Het gaat om
dit exemplaar en het laadt in praktijk sneller op dan mijn vorige lader in de auto. Ik vind de Orico producten op hun Ali pagina er goed uitzien en ze bieden een jaar garantie. Ik heb ook ervaring met hun micro USB en micro USB met lightning adapter kabels, maar die hebben bij mij niet allemaal lang volgehouden. Dus ik kan hun kabels niet echt aanraden.
Voor kabels kan ik
BlitzWolf aanraden, daarvan is bij mij nog geen 1 stuk gegaan, maar de micro C variant heb ik ook nog niet zo lang. Ik gebruik deze kabels icm met deze
oplader en laadt volgens mij ongeveer 1% per minuut op (heb het niet precies getimed). Dat is voor mij in praktijk snel zat en daarom weinig behoefte heb aan de Dash charger, wat volgens mij ongeveer 2% per minuut oplaadt.
Als ik toch al aan mijn accessoires aan het linken ben,
deze adapter heb ik standaard in mijn portemonnee, voor het geval dat er alleen micro USB kabels beschikbaar zijn.
Bij Banggood kan je voor de BlitzWolf producten volgens mij nog steeds "12Blitzw" gebruiken als coupon voor een kleine 10% korting.
ocn schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:52:
Ik begrijp sowieso niet waarom jullie screenprotectors erop hebben. Er zit Gorilla Glass op. Daarnaast is het een gebruiksvoorwerp, die minieme krasjes die je mogelijk na 2 jaar gebruiken gaat zien stoor je je dan echt niet aan

Ik heb nog nooit screenprotectors gehad op mijn telefoons en idd het blijven gebruiksvoorwerpen. Merk dat ik in het begin altijd erg zuinig mee ben, maar als die over een jaar vaak op grond valt doet het ook geen pijn meer. Momenteel heb ik de OP3 met de sandstone cover, door de grip van deze cover zal die ook niet snel vallen. Ik heb de standaard screenprotector er nog wel op zitten, stoor er nog niet heel erg aan of ik ben het al gewend. Maar zodra deze niet meer voldoet gaat die er ook af en ga ik het ook maar zonder doen denk ik.
[
Voor 17% gewijzigd door
xileS op 27-09-2016 21:50
]