Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 22:24
Zitten daar ook die 'puntjes' op? Lijkt me namelijk erg hinderlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Ja de puntjes zouden er nog opzitten maar minder zichtbaar, ik heb hem zelf niet (of nog niet).

Ik koop me waarschijnlijk de spigen neo hybrid case, kan ik dan eender welke TG erop stoppen of heb ik toch ook nog een full glass nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:42
Ik heb zojuist ook de orzly v2 protector erop gezet. Is een stukje kleiner dus past beter in de originele case. De puntjes zie ik niet bij het huidige licht. Morgen even in de zon proberen.
Ben benieuwd of deze minder stof aantrekt rond de plakranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
ben erg benieuwd naar die puntjes, zou het supertof vinden als iemand daar een praktijkfoto van maakt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Ze zijn inderdaad een stuk minder zichtbaar, maar niet weg. Als ik mn nieuwe v2 binnen heb (ja, krijg weer een nieuwe opgestuurd vanwege plak residu op de plek van de camera) zal ik proberen een foto er van te maken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
En zijn er geen andere cases die goed genoeg zijn met een omringende case?
Niemand hier nog iets anders geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ik heb deze nillkin case besteld. nog geen oneplus 3 maar ik ben altijd erg blij geweest met nillkin dus dit zal ook wel loslopen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodereef
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-01 23:02
Smash schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:25:
Waar hebben jullie die Orzly v2 gevonden? ;)
Bij http://www.oneplus-shop.nl/ heb ik bevestigd gekregen dat ze de v2 verkopen. Staat er niet expliciet bij maar heb het via de support chat gevraagd.
Ik heb 'm zelf nog niet besteld, wacht even af wat anderen van de v2 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
nodereef schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Bij http://www.oneplus-shop.nl/ heb ik bevestigd gekregen dat ze de v2 verkopen. Staat er niet expliciet bij maar heb het via de support chat gevraagd.
Heb de indruk dat de meningen WEER verdeeld zijn...
Misschien laat ik mijn fabrieksprotector er gewoon op met de spigen neo hybrid case ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
predator0235 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:42:
[...]

Misschien laat ik mijn fabrieksprotector er gewoon op met de spigen neo hybrid case ...
Sowieso laat ik die erop totdat hij aan vervanging toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:32
[...]

Dat is wat ik tot nu toe wel gedaan heb in combinatie met een OP3 Flipcase (originele), maar na de 3,5 maand dat ik het toestel nu heb, is deze toch aan vervanging toe, de fabrieksprotector is niet bepaald sterk te noemen.

Ik denk dat ik de gok neem en die Orzly bij die NL shop ga halen, even ervan uitgaande dat als ik het vraag ook de melding v2 krijg en stuur hem net zo hard terug als dit niet het geval is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
Suicyder schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Dat is wat ik tot nu toe wel gedaan heb in combinatie met een OP3 Flipcase (originele), maar na de 3,5 maand dat ik het toestel nu heb, is deze toch aan vervanging toe, de fabrieksprotector is niet bepaald sterk te noemen.

Ik denk dat ik de gok neem en die Orzly bij die NL shop ga halen, even ervan uitgaande dat als ik het vraag ook de melding v2 krijg en stuur hem net zo hard terug als dit niet het geval is :+
Je kan ook 2 weken wachten en op de orzly shop zelf kopen... Heb je er 2 voor dezelfde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
[...]

Ik heb zelf ook nog deze combinatie en ook lang gekeken voor een goede screenprotector. Ik ben zelf na deze review wel overtuigd dat als die fabrieksprotector vervangen moet worden dat het de Orzly V2 gaat worden.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 23:03
rhos schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:13:
de oneplus3 besteld en ik zit natuurlijk voor de brievenbus te wachten.

maar wat kan ik nu het beste als carholder gebruiken en wat als autolader? de dash functie in de wagen lijkt mij wel een uitkomst omdat ik hem veel zal gaan gebruiken. qua carholder heb ik eens zitten zoeken maar wat is dan wijsheid.

ik heb de nillkin carbon hardcover besteld. werkt dat dan dat ik er een magneetje achter doe en blijft dat een beetje hangen?

goed resumé:
carholder: een met magneet of niet?
carcharger: originele of andere met dash?
case: al besteld (ben enorme fan van nillkin)
Wat betreft carholder:

Leaserijder hiero, dus veel op de weg en zo. Ik heb in mijn laatste 3 auto's (Audi, Opel, Ford) telkens een Brodit ProClip 'base' in combinatie met een universele knijphouder van Richter gebruikt. Kost wel wat, maar véél degelijker dan dat spul van Halfords/Kruidvat/Action dat je op je roosters klikt en zo. En geen onzin met magneten of plakken en zo.

Brodit Pro-Clip
(Daar heb ik m zitten in mijn Ford Focus: Perfecte plek vind ik).

Richter universal holder (big)

Als koppelplaat gebruik ik deze:
Richter fixing plate

Eventueel zou je ook deze kunnen gebruiken:
Richter swivel socket
... maar bedenk dan wel dat:
  • Het geheel verder de auto in zal komen;
  • Het minder stabiel zal zijn.
Tip: Als je serieus bent, dan langsrijden bij PDAPlus in Naarden. Daar kun je het spul even in je auto op de plek die je in gedachten hebt houden, om te zien hoe t in de praktijk uitpakt (Of de plek je bevalt, hindert het niet je richtingaanwijzer, versnellingspook, je bijrijder, etc.. Dat soort dingen).

NB: Je moet zelf wel gaan boren in die base plaat van de Brodit. Voor die fixing plate heb ik de perfecte bouten en moeren gevonden (juiste dikte en lengte). Heb t nu ff niet paraat, mocht je óók hiervoor gaan, dan stuur me ff een berichtje en ik zoek t op voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

nodereef schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Manmanman, 20 euro voor 1 screenprotector = +100% winst voor wat dozenschuif werk.

Op eBay zijn ze ook weer op voorraad. Zojuist besteld, twee voor net geen 14 euro. Zodra ik ze heb zal ik mijn ervaring delen

[ Voor 5% gewijzigd door AOC op 14-10-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Waterkoker schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

Manmanman, 20 euro voor 1 screenprotector = +100% winst voor wat dozenschuif werk.

Op eBay zijn ze ook weer op voorraad. Zojuist besteld, twee voor net geen 14 euro. Zodra ik ze heb zal ik mijn ervaring delen
Bedankt voor de tip, heb ook meteen een twin pack besteld. Op de officiële site zijn ze nog niet terug binnen en daar kost het me bijna 10€ meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Mijn Nillkin 9H+ Pro screen protector is na een paar maanden al aan vervanging toe. Toch maar die Orzly proberen, zeker als die gewoon het hele scherm meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

En een dag later is dan de officiële flip case toegekomen. Tijd voor een snelle vergelijking (EDIT: of toch niet zo snel :)).
* De 1+ case is iets steviger/dikker dan de Qin.
* Alhoewel geen van beide echt leer is, straalt de 1+ case wel meer kwaliteit uit. Ook is de 1+ case rondom gestikt, terwijl de Qin enkel verlijmd is.
* Het kunststof frame waarin de telefoon zit, zit bij de 1+ case volledig van binnen. Aan de achterkant is dus niets ervan te zien, ook omdat het namaakleer mooi over het frame heen komt. Bij de Qin zijn het frame en de achterkant één geheel. Als je de achterkant bekijkt, zie je dus namaakleer, maar de rand is puur kunststof. Dit heeft als nadeel dat als je de telefoon neerlegt op bvb een houten oppervlak je wel hoort dat je iets hard neerlegt omdat het meestal een kunststof hoek is die eerst contact maakt met de tafel. Bij de 1+ case is het het namaakleer dat contact maakt, wat toch iets aangenamer/geruststellender klinkt.
* Bij de Qin loopt het frame aan de rechterkant helemaal door (met een uitsparing voor de power knop). Bij de 1+ case heb je enkel de 2 hoeken en is de hele rechterkant bloot. De voor- en achterkant komen echter ver genoeg voorbij de telefoon dat de zijkant toch nog ietwat beschermd is. EDIT: eigenlijk wel een nadeel aan de Qin: doordat het frame doorloopt rechts, heb je ook een rand aan de hele kant die wel wat in de weg zit als je vanaf/naar de rand wil gaan swipen.
* Bij de Qin loopt het scharnierend gedeelte niet helemaal van onder tot boven. Dit komt omdat het frame dus deel uitmaakt van de achterkant, en de scharnier daarom pas begint waar de hoek stopt. Bij de 1+ case zitten de hoeken van het frame binnenin waardoor het scharnieren gedeelte dus gewoon van onder tot boven loopt (of anders uitgedrukt, voorkant, scharnier en achterkant vormen 1 grote lap).
* De Qin heeft op de linkerkant (scharnier dus) imprints voor volume up en down. Zo kan je gemakkelijk het volume bedienen terwijl de case dicht is.
* De Qin heeft een lelijk koper-achtig logo op de voorkant. Op die plaats zit bij de 1+ hun eigen logo geïmprint.
* De binnenflap van de Qin bestaat uit een laagje zachte stof (vergelijkbaar met de binnenkant van Apple smartcovers en -cases), bij de 1+ is dat gewoon het namaakleer van de buitenkant. Nadeel van de stof van de Qin is dat stofjes er gemakkelijk blijven aan vastkleven.
* De opening voor de telefoonspeaker (vooraan boven) is bij de Qin beschermd door een roostertje, net zoals de telefoon zelf dat heeft. Bij de 1+ is dat gewoon een opening.
* De camera-opening is iets verschillend, waarbij de 1+ gewoon een afgeronde rechthoek heeft, terwijl bij de Qin onder de lens de opening verkleint aangezien je daar enkel een opening nodig hebt voor de flitser. Ik vind het bij de 1+ echter wel beter uitkomen door de simpeler vorm. Bij bieden lijkt de opening overigens afgeboord te zijn door een dun laagje kunststof.
* De 1+ case is grijs, de Qin zwart. Maar dat was uiteraard een persoonlijke keuze :). Het grijs bevalt me wel eigenlijk.
* Bij beide gaat het telefoonscherm aan/uit als je de flap opent/sluit. Dat is eigenlijk best fijn want zo krijg je wel direct je lockscreen mét notificaties te zien als je je flap opent. Zonder flap is een van de nadelen van de telefoon dat hij zo snel unlockt met fingerprint dat je dus gewoon van scherm uit direct op je homescreen terecht komt. Er is wel een software-matig nadeel: de gestures (V voor zaklamp, O voor camera...) zijn niet meer bruikbaar. Die werken immers enkel wanneer het scherm uit is. Je zou dus nadat je de flap opent nog eens op de power knop moeten drukken om het scherm terug uit te doen en dan de gesture doen, wat nogal belachelijk is. Voor de camera is dat niet echt een probleem omdat je op het lockscreen sowieso wel een knop hebt voor de camera. Ook kan je de buttons programmeren om bij dubbel-klik of hold, de camera te openen. Helaas is dit er voor de zaklamp of muziekbediening niet. Ik hoop echter dat bij een software update de gestures ook op het lockscreen gaan gesupporteerd zijn.

Op dit moment heeft de 1+ case duidelijk de voorkeur. Maar ja, die kostte me dan ook 3x zoveel als de Qin. De Qin kost een goede €8 (AliExpress), de 1+ case kost er €20 (maar ook nog eens €7 verzendkost tenzij je voor €100 bestelt). Ook heb ik nog geen ervaring met dagelijks gebruik e.d. dus over een week of zo zal ik daar ook wel wat meer over kunnen vertellen.

Sowieso bieden beide cases wel veel waar voor je geld. Maar de 1+ case is wel een no-brainer wanneer je interesse hebt in een flip case en de telefoon koopt bij 1+. Voor €20 krijg je in onze regionen met moeite een 3rd party case die kwalitatief nog niet eens in de buurt komt. (Om nog maar te zwijgen wat Apple dan voor hun heel simpele cases durft vragen).

Hier wat externe foto's van de cases.

OnePlus
[afbeelding]
[afbeelding]

Nillkin Qin
[afbeelding]
Hey Twixie, bedankt voor je duidelijke vergelijking. Ik ben nog op zoek naar een hoesje en had nog 2 vragen naar aanleiding van je review.

-ligt de flap bij beide hoesjes 'los' op het toestel of sluit deze magnetisch?
- hoe soepel is de flap bij beide cases? Aangezien ik linkshandig ben is het voor mij belangrijk dat de flap tijdens gebruik zoveel mogelijk achter het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 02:50:
[...]
-ligt de flap bij beide hoesjes 'los' op het toestel of sluit deze magnetisch?
- hoe soepel is de flap bij beide cases? Aangezien ik linkshandig ben is het voor mij belangrijk dat de flap tijdens gebruik zoveel mogelijk achter het toestel zit.
Bij beide ligt die los. Als je dus het toestel ondersteboven houdt, valt de flap gewoon open. Kan van belang zijn bij het vallen.
Als ik het toestel gebruik, is het bijna altijd met de flap helemaal aan de achterkant. Enige uitzondering is bij het bellen, waar ik de flap eigenlijk direct terug sluit. Voordeel hiervan is dat het scherm niet vies wordt van je oor :).
Dit is overigens met de 1+ case. De QIN ligt al op zolder als reserve, maar ik denk dat het daar net hetzefde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Guys, is iemand toevallig bekend met de silicone case van de iPhones?

Afbeeldingslocatie: http://www.macpricesaustralia.com.au/wp-content/uploads/2016/04/iPhone-6s-Silicone-Case-Colours.jpg

Deze voelt heel fijn aan, een soort soft touch. Iemand een idee waar ik een dergelijke case in het grijs of zwart kan vinden die niet al te prijzig is?

Heb zelf al gezocht, maar het zijn vooral veel transparante cases of sandstone hard covers.

In dit soort gevallen vind ik het jammer dat ik niet werkzaam ben in deze branche zodat ik ze kon laten produceren. :P Snap ook niet dat OnePlus zoiets zelf niet heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Luca op 16-10-2016 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:47:
Guys, is iemand toevallig bekend met de silicone case van de iPhones?

[afbeelding]

Deze voelt heel fijn aan, een soort soft touch. Iemand een idee waar ik een dergelijke case in het grijs of zwart kan vinden die niet al te prijzig is?

Heb zelf al gezocht, maar het zijn vooral veel transparante cases of sandstone hard covers. Degene die ik zoek is echt een siliconen hoes, denk aan een TPU case. Een die dus flexibel is en wat mat is en de hoeken ook goed bedekt, evenals de knoppen en de onderkant+bovenkant (met uitsparing voor de poorten)

In dit soort gevallen vind ik het jammer dat ik niet werkzaam ben in deze branche zodat ik ze kon laten produceren. :P Snap ook niet dat OnePlus zoiets zelf niet heeft.
Tudia en Diztronic hebben beiden een goede TPU case voor de OP3. Van de Tudia TPU case had ik al wat foto's in dit topic gezet. Op dit moment gebruik ik de Diztronic TPU case, die heeft net iets betere afwerking van de knoppen. Ben alleen bang dat ze iets duurder uitvallen dan je zoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Chris.nl schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:24:
[...]

Tudia en Diztronic hebben beiden een goede TPU case voor de OP3. Van de Tudia TPU case had ik al wat foto's in dit topic gezet. Op dit moment gebruik ik de Diztronic TPU case, die heeft net iets betere afwerking van de knoppen. Ben alleen bang dat ze iets duurder uitvallen dan je zoekt.
Oeh, nice! Beide merken zijn bekend bij me, wilde destijds ook nog een Diztronic case halen voor de OnePlus One. Prijs valt op zich nog mee, beetje kwaliteit kan geen kwaad. :) Ik kijk nog even verder, maar ga ze ff op het lijstje zetten. Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik zou nog even terug komen op de V2 versie van Orzly. Nu ik kijk zie ik eigenlijk geen puntjes er op zitten met het huidige licht... Wellicht dat ze wel zichtbaar zijn als de zon er vol op schijnt maar nu zie ik ze niet en kan er dus ook geen foto van maken.

Wat me wel opvalt is dat de screenprotector wat meer spiegelt in vergelijking met het scherm van de OP3. Hij voelt ook gladder aan, maar wellicht wordt dat minder na verloop van tijd als de protector wat viezer/vettiger wordt.

Edit: nu een dag later valt het me op dat in het midden van het scherm een soort van olie achtige vlek zit. Benieuwd of dit nog weg trekt...

Heb ook mijn aukey 4.8A (2.4A per poort) binnen samen met de BlitzWolf 3A micro usb kabel. Werkt prima, alleen jammer dat ik er vandaag pas achter kwam dat de OP3 met een gewone lader (dus geen dash charge lader) maar met maximaal 1.5A kan laden. Ten minste dat geeft Ampere aan. Nou ja, dan is die Aukey lader wellicht handig voor toekomstige toestellen.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 19-10-2016 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:54
Ik zit te kijken naar een Powerbank die ik kan gebruiken in combinatie met mijn OnePlus 3 (moet nog binnenkomen). Ik zit te denken aan een standaard xiaomi powerbank (iets van 10.000 mAh), maar heeft iemand een goed alternatief?
Bijvoorbeeld een powerbank die werkt met dash-charge? Waarmee je vanaf de powerbank de OP3 zou kunnen dash-chargen? Of is er 1 waarvan je juist de powerbank kan quick-chargen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
rolandmegens schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:20:
Bijvoorbeeld een powerbank die werkt met dash-charge? Waarmee je vanaf de powerbank de OP3 zou kunnen dash-chargen?
Er bestaat geen dash-charge powerbank. Ik zou gewoon lekker voor de nieuwe Xiaomi modellen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de op3 te kopen als de Soft gold weer op voorraad is, maar ben me al aan t oriënteren op een bijpassend hoesje. Ik wil het liefst het mooie uiterlijk van de op3 behouden en blijven zien, maar zoek ook iets wat wel bescherming biedt zonder dat het een blok beton wordt. Ik wil absoluut niet van die gladde, glimmende en krassende hoesjes.

Het bamboo hoesje van op3 zelf is een ander redelijk mooi alternatief, maar ik twijfel aan de bescherming daarvan. Iemand daar ervaring mee?

Heeft iemand de perfecte suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:08
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:55:
Ik ben van plan de op3 te kopen als de Soft gold weer op voorraad is, maar ben me al aan t oriënteren op een bijpassend hoesje. Ik wil het liefst het mooie uiterlijk van de op3 behouden en blijven zien, maar zoek ook iets wat wel bescherming biedt zonder dat het een blok beton wordt. Ik wil absoluut niet van die gladde, glimmende en krassende hoesjes.

Het bamboo hoesje van op3 zelf is een ander redelijk mooi alternatief, maar ik twijfel aan de bescherming daarvan. Iemand daar ervaring mee?

Heeft iemand de perfecte suggestie
bij iets als dit zie je nog het meest van de achterkant
https://rhinoshield.io/pr...-case?variant=22912598017

Schijnt volgens de reviews(voornamelijk voor andere toestellen) erg goed te beschermen.
Op YouTube staat inmiddels ook een korte review van de op3 versie
YouTube: OnePlus 3 RhinoShield CrashGuard Bumper Review!

Zit zelf nog te twijfelen om mijn sandstone te vervangen voor deze

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
rolandmegens schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:20:
Ik zit te kijken naar een Powerbank die ik kan gebruiken in combinatie met mijn OnePlus 3 (moet nog binnenkomen). Ik zit te denken aan een standaard xiaomi powerbank (iets van 10.000 mAh), maar heeft iemand een goed alternatief?
Bijvoorbeeld een powerbank die werkt met dash-charge? Waarmee je vanaf de powerbank de OP3 zou kunnen dash-chargen? Of is er 1 waarvan je juist de powerbank kan quick-chargen?
rens-br schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:33:
Er bestaat geen dash-charge powerbank. Ik zou gewoon lekker voor de nieuwe Xiaomi modellen gaan.
Je/hij zou ook voor een OPPO VOOC charge powerbank kunnen gaan zodra deze weer in stock is.

http://www.oppo.com/en/accessory-vooc-power-bank

Werkt gewoon omdat de output ook gewoon 3.5 ampere is.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:36:
Je/hij zou ook voor een OPPO VOOC charge powerbank kunnen gaan zodra deze weer in stock is.

Ik weet dat VOOC charge en Dash Charge vergelijkbaar is, maar werkt het ook met elkaar?

Verder is het wel jammer dat die powerbank maar 6000mAh is en niet 10.000 of 16.000mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladekeeper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:58
Kan er iemand een foto'tje van de OZRLY V2 online zetten?
Zo kunnen we vergelijken/beoordelen of deze iets is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandmegens
Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:36:
[...]

[...]

rens-br schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:33:
[...]

Thanks, ik zal eens naar de OPPO VOOC kijken, en anders inderdaad toch maar 1 van de xiaomi modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 23:43
Ik heb bij mijn One plus 3 meteen de flipcover (zwart) en twee extra dash kabels besteld. Zo ben ik zeker van de kwaliteit en meteen twee dash kabel op reserve indien er een stuk gaat. De looks zijn mooi meegenomen.

De prijs valt al bij al nog mee in vergelijk met de goedkopere lwaliteotskabels 15 euro tegenover +- 6-7 euro)

Ondertussen ook 2 TPU hoesjes besteld die hier ook al zijn rondgegaan van rond de 1 a 2 USD. Ondertussen wel spijt dat ik doorzichtig heb genomen aangezien deze al snel vergelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Weet iemand of de originele screenprotector die er af-fabriek op zit ook los leverbaar is? Op OnePlus.net zijn alleen tempered glass versie te koop. De originele protector van mij is beschadigd en omdat geen van de tempered glass protectors fatsoenlijk past wil ik het liefst de originele weer op hebben. Fijne alternatieven mogen natuurlijk ook!

[ Voor 14% gewijzigd door JunkO op 22-10-2016 10:29 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

De V2 Orzly protector is inmiddels binnen en geplaatst op het scherm van een Oneplus 3 :+

Hieronder mijn ervaring ten opzichte van de fabrieksprotector

Voordelen
- Past goed
- Qua swipen gaat het iets stroever dan de fabrieksprotector wat ik als een + ervaar.
- Makkelijk te plaatsen
- Geen zichtbare luchtbellen onder het scherm na plaatsing
- Past prima i.c.m. hoesje dat strak om de telefoon zit

Nadelen:

- Het glas is dik waardoor je een soort van diepte idee krijg wanneer je naar je scherm kijkt.
- Spiegelt enorm. Ik zie een soort van grijze gloed over het scherm zitten.
- Vette vingers snel zichtbaar
- Puntjes over het gehele scherm die, afhankelijk van de kijkhoek, zichtbaar kunnen zijn. ( Ik zie ze op 45 graden kijkhoek, onder een TL balk, waarbij je telefoon ongeveer 30a40cm van je af hebt).
- Olievlek/regenboogvlek onder bepaalde kijkhoek zichtbaar in het midden van het scherm wanneer je onder een TL balk of in de felle zon zit. Wanneer je recht naar het scherm kijkt is er niks aan de hand. De olievlek verandert wanneer je druk uitoefent op de protector.
- regenboogeffect over gehele scherm onder bepaalde hoek i.c.m met licht (anders dan de vlek die ik hierboven beschrijf)
- Wanneer je met je nagel/vinger op het scherm tikt dan hoor je boven/onder aan het scherm een ander geluid dan wanneer je in het midden van het scherm tikt. Hierdoor krijg ik het idee dat de protector niet overal even goed op het scherm aansluit.

Qua bescherming denk ik dat de protector wel een goede keuze is. De hoeveelheid aan nadelen doet mij verlangen naar de originele plakkertje op het scherm :+ dus inderdaad, waar kan je de factory/originele plakkertjes bestellen?

[ Voor 19% gewijzigd door AOC op 24-10-2016 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Inmiddels een dag verder en ik irriteer me steeds meer aan de protector. In de trein, met TL balken boven je, zie je constant de stipjes in het scherm, regenboogkleuren, en sterke spiegeling. Wat mij betreft een afrader als je het vergelijkt met de stock plakker die op het scherm zat bij levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Waterkoker schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:33:
Inmiddels een dag verder en ik irriteer me steeds meer aan de protector. In de trein, met TL balken boven je, zie je constant de stipjes in het scherm, regenboogkleuren, en sterke spiegeling. Wat mij betreft een afrader als je het vergelijkt met de stock plakker die op het scherm zat bij levering
Volgens mij is de algemene conclusie na maanden van proberen door iedereen dat er GEEN fatsoenlijke tempered glass protector voor de OnePlus 3 te krijgen is. Ik was tot een week geleden meer dan tevreden over de standaard plastic protector, ondanks dat ik normaal zweer bij tempered glass.

Zonder werkt trouwens ook fijn, dan maar iets voorzichtiger zijn! :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Waterkoker schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:45:
De V2 Orzly protector is inmiddels binnen en geplaatst op het scherm van een Oneplus 3 :+

Voordelen
- Past goed
- Qua swipen gaat het iets stroever dan de fabrieksprotector wat ik als een + ervaar.
- Makkelijk te plaatsen

Nadelen:

- Het glas is dik waardoor je een soort van diepte idee krijg wanneer je naar je scherm kijkt.
- Puntjes over het gehele scherm die, afhankelijk van de kijkhoek, zichtbaar kunnen zijn. ( Ik zie ze op 45 graden kijkhoek, onder een TL balk, waarbij je telefoon ongeveer 30a40cm van je af hebt).
- Olievlek/regenboogvlek onder bepaalde kijkhoek zichtbaar in het midden van het scherm wanneer je onder een TL balk of in de felle zon zit. Wanneer je recht naar het scherm kijkt is er niks aan de hand. De olievlek verandert wanneer je druk uitoefent op de protector.
- regenboogeffect over gehele scherm onder bepaalde hoek i.c.m met licht (anders dan de vlek die ik hierboven beschrijf)
- Wanneer je met je nagel/vinger op het scherm tikt dan hoor je boven/onder aan het scherm een ander geluid dan wanneer je in het midden van het scherm tikt. Hierdoor krijg ik het idee dat de protector niet overal even goed op het scherm aansluit.

Qua bescherming denk ik dat de protector wel een goede keuze is. De hoeveelheid aan nadelen doet mij verlangen naar de originele plakkertje op het scherm :+ dus inderdaad, waar kan je de factory/originele plakkertjes bestellen?
Ik moet zeggen dat ik de Orzly v2 me prima bevalt. Inderdaad de diepte merk ik wel, maar hij sluit goed aan, ik heb weinig last van olievlekken / regenboogeffecten en de door jou genoemde puntjes.
Ik ben benieuwd of het zo blijft. Tot nu toe ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Iemand al een geschikte sportarmband gevonden?
Had er zelf eentje besteld van Mobiparts, de Comfort Fit Sport Armband. Ik had gezien het formaat die voor de galaxy S7 edge genomen. Past goed, scherm werkt nog, maar helaas zit de koptelefoon uitgang aan de verkeerde kant... Nu in dubio of ik hem ga houden en zelf een gaatje er nog in maken of terug sturen. Zit hard te denken aan het eerste aangezien een ander goed alternatief er nog niet lijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ik heb de Nillkin Synthetic fiber Series protective case for Oneplus 3 (A3000 A3003 A3005) mooi en subtiel. en erg licht. heb de oneplus nog niet maar ik ben al wel fan van deze case. ziet er gewoon solide en simpel uit.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:32
Vandaag de ORLZY v2 screenprotectors binnen gekregen (duopack). Erop plaatsen ging heel snel.

Ik zie geen puntjes van de cover, was ik even bang voor voordat ik hem erop plakte.
Even wennen met fingerprintscanner ivm de dikte van de protector (had nog de fabrieksprotector).

Hij past prima icm de flipcover die ik van OP3 zelf heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
l3art schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:34:
Iemand al een geschikte sportarmband gevonden?
Had er zelf eentje besteld van Mobiparts, de Comfort Fit Sport Armband. Ik had gezien het formaat die voor de galaxy S7 edge genomen. Past goed, scherm werkt nog, maar helaas zit de koptelefoon uitgang aan de verkeerde kant... Nu in dubio of ik hem ga houden en zelf een gaatje er nog in maken of terug sturen. Zit hard te denken aan het eerste aangezien een ander goed alternatief er nog niet lijkt te zijn...
Ik was hier een tijdje geleden ook naar op zoek, maar heb helaas niks gevonden voor mijn OP3. Ik had het probleem dat een sensor werd geblokkeerd, waardoor het scherm niet te bedienen was. Gelukkig kun je de "broekzak-modus" nu uitzetten, dus van dit euvel ben ik af. Toch ben ik nog niet helemaal content met mijn huidige armband, dus mocht je iets hebben gevonden, ik ben erg benieuwd!
rhos schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:47:
ik heb de Nillkin Synthetic fiber Series protective case for Oneplus 3 (A3000 A3003 A3005) mooi en subtiel. en erg licht. heb de oneplus nog niet maar ik ben al wel fan van deze case. ziet er gewoon solide en simpel uit.
Die ziet er inderdaad erg netjes uit! Ik ben zelf wel erg benieuwd naar de grip van deze cover, dus zodra je de telefoon binnen hebt, hoor ik graag je bevindingen! Ook las ik dat deze cover aangetrokken kan worden door een magneet (zodat je deze kan gebruiken met een car mount). Was je van plan dit te gaan gebruiken?

Edit - Afbeelding gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://nillkin.org/image/data/lenta/13754/19.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Edzeau op 27-10-2016 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
rolandmegens schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:33:
[...]
[...]

Thanks, ik zal eens naar de OPPO VOOC kijken, en anders inderdaad toch maar 1 van de xiaomi modellen :)
Die VOOC powerbank heeft wel standaard een micro-usb, er zijn wel mensen die beweren dat het werkt met het juiste adaptertje

https://forums.oneplus.ne...0542/page-6#post-15234705

Als je echter wel eens een half uurtje in de auto zit per dag dan heb je aan de Dash Carcharger ruim voldoende. Die gaat ook als een speer.

[ Voor 46% gewijzigd door anessie op 27-10-2016 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
anessie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 03:20:
[...]

Die VOOC powerbank heeft wel standaard een micro-usb, er zijn wel mensen die beweren dat het werkt met het juiste adaptertje

https://forums.oneplus.ne...0542/page-6#post-15234705

Als je echter wel eens een half uurtje in de auto zit per dag dan heb je aan de Dash Carcharger ruim voldoende. Die gaat ook als een speer.
Dankje ;) maar de powerbank is juist meer voor vakanties of outdoor, dus als een auto/stopcontact niet zomaar beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

ThePrutser schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:23:
Heeft iemand ervaring met de dbrand skin voor de OP3 in combinatie met een active holder van Brodit? Past de OP3 dan nog?
Ik heb deze vraag ook bij dbrand voorgelegd en wat denk je? Ze hebben zelf ook geen idee, dus sturen ze mij gratis het setje wat ik wil om het uit te proberen! _/-\o_ (en ongeacht de uitkomst mag ik ze kosteloos houden)

Met een beetje mazzel worden zowel mijn OP3 als de skins op dezelfde dag geleverd. :+

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waterkoker schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:45:

Voordelen
- Past goed
- Makkelijk te plaatsen

Nadelen:

Ik heb sinds gisteren mijn OP3 binnen gekregen en heb hierop de Tempered Glass Cover van UltimateShield geplakt. Deze heeft totaal geen last van regenboogeffecten dus wellicht ook iets om naar te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Spigen Rugged Armor case (Black):

Heb nu een maandje de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear Case (Zie review donderdag 22 september 2016 13:25u in dit topic), maar was tóch ook benieuwd naar de Spigen Rugged Armor, dus heb deze óók besteld (Wederom via Amazon.de; 17,26 incl. verzendkosten). Vandaag ontvangen. En ik moet zeggen: Vind m sjieker dan de Ultra Hybrid. Bovendien is ie merkbaar minder lomp en ligt ie fijner in de hand. Dit vanwege t materiaal (geen hard plastic delen zoals bij de Ultra Hybrid), en t feit dat de achterkant afgerond is (volgt de ronding van de telefoon; bij de Ultra Hybrid is dat niet t geval: die heeft een vlakke achterkant, met ook nog kleine uitstulpingen op de hoeken - je voelt hierdoor echt een groot verschil als je ze beiden vastpakt: de rugged armor is veel meer één met de telefoon; als je niet zou kijken, zou je bijna niet doorhebben dat er een case omheen zit). Qua bescherming zal ie waarschijnlijk ietsje minder zijn dan de Ultra Hybrid, vanwege deze genoemde verschillen, en plat op tafel ligt ie ietsje minder stabiel dan de Ultra Hybrid. Maar ik vind m prachtig, zelfs de carbon accenten op de achterzijde vind ik te pruimen (Heb normaliter een gruwelijke hekel aan carbon-look). Het materiaal voelt heerlijk aan. Ben benieuwd naar de vormvastheid en de duurzaamheid van deze case.

[ Voor 15% gewijzigd door Omer op 30-10-2016 07:42 . Reden: Hier en daar wat aanvullingen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhos
Edzeau schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 02:58:
[]

Die ziet er inderdaad erg netjes uit! Ik ben zelf wel erg benieuwd naar de grip van deze cover, dus zodra je de telefoon binnen hebt, hoor ik graag je bevindingen! Ook las ik dat deze cover aangetrokken kan worden door een magneet (zodat je deze kan gebruiken met een car mount). Was je van plan dit te gaan gebruiken?
.

Grip is ok. Ligt goed in de hand. De zijkanten zijn wat boller en dat is prettig.

De magneet was ik vanplan te gebruiken maar dat laat ik nog weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
rhos schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:04:
[...]

.

Grip is ok. Ligt goed in de hand. De zijkanten zijn wat boller en dat is prettig.

Ik kwam deze óók tegen toen ik onlangs aan t zoeken was naar de Spigen Rugged Armor (zie hierboven). Vond m mooi en had m bijna besteld, maar vond de boven- en onderzijde te "open" voor mijn smaak (En toen is t dus tóch de Spigen geworden).

Was nog wel ff benieuwd naar t gewicht van deze Nillkin (aangezien ik 'Ultra light in weight' zie staan). De Spigen zit op ca. 31 gram.

[ Voor 4% gewijzigd door Omer op 28-10-2016 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Heeft iemand nog wat aanbevelingen voor hoesjes en screenprotectors?

Ik heb deze besteld:

https://m.nl.aliexpress.c...c89-727217b9e4e7#autostay

Maar ik weet niet wat ik voor die prijs zou moeten verwachten.

Ik heb op mijn HTC One m7 (waar ik nu van upgrade) altijd een glazen screenprotector van 50 cent gehad. In combinatie met een hoesje die ook maar 50 cent kostte :9.

Twoto123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Goed nu 3 dagen de case er omheen. Mooi stevig maar iets glad. Maar vooral strak en stevig. Heb ook de sand cover maar die vind ik te iel.

Ik zoek nu alleen nog een goeie en goed passende screen protector.
rhos schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:04:
[...]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:00
Mijn Oneplus 3 is eindelijk verzonden, dus op zoek naar een case en screenprotector...case ben ik ondertussen wel uit...Ga voor een Tudia TPU case, ziet er prima uit ook hier op de foto's...

Maar is er serieus nou nog steeds geen fatsoenlijke tempered glass beschikbaar? Dat is eigenlijk toch wel een must voor mij in verband met al het split hier buiten in de tuin :+

Heb wel van het eerste uur nog een eerste generatie Nilkin 9H+ liggen, ik ben eigenlijk op zoek naar iets wat wel goed aansluit en fatsoenlijk werkt maar naar waar ik begrijp is dat er nog steeds gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van deze?

https://nl.aliexpress.com...68-469c-b617-f053cb1d1ce4

Andere tips zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Heeft iemand ervaring met dingen terugsturen? Ik vind die flipcover van OP3 echt drie keer niks aangezien er geen magneet in zit en hij steeds openvalt. Weet niet of ik die kosteloos terug kan sturen namelijk.....

En weet iemand een goed alternatief voor een mooie flipcover met gewoon een magneet erin? Een van max 30 euro ofzo.

[ Voor 22% gewijzigd door crimedevil op 01-11-2016 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-09 14:45
crimedevil schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:44:
Heeft iemand ervaring met dingen terugsturen? Ik vind die flipcover van OP3 echt drie keer niks aangezien er geen magneet in zit en hij steeds openvalt. Weet niet of ik die kosteloos terug kan sturen namelijk.....

En weet iemand een goed alternatief voor een mooie flipcover met gewoon een magneet erin? Een van max 30 euro ofzo.
Had tijdens de livechat dit meegekregen:

Michelle said : When you want to return the device you will receive a full refund. We will send you a pre-paid shipping label.

Michelle said : If you purchase an accessories and wanted to return the accessories, we will deduct shipping cost (this applies for accessories only)

Dus voor de OP zelf wel kosteloos terugsturen maar niet voor accessoires jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

*knip*. Goed bedoeld, maar maak de volgende keer even een TR aan.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 02-11-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De OnePlus3 wordt standaard afgeleverd met screenprotector. Of zoek je iets beters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:44:
[...]

De OnePlus3 wordt standaard afgeleverd met screenprotector. Of zoek je iets beters?
Dat wist ik niet! Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:12

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:44:
[...]

Ja, maar dat is maar een folie, houd hooguit wat krassen tegen.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad geen tempered glass protector, maar een simpele protector. Het is i.i.g. geen transport folie die je eraf moet trekken voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Iemand nog tips voor een flipcover met magneet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
Ik ben nog op zoek naar een goede case en een screen protector. Mijn vraag is of er iemand hier de combi Orzly V2 samen met de originele sandstone cover of de Spigen Rugged Armour gebruikt en hoe dit bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSJMSJ
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-03-2021
Dit hele Forum doorgespit maar ik ben nog steeds niet uit welk hoesje of cover ik nu wil en wel of geen screenprotector etc.
Nu zie ik net op bol.com een silicone hoesje+ screenprotector voor 14,-. Iemand hier ervaring mee?
Andere vraag, is een bookcase voor deze telefoon handig? Of is de 5.5 inch te groot en zit de flap met bellen in de weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
MSJMSJ schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:32:
Dit hele Forum doorgespit maar ik ben nog steeds niet uit welk hoesje of cover ik nu wil en wel of geen screenprotector etc.
Nu zie ik net op bol.com een silicone hoesje+ screenprotector voor 14,-. Iemand hier ervaring mee?
Andere vraag, is een bookcase voor deze telefoon handig? Of is de 5.5 inch te groot en zit de flap met bellen in de weg?
sja, wat je zelf prettig vind, zelf ben ik niet zo van de flip covers, maar met bellen kan je em gewoon gesloten laten zitten, ik zie geen problemen door het formaat. zelf ben ik tevreden over de sandstone cover van oneplus en twijfel ik nog om deze te halen: https://rhinoshield.io/pr...-case?variant=21813759553 ben we gecharmeerd van de open achterkant icm met echt goede drop protectie, maar hij is ook wel bulkier dan de sandstone ben ik bang.

(wellicht handig om een link erbij te zetten, nu moet ik gaan zoeken welke combi je bedoelt)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Prulleman schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:48:
[...]

sja, wat je zelf prettig vind, zelf ben ik niet zo van de flip covers, maar met bellen kan je em gewoon gesloten laten zitten, ik zie geen problemen door het formaat. zelf ben ik tevreden over de sandstone cover van oneplus en twijfel ik nog om deze te halen: https://rhinoshield.io/pr...-case?variant=21813759553 ben we gecharmeerd van de open achterkant icm met echt goede drop protectie, maar hij is ook wel bulkier dan de sandstone ben ik bang.

(wellicht handig om een link erbij te zetten, nu moet ik gaan zoeken welke combi je bedoelt)
Een eerlijke, ongezouten mening... Wat een lelijk ding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:30

Louw Post

Cerenas

MSJMSJ schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:32:
Ik heb een doorzichtige silicone hoesje (van aliexpress) met de Nillkin 9H+ screen protector en dat bevalt me goed. Enige is dat je stof ziet ophopen onder het hoesje (door het in je broekzak houden van je telefoon). Plus de Nillkin screen protector heeft het probleempje dat links en rechts een stukje omhoog staat (1mm ofzo) of eigenlijk niet krom is zoals het scherm, maar daar is bij mij tot nu toe geen vuil/stof onder gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Louw Post op 03-11-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSJMSJ
Ohja
https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory
Op mijn telefoon vind ik hem zelfs voor 9.95, vreemd op iPad vind ik deze niet.

Bedankt voor reacties.

[ Voor 5% gewijzigd door MSJMSJ op 03-11-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
MSJMSJ schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:27:
Ohja
https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory
Op mijn telefoon vind ik hem zelfs voor 9.95, vreemd op iPad vind ik deze niet.

Bedankt voor reacties.
Lijkt een beetje op een 1 dollar case van bv aliexpress.. waar ik niet heel tevreden over was. Voor die prijs zou ik in Nederland niet meer verwachten dan goedkope Chinese zooi

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSJMSJ
Oké! Dan bestel ik hem liever via ali Express voor het bedrag dat hij waard is. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
OnePlus heeft nieuwe oortjes aangekondigd zoals al langer het gerucht was. Versie nummer 2 van de welbekende Silver Bullets.

Aankondiging:

https://twitter.com/onepl...94172485931450368?lang=nl

Product:

https://oneplus.net/nl/oneplus-bullets-v2

Ook is de OnePlus Dash-Car-Charger weer beschikbaar:

Bron:

https://twitter.com/onepl...94207722086473728?lang=nl

Product:

https://oneplus.net/nl/dash-car-charger

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb zelf sinds kort een tpu case van Nillkin. Moet zeggen dat ik hem wel erg fijn vind. Beter dan de goedkope 1 dollar tpu case. Hij voelt iets steviger, en de grootste plus, de zijkanten hebben en structuur rand waardoor je veel beter grip hebt als je de telefoon in je hand houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12

ikt

Heb zojuist mijn OP3 helemaal ingesteld, maar wat maakt de Dash Charger een raar geluid als die in het stopcontact zit onder een OP3! Is dat normaal? Niemand lijkt er echt problemen mee te hebben, maar iedereen lijkt het wel te horen.

Naja, dat ding er maar dan uit als de OP3 niet oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

De mijne maakt ook geluid, ook als de telefoon vol is. Dat is coil whine en niet zorgwekkend, wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
ikt schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:48:
maar wat maakt de Dash Charger een raar geluid als die in het stopcontact zit onder een OP3! Is dat normaal? Niemand lijkt er echt problemen mee te hebben, maar iedereen lijkt het wel te horen.
Dit komt helaas vaker voor. De oplader van de OnePlus X heeft dit probleem ook, zelf wanneer de telefoon er wel aan hangt en hij niet voor 100% vol is. Wat soms wel eens wil helpen is simpelweg de oplader omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Marcel_ schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:19:
Ik ben nog op zoek naar een goede case en een screen protector. Mijn vraag is of er iemand hier de combi Orzly V2 samen met de originele sandstone cover of de Spigen Rugged Armour gebruikt en hoe dit bevalt?
Ik krijg mijn telefoon vandaag maar ga de fabrieksprotector er nog even op laten zitten in combinatie met de neo hybrid van Spigen. De orzly V2 heb ik ook gekocht, en zou later dus gewoon moeten werken met de Spigen (zoals gelezen op verschillende fora).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
rens-br schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:10:
[...]

Dit komt helaas vaker voor. De oplader van de OnePlus X heeft dit probleem ook, zelf wanneer de telefoon er wel aan hangt en hij niet voor 100% vol is. Wat soms wel eens wil helpen is simpelweg de oplader omdraaien.
Ik heb mijn oplader maar onder het nachtkastje gezet, geen last meer van het geluid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:09:
[...]

Een eerlijke, ongezouten mening... Wat een lelijk ding!
helemaal eens!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Voor iedereen die nog nieuwe oplaadkabels nodig heeft, de "12Blitzw"code op banggood.com werkt nog steeds voor Blitzwolf producten zoals USB-c oplaad/datakabels. Deze kabel bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/B...p-1015831.html?rmmds=cart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twammo schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:25:
Voor iedereen die nog nieuwe oplaadkabels nodig heeft, de "12Blitzw"code op banggood.com werkt nog steeds voor Blitzwolf producten zoals USB-c oplaad/datakabels. Deze kabel bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/B...p-1015831.html?rmmds=cart
Sinds gister ook in het bezit van de OP3, snel ding! :9

Echter ben ik niet echt thuis in USB-C en dash charge. Kan deze kabel ook gebruikt worden voor dash charge, of kan dit enkel met de originele kabel ? Ik wil graag toch een kabeltje als reserve thuis hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:11:
[...]

Sinds gister ook in het bezit van de OP3, snel ding! :9

Echter ben ik niet echt thuis in USB-C en dash charge. Kan deze kabel ook gebruikt worden voor dash charge, of kan dit enkel met de originele kabel ? Ik wil graag toch een kabeltje als reserve thuis hebben liggen.
Dash charge werkt alleen met de juiste lader en met een dash charge kabel. Een gewone usb c kabel gaat dus niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:51

emzed

*

Hiervoor hebben we V&A

[ Voor 92% gewijzigd door 13art op 08-11-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Weet iemand of de OP3 nog in de passieve houder van Brodit past wanneer deze in een officiele cover (Sandstone) zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ik vermoed van niet, die houders zijn vaak gemaakt voor naakte telefoons.
Bij de 2 actieve brodit houders die ik jaaaaren geleden heb gehad kon het in ieder geval niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Vandaag de originele curved screen protector aangekregen van oneplus, mijn mening:

Hij past erg mooi op het schermpje, hij zuigt zich ook helemaal vast.

Alleen het plaatsen was een ramp, hij komt geleverd op een kartonnetje, als je hem daar van aftrekt zie je gewoon dat die stof aanzuigt op de adhesive kant :/

Veel met plakband in de weer, glas er zeker 4 keer op en er terug afgehad, maar uiteindelijk zit hij er mooi op.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Vandaag de orzly v2.0 black tempered glass erop gekleefd, de normale screenprotector is echt een vetmagneet... je ziet bijna niets op het scherm door vetvlekken.

Eerste reactie op de orzly: hij past, maar kleef hem perfect, ik had met de spigen neo hybrid even dat de bovenkant loskwam, maar heb nu dus eerst de bovenkant onder de spigen gestopt en dan de rest en nu blijft alles mooi kleven. Je ziet idd de puntjes nog een klein beetje en ook een klein regenboogvlekje is onvermijdbaar. Desalniettemin is het glas zelf wel van mooie kwaliteit en een goede doorzichtbaarheidsfactor, alsook zeer glad zoals het originele glas.
Al bij al geef ik deze orzly v2.0 een 8/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik heb dit hoesje vandaag ontvangen:

https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.262.LLRsEb

(Let maar niet op de url :S)

Ziet er verder prima uit. De telefoon moet ik alleen nog ontvangen.

Twoto123

• Koen87
predator0235 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:52:
Vandaag de orzly v2.0 black tempered glass erop gekleefd, de normale screenprotector is echt een vetmagneet... je ziet bijna niets op het scherm door vetvlekken.

Eerste reactie op de orzly: hij past, maar kleef hem perfect, ik had met de spigen neo hybrid even dat de bovenkant loskwam, maar heb nu dus eerst de bovenkant onder de spigen gestopt en dan de rest en nu blijft alles mooi kleven. Je ziet idd de puntjes nog een klein beetje en ook een klein regenboogvlekje is onvermijdbaar. Desalniettemin is het glas zelf wel van mooie kwaliteit en een goede doorzichtbaarheidsfactor, alsook zeer glad zoals het originele glas.
Al bij al geef ik deze orzly v2.0 een 8/10.
Hier sluit ik mij bij aan. Gisteren ook de Orzly v2.0 ontvangen en erop geplakt.
Ik vind het toch minder dat er geen Tempered glass protectors zijn die in zijn geheel kleven, zoals ik dat bij alle andere telefoons die ik gehad heb gewend ben.

Ik heb wel een redelijk grote olievlek onder het scherm zitten, maar verder past de protector weer perfect. Ten opzichte van de vorige Orzly een goede verbetering, ten opzicht van de Yootech is deze net iets beter qua pasvorm. Helaas bij alle 3 nog een olievlek gehad.
Ik hoop alleen dat ik ze er nu wel wat langer op kan houden, want de vorige 2 zijn allemaal kapot gegaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Koen87 op 17-11-2016 07:26 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:25:
[...]

Hier sluit ik mij bij aan. Gisteren ook de Orzly v2.0 ontvangen en erop geplakt.
Ik vind het toch minder dat er geen Tempered glass protectors zijn die in zijn geheel kleven, zoals ik dat bij alle andere telefoons die ik gehad heb gewend ben.

Ik heb wel een redelijk grote olievlek onder het scherm zitten, maar verder past de protector weer perfect. Ten opzichte van de vorige Orzly een goede verbetering, ten opzicht van de Yootech is deze net iets beter qua pasvorm. Helaas bij alle 3 nog een olievlek gehad.
Ik hoop alleen dat ik ze er nu wel wat langer op kan houden, want de vorige 2 zijn allemaal kapot gegaan.
Die olievlek had ik ook. Ik vind dat zelf super irritant. Wat dat soort dingen betreft wel perfectionistisch, of misschien eerder wat autistisch. Dus uiteindelijk de protector er maar weer af gehaald en weg gegooid. Zonde maar ja....

• Koen87
l3art schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:11:
[...]

Die olievlek had ik ook. Ik vind dat zelf super irritant. Wat dat soort dingen betreft wel perfectionistisch, of misschien eerder wat autistisch. Dus uiteindelijk de protector er maar weer af gehaald en weg gegooid. Zonde maar ja....
Ik snap ook niet dat ze gewoon die Tempered glass die zich vacuum zuigt op het glas maken.
Die had ik ook voor de Nexus 5 en mijn vrouw voor de Xperia Z3 Compact en noem maar op.
Die doen het altijd en zonder olievlek. Nu heb je zo'n raar plaksel erop.... Ik begrijp het niet

• 13art

13art

Moderator Mobile
Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:09:
[...]

Ik snap ook niet dat ze gewoon die Tempered glass die zich vacuum zuigt op het glas maken.
Die had ik ook voor de Nexus 5 en mijn vrouw voor de Xperia Z3 Compact en noem maar op.
Die doen het altijd en zonder olievlek. Nu heb je zo'n raar plaksel erop.... Ik begrijp het niet
Ik gok dat dat te maken heeft met de bolling van het glas. Als het echt zo eenvoudig was hadden ze het namelijk al wel zo gedaan denk ik.

• predator0235
l3art schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:18:
[...]

Ik gok dat dat te maken heeft met de bolling van het glas. Als het echt zo eenvoudig was hadden ze het namelijk al wel zo gedaan denk ik.
Geloof dat dit inderdaad zo het probleem is, je hebt gewone TG, maar die blijven x aantal mm van de randen af tot zelfs bijna over het scherm zelf, omdat dit dus bol staat naar buiten toe.
Mijn olievlek is relatief klein denk ik, maar idd als ie af staat zie je dat goed. Bij gebruik uiteraard niet, ik ben op zich al blij dat hij nu beschermd is, want die originele vetprotector kon ik niet meer aanzien. 8)7

• Jellabie

Jellabie

Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:25:
[...]

Die van mij, de originele oneplus kleeft echt wel over heel het scherm hoor. Zuigt zich helemaal vast.

De Nederbelg !

• Koen87
Jellabie schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:33:
[...]

Die van mij, de originele oneplus kleeft echt wel over heel het scherm hoor. Zuigt zich helemaal vast.
Is dat de originele eerste protector, waarbij hij niet het gehele scherm dekt? of de verbeterde nieuwe versie?

• Jellabie

Jellabie

Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:35:
[...]

Is dat de originele eerste protector, waarbij hij niet het gehele scherm dekt? of de verbeterde nieuwe versie?
De nieuwe versie, deze pakt heel het scherm, zelfs geen opstaande kantjes, wel ben je links en rechts een heel klein beetje van het scherm kwijt:

Afbeeldingslocatie: https://i991.photobucket.com/albums/af34/flabah/IMG_20161116_174616_zpsee97wb1c.jpg
(Incl vettige plek :+ )

Afbeeldingslocatie: https://i991.photobucket.com/albums/af34/flabah/IMG_20161116_174623_zpsizlcrcse.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i991.photobucket.com/albums/af34/flabah/IMG_20161116_174637_zpsbgv4kfch.jpg

De Nederbelg !

• Koen87
Jellabie schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:26:
[...]

De nieuwe versie, deze pakt heel het scherm, zelfs geen opstaande kantjes, wel ben je links en rechts een heel klein beetje van het scherm kwijt:
Nu ben ik ook benieuwd hoe deze op je telefoon eruit ziet :+

• Jellabie

Jellabie

Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:06:
[...]

Nu ben ik ook benieuwd hoe deze op je telefoon eruit ziet :+
Afbeeldingslocatie: https://i991.photobucket.com/albums/af34/flabah/IMG_20161117_144029_zpsaxjzmi1y.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i991.photobucket.com/albums/af34/flabah/IMG_20161117_144042_zpsx1ef3ytv.jpg

De Nederbelg !

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Heb vorige week mijn OP3 mogen ontvangen. Nu lees ik overal op de interwebs dat er een pre-applied screen protector zou zijn. Ik heb het gevoel dat ze dat bij die van mij zijn vergeten... Kan het zijn dat de nieuwste lichting ze niet meer heeft? Mocht dat zo zijn, ga ik gelijk even zo'n curved glass ding bestellen namelijk.

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Heb/had je geen plastic folie op je scherm zitten dat aan beide kanten +- 2 mm vóór de rand van het scherm ophoudt, met een inkeping voor de camera, speaker en homeknop?

• Aardappel
Ziet er redelijk dik uit, klopt dat? Lijkt me alleen lastig met de scanner, maar ook dat zal wel meevallen?

• Jellabie

Jellabie

Potato42 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:47:
[...]

Ziet er redelijk dik uit, klopt dat? Lijkt me alleen lastig met de scanner, maar ook dat zal wel meevallen?
Dat is even wennen. :)

De Nederbelg !

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Haribo112 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:35:
Heb vorige week mijn OP3 mogen ontvangen. Nu lees ik overal op de interwebs dat er een pre-applied screen protector zou zijn. Ik heb het gevoel dat ze dat bij die van mij zijn vergeten... Kan het zijn dat de nieuwste lichting ze niet meer heeft? Mocht dat zo zijn, ga ik gelijk even zo'n curved glass ding bestellen namelijk.
Mijn OP3 heb ik maandag binnen gekregen en die heeft zeker nog de meegeleverde screen protector erop zitten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Let op:
Voor Ervaringen: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Voor Levertijden & Prijzen: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen