Dat is een particuliere aankoop bij Cardgameshop Belgie.Joosie200 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:39:
[...]
Waar is je screenshot van? Interne distributie orderlijsten? Want ik herken dat niet van Cardmarket.com oid. En klopt Pokemon Centre Japan verkoopt maximaal 10 booster packs per keer a 17 euro. Je kan ze moeilijk stacken van doe mij 4x een tien stuks. Maargoed nu ik weet dat Tenso 20 euro rekent, misschien dat ik 3x 10 stuks kan kopen a 53 euro plus 20 euro verzendkosten omdat Tenso de items wellicht wel kan bundelen. Haal ik er 30 voor 73 euro. Scheelt me weer een booster box halen van een set die mijn interesse niet heeft.
De afgelopen weken veel plezier gehad aan ‘Pokémon Sword’, samen met mijn zoontje. Inmiddels zijn we een dikke 41 uur verder en zijn we langzaam aan de DLC aan het verkennen. Erg tof om dat samen te kunnen doen! 
Echter, ‘Arceus’ lag hier ook klaar om gespeeld te worden, die bleek nog iets te ingewikkeld te zijn voor mijn zoontje van 5 jaar oud. Maar goed, bij mij begon het toch te kriebelen, dus ben ik er vanavond maar eens voor gaan zitten.
:strip_exif()/f/image/IWNTd4VHLjuJ1eV9CSdPQPDH.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerste indruk: wauw! De nieuwe gameplay-elementen zijn erg tof en goed uitgewerkt. Na het spelen van ‘Sword’ is het tof om te zien dat men van de klassieke formule is afgeweken. Performance is ook meer dan prima in handheld-modus.
Jup, hier ga ik mij wel weer even mee vermaken. En mijn zoontje? Die kan ondertussen vrolijk verder met ‘Sword’.
Echter, ‘Arceus’ lag hier ook klaar om gespeeld te worden, die bleek nog iets te ingewikkeld te zijn voor mijn zoontje van 5 jaar oud. Maar goed, bij mij begon het toch te kriebelen, dus ben ik er vanavond maar eens voor gaan zitten.
:strip_exif()/f/image/IWNTd4VHLjuJ1eV9CSdPQPDH.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerste indruk: wauw! De nieuwe gameplay-elementen zijn erg tof en goed uitgewerkt. Na het spelen van ‘Sword’ is het tof om te zien dat men van de klassieke formule is afgeweken. Performance is ook meer dan prima in handheld-modus.
Jup, hier ga ik mij wel weer even mee vermaken. En mijn zoontje? Die kan ondertussen vrolijk verder met ‘Sword’.
In NYC was er helaas niet veel te vinden voor me, al ben ik uiteindelijk ook maar één winkel binnen gegaan. Hadden aardig wat SGC graded kaarten, maar toch vanaf gezien o.a. vanwege de populariteit in Europa en dat het geen 10’en waren.
Uiteindelijk een paar losse packs Twilight en Paradox gekocht om toch niet met lege handen naar buiten te lopen..
In New Jersey onderweg nog bij een Walmart beland, maar geen tins / pokeballs meer te vinden met bijv. Evolving Skies.
Dus.. thuis aanbeland maar twee ETB’s Crown Zenith gekocht voor de ‘fix’ en vanavond geopend. Ook nog een mooie PSA 10 van Zapdos, Moltres, Articuno onderweg (post wel een foto als ie binnen is), je moet toch wat met je saldo op Cardmarket
.
Hoort natuurlijk een plaatje bij. Latias en Alteria m’n favo qua design:
Uiteindelijk een paar losse packs Twilight en Paradox gekocht om toch niet met lege handen naar buiten te lopen..
In New Jersey onderweg nog bij een Walmart beland, maar geen tins / pokeballs meer te vinden met bijv. Evolving Skies.
Dus.. thuis aanbeland maar twee ETB’s Crown Zenith gekocht voor de ‘fix’ en vanavond geopend. Ook nog een mooie PSA 10 van Zapdos, Moltres, Articuno onderweg (post wel een foto als ie binnen is), je moet toch wat met je saldo op Cardmarket
Hoort natuurlijk een plaatje bij. Latias en Alteria m’n favo qua design:
:strip_exif()/f/image/CS3nBwY0slhkQyeC8iDMdU6o.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door AntraXxX op 21-05-2024 22:28 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ben zelf twee weken door Noorwegen aan het reizen. Her en der nog speelgoedzaken en een nerd/geek shop Outland in meerdere plaatsen binnen gelopen. Weinig interessants. Paar BB paradox rift, paldea evolved, build your stadium boxen. Geen aparte minitins met SWSH. Denk als ze nu Noorse pokemon kaarten verkopen haal ik voor mijn neefjes wat.
Vorig jaar had ik mijn kans moeten grijpen toen ik een paar dagen een stopover had in Honolulu. Ben ook de Walmart / Costco binnen geweest. Maar enkel voor voedsel, was pas een paar maanden daarna met 151 dat ik Pokemon weer in het vizier had. En dit jaar is Pokemon Worlds in Hawaii had ik ergens gelezen. Was dat nu gedurende mijn vakantie dan was het toen volledig aan mij voorbij gegaan. Er is wel duidelijk een verschil in beschikbaarheid in de VS en elders.
Vorig jaar had ik mijn kans moeten grijpen toen ik een paar dagen een stopover had in Honolulu. Ben ook de Walmart / Costco binnen geweest. Maar enkel voor voedsel, was pas een paar maanden daarna met 151 dat ik Pokemon weer in het vizier had. En dit jaar is Pokemon Worlds in Hawaii had ik ergens gelezen. Was dat nu gedurende mijn vakantie dan was het toen volledig aan mij voorbij gegaan. Er is wel duidelijk een verschil in beschikbaarheid in de VS en elders.
Net alle berichten teruggelezen, geweldig om te zien dat steeds meer mensen dit topic weten te vinden! De nieuwste set laten wij links liggen, omdat de full arts en illustration rares ons blijven tegenvallen. Hopelijk komt er snel weer vooruitgang in!
@Spacewide Wat een mega bestelling zeg van de aller nieuwste set, een beetje tevreden met de hits? Nog maar 22 kaarten na zoveel pakjes openen wil ik bijna netjes noemen, maar aan de andere kant hadden het er gerust zo meer kunnen zijn na zo'n mega aankoop
@Yonix Zoals ik gisteren ook al in het [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic zei, vind ik het geweldig om te zien dat jij je zoontje kennis laat maken met Pokémon spellen en de kaarten. Mocht wij ooit kinderen nemen zijn dit precies de dingen die ik dan ook zou willen delen met mijn zoon of dochter!
@AntraXxX Weer mooie pulls uit je gekochte producten! Ik ben wel heel nieuwsgierig naar die PSA 10 van Zapdos, Moltres, Articuno!
Keep it going guys!
@Spacewide Wat een mega bestelling zeg van de aller nieuwste set, een beetje tevreden met de hits? Nog maar 22 kaarten na zoveel pakjes openen wil ik bijna netjes noemen, maar aan de andere kant hadden het er gerust zo meer kunnen zijn na zo'n mega aankoop
@Yonix Zoals ik gisteren ook al in het [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic zei, vind ik het geweldig om te zien dat jij je zoontje kennis laat maken met Pokémon spellen en de kaarten. Mocht wij ooit kinderen nemen zijn dit precies de dingen die ik dan ook zou willen delen met mijn zoon of dochter!
@AntraXxX Weer mooie pulls uit je gekochte producten! Ik ben wel heel nieuwsgierig naar die PSA 10 van Zapdos, Moltres, Articuno!
Keep it going guys!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Uit "frustratie" een poos geleden mijn National Pokedex verkocht... het wou maar niet fatsoenlijk in 1 binder en dat is juist helemaal wat ik wou... nu begint het toch weer te kriebelen maar wil ik het wel anders doen! Wat meer richten vanaf het begin op de duurdere(mooiere) kaarten. Mijn vorige pokedex was voornamelijk €0,02 bulk van Cardmarket. De binder+pages waren meer waard lol.
Nu heb ik per toeval een binder gezien waar wel alle 9 generaties makkelijk inpassen, en gen 10 en misschien gen 11 ook! Maar dan zijn we ook weer minimaal vijf jaar verder.
Het gaat om the beast met plek voor 1280 kaarten:
/f/image/3uRMjrsZqr5cFdKb4VFMuGM8.png?f=fotoalbum_large)
Here we go again
Nu heb ik per toeval een binder gezien waar wel alle 9 generaties makkelijk inpassen, en gen 10 en misschien gen 11 ook! Maar dan zijn we ook weer minimaal vijf jaar verder.
/f/image/3uRMjrsZqr5cFdKb4VFMuGM8.png?f=fotoalbum_large)
Here we go again
Ik ben er ook bij, samen met mijn zoontje! Tot nu toe zijn we daar altijd goed geslaagd met leuke aankopen maar ook vooral veel kunnen ruilen met andere liefhebbers. Ik kijk er alweer naar uitAschtra schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:01:
Zaterdag weer naar de beurs van Roel!
Tof om te lezen! Mijn zoon van 11 is afgelopen week weer verder gegaan met Pokémon Violet en die van 4/bijna 5 vond dat zo mooi dat hij er zelf ook aan was begonnen. Volgens mij speelt hij nu zowel Violet als Shield.Yonix schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:22:
De afgelopen weken veel plezier gehad aan ‘Pokémon Sword’, samen met mijn zoontje. Inmiddels zijn we een dikke 41 uur verder en zijn we langzaam aan de DLC aan het verkennen. Erg tof om dat samen te kunnen doen!
[Afbeelding]
Jup, hier ga ik mij wel weer even mee vermaken. En mijn zoontje? Die kan ondertussen vrolijk verder met ‘Sword’.![]()
Ik weet niet welke binder DeepPocketMonster gebruikt, maar volgens mij gaf hij in bij Gen 3 of de eerste poging van Gen 4 al aan dat niet alle kaarten gingen passen. Maar die binder van hem is ook echt huuuuuuuuuuuge.Royy90 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 14:18:
Uit "frustratie" een poos geleden mijn National Pokedex verkocht... het wou maar niet fatsoenlijk in 1 binder en dat is juist helemaal wat ik wou... nu begint het toch weer te kriebelen maar wil ik het wel anders doen! Wat meer richten vanaf het begin op de duurdere(mooiere) kaarten. Mijn vorige pokedex was voornamelijk €0,02 bulk van Cardmarket. De binder+pages waren meer waard lol.
[Afbeelding]
Here we go again
Verschilletje is wel dat de binder van DPM per pagina 64 kaarten heeft en deze "maar" 20, zal dus zeker een stuk kleiner zijn! (en gelukkig ook maar)ChokingHazard schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:39:
[...]
Ik weet niet welke binder DeepPocketMonster gebruikt, maar volgens mij gaf hij in bij Gen 3 of de eerste poging van Gen 4 al aan dat niet alle kaarten gingen passen. Maar die binder van hem is ook echt huuuuuuuuuuuge.
https://www.amazon.com/Ca...-Album/dp/B0CZNX85GV?th=1
Vind het zelf ook wel een interessant idee om mijn Pokedex zodoende in één binder te krijgen.
Maar m'n 9 pocket binders zijn nu zo mooi ingericht met de (veelal) evolutielijnen van 3 Pokémon..
Hier moet m'n OCD ff over na gaan denken
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
De binder van DPM is custom made door Vaultx en niet te koop. En die voldoet al niet meer door de DLC van scarlet en violet.ChokingHazard schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:39:
[...]
Ik weet niet welke binder DeepPocketMonster gebruikt, maar volgens mij gaf hij in bij Gen 3 of de eerste poging van Gen 4 al aan dat niet alle kaarten gingen passen. Maar die binder van hem is ook echt huuuuuuuuuuuge.
Ik moet ook even terugkomen op mijn idee van gister. Achteraf is het toch niet zo'n goed idee want er zal een moment komen dat de binder gewoon te klein is. Daarom ging ik voorheen ook voor losse pages.
Dus een nieuw idee wat ik heb is om gen1 te gaan sparen. Dat is voor mij persoonlijk de mooiste gen en daar ben ik mee opgegroeid. Nu zijn er zoveel mooie full arts en illustrator kaarten dat ik die kant op wil gaan. Ik heb nog een mooie Mew 151 binder liggen, dus daar kan het gemakkelijk in en kan dan ook net als @AntraXxX de 3 row aanhouden en eventueel 1-2 pokemon mooier rangschikken met energy cards(of mogelijke andere oplossing). Regionals, mega's, enz enz is nog genoeg ruimte voor achter de originele 151, maar heeft geen prioriteit.
Mocht ik in de toekomst dan toch nog een volledige dex willen doen, kan dat altijd nog. Eventueel elke gen in een aparte binder... maar nu loop ik wel heel erg op de zaken vooruit haha.
Dus een nieuw idee wat ik heb is om gen1 te gaan sparen. Dat is voor mij persoonlijk de mooiste gen en daar ben ik mee opgegroeid. Nu zijn er zoveel mooie full arts en illustrator kaarten dat ik die kant op wil gaan. Ik heb nog een mooie Mew 151 binder liggen, dus daar kan het gemakkelijk in en kan dan ook net als @AntraXxX de 3 row aanhouden en eventueel 1-2 pokemon mooier rangschikken met energy cards(of mogelijke andere oplossing). Regionals, mega's, enz enz is nog genoeg ruimte voor achter de originele 151, maar heeft geen prioriteit.
Mocht ik in de toekomst dan toch nog een volledige dex willen doen, kan dat altijd nog. Eventueel elke gen in een aparte binder... maar nu loop ik wel heel erg op de zaken vooruit haha.
[ Voor 11% gewijzigd door Royy90 op 23-05-2024 11:31 ]
Ik ben zaterdag ook weer in Venray, na 3 maanden kan ik dan eindelijk mijn PSA inzending van 2 Pikachu Van Gogh ophalen bij Flash Cards. Is het normaal qua doorlooptijd dat je met 3 maand rekening kunt houden? Anders maar zelf een bulk inzending proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 23-05-2024 13:51 ]
Bij Flash Cards duurt dat wel 3 maanden ja. Ik ben aan het inplannen om diezelfde kaart in Bulk te laten graden bij CGC via HiroCards (Zottegem/Gent). Een collega verzamelaar had daar binnen de twee maanden alles retour.Joosie200 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:50:
Ik ben zaterdag ook weer in Venray, na 3 maanden kan ik dan eindelijk mijn PSA inzending van 2 Pikachu Van Gogh ophalen bij Flash Cards. Is het normaal qua doorlooptijd dat je met 3 maand rekening kunt houden? Anders maar zelf een bulk inzending proberen.
Weet je het resultaat al van je Pika kaarten, want die hoekjes zijn erop of eronder heb ik de indruk.
Groeten!
🚨 151JP prijsdipje op CM?
Excuses voor slowchat, maar ik wil gewoon weten waarom eigenlijk.
Excuses voor slowchat, maar ik wil gewoon weten waarom eigenlijk.
[ Voor 55% gewijzigd door Spacewide op 23-05-2024 19:49 ]
Achzo, ik heb het opgezocht en er komt een nieuwe reprint in juni. Euro verkopers/scalpers willen er dus graag vanaf. Als we allemaal stoppen met kopen kan het nog eens leuk worden in aankoopprijs.Aschtra schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:05:
ik denk door de reprints
Mijn eerste bestelling geplaatst met allemaal mooie illustrator kaarten. Ik ben gegaan voor Japanse kaarten dit keer! Niet perse omdat er nu een dip is, maar wel omdat die kaarten over algemeen goedkoper zijn (en las ook betere kwaliteit, maar dat kan ik nog niet bevestigen).
Bijvoorbeeld;
/f/image/zw4ka51SI3T6YMJJzWIPfh5i.png?f=fotoalbum_large)
Toch een groot verschil!
Bijvoorbeeld;
/f/image/zw4ka51SI3T6YMJJzWIPfh5i.png?f=fotoalbum_large)
Toch een groot verschil!
Hoop dat er morgen genoeg parkeerplek is op de beurs :d
Kan niet heel veel uitwijken volgens mij, alleen naar mcdonalds ertegenover?
Kan niet heel veel uitwijken volgens mij, alleen naar mcdonalds ertegenover?
Ik ga denk ik ook maar eens wat Cardmarket bestellingen doen en de 151 compleet maken. Ik heb nog geen zin om zelf via cardmarket dubbelen te gaan verkopen, inpakspullen kopen, inpakken, gaat er wat mis. Leuk dat anderen het doen, maar zelf durf ik het niet zo goed aan.
Ik snap wat je zegt, maar dat is juist zo fijn van cardmarket! Jij staat als verkoper altijd in je recht en als jij met t&t iets verstuurd krijg jij gewoon je geld. Als de koper zonder t&t selecteert is dat zijn/haar risico en krijg jij direct je geld zodra je op confirm shipment klikt. Bij t&t maak je gebruik van de t&t code. Die kan je invoeren bij de verzending. Je blijft natuurlijk afhankelijk van de post... maar dit is bij mij nog nooit fout gegaan.CornermanNL schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:41:
Ik ga denk ik ook maar eens wat Cardmarket bestellingen doen en de 151 compleet maken. Ik heb nog geen zin om zelf via cardmarket dubbelen te gaan verkopen, inpakspullen kopen, inpakken, gaat er wat mis. Leuk dat anderen het doen, maar zelf durf ik het niet zo goed aan.
Toch maar eens proberen dan, dank voor je reactie. Eens gaan verdiepen in verpakkingen enzovoorts.Royy90 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:51:
[...]
Ik snap wat je zegt, maar dat is juist zo fijn van cardmarket! Jij staat als verkoper altijd in je recht en als jij met t&t iets verstuurd krijg jij gewoon je geld. Als de koper zonder t&t selecteert is dat zijn/haar risico en krijg jij direct je geld zodra je op confirm shipment klikt. Bij t&t maak je gebruik van de t&t code. Die kan je invoeren bij de verzending. Je blijft natuurlijk afhankelijk van de post... maar dit is bij mij nog nooit fout gegaan.
Overigens de herprints van de 151 maken het voor mij dan weer makkelijker de set compleet te maken. En dan kan ik een leuke andere set gaan verzamelen. Voor de investeerders in de kaarten wellicht wat minder leuk al die reprints.
En wellicht op termijn ook voor de fabrikant een nadeel. Dat maakt de hype en het jagen op kaarten vanwege de waarde toch een stuk minder. Korte vs lange termijn. Altijd lastig.
Als je hulp nodig hebt, of vragen hebt, mag je altijd een dm sturen, happy to help en zelf goede ervaring met verkopen op cardmarketCornermanNL schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:11:
[...]
Toch maar eens proberen dan, dank voor je reactie. Eens gaan verdiepen in verpakkingen enzovoorts.
Overigens de herprints van de 151 maken het voor mij dan weer makkelijker de set compleet te maken. En dan kan ik een leuke andere set gaan verzamelen. Voor de investeerders in de kaarten wellicht wat minder leuk al die reprints.
En wellicht op termijn ook voor de fabrikant een nadeel. Dat maakt de hype en het jagen op kaarten vanwege de waarde toch een stuk minder. Korte vs lange termijn. Altijd lastig.
Iedereen heel veel plezier morgen bij de Pokémon beurs, voor ons helaas te ver!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Helaas kan ik morgen niet naar de beurs i.v.m werk.
Was wel weer graag gegaan. Heb nog wel wat op het verlanglijstje staan.
Maar dat dan maar via andere kanalen
Was wel weer graag gegaan. Heb nog wel wat op het verlanglijstje staan.
Maar dat dan maar via andere kanalen
PSN: McMillan0984
Ik twijfel of ik morgen 3 uur in de auto zit naar Venray, of zondag iets meer dan een uur in de trein naar Amsterdam voor een (vermoedelijk) iets kleinere beurs. Voordeel van zondag is een stuk dichterbij, het nadeel is dat er dan ook F1 gereden wordt
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
@CornermanNL wel altijd een foto of video maken van datgene wat je verstuurd via brievenpost. Mocht de koper claimen niets te hebben ontvangen, en jij kunt bewijzen het wel te hebben opgestuurd, krijgt de koper zijn geld terug en mag jij jouw geld houden.
Ik heb 1x gehad dat ik een kapotte envelop in een zakje ontving, met een briefje van PostNL erbij met iets in de trant van 'Excuses, uw brief is beschadigd geraakt.' Je raadt het al, kaart nergens te vinden. Kaart was zonder track&trace maar doordat hij kon bewijzen het te hebben verstuurd (envelop was duidelijk hetzelfde) heb ik mijn geld destijds teruggekregen. Vandaar ook de tip om altijd alles te filmen dat je in de brievenbus stopt.Royy90 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:51:
Je blijft natuurlijk afhankelijk van de post... maar dit is bij mij nog nooit fout gegaan.
Of gewoon naar allebeiYpho schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:37:
Ik twijfel of ik morgen 3 uur in de auto zit naar Venray, of zondag iets meer dan een uur in de trein naar Amsterdam voor een (vermoedelijk) iets kleinere beurs. Voordeel van zondag is een stuk dichterbij, het nadeel is dat er dan ook F1 gereden wordt
Ik verwacht morgen allemaal foto's van de loot!
Zelf ga ik weer op jacht naar wat Base Set en Neo Genesis holos. Misschien wat random trainers ook.
Ook de overige kaarten van BS en NG op jacht. Heb aardig wat geld opzij gelegd maarja als er een Charizard is dan is dat al snel op
Zelf ga ik weer op jacht naar wat Base Set en Neo Genesis holos. Misschien wat random trainers ook.
Ook de overige kaarten van BS en NG op jacht. Heb aardig wat geld opzij gelegd maarja als er een Charizard is dan is dat al snel op
Ok, de kogel is door de kerk. Morgenvroeg stap ik op de trein naar Alkmaar, daar pikt mijn collega me op en gaan we samen naar Venray. Vers geprinte flyers liggen klaar, vakantiegeld is gestort, dus kom maar op!
Ik krijg vandaag Blaine's Charizard binnen, dus morgen kijken voor de laatste missende kaartjes voor GH/GC.
Zondag skip ik dan, ben ik in ieder geval 1 dag thuis
Ik krijg vandaag Blaine's Charizard binnen, dus morgen kijken voor de laatste missende kaartjes voor GH/GC.
Zondag skip ik dan, ben ik in ieder geval 1 dag thuis
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Nope, had er twee bij me in het idee het is 50/50. Of een 9 of een 10. Maar morgen neem ik voor de pregrading er nog 10 mee die ik in februari vergeten was mee te nemen. Kijken welke het meeste kans maakt. Zit nog allemaal in seal. Zolang de kaartwaarde die 30 euro aan Pokemon spullen + grading kosten overstijgt kan het uit.Spacewide schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:13:
[...]
Weet je het resultaat al van je Pika kaarten, want die hoekjes zijn erop of eronder heb ik de indruk.
Misschien een andere tak van sparen maar waarom 10 van die Pikachu's hebben. Als ik een 2e keer aan de aanbieding voldeed en weer een Pikachu kreeg had ik hem geweigerd. Heb er niets aan en misschien loopt iemand anders die hem nog niet heeft dan niet mis.
Oeh thanks voor de tip. Dat zijn leukere prijzen om de 151 illu rare's mee aan te vullenRoyy90 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:13:
Mijn eerste bestelling geplaatst met allemaal mooie illustrator kaarten. Ik ben gegaan voor Japanse kaarten dit keer! Niet perse omdat er nu een dip is, maar wel omdat die kaarten over algemeen goedkoper zijn (en las ook betere kwaliteit, maar dat kan ik nog niet bevestigen).
Bijvoorbeeld;
[Afbeelding]
Toch een groot verschil!
Andere locatie ditmaal in Venray. Dit keer bij een hotel ipv manege. Stukje warmer binnen. Maar ook compacter. Helaas had Flash Cards m'n bericht van donderdag niet gelezen dus ik ga zonder gegrade kaarten huiswaarts. Ze worden nagezonden. Evenals mijn bestelling van Celebrations. Ik heb er wel weer een paar ingezonden richting PSA. En ik won een Paldea Evolved booster pack met mijn toegangsnummer.
Mooie Haul roy!
Dit is mijn loot van de beurs:

Kon geen ungraded Charizard vinden van Base Set helaas. Wel in het Nederlands maar die moet ik niet :x
Verder nog een bulk aan Base Set die ik moest hebben:

En dezelfde vendor had een map voor Neo Genesis dus die heb ik bijna helemaal leeggeplukt want ik had daar nog niets van

Op zich wel mooie haul maar had gehoopt toch nog met een Raichu of Charizard thuis te komen.
Zag wel 1 of 2 Lugia's van Neo Genesis maar iets te duur.
Nog 17 kaartjes van Base Set en dan zou die compleet moeten zijn!

Kon geen ungraded Charizard vinden van Base Set helaas. Wel in het Nederlands maar die moet ik niet :x

En dezelfde vendor had een map voor Neo Genesis dus die heb ik bijna helemaal leeggeplukt want ik had daar nog niets van

Op zich wel mooie haul maar had gehoopt toch nog met een Raichu of Charizard thuis te komen.
[ Voor 46% gewijzigd door Aschtra op 25-05-2024 20:05 ]
Ook lekkere kaarten @Aschtra ! Nostalgie
Even een vraag voor de mede verzamelaars, en hopelijk kunnen jullie mij helpen. Voor mijn gen1 dex zoek ik nog een aantal specifieke sleeves. De Outer sleeves van Dragon Shield Matte. Ik wil elke Pokemon type in een bijpassende kleur doen (water = blauw, vuur = rood, etc). Deze sleeves worden alleen per 100 verkocht... dat wordt mij een beetje te gek.
Dus mocht iemand toevallig Dragon Shield Matte gebruiken, en een paar over hebben van een bepaalde kleur... dan hoor ik het graag!
Even een vraag voor de mede verzamelaars, en hopelijk kunnen jullie mij helpen. Voor mijn gen1 dex zoek ik nog een aantal specifieke sleeves. De Outer sleeves van Dragon Shield Matte. Ik wil elke Pokemon type in een bijpassende kleur doen (water = blauw, vuur = rood, etc). Deze sleeves worden alleen per 100 verkocht... dat wordt mij een beetje te gek.
Dus mocht iemand toevallig Dragon Shield Matte gebruiken, en een paar over hebben van een bepaalde kleur... dan hoor ik het graag!
Prachtig! Wat heb je voor elke holo rare betaaldAschtra schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:03:
Mooie Haul roy!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dezelfde vendor had een map voor Neo Genesis dus die heb ik bijna helemaal leeggeplukt want ik had daar nog niets van![]()
[Afbeelding]
De venasaur en blastoise 65 per stuk. Vond ik goede prijs voor de staat van de kaart. Iets aan de goedkope kant wellicht. Op CM zag ik ze voor minimaal 100 in EXC staat.Spacewide schreef op zondag 26 mei 2024 @ 00:49:
[...]
Prachtig! Wat heb je voor elke holo rare betaald
De Mewtwo voor 35eu
En vandaag ‘stoepjesmarkt’ in de wijk, met de volgende opbrengst:Yonix schreef op zondag 19 mei 2024 @ 14:54:
Het is MeiMarkt hier in Tilburg (grote rommelmarkt) en natuurlijk was daar ook de verzamelaar van Pokémon-kaarten te vinden.
Jr. had € 5 op zak en heeft daar 22 kaarten voor weten te scoren. Holo-kaarten waren € 0,50 en ‘regulars’ € 0,10, wat mij betreft prima prijzen.![]()
Nu alles met mama in zijn, inmiddels veel te kleine, verzamelmap plaatsen:
[Afbeelding]
Een aantal van de hoogtepunten, volgens hem: Machamp (ein-de-lijk!), Psyduck en Golduck, Gyrados (zijn lievelings!) en het setje Poliwag, Poliwhirl en Poliwrath.
Hij heeft nu aardig wat setjes compleet kunnen maken, leuk om te zien!
:strip_exif()/f/image/dCU2O0CnHTsTQ4gBfG8lG9TY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/26gLIyz9yt4IlU2yV3WSJaGP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VIocz9YKFPibXNsNk0jmL6xn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nLIog4kMnNBjw166LDSon5WV.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is € 6 aan Pokémon-kaarten.
Ik koop (bijna) nooit Pokémon op rommelmarkten omdat ik te slecht ben in het herkennen van nep kaarten. Echt ongelofelijk hoeveel fakes al die kinderen aanbieden.Yonix schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:52:
En vandaag ‘stoepjesmarkt’ in de wijk, met de volgende opbrengst:
Dit is € 6 aan Pokémon-kaarten.
Wat ik me overigens afvroeg; Wat doen alle verzamelaars hier die honderden packs openen eigenlijk met hun bulk commons, uncommons en rares? Vaak lijkt het er op dat het jullie eigenlijk alleen om de fancy full art kaarten te doen is.
Die probeer ik een week voor de release en ten laatste twee weken na de release te verkopen. Alles na dit tijdsvenster gaat in de bulkdoos, want alle moeite die erbij komt is niet rendabel. Dat is afhankelijk van serie, buikgevoel, twijfel (what if). Ik heb ook al vele setjes kaarten samengesteld en uitgedeeld aan vriendjes van mijn kinderen. Het is wel zover gekomen dat de kinderen aan de schoolpoort hun ouders voorbij lopen en recht naar mij afkomen. Foutje
De leuke illustraties gaan in een ruilmap voor op beurzen, bijeenkomsten, vrienden,..
Hier zaten ook een paar ‘neppers’ tussen, zoals de gouden Raquaza.ErikT738 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 08:51:
[...]
Ik koop (bijna) nooit Pokémon op rommelmarkten omdat ik te slecht ben in het herkennen van nep kaarten. Echt ongelofelijk hoeveel fakes al die kinderen aanbieden.
Wat ik me overigens afvroeg; Wat doen alle verzamelaars hier die honderden packs openen eigenlijk met hun bulk commons, uncommons en rares? Vaak lijkt het er op dat het jullie eigenlijk alleen om de fancy full art kaarten te doen is.
Die gouden vond jr. zo mooi dat ik die maar in het mapje heb laten zitten, de andere kaarten gaan in de prullenbak.
Ik heb ook een hele stapel kaarten gekregen.
Echter lijken hier ook neppers tussen te zitten echter een aantal zijn me niet duidelijk.
Hoe kunnen sommige dit zo snel herkennen of ze fake zijn of niet?
Al die filmpjes op internet eindigen meestal met scheur ze dan weet je het zeker.
Echter lijken hier ook neppers tussen te zitten echter een aantal zijn me niet duidelijk.
Al die filmpjes op internet eindigen meestal met scheur ze dan weet je het zeker.
PSN: McMillan0984
Ik weet niet hoe goed de fakes tegenwoordig zijn, maar voorheen was het overduidelijk te zien aan het lettertype dat anders is, de gegevens die soms fout waren (typefouten, verkeerd HP etc), de kleuren die afwijken, en het gebruikte papier (vooral de glanslaag).Clavat schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:18:
Als ik voor mezelf spreek: ja dat is bij mij wel zo 't geval.ErikT738 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 08:51:
[...]
Bulk verkopen doe ik niet, dat is me echt te veel werk en heb momenteel in m'n omgeving nog geen kinderen op een beetje leeftijd om iets met de bulk te doen, dus tot die tijd liggen ze in tins in 'n lade te wachten totdat ze ooit nog het daglicht gaan zien.
Plaats hier eens een foto / foto's, dan kunnen we makkelijker 'n oordeel vellen.Clavat schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:18:
Er zijn meerdere dingen waar je op kunt letten. Vaak wijkt het lettertype af, de spacing tussen woorden is vaak wat aan de grote kant of er staan spelfouten op. Dit is tegenwoordig al minder, maar was jaren terug wel het geval.Clavat schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:18:
Verder missen de speciale fullarts het reliëf. Zo heb je bijvoorbeel die rainbow kaarten, de fakes daarvan hebben het reliëf niet.
Op de acchterkant kun je het vaak zien doordat het blauw meer richting een rare soort paars neigt, maar in ieder geval niet echt blauw. Het wit in de Pokébal is meer lichtblauw.
De kaarten voelen ook anders, de fakes hebben een wat gladdere structuur, zijn buigzamer en voelen wat meer 'plastic' aan.
Onderstaande video legt dingen ook goed uit.
:strip_exif()/f/image/eQRD8FmF5pcaX0bIvRYC7Jp5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GswRoFzpMKR9C0tCXUzdJ6BS.jpg?f=fotoalbum_large)
En binnen van Pokemon Centre Japan via Tensu. 9 mei besteld, gisteren eerste bezorgpoging. Werd even vastgehouden door de douane maar ik kreeg de 10 packs en bb shiny treasures binnen zonder naheffing.
Dit hadden master balls kunnen zijn:
:strip_exif()/f/image/WcGYqyKv6vfLkeW4RFmW75Ji.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan krijg je dit uit 10 losse random pakjes
:strip_exif()/f/image/Wvgnfi4q9aGjO71uEcFf6wID.jpg?f=fotoalbum_large)
En oké die Magneton / Chansey zijn nu niet bepaald de duurste master balls. Maar er is niks gegarandeerd en ik krijg er gewoon twee. Daarmee heb ik in feite de kost prijs van die 10 losse packs en forward kosten eruit. De rest is weliswaar dubbel maar in feite gratis bulk. Want Shiny Treasures kost 35 euro, 2 master balls a 35 euro totaal en 2 euro voor de Snorlax/Machoke en je zit op mijn aankoopbedrag. (50 euro Pokemon Centre, 20 euro Tenso forwarding)
[ Voor 47% gewijzigd door Joosie200 op 28-05-2024 19:15 ]
Een ETB paldea evolved gekregen, morgen maar eens openmaken.
Beter laat dan nooit. Ingezonden op de Venray beurs in februari, na 3 maanden terug bij Flash-Cards. Had verleden week geantwoord ik haal ze zaterdag op in Venray. Kennelijk onderbezetting op de email want ze hadden mijn inzending naar PSA niet gecombineerd met die andere bestelling. Dus nagezonden en eind mei binnen.
:strip_exif()/f/image/AtziAxEudT7yKcDLaU7YdtcA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rEITM1d18n4jBdNiPRcNtaSD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K0thWubZz8XLMJVYoMOcfMYE.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Zapdos box maakt de collectie 151 compleet. Ik heb nu de Alakazam, Zapdos, ETB, UPC voor sealed collectie. En een Celebrations box. Plus wat penny sleeves want je raakt er toch snel doorheen. Kers op de taart is de Van Gogh Pika in een 10. Helaas geen dubbele score maar uit de statistieken blijkt ook wel dat het 50/50 is. Dus die 10 is voor de eigen collectie. Dat ik er dan twee instuur komt omdat ik mijn kansen wil spreiden.
Nu deze collectie nog ergens leuk ophangen:
:strip_exif()/f/image/AtziAxEudT7yKcDLaU7YdtcA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rEITM1d18n4jBdNiPRcNtaSD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K0thWubZz8XLMJVYoMOcfMYE.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Zapdos box maakt de collectie 151 compleet. Ik heb nu de Alakazam, Zapdos, ETB, UPC voor sealed collectie. En een Celebrations box. Plus wat penny sleeves want je raakt er toch snel doorheen. Kers op de taart is de Van Gogh Pika in een 10. Helaas geen dubbele score maar uit de statistieken blijkt ook wel dat het 50/50 is. Dus die 10 is voor de eigen collectie. Dat ik er dan twee instuur komt omdat ik mijn kansen wil spreiden.
Nu deze collectie nog ergens leuk ophangen:
:strip_exif()/f/image/XMV1PyZswgcSsBqRbj2EXLRN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 30-05-2024 12:54 ]
Leuke droom collectie 😍
[https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
Dat is iets voor jou, kan je nog even doorgaan met het graden.
Weekend mail;
:strip_exif()/f/image/LLLd7mVLpDJfmqe3D7Z6g6ht.jpg?f=fotoalbum_large)
Japanse kaarten, onspeelbaar maar altijd leuk in een binder.
Weekend mail;
:strip_exif()/f/image/LLLd7mVLpDJfmqe3D7Z6g6ht.jpg?f=fotoalbum_large)
Japanse kaarten, onspeelbaar maar altijd leuk in een binder.
[ Voor 49% gewijzigd door Spacewide op 31-05-2024 15:44 ]
Zat dus serieus bij Ikea te kijken zonder te googlen psa slab frame oid. Idealiter hou ik ruimte vrij voor de Scream Pikachu en Mimikyu en is de Van Gogh Pika gewoon een mooie place holder. En dan misschien nog een Eeveelution frame. Ik heb de Van Gogh Sunflora, Eevee, Pika en Snorlax ook al als canvasdoek in huis. Vind het een mooie mixup tussen Pokemon en kunst.Spacewide schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:45:
Leuke droom collectie 😍
Gisteren op cardmarket een bestelling gedaan voor base set. 16 kaarten. Als alles goed binnenkomt mis ik alleen nog de charizard 😭
Mijn volgende order van 50+ kaarten is onderweg. Als die binnen is, mis ik nog iets van 5 kaarten en dan heb ik de heel Gym Challenge en Gym Heroes sets ook compleet (in NM). Vanaf Base heb ik dan alles.
De vraag is natuurlijk, ga ik hierna voor de Neo sets 💸💸
Scarlet en Violet - Shrouded Fable is onthuld en komt ergens in Augustus..
:fill(white):strip_exif()/f/image/wxXhi7Asykqo5BCSrcFrShZr.png?f=user_large)
Omtrent nieuwe sets is dit een leuk kanaal om te kijken: https://www.youtube.com/@Ptcgradio/videosG_Dragon schreef op maandag 3 juni 2024 @ 10:03:
Scarlet en Violet - Shrouded Fable is onthuld en komt ergens in Augustus..
[Afbeelding]
Hij post video's van de sets die nog gereleased moeten worden en heeft allerlei ins-outs en showt (enkele) nieuwe kaarten.
Dit is imo wel een erg mooie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5ecJgTtbyCohKvgqszGZBJe2.png?f=user_large)
Dank je voor die tip, ik zal er thuis even naar gaan kijken.AntraXxX schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:11:
[...]
Omtrent nieuwe sets is dit een leuk kanaal om te kijken: https://www.youtube.com/@Ptcgradio/videos
Hij post video's van de sets die nog gereleased moeten worden en heeft allerlei ins-outs en showt (enkele) nieuwe kaarten.
Dit is imo wel een erg mooie.
[Afbeelding]
Want wij zijn best Hoogeisend als het om Youtube filmpjes gaat, want mensen die schreeuwen of druk doen komen bij ons als niet in de lijst om gevolgd te worden
Ik kijk ook niet alles van bovengenoemd kanaal hoor, ik scan z'n video's altijd d.m.v. de preview functie en ik pauzeer 'm ff als hij een nieuwe alt art laat zien ofzo en hup weer door.G_Dragon schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:37:
[...]
Dank je voor die tip, ik zal er thuis even naar gaan kijken.
Want wij zijn best Hoogeisend als het om Youtube filmpjes gaat, want mensen die schreeuwen of druk doen komen bij ons als niet in de lijst om gevolgd te worden
Als je al zo ver bent is het natuurlijk wel erg leuk om alle WotC kaarten compleet te maken. Het houdt sowieso zijn waarde en stijgt alleen maar. Het is wel duur ja... maar het hoeft ook niet in drie dagen compleet natuurlijk.Ypho schreef op maandag 3 juni 2024 @ 09:38:
Mijn volgende order van 50+ kaarten is onderweg. Als die binnen is, mis ik nog iets van 5 kaarten en dan heb ik de heel Gym Challenge en Gym Heroes sets ook compleet (in NM). Vanaf Base heb ik dan alles.
Voor mijn Kanto Full Art dex ben ik ook weer wat kaarten rijker:
:strip_exif()/f/image/QXx4TzqdUw4cxBd7TTcAi78u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rZcLznjmisGdprzVPyKCjPVZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mtDADztdcVSGeCH555O81aFR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit nu op 32/151. Schiet mooi op. Helaas heeft niet elke Pokemon een (mooie) full art dus het is ook rustig wachten met wat de komende sets allemaal gaan doen. Ergens deze maand zal ik nog wat Outer sleeves bestellen en dan kunnen ze in de 151 binder.
Ah ja zo kan het natuurlijk ook, nee wij kijken vaak een video wel volledig. Is iets wat we beiden er leuk vinden om op te zetten in plaats van een serie/film zolang iemand maar niet zo loopt te schreeuwen, zo kijken wij de video's van Pokérev al standaard met het geluid uit. Omdat hij vaak wel lekker vlot doorpakt maar schreeuwt alsof zijn leven ervan afhangt..AntraXxX schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:47:
[...]
Ik kijk ook niet alles van bovengenoemd kanaal hoor, ik scan z'n video's altijd d.m.v. de preview functie en ik pauzeer 'm ff als hij een nieuwe alt art laat zien ofzo en hup weer door.
Helaas is Leonhart minder gaan posten, maar wat hij nu post is wel leuk om naar te kijken. Natuurlijk heeft hij ook wel drukke momenten maar het is tenminste een stuk rustiger dan de meesten
En ik heb wel eens een paar video's van Deep Pocket Monster gekeken, omdat die onderlinge uitdagingen echt leuk kunnen zijn zoals deze:
-----------------------------
Momenteel staat het verzamelen van kaarten bij even ons stil, aangezien de kaarten in onze ogen tegenvallen bij Scarlet & Violet. Die Kingdra die je laat zien is wel weer heel mooi, de 151 set heeft tot op heden nog de mooiste kaarten van alle Scarlet & Violet sets als je het ons vraagt!
Deze kwaliteit van kaarten worden bij ons echt gemist:
Ik denk dat ik Shrouded Fable overslaag, misschien wat leuke arts links en rechts. Enkele spooky kaarten zou wel vet zijn. Even doorsparen naar Dragona in september. Ik heb nogal een goed gevoel daarover.
Hieronder enkele chinese kaarten. Best bizar hoe ik eraan kwam; long story short.
Om 2u snachts had ik verkeerd geboden op Ebay. Deze umbreon (1/4) art werd de mijne na een winnend bod van 11 euro + 10 euro verzending. Ik stuurde die verkoper een berichtje of ik eventueel van de koop af kon zien. Vriendelijke chinese verkoper vond dat ok, maar stelde ook eventueel een andere kaart voor.
Ik stuurde hem dan maar terug om hem te bedanken voor zijn begrip en dat ik van de eerste 151 Pokémon fan ben.
Hieronder het resultaat + alsnog die vreemde slab. 😄
Hieronder enkele chinese kaarten. Best bizar hoe ik eraan kwam; long story short.
Om 2u snachts had ik verkeerd geboden op Ebay. Deze umbreon (1/4) art werd de mijne na een winnend bod van 11 euro + 10 euro verzending. Ik stuurde die verkoper een berichtje of ik eventueel van de koop af kon zien. Vriendelijke chinese verkoper vond dat ok, maar stelde ook eventueel een andere kaart voor.
Ik stuurde hem dan maar terug om hem te bedanken voor zijn begrip en dat ik van de eerste 151 Pokémon fan ben.
Hieronder het resultaat + alsnog die vreemde slab. 😄
:strip_exif()/f/image/FqovLicPi3kfZOX8bWAiU6fI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Spacewide op 03-06-2024 13:54 ]
Grappig, je deelt echt precies mijn mening. Rev schreeuwt te veel en ik vind hem erg chaotisch. Leonhart heb ik in het begin wel gevolgd, toen ik nog in het begin van mijn collectors avontuur zat. Mijn zoontje vond hem ook leuk om te kijken, maar ik vind hem tegenwoordig nog steeds te druk.G_Dragon schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:20:
[...]
Ah ja zo kan het natuurlijk ook, nee wij kijken vaak een video wel volledig. Is iets wat we beiden er leuk vinden om op te zetten in plaats van een serie/film zolang iemand maar niet zo loopt te schreeuwen, zo kijken wij de video's van Pokérev al standaard met het geluid uit. Omdat hij vaak wel lekker vlot doorpakt maar schreeuwt alsof zijn leven ervan afhangt..
Helaas is Leonhart minder gaan posten, maar wat hij nu post is wel leuk om naar te kijken. Natuurlijk heeft hij ook wel drukke momenten maar het is tenminste een stuk rustiger dan de meesten![]()
En ik heb wel eens een paar video's van Deep Pocket Monster gekeken, omdat die onderlinge uitdagingen echt leuk kunnen zijn zoals deze:
[YouTube]
-----------------------------
Momenteel staat het verzamelen van kaarten bij even ons stil, aangezien de kaarten in onze ogen tegenvallen bij Scarlet & Violet. Die Kingdra die je laat zien is wel weer heel mooi, de 151 set heeft tot op heden nog de mooiste kaarten van alle Scarlet & Violet sets als je het ons vraagt!
Deze kwaliteit van kaarten worden bij ons echt gemist:
[...]
Daardoor juist groot fan van DPM, heerlijk rustig, de challenges vind ik super leuk om te kijken (al vind ik wel dat hij af en toe iets te streng is voor zichzelf) en z'n huidige National Pokédex-avontuur volg ik op de voet. Hele fijne content maakt die man
Veel plezier met uitpakkenYpho schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:00:
Nieuwe order binnen. Ik heb vanmiddag / vanavond wat te doen
[Afbeelding]
Oh dat gaat lukken. Is een tijd geleden dat ik zo veel heb geopend. Ik zoek niets specifieks, dus alles dat mooi is is meegenomen
Veel plezier, hopelijk zit er wat leuks in 🙂Ypho schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:17:
[...]
Oh dat gaat lukken. Is een tijd geleden dat ik zo veel heb geopend. Ik zoek niets specifieks, dus alles dat mooi is is meegenomen
Ik heb mijn Squirtle UPC promo met PKC stamp dan eindelijk verkocht. Betekent dat de UPC mij 60 euro heeft gekost. En ik zit er aan te denken om het geld van die promo in de Flareon, Jolteon, Vaporeon premium collection boxen te stoppen. Voor de mooie promo kaarten en wat SWSH packs. Is de pack selectie nog anders in de EU versies tov de US versie?
Leek me in elk geval een mooie manier om wat Astral Radiance, Chilling Reign, Evolving Skies en Lost Origin te openen nu ik pas in de SV periode ben ingestapt. Kan ik zelf ervaren hoe de in verhouding mindere pull rates is.
Leek me in elk geval een mooie manier om wat Astral Radiance, Chilling Reign, Evolving Skies en Lost Origin te openen nu ik pas in de SV periode ben ingestapt. Kan ik zelf ervaren hoe de in verhouding mindere pull rates is.
oh oh. Ik heb een redelijke mooie Charizard gevonden. Heb wat meer foto's gevraagd maar vond de prijs / kwaliteit verhouding erg goed. Vooral voorkant prima voor die prijs, achterkant boeit me iets minder persoonlijk zit toch in de binder.
Blijft een duit kosten en zal mijn duurste kaart zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Aschtra op 04-06-2024 11:53 ]
De base set Charizard?Aschtra schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 11:53:
oh oh. Ik heb een redelijke mooie Charizard gevonden. Heb wat meer foto's gevraagd maar vond de prijs / kwaliteit verhouding erg goed. Vooral voorkant prima voor die prijs, achterkant boeit me iets minder persoonlijk zit toch in de binder.
@Aschtra ga je voor een specifieke grade dat die kaart zo duur is? Als ik hier kijk staan ze er al op voor 59 euro.
Ik heb hier ook nog mijn base set met wat sets die erna kwamen zoals jungle en fossil etc. Maar die kaarten lijken meestal maximaal een paar euro waard. Misschien perfecte gegrade varianten meer?
Mijn base charizard is ook niet perfect.
Ik heb hier ook nog mijn base set met wat sets die erna kwamen zoals jungle en fossil etc. Maar die kaarten lijken meestal maximaal een paar euro waard. Misschien perfecte gegrade varianten meer?
Duur? Ding is ungraded condition ‘good’. Vind het goedkope prijs voor de front. Back is wel wat minder maar boeit me ook minder.brandondlp schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:01:
@Aschtra ga je voor een specifieke grade dat die kaart zo duur is? Als ik hier kijk staan ze er al op voor 59 euro.
Laat die charizard base set van 59 euro eens zien?
Psa4 kost al ruim 230euro.
Ik koop trouwens alleen uit nederland. Niet van andere landen. Deze is 65eu uit italie en betaal ik 15eu verzenden;
/f/image/5G7hMl0zn7wlTZZ0zH5Hmcqh.png?f=fotoalbum_large)
Dat sla ik toch echt over. Ja het is een charizard maar meer ook niet😂
[ Voor 30% gewijzigd door Aschtra op 04-06-2024 19:13 ]
Ah linkje vergeten. Zie dat er quality poor bij staat maar geen foto.
https://www.cardtrader.co...-holo-rare-4-102-base-set maar er staan er wel meer in die prijsklasse.
https://www.cardtrader.co...-holo-rare-4-102-base-set maar er staan er wel meer in die prijsklasse.
Ja, dat is ‘poor’ quality. Dat hoeft van mij ook weer niet. Hoef geen NM maar poor is weer andere uiterste.brandondlp schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:17:
Ah had niet door dat de kwaliteit zo beroerd was. Die je op het oog hebt is zeker nice. Wat kost dat ongeveer?
Ik heb zelf deze. Maar die heb ik zelf gepulld toen ik op de basisschool zat haha.[Afbeelding]
Die ik stuurde kost 180eu.
Je eigen gepullde charizard blijft het vetst! Nice
[ Voor 3% gewijzigd door Aschtra op 04-06-2024 19:22 ]
https://www.reddit.com/r/...has_been_trademarked_for/
Het is nog slechts een merkregistratie, maar dat was een half jaar geleden ook zo voor Stellar Miracle die per juli nu al te preorderen is. Een comeback set voor Team Rocket met mogelijk Jessie/James, Giovanni, meowth, Persian, Wobbuffet? Maar neem dan ook officer Jenny / nurse Joy, Misty / Brock meteen mee in een gallery trainer sectie als je toch bezig bent. Doe maar een dark Onyx, Steelix, Misty's Starmie erbij.
Zou wel een mooie reguliere set zijn die gen 2/3 kan bundelen. Met natuurlijk een dark Charizard, Blastoise, Flareon, Jolteon, Mewtwo, Vaporeon want waarom zou je die niet toepassen. Ik kijk er meer naar uit dan Stellar Miracle. Als het er van gaat komen natuurlijk maar gezien Team Rocket na fossil / jungle zelf twee eigen sets kreeg vroeger waarom dat niet herhalen 20 jaar later. Veilige keuze en je krijgt een soortgelijke hype na SV 151.
Het is nog slechts een merkregistratie, maar dat was een half jaar geleden ook zo voor Stellar Miracle die per juli nu al te preorderen is. Een comeback set voor Team Rocket met mogelijk Jessie/James, Giovanni, meowth, Persian, Wobbuffet? Maar neem dan ook officer Jenny / nurse Joy, Misty / Brock meteen mee in een gallery trainer sectie als je toch bezig bent. Doe maar een dark Onyx, Steelix, Misty's Starmie erbij.
Zou wel een mooie reguliere set zijn die gen 2/3 kan bundelen. Met natuurlijk een dark Charizard, Blastoise, Flareon, Jolteon, Mewtwo, Vaporeon want waarom zou je die niet toepassen. Ik kijk er meer naar uit dan Stellar Miracle. Als het er van gaat komen natuurlijk maar gezien Team Rocket na fossil / jungle zelf twee eigen sets kreeg vroeger waarom dat niet herhalen 20 jaar later. Veilige keuze en je krijgt een soortgelijke hype na SV 151.
Ik ben een paar maanden terug voor de base Charizard gegaan in LP (light played) staat voor 100 euro. Dat vond ik een prima balans tussen de prijs en kwaliteit. Misschien dat ik later een hogere kwaliteit haal, maar eerst wil ik de gym en neo sets compleet hebben.
Zo, de Squirtle promo is op reis in Europa. Mijn duurste verkoop tot nu via cardmarket. Ik heb lopen filmen hoe ik de gesealde kaart in toploader gesandwhicht tussen deck dividers heb dichtgeplakt en zo in een bubbeltjesenveloppe heb gestopt met adres van de koper erop. Tot dusver heb ik nog geen issues meegemaakt op cardmarket. Maar je zult net zien dat met m'n duurste kaart verkoop de koper claimt heel iets anders te hebben ontvangen, dat de kaart niet NM aankomt etc etc.
Voor simpele holo / reverse of goedkope promo kaarten zal het me wat. Ook met de verkoop van mini tins en blisters niet zo'n issue. Maar juist bij een dure etb, UPC of speciale promo neem ik maar deze stap uit voorzorg. Hoe doen anderen dat? Bedoel als je een mooie Zard first edition / Moonbreon verkoopt geloof je het wel of zou je ook zoiets overwegen? Voor in NL geloof ik het wel met PostNL. Maar als het gaat om de post in Zuid Europa ga ik er niet echt op vertrouwen.
Voor simpele holo / reverse of goedkope promo kaarten zal het me wat. Ook met de verkoop van mini tins en blisters niet zo'n issue. Maar juist bij een dure etb, UPC of speciale promo neem ik maar deze stap uit voorzorg. Hoe doen anderen dat? Bedoel als je een mooie Zard first edition / Moonbreon verkoopt geloof je het wel of zou je ook zoiets overwegen? Voor in NL geloof ik het wel met PostNL. Maar als het gaat om de post in Zuid Europa ga ik er niet echt op vertrouwen.
Mijn base set charizard wordt op kosten verkoper verzekerd verzonden. Deed hij vaker bij duurdere kaarten die hij verkocht.
Dat kan natuurlijk ook nog. Al had deze koper gekozen voor regulier met track en trace. Dus niet specifiek mij laten weten doe maar aangetekend. Bij een dure Zard / Moonbreon zou ik dat als koper vantevoren doorgeven.
Met de verkoop van duurdere kaarten via cardmarket heb ik tot nu toe nooit problemen gehad, maar wel steeds met track/trace verstuurd.
Ik maak inderdaad ook altijd wat foto’s voor het versturen. Zelfs van het posten van goedkopere kaarten maak ik voor mezelf een filmpje van het posten in de brievenbus. Beetje overdreven misschien, maar je weet maar nooit.
Ik heb vorige maand wel voor het eerst meegemaakt dat een zending (zonder track trace) uit Italië niet aan is gekomen. Erg jammer, ook voor de verkoper, want het waren ongeveer 130 zeer goedkope kaartjes om de mastersets compleet te maken. Dus voor ons allebei veel werk om uit te zoeken voor niks.
De verkoper heeft op eigen initiatief een deel van kosten teruggestort, erg netjes van hem.
Verder inmiddels 250 orders verstuurd en 40 bestellingen geplaatst zonder problemen, dus erg tevreden CM gebruiker 😊
Al zou ik de echte dure kaarten toch liever op een beurs kopen, om ze eerst zelf te kunnen zien. Ik koop ook regelmatig kaarten bij m’n favoriete spellenzaak, Valhalla boardgames in Veghel. Daar heeft de eigenaar een map met losse kaarten die regelmatig worden aangevuld. Ook altijd leuk om daar doorheen te kijken
Ik maak inderdaad ook altijd wat foto’s voor het versturen. Zelfs van het posten van goedkopere kaarten maak ik voor mezelf een filmpje van het posten in de brievenbus. Beetje overdreven misschien, maar je weet maar nooit.
Ik heb vorige maand wel voor het eerst meegemaakt dat een zending (zonder track trace) uit Italië niet aan is gekomen. Erg jammer, ook voor de verkoper, want het waren ongeveer 130 zeer goedkope kaartjes om de mastersets compleet te maken. Dus voor ons allebei veel werk om uit te zoeken voor niks.
De verkoper heeft op eigen initiatief een deel van kosten teruggestort, erg netjes van hem.
Verder inmiddels 250 orders verstuurd en 40 bestellingen geplaatst zonder problemen, dus erg tevreden CM gebruiker 😊
Al zou ik de echte dure kaarten toch liever op een beurs kopen, om ze eerst zelf te kunnen zien. Ik koop ook regelmatig kaarten bij m’n favoriete spellenzaak, Valhalla boardgames in Veghel. Daar heeft de eigenaar een map met losse kaarten die regelmatig worden aangevuld. Ook altijd leuk om daar doorheen te kijken
Ik herken mezelf hierin als het over dat filmpje gaatNCJ87 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:15:
Met de verkoop van duurdere kaarten via cardmarket heb ik tot nu toe nooit problemen gehad, maar wel steeds met track/trace verstuurd.
Vanaf 25 euro of meer dan 4 kaarten is toch altijd tracked, hoe kan je 130 untracked verzenden?
Nee bij meer dan 4 kaarten wordt de brief ‘zwaarder’ en betaal je het dubbele van een normale untracked letter.
Koper kan altijd kiezen voor tracked verzending ofcourse maar wordt niet afgedwongen door CM.
Ik zit er sinds kort over na te denken 1 kaart die ik dubbel heb op CM te plaatsen. Alleen 0 verstand van verpakkingsmaterialen en waar ik dat kan halen en dergelijke.
Heeft iemand wat beginnerstips?
En eerlijk, ik denk dat het aantal keer dat ik een pakket of brief heb verstuurd op 1 hand te tellen is.
Voor zo’n tracked brievenbus post ga je dan gewoon naar bruna en zeg je ‘brievenbus pakje+’ ofzo? 😂
Koper kan altijd kiezen voor tracked verzending ofcourse maar wordt niet afgedwongen door CM.
Ik zit er sinds kort over na te denken 1 kaart die ik dubbel heb op CM te plaatsen. Alleen 0 verstand van verpakkingsmaterialen en waar ik dat kan halen en dergelijke.
En eerlijk, ik denk dat het aantal keer dat ik een pakket of brief heb verstuurd op 1 hand te tellen is.
Voor zo’n tracked brievenbus post ga je dan gewoon naar bruna en zeg je ‘brievenbus pakje+’ ofzo? 😂
[ Voor 82% gewijzigd door Aschtra op 06-06-2024 08:31 ]
Vanaf 25 euro orderwaarde is tracked verplicht, maar het waren 130 kaarten van steeds een paar cent per stuk, dus ik zat nog net onder die 25 euro. De volgende keer kies ik dan toch zelf maar voor tracked verzenden (je kan de verzendwijze zelf kiezen bij het plaatsen van een order).Spacewide schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:26:
[...]
Ik herken mezelf hierin als het over dat filmpje gaat
Vanaf 25 euro of meer dan 4 kaarten is toch altijd tracked, hoe kan je 130 untracked verzenden?
Meestal knutsel ik zelf wat in elkaar met een envelop en wat karton uit de papierbak. Als je de kaart in een toploader hebt zitten is dat vaak goed genoeg. Verder kan je inderdaad gewoon dingen bij een PostNL punt laten frankeren, of zelf online frankeren.Aschtra schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:29:
Nee bij meer dan 4 kaarten wordt de brief ‘zwaarder’ en betaal je het dubbele van een normale untracked letter.
Ik heb inmiddels 5 CM sales gehad, 3 naar 't buitenland (Duitsland, Zwitserland en Portugal) waarvan 2 kaarten tussen de €150-200 waarde.Aschtra schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:29:
- En @ChokingHazard heeft me ooit de tip gegeven (welke @Joosie200 ook toepast) om het proces van "kaart inpakken / pakketje gereed maken + het daadwerkelijk op de post doen" te filmen / fotograferen.
- Via CM heb je ook de Trustee service, dan heb je als verkoper i.i.g. door bovenstaande te hanteren een poot om op te staan richting CM waardoor in 't geval van gezeik je tóch je geld krijgt van CM (gelezen trouwens, gelukkig nog nooit meegemaakt).
- Uiteraard via Track & Trace versturen, aangetekend versturen heb ik niet gedaan (was ook omdat ik eigenlijk altijd voor de brievenbuspakket variant heb gekozen).
- Wijze van inpakken: kaart in 'n pro fit sleeve + toploader. Daarna knip ik uit een kartonnen doos twéé rechthoeken welke i.i.g. groter zijn dan de toploader. Deze kartonnetjes gebruik ik eigenlijk als sandwich voor de toploader en vervolgens gebruik je twee plakbandjes en je 'sandwich' is klaar. Deze kartonnen sandwich constructie fungeert eigenlijk als een soort van "bumper" zodat de hoeken van de kartonnetjes de klappen van het op en neer geschud van het brievenbuspakketje opvangen.
- Zo'n brievenbuspakketje haal ik lokaal bij de Karwei (is tevens een PostNL punt), maargoed zoiets vind je vast en zeker wel bij een Bruna etc.
Zie ook deze link: https://help.cardmarket.com/en/Packaging --> stapje 5
Bubbelenveloppen wordt ook afgeraden, zie deze link: https://help.cardmarket.com/en/BubbleEnvelopes
Oh ik krijg echt heel vaak in bubbeltjes plastic. Soms met nog wat karton erbij idd. Tot nu toe altijd goed gegaan.AntraXxX schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 13:01:
[...]
Ik heb inmiddels 5 CM sales gehad, 3 naar 't buitenland (Duitsland, Zwitserland en Portugal) waarvan 2 kaarten tussen de €150-200 waarde.
- En @ChokingHazard heeft me ooit de tip gegeven (welke @Joosie200 ook toepast) om het proces van "kaart inpakken / pakketje gereed maken + het daadwerkelijk op de post doen" te filmen / fotograferen.
- Via CM heb je ook de Trustee service, dan heb je als verkoper i.i.g. door bovenstaande te hanteren een poot om op te staan richting CM waardoor in 't geval van gezeik je tóch je geld krijgt van CM (gelezen trouwens, gelukkig nog nooit meegemaakt).
- Uiteraard via Track & Trace versturen, aangetekend versturen heb ik niet gedaan (was ook omdat ik eigenlijk altijd voor de brievenbuspakket variant heb gekozen).
- Wijze van inpakken: kaart in 'n pro fit sleeve + toploader. Daarna knip ik uit een kartonnen doos twéé rechthoeken welke i.i.g. groter zijn dan de toploader. Deze kartonnetjes gebruik ik eigenlijk als sandwich voor de toploader en vervolgens gebruik je twee plakbandjes en je 'sandwich' is klaar. Deze kartonnen sandwich constructie fungeert eigenlijk als een soort van "bumper" zodat de hoeken van de kartonnetjes de klappen van het op en neer geschud van het brievenbuspakketje opvangen.
- Zo'n brievenbuspakketje haal ik lokaal bij de Karwei (is tevens een PostNL punt), maar goed zoiets vind je vast en zeker wel bij een Bruna etc.
Zie ook deze link: https://help.cardmarket.com/en/Packaging --> stapje 5
Bubbelenveloppen wordt ook afgeraden, zie deze link: https://help.cardmarket.com/en/BubbleEnvelopes
Er moet nog 1 bestelling van mij verzonden worden en dan is alles er van Base set
Ik ga iig mijn account activeren en dan zet ik er wat kaartjes op. Moet goed komen met alle tips.
Mijn ervaring met Cardmarket (3500 sales):
Qua verpakking hanteer altijd het volgende:
- Goedkoop (i.e. alles van < 5 euro): Stevige sleeve, beschermd met stevig stukje karton, gewone envelop
- Duurder (i.e. ~5-10 euro): Toploader, karton, gewone envelop
- Duurder 2.0 (> 10 euro): Toploader, bubbel envelop
Alles wat 25 euro en meer is, is meestal een brievenbuspakje of groter, en dan is het toploaders, sleeves (afhankelijk van de kaarten) en bubbelfolie om te beschermen, en dan in het doosje.
Met een beoordeling heb ik nooit klachten, een enkele keer dat ik iets gemist heb qua beoordeling van kwalitiet, dit probeer ik altijd wel netjes op te lossen. Nu moet ik toegeven dat 90% van mijn sales MtG zijn, en een stuk minder Pokemon. Maar kopers beoordelen meer op kaartkwaliteit dan bescherming, als die kwaliteit gewoon in orde is. Ik beoordeel mijn kaarten altijd vrij kritisch (als in minder mooi dan ze wellicht zijn), dus dat helpt.
Qua zendingen die kwijt raken: Er zijn in totaal 3 bestellingen onverzekerde niet aangekomen (minder dan 1:1000). Ik heb 2 of 3x gehad dat een tracked shipment niet is aangekomen. Twee keer kreeg ik deze na maanden weer retour (Cardmarket had toen al een refund gedaan). 1x was de bestelling met een week weer terug, want verkeerd adres van de koper.
- Goedkoop (i.e. alles van < 5 euro): Stevige sleeve, beschermd met stevig stukje karton, gewone envelop
Alles wat 25 euro en meer is, is meestal een brievenbuspakje of groter, en dan is het toploaders, sleeves (afhankelijk van de kaarten) en bubbelfolie om te beschermen, en dan in het doosje.
Met een beoordeling heb ik nooit klachten, een enkele keer dat ik iets gemist heb qua beoordeling van kwalitiet, dit probeer ik altijd wel netjes op te lossen. Nu moet ik toegeven dat 90% van mijn sales MtG zijn, en een stuk minder Pokemon. Maar kopers beoordelen meer op kaartkwaliteit dan bescherming, als die kwaliteit gewoon in orde is. Ik beoordeel mijn kaarten altijd vrij kritisch (als in minder mooi dan ze wellicht zijn), dus dat helpt.
Qua zendingen die kwijt raken: Er zijn in totaal 3 bestellingen onverzekerde niet aangekomen (minder dan 1:1000). Ik heb 2 of 3x gehad dat een tracked shipment niet is aangekomen. Twee keer kreeg ik deze na maanden weer retour (Cardmarket had toen al een refund gedaan). 1x was de bestelling met een week weer terug, want verkeerd adres van de koper.
Als het goed is ben ik straks een Galar Power mini tin display set rijker in c22 editie. Dus met fusion strike en Evolving Skies. Kan ik mijn 151 minitins ervoor wegdoen. Drie van die display sets is net zo duur als de Flareon / Jolteon / Vaporeon collection box bij elkaar. En dan heb je bijna een booster box aan ES / FS elk. Kortom 30 packs elk. Dan haal ik de Eeveelution promo kaarten wel los erbij.
Niet dat je nou echt super pulls hebt met die sets. Heb al genoeg pack breaks gezien waarin uit 10 packs ES er niks dan wat holo's uit komen. Maargoed wel goedkoper dan een booster box nu kopen van ES.
Niet dat je nou echt super pulls hebt met die sets. Heb al genoeg pack breaks gezien waarin uit 10 packs ES er niks dan wat holo's uit komen. Maargoed wel goedkoper dan een booster box nu kopen van ES.
Ik heb ook zo’n seller gevonden die zijn kaarten aardig kritisch beoordeeld. Naar mijn mening heb ik van hem goede staat kaarten gekocht voor een lagere prijs.Ypho schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:55:
Mijn ervaring met Cardmarket (3500 sales):
Al 4 orders ook bij hem geplaatst
In Nederland liggen de verzendkosten zoveel interessanter. Hier in België zijn ze echt streng zoals bij een bubbel envelop. Die mag niet dikker zijn dan 0.5cm en bubbel envelop internationaal verzenden kost dan gauw 10 euro. BPost is alles behalve. Beveel me gerust een alternatief aan!
Dus aan de Belgische minderheid op Tweakers, gebruik gewone enveloppen en verstevig je zending met dunne karton. Zo kreeg ik laatst een aankoop aan, verstevigd met cornflakes karton. Werkt echt top.
@Ypho Jij bent dan een zelfstandige met goeie connecties
Dus aan de Belgische minderheid op Tweakers, gebruik gewone enveloppen en verstevig je zending met dunne karton. Zo kreeg ik laatst een aankoop aan, verstevigd met cornflakes karton. Werkt echt top.
@Ypho Jij bent dan een zelfstandige met goeie connecties
[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 07-06-2024 05:46 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/DjfZg2CP8rktQ6sfMmNrEM0S.png?f=user_large)
Oepsie haha. Had blind alles van de Shopping Wizard in mijn winkelwagen gegooid en besteld. Nu heb ik dus een kaart gekocht van 2 cent, met verzendkosten van bijna anderhalve euro
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.