Wat blijft het toch leuk om Pokemon te spelen, voor de 30e keer bezig met Emerald.
Nice! Ik moet nog 10 base set holo's en dan heb ik hem klaar. Kost me alleen een rib uit m'n lijfAschtra schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:08:
Zeker even een fototje straks 😎
Ik verzamel eerst de holo’s van base set en Neo genesis. En op beurs kijk ik naar de rest van de set. Base set zit ik nu op een kleine 50% completed volgens mij
Neo genesisAschtra schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:49:
Hierbij alvast de eerste 4. Volgens mij komt er vandaag nog 1 binnen, de Togetic.
[Afbeelding]
Mijn dochter heeft een Morpeko Playmat set geopend. Crown Zenith wil ik zelf ook graag een master set van en enkele seeled goodies.
:strip_exif()/f/image/bxIL0VzLXqNLaOkgFdpg5Jib.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh dat is leuk jaYonix schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:31:
Was vanochtend in een creatieve bui en heb, als verrassing voor mijn zoontje, een custom kaart gemaakt:
[Afbeelding]
Uiteraard zonder markering en Pikachu-masker
Heb daarvoor deze template gebruikt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/tUxJ3mzz0Xb1Mja0Q7NEOoza.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ddMjjm5f2EaKNc4m9qA3qQdP.png?f=user_large)
Nog meer mensen die dit zien op Cardmarket?

Dit is de 3e dag dat ik wacht dat mijn betaling gecredit wordt. Normaal duurt het 1 dag.
Hoop dat vandaag er doorheen gaat.
edit:
Jezus ik zie net dat mijn persoonlijke transfer reason gewijzigd is.
Pff dacht dat die wel statisch was. Heel ander format.
Dat wordt ticket aanmaken
edit2:
Dat was snel staat er nu op. Maar goed weer voor de volgende keer om de transfer reason te dubbelchecken

Dit is de 3e dag dat ik wacht dat mijn betaling gecredit wordt. Normaal duurt het 1 dag.
edit:
edit2:
Dat was snel staat er nu op. Maar goed weer voor de volgende keer om de transfer reason te dubbelchecken
[ Voor 39% gewijzigd door Aschtra op 03-05-2024 10:20 ]
Dit staat er bij mij ook op dit moment....Aschtra schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:59:
Nog meer mensen die dit zien op Cardmarket?
[Afbeelding]
edit:
edit2:
Ik was in april jarig en een paar vrienden wisten dat ik los ging op Pokemon de laatste tijd. Dus ze besloten mij iets anders te geven. Harry Potter tcg esque. Niet helemaal want het zijn niet meer dan Panini plaatjes sparen. Je hebt geen energy kosten, special attacks ed. Wel heb je 24 rainbow rares en 36 holo kaarten.
:strip_exif()/f/image/lNckgA3UJ7OhW4uDo8o7Ef0R.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus nu heb ik een rainbow Fakwes the Phoenix en een rainbow Hungarian Horntail. Zie ik toch een beetje als het hebben van een rainbow Charizard
En oh om on topic te gaan. Mijn verzameling aan Japanse 151. Heb er nog 1 onderweg, 1 al geopend. Zeven booster boxes in totaal.
:strip_exif()/f/image/lNckgA3UJ7OhW4uDo8o7Ef0R.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus nu heb ik een rainbow Fakwes the Phoenix en een rainbow Hungarian Horntail. Zie ik toch een beetje als het hebben van een rainbow Charizard
En oh om on topic te gaan. Mijn verzameling aan Japanse 151. Heb er nog 1 onderweg, 1 al geopend. Zeven booster boxes in totaal.
:strip_exif()/f/image/cchoVedPwnuSYhTiTPjzB459.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn hele Pokemon collectie (met bijv. Golden Palkia uit CZ en Charizard 199 uit 151) staat online op Marktplaats.
Maar het lijkt me dat ik daar geen link van mag plaatsen toch?
Wauw wat een gaaf cadeau! En succes met het uitpakken van al die Boosterboxen, ben benieuwd naar de foto's met alle hits..Joosie200 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:15:
Ik was in april jarig en een paar vrienden wisten dat ik los ging op Pokemon de laatste tijd. Dus ze besloten mij iets anders te geven. Harry Potter tcg esque. Niet helemaal want het zijn niet meer dan Panini plaatjes sparen. Je hebt geen energy kosten, special attacks ed. Wel heb je 24 rainbow rares en 36 holo kaarten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee want dat valt dan direct onder V&A, dan zou je mensen die het wel interessant vinden de link via een dm moeten sturen.wErudite schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:41:
Mijn hele Pokemon collectie (met bijv. Golden Palkia uit CZ en Charizard 199 uit 151) staat online op Marktplaats.
[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2024 13:49 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Duidelijk!G_Dragon schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:43:
[...]
Nee want dat valt dan direct onder V&A, dan zou je mensen die het wel interessant vinden de link via een dm moeten sturen.
Geen probleem, help graag mee
Want ze zijn daar best streng op.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zet de link in je signature, dan mag het wel.wErudite schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:41:
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Vandaag heb ik tussen men oude spullen het volgende teruggevonden;
Pokemon trading card game voor de Gameboy.
Pokemon FireRed version
GAMEBOY color waar de start knop niet van werkt.
Destijds kwam ik hier een custom Gameboy tegen in deze thread. Waarover ging dat weer en kan ik dan mijn oude games nog eens spelen?
🙏
Pokemon FireRed version
Destijds kwam ik hier een custom Gameboy tegen in deze thread. Waarover ging dat weer en kan ik dan mijn oude games nog eens spelen?
🙏
Hoeveel moeite/geld wil je erin steken om je oude GBC op te lappen?Spacewide schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:13:
Pokemon FireRed version
🙏
Andere imho mooie optie is een Analogue pocket maar dan moet je er wel eentje vinden.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Tip koop nooit packs bij despelvogel volgens mij worden deze gewogen. Had 25 packs gekocht voor 4.2€ fusion strike. Maar 4 pulls wel espeon vmax dus dat maakt mijn kost wel goed. Waar kan ik deze best laten graden ?
Uh, zou dat dan misschien de mijne zijn geweest?Spacewide schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:13:
Pokemon FireRed version
🙏
*plukt van I-net*
/f/image/nE7ZZVkiZwbkMuSPfEGr8gZ4.webp?f=fotoalbum_large)
Met deze kun je GB, GBC, en GBA spellen spelen vanaf de cartridge. Zijn wel prijzig
Fusion strike staat nou niet echt bekend als een goede set voor pulls…SteffanS schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:26:
Tip koop nooit packs bij despelvogel volgens mij worden deze gewogen. Had 25 packs gekocht voor 4.2€ fusion strike. Maar 4 pulls wel espeon vmax dus dat maakt mijn kost wel goed. Waar kan ik deze best laten graden ?
Dit is misschien een optieSpacewide schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:13:
Pokemon FireRed version
🙏
https://funnyplaying.com/...os=1&_sid=4f1425639&_ss=r
Even goed zoeken of dit gameboy ook speelt verwacht het wel.
Chilling PainAschtra schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:17:
[...]
Fusion strike staat nou niet echt bekend als een goede set voor pulls…
Fusion Strike Out
Evolving Cries
De Sword en Shield sets zijn inderdaad niet royaal in de pulls.
Kan je fusion strike überhaupt wegen? Beetje van het verleden toch dat wegen? Al was er niet heel lang geleden nog een (japanse?) set waar dit wel kon dacht ik
@Sir_Lion misschien, want het lijkt er allesinds op.
@Aschtra Dankjewel voor de suggestie. Het liefste zou ik graag iets hebben dat nog op AA batterijen werkt, maar dat is zo anno 2000..
Maar ik heb de post gevonden van @G_Dragon
G_Dragon in "Het grote Pokémon Topic - Deel Twee"
Is dat geen alleskunner Gameboy? Ik ga eens YouTuben
Ohh die blijkt niet met cartridges te werken!
@Aschtra Dankjewel voor de suggestie. Het liefste zou ik graag iets hebben dat nog op AA batterijen werkt, maar dat is zo anno 2000..
Ohh die blijkt niet met cartridges te werken!
[ Voor 18% gewijzigd door Spacewide op 03-05-2024 23:25 ]
Ik heb de Anbernic RG35xx met GarlicOS erop, deze os moet je wel handmatig installeren maar is zeker de moeite waard. Werkt veel beter dan de stock os!Spacewide schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:22:
@Sir_Lion misschien, want het lijkt er allesinds op.
Er zijn inmiddels wel nieuwere modellen zoals een plus variant van de RG35xx maar volgens mij voegt het weinig nieuws toe..
Edit: ik zie net jou edit en het klopt, deze werkt met roms.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2024 23:27 ]
Misschien voor die prijs wel te overwegen!
En wat een mooi display. Zo kan ik m'n originele Gameboy spulletjes mooi in bewaring houden.
De Nederlandstalige handleidingen van Pokemon TCG (2003) GBA ook nog teruggevonden.
:strip_exif()/f/image/ltgDsxStWSVav6DDh5gESeCl.jpg?f=fotoalbum_large)
Met men broer een hele hoop herinneringen opgerakeld door het openen van 20 jaar oude dozen.
Wat @Sir_Lion daar aanhaalt ziet er uit als een pareltje! Net alsof ik op de website van Apple aan het scrollen ben.
https://www.analogue.co/pocket
Thanks g_dragon.
En wat een mooi display. Zo kan ik m'n originele Gameboy spulletjes mooi in bewaring houden.
De Nederlandstalige handleidingen van Pokemon TCG (2003) GBA ook nog teruggevonden.
:strip_exif()/f/image/ltgDsxStWSVav6DDh5gESeCl.jpg?f=fotoalbum_large)
Met men broer een hele hoop herinneringen opgerakeld door het openen van 20 jaar oude dozen.
Wat @Sir_Lion daar aanhaalt ziet er uit als een pareltje! Net alsof ik op de website van Apple aan het scrollen ben.
https://www.analogue.co/pocket
Thanks g_dragon.
Pokemon is tegenwoordig ook te spelen via iPhone (vast en zeker ook via Android) d.m.v. de Delta emulator:
YouTube: How to Play ANY Retro Game on iPhone! (Delta Emulator)
Persoonlijk nog niet gedownload / geïnstalleerd, maar überhaupt de mogelijkheid van Pokemon op m’n mobiele telefoon maakt wel hebberig. 😬
Persoonlijk nog niet gedownload / geïnstalleerd, maar überhaupt de mogelijkheid van Pokemon op m’n mobiele telefoon maakt wel hebberig. 😬
[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 04-05-2024 00:35 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Waarom zou je dat in godsnaam nog willen. AA batterijen😂 dan moet je een originele oude gameboy kopen.
Geen ‘moderne’ oude gameboy. Zoals ik de analogue pocket graag noem
Geen ‘moderne’ oude gameboy. Zoals ik de analogue pocket graag noem
Toevallig kwam ik ook zoiets tegen op een YT short en leek me wel leuk om te proberen. De app Delta is niet beschikbaar in de EU maar de app ‘AD Boy’ wel en via *snip* de ROM binnengehaald. Gewoon via de telefoon. Zit wel in een .zip maar kon de zip gewoon openen via de app en het werkt! Heb m ook geïnstalleerd op de iPhone van m’n zoontje. We zijn afgelopen donderdag naar Montréal gevlogen en hij heeft de halve vlucht zitten spelenAntraXxX schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 00:35:
Pokemon is tegenwoordig ook te spelen via iPhone (vast en zeker ook via Android) d.m.v. de Delta emulator:
Vandaag liepen we bij GameStop binnen en daar stonden tal van ETB’s, maar ook zo’n 10 van CZ en evenveel van 151. Die CZ was omgerekend zo’n €48,- en 151 €54,-. Twijfel nog om iets mee te nemen. Ik heb nog t/m dinsdag om te beslissen, daarna vliegen we terug
[ Voor 0% gewijzigd door BM op 06-05-2024 08:22 . Reden: Leek me geen legale site, dus weggehaald ]
Niet als een solo grading.SteffanS schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:03:
Zouden jullie een espeon vmax alternated art secret laten graden ?
Grading is eigenlijk pas echt 'rendabel' als je aan bulk grading doet.
Oké! Het is de eerste de keer dat ik zo een kaart heb. Wat is de beste manier om deze op te bergen?Sir_Lion schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 08:28:
[...]
Niet als een solo grading.
Grading is eigenlijk pas echt 'rendabel' als je aan bulk grading doet.
Sleeve + Toploader.SteffanS schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:06:
[...]
Oké! Het is de eerste de keer dat ik zo een kaart heb. Wat is de beste manier om deze op te bergen?
@G_Dragon Heeft vast wel goede aanraders.
Wij gebruiken de Portfolio Prime Album 24-Pocket (sideloading en met een rits) van het merk GameGenic als map om onze kaarten in te bewaren, wij hebben nu de groene / rode en blauwe map. Alle reverse sleeven wij en de normale basic kaarten niet en we doen vaak de reverse voor de basic Pokémon kaart, als sleeves gebruiken wij de sleeves van Ultra Pro (100 er pakje).SteffanS schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:06:
[...]
Oké! Het is de eerste de keer dat ik zo een kaart heb. Wat is de beste manier om deze op te bergen?
The Pokébrothers gaven ons deze tips om dit type binder en sleeves te gebruiken, zou beter zijn voor de kaarten.
@Sir_Lion jazeker heb ik die
Nu we sinds een paar weken op de iPhone toch ook via “alternate app stores” kunnen downloaden zou de Delta app wel beschikbaar moeten zijn toch?Streskip schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 04:23:
[...]
Toevallig kwam ik ook zoiets tegen op een YT short en leek me wel leuk om te proberen. De app Delta is niet beschikbaar in de EU maar de app ‘AD Boy’ wel en via *snip* de ROM binnengehaald. Gewoon via de telefoon. Zit wel in een .zip maar kon de zip gewoon openen via de app en het werkt! Heb m ook geïnstalleerd op de iPhone van m’n zoontje. We zijn afgelopen donderdag naar Montréal gevlogen en hij heeft de halve vlucht zitten spelenZit wel een irritante bug in, wanneer je de app even niet actief hebt loopt ie vast dus je mag niet even snel naar een andere app gaan. Dat betekent dus ook dat je goed na moet denken en altijd moet saven als je naar een andere app wilt. Maar buiten dat werkt het prima.
Vandaag liepen we bij GameStop binnen en daar stonden tal van ETB’s, maar ook zo’n 10 van CZ en evenveel van 151. Die CZ was omgerekend zo’n €48,- en 151 €54,-. Twijfel nog om iets mee te nemen. Ik heb nog t/m dinsdag om te beslissen, daarna vliegen we terugWat zouden jullie doen?
Maargoed je hebt al een omweg, wel inderdaad erg irritant dat je elke keer moet saven als je de app verlaat (ff snel een Whatsapp bericht versturen zit er niet in dus..).
En betreffende de ETB’s, neem er toch een van beiden mee? Geef je je vrouw een jurkje cadeau en jezelf dit, is zij ook weer tevree.
Ik zit volgende week in NYC, kwam deze video gisteren tegen en zo’n winkel als op 00:40 is wel nice hoor.
YouTube: I Visited the Best Pokémon Card Shops in New York City
Ruim assortiment, binders zat etc. dus leuk om ff langs te gaan.
[ Voor 0% gewijzigd door BM op 06-05-2024 08:22 . Reden: Leek me geen legale site, dus weggehaald ]
Die Panini kaarten zijn alleen wel in het Frans. Une petit peu dommage ofwel helaes pindakaas.G_Dragon schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:43:
[...]
Wauw wat een gaaf cadeau! En succes met het uitpakken van al die Boosterboxen, ben benieuwd naar de foto's met alle hits..
Wat de boxen betreft. Ik heb er eentje geopend om te zien of het geen resealed packs zijn. Wat haal ik meteen uit mijn eerste pack? De master ball reverse kaart en een ex! Was ik een reseller dan had ik nog 19 sealed packs los kunnen doorverkopen. Maar daar heeft mijn nieuwsgierige ik niks mee van doen.
:strip_exif()/f/image/DlOvvRybWKBH3R87TW163b35.jpg?f=fotoalbum_large)
De overige pulls
:strip_exif()/f/image/vEfzLCctXZnv8dvG7Et8lwT6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben blij met de Poliwhirl en Charizard full art. Want die had ik nog niet in mijn binder zitten. De rest van de pulls en alle uncommons / commons doe ik cadeau aan mijn neefjes. Met de Exeggutor master ball a 20-25 euro en de overige pulls ook 20-25 euro heb ik tussen de 40-50 euro aan waarde uit een 70 euro box. 20-30 euro aan 'fun cost' en het gokje op evt een demigod pack.
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 04-05-2024 21:13 ]
Knap Joosie! Die masterbal holo kende ik nog niet. En een doos openen om na te gaan of er gesjoemeld werd met seels is een protip.
Ik heb m'n familie in Thailand gevraagd om de prijzen van [sv2a T] eens op te zoeken. Als het in lijn ligt met de portefeuille van de lokale mensen laat ik ze enkele BBen meenemen.
Ik heb m'n familie in Thailand gevraagd om de prijzen van [sv2a T] eens op te zoeken. Als het in lijn ligt met de portefeuille van de lokale mensen laat ik ze enkele BBen meenemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 05-05-2024 14:22 ]
Haha ik maak mijn vriendin tegenwoordig blijer met een ETB dan met een jurkAntraXxX schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
[...]
Nu we sinds een paar weken op de iPhone toch ook via “alternate app stores” kunnen downloaden zou de Delta app wel beschikbaar moeten zijn toch?
Maargoed je hebt al een omweg, wel inderdaad erg irritant dat je elke keer moet saven als je de app verlaat (ff snel een Whatsapp bericht versturen zit er niet in dus..).
En betreffende de ETB’s, neem er toch een van beiden mee? Geef je je vrouw een jurkje cadeau en jezelf dit, is zij ook weer tevree.![]()
Ik zit volgende week in NYC, kwam deze video gisteren tegen en zo’n winkel als op 00:40 is wel nice hoor.
YouTube: I Visited the Best Pokémon Card Shops in New York City
Ruim assortiment, binders zat etc. dus leuk om ff langs te gaan.
Succes in NYC! Ik ben er in november en dan ga ik zeker dat YT filmpje nog eens bekijken. Ben stiekem al wat extra geld opzij aan het leggen om een BS Charizard te kopen mocht ik m daar tegenkomen.
Gisteren een rondje Dollarama gedaan en kwam daar wat Pokémon pakjes tegen, echter zijn deze achteraf samengesteld. Zit vast niet echt iets bijzonders in maar toch wel geinig
:strip_exif()/f/image/4R10L7HtpgQAGBzfWZ0SzYWD.jpg?f=fotoalbum_large)
Was er iemand gisteren op de Pokeview beurs in Hoorn?
Ik was daar. Vooral om mijn collection-tool te promoten, maar heb toch ook wel weer een stapel geld uitgegeven 🥹wErudite schreef op zondag 5 mei 2024 @ 16:29:
Was er iemand gisteren op de Pokeview beurs in Hoorn?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Komen daar veel mensen op af?Ypho schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:17:
[...]
Ik was daar. Vooral om mijn collection-tool te promoten, maar heb toch ook wel weer een stapel geld uitgegeven 🥹
Die beurs was best druk in verhouding naar de grootte. De zaal was best klein, dus het was snel vol.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Geen verkeerde hits! Je hebt inderdaad je waarde mooi eruit gehaald zo, op naar de volgende pakjes?Joosie200 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:51:
[...]
Die Panini kaarten zijn alleen wel in het Frans. Une petit peu dommage ofwel helaes pindakaas.
Wat de boxen betreft. Ik heb er eentje geopend om te zien of het geen resealed packs zijn. Wat haal ik meteen uit mijn eerste pack? De master ball reverse kaart en een ex! Was ik een reseller dan had ik nog 19 sealed packs los kunnen doorverkopen. Maar daar heeft mijn nieuwsgierige ik niks mee van doen.
[Afbeelding]
De overige pulls
[Afbeelding]
Ben blij met de Poliwhirl en Charizard full art. Want die had ik nog niet in mijn binder zitten. De rest van de pulls en alle uncommons / commons doe ik cadeau aan mijn neefjes. Met de Exeggutor master ball a 20-25 euro en de overige pulls ook 20-25 euro heb ik tussen de 40-50 euro aan waarde uit een 70 euro box. 20-30 euro aan 'fun cost' en het gokje op evt een demigod pack.

Qua waarde net niet helemaal. Maargoed het blijft een gok natuurlijk. Nee, de rest blijft dicht. De kans dat ik in elke BB in de eerste pack de master ball reverse te pakken krijg is gering. En ik heb maar zoveel plek voor twee/driedubbele bulk.G_Dragon schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:50:
[...]
Geen verkeerde hits! Je hebt inderdaad je waarde mooi eruit gehaald zo, op naar de volgende pakjes?
Zit wel te kijken of ik mijn 151 minitins kan ruilen tegen Galarian power minitins met C22 codering voor een set Fusion Strike en Evolving Skies. Dat zijn twee sets die ik nog nooit geopend heb.
Het is gelukt! Hierbij mijn team uit de jaren negentig! Het zesde lid varieerde, maar was over het algemeen iets met Fly.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6AAh0KEbvJKcptsOglZH0xYQ.png?f=user_large)
Hieronder nog wat Pokémon die ik voor Stefan, Kevin en Albert in bewaring heb. Kom gerust nog eens langs om te linken, dan mag je ze terug hebben! Wel jammer dat zo veel mensen (waaronder ik) "Ash" als trainer naam hebben ingevuld. Ik weet vrij zeker dat de Jolteon van Albert is, maar van wie de Rapidash is geen idee.
:fill(white):strip_exif()/f/image/0YVcZsPBYs7B5uCIWHJxXvJq.png?f=user_large)
Volgens mij had ik ook nog ergens een Charizard van iemand anders, maar die zal wel gesneuveld zijn in het transport naar een andere game. Helaas bleek mijn Pokémon Gold wel echt dood. RIP Totodile, Mareep, Xatu, Spinarak en Heracross.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xB5uaCtL0984b45GT0WTIYJG.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/UVcKQRR4bZyrgMaUPkTSJksr.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/iySJLgojRh7ouG0HJJyyMIMt.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/12iiWJ94m1XOaUBtE6uvTxh1.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/erPFs3qNRrLqc2LZmOQg0yAp.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/6AAh0KEbvJKcptsOglZH0xYQ.png?f=user_large)
Hieronder nog wat Pokémon die ik voor Stefan, Kevin en Albert in bewaring heb. Kom gerust nog eens langs om te linken, dan mag je ze terug hebben! Wel jammer dat zo veel mensen (waaronder ik) "Ash" als trainer naam hebben ingevuld. Ik weet vrij zeker dat de Jolteon van Albert is, maar van wie de Rapidash is geen idee.
:fill(white):strip_exif()/f/image/bD6ai6ajiovMj17Dx7qUKg4v.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/17dKNvGZILX4b0djXU8GWqOz.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/rqL1IuFO4LdbTkzAkLTSsstg.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/0YVcZsPBYs7B5uCIWHJxXvJq.png?f=user_large)
Volgens mij had ik ook nog ergens een Charizard van iemand anders, maar die zal wel gesneuveld zijn in het transport naar een andere game. Helaas bleek mijn Pokémon Gold wel echt dood. RIP Totodile, Mareep, Xatu, Spinarak en Heracross.
Ik mis context. Wat is gelukt? En wie zijn Kevin, Stefan en Albert
[ Voor 37% gewijzigd door Aschtra op 06-05-2024 19:29 ]
Vroeg een tijdje terug hoe hij zijn save game kon back-uppen voordat het verloren ging. Dus dat is nu nog optijd gelukt.Aschtra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 19:28:
Oooh zie het nu ja.
Top dat gelukt is! Ik heb het niet zo met gen1. Vind zelf gen2 de vetste.
Firered / leafgreen dan wel weer goed mee vermaakt
Top dat gelukt is! Ik heb het niet zo met gen1. Vind zelf gen2 de vetste.
Firered / leafgreen dan wel weer goed mee vermaakt
Kevin, Stefan en Albert zijn klasgenootjes van de basisschool van wie ik kennelijk nog Pokémon hebAschtra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 19:28:
Wat vinden jullie van de nieuwe Twilight Masquerade set: https://www.justinbasil.com/visual/sv6 ?
Het 'masks' thema vind ik 'n beetje mwah, maar de commons zijn wel mooi en de Illustration Rares zijn ook weer erg sterk imo. Zo'n Eevee, Chansey en Sunflora
.
Het 'masks' thema vind ik 'n beetje mwah, maar de commons zijn wel mooi en de Illustration Rares zijn ook weer erg sterk imo. Zo'n Eevee, Chansey en Sunflora
Wij vinden ze ook niet mooi, slaan de set ook over..AntraXxX schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:27:
Wat vinden jullie van de nieuwe Twilight Masquerade set: https://www.justinbasil.com/visual/sv6 ?
Het 'masks' thema vind ik 'n beetje mwah, maar de commons zijn wel mooi en de Illustration Rares zijn ook weer erg sterk imo. Zo'n Eevee, Chansey en Sunflora.
Ook de Illustration Rares springen er niet echt uit op de Eevee en Growlithe kaarten na
Jammer want het kan zoveel mooier
Wij gaan een master set aanleggen ondanks weinig interesse van de community.
Masquerade ziet er niet classy uit, maar leuke art, toch?
Die PokeRev zei onlangs "there are not many allocations in the masquerade set". Die wil hiermee toch zeggen dat er weinig pre-orders zijn?
Masquerade ziet er niet classy uit, maar leuke art, toch?
Die PokeRev zei onlangs "there are not many allocations in the masquerade set". Die wil hiermee toch zeggen dat er weinig pre-orders zijn?
Ik volg al die nieuwe sets niet meer. Scarlet en Violet vond ik geen drol aan en nog steeds niet gespeeld.
Ken de Pokémon vrijwel niet maar wat ik van sommige zie zijn ze echt verneukt.
De dog trio
Iron Thorns oid allemaal van die vage robots.
Nee mij niet gezien.
De Illustration rare kaarten blijven wel gewoon nog echt mooi.
Ken de Pokémon vrijwel niet maar wat ik van sommige zie zijn ze echt verneukt.
De dog trio
Nee mij niet gezien.
De Illustration rare kaarten blijven wel gewoon nog echt mooi.
[ Voor 10% gewijzigd door Aschtra op 07-05-2024 12:58 ]
Begrijp ik, maar voor mij is het terug een nieuw gegeven omdat ik er twee decennia tussenuit ben geweest. Even helemaal hype gevoel gehad, al is dat weer aan het minderen.
Inmiddels mijn base, base2, fosil en jungle sets aan het opfrissen.
Edit: misschien zijn we typische 30'ers?
Mijn kinderen zijn iig fan van futuristische kaarten.
Inmiddels mijn base, base2, fosil en jungle sets aan het opfrissen.
Edit: misschien zijn we typische 30'ers?
Mijn kinderen zijn iig fan van futuristische kaarten.
[ Voor 16% gewijzigd door Spacewide op 07-05-2024 13:08 ]
Sword en Shield vond ik nog wel leuk. Ook wel wat ETBs en boosterboxen van gekocht. Maar de nieuwste spreken me gewoon echt niet aan (Mew151 set is oud ok? :x)
Maar kwam goed uit, heb me toen even gefocused op de fysieke Gen2 spellen, nieuwe Gameboy.
Nu weer tijd voor de oude kaarten. Wss ga ik naar de beurs van 25 mei in Venray.
Belasting en vakantie geld uitgeven hehe
(ben 28)
Maar kwam goed uit, heb me toen even gefocused op de fysieke Gen2 spellen, nieuwe Gameboy.
Nu weer tijd voor de oude kaarten. Wss ga ik naar de beurs van 25 mei in Venray.
Belasting en vakantie geld uitgeven hehe
(ben 28)
Die Eevee, Growlithe en Chansey kaart vind ik nog wel wat hebben. Maar om nu voor 3 kaarten twilight masquerade producten te openen nou nee. Dus deze OG boomer / dertiger houd het mooi bij gen 1/2 art. Laat de specialty set dit jaar maar een gen 2 remake zijn zoals 151. Dus SV 251. Gaat verkopen als een tierelier.
De opvolger van de Nintendo Switch had vandaag een aankondiging van een aankondiging.
In die aankondiging, zie de hoofdpagina van Tweakers, wordt aangegeven dat het apparaat in dit fiscale jaar wordt aangekondigd.
Het kan dus zijn dat de nieuwe spellen, die nog niet aangekondigd zijn (Ik negeer even Legends), enkel op de opvolger van de Switch gaan komen.
Op welk apparaat Pokémon Legends Z-A uit gaat komen, laat ik even in het midden. Tenslotte hebben we daar een los onderwerp voor, nietwaar?
In die aankondiging, zie de hoofdpagina van Tweakers, wordt aangegeven dat het apparaat in dit fiscale jaar wordt aangekondigd.
Het kan dus zijn dat de nieuwe spellen, die nog niet aangekondigd zijn (Ik negeer even Legends), enkel op de opvolger van de Switch gaan komen.
Op welk apparaat Pokémon Legends Z-A uit gaat komen, laat ik even in het midden. Tenslotte hebben we daar een los onderwerp voor, nietwaar?
[ Voor 10% gewijzigd door whahas op 07-05-2024 16:54 . Reden: Link toegevoegd. ]
Keuzes maken de Mens
Voor welke set ga je nu?Aschtra schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:54:
Nog een waifu en wat energies van Mew151
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Set is nu compleet
[Afbeelding]
Kunnen we dat ook weer afstrepen
Base set en Neo Genesis. Moet nog 7 of 8 holo’s van NG en nog 5 van Base Set. Verder volgens mij ongeveer op 50% van base set nu.
Ik koop eerst de goedkope holo’s en dan de duurdere probeer ik op beurs te halen even in het echt te zien
Ik koop eerst de goedkope holo’s en dan de duurdere probeer ik op beurs te halen even in het echt te zien
Een beurs is de beste keuze denk ik.Aschtra schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 18:28:
Base set en Neo Genesis. Moet nog 7 of 8 holo’s van NG en nog 5 van Base Set. Verder volgens mij ongeveer op 50% van base set nu.
Ik ben de gallery series ondertussen aan het aanvullen. Die zijn niet zo kostelijk en echt "mooi".
:strip_exif()/f/image/Y5l83WNuYJKEimp3dFbtwX1G.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt aan de verkoper mocht je hier meelezen
Wie is er morgen aanwezig bij The Pokevent?
Ik heb zojuist besproken dat ik heen ga. Ben nu flyers aan het inpakken 😅wErudite schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 18:43:
Leuk! Ik ben er morgen ook.Ypho schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 19:20:
[...]
Ik heb zojuist besproken dat ik heen ga. Ben nu flyers aan het inpakken 😅
Inmiddels nog iemand gestrikt. We gaan met 3. Ik duw morgen wel een flyer in je hand ;-)
Blijkt dat ik over 2 weken ook naar Venray ga, die hoor ik hier vaker. We kunnen bijna een tweakers-poke-event houden
Een uurtje noordelijke richting. Wij gaan ookwErudite schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 18:43:
Is er hier toevallig ene Dennis die in de stream van Danny Phantump een half uurtje terug een Eevee Heroes Korean booster box heeft gewonnen?
Zag duidelijk The Netherlands. Helaas heet ik geen Dennis dus ik ben het niet
Ik zag dat de Pokemon Centre Japan geen booster box sv2a aanbied. Wel 10 losse pakjes voor 2900 yen / omgerekend 17 euro. Natuurlijk heb je geen garantie op iets. Maar goed, dan heb je 20 packs en wel de hoeveelheid in een booster box voor 34 euro. De helft van wat ik laatst via Ebay heb betaald. Ik ga toch geen master ball set compleet maken. Maar Japanse 151 openen voor 1.7 per pack kom maar door.
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 09-05-2024 21:50 ]
Op hemelvaartdag wilde ik naar de Nedgame voor wat toploaders. Ze waren dicht maar zag toen wel een brief over die Van Gogh Pikachu.
Wist niet dat die actie nog liep lol.
Anyway vanochtend gebeld of ze nog voorraad hadden en ze hadden er een paar. Dus voor 33euro een kleavor vstar doosje gehaald en een pikachu rijker.
Ook nog paar hits uit de doos waar ik niets van verwachtte. Al met al toch mooi
:strip_exif()/f/image/27B8ZcvKjBkeCALx6FLkJ8Hg.jpg?f=fotoalbum_large)
Wist niet dat die actie nog liep lol.
Anyway vanochtend gebeld of ze nog voorraad hadden en ze hadden er een paar. Dus voor 33euro een kleavor vstar doosje gehaald en een pikachu rijker.
Ook nog paar hits uit de doos waar ik niets van verwachtte. Al met al toch mooi
:strip_exif()/f/image/27B8ZcvKjBkeCALx6FLkJ8Hg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9y91RmB5NZDSlEsV1szRVOUB.jpg?f=fotoalbum_large)
Met een prijs vanaf 45-50 euro voor de Pikachu nu heb je gratis packs kunnen openen. Met de laatste grote wave in februari / maart dook de waarde naar de 30 euro en dan zit je op break even. Nog steeds een leuke deal natuurlijk.
Oh gaat mij niet om de waarde / investering. Is gewoon leuk kaartje welke ik toch nog kon bemachtigen zonder moeite voor te doen 😝
Dat is het ook. En dat je nog een Nedgame in de buurt hebt. Gamemania, Intertoys, Nedgame. Ze zijn hier weg uit de winkelstraat. De reden waarom ik meer online haal omdat ik het niet fysiek kan vinden.Aschtra schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:23:
Oh gaat mij niet om de waarde / investering. Is gewoon leuk kaartje welke ik toch nog kon bemachtigen zonder moeite voor te doen 😝
Hier ook stuk voor stuk. Bij m’n vader in Spijkenisse eerder het tegenovergestelde, daar zitten gewoon dedicated card game winkels.Joosie200 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:28:
[...]
Dat is het ook. En dat je nog een Nedgame in de buurt hebt. Gamemania, Intertoys, Nedgame. Ze zijn hier weg uit de winkelstraat. De reden waarom ik meer online haal omdat ik het niet fysiek kan vinden.
Foutje dubbelpost
[ Voor 96% gewijzigd door Spacewide op 14-05-2024 15:12 ]
Geen idee, ik heb zelf de Miyoo Mini Plus. Neem hier eens een kijkje zou ik zeggen, en vervang zo snel mogelijk de bijgeleverde SD kaart door een goed aangeschreven merk.Spacewide schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 15:08:
[Afbeelding]
Nog een fijne custom OS uitproberen.
Aanbevelingen zijn welkom!
51 euro via Alie France (5dagen delivery).
Gym Challenge en Gym Heroes gaan de goede kant op! Afgelopen weekend een Sabrina's Venusaur PSA7 op de kop weten te tikken.
![]() | ![]() |
Wij moeten nog best wat kaarten onder de 166 van de 151 serie. Is er iemand anders hier die ook de reeks tot aan 166 nog niet compleet heeft en wil ruilen? Nu koop ik er elke maand een aantal via Cardmarket maar wij hebben inmiddels ook zoveel dubbelen door alle losse pakjes dat we net zo goed kunnen proberen te ruilen.
Heb je een lijstje met wat je mist? Ik kan je wellicht helpen. In ieder geval met betrekking tot de c/unc, en wellicht wat van de rares.FriXion schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:58:
Wij moeten nog best wat kaarten onder de 166 van de 151 serie. Is er iemand anders hier die ook de reeks tot aan 166 nog niet compleet heeft en wil ruilen? Nu koop ik er elke maand een aantal via Cardmarket maar wij hebben inmiddels ook zoveel dubbelen door alle losse pakjes dat we net zo goed kunnen proberen te ruilen.
A wild Pokécardex user appeared!FriXion schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 22:14:
[Afbeelding]
Deze moeten we nog, waarbij het voornamelijk om de reverse varianten gaat, behalve voor de ** natuurlijk, daarvan moeten we de normale nog.
Dat zou wel een toffe poster zijn.Spacewide schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:57:
Aan de 151 verzamelaars
Did you know?
[Afbeelding]
@FriXion als je nog uncommons / commons nodig hebt kun je die van mij krijgen. Ex / illustration rares heb ik niet dubbel.
Mijn bestelling bij Pokemon Centre Japan is ook doorgezonden. Goedkoopste forwarding 15 euro, duurste / snelste 19 euro omgerekend. Voor 70 euro heb ik nu een Shiny Treasure EX booster box en 10 pakjes Japanse 151. Het is dat ik geen 2x 10 pakjes kon bestellen voor 80 euro totaal. Dan had ik 2 booster boxen voor de prijs van 1 gehad.
Daarom blijft het een mooie line up. Idem voor de Squirtle lijn.Spacewide schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:57:
Aan de 151 verzamelaars
Did you know?
[Afbeelding]
Mijn bestelling bij Pokemon Centre Japan is ook doorgezonden. Goedkoopste forwarding 15 euro, duurste / snelste 19 euro omgerekend. Voor 70 euro heb ik nu een Shiny Treasure EX booster box en 10 pakjes Japanse 151. Het is dat ik geen 2x 10 pakjes kon bestellen voor 80 euro totaal. Dan had ik 2 booster boxen voor de prijs van 1 gehad.
[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 15-05-2024 09:26 ]
Welke forwarding service gebruik je? Zit je niet sowieso met BTW / invoerkosten?Joosie200 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:23:
@FriXion als je nog uncommons / commons nodig hebt kun je die van mij krijgen. Ex / illustration rares heb ik niet dubbel.
[...]
Daarom blijft het een mooie line up. Idem voor de Squirtle lijn.
Tenso Japan. Formeel wel, maar het is 50/50. Hangt er vanaf of PostNL namens de douane jouw pakket eruit vist voor een steekproef. Bij aankopen in Amerika ben ik elke keer aangeslagen voor btw en inklaring. Bij Japan wisselt het. Die 4 booster boxen kwamen bij mij thuis zonder een betaalverzoek vanuit PostNL.Ypho schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:29:
[...]
Welke forwarding service gebruik je? Zit je niet sowieso met BTW / invoerkosten?
@Joosie200 Bij je vorige post had ik meteen geprobeerd, maar ik kwam inderdaad niet verder dan 10 boosterpacks.
Ondertussen heb ik heel wat ETBs van de 151 verzameld en daar ben ik blij om, want bij de groothandelaren is alles al lange tijd op. Dat vertaalt zich natuurlijk in de retailprijzen.
Mooi voorbeeld van een fomo aankoop.
/f/image/0U8l1dUUofOv9uWNnXzTbczO.png?f=fotoalbum_large)
De Japanse 151 BBen gaan op CM de goeie kant op. (Met plastic seel).
Ondertussen heb ik heel wat ETBs van de 151 verzameld en daar ben ik blij om, want bij de groothandelaren is alles al lange tijd op. Dat vertaalt zich natuurlijk in de retailprijzen.
Mooi voorbeeld van een fomo aankoop.
/f/image/0U8l1dUUofOv9uWNnXzTbczO.png?f=fotoalbum_large)
De Japanse 151 BBen gaan op CM de goeie kant op. (Met plastic seel).
/f/image/s6lU8QAkIl29QoiASaTz4EvI.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Spacewide op 15-05-2024 17:03 ]
Waar is je screenshot van? Interne distributie orderlijsten? Want ik herken dat niet van Cardmarket.com oid. En klopt Pokemon Centre Japan verkoopt maximaal 10 booster packs per keer a 17 euro. Je kan ze moeilijk stacken van doe mij 4x een tien stuks. Maargoed nu ik weet dat Tenso 20 euro rekent, misschien dat ik 3x 10 stuks kan kopen a 53 euro plus 20 euro verzendkosten omdat Tenso de items wellicht wel kan bundelen. Haal ik er 30 voor 73 euro. Scheelt me weer een booster box halen van een set die mijn interesse niet heeft.Spacewide schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:51:
Mooi voorbeeld van een fomo aankoop.![]()
[Afbeelding]
JaaaSpacewide schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:57:
Aan de 151 verzamelaars
Did you know?
[Afbeelding]

Laatst zat ik door het Crown Zenith kaartenboekje te bladeren en viel me op dat die art cards ook een soort verhaal vormen.

Het zijn er 9 dus dat past precies mooi in een binder
De Deerling en Sawsbuck uit TEF hebben dit ook. Die vind ik qua kleuren ook supermooi
Sterker nog, de 9 van Crown Zenith maken met alle 9 compleet een compleet kloppende collage:Streskip schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 01:34:
[...]
JaaaHeel gaaf gedaan inderdaad. Ik heb ze uiteindelijk los gekocht omdat ik steeds slechte pulls had.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Laatst zat ik door het Crown Zenith kaartenboekje te bladeren en viel me op dat die art cards ook een soort verhaal vormen.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Het zijn er 9 dus dat past precies mooi in een binder#hebben
:strip_exif()/f/image/lk4eOJsrcQYccqskIlc4bj85.webp?f=fotoalbum_large)
De retail dozen zijn wat aangepast sinds de Masquerade set. Friday night fever
:strip_exif()/f/image/txWJlS8TEJqIYLtf1yVvxzCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nZ7jgictJRhfsxKnnF6zqs3r.jpg?f=fotoalbum_large)
Even een lelijk watermerk erover gezet tegen Marktplaats bedrog.

:strip_exif()/f/image/txWJlS8TEJqIYLtf1yVvxzCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nZ7jgictJRhfsxKnnF6zqs3r.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Spacewide op 17-05-2024 15:39 ]
Veel geld voor semi veel plezier (imo)
Pakjes waren leuk in het begin maar nu echt niet meer voor mij
Inderdaad, zo heb ik het ook ervaren. Misschien ben ik te verwend door bijvoorbeeld 151, PE of CZ.Aschtra schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:51:
Veel geld voor semi veel plezier (imo)
6 BB. Veel ACE pulls, weinig gold kaarten. De trainers pullen ook moeilijk.
We missen nog 22 kaarten. Ik had deze set liever overgeslagen en Crown Zenith of Silver Tempest wat verder uitgewerkt, maar mijn vrouwtje dacht daar anders over.Aschtra schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 21:36:
Spijtig. Foto van de hits?
De volgende wil ik nog graag toevoegen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mgKTqurzOgpDjdEVZcDIhnmV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sAax2bin9QRj0FwPqIiCO6Zk.jpg?f=user_large)
Deze is echt leuk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0CRpBKdzNlaUDfoDZ5gv6JlW.jpg?f=user_large)
TWM 158 tot 168
:strip_exif()/f/image/AgZkjHw37tRbyRHdbF4n86rY.jpg?f=fotoalbum_medium)
TWM 166 tot 176
:strip_exif()/f/image/DHAuuaQTDyeAbNpT0F2PoyP6.jpg?f=fotoalbum_medium)
TWM 177 tot 187
:strip_exif()/f/image/h3xrBNX5KQ0Sf0s1bdlsH4LF.jpg?f=fotoalbum_medium)
188 tot 200
:strip_exif()/f/image/JzLdmiM9MEXIVQGNDNPSR3CL.jpg?f=fotoalbum_medium)
201 tot 211
:strip_exif()/f/image/lLfB4jdweFpGKuCP2vWkHwBj.jpg?f=fotoalbum_medium)
212 tot 220
:strip_exif()/f/image/XuH4AU0w9BDitJHozIj4AsCa.jpg?f=fotoalbum_medium)
Genoeg ACE dubbeltjes
:strip_exif()/f/image/Th313mjDKI3PSBbx0IUEXF1m.jpg?f=fotoalbum_medium)
Lol: "Not for retail sale before 24 may"Spacewide schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:27:
De retail dozen zijn wat aangepast sinds de Masquerade set. Friday night fever![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie pulls. Ik heb vandaag de prerelease gespeeld, helaas geen echte grote hits, maar wel leuk om te spelen.
Het is MeiMarkt hier in Tilburg (grote rommelmarkt) en natuurlijk was daar ook de verzamelaar van Pokémon-kaarten te vinden.
Jr. had € 5 op zak en heeft daar 22 kaarten voor weten te scoren. Holo-kaarten waren € 0,50 en ‘regulars’ € 0,10, wat mij betreft prima prijzen.
Nu alles met mama in zijn, inmiddels veel te kleine, verzamelmap plaatsen:
:strip_exif()/f/image/VbJJXKdj28NGAdMThzHfwcDO.jpg?f=fotoalbum_large)
Een aantal van de hoogtepunten, volgens hem: Machamp (ein-de-lijk!), Psyduck en Golduck, Gyrados (zijn lievelings!) en het setje Poliwag, Poliwhirl en Poliwrath.
Hij heeft nu aardig wat setjes compleet kunnen maken, leuk om te zien!
Jr. had € 5 op zak en heeft daar 22 kaarten voor weten te scoren. Holo-kaarten waren € 0,50 en ‘regulars’ € 0,10, wat mij betreft prima prijzen.
Nu alles met mama in zijn, inmiddels veel te kleine, verzamelmap plaatsen:
:strip_exif()/f/image/VbJJXKdj28NGAdMThzHfwcDO.jpg?f=fotoalbum_large)
Een aantal van de hoogtepunten, volgens hem: Machamp (ein-de-lijk!), Psyduck en Golduck, Gyrados (zijn lievelings!) en het setje Poliwag, Poliwhirl en Poliwrath.
Hij heeft nu aardig wat setjes compleet kunnen maken, leuk om te zien!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.