Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 60 Laatste
Acties:
  • 263.083 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:11
Woolfy681 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 13:04:
[...]

Was dat een lokale winkel of het hoofdkantoor?
En wat een goed nieuws dat er een stokje voor wordt gestoken.
Ik werd door mijn lokale intertoys gebeld (daar had ik die reservering staan) Die kregen orders vanuit hoofdkantoor om dit zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 14:47
Dat geeft hoop dat ik misschien vrijdag nog 1 kan ophalen bij de intertoys !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:20
Ik heb gister nog twee sticker collections van Prismatic Evolutions kunnen bestellen op Intertoys door een hint van hier en krijg net een bericht van DHL dat ze deze morgen al gaan leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
GadgetJunkPhone schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 14:13:
Ik heb gister nog twee sticker collections van Prismatic Evolutions kunnen bestellen op Intertoys door een hint van hier en krijg net een bericht van DHL dat ze deze morgen al gaan leveren.
yup, de mijne zijn ook aangemeld via DHL. Soms moet je even snel zijn :D Overigens heeft Intertoys door de gekte ook gewoon hun prijzen omhoog gegooid om er nog iets mee te verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 19:47
dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:59:
intertoys is nu iedereen met reserveringen aan het opbellen dat er nog maar 1 product maximaal per klant is toegestaan. Ik had 2 x poster en 1x binder, en nu zei ze ja dat wordt 1 poster en 1 binder maar je max nu wel weer een ETB reserveren. Er waren blijkbaar wat mensen met tientallen etb's die allemaal er nog maar 1 mochten. Dus er komt behoorlijk wat vrij.
Zou je er wel meerdere kunnen kopen op vrijdag als je er maar 1 gereserveerd hebt? Dat de rest uit de vrije voorraad komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
De booster bundles zijn bij de Intertoys nu 45 euro voor 6 pakjes. Dat is wel heel erg jammer. 10 euro er bovenop geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Mozy schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 15:02:
[...]

Zou je er wel meerdere kunnen kopen op vrijdag als je er maar 1 gereserveerd hebt? Dat de rest uit de vrije voorraad komt?
ja geen idee. Ik krijg in ieder geval van elk product er zo meteen eentje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:41

PBP

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_n26U2iLJbQJDiMIsIBvm-PVHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gdWkue2C4W9F3PGCnEjY9Yyi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Dit betekend gewoon nog meer scalp hype voor de groep. Ze moeten echt iets verzinnen voor order grootes en bots. Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn om random vragen te maken die niet zomaar geautomatiseerd kunnen worden bij een winkelwagen. Adres limieten, of gewoon identificaties verplicht bij aanmaken account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:14
Ze zitten in een spagaat, door alle investerings hype rondom Pokemon verkopen ze veel. Maar dat zit het eigenlijke idee een trading card game steeds meer in de weg.

Ze kunnen niet ineens bakken reprints gaan doen en zo een deel van de markt voor zichzelf verpesten. Aan de andere kant moet het wel leuk blijven voor de minder rijke verzamelaars en mensen die het spel daarnaast ook willen spelen.

Die balans is al een tijdje zoek. Er moet wat lucht uit de prijzen, zodat het leuk blijft voor iedereen.

Teveel hype en mensen die er alleen voor het geld inzitten en heel Pokemon is straks om zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Maar deze set kan je niet genoeg printen omdat de vraag hoog is. Je zou als pokemon center wel gewoon berichtje uit kunnen gooien van:

Elke maand droppen we 250.000 etbs de wereld in. Ook als je t niet doet, gaan mensen denken tja moet ik nu wachten, of doorverkopen of gewoon stoppen met zo achterlijk doen in inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Every Kanto Pokémon except for one. Can you find which one is missing?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQU9Wj8UcfxOu5iSps33wkiyT24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TlU2eXXkgIHFXMWlGDp4ZIk.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 19:18:
Maar deze set kan je niet genoeg printen omdat de vraag hoog is. Je zou als pokemon center wel gewoon berichtje uit kunnen gooien van:

Elke maand droppen we 250.000 etbs de wereld in. Ook als je t niet doet, gaan mensen denken tja moet ik nu wachten, of doorverkopen of gewoon stoppen met zo achterlijk doen in inkopen.
Zou leuk zijn als het zo zou werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:27
G_Dragon schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 19:54:
Every Kanto Pokémon except for one. Can you find which one is missing?

[Afbeelding]
spoiler:
Parasect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 18:23:
[...]

Dit betekend gewoon nog meer scalp hype voor de groep. Ze moeten echt iets verzinnen voor order grootes en bots. Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn om random vragen te maken die niet zomaar geautomatiseerd kunnen worden bij een winkelwagen. Adres limieten, of gewoon identificaties verplicht bij aanmaken account.
Koren op de molen van de scalpers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBcdjKWh3QLb2EyxmpQcY0vkX0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U1vEJXIg0a4WLFmUTNsmSsPE.jpg?f=fotoalbum_large

Verder lijkt het erop dat ze in de VS al los kunnen. Target winkels hebben hun voorraad al in de schappen gezet. Hebben we in NL natuurlijk helemaal niks aan, maar wie weet dat een aantal zaken morgen alvast hun voorraad gaan uitstallen in aanloop naar vrijdag. Mooi dat Intertoys de bestellingen nu langs loopt en zegt 1 product pp. Net zoals ToyChamp. Moet je meer moeite doen om direct een flinke voorraad te kunnen aanleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
YouTube: Biggest Prismatic Evolutions Pokemon Card Hunt Ever!

PokeRev pulled in zijn eerste livestream 5 SAR's in de eerste 4 PE packs. 0-1-1-3.

[ Voor 3% gewijzigd door Mozy op 15-01-2025 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mozy schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:00:
YouTube: Biggest Prismatic Evolutions Pokemon Card Hunt Ever!

PokeRev pulled in zijn eerste livestream 5 SAR's in de eerste 4 PE packs. 0-1-1-3.
Ik zag het net zelf. Een demigod pack: 5 random SIR, met 200 packs nog te gaan ben ik benieuwd of we nog een god pack gaan zien met Eeveelutions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 13:52

Dawn

..Sworn to the Dark..

dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 18:23:
[...]

of juist het tegenovergestelde... als ze straks op volle toeren draaien kan je ook zo'n PS5Pro ding krijgen, dat alle scalpers die shit juist niet kwijt kunnen raken (stiekeme hoop).

I mean, zelfs 151 of Paldean Fates had niet zulke problemen zoals de laatste twee sets bij elkaar...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 06:48
Nou ik heb de verzendbevestiging van mijn preorder ETB binnen, gaat morgen op de post, zou vrijdag binnen moeten zijn. Ding blijft voorlopig mooi deel uitmaken van mijn sealed collectie =). Eerst maar eens kijken wat die gekkigheid doet.. heb er 'maar' 43 euro voor betaald =)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04:12
CornermanNL schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 18:46:

Teveel hype en mensen die er alleen voor het geld inzitten en heel Pokemon is straks om zeep.
Heel Pokémon TCG misschien en zelfs dat lijkt me sterk.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Joosie200 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:48:
[...]

Koren op de molen van de scalpers.
[Afbeelding]

Verder lijkt het erop dat ze in de VS al los kunnen. Target winkels hebben hun voorraad al in de schappen gezet. Hebben we in NL natuurlijk helemaal niks aan, maar wie weet dat een aantal zaken morgen alvast hun voorraad gaan uitstallen in aanloop naar vrijdag. Mooi dat Intertoys de bestellingen nu langs loopt en zegt 1 product pp. Net zoals ToyChamp. Moet je meer moeite doen om direct een flinke voorraad te kunnen aanleggen.
zijn spaanse ETB's van die youtube/streamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kunnen wij inderdaad ook nog niet vinden :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Joosie200 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:09:
[...]

Ik zag het net zelf. Een demigod pack: 5 random SIR, met 200 packs nog te gaan ben ik benieuwd of we nog een god pack gaan zien met Eeveelutions.
Niet in de stream van PokeRev, wel een 2e demigod pack...

Wij hebben nog geen verzendbevestigingen gehad hopelijk komen die later vandaag, wel met zekerheid zaterdag een ETB ophalen bij een fysieke winkel (daar schijnen ze al te liggen ze mogen alleen nog niet in de schappen i.v.m. de releasedate).

Mochten we niks bijzonders uit de packs halen dan wordt de 2e hands markt wellicht intressanter te doen (wat in vele gevallen gewoon intressanter is..).

Edit: mijn vrouw heeft inmiddels de eerste verzendbevestiging van Bol gehad!

[ Voor 5% gewijzigd door LightStar op 16-01-2025 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:43
Aan iedereen houd Intertoys in de gaten heb er juist een ETB kunnen bestellen.

https://www.intertoys.nl/...lutions-elite-trainer-box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-06 13:50
Woolfy681 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:01:

ik kan het niet jammer genoeg.
Kan wel winkel voorraad zien en staat overal op voorraad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Woolfy681 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:01:

geen ETB kunnen bestellen,
maar wel een binder, poster & sylveon sticker collectie :)

kijken of deze vandaag/morgen ook daadwerkelijk verstuurd gaat worden

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon nog enkel de Sylveon sticker collection afrekenen. Scheelt weer. Hoef ik morgen nog enkel te zoeken naar de Glaceon en Leafeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

ik verwacht een mindere run op de sticker collectie dan de binder/poster puur door de hoeveelheid packs; maar idd!

eerder deze week ook als een Twilight Masquerade BB binnen gekregen, wordt het toch nog een dure maand xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Dawn schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:15:
ik verwacht een mindere run op de sticker collectie dan de binder/poster puur door de hoeveelheid packs; maar idd!

eerder deze week ook als een Twilight Masquerade BB binnen gekregen, wordt het toch nog een dure maand xD
alle items worden gewoon gescalped hoor. Als ik zie hoeveel Nederlanders er in die groeps WhatsApp volop aan het kopen zijn. 11:00 kwam bericht dat ETBS online kwamen en 11:03 weer uitverkocht. 11:06 waren alle booster bundles weg en rond 11:10 alle sticker/poster collecties.

Als je dus gewoon aan het werk bent , je komt een keer thuis 17:00 kom je dus nooit aan zulke deals.
Al die rip en ship tiktokkers/streamers/youtubers willen natuurlijk gewoon zoveel mogelijk product/losse pakjes hebben die ze uit deze dozen halen. Promo's verkopen ze, en dan losse packs aanbieden.
=kassa

[ Voor 12% gewijzigd door dfbt op 16-01-2025 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Het is leuk om gewoon lekker pakjes te openen en te kijken wat je eruit haalt.

Ik heb echter steeds meer het idee om gewoon de kaarten die ik wil hebben los te kopen. Wellicht direct graded. Wat meer focus te krijgen en niet teveel at random kijken wat je zo af en toe uit een pakje haalt.

Deels verliest het dan wel zijn charme. Hoe kijken jullie daar tegenaan? Of hoe hebben jullie de overstap gemaakt naar het kopen van singles? Of toch een combinatie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dfbt
CornermanNL schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:49:

Ik heb echter steeds meer het idee om gewoon de kaarten die ik wil hebben los te kopen. Wellicht direct graded. Wat meer focus te krijgen en niet teveel at random kijken wat je zo af en toe uit een pakje haalt.

Deels verliest het dan wel zijn charme. Hoe kijken jullie daar tegenaan? Of hoe hebben jullie de overstap gemaakt naar het kopen van singles? Of toch een combinatie?
Open maken en een big hit scoren is echt mega leuk, maar vandaag de dag gewoon zo zeldzaam.
Zo wilde ik 151 ''masteren'' en heb ik ongeveer 850 euro aan producten uitgegeven, en toen moest ik nog voor 500 euro singles kopen. Terwijl mastersets een paar maanden geleden voor tussen 850 en 1000 weggingen inclusief promo's.

Ik heb toevallig een paar weken voor ongeveer 200 euro aan product van surging spark geript en ongeveer 40 euro aan kaarten eruit gepulled. Shouded fable 150 euro uitgegeven en 25 euro aan kaarten waarde gepulled. Terwijl mastersets Shrouded fable voor 400 euro staan.. Dus tja singles kopen die je echt wilt, en eventueel sets sparen is los kopen altijd voordeliger. Maar bedenk vooral wat je wil. Kaarten in een PSA 10 slab hebben vooral meerwaarde doordat kaart al beoordeeld is op maximaal haarbare en hij blijft beschermd. Dus snap ook gewoon erg dat zulke kaarten vooral in trek zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightStar
Wij kopen ook regelmatig de hits los, binnenkort is er in Groningen weer een PokeCon waar we heen gaan en zeker losse kaarten zullen kopen, ja de charme van de pakjes is ook een ding maar in feite kan het wel uit om losse kaarten te kopen... (of je moet echt de grootte hits willen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 18-06 13:11
CornermanNL schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:49:

Ik spaar nu weer sinds januari 2024 en bij mij is het een combinatie van pakjes openen + graded singles sparen.
Pakjes openen blijft uiteindelijk gewoon te leuk en voor mij persoonlijk een trip down memory lane, dus iedere leuke set wil ik wel in bepaalde mate openen (~2 booster boxen).

Maar ik ben ook ''overgestapt''' naar graded singles dus, allereerst om mijn mooie kaarten te beschermen (ik heb zelf bijv. ook een zending naar PSA gestuurd, zoek maar in dit topic). Tweede gedachten is om zo m'n slabs mooi te kunnen displayen, en zo gestaag ben ik beetje bij beetje m'n collectie aan het uitbreiden. Vandaag weer twee mooie kaarten binnen gekregen, straks tijd voor een foto!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Kunnen zo scalp groepen niet aangegeven worden bij de politie eigenlijk ? l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:57

Ypho

Allround Nerd

SteffanS schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:38:
Scalping is niet wenselijk, maar (helaas) ook niet illegaal. Dus de politie zal er niets aan doen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Gelijk ook maar alle handelaren in cryptocurrency aangeven bij de politie? 8)7

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op basis van welke overtreding / misdrijf?

Bol.com heeft de binder op de bus gedaan, die komt morgen binnen. Intertoys zal de sticker collection morgen wss pas gaan sturen dus die komt zaterdag binnen. Happy unboxing morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
AntraXxX schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:16:
[...]

Gelijk ook maar alle handelaren in cryptocurrency aangeven bij de politie? 8)7
Iets anders vind ik 😂 maar het is al oké

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AntraXxX
Deze twee pareltjes binnen, nu nog de Squirtle van deze serie in een 10 en dan is het trio compleet. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_oKGZW3M0nlUzvlpUy7VLbfxas=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M1z87a34R8xFa7AIb4DDndB2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:06
We moeten maar een real life alternatief vinden van "account bound" voor dit soort praktijken >:)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
Vanmiddag nog langs geweest bij plaatselijke bruna. Wisten ze nog van niks, belde ze iemand van regiomanager en die zei dat er morgen wat displays werden gebracht. Geen idee wat het kan zijn, maar rondje plaatselijke bruna kan geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04:12
AntraXxX schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 19:54:
Deze twee pareltjes binnen, nu nog de Squirtle van deze serie in een 10 en dan is het trio compleet. :*)

[Afbeelding]
Een kaart die 50 meer schade kan doen wanneer je jarig bent?
Wil dan iedereen meteen je ID zien of hoe werkt dat als je die speelt?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mozy
Gisteren de IR Caterpie uit een pakje 151 gepulld, wat een mooie kaart is dat zeg.

Iedereen succes vandaag met de Prismatic Evolutions release, is ga aan het einde van de middag mijn ETB ophalen bij Intertoys.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
whahas schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:46:
[...]

Een kaart die 50 meer schade kan doen wanneer je jarig bent?
Wil dan iedereen meteen je ID zien of hoe werkt dat als je die speelt?
Ik heb ergens op YouTube een short gezien over verboden tcg kaarten. Dit is er een van. Want niemand vroeg om iemands id bij het spelen van deze pikachu. Dus kon de houder/speler van de kaart elke dag claimen dat het zijn verjaardag was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Iedereen die vandaag een Prismatic ETB probeert te scoren, succes! Hoop voor jullie dat je er 1 kan vinden, en voor een beetje fatsoenlijke prijs.

Zag vanmorgen op Insta in mijn stories al 2 shops in Breda die hem te koop hebben, voor 100 euro per ETB!!! en 12 euro per pakje.... Deze set is op release day al bijna net zo duur als 151, compleet krankzinnig.
Deze set was natuurlijk te voorspellen dat hij groot ging worden met Eevee. maar als je dan nog eens zulke mislukte leveringen hebt vanuit Pokemon, tja dan gaat het helemaal mis.

Sprak 1 van de webshops laatst op insta, die hadden 300 ETB's besteld bij een leverancier, en er maar 4 gekregen.. Populariteit en nagenoeg niks beschikbaar op release day, dan krijg je dit.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightStar
TgR_KILLER schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:31:
Iedereen die vandaag een Prismatic ETB probeert te scoren, succes! Hoop voor jullie dat je er 1 kan vinden, en voor een beetje fatsoenlijke prijs.

Zag vanmorgen op Insta in mijn stories al 2 shops in Breda die hem te koop hebben, voor 100 euro per ETB!!! en 12 euro per pakje.... Deze set is op release day al bijna net zo duur als 151, compleet krankzinnig.
Deze set was natuurlijk te voorspellen dat hij groot ging worden met Eevee. maar als je dan nog eens zulke mislukte leveringen hebt vanuit Pokemon, tja dan gaat het helemaal mis.

Sprak 1 van de webshops laatst op insta, die hadden 300 ETB's besteld bij een leverancier, en er maar 4 gekregen.. Populariteit en nagenoeg niks beschikbaar op release day, dan krijg je dit.
Ik ga straks even kijken in de stad, bij de winkels die we hier hebben zijn ze online nog dezelfde prijs als de "normale" prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

TgR_KILLER schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:31:
Oef, ik heb er bij de groothandel 50 besteld, maar heb nog niets gehad. Ik verwacht niet al te veel dan :(

Straks even naar de Intertoys, kijken of ik er daar wel 1 kan scoren in ieder geval.

[ Voor 9% gewijzigd door Ypho op 17-01-2025 08:34 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen succes met de zoektocht naar PE producten vandaag. En sterkte met het openen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Gelukkig zou mijn zoektocht vanzelf goed moeten komen... PostNL geeft aan dat ze ergens in de middag langs komen met mijn pre-order.. voor 44 euro, is nu al 2x zoveel waard xD die blijft mooi sealed..

Al die kaarten met die edelsteen dingen zijn toch niet mijn ding.. De enige reden dat ik dit weekend een Surging Sparks heb gekocht is omdat de sets het wel goed doen, kan geen kwaad om 1 ETB in de sealed collectie te hebben xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Ypho schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:33:
[...]

Oef, ik heb er bij de groothandel 50 besteld, maar heb nog niets gehad. Ik verwacht niet al te veel dan :(

Straks even naar de Intertoys, kijken of ik er daar wel 1 kan scoren in ieder geval.
als particulier 50 bestellen bij groothandel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dfbt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:50:
[...]

Hij zal wel een eigen eenmanszaak hebben en dus kvk ingeschreven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Let the frenzy begin, iedereen veel plezier met openen. Ik ben benieuwd wat jullie eruit halen. Ik heb helaas niets onderweg deze keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Ik heb het 't afgelopen jaar ook nog nooit zo druk gezien in dit topic in ieder geval haha. Zegt wel wat over de populariteit van deze set + toegenomen populariteit in Pokemon in het algemeen.
Fingers crossed voor een godpack ergens in dit topic! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afijn, ik ben onderweg naar ToyChamp. Alle Intertoys zijn hier gesloten en de MM opent pas om 10 uur. Happy hunting en unboxing! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

dfbt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:50:
[...]

Ik verkoop al sinds 2011 (zakelijk, maar als hobby) TCGs. Maar soms moet je enorm veel bestellen om een klein deel uitgeleverd te krijgen. Nu heb ik samen met wat anderen besteld, maar als ik de allocaties zie, ben ik blij als er 5 binnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ypho schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:58:
[...]

Ik verkoop al sinds 2011 (zakelijk, maar als hobby) TCGs. Maar soms moet je enorm veel bestellen om een klein deel uitgeleverd te krijgen. Nu heb ik samen met wat anderen besteld, maar als ik de allocaties zie, ben ik blij als er 5 binnen komen.
Hoorde van diezelfde webshop eigenaar, die er 300 had besteld en 4 gekregen (gelukkig wel meerdere leveranciers. en heeft hij niet teveel preorders verkocht). Dat de Intertoys op sommige locaties maar 4 ETB's zou krijgen voor de winkel... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lara1309
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 03-06 20:05
Samen met partner en beste vriend 3 ETB's kunnen kopen bij de Intertoys (60 euro per stuk) we kwamen als 4de, 5de en 6de klant een uur van te voren aangeschoven maar toen eenmaal de poort open ging was het chaos. Wat zijn mensen asociaal! Het komt erop neer dat als jij je makkelijk de kaas van de boterham laat eten, je het kon vergeten in die menigte door het voordringen.

Wij zijn sterk (letterlijk) in onze schoenen blijven staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOHp--gRPNUEYTGmeUFADhmRDl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7inEoe6JLyJliAaCCLLTLD0n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:53
Lara1309 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:52:
Samen met partner en beste vriend 3 ETB's kunnen kopen bij de Intertoys (60 euro per stuk) we kwamen als 4de, 5de en 6de klant een uur van te voren aangeschoven maar toen eenmaal de poort open ging was het chaos. Wat zijn mensen asociaal! Het komt erop neer dat als jij je makkelijk de kaas van de boterham laat eten, je het kon vergeten in die menigte door het voordringen.

Wij zijn sterk (letterlijk) in onze schoenen blijven staan:

[Afbeelding]
Dit soort verhalen zijn voor mij de reden waardoor ik echt aan het twijfelen ben of ik de hobby nog wel door wil zetten. Ik was vorig jaar weer begonnen, maar ik ga niet met tokkies duwen en trekken in een speelgoed winkel :X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Hier m’n reservering bij de Intertoys opgehaald, hadden 5 ETB’s totaal maar gekregen.

Was er om 9:40 (9:30 open), geen gekke taferelen gezien. 1 iemand die voor me een 3 pack blister haalde that’s it. Heerlijk rustig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nuDviVXPn0LjfnbkNawDPIGDGnU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GBuRVFA33yL2cgAFhFzeFS4X.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door AntraXxX op 17-01-2025 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was tiende in de rij bij ToyChamp, met lege handen naar buiten. Bij de Mediamarkt nu dezelfde mensen in de rij. Het is net zoals vorig jaar februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Dat.. beetje van die Amerikaanse taferelen, never de nooit niet dat ik zo bij een winkel ga staan haha. Mijn vriendin ziet me al aankomen, krijg een klap voor mijn kop denk ik xD.

Maar goed heb het al vaker gezegd in dit topic, ik denk dat de hobby voor mij ook niet zo lang meer mee gaat zo. Gelukkig zijn er sommige webshops nog wel goed, maar ook daar al zoveel verhalen gelezen dat mensen hun preorders waren gecancelled, om vervolgens een week later nieuwe preorders op de site te zien + 20 of 30 euro, hele community wordt verziekt.

Was aan het twijfelen om na 151 de nieuwe team rocket set te sparen, maar no way haha, die gaat nog veel gekker worden dan dit, ik begin er niet aan.

Ik ga op mijn gemakje 151 afmaken, en die kaarten worden ook steeds weer duurder. Ik hoef er nog maar 21, maar wel de duurste kaarten. Zelfs met 100 euro per maand dit hele jaar heb ik de set misschien net compleet, dus dat duurt nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een drama ja tegenwoordig met de nieuwe sets, om ze überhaupt alleen al te krijgen. Hoop dat dit niet vanaf nu het nieuwe normaal is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM Zwolle heeft 50 producten binnen gekregen en die zijn opgegaan aan preorders. Dus nul in de schappen. Dan maar de post afwachten vandaag en morgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 17-01-2025 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Zelfde hier, zowel de Top1Toys als Intertoys had niks meer alles in pre-orders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Net bij de Intertoys geweest, lange rij buiten. Maar in no-time alles weg, ben snel weggegaan. De mensen die er om half 8 al stonden (2 uur voor opening) hadden niet eens allemaal een ETB. Daarna op de gok doorgereden naar een kleine speelgoedwinkel, die verkocht de laatste ETB aan een jongen voor me (het is 'm gegund). Ik heb een posterbox en 3-blister gekocht voor MSRP, en tegelijkertijd een LEGO Mario & Yoshi set die ik al een paar keer heb zien staan :D

Vlak na mij kwam er iemand binnen die boos werd dat alles was uitverkocht, want "ja ik had mijn man vanmorgen gestuurd en die had wel". Met andere woorden, niet voor het verzamelen, maar voor de marktplaats euro's.

Inmiddels al weer even thuis, maar ik ik moet heel eerlijk bekennen dat ik totaal geen zin heb om de pakjes te openen. Hopelijk als de mini-me thuis is heeft hij er meer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dawn schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:34:
[...]

geen ETB kunnen bestellen,
maar wel een binder, poster & sylveon sticker collectie :)

kijken of deze vandaag/morgen ook daadwerkelijk verstuurd gaat worden
Sund, Intertoys heeft m’n order gecancelled 😫
Nou, dat wordt voorlopig geen producten I guess..

Hopelijk dat de anderen hier vandaag wat mooie pulls hebben uit PE! GL all 🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Met het aanhoren van de verhalen hier en het gebrek aan telefoontje van de Intertoys vrees ik dat ik om 16:00 met lege handen de Intertoys uitloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:04
Hier in het zuiden nette ervaringen met de Intertoys vanmorgen: er stond al een rij waarvan de eerste mensen al om 6.00 uur voor de deur stonden (bizar!). De deuren werden 10 min voor openingstijd open gedaan omdat de rij toen al zo lang was dat er niet meer producten voor iedereen zouden zijn. Een limiet van 1 product per persoon en de gemoederen bleven positief. Ik ga vanavond m'n ETB open maken met het gezin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 23:21
Bij Dreamland Turnhout een leuke promo gekregen bij m'n binder. Daar hadden ze 6 etbs, 6 posters en 6 binders. 666. That's it.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bviBH2_jVejweCqdmOOjNf_9ntw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BMUaVlSwpy9i46flmnpsXqyP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
G_Dragon schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:02:
Wat een drama ja tegenwoordig met de nieuwe sets, om ze überhaupt alleen al te krijgen. Hoop dat dit niet vanaf nu het nieuwe normaal is :o
Ik vrees ervoor, zeker bij populaire sets. Want heb al gelezen bij verschillende webshops dat Pokémon de volgende releases als 'soft release' gaat doen. Wat zoveel inhoud dat er beperkte leveringen zijn op release day en daarna de producten binnen druppelen. Dus zelfs als je een pre order doet kan het zomaar zijn dat je je product pas na een maand gaat krijgen na release day.

En als ik zo lees gaat de dag voor iedereen zoals ik al gedacht had.. En wat ik dus had gehoord via via (dat Intertoys maar een paar ETB's per locatie kreeg) dat blijkt dus wel..

Hele grote Oef..

*edit*

En dan zie je op insta filmpjes van zo'n pokemon winkel die om 10:00 open ging. Loopt een hele rij mensen binnen met tasjes van de Intertoys, die daar dus ook iets hebben gehaald. En als je dan weet dat de ETB's gewoon 100 euro zijn bij die winkel.. Mijn god, maar ja.. mensen blijven het betalen.. gekte is echt compleet. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door TgR_KILLER op 17-01-2025 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
TgR_KILLER schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:09:
[...]

Ik vrees ervoor, zeker bij populaire sets. Want heb al gelezen bij verschillende webshops dat Pokémon de volgende releases als 'soft release' gaat doen. Wat zoveel inhoud dat er beperkte leveringen zijn op release day en daarna de producten binnen druppelen. Dus zelfs als je een pre order doet kan het zomaar zijn dat je je product pas na een maand gaat krijgen na release day.

En als ik zo lees gaat de dag voor iedereen zoals ik al gedacht had.. En wat ik dus had gehoord via via (dat Intertoys maar een paar ETB's per locatie kreeg) dat blijkt dus wel..

Hele grote Oef..
Eind oktober heb ik een reseller horen vertellen dat The Pokémon Company de prijzen globaal richting MSRP wil duwen. Dus een booster box aan 115 euro of een ETB aan 32 euro is passé. Zodat kleine resellers wat meer overhouden dan 50 cent per booster box. Het lijkt wel kunstmatig in goede banen te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
TgR_KILLER schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:09:
[...]

Hele grote Oef..

*edit*

En dan zie je op insta filmpjes van zo'n pokemon winkel die om 10:00 open ging. Loopt een hele rij mensen binnen met tasjes van de Intertoys, die daar dus ook iets hebben gehaald. En als je dan weet dat de ETB's gewoon 100 euro zijn bij die winkel.. Mijn god, maar ja.. mensen blijven het betalen.. gekte is echt compleet. 8)7
Ja de volgende is bij bol.com al compleet uitverkocht..., wij krijgen elk een ETB en heb voormezelf een boosterbox erbij gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Marktplaats eens bekijken zo. Het leuke gaat er zo wel een beetje af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
Nou gister een etb besteld bij intertoys, maar helaas hebben ze hem geannuleerd.
Jammer maar ga geen 100 euro betalen en richt me maar op de volgende ronde dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Woolfy681 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:21:
Nou gister een etb besteld bij intertoys, maar helaas hebben ze hem geannuleerd.
Jammer maar ga geen 100 euro betalen en richt me maar op de volgende ronde dan.
Geven ze nog een reden? Had je ‘m op de website besteld of in de winkel gepreorderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Wij hebben inmiddels het meeste binnen gehad en ja we konden niet wachten..., helaas zijn de pull rates inderdaad niet alles wel een aantal normale ex kaarten (3x Leafeon 2x snorlax en nog een aantal dubbel)...

Morgen komt er nog 1 ETB (ligt bij een winkel klaar) en daarna gaan wij op een beurs kijken om wat kaarten aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Mozy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:16:
[...]

Geven ze nog een reden? Had je ‘m op de website besteld of in de winkel gepreorderd?
Had hem op de website besteld. De rede je hebt je bestelling geannuleerd, zit nog te twijfelen om ze te bellen dat ik niks geannuleerd heb. Dus eigenlijk geen rede had al betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Woolfy681 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:32:
[...]

Had hem op de website besteld. De rede je hebt je bestelling geannuleerd, zit nog te twijfelen om ze te bellen dat ik niks geannuleerd heb. Dus eigenlijk geen rede had al betaald.
Hier hetzelfde gehad voor een stickerpack, en binderpack (zie hierboven ergens). Hier ook dezelfde reden gehad dat ik had geannuleerd maar het zal wel zijn dat ze geen voorraad meer hebben.
Had gekozen voor bezorging via DHL. Een refund is al wel weer onderweg, dat dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik heb dan weer dat mijn bestelling van Bol: met de binder collection vandaag niet gaat komen. Bezorgen is niet gelukt, we proberen het nog een keer. Ik ben gewoon thuis, heb een videodeurbel en geen bezorger gespot want sta op de uitkijk. Bezorger had dus gewoon geen zin. Nul packs om te openen hier vandaag.

Kan er een mailtje van Intertoys er ook nog wel bij. Maar die heb ik nog niet binnen *klopt af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-06 23:06
Ik heb net een binder en sticker pack met de post ontvangen, in de lokale speelgoed winkels was er om 11:00 niks meer te verkrijgen.

Ik laat de dozen maar gesloten voor de kindjes in de familie zodat ze toch nog wat pakjes kunnen openen, dan ga ik zelf maar verder met de oudere sets compleet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Spacewide schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:16:
[...]

Eind oktober heb ik een reseller horen vertellen dat The Pokémon Company de prijzen globaal richting MSRP wil duwen. Dus een booster box aan 115 euro of een ETB aan 32 euro is passé. Zodat kleine resellers wat meer overhouden dan 50 cent per booster box. Het lijkt wel kunstmatig in goede banen te leiden.
Eerst zien dan geloven, in de USA enzo leveren ze volgens mij redelijk direct aan de Targets etc. van deze wereld. Daar zie je ook die gekke prijzen niet. In de UK valt het volgens mij ook redelijk mee, daar zitten Pokemon Centers die altijd MSRP aanhouden. Maar hier heb je zoveel tussenpartijen die er ook (dik) aan willen verdienen. Denk niet dat ze dat gemanaged krijgen. Zou fijn zijn, maar ik betwijfel het.

Zat toevallig vandaag bij een webshop te kijken, die heeft nog 151 op voorraad... 165 voor een ETB en ondertussen 300 euro voor een UPC.. nope, thanks haha.

En @ hierboven, tja wat ik hiervoor al zei, meeste winkels hebben praktisch geen voorraad gehad. En kunnen daarom niet eens de pre orders uitleveren. En ik geef je op een briefje dat de enige reden dat ze nu allemaal alles cancellen ipv straks over een paar weken bij een restock alsnog uit te leveren, dat straks de prijzen weer dik omhoog kunnen. 8)7
Een 'betrouwbare' shop vinden die niet veel te veel verkoopt in preorders en netjes uitlevert op afgesproken prijs is blijkbaar erg lastig tegenwoordig, t verknalt de hobby wel zo.

Ik heb zojuist mijn preorder binnen gehad, die staat mooi op de plank. Wel klein hoekje (5mm) ingescheurd van t plastic. Maar boeie, hij staat er best haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:20:
En ik heb dan weer dat mijn bestelling van Bol: met de binder collection vandaag niet gaat komen. Bezorgen is niet gelukt, we proberen het nog een keer. Ik ben gewoon thuis, heb een videodeurbel en geen bezorger gespot want sta op de uitkijk. Bezorger had dus gewoon geen zin. Nul packs om te openen hier vandaag.

Kan er een mailtje van Intertoys er ook nog wel bij. Maar die heb ik nog niet binnen *klopt af
Ja dat zijn ook altijd leuke berichten en erg balen als dat uitgerekend vandaag moet gebeuren.
Wanneer heb je bij intertoys besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONKQXEP5NJqfU1AF-6HLKZFkLn4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f8vtWJJ6yRa7f7tgptBZ4jMv.jpg?f=fotoalbum_large

Flash cards heeft er nog over en verkoopt ze aan 90 euro.
Mijn kleine pre-order van enkele blisters lag netjes klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
ik kon vanochtend na reservering bij intertoys gewoon willekeurig tijdstip langskomen, 1x poster 1x binder en 1x etb gereserveerd. Moest mijzelf zelfs legitimeren om mijn boxjes mee te krijgen.

Maatje van mij was naar intertoys gereden 5 km verder, die hadden 3 ETBS en 6 poster collecties gekregen . Daar stond 15 man voor de deur, alleen de eerste 9 konden dus iets kopen. Niks kon gereserveerd worden. wel een gekke wereld zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
Spacewide schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:45:
[Afbeelding]

Flash cards heeft er nog over en verkoopt ze aan 90 euro.
Mijn kleine pre-order van enkele blisters lag netjes klaar.
flash cards heeft boxen en pre-orders gecanceld en dan nu voor 90 verkopen. Pre-orders gingen daar voor 40 euro weg ( case) dus 400 per 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woolfy681 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:35:
[...]
Ja dat zijn ook altijd leuke berichten en erg balen als dat uitgerekend vandaag moet gebeuren.
Wanneer heb je bij intertoys besteld dan?
Pas vrij laat. Was aan het werk, zat tegen lunchtijd dit topic door te nemen. 11:44 uur gisteren. Was enkel de Sylveon sticker collection.
dfbt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:46:
[...]

flash cards heeft boxen en pre-orders gecanceld en dan nu voor 90 verkopen. Pre-orders gingen daar voor 40 euro weg ( case) dus 400 per 10
En dat vind ik dus wel neigen naar scalp praktijken. Eerst voor 40 euro pp beschikbaar stellen, daarna terughalen want hey we krijgen maar 10% binnen van normaal. En dan nu zo'n stapel nog aanbieden voor 2.2x je eerdere prijs. Vind het een prima toko voor grading, maar net zulke prijstactieken ga ik wel elders shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
dfbt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:46:
[...]

Exact wat ik hierboven al zei dus.. Hoorde dat ook al van een andere webshop eigenaar dat zijn concurrenten gewoon preorders cancelden toen ze erachter kwamen hoe weinig ze kregen.. Om vervolgens wat ze kregen gewoon voor 2x zoveel te verkopen... misselijk makend eigenlijk.

Maar ja, zolang er volk blijft dat het blijft kopen, waarom zouden ze het niet doen. Niemand tikt ze op de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
TgR_KILLER schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:00:
[...]

Exact wat ik hierboven al zei dus.. Hoorde dat ook al van een andere webshop eigenaar dat zijn concurrenten gewoon preorders cancelden toen ze erachter kwamen hoe weinig ze kregen.. Om vervolgens wat ze kregen gewoon voor 2x zoveel te verkopen... misselijk makend eigenlijk.

Maar ja, zolang er volk blijft dat het blijft kopen, waarom zouden ze het niet doen. Niemand tikt ze op de vingers.
ik zat gister avond bij 1 van die nederlanders in de stream te kijken, kocht iemand voor 900 euro aan losse packs a 15 euro stuk. En dan vinden mensen gek dat het voor zoveel verkocht kan worden. Zolang er maar steeds mensen zijn die op dag van release al 2-3x mrsp prijzen betalen. dan wordt dit nooit beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
dfbt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:02:
[...]

ik zat gister avond bij 1 van die nederlanders in de stream te kijken, kocht iemand voor 900 euro aan losse packs a 15 euro stuk. En dan vinden mensen gek dat het voor zoveel verkocht kan worden. Zolang er maar steeds mensen zijn die op dag van release al 2-3x mrsp prijzen betalen. dan wordt dit nooit beter.
Nope, exact dat.

Zag zelfs een post van iemand die op Whatnot al 25 euro per pakje vroeg.. en gewoon mensen die het kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
zie trouwens meerdere berichten dat god pack wel te wegen is. iemand had er eentje gepulled uit whatsapp groep . Woog 23.9 en alle andere packs met normale pulls 22.7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is een kip / ei ding. Met mensen die kopen ongeacht de prijs blijft het verdienmodel in tact. Krijgt de echte doelgroep: kinderen dan geen kans meer? Nee niet met Prismatic. Maar met de nodige pack video's die ik nu gezien heb van Pokerev, Danny Phantump: Prismatic is net zo a relaxt als Chilling Pain, Evolving Cries en Fusion Strike out.

Tegen zulke pack prijzen dan betaal ik liever 90/100 euro voor een TF sv8a booster box. Zelfde art work, gegarandeerde pull rate. Maar zelfs die neiging heb ik voorlopig niet zelfs al sta ik vandaag met lege handen. Ik heb zat voorraad inmiddels liggen dus kan best wel wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-06 23:06
Op eBay en marktplaats gaan de etb's als warme broodjes weg voor 125,- per stuk ik heb een hoop boosterboxes gekocht voor minder.. ik snap niet dat mensen het er voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

125 per boosterbox vind ik dat weer relatief goedkoop eigenlijk, voor een nieuwe ETB die vandaag uit komt weer achterlijk.

Ripenship ook; adverteren dat ze nog PE hebben, maar wel voor >100/stuk durven vragen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
@Joosie200 pokecenter lijkt ook niks te droppen vandaag.. of t moet nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dfbt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:40:
@Joosie200 pokecenter lijkt ook niks te droppen vandaag.. of t moet nog komen.
Ik zit al sinds 13:00 uur in meerdere discords, ingelogd op UK site klaar. Maar geen etb te zien. Ik verwacht een random drop net zoals bij 151 als restock. Toen had ik mazzel want niemand hield daar rekening mee. En ik kon een hele case bestellen. Dus wie weet volgende maand at random ergens nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-06 07:40
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:46:
[...]

Ik zit al sinds 13:00 uur in meerdere discords, ingelogd op UK site klaar. Maar geen etb te zien. Ik verwacht een random drop net zoals bij 151 als restock. Toen had ik mazzel want niemand hield daar rekening mee. En ik kon een hele case bestellen. Dus wie weet volgende maand at random ergens nog eens proberen.
Max 2pp staat op de productpagina van UK/US, dus tenzij de site weer glitched, wordt dat geen case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
De Intertoys had netjes mijn ETB nog liggen, toevallig was er net een andere klant die zijn pre-order ook kwam ophalen. Hij had elders 10 etb's besteld en die waren geannuleerd. De cassiere van de Intertoys zei dat het vanochtend geen prettige situatie was, er stonden veel mensen voor de deur en het was druk en chaotisch, alle etbs waren al voorzien van pre-orders dus hooguit het andere product (volgens mij binder collection) was nog aan te schaffen, 1 pp.

Voor mensen in de winkel is deze situatie ook niet leuk meer. Ik zag ook nog wat andere mensen richting te Intertoys lopen met Pokémon kleding aan, allemaal 30+ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sarlo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:49:
[...]

Max 2pp staat op de productpagina van UK/US, dus tenzij de site weer glitched, wordt dat geen case.
Dat weet ik, net zoals met JT. Maar ze hebben bij UK heel die etb gewoon van de site gehaald. US site geeft hem nog wel weer met unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:46:
[...]

Hoe doe je dat met bestellen bij Pokemon Center en dan leveren in Nederland? Hoe veel importheffing betaal je op een ETB van 55 pond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-06 07:40
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 16:50:
[...]

Dat weet ik, net zoals met JT. Maar ze hebben bij UK heel die etb gewoon van de site gehaald. US site geeft hem nog wel weer met unavailable.
Bij US laadt de website nu ook niets meer in (geen placeholders etc).
Pagina: 1 ... 59 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.