Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Woops, verkeerde topic.

[ Voor 94% gewijzigd door Luca op 05-08-2016 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Hey, dat is best tof. Ik zag net een tweet die liet zien dat de autolader met dash charge functionaliteit ook een notificatie ring met LED heeft.. Briljant haha! Dat ik dat niet eens wist.

Bekijk de Tweet van @AndreSherbanen2: https://twitter.com/Andre...s/760215222544011264?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
Koen87 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:53:
Ik heb vandaag de Yootech Tempered Glass binnengekregen.
Gezien mijn Orzly tempered glass gesneuveld was, door de uitstekende randen, heb ik gezocht naar 1 die dat niet doet.
Uiteindelijk bij deze Yootech uitgekomen en ben er, op 1 punt na, goed tevreden over.

Hij is net wat kleiner dan de Orzly, past dus ook beter in je hoesje (ik heb de Karbon).
Daarnaast heeft hij in de felle zon geen last van die puntjes die je dan erg goed ziet.
Wat mij wel stoort is de "Olievlek" die bij deze toch wat beter zichtbaar is. Misschien gaat deze nog weg? hij is weg :-)
Een verschil met de Orzly is dat er bijvoorbeeld wel een uitsparing is gemaakt voor de Front camera.

Hieronder een paar afbeeldingen die de 2 vergelijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ligt deze wel mooi over het hele scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Soullancer schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

Ligt deze wel mooi over het hele scherm?
Ja, deze ligt wel mooi over het hele scherm heen. Zoals je kan zien, zitten er nog zwarte randen rondom het doorzichtige.
Het 2.5D glas van de Oneplus 3 steekt wel iets uit onder het Tempered glas. Maar dat vind ik niet erg, omdat ik de Karbon cover van OP gebruik.
Daarnaast heb ik iets wat kaasrecht is gepakt om te kijken of het glas bol staat. Dat is niet het geval, het lijkt zelfs iets hol te liggen.

Zoals de Orzly, zit er ook bij deze geen lijm/plaklaag onder het gedeelte waar het scherm zit.
Echter zit het wel solide vast.

De olievlek die vanochtend weg was, is in iets mindere mate toch weer terug gekomen.
Opzich niet erg, je ziet deze nauwelijks wanneer het scherm aan is (alleen als je er op let)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
t_o_c schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 04:17:
Heeft iemand hier een bluetooth headset geprobeerd met de 3? Hoe is de geluidskwaliteit? Zit eraan te denken om een Bose noise canceling headset te kopen maar heb geen idee hoe de geluidskwaliteit is. Geloof dat de 3 alle A2PD ondersteund en geen AptX (wat mijn htc one van 3 jaar oud wel doet).

Ik ben absoluut geen audiofiel maar die gare geluidskwaliteit die je vroeg met bluetooth had heb ik geen behoefte aan met een koptelefoon van 300 euro.
Denk dat dit meer zal afhangen van de koptelefoon... Ik gebruik het dagelijks en ben er zeer tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Danny.G schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:05:
Hey, dat is best tof. Ik zag net een tweet die liet zien dat de autolader met dash charge functionaliteit ook een notificatie ring met LED heeft.. Briljant haha! Dat ik dat niet eens wist.

Bekijk de Tweet van @AndreSherbanen2: https://twitter.com/Andre...s/760215222544011264?s=09
Getver, dat is nu weer zo'n ding dat ik graag wil hebben omdat het kan... Gewoon erg leuk en heeft een groot "hebben" gehalte :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
janvanduschoten schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Getver, dat is nu weer zo'n ding dat ik graag wil hebben omdat het kan... Gewoon erg leuk en heeft een groot "hebben" gehalte :p
Inderdaad :')

Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/walkingdead/images/3/3f/Shut-up-and-take-my-money.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/640?cb=20140829235648

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Heeft iemand hier een bluetooth headset geprobeerd met de 3? Hoe is de geluidskwaliteit? Zit eraan te denken om een Bose noise canceling headset te kopen maar heb geen idee hoe de geluidskwaliteit is. Geloof dat de 3 alle A2PD ondersteund en geen AptX (wat mijn htc one van 3 jaar oud wel doet).

Ik ben absoluut geen audiofiel maar die gare geluidskwaliteit die je vroeg met bluetooth had heb ik geen behoefte aan met een koptelefoon van 300 euro.
Ik heb sinds gisteren de OP3 en mijn Bose QC35 werkt perfect. Tot op heden een betere ervaring dan icm een iPhone 6S. Hoor geen verschil in geluidskwaliteit maar de BT verbinding is een stuk groter en stabieler met de OP3. Geen klachten tot zover. En ja de geluidskwaliteit over BT en de Bose noise cancelling is gewoon prima. Overigens geloof ik dat de Bose QC35 ook geen aptx ondersteund, dus het ontbreken hiervan op de OP3 is geen gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
janvanduschoten schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Je kunt je ogen beter op de weg houden ;)

Nee serieus, alsof je daar op gaat zitten letten ofzo. Ik kijk echt niet naar m'n autolader tijdens het rijden hoor :')
En het lijdt alleen maar af en zorgt ervoor dat mensen nog meer op hun mobieltje gaat kijken tijdens het rijden wat weer zorgt voor nog meer ongelukken en nog meer files.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:01
Twixie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:28:
Vanmorgen belt de postbode echter aan... Aan het formaat te zien, dacht ik dat het de officiele flip case ging zijn. Totdat ik de chinese tekens op de envelop zag. Blijkt het inderdaad mijn Qin te zijn die al aangekomen is, en dus toch nog sneller hier is dan de officiele case (die ik dus welliswaar wel 5 dagen later pas besteld heb).
En een dag later is dan de officiële flip case toegekomen. Tijd voor een snelle vergelijking (EDIT: of toch niet zo snel :)).
* De 1+ case is iets steviger/dikker dan de Qin.
* Alhoewel geen van beide echt leer is, straalt de 1+ case wel meer kwaliteit uit. Ook is de 1+ case rondom gestikt, terwijl de Qin enkel verlijmd is.
* Het kunststof frame waarin de telefoon zit, zit bij de 1+ case volledig van binnen. Aan de achterkant is dus niets ervan te zien, ook omdat het namaakleer mooi over het frame heen komt. Bij de Qin zijn het frame en de achterkant één geheel. Als je de achterkant bekijkt, zie je dus namaakleer, maar de rand is puur kunststof. Dit heeft als nadeel dat als je de telefoon neerlegt op bvb een houten oppervlak je wel hoort dat je iets hard neerlegt omdat het meestal een kunststof hoek is die eerst contact maakt met de tafel. Bij de 1+ case is het het namaakleer dat contact maakt, wat toch iets aangenamer/geruststellender klinkt.
* Bij de Qin loopt het frame aan de rechterkant helemaal door (met een uitsparing voor de power knop). Bij de 1+ case heb je enkel de 2 hoeken en is de hele rechterkant bloot. De voor- en achterkant komen echter ver genoeg voorbij de telefoon dat de zijkant toch nog ietwat beschermd is. EDIT: eigenlijk wel een nadeel aan de Qin: doordat het frame doorloopt rechts, heb je ook een rand aan de hele kant die wel wat in de weg zit als je vanaf/naar de rand wil gaan swipen.
* Bij de Qin loopt het scharnierend gedeelte niet helemaal van onder tot boven. Dit komt omdat het frame dus deel uitmaakt van de achterkant, en de scharnier daarom pas begint waar de hoek stopt. Bij de 1+ case zitten de hoeken van het frame binnenin waardoor het scharnieren gedeelte dus gewoon van onder tot boven loopt (of anders uitgedrukt, voorkant, scharnier en achterkant vormen 1 grote lap).
* De Qin heeft op de linkerkant (scharnier dus) imprints voor volume up en down. Zo kan je gemakkelijk het volume bedienen terwijl de case dicht is.
* De Qin heeft een lelijk koper-achtig logo op de voorkant. Op die plaats zit bij de 1+ hun eigen logo geïmprint.
* De binnenflap van de Qin bestaat uit een laagje zachte stof (vergelijkbaar met de binnenkant van Apple smartcovers en -cases), bij de 1+ is dat gewoon het namaakleer van de buitenkant. Nadeel van de stof van de Qin is dat stofjes er gemakkelijk blijven aan vastkleven.
* De opening voor de telefoonspeaker (vooraan boven) is bij de Qin beschermd door een roostertje, net zoals de telefoon zelf dat heeft. Bij de 1+ is dat gewoon een opening.
* De camera-opening is iets verschillend, waarbij de 1+ gewoon een afgeronde rechthoek heeft, terwijl bij de Qin onder de lens de opening verkleint aangezien je daar enkel een opening nodig hebt voor de flitser. Ik vind het bij de 1+ echter wel beter uitkomen door de simpeler vorm. Bij bieden lijkt de opening overigens afgeboord te zijn door een dun laagje kunststof.
* De 1+ case is grijs, de Qin zwart. Maar dat was uiteraard een persoonlijke keuze :). Het grijs bevalt me wel eigenlijk.
* Bij beide gaat het telefoonscherm aan/uit als je de flap opent/sluit. Dat is eigenlijk best fijn want zo krijg je wel direct je lockscreen mét notificaties te zien als je je flap opent. Zonder flap is een van de nadelen van de telefoon dat hij zo snel unlockt met fingerprint dat je dus gewoon van scherm uit direct op je homescreen terecht komt. Er is wel een software-matig nadeel: de gestures (V voor zaklamp, O voor camera...) zijn niet meer bruikbaar. Die werken immers enkel wanneer het scherm uit is. Je zou dus nadat je de flap opent nog eens op de power knop moeten drukken om het scherm terug uit te doen en dan de gesture doen, wat nogal belachelijk is. Voor de camera is dat niet echt een probleem omdat je op het lockscreen sowieso wel een knop hebt voor de camera. Ook kan je de buttons programmeren om bij dubbel-klik of hold, de camera te openen. Helaas is dit er voor de zaklamp of muziekbediening niet. Ik hoop echter dat bij een software update de gestures ook op het lockscreen gaan gesupporteerd zijn.

Op dit moment heeft de 1+ case duidelijk de voorkeur. Maar ja, die kostte me dan ook 3x zoveel als de Qin. De Qin kost een goede €8 (AliExpress), de 1+ case kost er €20 (maar ook nog eens €7 verzendkost tenzij je voor €100 bestelt). Ook heb ik nog geen ervaring met dagelijks gebruik e.d. dus over een week of zo zal ik daar ook wel wat meer over kunnen vertellen.

Sowieso bieden beide cases wel veel waar voor je geld. Maar de 1+ case is wel een no-brainer wanneer je interesse hebt in een flip case en de telefoon koopt bij 1+. Voor €20 krijg je in onze regionen met moeite een 3rd party case die kwalitatief nog niet eens in de buurt komt. (Om nog maar te zwijgen wat Apple dan voor hun heel simpele cases durft vragen).

Hier wat externe foto's van de cases.

OnePlus
Afbeeldingslocatie: https://content.oneplus.net/skin/frontend/oneplus2015/default/images/products/3/smart_cover/smart-cover-2.png
Afbeeldingslocatie: http://www.after-service.com/media/wysiwyg/img/oneplus/flip-cover/Oneplus_3_Leather_Cover_03.jpg

Nillkin Qin
Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1cKYSKFXXXXXmapXXq6xXFXXXB/Oneplus-3-Case-One-plus-3-cover-Nillkin-QIN-Series-luxury-leather-Case-protection-flip-cover.jpg_640x640.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 05-08-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Kun je wat eigen foto's posten? Ben wel benieuwd naar de 1+ case.

I see red pixels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
wwwhizz schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:37:
Kun je wat eigen foto's posten? Ben wel benieuwd naar de 1+ case.
Ok, bij deze. Foto's zijn wel genomen met een Nexus 4, vandaar de matige kwaliteit. Ze doen het hoesje eigenlijk wel niet veel recht aan, in vergelijking met die marketing plaatjes hierboven :).

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2vb62dx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/11aeoud.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/16kak4n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2gsftyb.jpg

[ Voor 201% gewijzigd door Twixie op 05-08-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 12-09 11:57
Twixie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Ok, bij deze. Foto's zijn wel genomen met een Nexus 4, vandaar de matige kwaliteit. Ze doen het hoesje eigenlijk wel niet veel recht aan, in vergelijking met die marketing plaatjes hierboven :).
[...]
Je plaatjes doen het niet O-)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
wwwhizz schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:54:
[...]

Je plaatjes doen het niet O-)
Oei, hier wel, maar da's wellicht omdat het Google Foto plaatjes zijn. Zal het eens bekijken. Dacht dat het ok ging zijn omdat je bij het posten van foto's ook ziet dat Tweakers blijkbaar checks doet, maar wellicht zijn die checks dus aan de client side 8)7 .
Zou moeten gefixt zijn nu.

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 05-08-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:18
Gezien mijn Orzly tempered glass gesneuveld was, door de uitstekende randen, heb ik gezocht naar 1 die dat niet doet.
Uiteindelijk bij deze Yootech uitgekomen en ben er, op 1 punt na, goed tevreden over.

Hij is net wat kleiner dan de Orzly, past dus ook beter in je hoesje (ik heb de Karbon).
Daarnaast heeft hij in de felle zon geen last van die puntjes die je dan erg goed ziet.
Wat mij wel stoort is de "Olievlek" die bij deze toch wat beter zichtbaar is. Misschien gaat deze nog weg? hij is weg :-)
Een verschil met de Orzly is dat er bijvoorbeeld wel een uitsparing is gemaakt voor de Front camera.

[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe zit met vingerafdrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Kitser schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 00:46:
[...]

En hoe zit met vingerafdrukken?
Ik heb hem nog niet met een doekje schoongemaakt en hij is gisteren mee geweest naar Walibi.
Geen echte afdrukken op het glas te zien. Ook die olievlek is weer compleet verdwenen al sinds vrijdagavond.

Tot nu toe dus echt dik tevreden over dit glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87

Op dit moment gebruik ik de OP3 met een Plantronics Backbeat fit. Ik moet zeggen dat de ik de Qualiteit erg goed vind (ben ook geen audiofiel)
Het connecten ging erg soepel en je kan rustig een eind weg lopen van de telefoon. De kwaliteit wordt ook niet merkbaar minder als ik weg loop.
Dus erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:42

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap het probleem niet met de orzly screenprotector. Hij past precies in de originele carbon case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
StecaGrid schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:21:
[...]

Ik snap het probleem niet met de orzly screenprotector. Hij past precies in de originele carbon case
Ik gok omdat we nog veel meer cases zijn waarbij het niet precies past. Het schijnt dat niet iedereen een originele carbon case gebruikt ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Tja, dan moet je niet de screenprotector de schuld geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
StecaGrid schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:21:
[...]

Mijn Orzly screen protector ging binnen 4 dagen stuk, omdat het glas wat net iets uitsteekt behoorlijk gevoelig is voor een stootje. Dit was dus ook gebeurd en daarmee was het glas dus ook meteen kapot.
Om dit niet nog een keer te krijgen, zocht ik naar een ander glas wat dus iets kleiner was en minder over dat 2,5D glas uitsteekt als de Orzly.
Dat heb ik dus in de vorm van de Yootech gevonden. Daarnaast moet je de Orzly er wel zo perfect in de Karbon case leggen, zonder dag je dus een kleine verdrukking krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Duidelijk. Op zich logisch dat een glasplaat fragiel is al je tegen de zijkant stoot. Bij mij ligt ie perfect in de case terwijl ik eerst de protector en vervolgens de case geplaatst heb. Had jij 'm dan ietwat scheef geplakt of is jouw case krapper? Heb je nu geen last van een spleet tussen de protector en de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 20:22

Laguna

Connaisseur

Pff ik heb die autolader voor zaterdag nodig is dat ding alweer out-of-stock..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
Twixie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het mogelijk om 2 pasjes erin te stoppen? Zou wel handig zijn om een bankpas én een rijbewijs oid erin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
StecaGrid schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:43:
Duidelijk. Op zich logisch dat een glasplaat fragiel is al je tegen de zijkant stoot. Bij mij ligt ie perfect in de case terwijl ik eerst de protector en vervolgens de case geplaatst heb. Had jij 'm dan ietwat scheef geplakt of is jouw case krapper? Heb je nu geen last van een spleet tussen de protector en de case?
De Orzly lag bij mij net niet helemaal perfect in op het scherm. Dat is ook wel erg moeilijk om voor elkaar te krijgen, of ik kan het niet :P
Het huidige glas heeft inderdaad een kleine spleet tussen de case en het glas. Maar dat vind ik niet storend. Hoogstens 1mm aan beide kanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Melvin44 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 01:01:
[...]
Is het mogelijk om 2 pasjes erin te stoppen? Zou wel handig zijn om een bankpas én een rijbewijs oid erin te stoppen.
Het is krap, maar ik krijg wel 2 kaarten in die ene sleuf. Ik vermoed wel dat het (namaak)leer op termijn wel wat rekt waardoor je later wel gemakkelijker de kaarten er kunt in steken of uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Laatst online: 11-09 19:41
Laguna schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:16:
Zelfs in stock zou je hem niet hebben in 5 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Gebruik gewoon je bijgeleverde kabel met een usb autolader. Werk perfect en hoe je ook niet te wachten

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

lekzzz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Gebruik gewoon je bijgeleverde kabel met een usb autolader. Werk perfect en hoe je ook niet te wachten
Ja dat had ik zelf ook al bedacht, maar toch vervelend dat die accessoires telkens out-of-stock zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
spuit 11 zie ik, er was al geantwoord zie ik net...

[ Voor 37% gewijzigd door fredgroes op 08-08-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orzly tempered screen protector gisteren dan eindelijk binnen gekregen.
Originele screenprotector er af nieuwe er op.

Eerste indrukken:

Ondanks dat alle uitsparingen zo goed als perfect liggen, liggde gaatjes voor de navigatieledjes te laag liggen en worden de ledjes gedeeltelijk bedekt.
Protector steekt uit waardoor de rand scherp aanvoelt en er een groef tussen het scherm en de screen protector is.
De scherpe rand is voor mij niet echt een groot probleem omdat de protector aan de zijkanten mooi aansluit met de sandstone cover.
Het stuk dat uitsteekt is ook voorzien van een lijmlaag wat het stofmagneet maakt (boven en onder) .
Het raster is in gewoon daglicht storend zichbaar.
De fingerprint reader zit nu iets dieper verzonken wat minder prettiger aanvoelt. Ook nog nooit zoveel "misreads" gehad sinds de protector er op zit. Misschien dat dit te verhelpen is door de vingerafdrukken opnieuw in te stellen met protector er op.

Allemaal dingen waar ik mee kan leren maar nu zit er ook nog eens stukjes stof onder het schermgedeelte waar geen lijm op zit. Hoewel de bezels zijn voorzien van lijm is dit toch nog kunnen gebeuren.

Verdict : de screenprotector gaat er af na nog geen 24 uur. Wil het risico niet nemen dat er zand onder de protector komt.

In mijn opzicht heeft Orzly te weinig tijd genomen om een degelijk product af te leveren en wilden ze de kans niet missen om met die nieuwe OP3 eigenaars die op zoek waren naar een degelijke full screen tempered screen protector.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 20:11
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:26:
Orzly tempered screen protector gisteren dan eindelijk binnen gekregen.
Originele screenprotector er af nieuwe er op.

Eerste indrukken:

Ondanks dat alle uitsparingen zo goed als perfect liggen, liggde gaatjes voor de navigatieledjes te laag liggen en worden de ledjes gedeeltelijk bedekt.
Protector steekt uit waardoor de rand scherp aanvoelt en er een groef tussen het scherm en de screen protector is.
De scherpe rand is voor mij niet echt een groot probleem omdat de protector aan de zijkanten mooi aansluit met de sandstone cover.
Het stuk dat uitsteekt is ook voorzien van een lijmlaag wat het stofmagneet maakt (boven en onder) .
Het raster is in gewoon daglicht storend zichbaar.
De fingerprint reader zit nu iets dieper verzonken wat minder prettiger aanvoelt. Ook nog nooit zoveel "misreads" gehad sinds de protector er op zit. Misschien dat dit te verhelpen is door de vingerafdrukken opnieuw in te stellen met protector er op.

Allemaal dingen waar ik mee kan leren maar nu zit er ook nog eens stukjes stof onder het schermgedeelte waar geen lijm op zit. Hoewel de bezels zijn voorzien van lijm is dit toch nog kunnen gebeuren.

Verdict : de screenprotector gaat er af na nog geen 24 uur. Wil het risico niet nemen dat er zand onder de protector komt.

In mijn opzicht heeft Orzly te weinig tijd genomen om een degelijk product af te leveren en wilden ze de kans niet missen om met die nieuwe OP3 eigenaars die op zoek waren naar een degelijke full screen tempered screen protector.
Mailtje sturen naar Orzly en reclameren.
Ze werken aan een nieuwe versie die ze gratis naar je opsturen als je nu laat weten niet zo tevreden te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Drossie schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Ze werken aan een nieuwe versie die ze gratis naar je opsturen als je nu laat weten niet zo tevreden te zijn.
Owh, dat doe ik dan ook maar. De mijne is zelfs al kapot om het feit dat het te ver uit steekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Grotbewoner schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:10:
Weet iemand of er ergens een budget versie van een sandstone cover is? Vind hem fijn maar te duur bij OP zelf.
Ik heb de originele, maar vond het niet mooi en fijn dat de boven- en onderkant niet beschermt wordt. Daarom op Ebay deze aangeschaft: http://m.ebay.com/itm/Sho...18003&txnId=1534722034008.

Binnen ongeveer 2 weken was hij binnen. Hij voelt bijna net zo fijn als de originele, maar staat vooral veel mooier en beschermt de telefoon meer.

Verwijderd

Drossie schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Linkje naar bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
  • Laatst online: 12-09 20:11
Mijn eigen e-mail inbox.Van zodra de nieuwe protector er is , sturen ze mij een exemplaartje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hebben er mensen hier eigenlijk ervaring met oude kabels in combinatie met een micro usb naar usb-c adapter? Bij de Nexus 5X en 6P kwamen er toen berichten naar boven dat je moest oppassen welke je gebruikte omdat bepaalde kabels of adapters de boel konden beschadigen. Is dit bij de OP3 ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:38:
Hebben er mensen hier eigenlijk ervaring met oude kabels in combinatie met een micro usb naar usb-c adapter? Bij de Nexus 5X en 6P kwamen er toen berichten naar boven dat je moest oppassen welke je gebruikte omdat bepaalde kabels of adapters de boel konden beschadigen. Is dit bij de OP3 ook het geval?
Als je binnen dit topic zoekt op "adapter" kom je wat succesverhalen tegen, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik gebruik in de auto een van Anker. Eerste keer dat ik hem gebruikte dacht ik dat het niet werkte maar dat kwam omdat ik maar een kort stukje reed, volgende dag een langer stuk gereden met navigatie en toen werkte het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Drossie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:25:
[...]

Mijn eigen e-mail inbox.Van zodra de nieuwe protector er is , sturen ze mij een exemplaartje op.
True, ook die mail ontvangen. Moest bewijs van m'n aankoop mailen en dan versturen ze de vernieuwde versie op als die er is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Chris.nl schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:09:
[...]

Als je binnen dit topic zoekt op "adapter" kom je wat succesverhalen tegen, geen problemen.
Had ik ook gedaan, maar blijkbaar de post van P1nGu1n niet goed gelezen. Het zou dus bij de OP3 niet uit moeten maken aangezien er gebruik wordt gemaakt van usb 2.0 ipv usb 3.1.
sigilens schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:31:
[...]

Ik gebruik in de auto een van Anker. Eerste keer dat ik hem gebruikte dacht ik dat het niet werkte maar dat kwam omdat ik maar een kort stukje reed, volgende dag een langer stuk gereden met navigatie en toen werkte het perfect.
Ik heb toevallig van de week een adapter van Xiaomi besteld en die blijkt goedgekeurd door Benson Leung.

Overigens erg tevreden over het hoesje van gsmpunt.nl, lekker minimalistisch en past perfect. De Xiaomi adapter daar ook vandaan, wel belachelijk geprijsd maar had 'm op korte termijn nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drossie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:25:
[...]

Thx, kwestie van weten wat te zeggen als ze mij vragen waar ik de info vandaan heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
Die berichten gingen niet alleen over de 5X en 6P, maar over alle apparaten met een USB Type-C aansluiting die over USB 3.1 beschikken en het ging alleen maar op voor non-USB Type-C (male) naar USB type-C (male) kabels die over USB 3.1 beschikken.

De OnePlus 3 heeft slechts USB 2.0, dus dat gaat al niet op voor dit apparaat. En daarnaast is die USB Type-A naar USB Type-C ook geen USB 3.1.

Edit: je was er inmiddels al achter... 8)7 toevallig ook een post van mij :o

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 15-08-2016 08:40 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

P1nGu1n schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:31:
[...]

Die berichten gingen niet alleen over de 5X en 6P, maar over alle apparaten met een USB Type-C aansluiting die over USB 3.1 beschikken en het ging alleen maar op voor non-USB Type-C (male) naar USB type-C (male) kabels die over USB 3.1 beschikken.

De OnePlus 3 heeft slechts USB 2.0, dus dat gaat al niet op voor dit apparaat. En daarnaast is die USB Type-A naar USB Type-C ook geen USB 3.1.

Edit: je was er inmiddels al achter... 8)7 toevallig ook een post van mij :o
:>

Toevallig afgelopen weekend mijn constructie in de auto getest -> Belkin autolader, Speedlink charge only micro USB kabel en Xiaomi USB-C adapter. Dat leek het op zich prima te doen (tijdens het navigeren werd de OP3 gewoon bijgeladen), echter toen ik gestopt was met navigeren en het display had uitgezet terwijl de oplaadkabel er nog in zat, viel me op dat het scherm aansprong en aan bleef staan. Dit bleek te komen doordat hij telkens wisselde tussen opladen en niet opladen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Laguna schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

:>

Toevallig afgelopen weekend mijn constructie in de auto getest -> Belkin autolader, Speedlink charge only micro USB kabel en Xiaomi USB-C adapter. Dat leek het op zich prima te doen (tijdens het navigeren werd de OP3 gewoon bijgeladen), echter toen ik gestopt was met navigeren en het display had uitgezet terwijl de oplaadkabel er nog in zat viel me op dat het scherm aansprong en aan bleef staan. Dit bleek te komen doordat hij telkens wisselde tussen opladen en niet opladen :?
Ligt waarschijnlijk aan je USB oplader. Kabel en USB Type-C adapter zouden dat niet moeten veroorzaken.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Laatst online: 11-04 06:30
Helaas begon na drie weken toch ook mijn tempered glass het te begeven. Ik ben nu weer terug bij m'n vertrouwde IQshield. Geen glass maar een sterke folie. Werkt gewoon het beste met een scherm wat toch niet helemaal vlak is.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

P1nGu1n schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan je USB oplader. Kabel en USB Type-C adapter zouden dat niet moeten veroorzaken.
Toch raar aangezien diezelfde oplader geen problemen geeft met mijn Nexus 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Laguna schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:15:
[...]
Ik heb recent zoiets gekocht : http://nl.aliexpress.com/...-Voltage/32580652871.html . Onmisbaar als je het gedrag of problemen met laders en kabels wil gaan bepalen. Dan ga je ook direct zien of de stroom tussen je auto-lader en OnePlus sterk varieert.

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 15-08-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Laguna schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:15:
[...]

Misschien dat de OP3 meer stroom trekt uit je oplader dan de Nexus 5 en je oplader daarbij instabiel wordt. Welke oplader gebruik je? Goed merk, no-name meuk, hoe oud, welke output staat op de oplader, etc.

Bij iemand anders ook wel eens zien gebeuren met een crappy charger. Wanneer een telefoon daar even aan hing werd de oplader ook heet en ging hij 'knipperend' opladen.

[ Voor 18% gewijzigd door P1nGu1n op 15-08-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Twixie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

Ik heb recent zoiets gekocht : http://nl.aliexpress.com/...-Voltage/32580652871.html . Onmisbaar als je het gedrag of problemen met laders en kabels wil gaan bepalen. Dan ga je ook direct zien of de stroom tussen je auto-lader en OnePlus sterk varieert.
In principe zou je hetzelfde moeten zien met een app als Ampere. Daarbij zat de input tegen de 1A aan.
P1nGu1n schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat de OP3 meer stroom trekt uit je oplader dan de Nexus 5 en je oplader daarbij instabiel wordt. Welke oplader gebruik je? Goed merk, no-name meuk, hoe oud, welke output staat op de oplader, etc.
Merk stond al in mijn eerdere post, namelijk Belkin, uit m'n hoofd 2.1A (lijkt hier op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Laguna schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:51:
[...]
In principe zou je hetzelfde moeten zien met een app als Ampere. Daarbij zat de input tegen de 1A aan.
Ik heb Ampere ook effen geprobeerd maar leek me toch niet zo betrouwbaar. Mijn OnePlus3 lijkt overigens overal 1.5A uit te trekken. Heb zelfs een multi-port charger die zogezegd 2x 2.1A en 2x 1A heeft, en zelfs uit de 1A poort krijg ik 1.5A (maar lader wordt ook niet heet of zo).
Dus als er maar 1A uit jouw Belkin komt, dan is er toch iets mis mee, gezien hij 2.1A rated is. Of het zou inderdaad moeten zijn dat Ampere totaal onbetrouwbaar is. Merk overigens op dat vanaf 88% batterij de laadstroom gradueel verlaagt, dus da's ook nog een mogelijkheid (het is rond de 92% dat de laadstroom 1A bedraagt).

[ Voor 21% gewijzigd door Twixie op 15-08-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Laguna schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

In principe inderdaad. In de praktijk wijken de resultaten van dergelijke apps vaak af van de daadwerkelijke stroomsterkte. De resultaten die de kernel doorgeeft aan deze apps zijn dan namelijk niet betrouwbaar. Ik weet dat dit bij de OPO het geval was en de resultaten zeer onnauwkeurig waren. Hoe het met de OP3 zit weet ik niet.
[...]

Merk stond al in mijn eerdere post, namelijk Belkin, uit m'n hoofd 2.1A (lijkt hier op).
Die zoude OP3 makkelijk aan moeten kunnen dan... Heb je een andere oplader waar je mee kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Twixie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:57:
[...]

Ik heb Ampere ook effen geprobeerd maar leek me toch niet zo betrouwbaar. Mijn OnePlus3 lijkt overigens overal 1.5A uit te trekken. Heb zelfs een multi-port charger die zogezegd 2x 2.1A en 2x 1A heeft, en zelfs uit de 1A poort krijg ik 1.5A (maar lader wordt ook niet heet of zo).
Dus als er maar 1A uit jouw Belkin komt, dan is er toch iets mis mee, gezien hij 2.1A rated is. Of het zou inderdaad moeten zijn dat Ampere totaal onbetrouwbaar is. Merk overigens op dat vanaf 88% batterij de laadstroom gradueel verlaagt.
Niks mis met de Belkin, met mijn Nexus 5 was de input volgens mij nog wat lager maar dat ligt meer aan die apps dan aan de lader. Ik heb meerdere laders destijds getest en dit was de enige die mijn Nexus 5 kon opladen tijdens navigeren, met andere laders liep ie gewoon alsnog leeg.

Overigens nu je over die 88% begint, dat was wel precies het moment waar ik dat probleem opmerkte. Kan dus best zijn dat het met het verlagen van de laadstroom te maken heeft door de OP3.
P1nGu1n schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:05:
[...]

In principe inderdaad. In de praktijk wijken de resultaten van dergelijke apps vaak af van de daadwerkelijke stroomsterkte. De resultaten die de kernel doorgeeft aan deze apps zijn dan namelijk niet betrouwbaar. Ik weet dat dit bij de OPO het geval was en de resultaten zeer onnauwkeurig waren. Hoe het met de OP3 zit weet ik niet.
Ja dat is ook mijn ervaring.
[...]

Die zoude OP3 makkelijk aan moeten kunnen dan... Heb je een andere oplader waar je mee kan testen?
Nee ik heb maar 1 autolader, kan wel nog de officiële kabel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:59:
[...]

Ik heb toevallig van de week een adapter van Xiaomi besteld en die blijkt goedgekeurd door Benson Leung.

Overigens erg tevreden over het hoesje van gsmpunt.nl, lekker minimalistisch en past perfect. De Xiaomi adapter daar ook vandaan, wel belachelijk geprijsd maar had 'm op korte termijn nodig.
Is dat hoesje niet vergelijkbaar met zo'n 91 cent hoesje van AliExpress?

Zelf heb ik al deze converters + nog wat andere kabels van BlitzWolf

Nu mijn 1+3 nog, wordt waarschijnlijk pas eind september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

xileS schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Is dat hoesje niet vergelijkbaar met zo'n 91 cent hoesje van AliExpress?
Lijkt mij wel, al is het materiaal van het hoesje van gsmpunt wel dikker (aangezien er daarbij geen aparte verhoging nodig is rond de camera) en zijn de uitsparingen minder precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley-hofma
  • Laatst online: 04-09-2020
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede screenprotector. Laatst had ik een nilkin. Deze wou ik erop zetten alleen de linker en rechterrand hechten niet aan het scherm. Het gaat hier om een glazen screenprotector. Dus die heb ik chagrijnig weggegooid. Nu ben ik op zoek naar een echte goede screenprotector. Heeft iemand al goede ervaring met een of andere screenprotector?

Groet Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
wesley-hofma schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:18:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede screenprotector. Laatst had ik een nilkin. Deze wou ik erop zetten alleen de linker en rechterrand hechten niet aan het scherm. Het gaat hier om een glazen screenprotector. Dus die heb ik chagrijnig weggegooid. Nu ben ik op zoek naar een echte goede screenprotector. Heeft iemand al goede ervaring met een of andere screenprotector?

Groet Wesley
Ik heb zelf de Orzly en nu de Yootech screenprotector. De Orzly was voor mij te groot (en ging na 3 dagen kapto), maar de Yootech bevalt mij prima. Echter zit er wel een klein olievlekje zo af en toe onder de protector. Hier zie je echter niets van zodra je het scherm aan hebt staan.

Het is nog niet de ideale, maar in mijn ogen wel de beste tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Laatst online: 27-06 00:03
Verkeerde topic.

[ Voor 76% gewijzigd door t_o_c op 16-08-2016 18:18 ]

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
anessie schreef op zondag 24 juli 2016 @ 00:53:
Heb de nieuwe Spartan Tempered glass van Xtremeguard besteld (2 stuks 92% korting)

http://www.xtremeguard.co...us_3_screen_protector.htm

Over kleine maand mijn oordeel vellen.
Is binnen, schandalig klein formaat, al zo erg als de originele tempered glass. Do not buy!

• RealR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-03-2024
Iemand al ervaring met de curved protector? https://oneplus.net/nl/on...ed-glass-screen-protector

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Zojuist mijn Orzly TGSP eraf moeten halen omdat mijn spigen case deze telkens omhoog drukt. Hebben er hier al meer mensen de Spigen Rugged Armor in combinatie met een TGSP? Zo ja, welke TGSP gebruiken jullie?

• JackL89
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik niet, maar zou het graag willen weten. En is deze curved protector goed te combineren met een back cover?

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:18
Vandaag dit hoesje ontvangen
http://goo.gl/WsS6kR
Ik heb inmiddels bijna 10 verschillende gekocht. Ben niet zo fan van hoesjes. Dus hij moet niet te dik/ groot zijn
Maar deze is fijn. Lekker dun en strak. Uitsparingen zijn ook prima.
Aanrader!

[ Voor 7% gewijzigd door Kitser op 18-08-2016 23:46 ]

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Die is zeker nieuw? Want ik heb hem nog nooit in de store zien staan.

Hier wat video's over de protector :). Hopelijk is het exact dezelfde.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Voor het hardlopen heb ik een tijdje geleden deze Oneplus 3 armband aangeschaft. Niet duur, maar uiteindelijk in gebruik blijkt deze verre van ideaal. Omdat een bepaalde sensor boven in het toestel is afgeschermd, denkt mijn toestel nu continue dat deze in mijn broekzak zit. Ik kan het toestel dan ook niet lekker gebruiken.

Ik ben erg benieuwd of hier mensen zijn die een armband hebben aangeschaft die wel goed zitten voor de Oneplus 3. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Deze shop levert vlot en de kwaliteit is best wel degelijk, heb de frosted gold & transparant case en heel tevreden van.

http://www.aliexpress.com...s-3/719317_509081050.html

Afbeeldingslocatie: https://image4.geekbuying.com/ggo_pic/2016-07-07/NILLKIN-Hard-Case-Frosted-Shield-For-OnePlus-3-A3000---Gold-362953-.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door anessie op 19-08-2016 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Edzeau schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 02:38:
Voor het hardlopen heb ik een tijdje geleden deze Oneplus 3 armband aangeschaft. Niet duur, maar uiteindelijk in gebruik blijkt deze verre van ideaal. Omdat een bepaalde sensor boven in het toestel is afgeschermd, denkt mijn toestel nu continue dat deze in mijn broekzak zit. Ik kan het toestel dan ook niet lekker gebruiken.

Ik ben erg benieuwd of hier mensen zijn die een armband hebben aangeschaft die wel goed zitten voor de Oneplus 3. Wat is jullie ervaring?
Je kunt de broekzak modus stoppen door terug en volume up tegelijk in te drukken als je het scherm ontgrendelt wanneer hij in de armband zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Droid schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:38:
Zojuist mijn Orzly TGSP eraf moeten halen omdat mijn spigen case deze telkens omhoog drukt. Hebben er hier al meer mensen de Spigen Rugged Armor in combinatie met een TGSP? Zo ja, welke TGSP gebruiken jullie?
Je zou de Yootech kunnen proberen. Deze is iets kleiner als de Orzly. Ik weet alleen niet of de nieuwe van Oneplus ook kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
yannickie111 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Je kunt de broekzak modus stoppen door terug en volume up tegelijk in te drukken als je het scherm ontgrendelt wanneer hij in de armband zit.
Daar ben ik mij bewust van, maar probeer dat maar eens als de Phone in de armband aan je arm hangt. Niet te doen. ;)

Om die reden ben ik opzoek naar een beter alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Edzeau schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Daar ben ik mij bewust van, maar probeer dat maar eens als de Phone in de armband aan je arm hangt. Niet te doen. ;)

Om die reden ben ik opzoek naar een beter alternatief.
Hmmz, daar heb je een punt.

(Tijdelijke workaround (?), gaatje in de armband bij de proximity sensor? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Edzeau schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 02:38:

Wat werkt er precies niet dan? Ik stop mijn OP3 altijd in een heupband met hardlopen om met Runkeeper alles te tracken. Dit werkt perfect, terwijl de telefoon dan ook helemaal afgesloten is.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
yannickie111 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Hmmz, daar heb je een punt.

(Tijdelijke workaround (?), gaatje in de armband bij de proximity sensor? :+ )
Dat is inderdaad tijdelijk een goede oplossing. Toch hoop ik nog op betere alternatieven!
JunkO schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:05:
[...]
Wat werkt er precies niet dan? Ik stop mijn OP3 altijd in een heupband met hardlopen om met Runkeeper alles te tracken. Dit werkt perfect, terwijl de telefoon dan ook helemaal afgesloten is.
Wat Yannickie al aangaf hierboven: Als de proximity sensor bedekt is, denkt de OP3 dat deze in je zak zit. Pocket mode. Als je dan het toestel wilt unlocken, moet je een bepaalde toetsencombinatie indrukken. Zie ook hier mijn printscreen. Een hele handige functie om te voorkomen dat je gekke dingen doet met je telefoon in je broekzak, maar in dit geval een stuk minder handig. :)

Het toestel werkt in stand-by prima, maar het gaat mij om het gebruik in de armband terwijl deze aan mijn arm hangt. Het klinkt misschien gek, maar als ik (bijvoorbeeld) in de fitness school op de hometrainer zit, wil ik, terwijl ik mijn telefoon in deze armband heb, wel eens een Spotify nummertje opzetten, WhatsAppje lezen, etc. Dit kan in principe terwijl het toestel aan mijn arm zit, behalve dan dat deze melding het mij lastig maakt. Ook die toetsencombinatie is niet makkelijk met 1 hand. En het toestel continu van mijn arm afhalen en uit de armband halen is ook enorm onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Zojuist deze screenprotector besteld.Had nog geen recensies en er staat ook geen merk bij, maar hey: iemand moet de eerste zijn hè.
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/8/1/8/2/9200000063522818.jpg

Heb ook de Orzly besteld, maar die is pas dinsdag of woensdag binnen. Ik kan dus goed vergelijken en zal even laten weten hoe ze zich tot elkaar verhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
bribrab schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:24:
Zojuist deze screenprotector besteld.Had nog geen recensies en er staat ook geen merk bij, maar hey: iemand moet de eerste zijn hè.
[afbeelding]

Heb ook de Orzly besteld, maar die is pas dinsdag of woensdag binnen. Ik kan dus goed vergelijken en zal even laten weten hoe ze zich tot elkaar verhouden.
Volgens mij is de afbeelding van dat product niet de OP3. Ben benieuwd naar je recentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Voor de mensen die het geduld hebben erop te wachten: de car charger is te koop via Ali Express. Met een coupon voor ongeveer 39 euro. Niet veel duurder dan bij Oneplus zelf dus als je de verzendkosten daar meerekent. Enige nadeel is dat het wel even zal duren voor ie er is. Zojuist besteld. Ben benieuwd.

http://s.aliexpress.com/NJBbqiEj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik vind het een hoop geld voor een car charger, maar hij zal vast een stuk sneller opladen dan normale chargers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:05
Edotje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:20:
Heeft iemand al een full body case gezien voor de Oneplus 3?

zoiets:

[afbeelding]

Dit merk (tudia) heeft die cover alleen nog voor de OnePlus 2.

Voorlopig gaat tudia de full body nog niet produceren voor de 3
Deze komt eraan. Voor mijn outdoor activiteiten ben ik op zoek naar een case die de telefoon in zijn geheel beschermd. Nu kwam ik de TUDIA Ultra Tough OMNIX [Heavy Duty] Hybrid [Full-body] Protective Case with Front Cover and Built-in Screen Protector / Impact Resistant Bumpers Cover for OnePlus 3 tegen (behoorlijk lange naam :))

Afbeeldingslocatie: https://cdn6.bigcommerce.com/s-fcp9usy/products/393/images/2465/TD-TPU3684-1__51263.1468354169.480.480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn6.bigcommerce.com/s-fcp9usy/products/393/images/2470/TD-TPU3684-3__09045.1468354170.480.480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn6.bigcommerce.com/s-fcp9usy/products/393/images/2464/TD-TPU3684-2__13005.1468354169.480.480.jpg

Volgens mij momenteel alleen te koop via Amazon. Op hun eigen website staat hij ook echter kan ik hem daar niet bestellen. Ik hoop dat hij binnenkort bij meerdere winkels leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edotje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-04 11:00
Mooi!

ff navraag gedaan binnen twee werken op http://www.oneplus-shop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
xileS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:15:
Ik vind het een hoop geld voor een car charger, maar hij zal vast een stuk sneller opladen dan normale chargers
Dubbel zo snel. Heb zelf wat getest en de OP3 trekt 1.5A en laadt daarmee ongeveer 1% per minuut. Dus op een half uur 30% erbij vs 60% met Dash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De droom komt uit! :9~

[New Product Survey] Dash Charge Power Bank

Ik heb hem al ingevuld :).

1e: ja
2e: I will wait and see
3e: 30 to 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Anonymoussaurus schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:47:
De droom komt uit! :9~

[New Product Survey] Dash Charge Power Bank

Ik heb hem al ingevuld :).

1e: ja
2e: I will wait and see
3e: 30 to 35.
Zou zeker goed zijn, maar van de genoemde prijzen werd ik niet vrolijk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
P1nGu1n schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:50:
Zou zeker goed zijn, maar van de genoemde prijzen werd ik niet vrolijk ;w
Daarom is er ook een formulier wat je kan invullen. Vind je 25 euro a 30 ook te veel? Of vind je de goedkoopste optie in het formulier ook te veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Anonymoussaurus schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:14:
[...]

Daarom is er ook een formulier wat je kan invullen. Vind je 25 euro a 30 ook te veel? Of vind je de goedkoopste optie in het formulier ook te veel?
Dat is zo, maar de prijzen waar je uit kon kiezen geven wel de richting aan die ze op willen. Zeker deze vraag: Based on the description, with a price range from $35 to $45, would you purchase the Dash Charge Power Bank? Ik heb 20-25 dollar ingevuld.

Ik heb nu een Xiaomi 10.000 mAh powerbank à 10 euro, die werkt super. Voor eentje met Dash Charge ben ik bereid meer neer te leggen, maar niet 4x zoveel.

En ik snap dat voor kleinere batches (t.o.v. Xiaomi) de kosten per product hoger liggen - het blijft een niche product dat alleen interessant is voor OnePlus 3 eigenaren - maar ten opzichte van mijn huidige powerbank vind ik het geen interessant alternatief voor die prijs. OnePlus heeft een vrij dunne marge op de toestellen die ze verkopen, de winst zit hem in de accessoires. Dit i.t.t. Xiaomi die overal dunne marges op heeft en het moet hebben van haar grote volumes.

Maar goed, dit is natuurlijk een persoonlijke mening, daar is een enquête ook voor. Daaruit zal blijken wat men wil neertellen en of OnePlus daar een powerbank voor kan produceren. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 24-08-2016 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
P1nGu1n schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:27:
Dat is zo, maar de prijzen waar je uit kon kiezen geven wel de richting aan die ze op willen. Zeker deze vraag: Based on the description, with a price range from $35 to $45, would you purchase the Dash Charge Power Bank? Ik heb 20-25 dollar ingevuld.

Ik heb nu een Xiaomi 10.000 mAh powerbank à 10 euro, die werkt super. Voor eentje met Dash Charge ben ik bereid meer neer te leggen, maar niet 4x zoveel.

En ik snap dat voor kleinere batches (t.o.v. Xiaomi) de kosten per product hoger liggen - het blijft een niche product dat alleen interessant is voor OnePlus 3 eigenaren - maar ten opzichte van mijn huidige powerbank vind ik het geen interessant alternatief voor die prijs. OnePlus heeft een vrij dunne marge op de toestellen die ze verkopen, de winst zit hem in de accessoires. Dit i.t.t. Xiaomi die overal dunne marges op heeft en het moet hebben van haar grote volumes.

Maar goed, dit is natuurlijk een persoonlijke mening, daar is een enquête ook voor. Daaruit zal blijken wat men wil neertellen en of OnePlus daar een powerbank voor kan produceren. ;)
20-25 dollar? :P

Ze verkopen hun non-Dash Charger powerbank voor 18 a 20 euro dan. Het is onlogisch dat je evenveel zou moeten betalen voor een powerbank die Dash-Charge ondersteund.

Ik ben het met je eens, ik ben ook bereid meer te leggen, maar maximaal 30 euro (dus geen dollar) denk ik :). En zeker inderdaad niet 4 keer zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Anonymoussaurus schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:40:
[...]

20-25 dollar? :P

Ze verkopen hun non-Dash Charger powerbank voor 18 a 20 euro dan. Het is onlogisch dat je evenveel zou moeten betalen voor een powerbank die Dash-Charge ondersteund.
Maar dat was de vraag niet? De vraag was wat ik ervoor over zou hebben toch :+

Daarbij is de prijs van die andere voor mij niet van belang, voor 20 euro hoef ik die andere ook niet :P
Ik ben het met je eens, ik ben ook bereid meer te leggen, maar maximaal 30 euro (dus geen dollar) denk ik :). En zeker inderdaad niet 4 keer zo veel.
30 zou in verhouding tot die andere nog gaan inderdaad, alhoewel ik hem daar toch niet voor zou kopen. Is het voor mij gewoon niet waard. Sinds ik de OP3 heb (en daarmee bedoel ik Dash Charge) gebruik ik mijn powerbank sowieso nauwelijks meer. Zelfs al vergeet ik hem op te laden en moet ik wel, prik hem 10 minuten in de muur en ik kom er de middag mee door.

offtopic:
En ik gebruikte dollar, omdat de vragen in de enquete daar ook over gingen

[ Voor 7% gewijzigd door P1nGu1n op 24-08-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
P1nGu1n schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:28:
Maar dat was de vraag niet? De vraag was wat ik ervoor over zou hebben toch :+

Daarbij is de prijs van die andere voor mij niet van belang, voor 20 euro hoef ik die andere ook niet :P

30 zou in verhouding tot die andere nog gaan inderdaad, alhoewel ik hem daar toch niet voor zou kopen. Is het voor mij gewoon niet waard. Sinds ik de OP3 heb (en daarmee bedoel ik Dash Charge) gebruik ik mijn powerbank sowieso nauwelijks meer. Zelfs al vergeet ik hem op te laden en moet ik wel, prik hem 10 minuten in de muur en ik kom er de middag mee door.

offtopic:
En ik gebruikte dollar, omdat de vragen in de enquete daar ook over gingen
Ja, dat zei ik omdat jouw keus niet in het formulier staat. Dus ik denk dat je dat bedrag wel (helaas) kan vergeten.
Tsja. Mensen die Pokémon spelen, of naar een festival gaan, is het super handig. Ik had een powerbank mee naar een festival laatst (2 daags), en een powerbank mee (wel maar 2500 mAh), en die laad gewoon echt traag op, en als er dan een leuke band komt, moet je hem er al weer uithalen (want ik ga niet met m'n powerbank de pit in :+). Maar ja, ligt er dus volledig aan wat de gebruiker wilt. Sommige mensen hebben het nodig, andere weer niet.

Daarom wachtte ik dus ook even met de OnePlus 3 bestellen :p. Want ik wist vrijwel zeker dat hij zou komen. Dan bestel ik beide in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Voor mensen die een vrije simpele autohouder voor het raam/dashboard zoeken, kan ik de pricewatch: Samsung Universele Autohouder EE-V200SAB zeker aanraden.
  • OP3 zit goed vast
  • houder hangt sterk vast aan raam
  • Opening onderaan (opladen)
  • 360° draaibaar
  • Met 1 knop kan je de smartphone weer losmaken om eruit te halen
  • rondje om op dashboard te kleven zit erbij
Ik gebruik hem in combinatie met de officiële Flipcover van OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-02 18:31
Wie heeft ervaring met een case voor dit toestel? Bijvoorbeeld keuze tussen de oneplus black apricot eigen case of de rugged armor van Spigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb de bug droid case. Bevalt erg goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry_flynt
  • Laatst online: 10-09 11:20
Iemand idee waar ik nog een VR bril kan kopen die op het toestel past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
My two cents voor wat betreft OP3 accessoires:

Inmiddels twee screen protectors binnen en geprobeerd:

De merkloze van Bol.com: ongeveer een millimeter of 4 te kort aan beide kanten van het scherm. Geen aanrader. Heb ik direct terug gestuurd.

De Orzly: vind ik ook geen aanrader. Heeft net als in mijn Dell touchscreen allemaal 'stipjes' die duidelijk zichtbaar zijn als het scherm uitstaat en in mindere mate ook als het scherm aanstaat. Het nut hiervan ontgaat me volledig: op een laptop snap ik dat ze bedoeld zijn om input van een pennetje te registeren, waarom ze op deze screenprotector zitten: geen idee. Daarnaast is de opstaande rand rondom de homeknop ook wat hinderlijk.Hij past wel prima en is goed te gebruiken met een Nilkin Frost hoesje. Een ideale screenprotector zou wat mij betreft er een zijn die onder de homeknop geen glas meer heeft. Iets minder beschermend, maar voelt denk ik prettiger aan in gebruik.

Ook twee hoesjes in gebruik:

Nilkin Frost hoesje: ziet er fraai uit (subjectief natuurlijk), wel vrij hard plastig. Als ik de OP3 eruit haal ben ik elke keer een beetje bang dat ik de telefoon beschadig. Net dik genoeg om te voorkomen dat de lens de tafel raakt als je hem op de achterkant op tafel legt. Door de hardheid van het hoesje vraag ik me wel af in welke mate het een een schok absorbeert als je hem laat vallen. Er zit tevens een plastic screen protector bij. Nog niet geprobeerd.

Transparant PCU hoesje: hoewel erg simpel heeft het hoesje (uiteraard) als voordeel dat je de achterkant van de telefoon gewoon ziet (en die mag er best wezen). Het ding is wel een stofmagneet; gaat erg snel stof tussen zitten en dat zie je dan ook erg duidelijk. Door het materiaal lijkt het me een hoesje dat als je hem laat vallen de schok beter absorbeert dan de Nilkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
Lunaticc schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:15:
Minpuntje vind ik dat het scherm schuin af loopt in de hoeken. Mijn OPO heb ik honderd keer laten vallen en die is er 99 keer zonder schrammetje van af gekomen, dat zie ik bij deze niet zo snel gebeuren. Ook sluit de Nilkin 9H die ik er op hebt geplakt niet helemaal goed aan.
Dit is waarom ik op dit moment nog geen screenprotector heb, OnePlus heeft in z'n eigen store nu wel een curved screenprotector staan voor de op3 die wel het hele scherm bedekt, jammer genoeg out of stock maar goed. (off-topic sorry daarvoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik heb al een tijdje mijn Yootech TGSP erop. Bevalt mij zeer goed. Deze is net wat kleiner dan de Orzly. Enige nadeel is de "olievlek" die je ziet als het scherm uit is. Bij aan prima te doen. Een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:01:
[...]

Zit net ook te kijken voor een fietsmount. Op AliExpress zie je er heel veel:
http://www.aliexpress.com...7b-4b07-8919-a0db8877a09d

En nog meer:
http://nl.aliexpress.com/...hipCountry=NL&needQuery=n

Iemand toevallig ervaringen met deze dingen? Voor die prijs is het vast het proberen waard.
Uiteindelijke deze 2 besteld en binnen gekregen:
http://www.aliexpress.com...2114.13010608.0.88.fDvFTh

http://www.aliexpress.com...2114.13010608.0.96.fDvFTh

Beide werken goed, maar de 1e is wat meer aanwezig op je fiets en is handig als je het vaak gebruikt. 2e werkt naar mijn verbazing ook heel goed, alleen wat lastiger om je telefoon elke keer vast te krijgen. En hopelijk is de kwaliteit daarvan goed genoeg en dat die niet snel stuk gaat ;p. Heb er gelijk meer van besteld bij een anders shop waar die nog goedkoper is (http://www.aliexpress.com...2114.13010608.0.59.fDvFTh), heb deze alleen nog niet binnen.

Ik heb mijn OP3 samen met de Sandstone case deze week binnen gekregen. Ik heb bij al mijn oude mobieltje nooit een case gebruikt, maar ik moet zeggen dat deze case best fijn is voor de grip. Houdt een stuk beter vast dan zonder hoesje. En hij is in het echt toch een stuk mooier dan ik had verwacht, dus deze houd ik er voorlopig nog wel erop.

De standaard screenprotector die erop zit, past idd niet mooi op het scherm zoals velen al hadden gezegd. Maar ja, bij al mijn andere mobieltjes zat er nooit standaard al een screenprotector op, dus ik klaag niet. Ik heb eigenlijk altijd zonder screenprotector gewerkt, misschien dat ik deze er ook wel binnenkort eraf haal. Zover ik het volg heeft niemand ook nog echt een hele geschikte protector gevonden. Ik weet niet of het verstandig is om mobiel zonder screenprotector te gebruiken? Zo snel zullen deze schermen ook niet onder krassen zitten lijkt mij, of valt die gorilla glass zo erg tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
xileS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:06:
De standaard screenprotector die erop zit, past idd niet mooi op het scherm zoals velen al hadden gezegd. Maar ja, bij al mijn andere mobieltjes zat er nooit standaard al een screenprotector op, dus ik klaag niet. Ik heb eigenlijk altijd zonder screenprotector gewerkt, misschien dat ik deze er ook wel binnenkort eraf haal. Zover ik het volg heeft niemand ook nog echt een hele geschikte protector gevonden. Ik weet niet of het verstandig is om mobiel zonder screenprotector te gebruiken? Zo snel zullen deze schermen ook niet onder krassen zitten lijkt mij, of valt die gorilla glass zo erg tegen?
  • De originele vond ik wel heel erg ruw.
  • Die Nillkin 9H+ laat links en rechts zichtbaar lucht eronder en krast verbazingwekkend snel (geloof er geen reet van dat dat spul zo hard is als 9H eigenlijk zou moeten zijn).
  • Had eentje van plastic van nog geen euro van Aliexpress die op zich wel redelijk past, maar die had weer dat ie op meerdere plekken niet plakte waardoor er ook lucht onder bleef zitten dus die kon ook meteen de prullenbak in.
  • Die full-screen protectors van welk merk dan ook vind ik ronduit lelijk.
Al met al, doe ik het nu maar gewoon zonder screenprotector, YOLO :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
P1nGu1n schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:27:
[...]

Ach, met een prijs van 20-30$ en mogelijkheid om meerdere devices op te laden - waarvan ook een QuickCharge 3.0 poort - zullen ze wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
FlowDesign schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:18:
[...]
  • De originele vond ik wel heel erg ruw.
  • Die Nillkin 9H+ laat links en rechts zichtbaar lucht eronder en krast verbazingwekkend snel (geloof er geen reet van dat dat spul zo hard is als 9H eigenlijk zou moeten zijn).
  • Had eentje van plastic van nog geen euro van Aliexpress die op zich wel redelijk past, maar die had weer dat ie op meerdere plekken niet plakte waardoor er ook lucht onder bleef zitten dus die kon ook meteen de prullenbak in.
  • Die full-screen protectors van welk merk dan ook vind ik ronduit lelijk.
Al met al, doe ik het nu maar gewoon zonder screenprotector, YOLO :')
Ik heb de originele er nog steeds op zitten, maar ik vind hem niet ruw hoor. Niet echt ruwer dan mijn phones zonder protector. Ik laat deze er voorlopig nog wel erop zitten, scheelt gepriegel met nieuwe protectors ;p. Zodra deze erg versleten is, gaat die eraf.

Ik moet wel zeggen dat sandstone cover echt een verschil maakt, zonder deze cover is deze telefoon echt veel te groot voor mij denk ik. Maar met de cover heb ik voldoende grip, zodat ik het alsnog goed kan vasthouden met mijn relatief kleine handen. Ik zeg elke keer dat ik niet nog een grote phone wil, maar dit is toch weer een stuk groter dan mijn oude HTC One M7 :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Ik lees ook inderdaad slechte dingen over bijna alle screenprotectors.

Die van OnePlus zelf (de fullscreen versie) die je kunt bestellen via hun website was eigenlijk goed behalve het feit dat die 0,9 mm van het scherm afsnoept.
Als ze dat nu zouden verbeteren, zou die eigenlijk perfect zijn.

Orzly heeft zijn fullscreen TGSP een update gegeven en word hier gereviewed en schijnt een hele verbetering te zijn.

Ik heb zelf nu de Spigen Neo Hybrid hoesje in bestelling staan en dat lijkt me voorlopig voldoende en heb de plastic screenprotector die er bij zit nog op zitten.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
xileS schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:54:
[...]

Ik heb de originele er nog steeds op zitten, maar ik vind hem niet ruw hoor. Niet echt ruwer dan mijn phones zonder protector.
Ik vind 'm net iets ruwer dan het glas van de OP3 zelf, maar vergeleken met tempered glass van Nillkin is dat ding echt heel erg ruw :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Ik heb inmiddels mijn Orzly tempered glass er alweer afgehaald. Paste toch niet met mijn Nillkin hoesje. Het glas werd 'opgetild' door het hoesje. Heb er nu maar een plastic screen protector van Nullkin op zitten. Voelt een stuk minder prettig aan (veel ruwer), maar is in gebruik wel veel prettiger omdat je geen voelbare opstaande rand rondom de vingerprint scanner meer ervaart. En geen problemen met hoesjes.

Als iemand een 'gladde' plastic screenprotector kan aanraden houd ik me aanbevolen :)
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen