijk conservatief in zijn beginopstellingen.
Ik verwacht zeker geen schaakspel. Met Ziyech gaat Ajax echt wel voor de winst. Ik zie hem ook echt als het grootste gevaar. Ajax zal meer balbezit hebben denk ik. Hopelijk weten ze Ziyech snel uit te schakelen.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:15:
[...]
Nah, vandaag niet meer of minder dan anders hoor. Als het maar geen saaie wedstrijd wordt, een schaakspel op het middenveld, met weinig of geen doelpunten. Verwacht dat overigens niet zo sterk met Bosz bij Ajax als met de Boer bij Ajax. Al is van Bronckhorst soms ook behoorlijk conservatief in zijn beginopstellingen.
Verwijderd
Ziyech heeft nog nooit goed gespeeld tegen Feyenoord. Schone daarentegen wel.Lekkerboeie86 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:22:
[...]
Ik verwacht zeker geen schaakspel. Met Ziyech gaat Ajax echt wel voor de winst. Ik zie hem ook echt als het grootste gevaar. Ajax zal meer balbezit hebben denk ik. Hopelijk weten ze Ziyech snel uit te schakelen.
Ajax mag sowieso niet verliezen.
Verwijderd
Elia en Berghuis nog op de bank. Ik zie mogelijkheden!
Neej Bjorn Kuipersgroggy schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:44:
Elia wordt de troef voor feyenood
Tegenover Sinkgraven moet dat kunnen...Lekkerboeie86 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:41:
Toch weer met Bilal en Toornstra. Naja ben geen fan van Bilal, maar als hij scoort, ben ik net zo blij
Elia en Berghuis nog op de bank. Ik zie mogelijkheden!
Dat kan wel eens verkeerd uit gaan vallen.
Gaan ze bij de NOS voorbeschouwen met Pi-Air, lekker neutraal...
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 23-10-2016 13:50 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En dat niet..
[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 23-10-2016 14:46 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ik denk dat ie zn puntje alweer kwijt is.Lekkerboeie86 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:43:
Sinkgraven 1 Bilal 0
Misschien iets voor PSV dan?ph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:45:
Dat is het probleem van Bilal, zn vooracties zijn goed maar als hij beslissend moet zijn dan lukt het te vaak niet.
Onana 1 Bilal -1jaapstobbe schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:46:
[...]
ik denk dat ie zn puntje alweer kwijt is.
Als het publiek normaal kan doen. Dus dat duurt nog wel even vrees ik.Sjah schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:56:
Wanneer gaan de bestuurders eens normaal doen, en uit-publiek toelaten?? Ja dan kost het maar geld, so what.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Op basis waarvan dan? Ik vind het juist al de hele tijd gelijkop gaanph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:55:
Eerste kwartier voor Feyenoord, maar nu wordt Ajax langzaam sterker.
Feyenoord 2 goede kansen, Ajax niet. Meer dreiging ook.toolkist schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:59:
Op basis waarvan dan? Ik vind het juist al de hele tijd gelijkop gaan
Twee? Feyenoord wel wat dreigender, paar geblokkeerde schoten.ph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:00:
[...]
Feyenoord 2 goede kansen, Ajax niet. Meer dreiging ook.
Alleen voor de keeper noem ik toch een grote kans...Vos schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:02:
Twee? Feyenoord wel wat dreigender, paar geblokkeerde schoten.
Overigens de laatste 5 minuten weer druk van Feyenoord, Ajax beperkt zich tot lange halen naar voren.
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2016 15:04 ]
Die kans snap ik japh4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
Alleen voor de keeper noem ik toch een grote kans...
Overigens de laatste 5 minuten weer druk van Feyenoord, Ajax beperkt zich tot lange halen naar voren.
Deze zag ik wel
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 23-10-2016 15:05 ]
Nog een keer vrije schotkans die op het laatste moment geblokt wordt, en nu weer een vrije schietkans op de rand van de 16.Vos schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:04:
[...]
Die kans snap ik ja. Kan me die andere niet voor de geest halen.
Deze zag ik wel
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 23-10-2016 15:07 ]
Wel goed lezen héph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:06:
[...]
Nog een keer vrije schotkans die op het laatste moment geblokt wordt, en nu weer een vrije schietkans op de rand van de 16.
Verder is het wat je definitie is van goede kans. Dat Feyenoord dreigender is en betere mogelijkheden heeft gehad dat is een feit. Ajax creëert eigenlijk niks.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 23-10-2016 15:08 ]
Tja dat soort situaties heb je al aan beide kanten gehad... Ik zou de laatste 10 minuten een duidelijk overwicht van Feyenoord bestempelen, verder nagenoeg geen verschil.ph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:06:
[...]
Nog een keer vrije schotkans die op het laatste moment geblokt wordt, en nu weer een vrije schietkans op de rand van de 16.
Dit zou dan sfeer moeten zijn...carpebios schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:07:
Fluiten, fluiten & fluiten. Zingen ze daar ook in die Kuip?
Moedig je eigen ploeg aan in plaats van alleen maar die van Ajax uit te fluiten..
PSV voetbalt helemaal niet slecht. Goed zelfs (24 schoten/14 op goal tegen Sparta). Het afronden is alleen dramatisch. Want een PSV in vorm van de afgelopen 2 seizoenen had met de kansen die PSV kreeg met 7 of 8-0 gewonnen.carpebios schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:02:
Ik vind het echt een drama pot. Paniekerig, slordig. Dit zijn dus de nr. 1 en 2 van Nederland. En dan op 3 PSV, welke nog slechter voetbal op de mat legt.
Ik ben trouwens bang voor Feyenoord dat het weer een 0-1 voor Ajax wordt. Je moet de kansen toch wel gaan afmaken inmiddels.
Hij heeft natuurlijk in een paar minuten tijd 2 overtredingen gemist op Kongolo en Vilhena, waaronder een smerige.carpebios schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:11:
Terecht gefloten door Kuipers, en moet je ze eens horen.....
Ik heb overigens altijd radio commentaar aan staan omdat ik me meestal erger aan FOX. En ik hoor toch genoeg andere geluiden.
Verwijderd
Welke op Vilhena? Die op de bal?ph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:12:
[...]
Hij heeft natuurlijk in een paar minuten tijd 2 overtredingen gemist op Kongolo en Vilhena, waaronder een smerige.
Ik heb overigens altijd radio commentaar aan staan omdat ik me meestal erger aan FOX. En ik hoor toch genoeg andere geluiden.
Botteghin wtf...
Een Bergwijntje
Lees je mijn posts überhaupt welph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:13:
Ook geen kans zeker?
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 23-10-2016 15:15 ]
Wedstrijd van gisteren niet gezien zeker? Het 1ste kwartier was PSV nergens. Ze zitten in een behoorlijke dip, qua scoren zeker, alleen wil niemand dat uitspreken.Fleximex schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:11:
[...]
PSV voetbalt helemaal niet slecht. Goed zelfs (24 schoten/14 op goal tegen Sparta). Het afronden is alleen dramatisch. Want een PSV in vorm van de afgelopen 2 seizoenen had met de kansen die PSV kreeg met 7 of 8-0 gewonnen.
Ik ben trouwens bang voor Feyenoord dat het weer een 0-1 voor Ajax wordt. Je moet de kansen toch wel gaan afmaken inmiddels.
Mogen ze eerst eens een kans creërendutchgio schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:15:
Het wachten is op een lucky Ajax goal, Feyenoord scoort toch niet.
Oh, sorry, weer geen "goede"kans?Vos schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:14:
[...]
Lees je mijn posts überhaupt welIk benoem de grote kansen maar jij negeert het blijkbaar.
Als je slecht speelt krijg je geen 24 schoten waarvan 14 op doel en het merendeel van de kansen er gewoon in moet. En als Sparta zogenaamd PSV weg speelde het eerste kwartier dan speelde PSV Sparta voor de rest van de wedstrijd weg.carpebios schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:15:
[...]
Wedstrijd van gisteren niet gezien zeker? Het 1ste kwartier was PSV nergens. Ze zitten in een behoorlijke dip, qua scoren zeker, alleen wil niemand dat uitspreken.
Als je iets ziet waarvan je denkt dat dit niet door de beugel kan, vul dan een TR in.
[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-10-2016 15:26 ]
Zeker Radio Rijnmond? Vilhena gleed zelf gewoon uit, was niks aan de hand. En dat ie al meerdere keren fluit voor tackles waarbij zuiver de bal gespeeld wordt (Traore, Veltman), wordt ook per ongeluk vergeten?ph4ge schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:12:
[...]
Hij heeft natuurlijk in een paar minuten tijd 2 overtredingen gemist op Kongolo en Vilhena, waaronder een smerige.
Underdogs worden altijd opgehemeld en favorieten krijgen de kritiek, dat is nu eenmaal altijd, en overal zo.Fleximex schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:16:
[...]
Als je slecht speelt krijg je geen 24 schoten waarvan 14 op doel en het merendeel van de kansen er gewoon in moet. En als Sparta zogenaamd PSV weg speelde het eerste kwartier dan speelde PSV Sparta voor de rest van de wedstrijd weg.
Feyenoord publiek is het meest overschatte publiek in Europa.carpebios schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:16:
Dat Feyenoord-publiek zet zich even voor lul voor het Nederlands publiek. Af en toe, oehooehooeee roepen, en dan weer keihard fluiten.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder