Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:58
Ik zit te kijken naar een Spigen case, twijfel alleen tussen de Rugged Armor variant en de Neo Hybrid variant, iemand die advies kan geven welke het fijnst is qua grip, ergonomie en gewicht? Heb zelf een pouche hoesje nu maar zit te denken om het vervangen naar een Spigen case. Dan heb ik in ieder geval altijd bescherming icm een glass screen protector :D.

Nillkin komt overigens ook met hun eigen 2.5d curved screenprotector.

Overigens een stuk goedkoper verkrijgbaar via eBay (even CP+ selecteren).

Ben benieuwd hoe deze is i.t.t. tot Orzly, sinds er nog problemen mee zijn (schijnbaar komt er in midden/eind september een v2 uit) met niet lekker passen in hoesjes, matrix dot issues en raar regenboog effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:03
:W

Ik wil binnenkort ook een OP3 bestellen, ik denk dat ik de originele sandstone achterkant erbij neem zodat de camera beschermt is en voor de grip.

Ik heb al veel in het topic gelezen, en er komen natuurlijk elke dag nieuwe aanbieders en spulletjes bij dus niet alles is even actueel en er zal al veel verbeterd zijn/beter passend gemaakt.

Wat ik me nog afvraag is de screenprotector, ik heb die er ooit lang geleden op gehad maar daar zaten altijd bubbeltjes onder, is dat nog steeds zo? Ik kan schijnbaar niet zo goed plakken. }:O
Verder zit ik nu met een 3 jaar oude S3 mini met een aantal kleine krassen en 2 wat diepere. Ik heb daar nooit een screenprotector op gehad, en alleen het eerste 1,5 jaar een flipcase. Dus ik ben nog niet zo overtuigd van het nut van een screenprotector.
Verder hou ik van een telefoon zonder hoesje, heb een hekel aan die hoesjes die je telefoon 3x zo dik maken ook al kun je er visitekaartjes, creditcards, geld, rijbewijs, bonnetjes, en een hele sleutelbos en tostiapparaat in kwijt.

Ik zoek dus een screenprotector zonder bubbels, die goed aansluit, wat raden jullie aan/zijn jullie ervaringen?

Verder wil ik nog een snoertje van minimaal 2 meter (met voorkeur die dash ondersteunt). Voor thuis kan ik eventueel naast mijn nachtkastje een verlengkabel leggen en is de kabel van 1 m voldoende.
Wat is dan een goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
Potato42 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:42:
:W

Ik zoek dus een screenprotector zonder bubbels, die goed aansluit, wat raden jullie aan/zijn jullie ervaringen?
Ze worden allemaal bubbel-vrij geleverd. Of er bubbels onder komen heb je zelf in de hand... :+
Verder wil ik nog een snoertje van minimaal 2 meter (met voorkeur die dash ondersteunt). Voor thuis kan ik eventueel naast mijn nachtkastje een verlengkabel leggen en is de kabel van 1 m voldoende.
Wat is dan een goede keuze?
Dash charge cables zijn er alleen maar van 1 meter. Van de reguliere USB Type-C kabels zijn die van BlitzWolf ontzettend goed en niet duur (doorzoek dit topic voor meningen), die verkopen wel 2 meter kabels :)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
P1nGu1n schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:53:
[...]

Ze worden allemaal bubbel-vrij geleverd. Of er bubbels onder komen heb je zelf in de hand... :+

[...]

Dash charge cables zijn er alleen maar van 1 meter. Van de reguliere USB Type-C kabels zijn die van BlitzWolf ontzettend goed en niet duur (doorzoek dit topic voor meningen), die verkopen wel 2 meter kabels :)
edit: verkeerd bekeken ;)

[ Voor 26% gewijzigd door lekzzz op 09-09-2016 17:39 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:46
gerbenp schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:56:
Ik zit te kijken naar een Spigen case, twijfel alleen tussen de Rugged Armor variant en de Neo Hybrid variant, iemand die advies kan geven welke het fijnst is qua grip, ergonomie en gewicht? Heb zelf een pouche hoesje nu maar zit te denken om het vervangen naar een Spigen case. Dan heb ik in ieder geval altijd bescherming icm een glass screen protector :D.

Nillkin komt overigens ook met hun eigen 2.5d curved screenprotector.

Overigens een stuk goedkoper verkrijgbaar via eBay (even CP+ selecteren).

Ben benieuwd hoe deze is i.t.t. tot Orzly, sinds er nog problemen mee zijn (schijnbaar komt er in midden/eind september een v2 uit) met niet lekker passen in hoesjes, matrix dot issues en raar regenboog effect..
Is deze wel fullscreen dan?

Verwijderd

Drossie schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Mailtje sturen naar Orzly en reclameren.
Ze werken aan een nieuwe versie die ze gratis naar je opsturen als je nu laat weten niet zo tevreden te zijn.
Mailtje gestuurd en de nieuwe versie wordt mij gratis opgestuurd.

Het nieuwe model is iets kleiner maar alle andere issues zijn spijtig genoeg niet aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Hoe "genuine" zal iets als dit zijn?
http://www.ebay.com/itm/O...1b5b48:g:DtYAAOSw-YVXmMSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-02 18:31
Met een flip cover case.. Hoe zit het dan met draadloze betalingen??? Neem aan dat je niet steeds de mobiel eruit moet halen......
Wie koopt er anders een flip cover...... Wil het toch zeker weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Lijkt me echt. Verkoper heeft 99.4% positieve feedback over 14160 transacties, dus dat zal wel goed zitten. Maar wat wil je met een losse Dash Charge kabel? Om gebruik te maken van Dash Charge heb je altijd nog een Dash Charge adapter nodig. Alleen een Dash Charge kabel heeft toch geen voordelen over een reguliere USB Type-C kabel, die een stuk minder dan $12,50 euro kost?

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
rjozzie schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:34:
Met een flip cover case.. Hoe zit het dan met draadloze betalingen??? Neem aan dat je niet steeds de mobiel eruit moet halen......
NFC heeft een bereik van enkele centimeters dus dat zal gewoon door een (flip) case heen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
[quote]rjozzie schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:34:
Zo ja,
Wat is een goede magnetische flip cover met staande functie. Die van oneplus zelf origineel heeft geen staande ligstand toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjozzie
P1nGu1n schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:36:
[...]

NFC heeft een bereik van enkele centimeters dus dat zal gewoon door een (flip) case heen werken.
Ok. Bedankt.... Tips voor een goede flip cover? Zie mijn commentaar in mijn aangepaste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:03
Loont het de moeite de originele screenprotector mee te bestellen, of zijn ebay/ali-varianten net zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
iemand al een bumper gevonden? (dus echt alleen de randen en hoeken bedekt, achterkant open en niet transparant bedekt).
Heb al wel iets van aluminium gevonden, maar zoek toch echt rubber/plastic.

Heb nu de original sandstone, maar vind het toch een beetje zonde dat je zo weinig van het toestel zelf ziet...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossah
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:15
Potato42 schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:06:
Loont het de moeite de originele screenprotector mee te bestellen, of zijn ebay/ali-varianten net zo goed?
Ze plakken er standaard 1tje op, die dekt het scherm niet helemaal volledig overigens.. maargoed.
Ik heb die erop gelaten en bevalt me opzich prima; ze kunnen in ieder geval bubbelvrij plakken daar bij 1+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Potato42 schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:06:
Oordeel zelf... P1nGu1n in "[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic" ;w

Edit: dit is overigens de reguliere tempered glass screen protector, niet de nieuwe full-screen
Fossah schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:23:
[...]

Ze plakken er standaard 1tje op, die dekt het scherm niet helemaal volledig overigens.. maargoed.
Ik heb die erop gelaten en bevalt me opzich prima; ze kunnen in ieder geval bubbelvrij plakken daar bij 1+.
Die dingen worden geassembleerd in een stofvrije omgeving, dat maakt het sowieso al veel eenvoudiger :P
Vermoed ook dat ze gewoon machinaal worden aangebracht.

[ Voor 49% gewijzigd door P1nGu1n op 12-09-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Prulleman schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:12:
iemand al een bumper gevonden? (dus echt alleen de randen en hoeken bedekt, achterkant open en niet transparant bedekt).

Heb nu de original sandstone, maar vind het toch een beetje zonde dat je zo weinig van het toestel zelf ziet...
Alleen de 2e uit dit lijstje: http://www.digitaltrends.com/mobile/best-oneplus-3-cases/
Orzly Fusion Bumper ($9+)

Maar die heeft wel een transparante achterkant.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:27

Fontainemelon

Zuiderbuur

Prulleman schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:12:

http://www.evolutivelabs....-case?variant=21813759553

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Thanks! Even in de gaten houden of er reviews over verschijnen. En even zoeken naar reviews over andere modellen uit deze serie

/edit
volgens mij is het een hele goede bumper qua protectie, als ik de reviews van de iPhone versie mag geloven, de droptests zien er veelbelovend uit, helaas betekend het ook vrij veel bulk voor een bumper, voor mijn gevoel meer dan de sandstone cover, maar toch denk ik dat ik deze wel wil proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door Prulleman op 13-09-2016 10:58 ]

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:50
Very nice! Met screenprotector erbij bestellen is shipping "Free" en met de code NEVERSETTLE krijg je 25% korting. Het complete setje heb je dan dus in huis voor €31!

Besteld 8)

• nodereef
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-01 23:02
HaZee schreef op woensdag 14 september 2016 @ 01:04:
[...]

Very nice! Met screenprotector erbij bestellen is shipping "Free" en met de code NEVERSETTLE krijg je 25% korting. Het complete setje heb je dan dus in huis voor €31!

Besteld 8)
Ik overweeg ook om deze combinatie te bestellen, thanks voor de kortingscode! Twijfel nog omdat er waarschijnlijk wel ~€20 inklaring + BTW bij komt aan de deur, dan wordt het me toch net wat te duur..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaZee
nodereef schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:42:
[...]

Ik overweeg ook om deze combinatie te bestellen, thanks voor de kortingscode! Twijfel nog omdat er waarschijnlijk wel ~€20 inklaring + BTW bij komt aan de deur, dan wordt het me toch net wat te duur..
Mogelijk. Als ik het heb ontvangen, kan ik het je laten weten 8) .
Bedrag is zo laag dat de kans ook groot is dat het gewoon door de douane komt.

[ Voor 18% gewijzigd door HaZee op 14-09-2016 12:16 ]

• HaZee
*Knip*. Goed bedoeld, maar de TR was voldoende geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 14-09-2016 13:16 ]

• nodereef
  • Laatst online: 06-01 23:02
Ik lees in dit topic over de Orzly screen protector. Nu lees ik ook wat over een nieuwe verbeterde versie. Is iemand op de hoogte of ze bij http://www.oneplus-shop.nl/ de 'oude' of de 'nieuwe' versie verkopen? En wat er überhaupt verbeterd is in de nieuwe versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
nodereef schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:07:
Ik lees in dit topic over de Orzly screen protector. Nu lees ik ook wat over een nieuwe verbeterde versie. Is iemand op de hoogte of ze bij http://www.oneplus-shop.nl/ de 'oude' of de 'nieuwe' versie verkopen? En wat er überhaupt verbeterd is in de nieuwe versie?
De nieuwe is nog niet leverbaar, Orzly zelf verwacht hem deze of volgende week. Kan niet anders dan dat ze de oude versie verkopen.

Edit: bron: e-mail die ik gisteren van de klantenservice ontving.
Hello [P1nGu1n],

Thank you for your e-mail. I am sorry that you have experienced problems with the 2.5D Pro-Fit screen protector you purchased for your OnePlus 3.

We are due to receive a revised version of this product, one that it is slightly less wide, either later on this week or early next week. If you send us proof of purchase and your address I will be able to send you one of these as a replacement.

Kind Regards

[naam]

[ Voor 35% gewijzigd door P1nGu1n op 14-09-2016 13:31 ]

• HaZee
HaZee schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:15:
[...]

Mogelijk. Als ik het heb ontvangen, kan ik het je laten weten 8) .
Bedrag is zo laag dat de kans ook groot is dat het gewoon door de douane komt.
Zending komt uit Hong Kong (niet Europa dus, sorry voor de verwarring!) en is inmiddels onderweg naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Via ebay.com een hoesje voor de Oneplus 3 besteld, maar dit duurt nog enkele weken voordat dit binnen is. Is er in Nederland ook een hoesje (die de camera bescherm maar ook ervoor zorgt dat de telefoon niet op het scherm kan vallen) te bestellen voor een redelijke prijs? +20 euro vind ik belachelijk veel voor wat plastic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airbreaker
  • Laatst online: 15-04-2024
Heb zelf deze gekocht:
https://www.gsmpunt.nl/ho...ield-2-in-1-hoesje-grijs/

Wat ik er fijn aan vind is dat de achterkant (die er af kan) van hard materiaal is. Geeft voor zover ik zie goede bescherming. Camera steekt niet meer uit, en zit ook beetje over de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:18
Wtf? Bestel ik een tempered glass bij van oneplus zelf en is dat ding minstens 2 mm tekort aan elke kant van het scherm!? Mooi zo'n rand keihard zichtbaar op je display! :(

Denk je dat van fabrikant zelf wel millimeterprecies zou passen.... :F

Nja had ik op voorhand kunnen lezen, maar maandag nogal gehaast met bestellen.
https://forums.oneplus.ne...-screen-protector.450548/

[ Voor 45% gewijzigd door Drwho1 op 16-09-2016 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Drwho1 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:55:
Wtf? Bestel ik een tempered glass bij van oneplus zelf en is dat ding minstens 2 mm tekort aan elke kant van het scherm!? Mooi zo'n rand keihard zichtbaar op je display! :(

Denk je dat van fabrikant zelf wel millimeterprecies zou passen.... :F

Nja had ik op voorhand kunnen lezen, maar maandag nogal gehaast met bestellen.
https://forums.oneplus.ne...-screen-protector.450548/
Daar hebben ze een speciale voor gemaakt. Die past wel goed volgens mij. Moet je maar even op YouTube zoeken.

https://oneplus.net/nl/on...ed-glass-screen-protector

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• HaZee
HaZee schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:14:
[...]

Zending komt uit Hong Kong (niet Europa dus, sorry voor de verwarring!) en is inmiddels onderweg naar Nederland.
Vandaag de Rhinoshield screenprotector en de Rhinoshield Crash guard ontvangen! Je besteld bij een bedrijf met een vestiging in Hong Kong, maar de mijne werd verstuurd door CRICEL in MONTBONNOT SAINT MARTIN (dat is dus Frankrijk, wel Europa om de verwarring even compleet te maken 8)7 ).

Er zijn dus geen extra kosten, dus het totaalplaatje van bumper + screenprotector + geen verzendkosten is €31 (als je de coupon NEVERSETTLE gebruikt 8) )

[ Voor 4% gewijzigd door HaZee op 17-09-2016 10:47 . Reden: Productnaam toegevoegd ]

• Prulleman
En hoe bevalt de bumper?

Strava

• HaZee
LOL, die stuur ik terug. Niet omdat ik ontevreden ben, maar ik heb zelf een domme fout gemaakt:

Had de zwarte per ongeluk besteld, terwijl ik een grijze wilde hebben...
De screenprotector zit er al wel op en voelt prettig aan en geeft (mij in ieder geval 8) een enorm gevoel van veiligheid mbt beschadigingen van het scherm. Tot de bumper in de juiste kleur komt, gebruik ik de standaard flipcover van OnePlus wel (had ik gelijk meebesteld).

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Wanneer heb je 'm besteld? Ik heb 't namelijk ook gedaan en ben benieuwd of ik 'm vandaag nog kan verwachten :)

Zag inderdaad ook 'n adres in Frankrijk genoemd staan.

• HaZee
Dinsdagmiddag (de 13e) besteld. Kreeg om 0:38 uur (op de 14e dus ;-) de bevestiging
Dezelfde dag (de 14e) om 7:51 de verzendmelding.
Een dag later (de 15e) de track&trace code (middenin de nacht om 3:47 uur)
Ontvangst vandaag (zaterdag de 17e)

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 05:57
SmokingCrop schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:59:
Voor mensen die een vrije simpele autohouder voor het raam/dashboard zoeken, kan ik de pricewatch: Samsung Universele Autohouder EE-V200SAB zeker aanraden.
  • OP3 zit goed vast
  • houder hangt sterk vast aan raam
  • Opening onderaan (opladen)
  • 360° draaibaar
  • Met 1 knop kan je de smartphone weer losmaken om eruit te halen
  • rondje om op dashboard te kleven zit erbij
Ik gebruik hem in combinatie met de officiële Flipcover van OnePlus.
Laat je de flipcover dan om je OnePlus heen zitten in de houder? Of bedoel je te zeggen dat je hem dan even uit de flipcover haalt?

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ekko schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:43:
[...]

Laat je de flipcover dan om je OnePlus heen zitten in de houder? Of bedoel je te zeggen dat je hem dan even uit de flipcover haalt?
Ik laat de flipcover erom, niet nodig om hem eruit te halen. Dat zou trouwens erg irritant zijn omdat die flipcover er best lastig uit te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heeft iemand enig idee of er ergens USB-kabels te vinden zijn die Dash charge ondersteunen en langer zijn dan een meter? Ik erger me echt dood aan die korte kabel die meegeleverd werd bij het toestel, ik vond de kabel van anderhalve meter bij mijn vorige telefoon al kort (maar die kon ik tenminste gewoon vervangen)... Vreemd genoeg heeft OP alleen kabels van een meter lang...

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 19-09-2016 12:39 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
NMe schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:38:
Heeft iemand enig idee of er ergens USB-kabels te vinden zijn die Dash charge ondersteunen en langer zijn dan een meter? Ik erger me echt dood aan die korte kabel die meegeleverd werd bij het toestel, ik vond de kabel van anderhalve meter bij mijn vorige telefoon al kort (maar die kon ik tenminste gewoon vervangen)... Vreemd genoeg heeft OP alleen kabels van een meter lang...
Nee, die zijn er niet. Heeft te maken met chip in kabel/connector zelf die aangeeft dat ie "Dash capabel" is. Ik verwacht wel dat je de Dash kabel kan doorknippen en er een stuk tussen kan solderen, maar dat ga ik niet voor de lol proberen natuurlijk. Ik verwacht niet dat een usb verlengkabel werkt.

Wellicht kan je beter met een verlengsnoertje vanuit het stopcontact werken, dan zoeken naar een oplossing die vooralsnog niet bestaat.

- edit -

Een USB3-verlengkabel werkt dus wel :9~

- edit -

Oh nee, toch niet :')

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 21-09-2016 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
  • Laatst online: 09-09 17:48
Wellicht dat een USB3-verlengkabel ook zou werken. Maar je zult wel een aardig goeie kwaliteit kabel moeten gebruiken dan. Verlengsnoer in het stopcontact is inderdaad een veel logischer keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Naar wat ik gelezen heb is een USB3-kabel niet zomaar geschikt, die Dash-kabels zijn op een of andere manier bijzonder. Ik begrijp niet dat OP zelf niet inziet dat die kabels veel te kort zijn. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mcDavid schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:44:
Wellicht dat een USB3-verlengkabel ook zou werken. Maar je zult wel een aardig goeie kwaliteit kabel moeten gebruiken dan. Verlengsnoer in het stopcontact is inderdaad een veel logischer keus.
Net getest, een USB3 verlengkabel werkt!!

- edit -

:') Nope een USB3 verlengkabel werkt toch niet goed met dash.
Het blauwe lampje gaat wel branden en ik krijg de melding dat ie "dash laadt" maar effectief krijgt ie niet zoveel ampère als zonder USB3 verlengkabel.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/nodashwithusb3extention.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Chris.nl op 21-09-2016 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
NMe schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:47:
Naar wat ik gelezen heb is een USB3-kabel niet zomaar geschikt, die Dash-kabels zijn op een of andere manier bijzonder. Ik begrijp niet dat OP zelf niet inziet dat die kabels veel te kort zijn. :/
Ach, ze zullen wel een chip o.i.d. ingebouwd hebben. Net zoals dat Apple dat destijds deed met niet-compatibele kabels. Geen idee hoe ze het anders kunnen zien..
Chris.nl schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:49:
[...]

Wait wut? Breaking news! :o

Dat wordt een witte verlengkabel scoren. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Luca op 19-09-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Chris.nl schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:49:
[...]

Dat betekent dus eigenlijk dat er niks bijzonders aan het kabeltje is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ocn schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:49:
[...]

Jawel, dus USB3-verlengkabel geeft alles simpelweg door aan de lader, ook het signaal van de chip die in de dashkabel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Chris.nl schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:51:
[...]

Jawel, dus USB3-verlengkabel geeft alles simpelweg door aan de lader, ook het signaal van de chip die in de dashkabel zit.
Ja, maar 'het signaal van de chip' is dus alleen maar een vendor lock-in methode. In ieder geval voor het kabeltje. Dat de lader niet generiek is snap ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ocn schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:53:
[...]

Ja, maar 'het signaal van de chip' is dus alleen maar een vendor lock-in methode. In ieder geval voor het kabeltje. Dat de lader niet generiek is snap ik.
Eigenlijk weet ik te weinig over dit onderwerp om er een harde uitspraak over te kunnen doen.

Bovenstaande zin zou ik vaker mogen gebruiken O-)

- edit -

'k Heb er een topic op XDA over gemaakt in de accessoires hoek, eens kijken wat ze er daar over te melden hebben qua technisch inzicht.

[ Voor 24% gewijzigd door Chris.nl op 19-09-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

ocn schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:49:
[...]

Behalve dat hij waarschijnlijk dikker is omdat er meer stroom doorheen gaat. Hou daar ook rekening mee als je gaat knutselen met verlengkabels en check of je verlengkabel niet heet wordt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
De dash-kabel bevat idd een chip, maar ook één van de 5 extra contacten (de middelste, bij USB3 is dat een ground pin). Vandaar mijn vermoeden dat een gewone USB3 verlengkabel wel eens zou kunnen werken.

Je moet echter wel oppassen dat het een goeie kwaliteit kabel is. Want het kan wel werken zo, maar ze stoppen niet voor niets die proprietary chip in de dash-kabel. Kom niet bij mij zeuren als je USB-kabel smelt omdat deze de 4 ampere toch niet aan bleek te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Radiant schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:09:
[...]

Behalve dat hij waarschijnlijk dikker is omdat er meer stroom doorheen gaat. Hou daar ook rekening mee als je gaat knutselen met verlengkabels en check of je verlengkabel niet heet wordt!
Er gaat als het goed is niet meer stroom doorheen dan bij een normale USB3-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mcDavid schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:10:
De dash-kabel bevat idd een chip, maar ook één van de 5 extra contacten (de middelste, bij USB3 is dat een ground pin). Vandaar mijn vermoeden dat een gewone USB3 verlengkabel wel eens zou kunnen werken.

Je moet echter wel oppassen dat het een goeie kwaliteit kabel is. Want het kan wel werken zo, maar ze stoppen niet voor niets die proprietary chip in de dash-kabel. Kom niet bij mij zeuren als je USB-kabel smelt omdat deze de 4 ampere toch niet aan bleek te kunnen.
Het is inderdaad een hele dikke kwaliteits USB3 kabel (van 3 meter) die ik jaren terug gekocht heb. Een dunnere kabel dan de Dash kabel zou ik ook niet aanbevelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

NMe schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:10:
[...]

Er gaat als het goed is niet meer stroom doorheen dan bij een normale USB3-kabel.
De (nieuwste) charging specs van USB 3 hebben het over max. 3A terwijl de dash charge adapter 4A kan leveren.

Maar die ene A zal waarschijnlijk niet meteen je kabel frituren..

Interessante link: http://gtrusted.com/how-t...us-dash-charge-technology

[ Voor 12% gewijzigd door Radiant op 19-09-2016 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcDavid
Chris.nl schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:19:
[...]

Het is inderdaad een hele dikke kwaliteits USB3 kabel (van 3 meter) die ik jaren terug gekocht heb. Een dunnere kabel dan de Dash kabel zou ik ook niet aanbevelen...
Dikte zegt niet zo veel. Vaak is het voornamelijk plastic. Als het een chinees product hebt, heb je kans dat ze aluminium of zelfs staal gebruikt hebben in plaats van koper. Dan kan je kabel nog zo degelijk ogen, maar de weerstand is gewoon beroerd hoog.

Eigenlijk moet je 5 V gewoon niet over lange afstanden willen 'transporteren'. Daarom is een verlengsnoer tussen stopcontact en lader een veel beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mcDavid schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:22:
[...]

Dikte zegt niet zo veel. Vaak is het voornamelijk plastic. Als het een chinees product hebt, heb je kans dat ze aluminium of zelfs staal gebruikt hebben in plaats van koper. Dan kan je kabel nog zo degelijk ogen, maar de weerstand is gewoon beroerd hoog.

Eigenlijk moet je 5 V gewoon niet over lange afstanden willen 'transporteren'. Daarom is een verlengsnoer tussen stopcontact en lader een veel beter idee.
Ok, ik ben het zelf ook niet van plan te gebruiken, kabel zit weer in de doos. Maar deze discussie vind ik zeker leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struktron
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-07 00:03
Weet iemand hoe het zit met de garantie(claim) die je krijgt volgens de site als je de case gebruikt en je hebt schade aan je telefoon?
Ik vond dit op de site (zie hieronder) een beetje tegenstrijdig met wat ze beweren.

What is NOT covered by this limited warranty?

This Limited Warranty does not cover any problem that is caused by / originates from:

Drops,
Installation failures,
Daily tear wear,
Intentional modifications,
Items not sold by us or authorised resellers,
Item not manufactured by us,
Misuse, mishandling of item,
Theft or loss of the product.
HaZee schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:43:
[...]

Vandaag de Rhinoshield screenprotector en de Rhinoshield Crash guard ontvangen! Je besteld bij een bedrijf met een vestiging in Hong Kong, maar de mijne werd verstuurd door CRICEL in MONTBONNOT SAINT MARTIN (dat is dus Frankrijk, wel Europa om de verwarring even compleet te maken 8)7 ).

Er zijn dus geen extra kosten, dus het totaalplaatje van bumper + screenprotector + geen verzendkosten is €31 (als je de coupon NEVERSETTLE gebruikt 8) )

• Chris.nl
  • Niet online
Nog even terugkomend op mijn bericht van gisteren, ik heb het nagemeten en hoewel Dash lijkt te werken, krijgt de OP3 met een USB3 verlengkabel lang niet zoveel stroom als zonder.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/nodashwithusb3extention.jpg

Samenvatting, Dash charge werkt dus toch niet met een USB3 kabel :')

• GrazendeKoe
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik ben er over uit. Na 2 jaar lang mijn Nexsu 5 gebruikt te hebben ga ik de OP3 kopen. De twee SIM-kaart slots! :>

Ik wilde de nieuwe Pixel nog afwachten, maar nu blijkt dat die geen twee SIM-kaarten ondersteunen en een stuk duurder wordt dan de OP3 is de keuze snel gemaakt.

Jammer van de 5 weken levertijd, maar dit geeft me de tijd mijn oude toestel te verkopen en op Banggood wat accesoires te kopen. Heeft iemand hier toevallig de protective case (sandstone) en een tempered glass screen gekocht bij Banggood? Hoe is de kwaliteit?

Ik hoop dat de dash charger daar ook goedkoop op de kop te tikken is! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Laatst online: 01-09 12:58
Misschien een domme vraag hoor. Ik wil graag de OP3 bestellen en daar komt één dash charger bij. Is het schadelijk om de telefoon met een 'normale lader' op te laden? Ik wil de telefoon ook wel eens op een ander plek opladen dan alleen thuis waar mijn dash charger zal liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
GrazendeKoe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:36:
Misschien een domme vraag hoor. Ik wil graag de OP3 bestellen en daar komt één dash charger bij. Is het schadelijk om de telefoon met een 'normale lader' op te laden? Ik wil de telefoon ook wel eens op een ander plek opladen dan alleen thuis waar mijn dash charger zal liggen.
Niet schadelijk, je laad 'm alleen niet zo snel op als mét dash. Niks om je zorgen over te maken dus.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 23:03
JunkO schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:42:
[...]

Niet schadelijk, je laad 'm alleen niet zo snel op als mét dash. Niks om je zorgen over te maken dus.
Thanx, vroeg ik me óók al af. Overigens lijkt t me WEL schadelijk om omgekeerd de OP3 Dash Charger op een ander toestel dan een OP3 te gebruiken, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Omer schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:34:
[...]

Thanx, vroeg ik me óók al af. Overigens lijkt t me WEL schadelijk om omgekeerd de OP3 Dash Charger op een ander toestel dan een OP3 te gebruiken, toch?
Ook niet. Zolang de telefoon niet om het extra vermogen vraagt gebeurt er niets.
Als dat een probleem zou zijn had OP een speciale connector op de OP3 moeten zetten, veel te gevaarlijk anders.

• Omer
Radiant schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:36:
[...]

Ook niet. Zolang de telefoon niet om het extra vermogen vraagt gebeurt er niets.
Als dat een probleem zou zijn had OP een speciale connector op de OP3 moeten zetten, veel te gevaarlijk anders.
Thanx. Ah, daar zit wel wat in ja! In hoeverre is de kabel die bij de OP3 DashCharger zit trouwens 'specifiek voor de combinatie OP3+DashCharger'? (Ik zag op Amazon 'vergelijkbare' kabels, waar bij staat dat ze o.a. ook voor OnePlus geschikt zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Omer schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:41:
[...]

Thanx. Ah, daar zit wel wat in ja! In hoeverre is de kabel die bij de OP3 DashCharger zit trouwens 'specifiek voor de combinatie OP3+DashCharger'? (Ik zag op Amazon 'vergelijkbare' kabels, waar bij staat dat ze o.a. ook voor OnePlus geschikt zijn).
Die is heel specifiek. Dash charge werkt alleen wanneer zowel een Dash Charge adapter als een Dash Charge kabel wordt gebruikt. In principe is iedere USB Type-C kabel geschikt, maar dan kan je geen gebruik maken van Dash Charge.

• Omer
P1nGu1n schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:50:
[...]

Die is heel specifiek. Dash charge werkt alleen wanneer zowel een Dash Charge adapter als een Dash Charge kabel wordt gebruikt. In principe is iedere USB Type-C kabel geschikt, maar dan kan je geen gebruik maken van Dash Charge.
Thanx. Goed om te weten.

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Maakt de Dash charger bij jullie ook geluid? Als er geen telefoon aan de lader hangt zoemt ie. Als ik de telefoon eraan hang, wordt het geluid versterkt. Klinkt niet goed, maar is wellicht "normaal gedrag"

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:04
pvtonger schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:28:
Maakt de Dash charger bij jullie ook geluid? Als er geen telefoon aan de lader hangt zoemt ie. Als ik de telefoon eraan hang, wordt het geluid versterkt. Klinkt niet goed, maar is wellicht "normaal gedrag"
Ja, dit doet mijn lader ook, echter als ik mijn telefoon eraan hang wordt ie stil. Tot de telefoon is opgeladen, dan begint hij weer te zoemen.

• TotalCrash
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2019
Heeft te maken met coil charging dacht ik.
Probeer je stekker om te draaien. Blijkbaar helpt dit in bepaalde gevallen.. Of oordopjes
:+

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:56

Ravefiend

Carpe diem!

De dash charger is inderdaad niet stil als ie niet aan het opladen is. Daar is al aardig wat over geschreven als je zoekt op: dash charger coil whine

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ravefiend schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:21:
De dash charger is inderdaad niet stil als ie niet aan het opladen is. Daar is al aardig wat over geschreven als je zoekt op: dash charger coil whine
Dat is precies wat ik heb gedaan. Ik heb met OP Support gechat en we hebben er een ticket voor aangemaakt. Het geluid is dusdanig hard dat ik 't niet vertrouw. Normaal hangt de telefoon 's nachts aan de lader, maar nu nog even niet. (Is ook niet nodig met Dash charge ;) )

Even voor de duidelijkheid: bij het niet laden maakt ie geluid en bij het laden veel geluid. Dat heb jij ook?
TotalCrash schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:14: Heeft te maken met coil charging dacht ik.
Probeer je stekker om te draaien. Blijkbaar helpt dit in bepaalde gevallen.
Ik zal 't eens proberen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door pvtonger op 21-09-2016 17:35 ]

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Mijn Dash Charger gebruik ik niet eens meer. Ding maakt een pleuris herrie als hij niet meer oplaadt en een enorm hoge pieptoon als hij wel oplaadt. Kan niet slapen als dat ding aan de lader hangt 2 meter verderop.. zo treurig is het :')

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

stin00 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:29:
Mijn Dash Charger gebruik ik niet eens meer. Ding maakt een pleuris herrie als hij niet meer oplaadt en een enorm hoge pieptoon als hij wel oplaadt. Kan niet slapen als dat ding aan de lader hangt 2 meter verderop.. zo treurig is het :')
Er zijn gewoon simpele oplossingen voor hoor. Effe googlen >:)

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Jazeker! Maar bij OnePlus schuiven ze dat wat onder het "It's not a bug, it's a feature" zeg maar. :P :P

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:56

Ravefiend

Carpe diem!

pvtonger schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:33:
[...]

Even voor de duidelijkheid: bij het niet laden maakt ie geluid en bij het laden veel geluid. Dat heb jij ook?

[...]
Inderdaad, bij het niet laden zijnde dus onbelast dan hoor 'em wel maar het geluid is zeker niet zo sterk. In het verleden heb ik ook wel eens een Nokia lader gehad die een veel sterker hoogfrequent geluid maakte. Bij deze Dash Chargers vind ik vooralsnog meevallen.

• P1nGu1n
Dat is normaal, dat fenomeen heet 'coil whine'

Edit: Oh, je post was verplaatst en in het nieuwe topic wel beantwoord... :+

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 22-09-2016 08:19 ]

• Drwho1
  • Laatst online: 20:18
Mijn originele Oneplus TGSP al beschadigd geraakt. Gelukkig maar, daarvoor dient de screen protector natuurlijk. Maar nu zit ik met zichtbare schade wanneer het scherm aan staat, daar kan ik niet tegen. :)

Lees gemengde reacties over Yootech en Ozrly, full screen protector maar blijkbaar geen goede maat/kleefkracht?
Hoeft niet per sé full screen te zijn, bij voorkeur wel.

Nog iemand goede suggesties van tempered glass die wat onder de radar blijven?

• Koen87
  • Laatst online: 26-08 22:23
Drwho1 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:27:
Mijn originele Oneplus TGSP al beschadigd geraakt. Gelukkig maar, daarvoor dient de screen protector natuurlijk. Maar nu zit ik met zichtbare schade wanneer het scherm aan staat, daar kan ik niet tegen. :)

Lees gemengde reacties over Yootech en Ozrly, full screen protector maar blijkbaar geen goede maat/kleefkracht?

Orzly is wel bezig met een nieuw type. Misschien kan je daar op wachten?
Ik weet ook niet hoe het is met de Full protector van OP zelf.

Mijn Orzly is al gesneuveld en nu zit er op bijna exact dezelfde plek ook een barst in mijn Yootech... :/

• Omer
Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear Case:

Inleiding: Ik gebruik nooit screen-protectors, cases, flipcovers o.i.d.. Ik vind ze onhandig en/of ze gaan ten koste van de strakheid/compactheid/schoonheid van een phone.

Onlangs de OP3 aangeschaft. Een stukje groter en gladder dan mijn vorige phone (Alcatel Idol X). En dat merk je meteen in t gebruik: Zonder bescherming vond ik t bijna eng om er mee rond te lopen in mijn hand, bang om m uit mijn handen te laten vallen. Dus vandaar tóch maar een avondje op YouTube naar allerlei cases zitten kijken. Eisen: Kwaliteit, goede fit, mooi (ok, is persoonlijk natuurlijk), subtiel, zo compact mogelijk, goede bescherming. Uiteindelijk kwam ik uit bij de Spigen Ultra Hybrid.

Besteld bij Amazon.de (15,27 euro incl. verzendkosten). Kreeg 'm zojuist binnen. Waanzinnig goeie fit! (Véél beter dan die case van 3 euro die ik eerst had geprobeerd :) ).

Eerste indrukken:

Voordelen:
  • Je voelt je meteen een stuk geruster, want je hebt echt het gevoel dat je phone goed beschermd is, hij ligt nu ook een stuk meer solide in de hand, je hebt niet meer t gevoel dat ie er ieder moment uit kan glippen als je niet oppast;
  • De camera-bump ligt 'verzinkt', da's fijn, ik kan m nu gewoon op glazen/stenen ondergrond (salontafel, aanrecht, badkamer, ...) leggen zonder bang te zijn dat de achterzijde/camerabump beschadigt. Ook het scherm aan de voorzijde ligt verzinkt;
  • Knoppen zijn bedekt (vind ik een fijn idee merk ik), maar zijn desondanks goed te bedienen (goeie feedback);
  • Alert slider is nog steeds goed te bedienen.
Nadelen:
  • Je hebt nu wel een redelijke 'bumper' om je phone, waardoor de schoonheid, strakheid en het compacte karakter van je phone worden verhuld (Voor sommigen telt dit niet zo zwaar, voor mij wel);
  • 28 gram gewichtstoename (Voor mij moet een phone zo licht mogelijk zijn);
  • Luidspreker opening had van mij iets groter gemogen: Hij loopt nu strak rond de gaatjes. Je zult hierdoor ietwat een 'tunnel' effect krijgen lijkt mij (Dus geluid ietsje meer gebundeld in kleinere hoek);
  • Broekzak test moet ik nog doen, maar dat zal een stukje minder fijn zitten door de toegenomen afmetingen en gewicht verwacht ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Omer op 22-09-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik zoek me wezenloos maar ik kan het niet meer vinden waarschijnlijk omdat ik verkeerde termen zoek en ik weet niet meer hoe het heette ...

Die car chargers voor Dash hadden een alternatief van een ander merk, die cheap elders te koop waren. Welke waren dat en waar kon ik die nou vinden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
InflatableMouse schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:57:
Ik zoek me wezenloos maar ik kan het niet meer vinden waarschijnlijk omdat ik verkeerde termen zoek en ik weet niet meer hoe het heette ...

Die car chargers voor Dash hadden een alternatief van een ander merk, die cheap elders te koop waren. Welke waren dat en waar kon ik die nou vinden?

Alvast bedankt!
OPPO VOOC?

Verder is er AFAIK geen ander merk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

P1nGu1n schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:09:
[...]

OPPO VOOC?

Verder is er AFAIK geen ander merk. :)
Juist dat was em!

Maar niet op ebay te vinden als car charger, weet iemand toevallig waar die dingen te koop waren dan?

Edit:
Serieus, alle sites die ik ken doorzocht: Amazon, Ebay, Alibaba, banggood, Aliexpress. Niet te vinden? Wat de hel!? :(

[ Voor 17% gewijzigd door InflatableMouse op 23-09-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
InflatableMouse schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:20:
[...]

Juist dat was em!

Maar niet op ebay te vinden als car charger, weet iemand toevallig waar die dingen te koop waren dan?

Edit:
Serieus, alle sites die ik ken doorzocht: Amazon, Ebay, Alibaba, banggood, Aliexpress. Niet te vinden? Wat de hel!? :(
http://europe.oppostyle.com/accessories/vooc

Verder kom ik zo snel ook even niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
uitverkocht... zal wel de reden zijn waarom ie op andere plekken ook niet te vinden is..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Prulleman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:38:
[...]

uitverkocht... zal wel de reden zijn waarom ie op andere plekken ook niet te vinden is..
Ahh, tja ik had niet doorgeklikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ah daar is tie wel, ik zat op de main Oppo site.

Jammer dat tie dus ook uitverkocht is.

Hoe dan ook, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb zelf eigenlijk "nog" geen behoefte gehad aan een dash charger voor in de auto. Ik heb nu gewoon een simpele autocharger van Orico i.c.m. een Blitzwolf kabel en het laadt naar mijn mening al heel snel op. En dat met GPS en applicaties aan, ervaring met andere telefoons is dat ze dan nauwelijks of heel sloom opladen (soms zelfs dat percentage minder wordt).

Thuis en op werk gebruik ook alleen maar normale micro USB-C kabels van Blitzwolf en gebruik ik de meegeleverde Dash oplader en kabel eigelijk bijna nooit. Die laadt natuurlijk wel nog sneller op, maar ik vind het met de normale kabels al heel snel gaan (vergeleken wat ik gewend was met andere telefoons i.c.m. micro usb). Voor mij zijn normale kabels dus al snel genoeg om soms tussendoor even snel op te laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ja dat begrijp ik allemaal wel maar zo duur zijn ze niet, dus ik vind de extra snelheid wel fijn. Ik heb twee dash chargers in huis, een er van zit op een vaste plek de andere neem ik bijvoorbeeld mee in m'n laptop tas naar m'n werk. Lijkt me cool om em in de auto ook "ff snel" op te kunnen laden.

Maar goed, als ze niet te koop zijn houd het snel op natuurlijk ....

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
InflatableMouse schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:26:
Ja dat begrijp ik allemaal wel maar zo duur zijn ze niet, dus ik vind de extra snelheid wel fijn. Ik heb twee dash chargers in huis, een er van zit op een vaste plek de andere neem ik bijvoorbeeld mee in m'n laptop tas naar m'n werk. Lijkt me cool om em in de auto ook "ff snel" op te kunnen laden.

Maar goed, als ze niet te koop zijn houd het snel op natuurlijk ....
Zie mijn eerdere post over het bestellen van de originele autoladers op Aliexpress. Ik ben er erg blij mee: 's morgens in de auto en ' s avonds terug is voldoende voor de hele dag, hoeft ie 's nachts niet eens aan de lader.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

bribrab schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:56:
[...]

Zie mijn eerdere post over het bestellen van de originele autoladers op Aliexpress. Ik ben er erg blij mee: 's morgens in de auto en ' s avonds terug is voldoende voor de hele dag, hoeft ie 's nachts niet eens aan de lader.
Voor 48 dollar?

Ik vind een versie van 18 maar die is niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zonet even gekeken hoe snel mijn setup in de auto in praktijk zonder Dash charger oplaad. Ik begon met 65% en het was een rit van 40 min. Na de 40 min, was percentage 95%. Zo goed als bijna vol dus. Dit was met Bluetooth verbinding met auto en GPS aan voor Flitsnav (wel ingesteld dat scherm alleen tijdelijk aan gaat bij een melding). Voor mij is dit wel "ff snel" opladen, aangezien als ik eenmaal de auto pak ik wel vaak minimaal een half uur onderweg ben. Ik zelf heb dus geen behoefte een een Dash charger in de auto.

Verder heb ik zelfs de meegeleverde Dash charger nog niet echt nodig gehad, aangezien normale kabels ook al redelijk snel laden. Heb er standaard 1 op werk en 1 thuis. Heb voor onderweg altijd een powerbank in mijn jas, maar sinds ik de 1+ heb ik die niet eens meer nodig gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mango_ash
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
Drwho1 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:27:

Iemand nog tips? Ik zit met hetzelfde probleem een beetje nu. De officiële van OP lijkt een stuk van je scherm op te eten, en de TGSP van Nillkin schijnt weer problemen met de touch sensitivity op te leveren.. Wat hebben jullie erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:42
Ik heb de orzly screenprotector, die met de zwarte randen.
Opzich past hij perfect maar merk ik dat er makkelijk stof en haren aan de zijkant blijven plakken. Ook zie ik steeds meer stof onder de screenprotector verschijnen. Waarschijnlijk vanwege de smalle plakstrip. Ik zoek dus eigenlijk ook wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
StecaGrid schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:47:
Ik heb de orzly screenprotector, die met de zwarte randen.
Opzich past hij perfect maar merk ik dat er makkelijk stof en haren aan de zijkant blijven plakken. Ook zie ik steeds meer stof onder de screenprotector verschijnen. Waarschijnlijk vanwege de smalle plakstrip. Ik zoek dus eigenlijk ook wat anders
Stuur ze ff een mailtje en je krijgt een nieuwe: P1nGu1n in "[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
P1nGu1n schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:29:
[...]

De nieuwe is nog niet leverbaar, Orzly zelf verwacht hem deze of volgende week. Kan niet anders dan dat ze de oude versie verkopen.

Edit: bron: e-mail die ik gisteren van de klantenservice ontving.

[...]
Ik heb m via Amazon gekocht. zou dat nog uitmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
StecaGrid schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:19:
[...]

Ik heb m via Amazon gekocht. zou dat nog uitmaken?
Ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Nou, de mail is de deur uit.. we wachten af. Dat stof onder het scherm is m.n. irritant in de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:34
Zojuist deze gevonden op Aliexpress http://s.aliexpress.com/u2IRv2uE

Had deze ook op de iPhone 6s waar de curve goed was dus ik ben benieuwd. Hij is ook als geheel transparant te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Stomme en simpele vraag: hoe lang zouden jullie de USB kabel nemen voor bij een autolader, 1 of 2 meter?

2 meter is misschien te lang, maar twijfel of 1 meter in sommige auto's misschien te kort is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Laatst online: 11-09 19:41
Spurlie schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:48:
Stomme en simpele vraag: hoe lang zouden jullie de USB kabel nemen voor bij een autolader, 1 of 2 meter?

2 meter is misschien te lang, maar twijfel of 1 meter in sommige auto's misschien te kort is...
Is het niet makkelijker om zelf te meten wat je nodig hebt? :-D 2 meter is veel te lang of je moet hem gaan oprollen.

[ Voor 3% gewijzigd door superiscch op 27-09-2016 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n

Ligt inderdaad volledig aan je eigen gebruik. 1 meter is voor mij in ieder geval ruim zat van de 12v tot het dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile

Ik heb zo'n kabel die gekruld is en waar dus rek in zit. Ideaal, niet te lang en rekt uit tot de lengte die je nodig hebt.

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen