Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 60 Laatste
Acties:
  • 263.052 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:40
Mozy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:51:
[...]

Hoe doe je dat met bestellen bij Pokemon Center en dan leveren in Nederland? Hoe veel importheffing betaal je op een ETB van 55 pond?
Ik gebruik een reshipper, ben je ongeveer 40 euro extra kwijt bij 2 etb's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 19:47
sarlo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:53:
[...]

Ik gebruik een reshipper, ben je ongeveer 40 euro extra kwijt bij 2 etb's
Dan zit het voordeel dus niet in de kosten maar in de beschikbaarheid? En een PC ETB is op de lange termijn meer geld waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sarlo
Mozy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:53:
[...]

Dan zit het voordeel dus niet in de kosten maar in de beschikbaarheid? En een PC ETB is op de lange termijn meer geld waard.
Klopt, en dan zit het geld zelfs voornamelijk in de stamped promo die mensen willen hebben voor een (grand) master set

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mozy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:51:
[...]
Hoe doe je dat met bestellen bij Pokemon Center en dan leveren in Nederland? Hoe veel importheffing betaal je op een ETB van 55 pond?
Gebruik maken van een proxy adres / postbus adres toko. Ik weet niet eens meer welke ik als eerste had geprobeerd. Maar toen ik dat adres invoerde zei de Pokemon Centre: niet geldig, voer een ander adres in. Toen gezocht op reddit: welke proxy uk aanbieder wordt wel geaccepteerd. Dat bleek atvido.

Zij slaan je aan voor 30 euro verzendkosten give or take. En dan hoor je officieel dus voor 55 GBP = wat 50 euro + 30 euro forwarding 21% btw te betalen. Ofwel 16,80 btw plus wat 8.20 inklaringskosten? Dus die 50 euro daar komt nog eens bovenop officieel 30 verzendkosten en 25 euro btw / importkosten.

Ik heb nu vier bestellingen gedaan bij de Pokemon Centre UK. Het duurt lang, post in UK is traag. Dpd is het goedkoopste en in mijn ervaring ook het onbetrouwbaarste. Maar ze zijn alle vier aangekomen zonder dat mijn pakketjes zijn open gemaakt voor inspectie / steekproef. Ervaring van 23 / 24 dus na uk referendum ook nog. Mijn ervaring van PostNL / DHL is 100% raak: ze vissen mijn pakketjes er altijd uit. Ymmv. Het kan dus dubbel zo duur uit pakken. Maar ik heb zo UPC, booster boxen, PC etb kunnen halen en daarbij heb ik die 30 euro verzendkosten voor lief genomen. Dat was goedkoper dan op cardmarket halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:01:
[...]

Gebruik maken van een proxy adres / postbus adres toko. Ik weet niet eens meer welke ik als eerste had geprobeerd. Maar toen ik dat adres invoerde zei de Pokemon Centre: niet geldig, voer een ander adres in. Toen gezocht op reddit: welke proxy uk aanbieder wordt wel geaccepteerd. Dat bleek atvido.

Zij slaan je aan voor 30 euro verzendkosten give or take. En dan hoor je officieel dus voor 55 GBP = wat 50 euro + 30 euro forwarding 21% btw te betalen. Ofwel 16,80 btw plus wat 8.20 inklaringskosten? Dus die 50 euro daar komt nog eens bovenop officieel 30 verzendkosten en 25 euro btw / importkosten.

Ik heb nu vier bestellingen gedaan bij de Pokemon Centre UK. Het duurt lang, post in UK is traag. Dpd is het goedkoopste en in mijn ervaring ook het onbetrouwbaarste. Maar ze zijn alle vier aangekomen zonder dat mijn pakketjes zijn open gemaakt voor inspectie / steekproef. Ervaring van 23 / 24 dus na uk referendum ook nog. Mijn ervaring van PostNL / DHL is 100% raak: ze vissen mijn pakketjes er altijd uit. Ymmv. Het kan dus dubbel zo duur uit pakken. Maar ik heb zo UPC, booster boxen, PC etb kunnen halen en daarbij heb ik die 30 euro verzendkosten voor lief genomen. Dat was goedkoper dan op cardmarket halen.
Het viel op dat de verzendkosten op Cardmarket aan de hoge kant zijn. Maar jouw rekenvoorbeeld is dus 105 euro voor 1 etb en 75 voor elke etb erna? Dat vind ik echt behoorlijk aan de flinke kant. De ETB's die ik nu kan zien op de UK-store (die gebukt gaat onder het verkeer van vandaag) is 60 pond, dus 71 euro. Dan kom je met 30 euro verzenden en 21% + 8,60 inklaringkosten (of is dit variabel?) op +/- 130 euro uit.

Dat er geen Pokemon Center in Europa is vind ik een matige ervaring, bij de producent zelf bestellen vind ik vaak toch wel de beste ervaring, een prijs die misschien iets wat hoger is, kan ik nog wel mee door. 75~100% boven vraagprijs om het in handen te krijgen, oef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:01:
[...]

Een goedkopere proxy die 100% werkt is https://www.forward2me.com/. Daar kun je ook zelf kiezen met welke carrier je de pakketjes naar NL laat shippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sarlo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:09:
[...]

Een goedkopere proxy die 100% werkt is https://www.forward2me.com/. Daar kun je ook zelf kiezen met welke carrier je de pakketjes naar NL laat shippen.
Die had ik al eens voor US deals gebruikt. Maar kreeg ik niet werkend voor UK. En bij Atvido kun je ook kiezen voor Royal Mail, UPS, DHL, tegen meerprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mozy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:09:
[...]
Het viel op dat de verzendkosten op Cardmarket aan de hoge kant zijn. Maar jouw rekenvoorbeeld is dus 105 euro voor 1 etb en 75 voor elke etb erna?
Nee per pakket. Ik heb ooit zelfs de gok genomen door 1 booster box en 1 PC ETB te bundelen. Dan betaal je geen 30 euro maar 36 euro. Kwam ik pas achter na twee keer forwarden.

Bestelling 1: 4 151 PC etb's: 250 euro aan PKC UK met 30 euro verzendkosten
Bestelling 2: 1x Pokemon 151 UPC 140 EUR met Squirtle promo
Bestelling 3: 1 fusion strike bb: 180 euro aan PKC UK met 36 euro verzendkosten want #2/3 gecombineerd
Bestelling 4: 1x Pokemon 151 UPC met Squirtle promo. 140 euro met 30 verzendkosten.

Nul aan btw kwijt geweest, nul aan inklaringskosten. En per etb ben ik dus 70 kwijt geweest. Die nu elk 250 pp waard zijn. Dus zelfs met forwarding kosten een lucratieve deal. Juist met die stamp promo kaarten erin. Reden no 1 waarom ze zo gewild zijn en uitverkopen.

En eens belachelijk dat we geen Europese Pokemon Center hebben en we überhaupt via omwegen het moeten regelen. Maar goed het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:19:
[...]

Nee per pakket. Ik heb ooit zelfs de gok genomen door 1 booster box en 1 PC ETB te bundelen. Dan betaal je geen 30 euro maar 36 euro. Kwam ik pas achter na twee keer forwarden.

Bestelling 1: 4 151 PC etb's: 250 euro aan PKC UK met 30 euro verzendkosten
Bestelling 2: 1x Pokemon 151 UPC 140 EUR met Squirtle promo
Bestelling 3: 1 fusion strike bb: 180 euro aan PKC UK met 36 euro verzendkosten want #2/3 gecombineerd
Bestelling 4: 1x Pokemon 151 UPC met Squirtle promo. 140 euro met 30 verzendkosten.

Nul aan btw kwijt geweest, nul aan inklaringskosten. En per etb ben ik dus 70 kwijt geweest. Die nu elk 250 pp waard zijn. Dus zelfs met forwarding kosten een lucratieve deal. Juist met die stamp promo kaarten erin. Reden no 1 waarom ze zo gewild zijn en uitverkopen.

En eens belachelijk dat we geen Europese Pokemon Center hebben en we überhaupt via omwegen het moeten regelen. Maar goed het kan dus wel.
Bedankt voor de voorbeelden, nu is het helder. Geen btw/inklaring is dus gewoon geluk hebben of je eruit wordt gepikt? Dan is het hooguit 21% op het totaalbedrag en wat extra vaste kosten, maar elke keer dat je ertussendoor glipt verdun je dat weer iets.

Erg jaloers op je 151 spul, ik ben 1 januari pas weer begonnen met kopen na maanden van filmpjes kijken en passief inlezen. Ik heb 1 151 bb voor 60 gekocht en die wil ik vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:15
dfbt schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:26:
gister avond via pokemon center toch 2x surging spark ETB ge-preorderd en ik laat het weer via atvido afhandelen. Ging vorige keer prima. in totaal 110 pond voor 2x etb wat ongeveer 130 euro is, en als verzending weer het zelfde gaat kosten, zal ik in totaal 160 kwijt zijn.

Geen idee of het de allerbeste investering is, maar ik weet wel dat die pc stamped promo's best veel waard kunnen zijn. Ook zitten er in de pokemon center versie van een ETB 11 pakjes ipv 9.
Als ik zo FB, Reddit groepen volgen, gaan de pre-sales echt enorm hard en kan het naast 151 wel de meest gewilde set worden..
Ik heb nu 2x bestelling gedaan. Voor 2 etbs ben ne dus ongeveer 160 euro kwijt. 80 per stuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mozy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:24:
[...]
Bedankt voor de voorbeelden, nu is het helder. Geen btw/inklaring is dus gewoon geluk hebben of je eruit wordt gepikt? Dan is het hooguit 21% op het totaalbedrag en wat extra vaste kosten, maar elke keer dat je ertussendoor glipt verdun je dat weer iets.
Correct. Maar als je nu dus twee etb's kunt regelen voor 70 ps, ze gebundeld opgestuurd krijgt voor 30 euro dan zit je op 170 euro / 85 ps. De promokaarten dekken vaak die extra verzendkosten en btw wel want zijn al snel 25/30 waard als ze al niet nog meer waard worden later. En als je het nu combineert met een andere stamped promo actie haal je die kosten er uit.

En ja met btw eroverheen kun je wss net zo goed cardmarket kiezen maar dat is dus de gok. Bij cardmarket is het altijd maar afwachten hoe men het verpakt verstuurd, of het wel echt een strakke seal is of mee getamperd is, het niet geresealed is. Zeker als men geen foto's plaatst.

Bij de Pokemon center is het enkel de vraag: kun je bestellen en zo ja fingers crossed dat ze netjes omspringen met jouw producten. Want dat laat ze koud. Ik heb de booster box, UPC zonder bubbeltjesplastic ontvangen in de doos. Ik heb die promo kaarten gewoon los er tussen aangetroffen. Die kunnen dus ook dubbel vouwen, beschadigd raken, er zelfs uit vallen onderweg. (omdoos is groot en niet strak dicht getaped)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:00
Ze dekken pas de kosten als je de promo kaarten ook verkoopt natuurlijk. Laat je ‘t sealed heb je niets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• davystam85
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-06 17:04
Bizar. Net 46 pakjes geopend met de oudste van 4 (3 ETB, 2 binder, 3 poster) Allen via pre order dus tegen normale prijzen gekocht.

3 master ball (Umbreon!, Hawlucha en Sneasel) 1 special illustration rare met Iron Hands, 4 Aspec, 5 reguliere EX, 4 terra EX, 2 trainer en 18 poke bal kaarten. Wat een avond hadden wij zeg.

1 vraag. De Umbreon heeft een heel klein deukje aan de bovenkant van de kaart. Hoeveel halen jullie van de waarde af als je die wil verkopen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:10
Mag ik nog eens suggereren dat Pokémon TCG haar eigen onderwerp gaat krijgen?
Ik kan dit onderwerp bijna niet bijhouden en wil graag ander Pokémon nieuws dat hier gedeeld worden wel mee krijgen.
Alhoewel het grootste nieuws natuurlijk pas eind februari met Pokémon day zal zijn.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:38
davystam85 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:25:
Bizar. Net 46 pakjes geopend met de oudste van 4 (3 ETB, 2 binder, 3 poster) Allen via pre order dus tegen normale prijzen gekocht.

3 master ball (Umbreon!, Hawlucha en Sneasel) 1 special illustration rare met Iron Hands, 4 Aspec, 5 reguliere EX, 4 terra EX, 2 trainer en 18 poke bal kaarten. Wat een avond hadden wij zeg.

1 vraag. De Umbreon heeft een heel klein deukje aan de bovenkant van de kaart. Hoeveel halen jullie van de waarde af als je die wil verkopen?
Wat een mooie pulls! Hier helaas minder geluk, uit 36 packs geen master ball, geen SIR, alleen een full art trainer, 4x EX en ongeveer 12 pokeballs (waarvan een dubbele)… dit wordt echt een taaie set om compleet te krijgen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:32
@davystam85 foto’s willen we! Maakt het topic toch wel wat leuker imo. Maar nice zeg!

Ik zojuist met m’n broertje 1 ETB geopend en hier was het ook kassa, met letterlijk ‘t állerlaatste pakje pack ik gewoon een “demigod” pack met daarin de Espeon, Gholdengo en Ogerpon!!
Ook nog een master ball Roaring Moon te pakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_M4Xa5EXfbgSX7QKweIdRUN8OI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fPoXqxSxtO6azfHvfrWPRmYI.jpg?f=fotoalbum_large

De reverse holo pokeballs / masterballs zijn wel leuk hoor, zelfs een common Larvitar reverse pokeball oogt ‘speciaal’.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-06 06:10
Ik heb net 26 pakjes geopend; 1x ETB, 1x Binder Collection, 1x Poster Collection, 4x Sticker Collection (twee had ik gister al geopend) en ik ben eigenlijk best teleurgesteld. Tot nu toe is dit de minste set qua pulls. Ik heb nog 1 ETB over maar twijfel of ik die wel wil openen. In maart komen er nog 5 Booster Bundles binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3WdbE8KsxA9lxv-gBZ3qF4Z2jI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wV9lfvbPjsIWb0FZzzcbhhvl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HyaLxTJObrO25BDItdW70-0NFrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3zfcpfbdynxeoaMvpNp6H8pt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• davystam85
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-06 17:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62OUb4hWMbSDbpspzvlq1eIIuyI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hNscT38FddVCGVSgJzsvpJBg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tzWRqBfihjK1Q6fDBVc2VQCvM_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B3hQ6A03ArIdJ6DC4ohKOGGo.jpg?f=fotoalbum_large

De pulls!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sarlo
Aschtra schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 18:11:
Ze dekken pas de kosten als je de promo kaarten ook verkoopt natuurlijk. Laat je ‘t sealed heb je niets
Sealed brengen ze op de lange termijn ook veel meer op.

Mijn pulls uit 30 pakjes. daarnaast ook veel bruikbare trainers voor mijn decks (buddy buddy en earthen vessels)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ak3_TcJKonFQh9WLwWkkiEuvqH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ua6VQyVePFXRAZJxe9DBxmbL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rsuVra9lTClVL5f1pY8_S2bgI28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jw6aQXSuPpX4vm5jTxvO6luA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door sarlo op 17-01-2025 21:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-06 17:37
Mooie set, lekker begonnen met 2 et, 1 poster, 1 binder en 2 stickers geopend.

1 dubbele EX, 1 Full Art Trainer, 1 Gold, 3 Master balls en 11 Poke balls waarvan 1 dubbel..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MI2RAv80F-9mQuLpJu2__sPIRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c0cvmYtKPu7lrfWijVIdVPVr.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg op mobiel de foto niet gedraaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:00
sarlo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:58:
[...]

Alleen als je het verkoopt. Zolang het in je kastje ligt brengt het niets op.
Dat was mijn punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aschtra schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:17:
[...]

Alleen als je het verkoopt. Zolang het in je kastje ligt brengt het niets op.
Dat was mijn punt.
Je hebt ook een punt.
Ik ga ze ook niet houden. Heb 1 stamped Squirtle promo al verkocht voor 150 euro, nog 1 te koop staan. De andere promo's waren tijdens worlds dus dat pikachu vecht tegen Mew met Oahu op de achtergrond.

Verder een hele rits aan foto's aan pulls. Je zou maar die Moonbreon pullen. Al is die Flareon / Sylveon ook niet verkeerd! En een demi God pack is ook leuk om tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 11-06 15:13

Dawn

..Sworn to the Dark..

Mooie pulls mensen!

Die Umbreon MB's zullen ook wel door het dak gaan denk ik want de pullrate van MB's is al niet bijster hoog voor wat ik gezien/gehoord heb.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Can We Find a God Pack in 360 Prismatic Evolutions Booster Packs?

Livestream van Danny Phantump

Tl:dw: 5 SIR, 2 Ogerpons/3 trainer/0 Eeveelutions, 3 goud. Uit 360 pakjes. Vergelijkbare output als wat Pokerev tegen kwam al had die mazzel met zijn last pack magic.

Ik vind die aantallen echt tegen vallen. 8 echte hits uit 10 booster box aantallen. Want alle niet Eeveelution MB's hitten niet zo hard als een mooie Magikarp IR dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jepperdeprep--
  • Laatst online: 22-03 11:58
Vraagje; waar bestellen jullie meestal boxen/packs etc? Wat zijn een beetje goede en betrouwbare shops?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 23:21
jepperdeprep-- schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 15:10:
Vraagje; waar bestellen jullie meestal boxen/packs etc? Wat zijn een beetje goede en betrouwbare shops?
Tcgbandits, bescards, ceescards, yellowlightningcards, cardgameshop.be, pokemoncenter GB via atvido, lichcards, pokevolution, tcgpokemon,... Overal wel goede ervaring gehad de voorbije 14 maanden.

Packs koop ik enkel online als het werkelijk met een gesealde karton komt, zoals bijvoorbeeld "Paradox Rift Sealed Booster Case 24 pcs" want veel shops rippen zelf en kunne dus restjes van booster boxen verkopen.

Fyi: winkels verwachten in de eerste week van februari grote restocks. Fomo is niet nodig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 18-01-2025 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 23:05
jepperdeprep-- schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 15:10:
Of ik haal ze in de winkel, en tegenwoordig meestal bij kortingopspeelgoed.nl

bescards 1x wat besteld, ze zijn bijna met alles knetter duur in vergelijking met andere sites.. en heb daar paar maanden terug 2 ETB's besteld, was de 1e nog verkeerd geleverd ook. Nope daar koop ik echt niks meer :+

TCG company ook paar keer wat besteld, maar ook die zijn nu wel erg duur/ weinig voorraad. Maar dat geld voor wel meer sites.

Zag op mijn insta alweer scammers voorbij komen. Prismatic ETB's voor 32 euro.. haha hoop zo dat niemand daarin trapt.. Aan de andere kant ook een 'echte' webshop met ETB voor 180.. en dan nog claimen dat ie 10% korting geeft vanaf 200 euro.. geen scam maar riekt naar oplichting als je zo adverteert met 'korting' als je t mij vraagt, maar wie ben ik. :+
Spacewide schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 15:36:
[...]

Fyi: winkels verwachten in de eerste week van februari grote restocks. Fomo is niet nodig :)
Ben echt heel benieuwd wat dat echt gaat worden. Want ik heb juist weer nieuwsbrieven van webshops gehad met dat alle komende leveringen en product releases ook vertraagd zijn en kleiner zijn dan verwacht. En hoe groot de restock ook wordt, ik denk niet dat de prijs gaat dalen.. Nu verkopen de ETB's van 100 euro ook als warme broodjes. Ik zie echt webshops dat niet ineens weer terugschroeven naar 50 euro. Waarom zouden ze...

[ Voor 24% gewijzigd door TgR_KILLER op 18-01-2025 19:39 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
TgR_KILLER schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:36:
[...]

Of ik haal ze in de winkel, en tegenwoordig meestal bij kortingopspeelgoed.nl

bescards 1x wat besteld, ze zijn bijna met alles knetter duur in vergelijking met andere sites.. en heb daar paar maanden terug 2 ETB's besteld, was de 1e nog verkeerd geleverd ook. Nope daar koop ik echt niks meer :+

TCG company ook paar keer wat besteld, maar ook die zijn nu wel erg duur/ weinig voorraad. Maar dat geld voor wel meer sites.

Zag op mijn insta alweer scammers voorbij komen. Prismatic ETB's voor 32 euro.. haha hoop zo dat niemand daarin trapt.. Aan de andere kant ook een 'echte' webshop met ETB voor 180.. en dan nog claimen dat ie 10% korting geeft vanaf 200 euro.. geen scam maar riekt naar oplichting als je zo adverteert met 'korting' als je t mij vraagt, maar wie ben ik. :+

[...]

Ben echt heel benieuwd wat dat echt gaat worden. Want ik heb juist weer nieuwsbrieven van webshops gehad met dat alle komende leveringen en product releases ook vertraagd zijn en kleiner zijn dan verwacht. En hoe groot de restock ook wordt, ik denk niet dat de prijs gaat dalen.. Nu verkopen de ETB's van 100 euro ook als warme broodjes. Ik zie echt webshops dat niet ineens weer terugschroeven naar 50 euro. Waarom zouden ze...
Van welke webshops raad jij aan om op de nieuwsbrief te abboneren? Ik wil dit jaar graag nog wat van de Team Rocket release meepikken en nog wat PE maar niet achter het net vissen is lastig in deze hobby.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Mozy schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:21:
[...]

Van welke webshops raad jij aan om op de nieuwsbrief te abboneren? Ik wil dit jaar graag nog wat van de Team Rocket release meepikken en nog wat PE maar niet achter het net vissen is lastig in deze hobby.
In mijn ervaring lopen de nieuwsbrieven altijd achter de feiten aan. Ik volg ongeveer alle webshops die je kan bedenken op hun socials, die lopen meestal het meeste bij.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
yellow lightning, cees cards, pokepackshop zijn legit shops. (zulke zaken is mij gelukt om pre-orders prismatic te scoren voor mooie prijzen)

En eventuel spellenwinkel.nl , bol.com voor volle msrp prijzen ( 55 etb) tins vaak 12 euro stuk

bij bol is het lekkerste achteraf betalen. ik heb daar nu ook gewoon journey together booster en etb op pre-order staan met achteraf betalen. vind ik die set zo meteen qua kaarten helemaal niks, kan ik ze mooi cancelen.

[ Voor 53% gewijzigd door dfbt op 18-01-2025 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozy
https://www.pokebeach.com...0-main-set-cards-revealed

Dit wordt een gedeelte van de Journey Together set. Nog geen specials, maar wel wat mooie EX cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-06 06:10
Mozy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 07:38:

Dit wordt een gedeelte van de Journey Together set. Nog geen specials, maar wel wat mooie EX cards.
Zonder de specials vind ik dit al een betere set dan Prismatic Evolutions. Die is namelijk meer gefocust op trainer kaarten en de art van sommige kaarten komt van andere sets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 19:02
Mozy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 07:38:

Ziet er mooi uit. Ben blij dat ik daar wel een preorder voor heb kunnen meepakken.

Verder mag ik toch echt hopen dat producten niet zo overpriced blijven. Dat bedrijven een centje mee willen pikken prima maar iets voor het dubbele of meer verkopen vind ik belachelijk, maar dat vind ik ook van de mensen die het dan nog steeds aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
GadgetJunkPhone schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:53:
[...]

Zonder de specials vind ik dit al een betere set dan Prismatic Evolutions. Die is namelijk meer gefocust op trainer kaarten en de art van sommige kaarten komt van andere sets.
Voor mij als speler is prismatic juist goud. Alle duurdere trainerkaarten zijn nu massaal reprinted en makkelijk verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sarlo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:58:
[...]

Mijn pulls uit 30 pakjes. daarnaast ook veel bruikbare trainers voor mijn decks (buddy buddy en earthen vessels)
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zag dit weekend dat die Umbreon ontzettend veel waard is! (Cardmarket zegt: Prijstrend: €604,21). Maar naast die Umbreon heb je er mooie pulls uitgehaald, persoonlijk vind ik het geen leuke art style maar dat ligt aan mij :D.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dfbt
Niet de allerbeste foto,
Gister besloten 1 poster 1 sticker en 1 binder te openen van prismatic evolution.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CJ3ysskSNfm9KjfnnDy9qE4g1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sdKS74I6XT0HQImfblLdc5j6.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam ik deze eventjes tegen!
Gelijk goed gemaakt wat ik heb open getrokken qua waarde. Kaart heeft niet de allerbeste hoeken dus dit zou een 9 worden in mijn ogen.

Ook nog een normale Budew Masterball. schijnt ook gewoon 20 euro te zijn, iets met een waardevolle kaart voor tcg spelers?

[ Voor 8% gewijzigd door dfbt op 20-01-2025 10:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
dfbt schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:58:
Ook nog een normale Budew Masterball. schijnt ook gewoon 20 euro te zijn, iets met een waardevolle kaart voor tcg spelers?
Nee, alle masterballs zitten momenteel gewoon best hoog qua waarde. Dit gezien dat feit dat er toch relatief weinig packs geript zijn tot nu toe (natuurlijk schaarste aan producten en een hoop blijft sealed) + je pullt ook weer niet zomaar een masterball.
Z.s.m. verkopen (als je geen masterset spaart), deze gaan het snelst in waarde zakken (als je ook naar Terastal kijkt).

- edit-

Ik zojuist m'n Espeon ex, zie vorige pagina, verkocht voor €369 excl. verzendkosten op CM! :*) :*) Even wachten totdat hij op "Paid" staat, en dan mag hij op de post naar Griekenland.

[ Voor 14% gewijzigd door AntraXxX op 20-01-2025 10:41 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 23:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k0RM-383NBsr3PuT9wH8BsfFQwA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2AasCBKpWQTKDAlxnGHMatYn.png?f=fotoalbum_large

Iedereens favoriete event is er weer in pocket! Gelukkig is het Emblem weer binnen. Op naar trading en de nieuwe expansion volgende week.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
whahas schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:13:
Mag ik nog eens suggereren dat Pokémon TCG haar eigen onderwerp gaat krijgen?
Ik kan dit onderwerp bijna niet bijhouden en wil graag ander Pokémon nieuws dat hier gedeeld worden wel mee krijgen.
Alhoewel het grootste nieuws natuurlijk pas eind februari met Pokémon day zal zijn.
Bij wie moet ik zijn met deze vraag?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:28

Ypho

Allround Nerd

whahas schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:35:
[...]

Wellicht @G_Dragon? G_Dragon is een van de TS en vrij actief in het topic

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Gisteren op socials gezien dat iemand 2 151 ETB's open trekt, en gewoon 2x de Zard pulled.. :(

Ik heb bijna 60 packs geopend en gewoon geen 1 van de illustration rares van de 3 starters, in geen 1 evolutie.

Misschien is dat de reden dat ik maar sealed ben gaan sparen xD de pulls zijn om te huilen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
[...]

in de openingspost staat dat t een algemeen pokemon topic is waaronder kaarten. Dat er momenteel zoveel hype over de kaarten ontstaat en dus een selectief groepje extra post plaatsen zorgt ook wel voor een beetje leven in het topic. Maar goed, snap ook wel als je hier als liefhebber van de games of de trading card zelf niet op 100e berichten zit te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
[...]

Ik snap enigszins je mening, maar geef het 2 weken en dit topic is weer de "rust zelve" als de PE hype weer wat gezakt is.
Juist alles bij elkaar in één topic vind ik wel leuk, als het onderwerp me niet per se aanstaat scroll ik / je toch even verder? :)
Het is alsof je bijvoorbeeld van mening bent dat het "Grote BMW topic" een apart topic moet hebben omdat je een 5 serie hebt en het voornamelijk over 3 series gaat.

Maargoed we zien 't wel wat een admin / mod van mening is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 23:42
[...]

Maar wat zou je graag willen dan?

Er wordt gepraat over oude en nieuwe tcg sets, over de nieuwste mobile game Pocket, ik las laatst dat iemand hier bezig was met de game en een shiny magikarp hunt deed (al gelukt @G_Dragon ?)

Daarnaast heeft Scarlet en Violet een eigen topic als het je daarom te doen is: [Switch] Pokémon Scarlet And Violet

Vergeet ook niet dat Pokemon al sinds eind 2022 geen Switch game heeft uitgebracht. Dus waar zou je graag over willen praten wat niet hier of in het sv topic kan?

ps; dit is geen kritiek op je reactie.. ik ben gewoon oprecht benieuwd!

[ Voor 5% gewijzigd door Royy90 op 20-01-2025 12:48 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@whahas Ik heb het even bij de moderators neergelegd omdat er al vaker vraag naar is geweest, er word hier grotendeels gesproken over TCG. Andere zaken komen heel soms voorbij..
@Royy90 Nee moet er nog mee verder, waardeer het ontzettend dat je er nog aan denkt. Had het zelf namelijk al even weer aan de kant gelegd :P

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 20-01-2025 12:52 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Monkeltcg heeft de PE ETB voor 100 euro in de webshop. Zojuist mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
het is vraag en aanbod en ik snap wel dat door schaarste en fomo en paniek mensen ook zulke prijzen betalen.
Maar als iedereen voet stijf houd en nergens boven marktprijs betaald voor een net uitgekomen set, dan moet die prijs gewoon dalen.
Ik ben een van de gelukkige die overal een pre-ordertje had staan en mijn spullen allemaal voor MSRP prijzen heb. Maar ik zat gister gewoon een streamer te kijken die zijn ETBS verkoopt voor 150 euro stuk of pakjes los opent voor 15 per stuk. Koopt er iemand een ETB, 5 minuten later ziet hij 150 euro de lucht in gaan en eindigd met 3-4 pokeballen en 1 masterball ( zonder waarde)

Maar zo'n streamer heeft gewoon die ETBS op inkoopprijs gekocht a 40 of iets minder.
Gun het iedereen om iets te verdienen hoor. vooral als je 10 jaar een ETB dicht kan houden prima dat ze dan 1000+ euro waard zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
dfbt schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:09:
het is vraag en aanbod en ik snap wel dat door schaarste en fomo en paniek mensen ook zulke prijzen betalen.
Maar als iedereen voet stijf houd en nergens boven marktprijs betaald voor een net uitgekomen set, dan moet die prijs gewoon dalen.
Ik ben een van de gelukkige die overal een pre-ordertje had staan en mijn spullen allemaal voor MSRP prijzen heb. Maar ik zat gister gewoon een streamer te kijken die zijn ETBS verkoopt voor 150 euro stuk of pakjes los opent voor 15 per stuk. Koopt er iemand een ETB, 5 minuten later ziet hij 150 euro de lucht in gaan en eindigd met 3-4 pokeballen en 1 masterball ( zonder waarde)

Maar zo'n streamer heeft gewoon die ETBS op inkoopprijs gekocht a 40 of iets minder.
Gun het iedereen om iets te verdienen hoor. vooral als je 10 jaar een ETB dicht kan houden prima dat ze dan 1000+ euro waard zijn..
Ik heb ook moeite met de hoge marktprijs die door 1e-hands verkopers wordt gevraagd. Dat de Intertoys wat meer vraagt of juist een bol.com wat minder is normaal, maar wel een vaste prijs. 2,5x de inkoopprijs om een ETB bij een webshop te kopen die er normale inkoop voor heeft betaald is gekkenwerk.

Ik weet dat er wel mensen zijn die dolgraag een PE ETB hadden gehad. Dus ik deel het vooral voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:32
Het blijft lastig, een deel van de liefhebbers doet het immers ook om in de toekomst een hogere prijs te krijgen voor een sealed ETB. Terwijl we als kind allemaal gewoon de kaarten wilde sparen. Zo is het nu eenmaal gelopen met " the hobby". Als je er dan je geld mee moet verdienen als (kleine) winkelier dan is het eigenlijk logisch dat je de prijs omhoog gooit en kijkt wat de markt bereid is te betalen.

In essentie is het überhaupt de vraag hoeveel monetaire waarde je aan de kaarten zou moeten hechten. Buiten het verzamel aspect en het spelen van het spel. Het blijft natuurlijk een apart iets dat een kaart zomaar honderden, duizenden, tienduizenden of meer waard is.

Maar nu is dat uiteraard met meer dingen zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whahas
Royy90 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:46:
[...]

Maar wat zou je graag willen dan?

Er wordt gepraat over oude en nieuwe tcg sets, over de nieuwste mobile game Pocket, ik las laatst dat iemand hier bezig was met de game en een shiny magikarp hunt deed (al gelukt @G_Dragon ?)

Daarnaast heeft Scarlet en Violet een eigen topic als het je daarom te doen is: [Switch] Pokémon Scarlet And Violet

Vergeet ook niet dat Pokemon al sinds eind 2022 geen Switch game heeft uitgebracht. Dus waar zou je graag over willen praten wat niet hier of in het sv topic kan?

ps; dit is geen kritiek op je reactie.. ik ben gewoon oprecht benieuwd!
Goede vragen. Praten over toernooien (zoals de Regional in Birmingham van afgelopen weekend) kan inderdaad in het Scarlet en Violet onderwerp.

Vroeger volgde ik Serebii voor Pokémon nieuws, alleen die plaatst allés en ik ben vooral geïnteresseerd in de videospellen voor de Nintendo Switch (2). Stiekem niet eens in de Legends reeks, alhoewel ik daar wel wat over wil lezen.
Daarna volgde ik een nieuwssite uit Nederland die Pokémon nieuws bracht, alleen die stopte met nieuws brengen of stopte zelfs helemaal.

Toen dacht ik dat zo'n onderwerp als dit wel geschikt zou zijn om algemeen Pokémon nieuws mee te krijgen. Het nieuws over andere spellen zou wel minimaal zijn, aangezien het een algemeen onderwerp is.

Nu begrijp ik dat het aantal reacties hier tijdelijk hoger is @AntraXxX. Dus wellicht scroll ik gewoon wat sneller.

PS: De volgende keer lees ik mijn berichten voordat ik op het forum kijk! 8)

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Modbreak:Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Pagina: 1 ... 59 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.