Damn!!! Reboot ik vandaag naar mijn recovery, wordt er opeens om een wachtwoord gevraagd (voorheen altijd een patroon, maar nu opeens een wachtwoord) tja en dat wachtwoord heb ik niet. Dus ik denk, laat maar zitten, reboot mijn telefoon gewoon, maar ook nu wordt voor het opstarten van Android een wachtwoord gevraagd. Laat ik nou nooit een wachtwoord ingesteld hebben. Zo kom ik dus ook niet verder.
Op zich geen man overboord, dan maar gewoon via fastboot wat dingen proberen. Ja jammer dan, ook daar wordt mijn telefoon niet meer herkend.... Nu dus maar wat tutorials aan het volgen, verschillende drivers aan het installeren om zo te proberen dat ik toch nog iets met mijn telefoon kan. Windows 10 werkt hierin ook niet altijd mee, maar helaas geen windows 7 laptop hier. Dit gaat nog even stoeien worden.
Had al wel gelezen van een bug en het vragen om een wachtwoord en dat je dan wat bestanden moet wissen, maar goed daarvoor moet je wel in iets van de telefoon kunnen komen en dat lukt nu dus helemaal niet
edit:
Na Samsung drivers geïnstalleerd te hebben, in windows device manager gekozen voor het handmatig aanpassen van de adb drivers en de voor windows veilige drivers van samsung gekozen. Hierna werkt de telefoon wel weer herkend. Daarna "fastboot format userdata" gedaan. Meteen ook maar de laatste officiële TWRP geïnstalleerd, versie 3.0.2.1 en nu, as we speak is de telefoon opnieuw aan het opstarten, moet hem wel helemaal opnieuw instellen, telefoon is compleet gewist, inclusief de backups, maar goed ik zit er weer in.
[
Voor 19% gewijzigd door
13art op 28-10-2016 21:43
]