ik ga deze set aan me laten voor bij gaan ik denk dat ik wacht op de team rocket set
Ik hoopte dat Rocket een booster box set zou worden, maar het blijkt dat een specialty set te worden. We gaan deze hoe dan ook masteren, want TR blijft m'n favoriete vintage set.SteffanS schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:23:
ik ga deze set aan me laten voor bij gaan ik denk dat ik wacht op de team rocket set
Het is ook leuk dat Pokémon een verandering brengt in de boosterboxen door er een promo aan toe te voegen onder de naam "enhanced booster box". @Joosie200 zei Danny Phantump dat het overal zo zal zijn? Ze geven nu het idee dat een een PC exclusive is.
Spacewide schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:51:
[...]
Het is ook leuk dat Pokémon een verandering brengt in de boosterboxen door er een promo aan toe te voegen onder de naam "enhanced booster box". @Joosie200 zei Danny Phantump dat het overal zo zal zijn? Ze geven nu het idee dat een een PC exclusive is.
Danny citeert uit de interne verkoopslides: men heeft bij Pokemon international kennelijk besloten om boosterboxen tegenwoordig enhanced te noemen. Er is dus maar 1 type booster box en dat is de enhanced versie. Ook al krijg je daardoor het idee dat er een non enhanced basic versie is. Die is er niet, het is ook niet PKC exclusief.The sales sheet just came out today, maybe they haven't updated their listings yet, but the info sheet does not have normal booster boxes on it, only Enhanced booster boxes and enhanced booster boxes cases, along with the other normal products
[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 09-01-2025 20:03 ]
Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Intertoys? Ik zou wel 2 booster bundles van de Prismatic Evolutions set willen openen maar via de website staat er alleen pre-order bij het product. Ik heb wat rond zitten zoeken maar concrete informatie is niet goed te vinden.
Alles van Prismatic is al uitverkocht, ook de pre-orders...Mozy schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:21:
Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Intertoys? Ik zou wel 2 booster bundles van de Prismatic Evolutions set willen openen maar via de website staat er alleen pre-order bij het product. Ik heb wat rond zitten zoeken maar concrete informatie is niet goed te vinden.
Over 7 dagen moeten de eerste items over de toonbank rollen ( geen booster bundle)
Ik zou de lokale winkels in de gaten houden. Vaak hebben die wel iets van stock buiten hun pre-orders om.
Dat laatste gaan wij ook doen, we hebben wel wat in order staan maar de vraag is of het uberhaubt gaat komen (mijn vrouw had gister al een mail van een webshop dat de kans bestaat dat het niet komt..).dfbt schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:27:
[...]
Alles van Prismatic is al uitverkocht, ook de pre-orders...
Over 7 dagen moeten de eerste items over de toonbank rollen ( geen booster bundle)
Ik zou de lokale winkels in de gaten houden. Vaak hebben die wel iets van stock buiten hun pre-orders om.
Ik ga toch ook wel een beetje vrezen voor de hobby als ik eerlijk mag zijn. Heb gister nog eventjes op reddit en discord naar reacties zitten lezen van iedereen..
Maar t grote geld en interesse om geld te verdienen in deze hobby is gewoon te groot.
Hoe leuk is het als je een pikachu van 400 euro pulled ? Tuurlijk is dat bijzonder, en tuurlijk moeten er meer exclusievere kaarten in een set zitten om zo het sparen ''spannend en bezig te houden'' al zou elke kaart bulk zijn, kocht iedereen losse kaartjes en ben je zo door de hype heen.
Een ETB prismatic zie ik nu aangeboden worden voor 100+ euro. Dat is voor een set die nog niet eens is uitgekomen echt bizar. En de grote winkels doen hier ook gewoon aan mee.
https://www.spellenwinkel...name=prismatic+evolutions
Kijk eens voor de grap naar deze prijzen.
team rocket set gaat de volgorde chaos worden. Alles binnen een uur uitverkocht, alle pre-orders na een dag op.
Een dikke fck you naar alle scalpers zou zijn dat ze bijv een bericht uitgooien dat er in 2025 en 2026 een dikke reprint volgt van bepaalde sets. Dan krijg je wel chaos van mensen die ineens al hun sealed cases willen dumpen
Maar t grote geld en interesse om geld te verdienen in deze hobby is gewoon te groot.
Hoe leuk is het als je een pikachu van 400 euro pulled ? Tuurlijk is dat bijzonder, en tuurlijk moeten er meer exclusievere kaarten in een set zitten om zo het sparen ''spannend en bezig te houden'' al zou elke kaart bulk zijn, kocht iedereen losse kaartjes en ben je zo door de hype heen.
Een ETB prismatic zie ik nu aangeboden worden voor 100+ euro. Dat is voor een set die nog niet eens is uitgekomen echt bizar. En de grote winkels doen hier ook gewoon aan mee.
https://www.spellenwinkel...name=prismatic+evolutions
Kijk eens voor de grap naar deze prijzen.
team rocket set gaat de volgorde chaos worden. Alles binnen een uur uitverkocht, alle pre-orders na een dag op.
Een dikke fck you naar alle scalpers zou zijn dat ze bijv een bericht uitgooien dat er in 2025 en 2026 een dikke reprint volgt van bepaalde sets. Dan krijg je wel chaos van mensen die ineens al hun sealed cases willen dumpen
[ Voor 16% gewijzigd door dfbt op 10-01-2025 09:08 ]
Volgende week vrijdag zijn aan de beurt: elite trainer boxen, mini tins, sticker collection / 3 blister verpakkingen. Pas over een maand volgt de booster bundle en binder collection. En in mei dan nog een keertje een ultra premium collection met een tweede Eevee SIR kaart als promo die Japan standaard in de set heeft zitten.Mozy schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:21:
Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Intertoys? Ik zou wel 2 booster bundles van de Prismatic Evolutions set willen
Dus ja je kunt preorderen bij Intertoys. Heb ik ook gedaan voor 1 bundle. Maar dan moet je nog minstens een maand geduld hebben.
Volgende week vrijdag ga ik gewoon ouderwets op de bonnefooi langs fysieke winkels. Heb helaas geen Intertoys meer in de beurt. Maar ik weet dat Toy Champion, Mediamarkt, Primera en Bruna ook wat zullen krijgen. Want zo kwam ik aan mijn Van Gogh pikachu exemplaar. Die booster bundle volgt dan maar een keertje over een maand.
Bedankt voor de tips. Ik wilde ook eens op de bonnefooi gaan kijken volgende week. Ik heb toevallig wel speelgoedwinkels in de buurt maar in die moet ik delen met behoorlijk wat medebewoners in mijn gemeente.Joosie200 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:22:
[...]
Volgende week vrijdag zijn aan de beurt: elite trainer boxen, mini tins, sticker collection / 3 blister verpakkingen. Pas over een maand volgt de booster bundle en binder collection. En in mei dan nog een keertje een ultra premium collection met een tweede Eevee SIR kaart als promo die Japan standaard in de set heeft zitten.
Dus ja je kunt preorderen bij Intertoys. Heb ik ook gedaan voor 1 bundle. Maar dan moet je nog minstens een maand geduld hebben.
Volgende week vrijdag ga ik gewoon ouderwets op de bonnefooi langs fysieke winkels. Heb helaas geen Intertoys meer in de beurt. Maar ik weet dat Toy Champion, Mediamarkt, Primera en Bruna ook wat zullen krijgen. Want zo kwam ik aan mijn Van Gogh pikachu exemplaar. Die booster bundle volgt dan maar een keertje over een maand.
Ik heb ook geen haast met PE kopen, ik heb begrepen dat er nog releases komen tot september dus de voorraad zal niet altijd knellen, maar vroeg mij vooral af hoe ik in de lijn voor pre-orders terecht kan komen.
De lijn met preorders te snel af zijn? Dat gaat je niet lukken bij webshops. Want die zitten al vol of raken vol.Mozy schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:30:
[...]
Ik heb ook geen haast met PE kopen, ik heb begrepen dat er nog releases komen tot september dus de voorraad zal niet altijd knellen, maar vroeg mij vooral af hoe ik in de lijn voor pre-orders terecht kan komen.
Overigens heb ik net de video van Pokerev open. Hij opent elk product en bij de etb neemt ie het boekje door. Daar in wordt bevestigd wat wij kunnen verwachten in de premium collection box in mei:
:strip_exif()/f/image/54acXh4aIOl11elCAWGxjAAm.jpg?f=fotoalbum_large)
Meest interessante vind ik niet dat wij die tweede Eevee dus in mei krijgen. Maar dat we dus een Espeon / Umbreon combo kunnen verwachten in de figurine box zoals van Charizard afgelopen jaar. En die komt dan ergens in september. Als we allang Journey Together en Team Rocket achter ons hebben liggen.
Ouderwets speelgoedwinkels af is ook weleens leuk weer, al heb ik steeds meer moeite om alles bij te houden. Ik ga maar eens kijken of ik op een andere manier ga verzamelen. Dus bijvoorbeeld alleen de speciale kaarten proberen te bemachtigen en niet meer hele series compleet te krijgen.
@dfbt Dit sentiment herken ik wel, het is voor veel deelnemers toch ook een investering. En dat mag en is niets mis mee. Als het enthousiasme voor de hobby er maar wel is. Ik heb soms het idee dat er veel mensen puur en alleen om het geld in zitten. Dat zou voor mij onvoldoende zijn om plezier aan iets te beleven maar ieder zijn ding.
Op de lange termijn is het misschien niet zo goed, die massale investeringsaandacht.
@dfbt Dit sentiment herken ik wel, het is voor veel deelnemers toch ook een investering. En dat mag en is niets mis mee. Als het enthousiasme voor de hobby er maar wel is. Ik heb soms het idee dat er veel mensen puur en alleen om het geld in zitten. Dat zou voor mij onvoldoende zijn om plezier aan iets te beleven maar ieder zijn ding.
Op de lange termijn is het misschien niet zo goed, die massale investeringsaandacht.
haha, niet te snel af zijn hoor. Ik ben helemaal niet van het voordringen of trucjes uithalen of wat dan ook. Ik wil gewoon spul kopen voor MSRP. Intertoys zit er iets boven en geven op de website aan dat je moet pre-orderen. Maar hoe dat pre-orderen verloopt is niet terug te vinden op de site. Het staan gewoon op de productpagina en verder niks. Dus netjes achteraan in de rij aansluiten, maar hoe kom ik überhaupt in die rij.Joosie200 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:42:
[...]
De lijn met preorders te snel af zijn? Dat gaat je niet lukken bij webshops. Want die zitten al vol of raken vol.
Overigens heb ik net de video van Pokerev open. Hij opent elk product en bij de etb neemt ie het boekje door. Daar in wordt bevestigd wat wij kunnen verwachten in de premium collection box in mei:
[Afbeelding]
Meest interessante vind ik niet dat wij die tweede Eevee dus in mei krijgen. Maar dat we dus een Espeon / Umbreon combo kunnen verwachten in de figurine box zoals van Charizard afgelopen jaar. En die komt dan ergens in september. Als we allang Journey Together en Team Rocket achter ons hebben liggen.
Gisteren zag ik bij de intertoys site dat online pre-order niet mogelijk was. Dus denk dat je in de winkel voor moet zijn.
Ik ga gewoon de 17e langs in de winkel met goede hoop maar zullen zien.
Ik ga gewoon de 17e langs in de winkel met goede hoop maar zullen zien.
Ik heb nog een evolutions in de preorder staan en nog zo'n nieuwe 151 box die in feb komt. Verder dit jaar proberen om de 151 masterset compleet te krijgen.
En dan vrees ik dat de hobby voor mij alweer gaat eindigen. Ik vind het grootste deel van de community harstikke leuk. Maar op deze manier nieuwe sets verzamelen, nee dat hoeft voor mij niet meer. Alles wordt direct na launch al opgekocht en verschijnt voor 100 euro meer op veiligsites, en verkoopt daar ook nog is. De 'hobby' is helemaal naar de klote geholpen in rap tempo door mensen die alleen geld zien.
Ik wilde nog de nieuwe team rocket set gaan sparen die eraan zit te komen. Maar als ik nu al sites zie die zelfs de nieuwe evolutions set, in de preorder, al +20 of zelfs +30 euro verkochten. Gewoon 'officiële' winkels. Nee sorry, ik ga daar niet aan mee doen, wat een gekkigheid.
En dan vrees ik dat de hobby voor mij alweer gaat eindigen. Ik vind het grootste deel van de community harstikke leuk. Maar op deze manier nieuwe sets verzamelen, nee dat hoeft voor mij niet meer. Alles wordt direct na launch al opgekocht en verschijnt voor 100 euro meer op veiligsites, en verkoopt daar ook nog is. De 'hobby' is helemaal naar de klote geholpen in rap tempo door mensen die alleen geld zien.
Ik wilde nog de nieuwe team rocket set gaan sparen die eraan zit te komen. Maar als ik nu al sites zie die zelfs de nieuwe evolutions set, in de preorder, al +20 of zelfs +30 euro verkochten. Gewoon 'officiële' winkels. Nee sorry, ik ga daar niet aan mee doen, wat een gekkigheid.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Nou die Simplified Chinese Eevee gift box van november gaat niet meer bezorgd worden. De verzender heeft een verkeerd adres op de doos gedaan en mijn voor/achternaam gescrabbled tot 1. Resultaat: PostNL wist niet aan wie de inklaringskosten te sturen en dus is het pakket retour afzender. Ik heb nooit een betaalverzoek via email, SMS, brief ontvangen. Daar gaat mijn idee voor 3 Eevee binders voor de nieuwe set.
Verder als voor Journey Together de boel in 20 minuten al uitverkocht is, dan verwacht ik 10 minuten voor team Rocket. En dat is idd gekkenwerk, zeker als officiële webshops niet langer de msrp / adviesprijs gaan hanteren maar ook meegaan in de scalping praktijken. Sommige speculeren dat er nu meer vraag is nu sport card verzamelaars ook Pokemon als optie zien. En mensen in crypto hun winsten verzilveren en graag een graantje meepikken. Hoe het ook zij: dit is in aanloop naar het 30 jaar jubileum volgend jaar. Ik verwacht dat deze gekkenhuis nog niet klaar is.
Verder als voor Journey Together de boel in 20 minuten al uitverkocht is, dan verwacht ik 10 minuten voor team Rocket. En dat is idd gekkenwerk, zeker als officiële webshops niet langer de msrp / adviesprijs gaan hanteren maar ook meegaan in de scalping praktijken. Sommige speculeren dat er nu meer vraag is nu sport card verzamelaars ook Pokemon als optie zien. En mensen in crypto hun winsten verzilveren en graag een graantje meepikken. Hoe het ook zij: dit is in aanloop naar het 30 jaar jubileum volgend jaar. Ik verwacht dat deze gekkenhuis nog niet klaar is.
Misschien een suggestie om je drijfveer / doelen in deze hobby dan bij te gaan stellen?TgR_KILLER schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:48:
Ik heb nog een evolutions in de preorder staan en nog zo'n nieuwe 151 box die in feb komt. Verder dit jaar proberen om de 151 masterset compleet te krijgen.
Want als je als doel hebt om van (zowat) elke set een masterset te gaan sparen dan heb je natuurlijk een gróte broekzak met flappen nodig.
Maar er zijn zoveel andere leuke dingen om te sparen. Zo heb ik bijvoorbeeld een National Pokedex (alle 1025 Pokemon) verzameld (verdeeld over twee binders). Hij bestaat weliswaar grotendeels uit bulk, maar deze gaandeweg upgraden met leukere singles (alt arts etc.) lijkt me wel tof.
En daarnaast ben ik (PSA) slabs aan het sparen met als doel deze in een frame display (onderweg vanuit China momenteel) ergens een mooi plekje aan de muur te geven.
Pokemon bestaat niet alleen maar uit nieuwe sets openen en het "moeten" sparen van mastersets!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Maar hij geeft toch niet aan dat hij van elke set een master set wilt hebben?AntraXxX schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:08:
[...]
Misschien een suggestie om je drijfveer / doelen in deze hobby dan bij te gaan stellen?
Want als je als doel hebt om van (zowat) elke set een masterset te gaan sparen dan heb je natuurlijk een gróte broekzak met flappen nodig.
Maar er zijn zoveel andere leuke dingen om te sparen. Zo heb ik bijvoorbeeld een National Pokedex (alle 1025 Pokemon) verzameld (verdeeld over twee binders). Hij bestaat weliswaar grotendeels uit bulk, maar deze gaandeweg upgraden met leukere singles (alt arts etc.) lijkt me wel tof.
En daarnaast ben ik (PSA) slabs aan het sparen met als doel deze in een frame display (onderweg vanuit China momenteel) ergens een mooi plekje aan de muur te geven.
Pokemon bestaat niet alleen maar uit nieuwe sets openen en het "moeten" sparen van mastersets!
Als je als verzamelaar nou hoort dat er een leuke eeveelution set uitkomt op 17 januari. En je hebt je er verder niet echt mee bezig gehouden, wilt 17 januari de winkel inlopen en ziet dat die ETB boxen ineens 100+ euro zijn :

We gaan het volgende week vrijdag wel meemaken, ik ben er namelijk wel van overtuigd dat een ETB bij bijvoorbeeld een Intertoys "gewoon" voor €55-60 te vinden is. €100+ kan ik me echt geen voorstelling van maken (bij Intertoys / Toychamp / Bruna etc.).dfbt schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:20:
[...]
Maar hij geeft toch niet aan dat hij van elke set een master set wilt hebben?
Als je als verzamelaar nou hoort dat er een leuke eeveelution set uitkomt op 17 januari. En je hebt je er verder niet echt mee bezig gehouden, wilt 17 januari de winkel inlopen en ziet dat die ETB boxen ineens 100+ euro zijn :verder alles uitverkocht, of dat alles naar pre-orders zijn gegaan en dat er nergens nog voor een normale prijs een boxje of pakje te koop is, dan kan dat wel jammer zijn. Al wil je alleen maar de base set hebben door elk product 1x open te trekken en de promo's te krijgen..
Bij welke winkels verwacht jij dan wel zulke prijzen te zien?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zo, alles ook een plekje gegeven. Alsof die ETB's gemaakt waren voor de Besta kasten

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Heb gister nog een Surging Sparks opgehaald bij Top1Toys voor 55,- de normale ETB prijs dus, dus verwacht dat ook de Prismatic deze prijs daar zal krijgen.AntraXxX schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:42:
[...]
We gaan het volgende week vrijdag wel meemaken, ik ben er namelijk wel van overtuigd dat een ETB bij bijvoorbeeld een Intertoys "gewoon" voor €55-60 te vinden is. €100+ kan ik me echt geen voorstelling van maken (bij Intertoys / Toychamp / Bruna etc.).
Bij welke winkels verwacht jij dan wel zulke prijzen te zien?
De ETB van Prismatic Evolutions kon ik nog pre-orderen in de Intertoys winkel. Netjes 1 per klant en er lagen er nog 2 achter die geen naam hadden. Erg blij mee. Ik moet hem wel ophalen op de 17e anders wordt ie vrijgegeven, maar dat is geen probleem. Dan eens vragen of de Blooming Waters kan pre-orderen, of vooral wanneer.
Hoe kan je de waarde van kaarten zien (ik heb een moltres zapdos articuno holo tagteam met ribbeltjes)
5 euro op je muil gauw.
2 seconden googlen geeft dit als resultaatt.w.e.a.k.e.r schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:52:
Hoe kan je de waarde van kaarten zien (ik heb een moltres zapdos articuno holo tagteam met ribbeltjes)
https://www.cardmarket.co...icuno-GX-SM210?language=1
[ Voor 0% gewijzigd door Nyazzin op 10-01-2025 18:57 . Reden: typo ]
JOURNEY TOGETHER Lijkt overal weer uitverkocht zucht dacht dat dit een leuke hobby ging zijn met mijn zoontje
Ach, komt overal beschikbaar hoor. Ik scan dagelijks m'n shops en dan deel ik het hier wel.SteffanS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:23:
JOURNEY TOGETHER Lijkt overal weer uitverkocht zucht dat dit een leuke hobby ging zijn met mijn zoontje
Zojuist een ETB en een boosterbundle voor msrp gepre-ordered bij bol.com. Verkoop door bol zelf en geen derde partij.SteffanS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:23:
JOURNEY TOGETHER Lijkt overal weer uitverkocht zucht dacht dat dit een leuke hobby ging zijn met mijn zoontje
Gister 2 ETB’s bij Bol in preorder gezet, gewoon voor de normale prijs.SteffanS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:23:
Bedankt voor de tip.Mozy schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 07:39:
[...]
Zojuist een ETB en een boosterbundle voor msrp gepre-ordered bij bol.com. Verkoop door bol zelf en geen derde partij.
Ben sinds eind 2024 samen met mijn dochters ook begonnen met pokemon kaarten verzamelen, maar helaas heb ik de ETB van prismatic evolutions niet kunnen bemachtigen, dus hoop deze volgende week in de winkel nog te kunnen bemachtigen.
Ik heb hem ook voor 45€ kunnen pre orderen, doen jullie hem open of houden jullie sealed ?LightStar schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:04:
[...]
Gister 2 ETB’s bij Bol in preorder gezet, gewoon voor de normale prijs.
Ik weet niet of journey together nou echt zo’n hele speciale set gaat worden. Vind 55 euro voor een etb nog steeds wel prijzig hoor, gewoon al vanaf release 6 + euro per pakje.
Tip, bel zodadelijk naar een aantal lokale speelgoedwinkels om te informeren.Woolfy681 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:04:
[...]
maar helaas heb ik de ETB van prismatic evolutions niet kunnen bemachtigen, dus hoop deze volgende week in de winkel nog te kunnen bemachtigen.
Gisteren hetzelfde gedaan bij een Intertoys in de buurt van m’n werk -> 2 ETB’s Prismatic Evolutions kunnen reserveren voor volgende week vrijdag.
@steffans Als je budget het toelaat 2 kopen en 1 opendoen.
5 euro op je muil gauw.
Als je 45 euro als prijs ziet in plaats van 56 euro zou ik niet twijfelen. Dat is voor mij de reden om het enkel bij de Pokemon Centre etb te laten en een losse booster bundle te scoren. Het is van de zotte om richting 6,25 euro per pakje vrijwillig te gaan. En 1 halen voor openen en 1 om dicht te laten is een beproefde methode.SteffanS schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:25:
[...]
Ik heb hem ook voor 45€ kunnen pre orderen, doen jullie hem open of houden jullie sealed ?
In ieder geval 1 open :-)SteffanS schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:25:
[...]
Ik heb hem ook voor 45€ kunnen pre orderen, doen jullie hem open of houden jullie sealed ?
:strip_exif()/f/image/okpVdAy9Z8LPbdbtt9C4XzuR.png?f=user_large)
Spijtig nieuws voor alle Chinese Collect 151 Jumbo Boxes. Ze willen dit product voorlopig voor de lokale markt behouden en denken er dus niet aan om te exporteren. M'n pre-order werd geannuleerd en ik mag in februari nog eens proberen (aan hogere prijs). Straaaange.
Had nog iemand deze besteld?
Tl:dw Uit zo'n 110 pakjes Prismatic Evolution haalt Pokerev 12 ex, 6 FA, 0 sir, 0 gold en 3 masterball kaarten. Veel dezelfde full art trainer ook.
Whatsapp bericht van yellow lightning..Joosie200 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 20:02:
[...]
[YouTube: What is the New Journey Together ENHANCED Booster Box?]
[...]
Danny citeert uit de interne verkoopslides: men heeft bij Pokemon international kennelijk besloten om boosterboxen tegenwoordig enhanced te noemen. Er is dus maar 1 type booster box en dat is de enhanced versie. Ook al krijg je daardoor het idee dat er een non enhanced basic versie is. Die is er niet, het is ook niet PKC exclusief.
Welkom allemaal!
Hallo allemaal. Hierbij even een update. De Prismatic Mini tins zijn door Pokemon vertraagd. Die komen dus niet begin februari maar later in februari.
Over de Journey Together Boosterboxen is wat verwarring. Er komt idd een Enhanced Booster Box uit inclusief Promo. Ik zal de foto zo delen. Maar deze komt niet uit in de EU. Ze gaan de promos via winkels verkopen/weggeven. Wij bieden vooralsnog alleen de boosterbox aan zonder promo. En meer info hebben we vooralsnog ook niet. Ook zijn de pre-orders voorlopig uitverkocht.
Ik zag hem voorbij komen. Jammer van de tins maar het is wat het is. Als ze in vasteland Europa N Reshiram gaan weggeven ala Pika Van Gogh dan wordt het weer chaos. Stop het dan gebundeld bij elke bestelling vanaf 30 euro. Vooraf te bestellen en afhalen op naam.dfbt schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:51:
[...]
Whatsapp bericht van yellow lightning..
Hallo allemaal. Hierbij even een update. De Prismatic Mini tins zijn door Pokemon vertraagd. Die komen dus niet begin februari maar later in februari.
Over de Journey Together Boosterboxen is wat verwarring. Er komt idd een Enhanced Booster Box uit inclusief Promo. Ik zal de foto zo delen. Maar deze komt niet uit in de EU. Ze gaan de promos via winkels verkopen/weggeven.
Vandaag met de vrouw langs een Pokémon winkel geweest en weer een paar leuke dingen gekocht! Zij is heel fanatiek bezig om de National Pokedex vol te krijgen dus die heeft mooie 12 pocket binders gekocht. Ik heb mezelf wat Pikachu's cadeau gedaan. Ik ga niet zeggen dat ik de Pikachu's spaar want die collectie krijg ik never nooit compleet (zeker niet met kaartjes van duizenden Euro's
) maar vind het wel leuk om mijn map te vullen ermee.
:strip_exif()/f/image/eZDosfYUV7BtSOCuAzz9HWya.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog een lange weg te gaan
:strip_exif()/f/image/eZDosfYUV7BtSOCuAzz9HWya.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog een lange weg te gaan
Pokemon is sowieso raar aan het doen met leveringen. Las via 1 van de webshops die ik volg dat ze 'soft launches' gaan doen. En de (kleinere) winkels de leveringen niet meer voor een launch datum gaan versturen. Dus je preorders kunnen zomaar dagen/ weken later binnen komen.
Beetje gekkigheid allemaal xD helpt het prijzen opvoeren ook allemaal niet. Die nieuwe journey together set ga ik sowieso niet halen.
We zijn een weekendje weg bij een center parcs. Zag nog 1 mooie Surging Sparks staan in het winkeltje. Met nog een beetje activiteiten tegoed die we hadden (als friends) kon ik nog wat euro's eraf krijgen en kon die voor nog geen 50 euro mee naar huis.
Dit jaar is het grootste doel de 151 set afmaken. Verder ga ik vooral wat dingetjes sealed verzamelen denk ik. En misschien wat random leuke kaarten kopen, maar pas als ik 151 af heb.
Beetje gekkigheid allemaal xD helpt het prijzen opvoeren ook allemaal niet. Die nieuwe journey together set ga ik sowieso niet halen.
We zijn een weekendje weg bij een center parcs. Zag nog 1 mooie Surging Sparks staan in het winkeltje. Met nog een beetje activiteiten tegoed die we hadden (als friends) kon ik nog wat euro's eraf krijgen en kon die voor nog geen 50 euro mee naar huis.
Dit jaar is het grootste doel de 151 set afmaken. Verder ga ik vooral wat dingetjes sealed verzamelen denk ik. En misschien wat random leuke kaarten kopen, maar pas als ik 151 af heb.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Hallo, we hebben geen extra kaart meer gevonden in een pakje sinds die eerste keer (we zijn een maand lang 60 tins van de kruidvat aan het openen en we hadden in het begin een Brilliant Stars pakje met 12 kaarten ipv 11). Wat we wel hebben is dat we vandaag met een totaal van 48 pakjes Silver Tempest openen de chase Lugia hebben gevonden! Nog 72 Silver Tempest en 36 Brilliant Stars pakjes te gaan!
:strip_exif()/f/image/ISs3rYB1UOh24a8liR8nS3iG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Lara1309 op 12-01-2025 08:09 ]
Gefeliciteerd!
Dan zijn die tins van de kruidvat toch wel aan te merken als loaded. Genoeg tweakers hier die de Lugia zo hebben gepulld. Wie weet dat je er nog eentje eruit haalt.
:strip_exif()/f/image/5EaXzeUffmkMN63Jxk2rNIil.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit sinds gisteren met deze vraag
Font / quote in gebruik door Deep Pocket monster met zijn dagelijks pack opening short serie. Toch gekocht voor de promo kaarten alleen al. Inclusief de playmat, dobbelsteen is dat 60 euro waard. En drie pakjes Evolving Skies zijn dat inmiddels ook. Wat overblijft zijn 13 SWSH pakjes voor 40 euro.
:strip_exif()/f/image/Qepqkg3OJ8nNEFn475bWJUhK.jpg?f=fotoalbum_large)
En omdat het promo kaarten zijn die het lastigste te graden. Ik vind de V en Vstar de mooiste. Sleeping Charizard vs Charizard in gevecht met Mewtwo. Past prima bij de Charizard vs Venusaur alt art van Brilliant Stars.

:strip_exif()/f/image/5EaXzeUffmkMN63Jxk2rNIil.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit sinds gisteren met deze vraag
:strip_exif()/f/image/Qepqkg3OJ8nNEFn475bWJUhK.jpg?f=fotoalbum_large)
En omdat het promo kaarten zijn die het lastigste te graden. Ik vind de V en Vstar de mooiste. Sleeping Charizard vs Charizard in gevecht met Mewtwo. Past prima bij de Charizard vs Venusaur alt art van Brilliant Stars.
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 12-01-2025 10:19 ]
Pokerevs nieuwste video trekt hij weer 200 packs open, hij pulles 3 ir en 1 gold card. 1 eeveelutie kaart. Je moet wel echt een hele erge verzamelaar zijn om deze set uberhaupt nog open te trekken.
Je durft t bijna niet te typen, maar ik zou alles verkopen wat je heb en eventueel een single kopen die je leuk vind (als dat voor normale prijs te kopen valt)
Je durft t bijna niet te typen, maar ik zou alles verkopen wat je heb en eventueel een single kopen die je leuk vind (als dat voor normale prijs te kopen valt)
[ Voor 29% gewijzigd door dfbt op 12-01-2025 11:36 ]
Dus dan heeft ie bij elkaar zo'n 360 packs voor geopend. Want in die 108 packs van eergisteren en 52 packs daarvoor was het drie niks nada. Ik had toch de verwachting met zoveel illustration rares je pull rates zoals 151 en wellicht Crown Zenith zou kunnen verwachten.dfbt schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:36:
Pokerevs nieuwste video trekt hij weer 200 packs open, hij pulles 3 ir en 1 gold card. 1 eeveelutie kaart. Je moet wel echt een hele erge verzamelaar zijn om deze set uberhaupt nog open te trekken.
Maar in alles blijkt dat ik nog beter mijn Prismatic kan verkopen en beter Terrastal Festival kan gaan kopen. Want als er 1 ding is wat de Japanse Pokemon Company wel gewoon weergeeft dit is de pull rate. Ook al krijg je 4 EX kaarten, 4 illustration rares en 1 kans op een full art of special illustration rare. Dat is nog beter die 1 op 20 kans dan 1 in 350 kans op een soortgelijke kaart in het Engels.
En die Japanse boxen kosten een keertje 80-90 euro, twee keer msrp ten opzichte van wat Pokemon Center Japan vraagt. Maar alles voor Prismatic is gewoon x3/x5 aan het gaan. Juist die garantie op pull rate en master balls trok mij naar de Japanse 151. Zolang Pokemon international dat niet hoeft te doen misschien Engelse nieuwe releases maar gewoon beter negeren.
Ik zat vandaag warboel cardmarket te kijken en als test wilde ik een kaart kopen.
Heb nu een kaart gekocht, maar kom er niet echt uit eerlijk gezegd.
Heb via cardmarket geld gestort via bank transfer en moet nu wachten tot het op mijn account staat, maar nu kan ik nergens meer een bestelling vinden in mijn account gek genoeg.
Heb via cardmarket geld gestort via bank transfer en moet nu wachten tot het op mijn account staat, maar nu kan ik nergens meer een bestelling vinden in mijn account gek genoeg.
bij buying- my purchases-unpaid kijken waarschijnlijk staat hij daar.Woolfy681 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:37:
Ik zat vandaag warboel cardmarket te kijken en als test wilde ik een kaart kopen.
Onder purchases staat helemaal niks(onder geen 1 tabje).dfbt schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:56:
[...]
bij buying- my purchases-unpaid kijken waarschijnlijk staat hij daar.
Als ik zoek op het nummer dan vind ik hem wel, maar kan ik doen.
Ik weet niet of je op mobiel of desktop zit. Je kan naar my purchases gaan en dan heb je daar weer vier verschillende tabjes. Jouw order zal staan bij unpaid(want... nog niet betaald). Vervolgens gaat hij naar paid na betaling, naar sent wanneer de verkoper het heeft verstuurd, en als jij bevestigd eindigt hij in arrived.Woolfy681 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:04:
[...]
Onder purchases staat helemaal niks(onder geen 1 tabje).
Als ik zoek op het nummer dan vind ik hem wel, maar kan ik doen.
/f/image/5LvCQvc2LpUpwxk4y8CcRNXM.png?f=fotoalbum_large)
Daarnaast zal er op het homescreen bij tasks nog iets kunnen staan van een bestelling die nog betaald moet worden. Heb je wel een e-mail ontvangen van de bestelling?
[ Voor 8% gewijzigd door Royy90 op 12-01-2025 14:12 ]
Zit op mobiel heb een mail gehad met de bestelling, maar tasks is leeg alle tabs zijn leeg kan echt niets vinden op de website over de bestelling.
Heel gek! Zit jij niet toevallig te kijken in sales ipv purchases?Woolfy681 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:21:
Zit op mobiel heb een mail gehad met de bestelling, maar tasks is leeg alle tabs zijn leeg kan echt niets vinden op de website over de bestelling.
Even op internet gezocht lijkt een probleem bij meer mensen zo te zien.Royy90 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:24:
[...]
Heel gek! Zit jij niet toevallig te kijken in sales ipv purchases?
https://www.reddit.com/r/...8/order_just_disappeared/
Wacht het even af, maar bedankt voor je hulp.
Voor de Squid Game 2 kijkers:dfbt schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:36:

Ik liep rond op de vakantiebeurs, kwam langs de Japan stand. Hielden ze een quiz. Vraag 1: wat draagt pikachu bij de bekende Van Gogh pikachu voor een hoed? Heel veel boomers hadden het fout. 
Speaking of Pika met zijn vilten hoed. Daarvoor gaan de prijzen de laatste dagen sky high op ebay. 700+ voor een PSA 10 en dan zie ik niet 1 maar vijf/zes verkochte advertenties. Frankrijk / VK: 600/650 euro. Ik vond 500 euro per stuk al flink aan de prijs, maar het is pas net begonnen.
Speaking of Pika met zijn vilten hoed. Daarvoor gaan de prijzen de laatste dagen sky high op ebay. 700+ voor een PSA 10 en dan zie ik niet 1 maar vijf/zes verkochte advertenties. Frankrijk / VK: 600/650 euro. Ik vond 500 euro per stuk al flink aan de prijs, maar het is pas net begonnen.
Leuke vraag om mee te beginnenJoosie200 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:19:
Ik liep rond op de vakantiebeurs, kwam langs de Japan stand. Hielden ze een quiz. Vraag 1: wat draagt pikachu bij de bekende Van Gogh pikachu voor een hoed? Heel veel boomers hadden het fout.
Had graag nog zo’n Pikachu kaart willen hebben, maar niet voor deze prijzen. Hopelijk kom ik ooit nog een betaalbare tegen al lijkt me die kans vrij klein.
Hoe kan ik eigenlijk weten wanneer een nieuwe set voor pre-order online komt? Toevallig werd ik zaterdag wakker en had ik bol.com nog open op mijn telefoon staan, daar kwam Journey Together voorbij. Maar gezien de huidige craze moet je vaak er snel opzitten. De Team Rocket set die hierna nog volgt zie ik ook wel zitten, maar hoe weet ik in welke periode ik de webshops in de gaten moet houden?
Als je globaal de release maand weet voor de set, dan kun je twee maand voor die release er vanuit gaan dat de Pokemon Center preorders begint te verkopen. Vb afgelopen week. Voor Journey Together als set. Die komt pas rond eind maart uit. Idem twee maand terug in november voor Prismatic. Die deze week officieel uitkomt.
En zo zal tegen de release week van Journey Together eind maart de preorder live gaan voor de Team Rocket set die eind mei uit gaat komen. Want zodra de Pokemon Centre in USA, Canada, UK hun preorders hebben gevuld volgen de big box retailers zoals Bol, Intertoys vanzelf.
Voor de nieuwste geruchten zou ik pokebeach volgen als site. Die publiceren al zodra Pokemon Company zelf een nieuwe merkregistratie vast legt. Dat volgt vaak zes maand vantevoren voordat een set officieel aangekondigd wordt. Want na team Rocket gaat het gerucht dat we in juli/augustus een Black and White set gaan krijgen. Waarom? Een bepaalde merknaam met Black and White erin was vastgelegd.
En zo zal tegen de release week van Journey Together eind maart de preorder live gaan voor de Team Rocket set die eind mei uit gaat komen. Want zodra de Pokemon Centre in USA, Canada, UK hun preorders hebben gevuld volgen de big box retailers zoals Bol, Intertoys vanzelf.
Voor de nieuwste geruchten zou ik pokebeach volgen als site. Die publiceren al zodra Pokemon Company zelf een nieuwe merkregistratie vast legt. Dat volgt vaak zes maand vantevoren voordat een set officieel aangekondigd wordt. Want na team Rocket gaat het gerucht dat we in juli/augustus een Black and White set gaan krijgen. Waarom? Een bepaalde merknaam met Black and White erin was vastgelegd.
Inderdaad leuke tins! Al was Brilliant Stars niet zo gunstig én uit de tins had ik zo goed als niks van die gallery kaarten. Jij ook?Lara1309 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 07:22:
Die tins zijn soms best loaded inderdaad! Gisteren de Lugia v 186 gepacked en vandaag dit allemaal uit 2 tins gekregen:
[Afbeelding]
M'n Silver Tempest masterset is hiermee rond na een jaar. Enkel de Lugia V 186 en Rayquaza TG20 zijn de carriers van deze set imo. Die Rayquaza heb ik nog voor 90 gescoord in PSA10 voordat het EOL ging. #brokeaf
Zijn hier nog Pokipair klanten uit Ierland? Beetje bummed door hun nieuws waarin ze vragen om 25 euro bij te betalen per booster box en anders annuleren ze de boel.
/f/image/2uvnjedgCbTnvfp7auEPanXr.png?f=fotoalbum_large)
Leuke shop, mocht je die nog niet kennen. Ze verkopen chinese exclusives en ook wat Japanse hustle.
[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 13-01-2025 15:46 ]
2 stuks tot nu toe van BS en toch wel een aantal va ST gekregen ook. Ik denk dat je unlucky was.Spacewide schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:19:
[...]
Inderdaad leuke tins! Al was Brilliant Stars niet zo gunstig én uit de tins had ik zo goed als niks van die gallery kaarten. Jij ook?
Vrijdag heb ik een Intertoys gevonden die 1 PE etb per klant zal verkopen vanaf openingstijd en daar gaan mijn man en ik en een goede vriend van ons toch even proberen in de ochtend en daarna misschien nog bij een andere intertoys kijken, wie weet. Welke winkels verkopen vrijdag nog allemaal de etb met normale prijs?
Ik was bij mijn locale ToyChamp zondag en die had hun Prismatic levering al binnen voor vrijdag. Deden niet aan een reservering van 1 pp. Kom vrijdagochtend maar terug. Een eerlijk antwoord, first come first served. Dus ik stippel mijn locale rondje alvast voor. MM / Bruna hier openen vaak later, heb een half uurtje speling om van de ToyChamp naar de MM te fietsen.
En dan eindigen met wat Primera en Bruna op weg naar huis. Hier is er geen Intertoys meer om aan toe te kunnen voegen. Wel nog in de middag tussen 14:00 - 14:40 uur NLse tijd ingelogd zijn op de Pokemon Centre UK mochten ze dan besluiten om de Pokemon Centre etb te restocken gelijk aan het tijdslot voor Journey Together afgelopen week.
Ik ga voor de sticker collections, die promo kaarten gaan een mooie toevoeging zijn. En wss een troostprijs omdat je geen echte Eeveelutions gaat pullen. Binder komt vanzelf wel binnen. Idem voor de mini tins. De surprise box laat ik dan weer links liggen. En jullie? Hebben jullie al bepaald voor welk product je gaat? Al een gameplan voor winkels in jouw buurt? Ben benieuwd of het dezelfde vibe gaat geven als met de Pikachu Van Gogh uitgifte vorig jaar februari.
En dan eindigen met wat Primera en Bruna op weg naar huis. Hier is er geen Intertoys meer om aan toe te kunnen voegen. Wel nog in de middag tussen 14:00 - 14:40 uur NLse tijd ingelogd zijn op de Pokemon Centre UK mochten ze dan besluiten om de Pokemon Centre etb te restocken gelijk aan het tijdslot voor Journey Together afgelopen week.
Ik ga voor de sticker collections, die promo kaarten gaan een mooie toevoeging zijn. En wss een troostprijs omdat je geen echte Eeveelutions gaat pullen. Binder komt vanzelf wel binnen. Idem voor de mini tins. De surprise box laat ik dan weer links liggen. En jullie? Hebben jullie al bepaald voor welk product je gaat? Al een gameplan voor winkels in jouw buurt? Ben benieuwd of het dezelfde vibe gaat geven als met de Pikachu Van Gogh uitgifte vorig jaar februari.
Ik heb een mapje met wat Pokémon kaartjes van mijn moeder gehad. Zijn van mijn broertje geweest en komen uit Japan toen Pokémon hier voor het eerst een hit was jaren geleden.. 20 jaar terug?
Is er een website of iets waar je mee kan checken of het de moeite waard is deze te verkopen of dat het gangbare kaarten zijn?
Is er een website of iets waar je mee kan checken of het de moeite waard is deze te verkopen of dat het gangbare kaarten zijn?
Ik zou willen dat ik vrijdag een rondje kon doen, maar kantoortijd laat dat niet toe. misschien in de pauze naar de MM lopen, maar dan verwacht ik dat alles al op is.
tevens, hoezo verkoopt de Bruna bij jullie Pokemon @Joosie200 ?! dat heb ik hier nog nooit gezien... Bij de Primera overigens ook niet.
tevens, hoezo verkoopt de Bruna bij jullie Pokemon @Joosie200 ?! dat heb ik hier nog nooit gezien... Bij de Primera overigens ook niet.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km
Je kan de Collectr app installeren en de scan functie eens uitproberen als het allemaal wat nieuw voor je is.wokkelz schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:56:
Ik heb een mapje met wat Pokémon kaartjes van mijn moeder gehad. Zijn van mijn broertje geweest en komen uit Japan toen Pokémon hier voor het eerst een hit was jaren geleden.. 20 jaar terug?
Anderzijds kan je www.cardmarket.com eens uitproberen.
@Joosie200 A man with a plan
-----------------------
Nu wil er een Spanjaard op Cardmarket een order gezet bij me en krijg ik de volgende melding, een fout?
/f/image/03FYXkKTDeegHY3Dr6xwXkyr.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Spacewide op 13-01-2025 19:59 ]
En kun je dan je roostervrije dag ruilen? Doen ze bij ons niet moeilijk over. Ik wissel mijn vrije woensdag nu in voor vrij op vrijdag.Dawn schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:57:
Ik zou willen dat ik vrijdag een rondje kon doen, maar kantoortijd laat dat niet toe.
De voorraad bij de Bruna was ook niet super uitgebreid. Veel mini tins Paldean Fates destijds, 3 pack blister, check out lane blister met munt. En een enkele achter glas gestopte back to school etui met Paldea Evolved en SV base. Idem voor de primera: die had nog van die mini portfolio naast de three pack blisters.
En jij? Of zit je al in de slappe was qua preorders? Ik niet namelijk. Verder heeft een Spanjaard bij mij mijn enige Twilight Masquerade booster box gekocht donderdag. Normaliter krijg je snel genoeg een paid message. Staat open sinds donderdag. Krijg het idee dat mijn goedkoopste BB is gecleared van de lijst zodat de gemiddelde prijs omhoog kan.Spacewide schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:58:
[...]
@Joosie200 A man with a plan
-----------------------
Nu wil er een Spanjaard op Cardmarket een order gezet bij me en krijg ik de volgende melding, een fout?
[Afbeelding]
Zit die Spanjaard van jou soms in de UK, USA, buiten EU? Dan ben je verplicht een formulier als dat in te vullen die beschrijft wat de inhoud van je pakket ie. Heb ik moeten doen voor een sale naar de VS ooit via Ebay.
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 13-01-2025 20:05 ]
Er zijn wat flauwe plezante op Cardmarket. Ik had Italië op m'n "don't ship to" lijstje gezet en Spanje gaat ermee op. Enkel gezeur of dat het nooit aangekomen is bij die gasten. Via Vinted (Homerr of Mondial) zijn ze altijd welkom want daar heb ik geen problemen.
Ik verwacht mijn pre-order van Prismatic op 20/01.
Ik verwacht mijn pre-order van Prismatic op 20/01.
Heel bijzonder @Spacewide ! douane form voor de EU? raar...
mijn laatste order naar de UK had dat niet eens nodig... heeft CM z'n policy aangepast?
@Joosie200 heb geen roostervrije dagen in mijn week en ga er al helemaal geen vrije dag voor opnemen voor 'een kans' om producten te scoren.. leuk om te scoren, en die Eevee promo's wil ik sowieso allemaal wel hebben en de reguliere EX'en; maar ik heb al lang opgegeven dat Surging Sparks of Prismatic te masteren zijn. zeker met deze prijzen :x
Ik ga maar aan Twilight Masquerade beginnen, dan blijft het nog een beetje leuk.
mijn laatste order naar de UK had dat niet eens nodig... heeft CM z'n policy aangepast?
@Joosie200 heb geen roostervrije dagen in mijn week en ga er al helemaal geen vrije dag voor opnemen voor 'een kans' om producten te scoren.. leuk om te scoren, en die Eevee promo's wil ik sowieso allemaal wel hebben en de reguliere EX'en; maar ik heb al lang opgegeven dat Surging Sparks of Prismatic te masteren zijn. zeker met deze prijzen :x
Ik ga maar aan Twilight Masquerade beginnen, dan blijft het nog een beetje leuk.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km
@Joosie200 op de fiets ja? Dat worden dan geen 10 ETB’s voor jou dus.
Ikzelf iig 2 ETB’s besteld bij de Intertoys (kregen er voor vrijdag 5 binnen) dus daar ben ik gelukkig van verzekerd. 1tje openen en 1tje sealed laten is waarschijnlijk het plan.
Ikzelf iig 2 ETB’s besteld bij de Intertoys (kregen er voor vrijdag 5 binnen) dus daar ben ik gelukkig van verzekerd. 1tje openen en 1tje sealed laten is waarschijnlijk het plan.
Snelste optie: plaats hier een foto / foto’s, dan kijken we graag ff met je mee. 🙂wokkelz schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:56:
[ Voor 49% gewijzigd door AntraXxX op 13-01-2025 20:35 ]
Ha, ik pak een gehuurde e-bakfietsAntraXxX schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:34:
@Joosie200 op de fiets ja? Dat worden dan geen 10 ETB’s voor jou dus.![]()
Neuh, ik neem genoegen met 1 Glaceon, Leafeon en Sylveon variant. Hopelijk hebben ze geen last gehad van vertragingen voor dat type product. Kan een reguliere etb wel proberen voor de reguliere Eevee. Maar de pull rates zijn echt niet je van het.
Dan wissel ik liever een Journey Together PC etb om voor een Prismatic PC etb. En die deal staat al. 3x 3 pack (9) Mini tins (16) booster bundle (6) en binder (5) om het af te maken. Dan heb ik 36 packs te openen dus een zelfsamengestelde booster box. Geeft me een genoeg kaarten voor de normale Pokeballs en common/uncommons. En ik ga mijn expert troepen in uitpakken natuurlijk mee laten doen: mijn neefjes.
En zolang ik zelf geen eigen Prismatic PC ETB kan regelen als dubbele blijft ie dicht. En qua prijs houdt dat het nog netjes. Is de pull rate knudde, switch ik naar Terestal Festival. Geen maxxed out CC hier, niet met aanstaande Team Rocket preorders. Met die set ga ik wel all out. Of ze nu dark zijn of niet: prepare for trouble and make it double!
Bij bol kan je nog booster bundle's reserveren van Journey Together voor 35 euro per stuk. ETB's zijn helaas op. Ik heb ze op achteraf betalen staan en mocht ik ze toch niet willen als de kaarten flink tegen vallen kan je ze nog annuleren.
Ik heb een ETB kunnen reserveren idd. Ging snel! Zelfde idee met achteraf betalen. We gaan het zien
Mejor así
Hier precies hetzelfde. Achteraf betalen is pas betalen na verzending. Dus je kan kosteloos reserveren en annuleren zonder dat je gedoe hebt met je geld terugkrijgen.dfbt schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:18:
Bij bol kan je nog booster bundle's reserveren van Journey Together voor 35 euro per stuk. ETB's zijn helaas op. Ik heb ze op achteraf betalen staan en mocht ik ze toch niet willen als de kaarten flink tegen vallen kan je ze nog annuleren.
Bij mij lukt het niet om achteraf te betalen raarMozy schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:36:
[...]
Hier precies hetzelfde. Achteraf betalen is pas betalen na verzending. Dus je kan kosteloos reserveren en annuleren zonder dat je gedoe hebt met je geld terugkrijgen.
In het verleden kon ik niet achteraf betalen bij bepaalde producten of vanaf een bepaalde prijs. Lego kan ik alleen direct betalen, maar een duurdere airfryer kan ik wel achteraf betalen. Mijn bol-account gaat wel al een tijdje mee en ik bestel best regelmatig en betaal altijd netjes op tijd. Misschien speelt dat mee.SteffanS schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:38:
[...]
Bij mij lukt het niet om achteraf te betalen raar
Ik heb trouwens gisteren een pakje Temporal Forcee geopend en het viel mij op dat de reverse holo’s veel subtieler zijn dan bij de andere sets die ik tot nu toe heb geopend. Het kan zijn dat het te maken heeft met dat het een Ekans en Arbok waren met donkere achtergrond, of een drukfout.
Ik bestel niet zoveel maar betaal altijd op tijdMozy schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:42:
[...]
In het verleden kon ik niet achteraf betalen bij bepaalde producten of vanaf een bepaalde prijs. Lego kan ik alleen direct betalen, maar een duurdere airfryer kan ik wel achteraf betalen. Mijn bol-account gaat wel al een tijdje mee en ik bestel best regelmatig en betaal altijd netjes op tijd. Misschien speelt dat mee.
Ik heb trouwens gisteren een pakje Temporal Forcee geopend en het viel mij op dat de reverse holo’s veel subtieler zijn dan bij de andere sets die ik tot nu toe heb geopend. Het kan zijn dat het te maken heeft met dat het een Ekans en Arbok waren met donkere achtergrond, of een drukfout.
soms even uit en inloggen werkt.SteffanS schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:38:
[...]
Bij mij lukt het niet om achteraf te betalen raar
Ik had al wat prismatic op pre-order en achteraf betalen staan en kreeg melding dat ik ook niet meer achteraf kon betalen. Soms werkt het op desktop niet, maar op mobiele app wel weer. Kan nu alles pre-orderen en achteraf betalen via bol.com via mijn app..
Ik heb van verschillende webshops al meldingen gezien dat ze veel minder geleverd krijgen en dat in de toekomst nog veel erger gaat worden. Blijkbaar heeft Pokémon aangegeven vanaf deze release met 'soft releases' te werken. Wat, voor zover ik begrijp, betekend dat pre orders bijna zeker weten niet meer op release datum binnen komen bij die shops maar misschien wel een week, weken, of een maand later. Leuk als je wat in de pre order hebt staan en het pas een maand na releasedatum binnen gaat krijgen. Dit gaat ook nog meer de hele rush en prijsstijgingen helpen.. Als hoofdreden lees ik dan dat ze productie en transport problemen hebben bij Pokémon company, misschien moet je dan niet elke 2 maanden een set uit gaan brengen..
Ik verwacht overigens mijn preorder van Prismatic gewoon vrijdag binnen te krijgen
. Maar denk dat dit ook wel de laatste set is die ik ergens preorder.
Afgelopen weekend nog een Surging Sparks ETB voor 48 euro mee gepikt toen we weekendje Center Parcs deden, voor dat geld liet ik hem niet staan.
Ik verwacht overigens mijn preorder van Prismatic gewoon vrijdag binnen te krijgen
Afgelopen weekend nog een Surging Sparks ETB voor 48 euro mee gepikt toen we weekendje Center Parcs deden, voor dat geld liet ik hem niet staan.
en alweer op..dfbt schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 11:57:
https://www.intertoys.nl/...s-tech-sticker-collection
Voor de snelle mannen. Pre order tech sticker
Lucky find! Ik heb precies vrijdag rond openingstijd een belangrijke afspraak... Ik zie op marktplaats in mij dorp mensen met aanbiedingen staan dus ik vermoed dat die de winkels leegvissen voor ik in de buurt ben.TgR_KILLER schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 11:58:
Ik heb van verschillende webshops al meldingen gezien dat ze veel minder geleverd krijgen en dat in de toekomst nog veel erger gaat worden. Blijkbaar heeft Pokémon aangegeven vanaf deze release met 'soft releases' te werken. Wat, voor zover ik begrijp, betekend dat pre orders bijna zeker weten niet meer op release datum binnen komen bij die shops maar misschien wel een week, weken, of een maand later. Leuk als je wat in de pre order hebt staan en het pas een maand na releasedatum binnen gaat krijgen. Dit gaat ook nog meer de hele rush en prijsstijgingen helpen.. Als hoofdreden lees ik dan dat ze productie en transport problemen hebben bij Pokémon company, misschien moet je dan niet elke 2 maanden een set uit gaan brengen..
Ik verwacht overigens mijn preorder van Prismatic gewoon vrijdag binnen te krijgen. Maar denk dat dit ook wel de laatste set is die ik ergens preorder.
Ik was helemaal niet van plan om hem te halen, maar hij was 60 euro, op CardMarket kost ie al 70.. en ik had nog wat 'friends korting' dus uiteindelijk 48 betaald.mxmemx schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:46:
[...]
Lucky find! Ik heb precies vrijdag rond openingstijd een belangrijke afspraak... Ik zie op marktplaats in mij dorp mensen met aanbiedingen staan dus ik vermoed dat die de winkels leegvissen voor ik in de buurt ben.
De Prismatic Evolutions heb ik op 6 november besteld, voor 44 euro. Ik ga die set niet eens echt verzamelen maar ben gewoon wat leuke sets sealed aan het sparen, en deze mag daar wel bij
Sowieso ben ik ondertussen echt van mening dat als je een set echt wil verzamelen dat je veel beter singles kan kopen, want pullrates zijn om te huilen. Dat was bij 151 al zo, en dat is nu alleen nog erger geworden volgens mij. Al zijn die singles ook met de dag duurder aan het worden, maar goed.
Ik liep net de Primera binnen om een pakketje (Lost Origins ETB) op te halen en had al een paar keer rondgekeken en niks van Pokemon TCG gezien, alleen voetbal/fifa TCG. En tot mijn grote verbazing moet ik niet om mij heen kijken, maar naar de toonbank. Daar stond een Stellar Crown booster box met ook wat Twilight Masquerade erin. Ze kosten wel 7 euro per stuk, maar volgens mij vliegen ze hier niet over de toonbank. Hij zei ook nog dat er binnenkort nieuwe kwamen, dus vrijdag ga ik zeker even koekeloeren of ik wat kan oppikken. Al is 7 euro per pack toch wel aan de prijzige kant voor mij.
[ Voor 3% gewijzigd door Mozy op 14-01-2025 17:17 ]
De pullrates mogen wel wat omhoog, niets leuker dan een mooie kaart trekken, zeker met je kinderen, neefjes/nichtjes, kleinkinderen.
Het moet wel iets blijven waar ook kinderen aan kunnen beginnen. Niet alleen de (rijkere) volwassenen.
Het moet wel iets blijven waar ook kinderen aan kunnen beginnen. Niet alleen de (rijkere) volwassenen.
Wie van jullie heeft de Corona boom meegemaakt? Ervaar je nu hetzelfde qua vraag en aanbod of is dit weer wat anders.
Denk dat je met kinderen vooral oudere sets moet gaan sparen, of de niet zo populaire sets.. Want de nieuwe die nu uitkomen daar moet je heel wat zakgeld voor neertellen helaas.CornermanNL schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:41:
De pullrates mogen wel wat omhoog, niets leuker dan een mooie kaart trekken, zeker met je kinderen, neefjes/nichtjes, kleinkinderen.
Zag net een post in instagram stories voorbij komen dat iemand op Whatnot 25 ETB's van Prismatic had, en verkocht de pakjes voor 25 pond per pakje.. en dan zijn er nog gekken die dat kopen ook

Eigenlijk zouden ze maar max 1 ETB per klant moeten toe staan in de eerste week of voor pre orders ofzo.TgR_KILLER schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:52:
[...]
Denk dat je met kinderen vooral oudere sets moet gaan sparen, of de niet zo populaire sets.. Want de nieuwe die nu uitkomen daar moet je heel wat zakgeld voor neertellen helaas.
Zag net een post in instagram stories voorbij komen dat iemand op Whatnot 25 ETB's van Prismatic had, en verkocht de pakjes voor 25 pond per pakje.. en dan zijn er nog gekken die dat kopen ook
Tis ook wel heel lastig voor zulke winkels om overal restricties op te zetten. Ik zit in zo'n nederlandse groep op whatsapp sinds 2 dagen en daar worden deals doorgestuurd. Daar zit een nederlander met 100+ ETB's, had bij bol verder zo'n 200 suprise boxes op pre-order staan en is nu alles aan het verkopen en cashen..SteffanS schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 07:46:
[...]
Eigenlijk zouden ze maar max 1 ETB per klant moeten toe staan in de eerste week of voor pre orders ofzo.
EN dan doodleuk sturen dat hij gewoon 20 afleveradressen heeft, met 10 verschillende accounts voor intertoys/bol etc. Max 1 per klant gaat wel helpen, maar dan wordt er ook nog steeds echt bulk ingekocht.
Hoop echt dat er een keer een dag komt dat iedereen zegt we kopen het niet, blijf maar zitten met je spullen. Zal nooit gebeuren denk ik, maar dromen mag.dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:13:
[...]
Tis ook wel heel lastig voor zulke winkels om overal restricties op te zetten. Ik zit in zo'n nederlandse groep op whatsapp sinds 2 dagen en daar worden deals doorgestuurd. Daar zit een nederlander met 100+ ETB's, had bij bol verder zo'n 200 suprise boxes op pre-order staan en is nu alles aan het verkopen en cashen..
EN dan doodleuk sturen dat hij gewoon 20 afleveradressen heeft, met 10 verschillende accounts voor intertoys/bol etc. Max 1 per klant gaat wel helpen, maar dan wordt er ook nog steeds echt bulk ingekocht.
Had gelezen/gehoord dat deze set langer beschikbaar zou zijn, maar in hoeverre dat klopt i don’t know.
Zelf kan ik helaas niet naar een winkel vrijdag dus zal geen etb kunnen halen ben ik bang.
[ Voor 4% gewijzigd door Woolfy681 op 15-01-2025 08:23 ]
De set is natuurlijk al in batches aangeboden, ETBS en collecties eerst, booster bundles wat later etc. Dus in die zin is er een bepaalde gelaagdheid al.Woolfy681 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:22:
[...]
Hoop echt dat er een keer een dag komt dat iedereen zegt we kopen het niet, blijf maar zitten met je spullen. Zal nooit gebeuren denk ik, maar dromen mag.
Had gelezen/gehoord dat deze set langer beschikbaar zou zijn, maar in hoeverre dat klopt i don’t know.
Ik twijfel wel om vanavond niet gewoon de stad in te gaan, om te kijken of er niet ergens al een studentje " vast" de voorraad heeft aangevuld
Hoe kom je in deze Whatsapp ?dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:13:
[...]
Tis ook wel heel lastig voor zulke winkels om overal restricties op te zetten. Ik zit in zo'n nederlandse groep op whatsapp sinds 2 dagen en daar worden deals doorgestuurd. Daar zit een nederlander met 100+ ETB's, had bij bol verder zo'n 200 suprise boxes op pre-order staan en is nu alles aan het verkopen en cashen..
De mini tins en booster bundles zijn natuurlijk ook al in pre-order uitverkocht.mxmemx schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:25:
[...]
De set is natuurlijk al in batches aangeboden, ETBS en collecties eerst, booster bundles wat later etc. Dus in die zin is er een bepaalde gelaagdheid al.
Ik twijfel wel om vanavond niet gewoon de stad in te gaan, om te kijken of er niet ergens al een studentje " vast" de voorraad heeft aangevuld
Alleen de UPC die gaat uitkomen moet echt nog vrij worden gegeven. Ben benieuwd..
Nouja zeg: https://www.intertoys.nl/...lutions-elite-trainer-box
Eerder stond de prijs op 56 en nu is het omhoog gegaan naar 59,99? De dame van de fysieke Intertoys waar ik vrijdag heen ga voor een 1 per klant box gaf aan dat ze 56 zullen kosten maar moet ik nu toch van uit gaan dat ze in de fysieke winkel ook 60 gaan kosten?
Eerder stond de prijs op 56 en nu is het omhoog gegaan naar 59,99? De dame van de fysieke Intertoys waar ik vrijdag heen ga voor een 1 per klant box gaf aan dat ze 56 zullen kosten maar moet ik nu toch van uit gaan dat ze in de fysieke winkel ook 60 gaan kosten?
Die kans is aannemelijk. En dan nog vind ik het qua prijsstijging nog meevallen. Gamemania stijl hadden ze ook direct x2 kunnen doen omdat de set zo populair is.
Leuk van die groepen die scalpers ondersteunen. Als het een groep voor Pokémon fans was dan kick je zo'n figuur toch..dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:13:
[...]

alle producten hebben +5 of zelfs +8 euro gekregen..Lara1309 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:42:
Nouja zeg: https://www.intertoys.nl/...lutions-elite-trainer-box
Trekt eigenlijk niets eigenlijk van die scalp groepen die pronken met hun scalpsTgR_KILLER schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:53:
[...]
Leuk van die groepen die scalpers ondersteunen. Als het een groep voor Pokémon fans was dan kick je zo'n figuur toch..Die mensen verzieken echt de hobby, gaat ze enkel om €€€
YouTube: Prismatic Evolutions! ****GOD PACK PULLED!!****
Het is mogelijk om 12.20 heeft ie een god pack!
Pff wat een pack zeg, gewoon ook ff de Umbreon op het einde van het pakje.LightStar schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:22:
Wel bizar dat ze zulke dingen doen. Het moet een ontiegelijk goed gevoel geven aan iemand die zo'n pack pulled. maar met zulke slechte pullrates zou ik denk toch al die SIR kaarten verdelen over meerdere packs..LightStar schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:22:
intertoys is nu iedereen met reserveringen aan het opbellen dat er nog maar 1 product maximaal per klant is toegestaan. Ik had 2 x poster en 1x binder, en nu zei ze ja dat wordt 1 poster en 1 binder maar je max nu wel weer een ETB reserveren. Er waren blijkbaar wat mensen met tientallen etb's die allemaal er nog maar 1 mochten. Dus er komt behoorlijk wat vrij.
Was dat een lokale winkel of het hoofdkantoor?dfbt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:59:
intertoys is nu iedereen met reserveringen aan het opbellen dat er nog maar 1 product maximaal per klant is toegestaan. Ik had 2 x poster en 1x binder, en nu zei ze ja dat wordt 1 poster en 1 binder maar je max nu wel weer een ETB reserveren. Er waren blijkbaar wat mensen met tientallen etb's die allemaal er nog maar 1 mochten. Dus er komt behoorlijk wat vrij.
En wat een goed nieuws dat er een stokje voor wordt gestoken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.