Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:30

Louw Post

Cerenas

M-slayer schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:46:
Zojuist deze gevonden op Aliexpress http://s.aliexpress.com/u2IRv2uE

Had deze ook op de iPhone 6s waar de curve goed was dus ik ben benieuwd. Hij is ook als geheel transparant te krijgen.
Ga jij hem bestellen? Ik zie helaas nog geen feedback op Aliexpress, maar ben wel benieuwd hoe goed de protector is.
Spurlie schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:48:
Stomme en simpele vraag: hoe lang zouden jullie de USB kabel nemen voor bij een autolader, 1 of 2 meter?

2 meter is misschien te lang, maar twijfel of 1 meter in sommige auto's misschien te kort is...
Lastig voor ons te zeggen natuurlijk. Ik heb een Renault Clio met telefoonhouder in de fan gril en ik heb genoeg aan een kabeltje van 30cm. Eén meter lijkt me in de meeste gevallen meer dan voldoende, tenzij je hem misschien links op je raam hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:34
Louw Post schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:18:
[...]

Ga jij hem bestellen? Ik zie helaas nog geen feedback op Aliexpress, maar ben wel benieuwd hoe goed de protector is.
Gisteren de zwarte bestelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Ik zat al een poosje te azen op een goeie screencover. Heb zojuist ook deze besteld om te proberen. De volledig transparante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb nog steeds de originele screenprotector er opzitten. Aan de ervaringen te lezen hier lijkt het me verstandig deze er gewoon op te laten. Waarom hebben jullie deze er eigenlijk afgehaald? Ik vind hem erg fijn.

Is de screenprotector die je kan bestellen op de OnePlus site trouwens dezelfde als die er standaard op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
Rezje schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:56:
Ik heb nog steeds de originele screenprotector er opzitten. Aan de ervaringen te lezen hier lijkt het me verstandig deze er gewoon op te laten. Waarom hebben jullie deze er eigenlijk afgehaald? Ik vind hem erg fijn
Plastic screen protectors zijn om te huilen IMO. Niks voelt zo goed als glas. :)
Is de screenprotector die je kan bestellen op de OnePlus site trouwens dezelfde als die er standaard op zit?
Nee, die zijn tempered glass

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ik vond die standaard screenprotector irritant omdat 'ie niet het hele scherm bedekte waardoor je aan de zijkanten van je scherm 2 randjes door het beeld had. En dat swipen over dat randje irritant was.

Ik gebruik hem nu zonder screenprotector, en vraag me niet hoe maar ik heb het al voor elkaar gekregen (in grofweg een maand tijd) om een minuscuul krasje aan de zijkant van het scherm te krijgen. Dat heeft me doen besluiten toch een (andere) screenprotector te gaan proberen. Maar als ik 'm alsnog irritant vind, gaat'ie er zo weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Maar als ik het zo lees zijn er geen echt goede alternatieven. In dit topic zijn er vele voorbij gekomen maar geen enkele die (na enige tijd) nog steeds bevielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 06:43
Ik ben ook haastig op zoek naar een goede screenprotector,
Niemand die echt enthousiast is over 1tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
xileS schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:08:
Ik heb zelf eigenlijk "nog" geen behoefte gehad aan een dash charger voor in de auto. Ik heb nu gewoon een simpele autocharger van Orico i.c.m. een Blitzwolf kabel en het laadt naar mijn mening al heel snel op. En dat met GPS en applicaties aan, ervaring met andere telefoons is dat ze dan nauwelijks of heel sloom opladen (soms zelfs dat percentage minder wordt).

Thuis en op werk gebruik ook alleen maar normale micro USB-C kabels van Blitzwolf en gebruik ik de meegeleverde Dash oplader en kabel eigelijk bijna nooit. Die laadt natuurlijk wel nog sneller op, maar ik vind het met de normale kabels al heel snel gaan (vergeleken wat ik gewend was met andere telefoons i.c.m. micro usb). Voor mij zijn normale kabels dus al snel genoeg om soms tussendoor even snel op te laden.
Dat klinkt ideaal. Gaat het om dit exemplaar? Ik begrijp goed dat dit een goede kwaliteit is? Zo ja, dan ga ik ook wat items van Orico bestellen. :)

Edit: Ik zie nu ook dit exemplaar. Zelfde merk, maar stuk duurder. Geen idee wat het verschil is.

[ Voor 18% gewijzigd door Edzeau op 27-09-2016 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik begrijp sowieso niet waarom jullie screenprotectors erop hebben. Er zit Gorilla Glass op. Daarnaast is het een gebruiksvoorwerp, die minieme krasjes die je mogelijk na 2 jaar gebruiken gaat zien stoor je je dan echt niet aan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:42
Ze sturen een nieuwe. Ben benieuwd of de kwaliteit beter is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
ocn schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:52:
Ik begrijp sowieso niet waarom jullie screenprotectors erop hebben. Er zit Gorilla Glass op. Daarnaast is het een gebruiksvoorwerp, die minieme krasjes die je mogelijk na 2 jaar gebruiken gaat zien stoor je je dan echt niet aan :')
Je bent niet de enige. De enige reden lijkt me dat je dan op het eind van de rit een mooier toestel hebt waarvoor je dan misschien €10 meer krijgt in de verkoop. Maar de protector kostte gegarandeerd meer, en met een protector boet je zonder twijfel ook nog eens in qua gebruikservaring (het zal in elk geval nooit beter zijn dan zonder protector).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Edzeau schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:58:
[...]

Dat klinkt ideaal. Gaat het om dit exemplaar? Ik begrijp goed dat dit een goede kwaliteit is? Zo ja, dan ga ik ook wat items van Orico bestellen. :)

Edit: Ik zie nu ook dit exemplaar. Zelfde merk, maar stuk duurder. Geen idee wat het verschil is.
Het gaat om dit exemplaar en het laadt in praktijk sneller op dan mijn vorige lader in de auto. Ik vind de Orico producten op hun Ali pagina er goed uitzien en ze bieden een jaar garantie. Ik heb ook ervaring met hun micro USB en micro USB met lightning adapter kabels, maar die hebben bij mij niet allemaal lang volgehouden. Dus ik kan hun kabels niet echt aanraden.

Voor kabels kan ik BlitzWolf aanraden, daarvan is bij mij nog geen 1 stuk gegaan, maar de micro C variant heb ik ook nog niet zo lang. Ik gebruik deze kabels icm met deze oplader en laadt volgens mij ongeveer 1% per minuut op (heb het niet precies getimed). Dat is voor mij in praktijk snel zat en daarom weinig behoefte heb aan de Dash charger, wat volgens mij ongeveer 2% per minuut oplaadt.

Als ik toch al aan mijn accessoires aan het linken ben, deze adapter heb ik standaard in mijn portemonnee, voor het geval dat er alleen micro USB kabels beschikbaar zijn.

Bij Banggood kan je voor de BlitzWolf producten volgens mij nog steeds "12Blitzw" gebruiken als coupon voor een kleine 10% korting.
ocn schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:52:
Ik heb nog nooit screenprotectors gehad op mijn telefoons en idd het blijven gebruiksvoorwerpen. Merk dat ik in het begin altijd erg zuinig mee ben, maar als die over een jaar vaak op grond valt doet het ook geen pijn meer. Momenteel heb ik de OP3 met de sandstone cover, door de grip van deze cover zal die ook niet snel vallen. Ik heb de standaard screenprotector er nog wel op zitten, stoor er nog niet heel erg aan of ik ben het al gewend. Maar zodra deze niet meer voldoet gaat die er ook af en ga ik het ook maar zonder doen denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door xileS op 27-09-2016 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
xileS schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:26:
[...]

Het gaat om dit exemplaar en het laadt in praktijk sneller op dan mijn vorige lader in de auto. Ik vind de Orico producten op hun Ali pagina er goed uitzien en ze bieden een jaar garantie. Ik heb ook ervaring met hun micro USB en micro USB met lightning adapter kabels, maar die hebben bij mij niet allemaal lang volgehouden. Dus ik kan hun kabels niet echt aanraden.

Voor kabels kan ik BlitzWolf aanraden, daarvan is bij mij nog geen 1 stuk gegaan, maar de micro C variant heb ik ook nog niet zo lang. Ik gebruik deze kabels icm met deze oplader en laadt volgens mij ongeveer 1% per minuut op (heb het niet precies getimed). Dat is voor mij in praktijk snel zat en daarom weinig behoefte heb aan de Dash charger, wat volgens mij ongeveer 2% per minuut oplaadt.

Als ik toch al aan mijn accessoires aan het linken ben, deze adapter heb ik standaard in mijn portemonnee, voor het geval dat er alleen micro USB kabels beschikbaar zijn.

Bij Banggood kan je voor de BlitzWolf producten volgens mij nog steeds "12Blitzw" gebruiken als coupon voor een kleine 10% korting.
Thanks, top tips! Ik heb de car charger direct mooi meegenomen! :) Voor wat betreft de BlitzWolf USB-C kabels, daar heb ik al 3 van in mijn bezit, en zijn ook helemaal top. Dikke aanrader voor een ieder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Twixie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:02:
[...]

Je bent niet de enige. De enige reden lijkt me dat je dan op het eind van de rit een mooier toestel hebt waarvoor je dan misschien €10 meer krijgt in de verkoop. Maar de protector kostte gegarandeerd meer, en met een protector boet je zonder twijfel ook nog eens in qua gebruikservaring (het zal in elk geval nooit beter zijn dan zonder protector).
Een mooier toestel/hogere verkoopprijs is niet mijn rede. Ik stoor me meer aan krassen dan aan een screen protector. Tempered glass beschermt ook tegen vallen. Liever een gebarste screen protector dan een gebarst scherm. Scherm vervangen is 100 euro + je bent hem een week kwijt... Just my 2 cents :)

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 28-09-2016 11:31 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 22:24
[...]

knip

[...]

knip
_/-\o_

ga vanmiddag ook maar eens wat bestellen.
Heb je nog een link voor een 2 m kabeltje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Potato42 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:39:
[...]

_/-\o_

ga vanmiddag ook maar eens wat bestellen.
Heb je nog een link voor een 2 m kabeltje?
Ook van BlitzWolf: klik

Ik zou van de 1m de gevlochten/braided variant nemen trouwens. Dat is de opvolger van de plastieken versie en IMO degelijker.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
P1nGu1n schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:44:
[...]

Ik zou van de 1m de gevlochten/braided variant nemen trouwens. Dat is de opvolger van de plastieken versie en IMO degelijker.
Het is alleen wel jammer dat die geen reversible USB-A connector heeft, kan ook geen kabel vinden die dat wel heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:45:
[...]

Het is alleen wel jammer dat die geen reversible USB-A connector heeft, kan ook geen kabel vinden die dat wel heeft.
True. Reversible USB Type-A is voor mij niet belangrijk, die zit toch altijd in de adapter. USB Type-C is gelukkig van zichzelf al reversible (dat was bij micro-USB altijd irritant, daar had ik een reversible kabel voor).

Past altijd pas na 3 keer... _O-

Afbeeldingslocatie: https://images-cdn.9gag.com/photo/6756457_700b.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 28-09-2016 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
P1nGu1n schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:49:
[...]
Past altijd pas na 3 keer... _O-
Ja dat dus. :P Ik vervoer mijn kabels altijd los, zonder adapter. Dus is het voor mij wel echt een voordeel dat het gewoon altijd past. Dus vind het wel jammer dat het lijkt dat ze ermee gestopt zijn met de nieuwere kabels.

Misschien was het toch niet zo stevig als ze dachten? Snap ook niet dat ze voor het huidige systeem gekozen hebben, vind het systeem wat OP gebruikt veel logischer.

• P1nGu1n
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ja dat dus. :P Ik vervoer mijn kabels altijd los, zonder adapter. Dus is het voor mij wel echt een voordeel dat het gewoon altijd past. Dus vind het wel jammer dat het lijkt dat ze ermee gestopt zijn met de nieuwere kabels.
In dat geval kan ik me voorstellen dat dat wel echt handiger is. :)
Misschien was het toch niet zo stevig als ze dachten? Snap ook niet dat ze voor het huidige systeem gekozen hebben, vind het systeem wat OP gebruikt veel logischer.
Welke systemen bedoel je?

• Mr.Viper
  • Laatst online: 14:46

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Over Reversible USB A gesproken, ik heb laatst deze gekocht via eBay.

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/nOIAAOSwIgNXkGtY/$_57.JPG

http://www.ebay.nl/itm/Bl...m:ms9GEyPOa6FKIUbkE5gDmQg

I.p.v. 3 keer probeer je het nu nog maar 2 keer ;)

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

• mcDavid
In plaats van reversible USB-A, lijkt het me een beter idee om gewoon USB-C veel sneller uit te rollen. Wat is in hemelsnaam de reden dat er nog laptops/computers zonder USB-C poorten worden verkocht? Eigenlijk vind ik het ook stom dat de OnePlus lader geen USB-C connector heeft.

• rens-br
  • Nu online
De USB-A connector van de OP2 en OP3 is toch ook reversible? Daar hebben ze dat beter aan gepakt dan wat Blitzwolf gedaan heeft.
Daar hadden we het net over: Potato42 in "[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic".
mcDavid schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:04:
In plaats van reversible USB-A, lijkt het me een beter idee om gewoon USB-C veel sneller uit te rollen. Wat is in hemelsnaam de reden dat er nog laptops/computers zonder USB-C poorten worden verkocht?
Kip en het ei verhaal? Er zijn weinig accessoires en kabels die aan beide kanten USB-C hebben en er zijn weinig laptops/computers die USB-C hebben...

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 12:10 ]

• P1nGu1n
Dat is ook de kabel waar hierboven over gesproken werd ;)
I.p.v. 3 keer probeer je het nu nog maar 2 keer ;)
2x? Je weet zeker dat hij in iedere positie moet passen, dus gewoon 1x en blijven proppen, omdraaien heeft geen zin _O-
mcDavid schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:04:
In plaats van reversible USB-A, lijkt het me een beter idee om gewoon USB-C veel sneller uit te rollen. Wat is in hemelsnaam de reden dat er nog laptops/computers zonder USB-C poorten worden verkocht? Eigenlijk vind ik het ook stom dat de OnePlus lader geen USB-C connector heeft.
Lijkt me een hele simpele reden, precies wat jij hierboven aanhaalt: men heeft thuis geen computers met USB Type-C.

Met de huidige kan je hem zowel opladen als verbinden met je PC. Met een USB Type-C naar Type-C kabel kunnen de meeste hem niet met hun PC verbinden.
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:09:
[...]

De USB-A connector van de OP2 en OP3 is toch ook reversible? Daar hebben ze dat beter aan gepakt dan wat Blitzwolf gedaan heeft.
Net gekeken, mijn originele USB-kabel van de OP3 heeft geen reversible USB Type-A connector.

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 28-09-2016 12:12 ]

• Ransom_nl
  • Laatst online: 15-03-2024
Volgens mij trekt de OP3 uit alle andere laders dan Dash maar max 1,5 Amp dat is wel jammer. Dus buiten een goed merk kopen heeft het weinig zin om laders te nemen met een hogere output. Heb zelf een autolader en braided kabels van Aukey gekocht, goed kwalitatief spul, denk vergelijkbaar met Blitzwolf.

• Mr.Viper
  • Laatst online: 14:46

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Had net over dat ene linkje van Potato42 heen gekeken...

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

• rens-br
  • Nu online
P1nGu1n schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:09:
Net gekeken, mijn originele USB-kabel van de OP3 heeft geen reversible USB Type-A connector.
Dan is dat alleen de OnePlus 2 kabel geweest waarschijnlijk. Bekijk het filmpje maar eens op de productpagina. Ze hebben dus gewoon aan beide kanten van de witte USB-A connector kopere lijnen gemaakt.
Ransom_nl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:15:
Volgens mij trekt de OP3 uit alle andere laders dan Dash maar max 1,5 Amp dat is wel jammer.
Weet je zeker dat dit maar 1,5A is? Zelfs mijn OPO trekt 2,1A uit de lader.

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 12:17 ]

• P1nGu1n
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:16:
[...]

Dan is dat alleen de OnePlus 2 kabel geweest waarschijnlijk. Bekijk het filmpje maar eens op de productpagina. Ze hebben dus gewoon aan beide kanten van de witte USB-A connector kopere lijnen gemaakt.
Reguliere Type-C van OnePlus lijkt inderdaad reversible te zien, maar de Dash Charge is dat niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
P1nGu1n schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:45:
Reguliere Type-C van OnePlus lijkt inderdaad reversible te zien, maar de Dash Charge is dat niet
Dat blijkt inderdaad. Vreemd dat ze dat niet hebben doorgetrokken. Maar goed vind die implementatie wel een stuk beter dan die van Blitzwolf.

• mcDavid
Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de dash-kabel een USB3 connector heeft (al wordt maar 1 van de 5 extra pinnen gebruikt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
mcDavid schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:02:
Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de dash-kabel een USB3 connector heeft (al wordt maar 1 van de 5 extra pinnen gebruikt).
Dan maak je toch op beide kanten 5 ipv. 4 pinnen of zou dat niet passen / kunnen?

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 13:12 ]

• xileS
  • Niet online
P1nGu1n schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:44:
[...]

Die gevlochten/braided variant heb ik ook hier op werk liggen, volgens mij in principe een prima kabel. Maar mijn exemplaar lijkt de connector beetje scheef, en als ik kabel uit telefoon wil trekken lijkt die wat strakker/vast te zitten. Laadt verder wel prima op.

Ik heb voor thuis expres een witte kabel gekozen, omdat dit beter past bij mijn witte oplader en kastje. En voor in de auto een zwarte, wat dus beter past en minder opvalt. Ze laden iig allemaal prima op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
[...]

Dan maak je toch op beide kanten 5 ipv. 4 pinnen of zou dat niet passen / kunnen?
ik denk dat het wel zou kunnen, maar veel te kwetsbaar zou zijn. Gezien dat geen opliggend contactpad is maar een verende pin.
Of misschien is het gewoon lastiger produceren waardoor ze toch maar een standaardconnector genomen hebben.

• rens-br
  • Nu online
mcDavid schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:32:
ik denk dat het wel zou kunnen, maar veel te kwetsbaar zou zijn. Gezien dat geen opliggend contactpad is maar een verende pin.
Ah kijk. Dat wist ik niet. Bedankt voor de info!

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 15:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Laatst online: 15-03-2024
Van wat ik zelf getest heb met de Ampère app en verschillende laders, ja. En heb het eerder ook al gelezen van andere mensen
rens-br schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:16:
[...]

[...]

Weet je zeker dat dit maar 1,5A is? Zelfs mijn OPO trekt 2,1A uit de lader.

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
Ga vandaag ook de OnePlus 3 bestellen, twijfel nog tussen volgende casen:
Otterbox OnePlus 3 case
Spigen Rugged Armor
en
Orzly Grip-Pro Case

Ik wil een case die goed werkt en beschermt tegen vallen (en waar een glazen screenprotector bij kan).
Voor mijn one plus one had ik de diztronic case en die heeft me wel bevallen.

Iemand met ervaring met 1 van die cases of andere? Ik heb ook al eens een cruzerlite gehad voor een andere telefoon en beviel me ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
De nieuwe Orzly screenprotectors worden verzonden. Die van mij is onderweg, benieuwd hoe de verbetering is tov de eerdere Orzly screenprotector. Uiteraard zal ik hier mijn bevindingen posten.
Hi Bart,

I can confirm that a revised replacement screen protector was sent out yesterday.

Let me know once you have received it and checked the fitting.

Kind Regards

Kevin
[...]

.... laadt volgens mij ongeveer 1% per minuut op (heb het niet precies getimed). Dat is voor mij in praktijk snel zat en daarom weinig behoefte heb aan de Dash charger, wat volgens mij ongeveer 2% per minuut oplaadt....
Zou je eens kunnen objectiveren met hoeveel mA die autolader je telefoon laadt? Dit kan je doen met de app Ampère te vinden in de playstore. Ben benieuwd of echt het volledige vermogen van de autolader gebruikt wordt of slechts een gedeelte.

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 29-09-2016 16:11 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Joseph
  • Laatst online: 11-09 12:16
Welke screen protector raden jullie het meeste aan?

Je hebt er een aantal:
  • De Tempered Glass Screen Protector van OnePlus zelf. Staat echter slecht bekend.
  • De Curved Tempered Glass Screen Protector van OnePlus zelf. Helaas niet (meer?) leverbaar.
    Lees recensies dat een deel van het scherm afgeschermd word, anderen lijken daar geen last van te hebben :?
  • De Nilkin 9H Tempered Glass Screen Protector. Bedekt niet het hele scherm.
  • De Orzly Tempered Glass Screen Protector. Reacties lopen uiteen, óf het is geweldig, óf het is niets.
  • De Pre-applied screen protector. Natuurlijk bij lange na niet die van een tempered glass.
Je had ook nog een paar merkloze, maar die waren kwatsch begreep ik. De Otterbox is al besteld, maar ik wil ook zsm. een knoop doorhakken over de screenprotector.

Bij voorkeur heb ik er een die het hele scherm bedekt. Weet iemand hier raad?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Joseph schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:45:
• De Orzly Tempered Glass Screen Protector. Reacties lopen uiteen, óf het is geweldig, óf het is niets.
Zoals je hier hebt kunnen lezen heeft Orzly net een gereviseerde versie van hun screenprotector gereleased. Deze moet nog binnen komen, hier is dus nog weinig zinnigs over te zeggen. Maar ik mag aannemen dat het wel een verbetering is. Wil je meer zekerheid moet je dus nog even wachten tot meerdere mensen deze in huis hebben en er wat over kunnen vertellen.

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
l3art schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:52:
[...]

Zoals je hier hebt kunnen lezen heeft Orzly net een gereviseerde versie van hun screenprotector gereleased. Deze moet nog binnen komen, hier is dus nog weinig zinnigs over te zeggen. Maar ik mag aannemen dat het wel een verbetering is. Wil je meer zekerheid moet je dus nog even wachten tot meerdere mensen deze in huis hebben en er wat over kunnen vertellen.
Waar kan je deze nieuwe bestellen? Hun officiele UK site al of amazon of?

• 13art

13art

Moderator Mobile
unrealbe schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:33:
[...]

Waar kan je deze nieuwe bestellen? Hun officiele UK site al of amazon of?
Via hun eigen website sowieso lijkt me, maar wil je het zeker weten, even mailen. Amazon durf ik niet te zeggen, zal je de betreffende verkopen moeten vragen.

• xileS
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:04:

[...]

Zou je eens kunnen objectiveren met hoeveel mA die autolader je telefoon laadt? Dit kan je doen met de app Ampère te vinden in de playstore. Ben benieuwd of echt het volledige vermogen van de autolader gebruikt wordt of slechts een gedeelte.
Google Play: Ampere Deze bedoel je neem ik aan? Met dat 1% per minuut bedoelde ik trouwens combinatie kabel en BlitzWolf lader. Alhoewel ik denk dat de autolader dat ook wel haalt met scherm en GPS uit. Wat ik afgelopen x had gemerkt was dus 30% in 40 min met Flitsnav, GPS en Bluetooth aan.
Zal de app alvast installeren en binnenkort kijken wat het aangeeft.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
[...]

Hoe lang de kabels mee gaan durf ik nu nog niet te stellen, maar tweaker dodge_911 heeft een Orico kabel hier getest en hij kwam als beste uit de test. Heb zelf de 1,50m variant gehaald en toevallig gisteren binnengekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 29-09-2016 19:35 ]

• xileS
  • Niet online
Ik was eerst ook prima tevreden met de Orico kabels, maar ze zijn bijna allemaal 1 voor 1 stuk gegaan. Oké het waren wel een paar met een adapter naar lightning (voor de rare mensen in huis die een iPhone hebben), waarvan de adapter naar lightning opeens niet meer werkte. Wat met deze micro USB kabels zelf is gebeurd weet ik niet.

Ik had zelf een 2m micro USB kabel van Orico, die na een tijdje steeds minder oplaadde. Kreeg zelfs meldingen op telefoon dat accessoires niet goed was. Met de BlitzWolf producten heb ik iig nog nooit problemen gehad, dus daar gaat mijn voorkeur nu wel naar uit. En ze bieden geloof ik anderhalf jaar garantie.

• 13art

13art

Moderator Mobile
xileS schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:28:
[...]

Google Play: Ampere Deze bedoel je neem ik aan? Met dat 1% per minuut bedoelde ik trouwens combinatie kabel en BlitzWolf lader. Alhoewel ik denk dat de autolader dat ook wel haalt met scherm en GPS uit. Wat ik afgelopen x had gemerkt was dus 30% in 40 min met Flitsnav, GPS en Bluetooth aan.
Zal de app alvast installeren en binnenkort kijken wat het aangeeft.
Die bedoel ik inderdaad, als je eens wil kijken graag. Ben namelijk benieuwd of het nut zal hebben om mijn eigen autolader te vervangen voor eentje die meer A levert.

• Aardappel
Heeft er iemand nog ervaring met een goede autohouder (bij voorkeur via banggood ivm coupon :9)

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Misschien deze van BlitzWolf?
http://m.banggood.com/Bli...ung-Xiaomi-p-1046128.html

Ik heb hetzelfde merkloze autohouder gekocht van ebay en deze werkt echt supergoed. Gsm valt er totaal niet af en blijft goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Ik ben niet zo kapot van die magneet die ik dan steeds in mijn broekzak meedraag.

Ook vraag ik me af hoeveel invloed het heeft op het gebruik van de telefoon (bellen, ontvangst, accuduur).
Verder vind ik dit een ideale optie omdat het lekker klein is en er niks in de weg zit verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Potato42 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:10:
Heeft er iemand nog ervaring met een goede autohouder (bij voorkeur via banggood ivm coupon :9)
Ik gebruik de Kenu Airframe+, zeer tevreden over

[ Voor 4% gewijzigd door P1nGu1n op 30-09-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

In dit topic had iemand een link/foto geplaatst van een Oneplus 3 dat een wit hoesje/case had met een rode rand (volgens mij een dmv skin/sticker oid)... Ik kan de post niet meer vinden maar volgens mij gaf diegene aan dat het mooi past bij de rood/witte huisstijl van OP3 (de kabel , verpakking e.d.)

Nu vroeg ik mij af, welk hoesje is dit :) ik heb me al suf gezocht in dit topic maar volgens mij lees ik over de post heen.

[ Voor 4% gewijzigd door AOC op 30-09-2016 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:38
bij dbrand kan je van alles samenstellen met wit en rood (carbon en leer look)
https://dbrand.com/shop/oneplus-3-skins

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Prulleman schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:38:
bij dbrand kan je van alles samenstellen met wit en rood (carbon en leer look)
https://dbrand.com/shop/oneplus-3-skins
Wow, dat is wel heel nice! _/-\o_

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:12:
[...]

Die bedoel ik inderdaad, als je eens wil kijken graag. Ben namelijk benieuwd of het nut zal hebben om mijn eigen autolader te vervangen voor eentje die meer A levert.
https://imgur.com/a/5Kdqj

Een aantal metingen gedaan, best handig zo'n app. Bij de 1e meting in de auto gaf die geen Max. USB curr. aan en waren de waren de waarden een stuk hoger zoals je ziet, nadat ik de meting opnieuw heb gedaan nadat ik de kabel er opnieuw indeed was het al iets lager.

Heb gelijk meerdere metingen gedaan. Thuis met BlitzWolf lader en kabel, op werk met BlitzWolf lader en braided kabel, met de bijgeleverde Dash charger en dus de Orico autolader met BlitzWolf kabel. De producten zijn hier geloof ik al eerder gelinked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
xileS schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:28:
[...]

https://imgur.com/a/5Kdqj

Een aantal metingen gedaan, best handig zo'n app. Bij de 1e meting in de auto gaf die geen Max. USB curr. aan en waren de waren de waarden een stuk hoger zoals je ziet, nadat ik de meting opnieuw heb gedaan nadat ik de kabel er opnieuw indeed was het al iets lager.

Heb gelijk meerdere metingen gedaan. Thuis met BlitzWolf lader en kabel, op werk met BlitzWolf lader en braided kabel, met de bijgeleverde Dash charger en dus de Orico autolader met BlitzWolf kabel. De producten zijn hier geloof ik al eerder gelinked.
Super!
Kom zelf op max 1070 in de auto, kortom het heeft dus wel wat nu om een sterkere lader aan te schaffen. Maar eens doen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:26
Hoi. Mijn laptop is kapot en ik bedacht me dat ik eigenlijk prima aantekeningen zou kunnen nemen op mijn OP3. Bestaat er een soort mini toetsenbord attachment die in usb-c telefoons werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Grotbewoner schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:55:
Hoi. Mijn laptop is kapot en ik bedacht me dat ik eigenlijk prima aantekeningen zou kunnen nemen op mijn OP3. Bestaat er een soort mini toetsenbord attachment die in usb-c telefoons werkt?
Een OTG kabeltje zou moeten werken, kan het nu alleen niet voor je testen..
Een Bluetooth toetsenbordje werkt ook vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Gines schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:20:
Misschien deze van BlitzWolf?
http://m.banggood.com/Bli...ung-Xiaomi-p-1046128.html

Ik heb hetzelfde merkloze autohouder gekocht van ebay en deze werkt echt supergoed. Gsm valt er totaal niet af en blijft goed zitten.
Deze ziet er zeer goed uit! Nu heb ik zelf een Nillkin Frosted hardcore om mijn OP3 heen, heb je enig idee of ik de sticker er achter kan doen, en dat de magneet in dat geval alsnog krachtig genoeg is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gines
Edzeau schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:48:
[...]

Deze ziet er zeer goed uit! Nu heb ik zelf een Nillkin Frosted hardcore om mijn OP3 heen, heb je enig idee of ik de sticker er achter kan doen, en dat de magneet in dat geval alsnog krachtig genoeg is?
Ik heb de sticker gewoon loszitten tussen de OP3 en mijn sandstone cover. Deze is nog steeds krachtig genoeg en valt er totaal niet van af, zowel verticaal als horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
l3art schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

Super!
Kom zelf op max 1070 in de auto, kortom het heeft dus wel wat nu om een sterkere lader aan te schaffen. Maar eens doen binnenkort.
Merkte vandaag ook dat als het accu percentage hoger is (vandaag niet onder de 80% gezeten), dat de waarde een stuk minder zijn in de app. Haalde vandaag in de auto niet meer dan 1300. En toen die eenmaal op 100% zat, haalde die maar 210. Wel logisch waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
xileS schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:03:
[...]

Merkte vandaag ook dat als het accu percentage hoger is (vandaag niet onder de 80% gezeten), dat de waarde een stuk minder zijn in de app. Haalde vandaag in de auto niet meer dan 1300. En toen die eenmaal op 100% zat, haalde die maar 210. Wel logisch waarschijnlijk.
Klopt, naarmate de telefoon voller raakt gaat het opladen minder snel. Heb een 2.4A lader besteld (Aukey lader) en een Blitzwolf kabel dus ben benieuwd wat die combinatie gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
de oneplus3 besteld en ik zit natuurlijk voor de brievenbus te wachten.

maar wat kan ik nu het beste als carholder gebruiken en wat als autolader? de dash functie in de wagen lijkt mij wel een uitkomst omdat ik hem veel zal gaan gebruiken. qua carholder heb ik eens zitten zoeken maar wat is dan wijsheid.

ik heb de nillkin carbon hardcover besteld. werkt dat dan dat ik er een magneetje achter doe en blijft dat een beetje hangen?

goed resumé:
carholder: een met magneet of niet?
carcharger: originele of andere met dash?
case: al besteld (ben enorme fan van nillkin)

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:51
P1nGu1n schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:54:
[...]

Ik gebruik de Kenu Airframe+, zeer tevreden over
Prijzig dingetje voor zoiets klein. Veel goeds over te lezen wel.

Eens kijken of er alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Drwho1 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Idd niet de goedkoopste, maar als je goed zoekt kan je hem veel goedkoper vinden (€22 bij Azerty en €16 op Amazon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
P1nGu1n schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:02:
[...]

Idd niet de goedkoopste, maar als je goed zoekt kan je hem veel goedkoper vinden (€22 bij Azerty en €16 op Amazon)
Idd. Amazon was ik ook al aan het zoeken maar geen shipping naar BE. Azerty had ik nog niet gezien.

Edit: da fuq? Net even in winkelmand gelegd bij Azerty en standaard shipping BE gekozen... 13,21€ shipping. Willen ze niets verkopen dan? Dat is toch echt met de haren gesleurd.

[ Voor 15% gewijzigd door Drwho1 op 02-10-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zulke kleine dingetjes bestel ik meestal uit China op Banggood of AliExpress bijvoorbeeld. Is zijn langere bezorgtijd wel waard, aangezien je soms al bv hogere verzendkosten hebt als het product als je het bij een lokale webshop wilt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Gewoon bij de ACTION, bij ons voor net 1 euro ofzo. Werkt prima.
Misschien niet overal en altijd te krijgen, maar voor het bedrag misschien wel doe moeite waard.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Laatst online: 11-09 19:41
Drwho1 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Ik heb zo iets gekocht in mediamarkt hier (België) voor €11 ofzo. Elke cent waard geweest :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Hiervoor hebben we V&A

[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 03-10-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Ik heb pas deze besteld.

Lijkt me wel prettig dat je (bij zo'n zware telefoon) de houder met een klemmetje vast kunt zetten.
Laat het nog weten als het binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Iemand een idee waar je korte USB C kabeltjes kunt vinden ? Ik zoek iets gelijkaardig als dit : https://nl.aliexpress.com...litzwolf+lightning+0.66ft maar dan voor USB-C. Heb al op AliExpress en Banggood gezocht maar niets gevonden (maar er zijn dan ook zo onnoemelijk veel kabeltjes in het aanbod).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:50
Twixie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:50:
Iemand een idee waar je korte USB C kabeltjes kunt vinden ? Ik zoek iets gelijkaardig als dit : https://nl.aliexpress.com...litzwolf+lightning+0.66ft maar dan voor USB-C. Heb al op AliExpress en Banggood gezocht maar niets gevonden (maar er zijn dan ook zo onnoemelijk veel kabeltjes in het aanbod).
Ik heb zelf deze besteld, is in meerdere maten verkrijgbaar, waaronder 25 cm. Die is er op dit moment in drie kleuren. Is een goeie kabel, doet wat het moet doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Maar wat wil je precies. Gewoon een usb naar micro usb c? Dus zo eentje als bij de telefoon geleverd wordt? Die zijn er namelijk legio op banggood ed. Of moet het een lightning naar usb c zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
l3art schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:28:
[...]
Maar wat wil je precies. Gewoon een usb naar micro usb c? Dus zo eentje als bij de telefoon geleverd wordt? Die zijn er namelijk legio op banggood ed. Of moet het een lightning naar usb c zijn?
Neen, gewoon USB naar USB-C dus voor de OP3 (anders zou ik het ook hier niet posten :)). Maar eender welke verkoper/kabel ik tegenkwam op Ali of BG was telkens minstens 1m. Maar ondertussen dus kabeltje besteld dat FireSonus hier postte.

EDIT: maar inderdaad, nu ik opnieuw kijk, kom ik er gewoon een hoop tegen die ook in 20 of 25cm leveren. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 03-10-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
P1nGu1n schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:02:
[...]

Ik heb me uiteindelijk een Anker Phone Holder Air Vent gekocht, inclusief verzending omgerekend net geen 15 euro.

Tweetje gestuurd naar Azerty m.b.t. hun hoge verzendkost naar BE, reactie 'helaas zijn de verzendkosten voor ons ook hoog'... onzin. Ga dan opnieuw onderhandelen en beding een beter contract of zoek een andere koerierdienst. Ik hoef het helemaal niet gratis verzonden te krijgen, maar trop is teveel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik vind die korte kabels voornamelijk handig bij een powerbank, maar die gebruik ik nu maar heel sporadisch (aangezien accu lang genoeg mee gaat en tussendoor bij laden snel gaat) en voor mij voldoet zo'n simpele micro USB naar USB c adapter (en gebruik ik de meegeleverde korte kabel bij de Xiaomi powerbank). En aangezien niet iedereen USB c heeft, heb ik op deze manier meerdere "kabels" op zak. Heb zelfs ook een lightning adapter altijd bij.

[ Voor 3% gewijzigd door xileS op 03-10-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
xileS schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:48:
[...]
Ik vind die korte kabels voornamelijk handig bij een powerbank
Het is heel specifiek voor in de wagen. De afstand tussen de USB lader en de plaats waar ik mijn telefoon leg is heel kort. Ik gebruik nu een gewone 1m kabel maar dat is enorm onhandig omdat ik die dus een stuk moet oprollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Iemand een voorstel voor een goede case bij de oneplus 3?

Ze verkopen op hun site otterbox, maar zijn spigen etc niet beter?
Of juist niet?

Ik wil goede bescherming, maar de gsm niet veel dikker maken (dus geen log geval)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-06 01:04
predator0235 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:00:
Iemand een voorstel voor een goede case bij de oneplus 3?

Ze verkopen op hun site otterbox, maar zijn spigen etc niet beter?
Of juist niet?

Ik wil goede bescherming, maar de gsm niet veel dikker maken (dus geen log geval)
Om heel eerlijk te zijn, en toch ook de Tweakers-filosofie hoog te houden; lees simpelweg de laatste 2-3 pagina's van dit topic en je vraag is beantwoord. Keer op keer komen dezelfde discussies op waardoor dit topic een soort slow-chat is geworden waarin iedere week (ongeveer) hetzelfde voorbijkomt.

Een beetje eigen inbreng en moeite mag best.

Dan zou je bijvoorbeeld de Otterbox al weg kunnen strepen omdat Otterbox ongeveer de definitie van 'Log' stelt in de hoesjesmarkt. In het topic (en dan kijk ik voor het gemak alleen naar de laatste twee pagina's, welke je zelf al ongeveer voorbijgescrollt hebt om een reactie te kunnen plaatsen..) zijn de volgende cases voorbijgekomen:
  • Nillkin Carbon hardcover
  • Nillkin Frosted hardcover
  • Orzly Grip-Pro Case
  • Spigen Rugged Armor
Kijk je een pagina verder, zul je waarschijnlijk alweer andere cases aan dit rijtje toe kunnen voegen. Via Google kun je meestal wel uitgebreide reviews vinden zodat je zelf een keuze kunt maken op basis van jouw behoeften en eisen. Weet je echt helemaal niets op te zoeken, maar heb je het wel geprobeerd, typ dan een berichtje zoals Joseph heeft gedaan:
Link naar bericht

Tweakers is geen persoonlijke Google zoekmachine, maar dat is misschien mijn persoonlijke mening.

Als het over een glazen screenprotector ging, oke. Die markt is specifiek voor de OP3 lastig te begrijpen en worden er ook daadwerkelijk veel veranderingen doorgevoerd (vb. Orzly revisie, OnePlus' eigen protector etc.). De hoesjesmarkt is namelijk veel minder gevoelig voor veranderingen dan de screenprotectors.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
bedankt voor de reactie, ik was misschien wat snel.
Mijn voorkeur gaat uit naar de spigen neo hybrid die op veel plaatsen ook weer uitverkoct is...
Ik moet hem nog bestellen dus heb een dikke maand tijd :)

Ivm een protector inderdaad, liefst een tempered glass, maar ik lees dat eigenlijk geen enkele nu volledig voldoet aan de eisen? Zelfs orzly v2.0 zou nog niet goed zijn? Heeft er geen enkele andere producent hier dan iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
predator0235 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:17:
bedankt voor de reactie, ik was misschien wat snel.
Mijn voorkeur gaat uit naar de spigen neo hybrid die op veel plaatsen ook weer uitverkoct is...
Ik moet hem nog bestellen dus heb een dikke maand tijd :)

Ivm een protector inderdaad, liefst een tempered glass, maar ik lees dat eigenlijk geen enkele nu volledig voldoet aan de eisen? Zelfs orzly v2.0 zou nog niet goed zijn? Heeft er geen enkele andere producent hier dan iets op gevonden?
Met een Spigen Neo Hybrid blijft er toch geen ruimte over voor een full cover glass, de ruimte met mijn Nillkin H+ Pro is ong. 2 mm aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Dus je zou de TG kopen met enkele mm van zijkant, dit sluit aan bij de spigen?
mevaka schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:07:
[...]

Met een Spigen Neo Hybrid blijft er toch geen ruimte over voor een full cover glass, de ruimte met mijn Nillkin H+ Pro is ong. 2 mm aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
predator0235 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:56:
Dus je zou de TG kopen met enkele mm van zijkant, dit sluit aan bij de spigen?

[...]
Ik verwacht dat een full cover te groot zal zijn, de hoes zal er dan tegenaan zitten/omhoog drukken. Nu ben ik met mijn Nillkin H+ Pro ook niet zo tevreden want die is eigenlijk net te groot voor het display waardoor hij op de aflopende randen niet aansluit en witte randen ontstaan aan de zijkanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Voor de mensen die nog goedkope USB Type-C kabels zoeken, I might have something for you:

Ik zat even op Aliexpress te kijken bij mijn orders en zag dat de kabels van Orico een tijdelijke korting (tot 7 oktober om 22:00) van maar liefst 90% hebben. :o Tweaker dodge_911 heeft de 1 meter variant getest en die presteerde erg goed. Gaat van 50 cm tot en met 3 meter.

Heb ze allemaal maar gehaald, behalve de 150 cm (had ik al) en was maar €4,40 kwijt. _O- _O-

Tweaker waterworld gaf me deze link, waarbij meegeleverde kabels van een Orico product niet voldoen aan de eisen van de standaard. Misschien mede door de belachelijk lage prijs, kan het zomaar eens zijn dat ze ervan af willen. _O-

Ik vertrouw het helaas niet helemaal, dus refund voor mij.

[ Voor 35% gewijzigd door Luca op 07-10-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Danny.G schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:31:
Ik zat even op Aliexpress te kijken bij mijn orders en zag dat de kabels van Orico een tijdelijke korting (tot 7 oktober om 22:00) van maar liefst 90% hebben. :o
Zou je voor de luie mensen onder ons ook even linkjes kunnen geven naar de kabels?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:38
Danny.G schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:31:
Voor de mensen die nog goedkope USB Type-C kabels zoeken, I might have something for you:

Ik zat even op Aliexpress te kijken bij mijn orders en zag dat de kabels van Orico een tijdelijke korting (tot 7 oktober om 22:00) van maar liefst 90% hebben. :o Tweaker dodge_911 heeft de 1 meter variant getest en die presteerde erg goed. Gaat van 50 cm tot en met 3 meter.

Heb ze allemaal maar gehaald, behalve de 150 cm (had ik al) en was maar €4,40 kwijt. _O- _O-
Anders dan met Micro kabels, welke het gewoon niet, een beetje of goed doen. Moet je met c kabels uitkijken voor slechte exemplaren.... Die kunnen echt schade veroorzaken

nieuws: Anker haalt in VS gevaarlijke usb-c-kabels terug

nieuws: Amazon verbiedt usb-c-kabels die schade kunnen veroorzaken

nieuws: Google: sommige usb-c-kabels van derden zijn gevaarlijk bij opladen l...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Heeft iemand ervaring met de dbrand skin voor de OP3 in combinatie met een active holder van Brodit? Past de OP3 dan nog?

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Yep, ik was me ervan bewust maar nam door de review van dodge aan dat het wel te vertrouwen was. Echter liet een andere tweaker deze review aan me zien en nu vertrouw ik het niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Is er een manier om te zien welke kabels compliant zijn met de USB-C spec en welke niet? Zonder deze kabels uitgebreid te testen.

Ondertussen heb ik kabels van Blitzwolf (autolader), SAUFII, Ugreen en Vention liggen thuis en ik heb geen idee of deze goed zijn of niet. Wel heb ik de non-branded kabels overgeslagen op aliexpress, dat leek me überhaupt risicovol.

Tot nu toe lijken de Blitzwolf autolader en SAUFII USB-C kabel mijn telefoon niet te beschadigen in ieder geval. :+

Edit: Is het kijken naar die weerstand van 56kΩ voldoende voor USB A naar C kabels?

[ Voor 22% gewijzigd door Louw Post op 07-10-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-07 10:56
Ik ben erg benieuwd of er iemand is met ervaringen met deze prachtige cases voor de OnePlus3: de houten cases van Toast: http://www.toastmade.com/products/oneplus-3.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Voor de mensen die nog een autolader nodig hebben is dit misschien wel een goede deal:
https://nl.pepper.com/aan...anggood-voor-eur548-29352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Ik heb in dit topic gelezen dat BlitzWolf goede accessoires. Mijn OP3 wordt binnenkort geleverd en dan wil ik graag een andere autolader (mijn huidige Nokia autolader is 550A). Mede naar aanleiding van bovengenoemde post (aantrekkelijk, maar ik wil liever 2 USB-aansluitingen) bij banggood gekeken en kwam van Blitzwolf kwam ik het volgende tegen.

http://www.banggood.com/B...mds=detail-top-unbeatable

Kan ik deze chargers gebruiken voor de OP3 met een kabel USB naar USB Type C? Mijn vriendin heeft een Samsung Galaxy S6. Kan zij gebruik maken van Quick Charge met bovenstaande chargers? Dat laatste is niet per se nodig maar een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

bazzemans schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:36:
Ik heb in dit topic gelezen dat BlitzWolf goede accessoires. Mijn OP3 wordt binnenkort geleverd en dan wil ik graag een andere autolader (mijn huidige Nokia autolader is 550A). Mede naar aanleiding van bovengenoemde post (aantrekkelijk, maar ik wil liever 2 USB-aansluitingen) bij banggood gekeken en kwam van Blitzwolf kwam ik het volgende tegen.

Kan ik deze chargers gebruiken voor de OP3 met een kabel USB naar USB Type C? Mijn vriendin heeft een Samsung Galaxy S6. Kan zij gebruik maken van Quick Charge met bovenstaande chargers? Dat laatste is niet per se nodig maar een leuke bijkomstigheid.
Ik heb zelf die eerste in de auto en die werkt prima, je hebt dan geen losse kabel nodig voor je OP3. Je vriendin kan dan gewoon een micro usb kabel meenemen voor haar S6 en dat werkt gewoon goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Maar kun je die laatste van BlitzWolf met QC3.0 ook gebruiken voor smartphones die geen fast charging ondersteunen? Zoja, kan je toch beter die laatste gebruiken en is deze toekomstbestendig voor als je ooit een fast charging smartphone koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Gines schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:32:
Maar kun je die laatste van BlitzWolf met QC3.0 ook gebruiken voor smartphones die geen fast charging ondersteunen? Zoja, kan je toch beter die laatste gebruiken en is deze toekomstbestendig voor als je ooit een fast charging smartphone koopt?
Yep, dat werkt gewoon prima. Ja eigenlijk is dat meer toekomstbestendig dan inderdaad. Had ik ook beter kunnen doen hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Gisteren de V2 versie van de Orzly screenprotector binnen gekregen. Past inderdaad beter, zat voor mn gevoel ook strakker op het scherm. Helaas zat er plak smurrie precies op de plek van de camera. Dus heb hem er maar weer afgehaald en een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Louw Post schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:06:
[...]

Ik heb zelf die eerste in de auto en die werkt prima, je hebt dan geen losse kabel nodig voor je OP3. Je vriendin kan dan gewoon een micro usb kabel meenemen voor haar S6 en dat werkt gewoon goed. :)
Top! Bedankt voor je reactie. Vanwege de andere reacties heb ik besloten de tweede te kopen. Daarnaast nog een adapter Micro USB naar USB type C gekocht, zodat ik andermans oplader kan gebruiken als het nodig is. Hopelijk komen ze enigszins tegelijk binnen :-). Nog even geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:15
als iemand nog een goeie glass tempered screenprotector....
neem die van orzly...!

echt een superding!

ik gebruik hem icm otterbox case... en past perfect.
Het hele scherm wordt bedekt... en je ziet niet eens dat er 1 opzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smash
  • Laatst online: 05-09 12:26
Waar hebben jullie die Orzly v2 gevonden? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Smash schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:25:
Waar hebben jullie die Orzly v2 gevonden? ;)
Niet gevonden, komt gewoon bij orzly zelf vandaan als vervanger van de eerste versie waar we ontevreden over waren en dat ook hadden gemaild naar orzly. Service van de zaak dus.

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen